CápaBMW fórum
2024. november 27. 22:54:53 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3473174 alkalommal)
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #4230 Dátum: 2011. október 24. 09:16:31 am »

 Grin vicces ahogy nyomozzák a csíkot
Naplózva

Kész lett!?
rnie
Vendég
« Válasz #4231 Dátum: 2011. október 24. 09:52:50 am »

Ezzel de fasza lehet esőben menni Smiley)
ötödik, alapjáraton, gáz kikötve Smiley))
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4232 Dátum: 2011. október 24. 13:21:08 pm »

Tehat mondhatjuk azt,utcara felesleges es tulon-tul sok is.  Smiley

Fele meg oke,ketharmada mar problemas,az uton levo tobbi sofor nincs felkeszulve egy ilyen "jelensegre".  Evil
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4233 Dátum: 2011. október 24. 15:22:39 pm »

Alapvetően sztem nem az erővel van a baj, hanem hogy nagyon hirtelen jön. Ezért komálom jobban a szívókat.  Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4234 Dátum: 2011. október 24. 16:20:50 pm »

Alapvetően sztem nem az erővel van a baj, hanem hogy nagyon hirtelen jön. Ezért komálom jobban a szívókat.  Evil

Cimborámnak van egy 560 lovas e34-e. 35i turbo. Két alkalommal ültem mellette, többször nem szeretnék. Amikor még 180nál is le akar esni az útról az nem vicces. Ebben meg van még plusz 400......
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4235 Dátum: 2011. október 24. 16:27:23 pm »



Naplózva

gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4236 Dátum: 2011. október 24. 17:14:32 pm »

Mike! Van vevőd az első lámpabúráidra!  Evil
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Mpower
Vendég
« Válasz #4237 Dátum: 2011. október 24. 17:58:35 pm »

Urak!
M-tech 1es kormányt szeretnék az e34be az autó 1991.09havi van olyan m-tech 1 ami jó az én autómba ?
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4238 Dátum: 2011. október 24. 19:43:34 pm »

Hogyne volna:

http://www.ebay.de/itm/BMW-M-Technik-3-Speichen-Leder-Sportlenkrad-E30-E28-E34-E32-/290623665702?pt=DE_Autoteile&hash=item43aa853626

Mondjuk szerintem az Mt2 szebb Smiley

http://www.ebay.de/itm/M-Lederlenkrad-oh-Airbag-BMW-E34-E32-E28-E36-525-535-735-750-M535-528-730-M-/190591891954?pt=DE_Autoteile&hash=item2c602979f2
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Mpower
Vendég
« Válasz #4239 Dátum: 2011. október 24. 20:37:55 pm »

Köszönöm Smiley
nekem pont hogy az 1es tetszik mondjuk bézs bőrrel bevonva az lenne a karira az ajándéka
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4240 Dátum: 2011. október 24. 21:06:12 pm »



Ami igazából talány,nekem,az a váltó,és a kerékagy közötti alkatrészek Azn,ami a motorban van az tulajdonképpen negyed óra alatt össze lehet shoppingolni,a VISA feltöltöttségétől függően,az az összeszerelése sem okozna gondot,kivéve a kipufogó oldal,szóval milyen difi,féltengely,féltengelycsukló bír ki 900 lóerőket?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4241 Dátum: 2011. október 25. 08:26:57 am »


Ami igazából talány,nekem,az a váltó,és a kerékagy közötti alkatrészek Azn,ami a motorban van az tulajdonképpen negyed óra alatt össze lehet shoppingolni,a VISA feltöltöttségétől függően,az az összeszerelése sem okozna gondot,kivéve a kipufogó oldal,szóval milyen difi,féltengely,féltengelycsukló bír ki 900 lóerőket?

Amíg tapadást veszít a kerék addig nincs nagy gond. Sima gyorításnál sincs gond. Gond akkor van, ha hirtelen adod a hajtásra az erőt és befeszül hátul minden. Pl hirtelen letapadáskor, vagy durva ráváltásnál. Ha vmi minimális lógás is van a hajtásban ennyi nyújtonnál azonnal törik, ha hirtelen megkapja az 1000 nyújtont. Ráadásul ez a 3,91-es rövid difi sem annyira partner, mert ugye minél rövidebb annál kisebbek a fogak. Getrag 260-280 is kula ehhez. Jó kis 530 dízel váltó, a nagyon nagy csillaggal és egy 2,93as 8 csavaros difivel, az már masszív. Kuplungra is kell valami, mert már a 35i turbo is kitépte a kuplungtárcsa közepét shocked
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #4242 Dátum: 2011. október 25. 12:03:16 pm »

Asszem most szombaton bedobok egy lottószelvényt...  icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/m5/bmw_m5_touring-4325290
Naplózva

1985 E28 530i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4243 Dátum: 2011. október 25. 13:30:21 pm »

Rühellem a tipust, de ebbe még én is beraknám a fenekem ... nagyduzzogva. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4244 Dátum: 2011. október 25. 14:06:03 pm »

Cimborámnak van egy 560 lovas e34-e. 35i turbo. Két alkalommal ültem mellette, többször nem szeretnék. Amikor még 180nál is le akar esni az útról az nem vicces. Ebben meg van még plusz 400......

Ez igy van.  Lips Sealed

En 450 lovas GOLF-al mentem,elsokerekes Bitrubo.
Felejtsd el.
Megagiga,de 80%-a elveszik a gumikon... Egy 130-as vissza 3-ba elozes egy ~200+ ig tarto gumifustolesbe fulladt (4. vege,5.-ben meg vakaraszott,de mar inkabb megtapadt),ami lehetett volna egy raketakiloves is.
Annyi biztonsagerzetet adott hogy nem csapta ki a hatuljat a legvaratlanabb pillanatban,hanem szepen rohant elore.  Evil

Hatso kerekkel es ketszer ennyivel...  undecided

Egyebkent meg Sam!
Azert,mert turbo,nem torvenyszeru hogy hirtelen jon az ero.  Smiley
Legalabbis vitatkoznek,mert volt szerencsem epitett turbos autohoz,ami nagyon rugalmas es fantasztikusan jol hasznalhato volt mindenhol.
(ugyanez a golf 1 turbosan diesel valtoval es ~260-280 loval)
Naplózva
Danaskull

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


Müncheni toronyőr


WWW
« Válasz #4245 Dátum: 2011. október 25. 14:15:53 pm »

Ez igy van.  Lips Sealed

En 450 lovas GOLF-al mentem,elsokerekes Bitrubo.
Felejtsd el.
Megagiga,de 80%-a elveszik a gumikon... Egy 130-as vissza 3-ba elozes egy ~200+ ig tarto gumifustolesbe fulladt (4. vege,5.-ben meg vakaraszott,de mar inkabb megtapadt),ami lehetett volna egy raketakiloves is.
Annyi biztonsagerzetet adott hogy nem csapta ki a hatuljat a legvaratlanabb pillanatban,hanem szepen rohant elore.  Evil

Hatso kerekkel es ketszer ennyivel...  undecided

Egyebkent meg Sam!
Azert,mert turbo,nem torvenyszeru hogy hirtelen jon az ero.  Smiley
Legalabbis vitatkoznek,mert volt szerencsem epitett turbos autohoz,ami nagyon rugalmas es fantasztikusan jol hasznalhato volt mindenhol.
(ugyanez a golf 1 turbosan diesel valtoval es ~260-280 loval)

Én 400-450 ló körüli Seat Leon 1,8 T-ben ültem...mondjuk az összkerekes volt, de abban az volt a szitu, hogy gábor jött mögöttünk az 520i-vel (akkor még az volt) Előztünk, az elején Gabinak el kellett venni, aztán megjött a nyomás és lefejeltem a fejtámlát, a Cápa meg eltűnt a tükörből Cheesy Cheesy  Olyat tolt, hogy beszartál, de akkor sem kéne turbós autó...
Naplózva

'83 E30 coupe M20B20
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4246 Dátum: 2011. október 25. 18:29:37 pm »

Egyebkent meg Sam!
Azert,mert turbo,nem torvenyszeru hogy hirtelen jon az ero.  Smiley
Legalabbis vitatkoznek,mert volt szerencsem epitett turbos autohoz,ami nagyon rugalmas es fantasztikusan jol hasznalhato volt mindenhol.
(ugyanez a golf 1 turbosan diesel valtoval es ~260-280 loval)

Ez így van! Azért is lenne elég ez nekem egy kisebb csigusszal és 600 lóval!  Evil Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4247 Dátum: 2011. október 25. 20:38:38 pm »

Ezek az E38-ak is megmozgatják a fantáziámat.  Azn

http://www.stanceworks.com/2011/10/bmw-executive-touch/

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #4248 Dátum: 2011. október 25. 20:45:31 pm »

Ezek az E38-ak is megmozgatják a fantáziámat.  Azn

http://www.stanceworks.com/2011/10/bmw-executive-touch/




ÓÓÓÓÓÓ   igen, igen
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4249 Dátum: 2011. október 25. 20:55:48 pm »

 poundit
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4250 Dátum: 2011. október 25. 20:56:38 pm »

Ronda...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
pic
Vendég
« Válasz #4251 Dátum: 2011. október 25. 21:02:52 pm »

Szerintem is. Evil
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4252 Dátum: 2011. október 25. 21:05:28 pm »

Akkor helyezzétek be a pofonfát és a betonkeverőt hátulra, és davaj  Cheesy
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4253 Dátum: 2011. október 25. 21:07:08 pm »

Ha neked csak ez hiányzik....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
pic
Vendég
« Válasz #4254 Dátum: 2011. október 25. 21:11:44 pm »

Ja. Ne szójjá be mert ízekre pofozunk! knuppel2 knuppel2 knuppel2
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 25. 21:25:10 pm írta pic » Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4255 Dátum: 2011. október 25. 21:55:34 pm »

Egy ilyen autóval még lehet bevállalnám, hogy beszálljatok.. Ha long változatú a kasztni  Evil És hátul ültök... Plexi mögött  Evil
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #4256 Dátum: 2011. október 25. 22:10:05 pm »

Egy ilyen autóval még lehet bevállalnám, hogy beszálljatok.. Ha long változatú a kasztni  Evil És hátul ültök... Plexi mögött  Evil


* stauff_l7-1b.jpg (64.42 KB, 800x466 - megtekintve 917 alkalommal.)
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4257 Dátum: 2011. október 25. 22:18:35 pm »

Egy ilyen autóval még lehet bevállalnám, hogy beszálljatok.. Ha long változatú a kasztni  Evil És hátul ültök... Plexi mögött  Evil

Valahogy így? Nem lehet valami kényelmes, de te tudod!  Evil

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4258 Dátum: 2011. október 26. 06:43:25 am »

Mozgassa csak nyugodtan... 2

FORDIIITVA VAN RAJTA A GUMI BASSZAMEG!!! angry
IGY KELL A F..OMNAK.  Evil

Ezek az E38-ak is megmozgatják a fantáziámat.  Azn

http://www.stanceworks.com/2011/10/bmw-executive-touch/


Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4259 Dátum: 2011. október 26. 07:10:01 am »

Megcseréled a két kereket és probléma megoldva.  Tongue
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!