CápaBMW fórum
2019. október 22. 13:43:57 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 3.  (Megtekintve 39687 alkalommal)
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6901


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #150 Dátum: 2018. március 21. 20:03:11 pm »

Módosítani kell, és nem teljesen szépen áll. A vízsugár szögét be tudtam állítani jó.
Funkcionálisan jó, csak nem szép!!!!

Zoli, kuldj kerlek kepet, nekunk nem sikerult..
koszi!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6901


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #151 Dátum: 2018. november 29. 22:31:10 pm »

Sracok, kis segitseget kernek. Mit gondoltok, mitol 'recseghet' a rugo ami a kuplung pedalt 'tartja'? Az utjaban nincs semmi, tok jol fekszik fel mindket 'vegen', illetve nem egy regi darab. Lehet nevetni, de picit megzsiroztam, hatha az osszehuzodaskor nyekeregteti magat. Persze szerintem ez hulye otlet volt, nyilvan a problemat sem oldotta meg. undecided
Uj rugo?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 428



« Válasz #152 Dátum: 2018. november 29. 23:07:10 pm »

Sracok, kis segitseget kernek. Mit gondoltok, mitol 'recseghet' a rugo ami a kuplung pedalt 'tartja'? Az utjaban nincs semmi, tok jol fekszik fel mindket 'vegen', illetve nem egy regi darab. Lehet nevetni, de picit megzsiroztam, hatha az osszehuzodaskor nyekeregteti magat. Persze szerintem ez hulye otlet volt, nyilvan a problemat sem oldotta meg. undecided
Uj rugo?

Rugó nélkül próbáltad már? A csavar amin mozog, "forog" nem lehet bűnös? A rugó karikák ahol össze érnek nem rozsdásak?
Naplózva
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



« Válasz #153 Dátum: 2018. november 29. 23:08:02 pm »

A pedál forgáspontját is kenyegessed meg. Wink
Naplózva
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



« Válasz #154 Dátum: 2018. november 30. 12:37:57 pm »

Autómata váltó?  Cheesy Cheesy Evil crazy2
Naplózva

Tom
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 340



« Válasz #155 Dátum: 2018. november 30. 22:28:32 pm »

Sracok, kis segitseget kernek. Mit gondoltok, mitol 'recseghet' a rugo ami a kuplung pedalt 'tartja'? Az utjaban nincs semmi, tok jol fekszik fel mindket 'vegen', illetve nem egy regi darab. Lehet nevetni, de picit megzsiroztam, hatha az osszehuzodaskor nyekeregteti magat. Persze szerintem ez hulye otlet volt, nyilvan a problemat sem oldotta meg. undecided
Uj rugo?
Hány rugó egy új rugó ? Egyébként ha nyikorog az azt jelenti , hogy használod , hogy működik  sm_68 különben nincs benne rádió? 1075
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 670



« Válasz #156 Dátum: 2019. január 15. 12:29:01 pm »

Sracok, kis segitseget kernek. Mit gondoltok, mitol 'recseghet' a rugo ami a kuplung pedalt 'tartja'? Az utjaban nincs semmi, tok jol fekszik fel mindket 'vegen', illetve nem egy regi darab. Lehet nevetni, de picit megzsiroztam, hatha az osszehuzodaskor nyekeregteti magat. Persze szerintem ez hulye otlet volt, nyilvan a problemat sem oldotta meg. undecided
Uj rugo?

A rugó nincs beakasztva külön egy ilyen gumi cuccba a pedálon meg az ellentétes oldalon ?Valami dereng,de nem biztos ,hogy ott van amire gondolok.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3071-EUR-09-1978-E21-BMW-323i&diagId=35_0001

A 11 és 23as cuccra gondolok grommet néven.
Naplózva

E21 323i
E32 735i
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #157 Dátum: 2019. május 04. 08:12:11 am »

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni.
Van egy kis gond E38 725 TDS BMW-mmel.
Úgy viselkedik, mintha nem kapna üzemanyagot.

Nemrég elrepedt a tankja és csöpögött belőle elég nagy intenzitással a gázolaj. Természetesen a tankot kicseréltettem.

Az után, hogy ez megtörtént párszáz kilométerre rá a kocsi egy másik hiba jeleit mutatta. Elkezdett hirtelen úgy viselkedni, mintha elfogyott volna belőle az üzemanyag. Szerencsére ezt pont egy benzinkút közelébe tette így bementem és teletankoltam. Ugyanakkor már gyanús volt nekem, hogy 72-75 liter helyett csak 56 litert tudtam beletankolni. De tény, hogy utána normálisan működött... egy darabig....

Elmentem így valamivel több, mint 200 kilométert majd utána a motor megint elkezdett fulladozni... eleinte csak ha nagyobb fordulatszámokon üzemelt a motor később, pedig már önmagától lefulladt. Szerencsére nem voltam messze az otthonomtól és haza tudtam jönni. Ez a jelenség is olyan volt, mint mikor a kocsiból elfogy az üzemanyag.

Mondom lehet, hogy egyszerű a hiba. Kicseréltem a motortérben található gázolajszűrőt úgy is nagyon régi volt már. Sajnos viszont úgy néz ki hogy nem sikerült megoldani a problémát. Az hogy eleinte nehezen akart beindulni az betudható szerintem annak, hogy időbe telt míg az a nagyobb szűrőház újra telítődik üzemanyaggal. Majd a kocsi beindult. Mondom hagyom egy 5-10 percet járni alapjáraton hogy rendesen átjárja a rendszert az üzemanyag de nem kellett 1-2 perc sem és a motor lefulladt. Utána pedig nem történt semmi, csak az akku merült le.

Tapasztalt már valaki hasonlót? Esetleg ismeri valaki, hogy ennek a BMW-nek az üzemanyagrendszere hogy néz ki.

Nagyon örülnék bármilyen ötletnek, hogy mi lehet a hiba.
Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 772



« Válasz #158 Dátum: 2019. május 04. 18:22:34 pm »

Szerintem nézd meg az üzemanyag szivattyút. Lehet az döglődik, és néha megszorul nem megy. Csak tippelek, dízelem sohasem volt.
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5048



« Válasz #159 Dátum: 2019. május 04. 19:20:37 pm »

A tank két félből áll, az egyikből a másikba egy sugárszivattyú emeli át az üzemanyagot, az el tud koszolódni. Ilyenkor csak a jobb oldali tankfélből táplálkozik a motor, meg amennyi átszivárog a másik oldalról. Az E39.hu-n részletesen foglalkoznak a problémával, érdemes átolvasni.  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #160 Dátum: 2019. május 04. 21:51:22 pm »

A tank két félből áll, az egyikből a másikba egy sugárszivattyú emeli át az üzemanyagot, az el tud koszolódni. Ilyenkor csak a jobb oldali tankfélből táplálkozik a motor, meg amennyi átszivárog a másik oldalról. Az E39.hu-n részletesen foglalkoznak a problémával, érdemes átolvasni.  Wink
Köszönöm. Tehát ha még nem is működik a szivattyú akkor is egy olyan tanknál amiből kb. 20 liter üzemanyag hiányzik maximum be kellene indulnia.
Naplózva
maxx900

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 995


A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal


« Válasz #161 Dátum: 2019. május 13. 19:19:28 pm »

Z3 roadster-be jó lehet az e36 ültetőrugó??


* 00b0b_luQ97CPXQj6_1200x900-1080x675.jpg (83.78 KB, 1080x675 - megtekintve 169 alkalommal.)
Naplózva

TYREMAXX
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 464



« Válasz #162 Dátum: 2019. május 14. 12:12:19 pm »

Z3 roadster-be jó lehet az e36 ültetőrugó??

Szerintem a compacté kompatibilis vele, elöl-hátul!
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6901


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #163 Dátum: 2019. május 15. 21:01:28 pm »

Köszönöm. Tehát ha még nem is működik a szivattyú akkor is egy olyan tanknál amiből kb. 20 liter üzemanyag hiányzik maximum be kellene indulnia.

Graf, szerintem fordulj Viktorhoz. Keni-vagja a tds-t, biztosan lesz azzal az autoval meg mas is, ha tud segiteni, azt gondolom jol jarsz vele Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2319


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #164 Dátum: 2019. május 19. 19:07:59 pm »

Ráérek? Amúgy szerintem adagolós a kocsi, ahhoz meg egy szakirányú szervíz szükséges. Esetleg a tank cseréjénél rosszul rakták vissza a szivattyú házat és a két tartó fülből kiszabadult, így úszkál az üzemanyagban, néha eléri a búvárcső, néha nem.

« Utoljára szerkesztve: 2019. május 19. 19:12:56 pm írta BMWWWW » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #165 Dátum: 2019. szeptember 29. 12:53:45 pm »

Sziasztok!
Épp váltót fogok cserélni ezért rendeltem egy új SKF kinyomócspágyat a Fékmestertől, gondoltam biztos jó lesz. Meg is jött pénteken, de hát nem igazán olyan volt mint amire számítottam. A belseje műanyagból van, a felső peremét félig ki lehet húzni és dönteni, elég kis gyengusnak látszik így elsőre és ahogy forgattam még hangja is van, kék SKF-es dobozban volt. Mondtam nem igazán erre számítottam, rendesek voltak mondták, hagyjam ott, és hétfőre rendelnek egy másikat, másik forrásból hátha az jobb lesz. (Ezt elvileg Franciaországba gyártatta az SKF.) A fotók neten olyan sötétek hogy semmi sem látszott amúgy belőle.
Mivel az új váltó kinyomócsapágyának csak egy pici hangja volt, lepattintottam a fedelét, ami alatt valami lemez porvédőszerű van, de tovább szétszedni nem tudtam. Ki lehet ennek a belsejét cserélni?
Ha ezt kimosom jobb lesz vagy rosszabb? Talán alkatrészmosó lenne jó hozzá, de az nekem nincs, csak Brigéciol 2000, izopropil-alkohol, vagy féktisztító áll rendelkezésemre. Ha sikerülne valahogy felújítanom szerintem jobban járnék vele mint egy újjal.
Újított már fel valaki ilyet?





* IMG_8719.jpg (182.55 KB, 1000x667 - megtekintve 70 alkalommal.)

* IMG_8720.jpg (227.71 KB, 1000x667 - megtekintve 72 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6016


Üzemképtelenítő


« Válasz #166 Dátum: 2019. szeptember 29. 17:42:25 pm »

Vegyél egy új kinyomó csapágyat a BMW-től. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #167 Dátum: 2019. szeptember 30. 20:33:31 pm »

Szét lehet szedni  Cool
Ha benyúlunk alul a dzsuva alatt van egy zéger-gyűrű amit szétfeszítve lejön a felsőrész.
Beáztattam egy napra Brigéciolba, tiszta lett, de erősen bemattult. Elvesztette a fényes krómszerű felületét. Jó lesz ez így?



* IMG_8725.JPG (1500.23 KB, 2592x1728 - megtekintve 54 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5048



« Válasz #168 Dátum: 2019. október 01. 05:23:39 am »

Nekem a Sachs új kuplungszettben is műanyag porvédős kinyomócsapágy volt. Évek óta bírja, nem volt vele gond.

Szerintem felújítani nem tudod, ha már kopottak az alkatrészei... A régi porvédőn a szilent is szépen el lehet öregedve....
Naplózva

1985 E28 530i
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4173


30/ 402 20 24


« Válasz #169 Dátum: 2019. október 01. 07:54:51 am »

Zolit tudom erősíteni, semmi baj a Sachs kinyomóval.

Ez a cikkszáma, én ezt használom: SACHS 3151 047 331

A régit dobd ki a fenébe, 1  másodpercet ne pazarolj rá.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #170 Dátum: 2019. október 01. 22:02:47 pm »

Inkább a LUK-ot fogom megvenni mert az még fém  Smiley És én abban valahogy jobban bízom.
Meg mert olyan a formája mint az eredetinek, ami F&S volt, amit megvett a LuK, a LuK-ot meg megvette a Schaffler?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!