CápaBMW fórum
2024. március 28. 10:24:06 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1334625 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #630 Dátum: 2008. január 20. 10:44:13 am »

Kéne egy kis segítség. Szétszedtem az E28-am műszerfalát, a benne levő akksik cseréje miatt. Ezek 500mAh-s akksik. Kérdésem annyi lenne, hogy lehet-e több mAh-s akksival helyettesíteni őket. (persze igyekszem majd a lehető legközelebbi értékűt megvenni, de ilyen kicsit tuti nem fogok már találni).
Ugyan műszerfallal még nem próbáltam, csak más készülékekkel, de mondjuk egy 600astól, vagy egy 800astól szerintem semmi baja nem lesz. De várd meg a szakikat Smiley
elvileg nem lehet gond, mindössze annyi, hogy lassabban fognak telire töltődni

Na várj, az egyszer tuti hogy maximálisan feltöltve kell beszerelni! Szerintetek ezek mikor merülnek? Ha leveszed a gyujtást akkor már nem is kapnak töltôáramot, ellenben valami szívja ôket? MI AFRANCNAK VANNAK EZEK AZ AKKSIK?? Ezt tudja valaki? Hogy függhet össze a benzinszintjelzô két idióta ceruzaelemmel??? shocked

elvileg a szervizintervallum kijelző adatait őrzik

Azt biztosan. Én tartok tőle, hogy az üzemanyag szintjelzőhöz semmi közük...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #631 Dátum: 2008. január 20. 12:10:30 pm »

Hogy függhet össze a benzinszintjelzô két idióta ceruzaelemmel??? shocked
[/quote]

elvileg a szervizintervallum kijelző adatait őrzik
[/quote]

Azt biztosan. Én tartok tőle, hogy az üzemanyag szintjelzőhöz semmi közük...
[/quote]

Na ezt mondtam én is, az inspekció memóriája még csak lehet, de visszajelzôm?szer meghajtás szerintem totálisan értelmetlen lenne. Ezek szerintem is backup akksik. Egyébként szerintem mikro-cerkaelem (AAA) méretü is untig elég kell legyen oda, ha 600 mAh-s vagy nagyobb.
« Utoljára szerkesztve: 2008. január 20. 12:12:48 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #632 Dátum: 2008. január 20. 12:19:19 pm »

Hogy függhet össze a benzinszintjelzô két idióta ceruzaelemmel??? shocked

elvileg a szervizintervallum kijelző adatait őrzik
[/quote]

Azt biztosan. Én tartok tőle, hogy az üzemanyag szintjelzőhöz semmi közük...
[/quote]

Na ezt mondtam én is, az inspekció memóriája még csak lehet, de visszajelzôm?szer meghajtás szerintem totálisan értelmetlen lenne. Ezek szerintem is backup akksik. Egyébként szerintem mikro-cerkaelem (AAA) méretü is untig elég kell legyen oda, ha 600 mAh-s vagy nagyobb.
[/quote]
Találtam négy darab AA elemet 700mAh-sakat töltővel eggyütt egy ezresért. Nem lesz gond egy szál se  Cool
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #633 Dátum: 2008. január 20. 12:27:22 pm »

Hogy függhet össze a benzinszintjelzô két idióta ceruzaelemmel??? shocked

elvileg a szervizintervallum kijelző adatait őrzik

Azt biztosan. Én tartok tőle, hogy az üzemanyag szintjelzőhöz semmi közük...
[/quote]

Na ezt mondtam én is, az inspekció memóriája még csak lehet, de visszajelzôm?szer meghajtás szerintem totálisan értelmetlen lenne. Ezek szerintem is backup akksik. Egyébként szerintem mikro-cerkaelem (AAA) méretü is untig elég kell legyen oda, ha 600 mAh-s vagy nagyobb.
[/quote]
Találtam négy darab AA elemet 700mAh-sakat töltővel eggyütt egy ezresért. Nem lesz gond egy szál se  Cool
[/quote]

Na ugye! Nem szabad feladni. Szinte mindenre van megoldás:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #634 Dátum: 2008. január 20. 12:41:16 pm »

Csak én attól félek, egy ilyen olcsó akksi esetleg nem fog 2-3 év múlva kifolyni? Láttam már csúnyán szétmart walkman érintkezôket, amibe évek alatt eltéve belefolyt a NiCd akksiból a sav.... Tudom, túlaggódom a dolgot! Embarrassed
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #635 Dátum: 2008. január 20. 13:01:01 pm »

Csak én attól félek, egy ilyen olcsó akksi esetleg nem fog 2-3 év múlva kifolyni? Láttam már csúnyán szétmart walkman érintkezôket, amibe évek alatt eltéve belefolyt a NiCd akksiból a sav.... Tudom, túlaggódom a dolgot! Embarrassed

Elvileg 1000 töltést ki kell bírniuk...A hagyományos cerkaelemek meg egyet se...Azokat nem is évekre tervezik, így nem is meglepő, ha kifolynak..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #636 Dátum: 2008. január 20. 13:54:35 pm »

Borzasztóan megbízhatatlanok ezek a tükrök, és annyi helyen lehet szar hogy csuda. Igazából egy kapcsrajzot kellene szerezni, abból minden kiderülne, én sem tudom mi a pontos vezetékmennyiség, de az enyém sem bir csak egy irányban pásztázni.

Cseréld fel ideiglenesen a tükröket(feltéve, hogy a másik tökéletesen működik)..Lehet hogy nem vezeték probléma, hanem a tükör mozgatómotorja vagy a mechanikája..
Biztosan gond van a vezetékkel is, mert el lettek vágva, és az ajtó felől egyel kevesebb van, meg több helyen repedezett a szigetelés is rajtuk. viszont a tükörrel is lesz gond, mert hallani lehet, hogy ha a kapcsolót mozgatom, a tükör kap áramot, mert kattan egy picit, de csak oldal irányba... én igazából több ilyen tükröt is szétszedtem, de nem sikerült megértenem a mechanikáját. Nekem úgy tűnik, hogy fizikailag nem is működhetne, de valahogy gyárilag mégis működik... Kéne egy új kábelköteg hozzá, és akkor már csak a tükör lehet gond... a tükrök vezetékét mennyire macerás kiszabadítani az autóból???
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #637 Dátum: 2008. január 20. 15:10:56 pm »

Csak én attól félek, egy ilyen olcsó akksi esetleg nem fog 2-3 év múlva kifolyni? Láttam már csúnyán szétmart walkman érintkezôket, amibe évek alatt eltéve belefolyt a NiCd akksiból a sav.... Tudom, túlaggódom a dolgot! Embarrassed
Hallod nekem a régi 700mAh-sak hat évig bírták, úgy hogy állandóan töltöttem fel és merítettem le őket. (távirányítós autó. NEMRÖHÖG! M1-es BMW modell  Cool)
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #638 Dátum: 2008. január 20. 20:01:21 pm »

Csak én attól félek, egy ilyen olcsó akksi esetleg nem fog 2-3 év múlva kifolyni? Láttam már csúnyán szétmart walkman érintkezôket, amibe évek alatt eltéve belefolyt a NiCd akksiból a sav.... Tudom, túlaggódom a dolgot! Embarrassed

Elvileg 1000 töltést ki kell bírniuk...A hagyományos cerkaelemek meg egyet se...Azokat nem is évekre tervezik, így nem is meglepő, ha kifolynak..

Természetesen NiCd AKKSIKRÓL beszéltem, elemrôl szó nem volt. Ráadásul mind Sony mind Panasonic esetében elôfordult.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #639 Dátum: 2008. január 20. 20:47:38 pm »

Csak én attól félek, egy ilyen olcsó akksi esetleg nem fog 2-3 év múlva kifolyni? Láttam már csúnyán szétmart walkman érintkezôket, amibe évek alatt eltéve belefolyt a NiCd akksiból a sav.... Tudom, túlaggódom a dolgot! Embarrassed

Elvileg 1000 töltést ki kell bírniuk...A hagyományos cerkaelemek meg egyet se...Azokat nem is évekre tervezik, így nem is meglepő, ha kifolynak..

Természetesen NiCd AKKSIKRÓL beszéltem, elemrôl szó nem volt. Ráadásul mind Sony mind Panasonic esetében elôfordult.

jogos,félreértelmeztem...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #640 Dátum: 2008. január 21. 09:40:12 am »

Csak én attól félek, egy ilyen olcsó akksi esetleg nem fog 2-3 év múlva kifolyni? Láttam már csúnyán szétmart walkman érintkezôket, amibe évek alatt eltéve belefolyt a NiCd akksiból a sav.... Tudom, túlaggódom a dolgot! Embarrassed

Elvileg 1000 töltést ki kell bírniuk...A hagyományos cerkaelemek meg egyet se...Azokat nem is évekre tervezik, így nem is meglepő, ha kifolynak..

Természetesen NiCd AKKSIKRÓL beszéltem, elemrôl szó nem volt. Ráadásul mind Sony mind Panasonic esetében elôfordult.

ne parázz! ha nem folyna ki, mivel foglalkoznál 2-3 év múlva?  Evil
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #641 Dátum: 2008. január 21. 09:55:57 am »

Csak én attól félek, egy ilyen olcsó akksi esetleg nem fog 2-3 év múlva kifolyni? Láttam már csúnyán szétmart walkman érintkezôket, amibe évek alatt eltéve belefolyt a NiCd akksiból a sav.... Tudom, túlaggódom a dolgot! Embarrassed

Elvileg 1000 töltést ki kell bírniuk...A hagyományos cerkaelemek meg egyet se...Azokat nem is évekre tervezik, így nem is meglepő, ha kifolynak..

Természetesen NiCd AKKSIKRÓL beszéltem, elemrôl szó nem volt. Ráadásul mind Sony mind Panasonic esetében elôfordult.

ne parázz! ha nem folyna ki, mivel foglalkoznál 2-3 év múlva?  Evil

Csak akad valami szétszednivaló..Roll Eyes)
Ha nem, akkor adok én neki..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #642 Dátum: 2008. január 21. 12:06:52 pm »

Gyühet minden mennyiségbe!  Grin
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #643 Dátum: 2008. január 21. 13:37:45 pm »

Gyühet minden mennyiségbe!  Grin

Oké. A szavadon foglak fogni:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #644 Dátum: 2008. január 21. 21:44:13 pm »

Sziasztok.

Ma átraktam egy E28-as ból a központizárat a készülő E12-be ,de valamit biztos nem jól kötöttem össze. Mikor elforditom a kulcsot lezár minden ajtó,de amikor elengedem a kulcsot ki is nyit minden ajtót- Kérlek segitsetek ha tudtok ,vagy ha van valakinek egy rajza nagyon megköszöném

                                                                                                                Üdv. Sanyi
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #645 Dátum: 2008. január 21. 21:53:52 pm »

Sziasztok.

Ma átraktam egy E28-as ból a központizárat a készülő E12-be ,de valamit biztos nem jól kötöttem össze. Mikor elforditom a kulcsot lezár minden ajtó,de amikor elengedem a kulcsot ki is nyit minden ajtót- Kérlek segitsetek ha tudtok ,vagy ha van valakinek egy rajza nagyon megköszöném

                                                                                                                Üdv. Sanyi
Az E-28 központizár rendszere mikrokapcsolós ?
Ja és amiből kiszedted abban müködött?
Naplózva
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #646 Dátum: 2008. január 22. 08:02:59 am »

Sziasztok.

Ma átraktam egy E28-as ból a központizárat a készülő E12-be ,de valamit biztos nem jól kötöttem össze. Mikor elforditom a kulcsot lezár minden ajtó,de amikor elengedem a kulcsot ki is nyit minden ajtót- Kérlek segitsetek ha tudtok ,vagy ha van valakinek egy rajza nagyon megköszöném

                                                                                                                Üdv. Sanyi
Az E-28 központizár rendszere mikrokapcsolós ?
Ja és amiből kiszedted abban müködött?

Igen mikrokapcsolós. Valami a zárszerkezetel nem stimmel. Ja  és van ott egy zöld száll kis piros csatlakozóval a végén azt nem tudom hova kell kötni
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #647 Dátum: 2008. január 22. 10:23:45 am »

Jajj de jó, témába vág! Én a jobb oldali zárral csak kinyitni tudom a kocsit, bezárni nem. Akkor ez valami érintkező hiba? esetleg a zármotor magasságán kellene állítani? Úgy vettem észre hogy a kis rudazat mozgatása aktiválja a motorokat. Hm?
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #648 Dátum: 2008. január 22. 12:13:29 pm »

Sziasztok.

Ma átraktam egy E28-as ból a központizárat a készülő E12-be ,de valamit biztos nem jól kötöttem össze. Mikor elforditom a kulcsot lezár minden ajtó,de amikor elengedem a kulcsot ki is nyit minden ajtót- Kérlek segitsetek ha tudtok ,vagy ha van valakinek egy rajza nagyon megköszöném

                                                                                                                Üdv. Sanyi

Szia!
Valószínüleg nem jól van beállítva a rudazat.(ami a motor és a zár között van)
Ezen próbálj meg állítani.
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #649 Dátum: 2008. január 22. 12:20:14 pm »

Jajj de jó, témába vág! Én a jobb oldali zárral csak kinyitni tudom a kocsit, bezárni nem. Akkor ez valami érintkező hiba? esetleg a zármotor magasságán kellene állítani? Úgy vettem észre hogy a kis rudazat mozgatása aktiválja a motorokat. Hm?


Több variáció lehetséges!
Vagy rudazat, amit te mondasz, vagy mikrokapcsoló a motorban, vagy valahol a kábel csatlakozója kontakthibás, vagy a kulcs cilinder zárrésze kopott és nem fordít annyit a rudazaton!
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #650 Dátum: 2008. január 22. 13:24:21 pm »

Jajj de jó, témába vág! Én a jobb oldali zárral csak kinyitni tudom a kocsit, bezárni nem. Akkor ez valami érintkező hiba? esetleg a zármotor magasságán kellene állítani? Úgy vettem észre hogy a kis rudazat mozgatása aktiválja a motorokat. Hm?


Több variáció lehetséges!
Vagy rudazat, amit te mondasz, vagy mikrokapcsoló a motorban, vagy valahol a kábel csatlakozója kontakthibás, vagy a kulcs cilinder zárrésze kopott és nem fordít annyit a rudazaton!
Ez a kopás dolog lehet az ok, mert régebben akkor még m?ködött, ha egy kicsit a kulcsot asszem felfelé húztam. Ekkor gondolom a túlfele egy tizedmilliméterrel lejjebb ment, és a rudacska ennyivel lejjebb mozdult, ami elég volt neki.
Köszi akkor megpróbálom majd a motort állítani feljebb-lejjebb vagy a rudazatot, nem tudom melyiket lehet.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #651 Dátum: 2008. január 22. 13:29:28 pm »

Jajj de jó, témába vág! Én a jobb oldali zárral csak kinyitni tudom a kocsit, bezárni nem. Akkor ez valami érintkező hiba? esetleg a zármotor magasságán kellene állítani? Úgy vettem észre hogy a kis rudazat mozgatása aktiválja a motorokat. Hm?


Több variáció lehetséges!
Vagy rudazat, amit te mondasz, vagy mikrokapcsoló a motorban, vagy valahol a kábel csatlakozója kontakthibás, vagy a kulcs cilinder zárrésze kopott és nem fordít annyit a rudazaton!
Ez a kopás dolog lehet az ok, mert régebben akkor még m?ködött, ha egy kicsit a kulcsot asszem felfelé húztam. Ekkor gondolom a túlfele egy tizedmilliméterrel lejjebb ment, és a rudacska ennyivel lejjebb mozdult, ami elég volt neki.
Köszi akkor megpróbálom majd a motort állítani feljebb-lejjebb vagy a rudazatot, nem tudom melyiket lehet.

Igen, akkor kopás lesz az oka.
A motornak a furata (ha gyári) ovális, azon tudsz állítani!
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #652 Dátum: 2008. január 22. 14:13:35 pm »

Igen, gyári, köszi a segítséget! Majd megkukkantom. Azn
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #653 Dátum: 2008. január 22. 14:18:01 pm »

Igen, gyári, köszi a segítséget! Majd megkukkantom. Azn

Szívesen.
Jó munkát! Cool
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #654 Dátum: 2008. január 22. 14:20:44 pm »

Tegye föl a kezét aki hallotta hogy józárasítottam az Arankát!  Grin

Fujjjjj de szar volt!  Roll Eyes
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #655 Dátum: 2008. január 22. 17:54:12 pm »

De jó, hogy aktuális a téma. Nekem is van egy kis gondom a központizárral. Lezárásnál minden ajtót lezár kivéve a jobbhátsó ajtót. Ezért azt külön zárom le, de kinyitáskor azt is kinyitja. Mi lehet a baj?
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #656 Dátum: 2008. január 22. 19:20:45 pm »

Sziasztok.

Ma átraktam egy E28-as ból a központizárat a készülő E12-be ,de valamit biztos nem jól kötöttem össze. Mikor elforditom a kulcsot lezár minden ajtó,de amikor elengedem a kulcsot ki is nyit minden ajtót- Kérlek segitsetek ha tudtok ,vagy ha van valakinek egy rajza nagyon megköszöném

                                                                                                                Üdv. Sanyi
Az E-28 központizár rendszere mikrokapcsolós ?
Ja és amiből kiszedted abban müködött?

Igen mikrokapcsolós. Valami a zárszerkezetel nem stimmel. Ja  és van ott egy zöld száll kis piros csatlakozóval a végén azt nem tudom hova kell kötni
A zöld szál az áramszál azaz 30-as tehát a záráshoz szükséges áram hiánya okozza a zárvatartást.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #657 Dátum: 2008. január 22. 20:35:46 pm »

Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #658 Dátum: 2008. január 22. 20:48:20 pm »

Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!

Nekem köszönöd?
Miért?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #659 Dátum: 2008. január 22. 21:19:10 pm »

Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!

Nekem köszönöd?
Miért?

Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!