gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #360 Dátum: 2016. január 30. 18:50:28 pm » |
|
Szerintem is el kéne jönnie egy találkozóra, mert így nincs képben eléggé a vérszívással. Niki! Szeszesitalfogyasztást bírod-e?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #361 Dátum: 2016. január 30. 18:54:34 pm » |
|
M6 Cápát vennék!
Szervusz Szaktárs! Orosi Gábor vagyok, és érdeklődöm, miben kéred a segítséget? Felkutatásban, konkrét példány megtekintésében?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #362 Dátum: 2016. január 30. 18:58:44 pm » |
|
Az egy amcsi eta és nem eladó szerintem Nem mondtam hogy ez eladó! Csak láttam egy műhely udvarán. 02 clubos matrica van rajta és van még neki egy ezüst 3000csi-je a nevét nem tudom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DD_one
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #363 Dátum: 2016. február 01. 08:14:37 am » |
|
e28 Kombit vennék! az igények a következők: Rozsdamentes bódé, M5 motor, bőr belső, tempomat, légzsák, ABS, Sound System, Glass Dach, klíma, lámpamosó, zöld üvegek, Pusta Grün színben!!! Niki: Ez a fórum alapvetően barátságos, de az új tagok(főleg a fiatalok) a kezdeti barátságos fogattatás után megkapják a vérszívás minden formáját!! Nálam is így volt, de mivel ez egy nagy család így nem kell meglepődni rajta hogy az új "családtagok" kapják az ívet, így derül róluk ki hogy milyen emberek és hogy mennyire van itt helyük! Szóval ne is figyelj ezekre a vén szarokra, csak a szájuk nagy de amúgy rendes vénemberek! Találkozók alkalmával nyugodtan szólj vissza a Papáknak, nem sértődnek meg A nyomdász bácsit (kzoli) jóféle házi pálinkával tudod lekenyerezni!
|
|
|
Naplózva
|
e28 524TD, e28 535i?
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #364 Dátum: 2016. február 01. 14:34:24 pm » |
|
e28 Kombit vennék! az igények a következők: Rozsdamentes bódé, M5 motor, bőr belső, tempomat, légzsák, ABS, Sound System, Glass Dach, klíma, lámpamosó, zöld üvegek, Pusta Grün színben!!! Na jó, de Oldenhof vagy Schulz? Én inkább Schulz-ot szeretnék, M30B35-el, telitetővel, sportbelsővel, kéziváltóval és 3,45-ös sperrel. Bőr belső, légzsák, ABS, Sound System, Glass Dach, lámpamosó nem kell. De egy boardot szeretnék. Fekete színben. Jöhetnek a pü-k, mindenre nyitott vagyok.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
bucibigyó
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #365 Dátum: 2016. február 01. 16:06:14 pm » |
|
Niki és akkor még megúsztad néhai Sixpack áldásos megnyilvánulásait. Hidd el, lehetett volna ennél rosszabb...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #366 Dátum: 2016. február 01. 16:07:16 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
|
DD_one
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #368 Dátum: 2016. február 01. 21:28:01 pm » |
|
Na jó, de Oldenhof vagy Schulz? Én inkább Schulz-ot szeretnék, M30B35-el, telitetővel, sportbelsővel, kéziváltóval és 3,45-ös sperrel. Bőr belső, légzsák, ABS, Sound System, Glass Dach, lámpamosó nem kell. De egy boardot szeretnék. Fekete színben. Jöhetnek a pü-k, mindenre nyitott vagyok. Nálam is inkább a Schulz féle a nyerő! Szebb a formája
|
|
|
Naplózva
|
e28 524TD, e28 535i?
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #369 Dátum: 2016. február 01. 21:28:36 pm » |
|
Bár egy Schulzért...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #370 Dátum: 2016. február 03. 22:56:41 pm » |
|
Pár hete kiderült egy ismerősöm faterjáról, hogy részt vett a Schulz kombik gyártásában, itt magyarhonban is készült belőlük állítólag. Igazolható lenne a történet a hátsó oldalablak származása alapján, mert állítólag itthoni gyártás. (Salgó)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #371 Dátum: 2016. február 07. 18:07:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
|
« Válasz #372 Dátum: 2016. február 07. 19:02:01 pm » |
|
ÚÚÚÚ. Ezt igazán elfogadnám én is. Ez is amolyan állom autó. Elégé egyben van a képek alapján. A középkonzol előtt és a váltórúd között az milyen műszer. Így, hogy ez elméletileg egy gyári M-es, miért M 635 CSI ?Hivatalosan a típusa nem simán M6? Napjainkban mennyit kostálhat egy ilyen? Nem mintha lenne rá bármennyim is, csak kíváncsiságból.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016. február 07. 19:12:02 pm írta nortem »
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #373 Dátum: 2016. február 07. 19:36:52 pm » |
|
Beszéltem vele. Svéd autó volt. A műszer a rádióvezérlő. 90.000 km - állítólag. 40.000 euró. Az európai verziót hívják M635CSi-nek, az amerikait M6-nak. Ez M635 CSi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
|
« Válasz #374 Dátum: 2016. február 07. 19:58:05 pm » |
|
Beszéltem vele. Svéd autó volt. A műszer a rádióvezérlő. 90.000 km - állítólag. 40.000 euró. Az európai verziót hívják M635CSi-nek, az amerikait M6-nak. Ez M635 CSi.
Akkor az európaiaknak sikerült ezt is megbonyolítaniuk. Ezekből nem volt úgynevezett M pakettos 3,5 motorral? Számomra az lenne a logikus, hogy azokat kellene M635-nek hívni. Bocsi a tudatlanságomért, de miért kellett külön rádióvezérlő egység? Az is gyári?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #375 Dátum: 2016. február 07. 20:23:26 pm » |
|
M pakett akkoriban nem létezet. Az M-es aerodinamikai elemeket extraként lehetett rendelni bármelyik motorhoz, a sportváltót a 2.8 és 3.5 literesekhez, illetve egy Bilstein sport futóművet valamint sperrdifit, sport vagy Recaro üléseket, sportkormányt...
Az amerikai M-ek egy alacsonyabb kompressziójú, gyengébb, katalizátoros erőforrást kaptak, hogy teljesítsék a szigorúbb károsanyagkibocsájtási normákat.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
|
« Válasz #376 Dátum: 2016. február 07. 20:57:49 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016. február 08. 08:48:45 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #377 Dátum: 2016. február 08. 14:39:28 pm » |
|
Az autórádió vezérlő Nem gyári utólagos beszerelés.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #378 Dátum: 2016. február 08. 23:39:35 pm » |
|
Ezt az autót láttam ősszel Szombathelyen egy benzinkúton, úgy kellett elrángatni engem onnan! Élőben is meggyőző, az M-Parallel felniszett telitalálat rá szerintem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #379 Dátum: 2016. február 09. 08:46:52 am » |
|
Néha érdekes autókba botlom a nagyfaluban , amúgy telnek a dolgos hétköznapok.
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #380 Dátum: 2016. február 09. 09:16:18 am » |
|
Most epp mi baja az Opelnek?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #381 Dátum: 2016. február 09. 11:36:17 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #382 Dátum: 2016. február 09. 12:33:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #383 Dátum: 2016. február 09. 18:17:04 pm » |
|
Naaaaaa.... .! Érzek némi gúnyt, pedig meglepően jól húzta a fűnyírómotoros. Kicsit jobban ki kellett forgatni. Tudom, m hugy......
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #384 Dátum: 2016. február 09. 18:46:44 pm » |
|
Nem volt benne semmi gúny Nevettem egyet, amikor olvastam Kis iróniát láttam benne Már nem m húgy, Laci motorja óta
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #385 Dátum: 2016. február 09. 19:34:43 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #386 Dátum: 2016. február 09. 20:54:54 pm » |
|
Nem volt benne semmi gúny Nevettem egyet, amikor olvastam Kis iróniát láttam benne Már nem m húgy, Laci motorja óta Értem én! Amúgy a tolatással nagyobb gond volt mint a párhuzamos parkolással , mert az a dög vonórudastól olyan hosszú mint az autó és nem érezni hol a vége.
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #387 Dátum: 2016. február 09. 21:21:42 pm » |
|
Mi is szeretjük az M20-at! Mondjuk ez eta
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
|
« Válasz #388 Dátum: 2016. február 09. 22:16:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #389 Dátum: 2016. február 10. 08:01:23 am » |
|
Ez nem bontani való (tudom, úgy néz ki ) , hanem a saját autóm
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|