CápaBMW fórum
2024. november 23. 17:51:39 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa 4. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 719415 alkalommal)
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #90 Dátum: 2015. február 12. 22:50:59 pm »

Sziasztok

Adott egy 10/1977 E12 525 Sedan M30 Europe Left hand drive Manual
Már nem ezzel a motorral....m10b18 van benne most de ez kikerülne..

Amit kapna:
M50 24 szelep je piston dugók, erősített csapszeg, 1000le pauter hajtokar 1000+ Siemens 670ccm/perc injectorok 2.5 szívósor wems elektronika kábel köteggel kijelzővel, komplett kipufogó rendszer lambda szondaval, fékek, szinter kuplung, váltó......

Várom építő jellegű kritikáitokat, véleményeiteket...... Wink

Köszi
Krisz



* image.jpg (36.34 KB, 515x337 - megtekintve 1666 alkalommal.)

* image.jpg (77.28 KB, 640x617 - megtekintve 1832 alkalommal.)
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #91 Dátum: 2015. február 13. 06:16:37 am »

Mr.-nek tetszene.  Cheesy Főleg ha turbó is kerül rá....
Naplózva

1985 E28 530i
maxx900

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1001


A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal


« Válasz #92 Dátum: 2015. február 13. 06:20:34 am »

Sziasztok

Adott egy 10/1977 E12 525 Sedan M30 Europe Left hand drive Manual
Már nem ezzel a motorral....m10b18 van benne most de ez kikerülne..

Amit kapna:
M50 24 szelep je piston dugók, erősített csapszeg, 1000le pauter hajtokar 1000+ Siemens 670ccm/perc injectorok 2.5 szívósor wems elektronika kábel köteggel kijelzővel, komplett kipufogó rendszer lambda szondaval, fékek, szinter kuplung, váltó......

Várom építő jellegű kritikáitokat, véleményeiteket...... Wink
NA ez zsír!

Köszi
Krisz


Naplózva

TYREMAXX
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #93 Dátum: 2015. február 13. 16:44:22 pm »

M50 M52 V6 ra való turbo kit? Nyilván sokat csiszolták finomitották hogy minden milimétere pontoson illeszkedjen a legendás V6 okhoz.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #94 Dátum: 2015. február 13. 19:17:00 pm »

Sziasztok

Adott egy 10/1977 E12 525 Sedan M30 Europe Left hand drive Manual
Már nem ezzel a motorral....m10b18 van benne most de ez kikerülne..

Amit kapna:
M50 24 szelep je piston dugók, erősített csapszeg, 1000le pauter hajtokar 1000+ Siemens 670ccm/perc injectorok 2.5 szívósor wems elektronika kábel köteggel kijelzővel, komplett kipufogó rendszer lambda szondaval, fékek, szinter kuplung, váltó......

Várom építő jellegű kritikáitokat, véleményeiteket...... Wink

Köszi
Krisz



Ezekből a kínai turbo kitekből a turbót fel nem tenném semmire az biztos... Ha van hozzá kínai hamisítvány injektor, azok is max kutyát dobálni jók. A többi még akár jó is lehet. De szvsz max a leömlőt venném hozzá ebayről, a többit (csövek, intercooler, stb...) itthon is meg lehet venni.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #95 Dátum: 2015. február 16. 14:32:23 pm »

Akinek szét van szedve az autója, az is játszogathat...  Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=oFt6IYG1vZA#
Naplózva

1985 E28 530i
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863



« Válasz #96 Dátum: 2015. február 16. 21:50:24 pm »

Akinek szét van szedve az autója, az is játszogathat...  Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=oFt6IYG1vZA#

Beteg!!!!!!!!!!! Grin Wink
Naplózva
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #97 Dátum: 2015. február 17. 17:41:52 pm »

Itt azért egy kicsit megszaladt a ceruza  crazy2

http://www.ebay.de/itm/BMW-e28-Original-Alpina-Speedometer-Odometer-Tacho-Kombiinstrument-/231465390460?pt=DE_Autoteile&hash=item35e469917c
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #98 Dátum: 2015. február 18. 12:15:45 pm »

"Majdnem" rányomtam a Sofort-kaufen -re  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2015. február 18. 17:04:48 pm írta Gisti » Naplózva

Bence
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #99 Dátum: 2015. február 18. 21:02:40 pm »

Mert nem tudsz németül  Cheesy
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #100 Dátum: 2015. február 25. 13:40:57 pm »

Érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata E28 524TDA-val kapcsolatban?
Mivel a 02-es vágyamra nem jön össze elég pénz, talán egy E28 reálisabb cél lesz a nyárra.
Viszont mindenképp automata váltós autót szeretnék és a TD ereje/fogyasztása is nagyon szimpatikus.
Egy másik fórumon azt írták, hogy az automata TD elég rosszul sikerült konstrukció volt, és örülnék ha megcáfolnátok vagy megerősítenétek amit mondott.

köszi:teo
Naplózva
lowlygentleman

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Válasz #101 Dátum: 2015. február 25. 15:28:05 pm »

Érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata E28 524TDA-val kapcsolatban?
Mivel a 02-es vágyamra nem jön össze elég pénz, talán egy E28 reálisabb cél lesz a nyárra.
Viszont mindenképp automata váltós autót szeretnék és a TD ereje/fogyasztása is nagyon szimpatikus.
Egy másik fórumon azt írták, hogy az automata TD elég rosszul sikerült konstrukció volt, és örülnék ha megcáfolnátok vagy megerősítenétek amit mondott.

köszi:teo

Szia! Igaz nem túl régóta, de 524tda-m van. Én rettenetesen szeretem, annak ellenére, hogy pár éve már elhanyagolták és sok részletére oda kell figyelni. Szerintem az automata ennél a motornál számít, nehezebben ölhető meg. Az enyém szépen vált, nem volt soha vonóhorga, így a hajtást sem gyilkolták szét az elmúlt 500.000-700.000 km alatt. Tisztán Budapesten folyós, beteg adagolóval 9 liter, autópályán és országúton 7 körül fogyaszt. Ez az új adagolóval mérséklődni fog. Kellemesen nyomatékos motor, 2500 feletti fordulatszámmal ritkán találkozik. Hangsúlyozom ez kb 5000-6000 km és 4 hónap tapasztalata, de ha gondolod, március végén talán már újra hadra fogható, ki tudod próbálni.

Üdv, Gyuri
Naplózva
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #102 Dátum: 2015. február 25. 20:21:28 pm »

Köszönöm a választ, élnék majd a lehetőséggel.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #103 Dátum: 2015. február 25. 20:40:19 pm »

Érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata E28 524TDA-val kapcsolatban?
Mivel a 02-es vágyamra nem jön össze elég pénz, talán egy E28 reálisabb cél lesz a nyárra.
Viszont mindenképp automata váltós autót szeretnék és a TD ereje/fogyasztása is nagyon szimpatikus.
Egy másik fórumon azt írták, hogy az automata TD elég rosszul sikerült konstrukció volt, és örülnék ha megcáfolnátok vagy megerősítenétek amit mondott.

köszi:teo

" automata td" válaszd szét őket,a BMW automatái nem kakik,már a 80 as években 4 gangosakkal operáltak,teljesen jó konstrukció mind,E32-ben nyaggattam párat,bírta a Bobcat-et is,az egyik 35i-m később váltotta a 4-et,csak 90-100 körül kapcsolta,megkérdeztem pár műhelyt,rögvest kalkuláltak 250 körüli árat.Mjad elmentem vele még úgy 60 000km-t,trélerrel,futóval,és úgy is adtam el,rendeltetés szerű használat,karbantartás mellett,kitart addig,ameddig a motor,szerintem.Az M21 meg az én tapasztalataim szerint egy határ kaki,Roli is párszor szétszedte az övét,majd otthagyta a nádasban az egész f@st,viszont van néhány a fórumon ami régóta üzemel,szóval szerintem kerüld el ,messzire,de mindjárt jön Márió,meg Mike is,és jól elmondják,hogy dehogyis.  Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #104 Dátum: 2015. február 26. 07:47:51 am »

Hol az a nádas? Smiley
Naplózva
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #105 Dátum: 2015. február 26. 11:47:59 am »

Szia! Igaz nem túl régóta, de 524tda-m van. Én rettenetesen szeretem, annak ellenére, hogy pár éve már elhanyagolták és sok részletére oda kell figyelni. Szerintem az automata ennél a motornál számít, nehezebben ölhető meg. Az enyém szépen vált, nem volt soha vonóhorga, így a hajtást sem gyilkolták szét az elmúlt 500.000-700.000 km alatt. Tisztán Budapesten folyós, beteg adagolóval 9 liter, autópályán és országúton 7 körül fogyaszt. Ez az új adagolóval mérséklődni fog. Kellemesen nyomatékos motor, 2500 feletti fordulatszámmal ritkán találkozik. Hangsúlyozom ez kb 5000-6000 km és 4 hónap tapasztalata, de ha gondolod, március végén talán már újra hadra fogható, ki tudod próbálni.

Üdv, Gyuri

Véletlenül nem a te vasad van a rozsdakupac blogon?
Naplózva
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #106 Dátum: 2015. február 26. 14:07:02 pm »

És nálunk kalapálódik Smiley

Véletlenül nem a te vasad van a rozsdakupac blogon?
Naplózva
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #107 Dátum: 2015. február 26. 15:39:44 pm »

És nálunk kalapálódik Smiley

Kicsi a világ  smiley
Naplózva
DD_one

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #108 Dátum: 2015. február 28. 21:03:22 pm »

Én véletlenül lassan 5éve ölök egy TD-t, és ezt értsd szó szerint! 310ezer kilóméteres e34ből jött,azóta legalább 50ezret raktam bele, manuális váltóval volt és van azóta is, eddig 1pár féltengelyt és 1 váltót fogyasztott el, emelt turbo nyomás, cooler, piszkált adagoló, és a nagyon nehéz lábam! Vízre és olajra kell figyelni, illetve a hűtésre melegítésre, jah és nem árt ha nem egy leharcolt darabot veszel. Persze az enyém lehet pont a kivétel ami erősíti a szabályt, de van az ismerőseim között egy e34 24td ami már 2. hengerfejét fogyasztja, jártak vele víz nélkül kb 1hónapig minden nap, és 600ezer km van benne lassacskán, szóval nagy túlélőnek számít! Én ajánlom ezt a motort, pörgős és dinamikusan lehet vele közlekedni. Érdemes egy tényleg jó darabot venni, figyelni a vízre! Fogyija 6-6.5 országúton, városban 7-8, télen havas estéken 10liter!!! Cheesy
Naplózva

e28 524TD, e28 535i?
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #109 Dátum: 2015. február 28. 22:15:02 pm »

Én véletlenül lassan 5éve ölök egy TD-t, és ezt értsd szó szerint! 310ezer kilóméteres e34ből jött,azóta legalább 50ezret raktam bele, manuális váltóval volt és van azóta is, eddig 1pár féltengelyt és 1 váltót fogyasztott el, emelt turbo nyomás, cooler, piszkált adagoló, és a nagyon nehéz lábam! Vízre és olajra kell figyelni, illetve a hűtésre melegítésre, jah és nem árt ha nem egy leharcolt darabot veszel. Persze az enyém lehet pont a kivétel ami erősíti a szabályt, de van az ismerőseim között egy e34 24td ami már 2. hengerfejét fogyasztja, jártak vele víz nélkül kb 1hónapig minden nap, és 600ezer km van benne lassacskán, szóval nagy túlélőnek számít! Én ajánlom ezt a motort, pörgős és dinamikusan lehet vele közlekedni. Érdemes egy tényleg jó darabot venni, figyelni a vízre! Fogyija 6-6.5 országúton, városban 7-8, télen havas estéken 10liter!!! Cheesy


DD véleményére ne nagyon adj,eladta a borbeteket..... Roll Eyes Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #110 Dátum: 2015. március 01. 08:15:31 am »

Én véletlenül lassan 5éve ölök egy TD-t, és ezt értsd szó szerint! 310ezer kilóméteres e34ből jött,azóta legalább 50ezret raktam bele, manuális váltóval volt és van azóta is, eddig 1pár féltengelyt és 1 váltót fogyasztott el, emelt turbo nyomás, cooler, piszkált adagoló, és a nagyon nehéz lábam! Vízre és olajra kell figyelni, illetve a hűtésre melegítésre, jah és nem árt ha nem egy leharcolt darabot veszel. Persze az enyém lehet pont a kivétel ami erősíti a szabályt, de van az ismerőseim között egy e34 24td ami már 2. hengerfejét fogyasztja, jártak vele víz nélkül kb 1hónapig minden nap, és 600ezer km van benne lassacskán, szóval nagy túlélőnek számít! Én ajánlom ezt a motort, pörgős és dinamikusan lehet vele közlekedni. Érdemes egy tényleg jó darabot venni, figyelni a vízre! Fogyija 6-6.5 országúton, városban 7-8, télen havas estéken 10liter!!! Cheesy
Köszönöm, olvastam a garázsod. Az E34 motor mennyire kompatibilis?
Már csak egy eladó automata td kell, egy kis pénz, és az asszonyt meggyőzni Wink
Naplózva
DD_one

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #111 Dátum: 2015. március 01. 10:48:48 am »

Köszönöm, olvastam a garázsod. Az E34 motor mennyire kompatibilis?
Már csak egy eladó automata td kell, egy kis pénz, és az asszonyt meggyőzni Wink


Villany adagolót le kell hajítani róla, meg e28 TD motortartó bakokat rá és kész is! Smiley
Naplózva

e28 524TD, e28 535i?
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #112 Dátum: 2015. március 02. 15:52:46 pm »

E28 tuningszimulátor.  Cheesy

http://www.3dtuning.com/en-US/tuning/bmw/5.series/sedan-1981
Naplózva

1985 E28 530i
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #113 Dátum: 2015. március 02. 21:09:55 pm »

Az enyém ilyen lenne..


* 1425326876790.jpg (48.18 KB, 1024x720 - megtekintve 1320 alkalommal.)
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #114 Dátum: 2015. március 19. 21:27:15 pm »

Kevés ilyen durva sztorit olvastam eddig... Hirdetnek egy M6-ot, ámerikában, ami már motorcserén esett át:

http://seattle.craigslist.org/see/cto/4939398674.html

Emberünk elment megnézni, és picit meglepődött attól, amit a motorháztető alatt talált:





Ráadásul egy eta...  wall
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 19. 21:31:21 pm írta kzolee » Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #115 Dátum: 2015. március 19. 22:31:07 pm »

Kevés ilyen durva sztorit olvastam eddig... Hirdetnek egy M6-ot, ámerikában, ami már motorcserén esett át:

http://seattle.craigslist.org/see/cto/4939398674.html

Emberünk elment megnézni, és picit meglepődött attól, amit a motorháztető alatt talált:





Ráadásul egy eta...  wall


Szerintem ilyesmi M20-at akart,de lemaradt az egyik fele....  Cheesy

https://www.youtube.com/watch?v=T6uFsYTw6sc
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #116 Dátum: 2015. március 23. 08:50:49 am »

Az szép. Cheesy



* 11070255_10153223358221171_796629591969315197_n.jpg (45.87 KB, 540x720 - megtekintve 1187 alkalommal.)
Naplózva

Főmordor.
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #117 Dátum: 2015. március 23. 10:21:45 am »

 Cheesy Cheesy Grin
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #118 Dátum: 2015. március 24. 09:54:04 am »

Csak nem Újbuda? Mintha oda járnék Smiley
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #119 Dátum: 2015. március 26. 18:55:25 pm »

Nem is rossz  Smiley


* mtech fa.JPG (83.19 KB, 806x537 - megtekintve 1246 alkalommal.)

* mtech fa2.JPG (62.6 KB, 800x531 - megtekintve 1192 alkalommal.)

* mtech fa3.JPG (97.16 KB, 799x528 - megtekintve 1238 alkalommal.)
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!