CápaBMW fórum
2018. szeptember 26. 15:46:29 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 3.  (Megtekintve 23600 alkalommal)
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 740



« Dátum: 2015. október 18. 19:25:58 pm »

Köszi Sam! Megkíméltél némi éghető folyadék rálocsolásától a gépezetre.  Cheesy
Átrakom akkor majd OT-ra. Elvileg a gyújtásnál annál a kis bevonásnál van az első henger pipája a fedélen.
« Utoljára szerkesztve: 2016. május 15. 21:05:41 pm írta Promega » Naplózva

Thommy
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 375



« Válasz #1 Dátum: 2015. október 19. 10:04:47 am »

Ha ez a jelenlegi beállitás, akkor minden bizonnyal el van rakva a vezérlésed. Sad
Kb. 1 foggal. Ha többel lenne akkor már beleverne a szelepbe a dugó.
A gyujtáselosztó akkor van kb. jóhelyen amikor a T0 jelen van,  és a rotor közepén lévő réz érintkező közepéhez illesztkedik a házon lévő vonal.
Onnan lehet finomitani a gyujtást.
De amint látom a gyujtáselosztód is elérte az állitási határt és már nem lehet neki előgyujtást adni, a jelen beállitáshoz képest.
Szerintem az a megoldás, hogy mindent vissza kell állitani alapra és onnan finomitani mindent.
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 740



« Válasz #2 Dátum: 2015. október 20. 20:35:38 pm »

Köszönöm mindenkinek a segítséget  afro valóban össze-vissza állt minden a vezérlésben. Ma sikerült helyretenni, a főtengely OT-n van, a rotor közepén vana jel és a vezérműkerék is stimmel. Szebb lett a hangja, szebben is jár, de még mindíg valami cumiztat. ÜResben terhelés nélkül felpörög szépen, menet közben viszton még foldoklik.  Cry Innentől asszem a karbival kellene játszani.
Naplózva

Thommy
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 375



« Válasz #3 Dátum: 2015. október 21. 08:31:44 am »

Kevés lesz az előgyujtás neki. Használt motornál nem fog a gyári jelzésen normálisan menni. Hozzá kell finomitani a motorhoz a gyujtást. Smiley
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 416


320/6 1982/06


« Válasz #4 Dátum: 2015. november 04. 10:16:22 am »

Sziasztok!

E21 második szériánál cserélném az első stabilizátor végén lévő gumiszilenteket. Az ETK szerint ez egy darabból áll, de nekem úgy tűnik hogy 2 darabból van, vagy a másik része be van építve a lengőkarba?
Mennyire nyűgös ezt ki be szerelni? Ki kell hozzá venni a lengőkart, vagy csak elég ha leveszem a bölcsőről a lengőkart?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3709



« Válasz #5 Dátum: 2015. november 05. 16:51:14 pm »

Elvileg 1 darab, ami a lengőkarba van préselve, esetleg szétszakadt... de most csak találgatok

Tudsz róla egy képet tenni? mindenképpen megkönnyítené a válaszadást (nem kerülhetett véletlen az idők folyamán 1. szériás futómű a kocsi alá?)

ha lekötöd a lengőkart a bölcsőről, nem lehetetlen a helyén kicserélni, az összeszerelésnél viszont valamivel össz kell húzni a stabrúd két végét, mert enélkül esélytelen visszatenni a lengőkar csavarjait a bölcsőbe (legalábbis nekem sosem sikerült, amikor összehúzás nélkül próbáltam)  minden további kötél oldása kényelmesebbé teszi a szerelét, de növeli a szívásfoktor növekedésének a veszélyét Wink

Ha második szériás a szilent és ha gyári kerül be, akkor érdemes kipufogó gumikarikával "feltölteni", mert sokkal határozottabb lesz tőle) polyszilentnél ez már nem gond  Grin
Naplózva
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 530



« Válasz #6 Dátum: 2015. november 08. 18:54:29 pm »

INSTALLING THE SAAB MOONROOF IN THE BMW E28

lehet keresgélni!


* INSTALLING THE SAAB MOONROOF IN THE BMW E28.pdf (1713.99 KB - letöltve 1476 alkalommal.)
Naplózva
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 530



« Válasz #7 Dátum: 2015. november 08. 18:57:04 pm »

vagy ez, bár szerintem ez nektek nem kell.... Roll Eyes Wink

sebesség számláló (váltó,diffi, kerékmérettel, max fordulatszámmal)
kerék váltóméret kalkulátor
felni méret kalkulátor
autó magasság különbség

* valto.xls (34 KB - letöltve 105 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2015. november 08. 23:10:35 pm írta krivikri » Naplózva
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 418



« Válasz #8 Dátum: 2015. december 24. 14:17:18 pm »

Sziasztok.

Az lenen a kérdésem, hogy E12-nél a sima mechanikus kormányművet simán kilehet cserélni szervósra? Felfogatás, kormánycsatlakozás, kormányösszekötő csatlakozása megegyezik, minden stimmel?
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 375



« Válasz #9 Dátum: 2015. december 24. 15:30:41 pm »

Ki lehet, csak a kormányoszlopot kell megfelelően hozzá rövidíteni. Valamint nem fog elférni a fékrásegítőnél a csuklója a kormányoszlopnak.
Ehhez az M 30-as motorok nagy fékrásegítője kell, ahhoz pedig hosszabb fémfékcsövek a jobb első féknyereghez.   undecided
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 418



« Válasz #10 Dátum: 2015. december 24. 16:21:00 pm »

Ki lehet, csak a kormányoszlopot kell megfelelően hozzá rövidíteni. Valamint nem fog elférni a fékrásegítőnél a csuklója a kormányoszlopnak.
Ehhez az M 30-as motorok nagy fékrásegítője kell, ahhoz pedig hosszabb fémfékcsövek a jobb első féknyereghez.   undecided

Értem, köszi. Riktig, hogy a hosszabbik csövekből kell másik!!!  angry
« Utoljára szerkesztve: 2015. december 24. 16:28:25 pm írta nortem » Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #11 Dátum: 2016. január 21. 22:41:27 pm »

Sziasztok!
 Azoktól kérdezem akiknek van egészen kiterjedő alkatrész ismerete, axiálokat, kormányösszekötőket illetően.
Szükségem lenne egy pár axiálra ami M14xM18 as menetekkel rendelkezik és 260-270mm a teljes hossza.
Bárdinál Unixnál.... nem tudtak méret szerint keresni :/

Típus évjárat cikkszám ami kellene Smiley

Köszönöm! Smiley


Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Etele

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1



« Válasz #12 Dátum: 2016. január 28. 12:44:32 pm »

Üdv! Ki tudna segíteni nekem abban, hogy az e28-ba importált 2.5 24v- es motoromat beüzemeli?Lehetőleg aki ért is hozzá, és nem hónapokig csinálja...
Naplózva
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 418



« Válasz #13 Dátum: 2016. február 05. 20:05:10 pm »

Sziasztok.

Az lenne a kérdésem, hogy E12-es szervós kormányműbe milyen szervóolaj  szükségeltetik, illetve kb. mennyi liter? 1 vagy 2 litert vegyek, ha csont üres a rendszer!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4163


30/ 402 20 24


« Válasz #14 Dátum: 2016. február 05. 22:34:57 pm »

ATF dexron 2 való bele , az 1 liter elég.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 418



« Válasz #15 Dátum: 2016. február 06. 15:21:45 pm »

ATF dexron 2 való bele , az 1 liter elég.

Ok, köszi. A kormánymű már bent van a helyén.  Cheesy Elég könnyen bement, a rúd ( 9 cm minusz ) mellett a csavarokból is el kellett vágni 2 cm. és tovább vágni rajtuk a menetet. Remélem a szimeringek nem fosták még el magukat, nem szívesen bontanám újra ki.  Smiley
Naplózva
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 862



« Válasz #16 Dátum: 2016. február 09. 22:08:47 pm »

Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy a vadi új ac. pumpának ( már a másodiknak ) miért van durván hangos ( elnyomja a rádiót belül ) hangja. Amúgy nagy gázra betorpan a gépkocsi (28i) mintha elfogyna a benzin. Azért mert a tankból nem tud eleget szívni vagy az ac. után lehet dugulás és erőlködik? A pumpa és a szűrő közötti cső tök kemény, és a szűrő is vadi új. A motortérbe tettem egy lengő műanyag szűrőt a csőre az injektor sor elé lehet hogy az kavar be? Amúgy az ac. noném valami világoskék színű. Várnám a segítséget mert csütörtökön műszakizna az autó. Előre is köszi. huh undecided 
Naplózva

Tom
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4163


30/ 402 20 24


« Válasz #17 Dátum: 2016. február 09. 22:26:00 pm »

A műanyagot azonnal szedd ki, szét tud pukkanni!  Embarrassed

A kék pumpa azt hiszem Mapco gyártmány, nem a legjobb. Volt, hogy dobozból kivéve már rossz volt.

Minden esetre ellenőrizd, nincs-e felcserélve a bemenő ág a kimenővel, illetve nem fészkelt-e be pók, vagy ilyesmi a nyomó csőbe. Volt már ilyenre példa.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 862



« Válasz #18 Dátum: 2016. február 09. 22:42:46 pm »

Gondolom a motortérben kell ellenőriznem. A bemenő ág megy hátra a tűzfal felől, igaz? A cső biztosan tiszta azt átfújattam. 
Naplózva

Tom
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4163


30/ 402 20 24


« Válasz #19 Dátum: 2016. február 09. 23:07:54 pm »

Igen, azaz!
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1346


Powered by rozsda


« Válasz #20 Dátum: 2016. február 10. 18:25:27 pm »

Gondolom a motortérben kell ellenőriznem. A bemenő ág megy hátra a tűzfal felől, igaz? A cső biztosan tiszta azt átfújattam.  

A nyomásszabályzót is nézd meg, engem a minap az viccelt meg.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 862



« Válasz #21 Dátum: 2016. február 11. 08:37:19 am »

Most pont erre gondoltam, mivel tegnap raktam egy másik vadi új ac-t és az is nyekereg. A műanyag szűrőt kiba...tam, most már nem torpan. Még ötletek? 
Naplózva

Tom
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6819


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #22 Dátum: 2016. február 14. 15:54:48 pm »

Budapest kornyeken hol tisztitanak / mernek megbizhatoan injektort?
Koszi!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 555



« Válasz #23 Dátum: 2016. február 14. 22:36:54 pm »

KO-CSI Kft Csepel.
Ac pumpákat is forgalmaznak- javítanak

http://www.ko-csi.hu/
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6819


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #24 Dátum: 2016. február 15. 11:02:51 am »

Koszi!

Injektor.hu-t ismeri valaki?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4070



« Válasz #25 Dátum: 2016. február 15. 11:40:07 am »

http://rteam.hu/ náluk csináltattam az öreglányét és hibátlan lett.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5248


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #26 Dátum: 2016. március 07. 08:07:28 am »

Ez a bal oldali kivillanó jelzés miről szeretne informálni?


* image.jpeg (726.78 KB, 3264x2448 - megtekintve 670 alkalommal.)

* image.jpeg (689.1 KB, 3264x2448 - megtekintve 674 alkalommal.)
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4163


30/ 402 20 24


« Válasz #27 Dátum: 2016. március 07. 09:10:26 am »

Milyen körülmények között villan fel?

Nézz fékfolyadék szintet, ha rendben van, nézd meg a féktartály kupakjában az érintkezőket, ha az is rendben van, akkor probléma van / lesz a fékrásegítővel. (vagy azok nyomásellenőrző gombáival)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5248


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #28 Dátum: 2016. március 07. 09:58:13 am »

Jellemzően gyorsításnál jelez, de csak villan.
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 833



« Válasz #29 Dátum: 2016. március 07. 15:58:54 pm »

http://rteam.hu/ náluk csináltattam az öreglányét és hibátlan lett.


Mibe kerül egy ilyen?
Fogyasztásod valóban csökken?
Motor járása szebb lett?
Érdeklődnék milyen előnyökkel jár ilyen tisztitás. Roll Eyes
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!