BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2370 Dátum: 2017. augusztus 28. 06:36:08 am » |
|
Nekem is akkadt egy elektroms próblémám a kocsin. Ha eléri az üzemi hő fogot a motor elkezd csúnyán járni 500 alá esik az alapjárat ki is hagy 2-3 henger ereje nincsen és durog puffog. Motor mosás volt kb,3 het. Rotor száraz és tiszta, a gyertya kábel mondjuk megrázott.Dénes kolléga a holtponti jeledóra gyanakszik. Viktor ha egy ütéssel nekem is megoldod a próblémámat azt meghálálom. A szélvédő közepére vascsővel nagyot! Lemegy az ideg.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #2371 Dátum: 2017. augusztus 31. 14:17:50 pm » |
|
Hát ha tudsz barna szinűt akkor esküszöm megcsinálom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2372 Dátum: 2017. szeptember 01. 16:00:42 pm » |
|
Hát ha tudsz barna szinűt akkor esküszöm megcsinálom. Van! Érte jössz, vagy átvigyem?
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #2373 Dátum: 2017. szeptember 04. 13:47:46 pm » |
|
Van! Érte jössz, vagy átvigyem? De nem barna vascső kell!! Viccet félre téve sajnos nem oldodott még mindig meg a próblémám. Gyujtókábelt újat vettem bele mind a 7db lecseréltem. Trafó, rotorok szintén rendben. CSak melegen hülyül meg egyébként a motor!!! Csipi a szememet is a kipufogóból kijövö el nem égetett benzint. Viktor Mikó tudnál át jönni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2374 Dátum: 2017. szeptember 04. 15:42:09 pm » |
|
De nem barna vascső kell!! Viccet félre téve sajnos nem oldodott még mindig meg a próblémám. Gyujtókábelt újat vettem bele mind a 7db lecseréltem. Trafó, rotorok szintén rendben. CSak melegen hülyül meg egyébként a motor!!! Csipi a szememet is a kipufogóból kijövö el nem égetett benzint. Viktor Mikó tudnál át jönni? A dolgok jelenlegi állása szerint 2021 augusztus közepe környékén! + - 1-2 nap.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Samu
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
|
« Válasz #2375 Dátum: 2017. október 09. 23:02:26 pm » |
|
Szia! Van egy 1983as 520im. Sok mindennel meg vagyok ,de a km óránál elakadtam,nagyon. Minden ki van próbálva .Legalábis azt hiszem . Másik órával mér ,mutat . Szerintem ,ezért jeladó ,vezeték rendben . Óra ,vagy órajavitás érdekelne. Elérhetőségem 06 30 315 9192 Előre is köszönök mindent
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Berci13
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Válasz #2376 Dátum: 2017. november 04. 10:39:06 am » |
|
Sziasztok!! Adott lenne egy 1980-as E23 728i M30B30-al. Az a probléma, hogy gyújtason az AC rátol, hogy legyen nyomás a rendszerbe, de nem áll meg, tehát folyamatos gyújtásnál, folyamatosan tol az AC. Úgy gondolom kellene lennie egy relènek vagy egy nyomás szelepek, ami megallitja a nyomást, ha elér egy bizonyos szintet vagy időt. Valakinek valami ötlet, hogy hogyan van, ha relé van hol van, ha nyomás szelep van hol van helyileg mert egyenlőre ez így nem igazán jó. Köszönöm szépen előre is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2377 Dátum: 2017. november 06. 19:49:14 pm » |
|
Jó estét a kedves villanyászoknak. Olyan kérdésem van,hogy a xenon lámpa elkezdett vibrálni,majd fél perc után kialszik,újra bekapcsolom,pár perc után megint vibrálás,majd off. Mi szokott befosni rajtuk először,az izzó,vagy a trafó?A helyi autós boltban nem lehet hozzá sem izzót,sem trafót venni ,szóval hogy lehet kiszűrni,hogy trafó,vagy izzó,és van valami katalógus,vagy pdf,hogy megnézzem milyen kell a jdm-be,és valahol felhajtok hozzá? A gyári szervízt érthető okokból kerülném....
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Kátrány Joe
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #2378 Dátum: 2017. november 06. 21:48:06 pm » |
|
Üdv. Nagy szomorúságomra megállt a KM számláló (E28,525i) .A sebességmérő része működik rendesen, de számolni nem akar. Korábban olvastam az órában lévő fogaskerék problémáról. A kérdésem az lenne hozzátok, hogy egyből erre a hibára gondoljak vagy lehet egyéb oka is,és hogy hol lehet ilyen fogaskerekeket kapni? A választ előre is köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2379 Dátum: 2017. november 07. 09:16:18 am » |
|
MR! Legegyszerűbben: cseréld fel a két izzót ha a másik oldal szarakodik akkor izzó ha ugyanaz akkor trafó. Joe! Biztosan fogaskerék. Itt tudsz hozzá rendelni valósszínüleg az E1-s ment el. http://www.plastikzahnrader.com/?___store=en&___from_store=enGisti
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Kátrány Joe
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #2380 Dátum: 2017. november 07. 21:01:13 pm » |
|
Köszönöm !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2381 Dátum: 2018. június 12. 20:56:59 pm » |
|
Sracok, van valaki aki oregautos megfontolasbol epitett be relet a lampakapcsolo ele? Ha igen, akkor pontosan hogyan, es milyen tipusu relevel? Koszi!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
bobo
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #2382 Dátum: 2018. augusztus 06. 13:49:52 pm » |
|
Sziasztok! Segítség kellene.1984-es E24 műszeregység fordulatszám mérője nem működik. A km óra legtöbbször igen, de nem mindig. Ezen kívül a board computeren is csak négy pont villog. Veszprém megye közelében ért ezekhez valaki?
|
|
|
Naplózva
|
E24 635 csi W107
|
|
|
Berci13
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Válasz #2383 Dátum: 2018. szeptember 19. 19:31:17 pm » |
|
Üdv. Segitséget szeretnék. M30b28 l-jet fojtoszelep potméterének beállítában, aki ért hozzá és segítene legyen szives irjon privát üzenetet, előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabor86
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Válasz #2384 Dátum: 2018. november 10. 23:00:30 pm » |
|
Hello.Megtudná jelölni valaki egy fényképpen melyik a vizgomba a termosztáton? Mert 4 csatlakozo is van...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2385 Dátum: 2018. november 13. 20:49:24 pm » |
|
Hello.Megtudná jelölni valaki egy fényképpen melyik a vizgomba a termosztáton? Mert 4 csatlakozo is van...
Szia! Milyen motoron keresed?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabor86
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Válasz #2386 Dátum: 2018. november 13. 22:05:56 pm » |
|
Szia,m20b20
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2387 Dátum: 2018. december 04. 09:31:18 am » |
|
Szia,m20b20
Gondolom akkor ez egy svájci piacra készült, korai, hidegindítóinjektoros L-jet, mert csak azon van 4 db. Ezek közül az egyik a compúteré, a másik a műszercsoporté, a harmadik a hidegindítóé, a nagyedik meg szintén a compúteré. Kérdés Te melyiket keresed közülük.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Gabor86
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Válasz #2388 Dátum: 2018. december 05. 00:08:33 am » |
|
1983-12 hó kiadás,125 ló.Viz hőmérséklet óraval van problémám,ha ráadom a gyújtást akkor egyet billen az óra de viszont ha bemelegedik a motor akkor sem mutat semmit!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2389 Dátum: 2018. december 05. 21:27:05 pm » |
|
A hőmérő gombája abban az évjáratban egy sima, csúszósarus jeladó. 1 szál barna alapon lila színű vezeték megy rá. A gond, amit leírtál , lehet óracsoport hiba is. Tegyél egy próbát. Add rá a gyújtást, húzd le a jeladó vezetékét és testeld le mondjuk a termosztát házhoz. Ebben az esetben a hőmérőnek teljesen el kell feküdnie a piros mező fölé. Ha nem ez történik, akkor első ként tesztelni kell az adott vezetéket a hőgomba és az óracsoport között. Amennyiben kifogástalan a kapcsolat, 90%,hogy rossz az óracsoportod alaplapja. 10% esély pedig az állandóan nyitva levő termosztát. Biztonságból kellene felületi hőt mérni a termosztátházon, mikor úgy gondolod, hogy üzemmeleg.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2390 Dátum: 2018. december 06. 08:41:55 am » |
|
A hőmérő gombája abban az évjáratban egy sima, csúszósarus jeladó. 1 szál barna alapon lila színű vezeték megy rá. A gond, amit leírtál , lehet óracsoport hiba is. Tegyél egy próbát. Add rá a gyújtást, húzd le a jeladó vezetékét és testeld le mondjuk a termosztát házhoz. Ebben az esetben a hőmérőnek teljesen el kell feküdnie a piros mező fölé. Ha nem ez történik, akkor első ként tesztelni kell az adott vezetéket a hőgomba és az óracsoport között. Amennyiben kifogástalan a kapcsolat, 90%,hogy rossz az óracsoportod alaplapja. 10% esély pedig az állandóan nyitva levő termosztát. Biztonságból kellene felületi hőt mérni a termosztátházon, mikor úgy gondolod, hogy üzemmeleg.
Illetve érdemes a hőgombán is mérni egy ellenállást.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Gabor86
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Válasz #2391 Dátum: 2018. december 07. 17:40:18 pm » |
|
Lemértük a vizgomba es az óra közti kábelt az oke volt.Letesteltuk az órát de az nem fektette le az órát,sőt meg sem mozdult Ez utan szét szedtük a műszeregyseget s akkor lássuk h kifolyt az akubol a sav es tönkre tette a eléggé a cinezéseket....nah nagy buzgóságba vettem újra tölthetős ellemeket(jo minőségűt) s azokat cinezzük be...mert effektív ennek is az a szerepe.Ekozbe láttuk h hadi lábon állnak a cinezések s kicsit megtakaritottuk s utána tettünk pár osszehidalast h biztos legyen....de valamit elszúrtunk mert most semmi nem működik ( Eddig csak a vizgomba nem működött s a km óra...most meg semmi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabor86
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Válasz #2392 Dátum: 2018. december 07. 17:54:41 pm » |
|
Pic
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabor86
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Válasz #2393 Dátum: 2018. december 07. 17:56:08 pm » |
|
Pic 2
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2394 Dátum: 2018. december 09. 18:17:49 pm » |
|
Na ja a sav megteszi amit kell...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2395 Dátum: 2019. február 06. 23:28:52 pm » |
|
D9öglődő akkumlátor okozhat automata váltó gondot? Kicseréltem az elemet a benzben,és megjavult,vagy csak hányéves herceg vagyok?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2396 Dátum: 2019. február 07. 11:10:03 am » |
|
Okozhat! Ha indításkor egy meghatározott értékre esik vissza a feszültség, akkor hibát dob fel.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2397 Dátum: 2019. február 08. 00:14:52 am » |
|
Okozhat! Ha indításkor egy meghatározott értékre esik vissza a feszültség, akkor hibát dob fel.
Eltűnt egy másik hibakód is,és reggelente indítás után kiírta,hogy átmenetileg a kényelmi funkciók nem elérhetőek,ez is eltűnt,úgyhogy az új elem jó dolog,ajánlom mindenkinek.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Kátrány Joe
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #2398 Dátum: 2019. május 27. 20:14:51 pm » |
|
Kezdődik , tudtok- e segíteni e46 316i távirányítója nem működik . Mikor hozzánk került az egyik kulcs még nyitotta , zárta aztán abbahagyta az is . Az autó áll február óta , néha be volt indítva, most készülünk műszakira honosítás egyebek. Nagy nyugalommal bevittem a helyi óráshoz , hogy cseréljen elemet . Na ez nem sikerült szét sem akart jönni, miután nagy nehezen szétjött azt mondta a szaki, hogy szerinte ez nem sima elem hanem akku . A kérdés az lenne , hogy ezt lehet -e vagy kell-e cserélni ? Ha pedig valóban akku akkor a kocsi tölti-e ? Lehet-e az a baj , hogy nem volt használva mostanában? A választ előre is köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #2399 Dátum: 2019. május 28. 09:39:50 am » |
|
Hasonló jelenség játszódott le az nyémnél is. Olvasd el a garázsomban a végét. Nekem feltöltődött. (Egy ezzel foglalkozó, bicskakulcsot ajánlott, arról meg a szervíz beszélt le, hogy nagyon sérülékenyek a gyárihoz képest) Szóval úgy hagytam, aztán pár hét használat után magához tért. Azt mondták átlagban 8 évet bír a gyári akkus kulcs. Meg azt is mondták, hogy nem tudsz akksit cserélni csak úgy benne, mindenképpen fel kell programozni utána, és itt már nem úgy megy mint az infrás E34-em nél hogy, valahogy hosszan nyomni kell valamelyik gombot, ezt géppel kell összehangolni. Az enyémet nem is lehet szétszedni roncsolás nélkül. A kulcsos csávó akivel beszéltem azt hiszem 25 ezret mondott a bicskakulcsra, programozással, de ennyiből adna "gyárit" is, csak 8 év múlva az meghal. A szervíz szerint meg a bicskakulcs hal meg ha véletlenül egy parkolóban pont úgy ejted le, gagyik, sérülékeny az elektronikájuk, és akkor ottmaradsz vidéken.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2019. május 28. 20:02:40 pm írta Sztavrosz »
|
Naplózva
|
|
|
|
|