CápaBMW fórum
2024. november 27. 13:26:27 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1514086 alkalommal)
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #930 Dátum: 2008. október 15. 16:06:40 pm »

Mondhatom, szép hogy senki nem segít az elmélkedésben!
Pedig az ilyen hibákat AGYBAN kell megoldani, nem a motortérben görnyedve...
Na mindegy. Ma reggel beugrottam SANYIhoz, aki mindent megcsinál, és azt mondta: Efféle hibákkal kezdenek most jönni a régebbi Opel Astrák, és mindegyikben a főtengely holtponti jeladó szarakszik. OPPÁ!! Olyanunk nekünk is van!
Na, úgyhogy a következő gyanusított megvan, csak nehogy Cavalli azt mondja, hogy "azt is kicseréltük, Original BMW Teile" Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 18. 08:42:35 am írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
cavalli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Válasz #931 Dátum: 2008. október 19. 20:53:40 pm »

Azt még nem cseréltük ki! Én is gondoltam már rá. Holnap reggel megyek a szerelőhöz légtömegmérő kódot leolvasni, aztán rákérdezek még egy'smásra. Arra is gondoltam, hogy mi van, ha nem is a saját légtömegmérője van az autóban. Meg a komputere...bármi történhetett 20 év alatt...
Naplózva
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #932 Dátum: 2008. október 25. 19:14:14 pm »

Sziastok nekem egy e28 am volt M30B28 motorral,tehát ugyan ojan mint a tiétek ,a hiba ugyan az 1500-2000 közt rángatott.Az elháritására tök véletlenül jöttem rá,A termostát házban lévő hőgombáról (2db van a kissebikről aszthiszem)lejött a csatlakozó és a hiba egyből elmúlt.Így utólag belegondolva valószínü hogy rosszol érzékeli a vezérlő a motorhőfokot és ezért nem megfelelően adagolja a bengát.
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #933 Dátum: 2008. október 25. 20:36:39 pm »

Köszönjük ma.lac!
Feltétlenül meg fogom vizsgálni a dolgot, bárcsak igazad lenne!!! Köszi a segítséget!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #934 Dátum: 2008. október 25. 22:34:31 pm »

Mondhatom, szép hogy senki nem segít az elmélkedésben!
Pedig az ilyen hibákat AGYBAN kell megoldani, nem a motortérben görnyedve...
Na mindegy. Ma reggel beugrottam SANYIhoz, aki mindent megcsinál, és azt mondta: Efféle hibákkal kezdenek most jönni a régebbi Opel Astrák, és mindegyikben a főtengely holtponti jeladó szarakszik. OPPÁ!! Olyanunk nekünk is van!
Na, úgyhogy a következő gyanusított megvan, csak nehogy Cavalli azt mondja, hogy "azt is kicseréltük, Original BMW Teile" Wink

Mutass nekem L-jetnél holtponti jeladót. Vagy már behekkelted a motronicot?
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #935 Dátum: 2008. október 26. 08:54:01 am »

Miki, kb 1 hete kiderült hogy ezzel lukra futottam. Igaz, valahogy az autóreszelgetô topikban van... A fuldokló a legkisebb szalmaszálba is belekapaszkodik, nem tudtam hogy nekem csak az osztófejben van jeladótekercs.
 Inkább véleményezd a "högomba-nemjelez" címü ötletet! Hogy mérjem ki, hány ohmot kell mutatnia, stb stb. Na, erre válaszolj, ha mersz! Wink
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #936 Dátum: 2008. október 26. 09:34:33 am »

Miki, kb 1 hete kiderült hogy ezzel lukra futottam. Igaz, valahogy az autóreszelgetô topikban van... A fuldokló a legkisebb szalmaszálba is belekapaszkodik, nem tudtam hogy nekem csak az osztófejben van jeladótekercs.
 Inkább véleményezd a "högomba-nemjelez" címü ötletet! Hogy mérjem ki, hány ohmot kell mutatnia, stb stb. Na, erre válaszolj, ha mersz! Wink

Cheesy Bocs, nem akartam tahózni Smiley

Szóval hőgomba. Igazából, ha rossz,az hidegen rossz. Ugyanis, mikor elromlik,akkor olyan értéket ad,mintha folyton üzemmeleg lenne a motor.
De ilyen X-aktás dolgoknál már tényleg kapaszkodik mindenbe az ember, ezért mérd ki. Az a biztos.
Mondjuk tény,hogy miután cseréltem ezt a hőgombát, egy lehellettel jobb lett,de nálam voltak indítás gondok is,inkább az szünt meg.

Engem a légtömegmérő nem hagy nyugodni. Találtam egy oldalt, igaz angolnyelvű (németesként nekem majdnem olyan,mintha kínaiul lenne) Pár érdekesség van azért.Jó lenne tudni,hogy egészen pontosan milyen részleteket ír.
Itt a link:  http://frwilk.com/944dme/afm.htm


Más. Ugye neked L-jeted van. Reggel azon agyaltam,hogy vajon próbálkoztál-e a gyújtásmodul cseréjével? Injektor porlasztási képét megnézted? Vagy azt,hogy egyáltalán megtartják-e az üzemanyagot és nem-e beccsöpennek? Néha adódó zárlat a motorkötegben? Hirtelen ezek jutottak még eszembe.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #937 Dátum: 2008. október 26. 10:52:45 am »

Miki!
Figyeld, miket vizsgáltak meg Cavalli-ék! Ez ugyanaz a hiba szerintem, tehát amit Ôk már végigszoptak, azt nemigen akarom én is. Én inkább a fôdarab-rápróbálgatásban hiszek.
LT mérôt rátettem másikat, szinte alig, de rángatott azzal is. Nem az az ok.
Tudod, az a baj hogy ezt a vacak kis B20-at nem akarom évekig vizsgálgattatni, beméretni, 20-30-50-et rákölteni. Mindent tutira felujittatnék, aztán ugyanúgy rángatna, vagy ha el is múlna, verném a fejem a falba, hogy ennyiböl meglett volna az ETA. Ôt megértem, mert egy B35-ért érdemes küzdeni. Abban bízom, hogy az alkatrész-csereberék közben sikerül rábukkanni, mi a bünös. Gyertyát, kábelt, LTmérôt már próbáltunk, elektronika kéne még, meg trafó.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #938 Dátum: 2008. október 26. 10:54:45 am »

Csabe28-nak!

a röpsúlyos előgyújtás szabályozás is tud hasonlót, ha elfáradtak a rugók... offnál szívtam emiatt nemkicsit...  tickedoff confused 46
Plusz találtam hasonló tünetet szintén off-on, ott a befecsi volt a hunyó:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9167969&go=83920441

Promega
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #939 Dátum: 2008. október 26. 11:19:02 am »

Köszi Mega!
Egy kérdés: Cavalliéknak van-e röpsúlyos elôgyujtásszabályzója?
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #940 Dátum: 2008. október 26. 13:54:06 pm »

Köszi Mega!
Egy kérdés: Cavalliéknak van-e röpsúlyos elôgyujtásszabályzója?

Nincs
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #941 Dátum: 2008. október 26. 13:57:52 pm »

Köszönöm, tisztelt bíróság, nincs több kérdésem!  Sad
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #942 Dátum: 2008. október 26. 14:04:54 pm »

Miki!
Figyeld, miket vizsgáltak meg Cavalli-ék! Ez ugyanaz a hiba szerintem, tehát amit Ôk már végigszoptak, azt nemigen akarom én is. Én inkább a fôdarab-rápróbálgatásban hiszek.
LT mérôt rátettem másikat, szinte alig, de rángatott azzal is. Nem az az ok.
Tudod, az a baj hogy ezt a vacak kis B20-at nem akarom évekig vizsgálgattatni, beméretni, 20-30-50-et rákölteni. Mindent tutira felujittatnék, aztán ugyanúgy rángatna, vagy ha el is múlna, verném a fejem a falba, hogy ennyiböl meglett volna az ETA. Ôt megértem, mert egy B35-ért érdemes küzdeni. Abban bízom, hogy az alkatrész-csereberék közben sikerül rábukkanni, mi a bünös. Gyertyát, kábelt, LTmérôt már próbáltunk, elektronika kéne még, meg trafó.
Csak ötlet, de gondold át egy 20-asból megtankolsz legurúlsz hozzám ide Miskolc mellé és megoldjuk a rángatást este meg nyugodtan mehetsz mert nem rángat.
M20-B20-hoz minden van kéznél ami kell főként E-28-hoz, és lehet, hogy pár ezres csak a hiba oka.
feribmw
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #943 Dátum: 2008. október 26. 14:05:25 pm »

Na, akkor gondolkodjunk:
1-Hány olyan alkatrész található meg EGYIDEJÜLEG a B35-ben és az B20ban, amely kizárólag 1500 és 2000 ford között képes rángatást elôidézni?
2-Létezhet-e olyan csodálatos véletlen, hogy két motorban két teljesen másfajta alkatrész hibás müködése képes kizárólag 1500 és 2000 ford között rángatást elôidézni?
3-Tehát egy ALKATRÉSZT vagy FUNKCIÓT (elögyujtás, LT mérés, hôgomba, motorelektronika) kell keresnünk, vagypediglen egy ÁLLAPOTOT (túldúsított/túlszegény keverék), mely elôiézi a rángatást?
4-Hogy a francba nem tudta Cavalli szerelôje kiszürni a dolgot ha mindent megmértek müszerekkel???
 Roll Eyes
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #944 Dátum: 2008. október 26. 14:07:23 pm »

Miki!
Figyeld, miket vizsgáltak meg Cavalli-ék! Ez ugyanaz a hiba szerintem, tehát amit Ôk már végigszoptak, azt nemigen akarom én is. Én inkább a fôdarab-rápróbálgatásban hiszek.
LT mérôt rátettem másikat, szinte alig, de rángatott azzal is. Nem az az ok.
Tudod, az a baj hogy ezt a vacak kis B20-at nem akarom évekig vizsgálgattatni, beméretni, 20-30-50-et rákölteni. Mindent tutira felujittatnék, aztán ugyanúgy rángatna, vagy ha el is múlna, verném a fejem a falba, hogy ennyiböl meglett volna az ETA. Ôt megértem, mert egy B35-ért érdemes küzdeni. Abban bízom, hogy az alkatrész-csereberék közben sikerül rábukkanni, mi a bünös. Gyertyát, kábelt, LTmérôt már próbáltunk, elektronika kéne még, meg trafó.
Csak ötlet, de gondold át egy 20-asból megtankolsz legurúlsz hozzám ide Miskolc mellé és megoldjuk a rángatást este meg nyugodtan mehetsz mert nem rángat.
M20-B20-hoz minden van kéznél ami kell főként E-28-hoz, és lehet, hogy pár ezres csak a hiba oka.
feribmw
Köszönöm, Ferikém, de nem biztos hogy a családod a harmadik nap estéje után is örülne nekem  Roll Eyes
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #945 Dátum: 2008. október 26. 14:13:50 pm »

Miki!
Szuper a légtömegmérôs cikk! Nagyon élvezetes csemege Smiley
Kb 1-2 hónapja pontosan a leírtak szerint (akkor még saját logikám alapján) szétszedtem, ugyanígy elhajlítottam a lábat, és most új pályán fut az érintkezô! Sejted a hatását: lóf..sz esti fényben!
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 26. 14:17:00 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #946 Dátum: 2008. október 26. 15:23:34 pm »

Csak ötlet, de gondold át egy 20-asból megtankolsz legurúlsz hozzám ide Miskolc mellé és megoldjuk a rángatást este meg nyugodtan mehetsz mert nem rángat.
M20-B20-hoz minden van kéznél ami kell főként E-28-hoz, és lehet, hogy pár ezres csak a hiba oka.
feribmw
Köszönöm, Ferikém, de nem biztos hogy a családod a harmadik nap estéje után is örülne nekem  Roll Eyes

**OFF**
még autózol is egy jót!! szerintem megéri  Roll Eyes!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #947 Dátum: 2008. október 26. 17:38:42 pm »

Miki!
Szuper a légtömegmérôs cikk! Nagyon élvezetes csemege Smiley
Kb 1-2 hónapja pontosan a leírtak szerint (akkor még saját logikám alapján) szétszedtem, ugyanígy elhajlítottam a lábat, és most új pályán fut az érintkezô! Sejted a hatását: lóf..sz esti fényben!

Kár Sad

Rángatás téma még. Elég sokat porlasztóztam 4A1-el,ami nagyon összetett. Amikor állítgattam, kísérleteztem vele, akkor volt rángatás ebben a tartományban,ha az alapjárati CO magas volt, alapjáratról terhelésre váltás állapot csavarja sok +keveréket adott, valamint a kopott pillangó.

TÉNYLEG! Pillangószelep! Vedd le kompletten, zárt állapotban tartsd fény felé,hogy el zár-e rendesen.
Valahogyan csak a végére járunk ennek.

Hümm,hümm. Így hirtelen ez az alkatrész,ami a karbinál, motronicnál, L-jetnél is megvan.

 1084
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #948 Dátum: 2008. október 26. 18:19:25 pm »

 A pillangószelep tetején van egy kis hernyócsavar, egy kvázi teljes elzárás pozícionáló. Node az szerinted mikor számít? Üresjáratnál az teljesen zárva van? Ha gázt adunk, akkor ugye azonnal nyit.
 
Tudod, miért gyanakszom kicsit arra hogy a szegény gyujtást gyanusítgatjuk, de közben mégis keverék probléma? Mert az alapjárat állandóan hülyül. A múltkoriban beállítottam szépen 650 körülire, az az elvem, hogy a mutatónak tök párhuzamosan kell állnia a müszerfallal. Aztán bejött a kicsit hüvösebb idô, erre mint egy idióta pörög reggel 1700-on, és csak csontmeleg motornál megy le 1000-1100 felé, mikor mihez van kedve. Na, erre gondoltam, beállítom, hát az üresjárati csavaron jó másfél fordulatot tekertem befelé mire hajlandó volt lemenni a 650-re.
Próbáltam üresen pörgetve a rángatást, természetesen úgy nem venni észre hogy kihagyna.
Aztán a beindulás. Hidegen-melegen tök bénán indul, 1-2mp köszörülés kell neki. Néha úy érzem, hogy amig csak rajtahagynám az indítót addig semmit nem birna csinálni, és mikor elveszem, abban a pillanatban tud csak hirtelen erôre kapni. A rángatása elôtt hidegen szépen indult, pöccre, csak melegen volt szar. Tehát most már így is úgyis szar, ellenben melegen leállítva  1 óra állás után egy tizedmásodperc alatt röffen be. Azt gondolom hogy ennek a 80%-a hibás müködést jelent.
Hü..Ez így leírva kicsit olyan, hogy "és akkor miafaszér nem veszel bele egy rendes motort???" undecided
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #949 Dátum: 2008. október 26. 22:42:00 pm »

A pillangószelep tetején van egy kis hernyócsavar, egy kvázi teljes elzárás pozícionáló. Node az szerinted mikor számít? Üresjáratnál az teljesen zárva van? Ha gázt adunk, akkor ugye azonnal nyit.
 
Tudod, miért gyanakszom kicsit arra hogy a szegény gyujtást gyanusítgatjuk, de közben mégis keverék probléma? Mert az alapjárat állandóan hülyül. A múltkoriban beállítottam szépen 650 körülire, az az elvem, hogy a mutatónak tök párhuzamosan kell állnia a müszerfallal. Aztán bejött a kicsit hüvösebb idô, erre mint egy idióta pörög reggel 1700-on, és csak csontmeleg motornál megy le 1000-1100 felé, mikor mihez van kedve. Na, erre gondoltam, beállítom, hát az üresjárati csavaron jó másfél fordulatot tekertem befelé mire hajlandó volt lemenni a 650-re.
Próbáltam üresen pörgetve a rángatást, természetesen úgy nem venni észre hogy kihagyna.
Aztán a beindulás. Hidegen-melegen tök bénán indul, 1-2mp köszörülés kell neki. Néha úy érzem, hogy amig csak rajtahagynám az indítót addig semmit nem birna csinálni, és mikor elveszem, abban a pillanatban tud csak hirtelen erôre kapni. A rángatása elôtt hidegen szépen indult, pöccre, csak melegen volt szar. Tehát most már így is úgyis szar, ellenben melegen leállítva  1 óra állás után egy tizedmásodperc alatt röffen be. Azt gondolom hogy ennek a 80%-a hibás müködést jelent.
Hü..Ez így leírva kicsit olyan, hogy "és akkor miafaszér nem veszel bele egy rendes motort???" undecided

Gondolkodjunk csak.
A pillangónak alapjárati helyzetben (amikor az indítást segítő be van húzva, tehát jár a motor, vagy ki van szerelve az a vákuumos szarság ,a motor áll) ,akkor a pillangónak teljesen zárt álapotban kell lennie. Ezt avval a hernyócsavarral tudod pozicionálni,avval nem is szabad alapjáratot, keveréket állítani.

650-es alapjáratot kicsit alacsonynak tartom,de a benzin minőségéhez állított gyújtás miatt lehet ennyi, ha úgy szépen szalad a motor,akkor maradhat nyugodtan.
A gond,amit írtál,hogy hidegebb időben elkezdett pörögni. Ez bizony a pótlevegő tolattyú lustulására utal, volt is ilyen hibával nálam E30. Ehhez képest ugye tekertél az alajárati szabályzón a szívócsonk végében,amivel egyidőben finomítani kell a CO-t (szegényíteni) a légtömegmérő inbus csavarján (ez motronicnál nem igazán játszik).

A rángatást a Te esetedben ide vezetném vissza. Próbáld meg,hogy melegen visszaküldöd az alapjáratot 1000-1100-ra,ahonnan kezdted anno, majd leállít, pótlevegőtolattyúra menő levegőcsöveket leköt, ledugóz. mind2 irányból. Így szimulálsz egy 60 C feletti elzárt állapotot,de a normál pótlevegőtolattyú működését mindenképp. Na így nézd meg,hogy röffen-e melegen (hidegen, fél hidegen dadogós, kínkeserves lesz), valamint megszűnik-e a rángatás.

Remélem evvel jutottál előre,hogy leírtam ezeket  undecided
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #950 Dátum: 2008. október 27. 08:24:17 am »

Nem rossz terv, Miki! Hasonlóra már én is gondoltam! Régóta bögyömben van az a buzi tolattyú! Nyáron dugóban pl ahogy egyre forróbb lett a motor, ment le az alapjárat kb 500-ig. Szerintem akkor volt képes egyedül normálisan elzárni! A reggeli 1700-as fordulatot is egy icipicit túlzásnak érzem.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #951 Dátum: 2008. október 27. 09:55:11 am »

Nem rossz terv, Miki! Hasonlóra már én is gondoltam! Régóta bögyömben van az a buzi tolattyú! Nyáron dugóban pl ahogy egyre forróbb lett a motor, ment le az alapjárat kb 500-ig. Szerintem akkor volt képes egyedül normálisan elzárni! A reggeli 1700-as fordulatot is egy icipicit túlzásnak érzem.

Persze,hogy túlzás, olyan 1100-1200 körül kell muzsikálnia hidegben.

A múltkor mértem egy tolattyút, már beteges volt, gondoltam megnézem mennyire lustult. Tűzhelyre fazékban víz, alágyújtottam, bele a tolattyút, digit hőmérő.Már masszívan rotyogott a víz,mikor bezárt... Nézegettem utána, nagyon szét sem lehet szedni...DE! pakolásnál találtam itthon egy M20B20 K-jet tolattyúját, ami szétszedhető, rendesen kitakarítható, működőképessé tehető. Fura,hogy már akkoriban elkezdték ezt a "vegyél újat, ha nemjó" üzletpolitikát.

(igaz így is 20-30 éves koruk között döglenek be..inkább nem szóltam  eusa_silenced
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #952 Dátum: 2008. október 27. 10:16:23 am »

Aha. kell venni a kapható legkisebb méretböl egy közönséges golyós csapot, azt bekötni a tolattyú helyett a levegőcsövek közé, majd megoldani hogy a müszerfalon egy olyan karral mint a levegőelosztóé, azt lehessen nyitni-zárni, azt jónapot automatika!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #953 Dátum: 2008. október 27. 11:20:27 am »

Aha. kell venni a kapható legkisebb méretböl egy közönséges golyós csapot, azt bekötni a tolattyú helyett a levegőcsövek közé, majd megoldani hogy a müszerfalon egy olyan karral mint a levegőelosztóé, azt lehessen nyitni-zárni, azt jónapot automatika!

Cheesy

Akkor már elektronikus tolózárat. kicsit nagy,de feszültség ráadása után, mire elzár,pont üzemmeleg lesz a motor Cheesy

Tényleg. Volt ilyen tolattyú. E12 528i, 535i, E28 525i,528i, E23 korai motronicos 745i, 732i, E30 318i L-jet.Ezek mind elektromosan zártak.Én jobbnak tartom őket.
(nyilván ezek is be tudnak dögleni)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #954 Dátum: 2008. november 29. 14:28:24 pm »

Ha valaki tugja elárulhatná nekem.hogy  az e21 gyári fordulatszámmérője működik e az 1989-es motronic fordulatszámmérő vezérlő jelével, vagy ha nem mit csináljak hogy működjön?
Ha pedig működik akkor valamit én ba*tam el.
Előre is köszi.
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
wolfgangAM
Vendég
« Válasz #955 Dátum: 2008. november 29. 23:06:35 pm »

Ha valaki tugja elárulhatná nekem.hogy  az e21 gyári fordulatszámmérője működik e az 1989-es motronic fordulatszámmérő vezérlő jelével, vagy ha nem mit csináljak hogy működjön?
Ha pedig működik akkor valamit én ba*tam el.
Előre is köszi.

Műxik. Adtál neki jelet rendesen? Motronic máshonnan ad ford.sz. jelet,mint az E21 eredetileg.

Milyen motor volt eredetileg benne? 4, vagy 6 henger? Milyen motor került bele most? És miből?
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #956 Dátum: 2008. november 29. 23:07:43 pm »

Mike! már megint a párodnál vagy bejelentkezve!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #957 Dátum: 2008. november 29. 23:12:19 pm »

Mike! már megint a párodnál vagy bejelentkezve!

Oppá,tényleg! Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #958 Dátum: 2008. november 29. 23:13:55 pm »

Mike! már megint a párodnál vagy bejelentkezve!

A Mike az nem, maximum a Miki24v. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #959 Dátum: 2008. november 29. 23:38:42 pm »

Öcsike!
 szerinted van nekem kedvem annyit ütni a billentyűket, Akinek inge az fehúzza akinek meg nem az ül és csöndben marad..  Wink
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!