CápaBMW fórum
2018. február 19. 22:00:37 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 [5]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 3.  (Megtekintve 14952 alkalommal)
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #120 Dátum: 2017. december 18. 06:51:49 am »

Írd be alv@zsz@m szerint.
Ugy csináltam. De akkor is. Google barátommal,utána jártam 99%hogy 19-es. Alul az üritö, oldalt a betöltö

Naplózva

06305678912
Chris19890827

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


525e


« Válasz #121 Dátum: 2017. december 20. 15:37:30 pm »

Hello,

Remelem jo helyen kerdezek.

Van egy 87es 525e-m 320ezer kilometerrel.

kb egy eve volt cserelve benne guibo meg central support bearing a kardanon ami mostanaig tartott.
Lecsereltem ismet ezt a ket alkatreszt, viszont kb 60 merfoldes temponal eszrevehetoen remeg a kocsi, erezni, hogy az utasules mozog.
nagyon eros gyorsitaskor pedig mintha verne a kardan az alagutat, kisse tanacstalan vagyok mert ezek a tunetek CBS es Guibo cserere utalnanak.
elhajlott a kardanom? szereleskor meg volt mindig jelolve hogy ne menjen el a kiegyensulyozas.
Van valakinek esetleg egy elado komplett kardanja?


Kosz,

Chris
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4925



« Válasz #122 Dátum: 2017. december 20. 21:02:33 pm »

Guibo = hardy tárcsa
Csb = kardán felfüggesztő csapágy
, csak hogy fordítsak.  Cheesy

Lenne pár kérdésem:
A Hardy tárcsa jó irányba lett feltéve? Milyen gyártmány? Gyári vagy utángyártott? A csapágy miért lett cserélve? Volt valami jele az elhasználódásnak? Milyen alkatrész került bele? Váltó bakok cserélve esetleg ellenőrizve lettek?
Naplózva

1985 E28 530i
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4153


30/ 402 20 24


« Válasz #123 Dátum: 2017. december 20. 22:34:42 pm »

Zoli vonalát folytatva.

Esetleg helytelen váltótartó bak, kardán csukló, illetve a kardán központosító persely a vált oldalon.
Naplózva

E12 520/6
E28 525e
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85



« Válasz #124 Dátum: 2017. december 23. 01:18:34 am »

Az enyém akkor csinált hasonló dolgokat amikor a hátsó kardánkereszt beált . Ez azért hagyott mély nyomot mert  csak akkor derült ki amikor levettem az egészet.
Naplózva
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #125 Dátum: 2017. december 23. 07:50:24 am »

Az e21 akkor csinált ilyet amikor xar volt a kardán függesztö csapágy
Naplózva

06305678912
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6737


"trendifiú"


« Válasz #126 Dátum: 2017. december 27. 16:20:20 pm »

Par eve keszitettem egy fordulatszam kalkulator excelt, amit a forumon is megosztottam.
Sajnos nem talalom a gepemen, pedig kicsit matekoznek. Valakinek esetleg meg van, vagy van keznel hasonlo?

Koszi!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 503



« Válasz #127 Dátum: 2017. december 27. 16:47:10 pm »

Szia ment email.
Krisz
« Utoljára szerkesztve: 2017. december 27. 23:14:04 pm írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6737


"trendifiú"


« Válasz #128 Dátum: 2017. december 27. 23:13:53 pm »

Koszi szepen! Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 825



« Válasz #129 Dátum: 2017. december 29. 12:32:05 pm »

Szia!

Nekem is hasonló volt a jelenség, én is kicseréltem az 1.éves hibátlan kardán csapágyat, persze nem változott semmi. Erős gyorsításnál én is azt hittem hogy a kardán üti az alagutat persze semmi nyoma nem volt.
Nekem a difi adta ezeket a jelenségeket, mert mikor lecseréltem az olajban talált sok fémreszelék miatt, minden hiba megszűnt. Wink Smiley   




Hello,

Remelem jo helyen kerdezek.

Van egy 87es 525e-m 320ezer kilometerrel.

kb egy eve volt cserelve benne guibo meg central support bearing a kardanon ami mostanaig tartott.
Lecsereltem ismet ezt a ket alkatreszt, viszont kb 60 merfoldes temponal eszrevehetoen remeg a kocsi, erezni, hogy az utasules mozog.
nagyon eros gyorsitaskor pedig mintha verne a kardan az alagutat, kisse tanacstalan vagyok mert ezek a tunetek CBS es Guibo cserere utalnanak.
elhajlott a kardanom? szereleskor meg volt mindig jelolve hogy ne menjen el a kiegyensulyozas.
Van valakinek esetleg egy elado komplett kardanja?


Kosz,

Chris
Naplózva

Tom
Chris19890827

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


525e


« Válasz #130 Dátum: 2018. február 05. 16:20:19 pm »

Koszonom a hozzaszolasokat es a forditast:)

itt az elso szettem https://imgur.com/a/8ZxMl
es itt a masodik: https://imgur.com/a/eVzme

Valto tarto bakok rendben vannak, azt hiszem elviszem kiegyensulyoztatni a kardanom.

ja es tegnap keszult egy teszt felvetel:

https://www.youtube.com/watch?v=OfRa6EWBRjw&t=12s
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 [5]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!