collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4560 Dátum: 2011. december 14. 19:14:41 pm » |
|
ahogy te is engem Mr!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4561 Dátum: 2011. december 14. 19:28:08 pm » |
|
-3.5 -bobcat -tréler Én csak ennyit fűznék hozzá
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #4562 Dátum: 2011. december 14. 20:10:51 pm » |
|
ahogy te is engem Mr! Kölök...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4563 Dátum: 2011. december 14. 20:29:33 pm » |
|
Vigyázz Sam! Cápafórumon vagyunk, itt az a menő, ha sokat fogyaszt az autód, és mindenre, ami új azt mondod, hogy sz@r, sz@rul megy, bezzeg az öreg! Hát sz@rul nem megy az tuti. DSG váltós, váltáskor olyat ránt sport módban, hogy letöri a nyakad. Bár akkor a barátságos fogyinak is lőttek.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4564 Dátum: 2011. december 14. 21:53:07 pm » |
|
Vigyázz Sam! Cápafórumon vagyunk, itt az a menő, ha sokat fogyaszt az autód, és mindenre, ami új azt mondod, hogy sz@r, sz@rul megy, bezzeg az öreg! Nem a technikával van a baj, hanem, hogy nagyon csúnya
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4565 Dátum: 2011. december 14. 22:06:24 pm » |
|
ízlés kérdése. szerintem nagyon jó. nektek meg nem lehet új autót tervezni, mert minden ronda.. vagy mert "új" vagy mert valami hasonlít benne egy régire.. fene a fajtátokat
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4566 Dátum: 2011. december 14. 22:32:47 pm » |
|
Vigyázz Sam! Cápafórumon vagyunk, itt az a menő, ha sokat fogyaszt az autód, és mindenre, ami új azt mondod, hogy sz@r, sz@rul megy, bezzeg az öreg! Van, hogy a 318i is szarul megy...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4567 Dátum: 2011. december 14. 22:35:42 pm » |
|
sajnos van de reméljük egyre kevésbé meg hát viszonyítás kérdése ugye, van akinek a vényóc is sován'!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #4568 Dátum: 2011. december 15. 09:26:37 am » |
|
Tegnap előttem ment az Árpád hídon egy 1-es hardtop cabrio. Egész vagány a hátulja, de az elejével még mindíg nem békültem ki..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4569 Dátum: 2011. december 15. 09:52:50 am » |
|
Akinek sovány a v8, és bebizonyítja, h közúton 100% -osan kihasználja a motor erejét, annak fizetem a benzint. Az újakat nem ismerem, de az e34 540-ben előbb fogyott el a fék, pedig automatás volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4570 Dátum: 2011. december 15. 12:56:09 pm » |
|
Ja, mert pont ugyanolyan átmérőjű tárcsákkal és ugyanolyan méretű dugattyúkkal és betétekkel szerelték, mint az 518-at. Mitől ne fogyna el?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 15. 14:15:38 pm írta collins »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4571 Dátum: 2011. december 15. 14:13:11 pm » |
|
Az autópálya közút? Mert ott az M3 el szokott fogyni:)))) De előzéskor is van, h kell a 100%
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 15. 14:15:47 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
petig
Vendég
|
|
« Válasz #4572 Dátum: 2011. december 15. 20:20:43 pm » |
|
Az autópálya közút? Mert ott az M3 el szokott fogyni:)))) De előzéskor is van, h kell a 100% Azért mert padlóig nyomod az még nem 100%
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4573 Dátum: 2011. december 15. 22:13:01 pm » |
|
Ja, mert pont ugyanolyan átmérőjű tárcsákkal és ugyanolyan méretű dugattyúkkal és betétekkel szerelték, mint az 518-at. Mitől ne fogyna el? Elvileg ugyanaz, sőt, még az e36m3-on is csak a tárcsák nagyobbak, de fékhatásban kell, h legyen vmi különbség. Talán a devander rnie: német autobahnon?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4574 Dátum: 2011. december 16. 12:53:13 pm » |
|
Azért én nem erre számítottam. Nem akarom lelőni a végét, mindenki nézze meg, aki kíváncsi. Porsche-Bmw-Jaguar-Merci gyorsulás 1000m-en. http://www.youtube.com/watch?v=3zsApdoO-IU
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4575 Dátum: 2011. december 16. 12:58:43 pm » |
|
Elvileg ugyanaz, sőt, még az e36m3-on is csak a tárcsák nagyobbak, de fékhatásban kell, h legyen vmi különbség. Talán a devander rnie: német autobahnon? Melyik irányban nagyobbak?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4576 Dátum: 2011. december 16. 13:59:32 pm » |
|
E34-é 302 mm az első, m3-é vmi 312, v 316 körül van, este kikeresem. A mélysége e34-é ua, mint e21, én azt akaropk sajátomra. Ill az m3-ak könnyebbek, 6 kiló körüliek, az e34-é 7.5-8 kg. Hiába, M -es, az M-es Megyek életet lehelni fater ke-jetes Mercijébe
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4577 Dátum: 2011. december 16. 14:18:21 pm » |
|
Azért mert padlóig nyomod az még nem 100%
Amikor padlón forgatod tíltás közelébe, akkor nagyon is az. Az M3 is egy lomha dög egy ezres sportmotor után, és abból is sikerült elég sokat kihoznom, 8 secen belüli 0-200-at, pl:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4578 Dátum: 2011. december 16. 14:20:08 pm » |
|
rnie: német autobahnon?
A magyaron is. Már ha ezt a részt nem olvassa a policáj Amikor nincs forgalom, lehet menni, engem még nem fotóztak le sosem... Amikor forgalom van, akkor azért kultúráltan megyek, legtöbbször hagyok előttem menni valakit. Azaz aki megelőz, amögé beállok, tökmindegy, h mennyivel megy, mert övé a fotó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4579 Dátum: 2011. december 16. 14:37:23 pm » |
|
Kivéve ha hátulról fotóznak, vagy ha besatuz előtted.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4580 Dátum: 2011. december 16. 16:02:55 pm » |
|
Sosem megyek senkihez olyan közel, hogy be tudjon satuzni... 100 méter körül legalább hagyok, így még talán a hátsó fotót is megkapja az első:) Bár mostanában a 16-17-es fogyasztás nem a gyorshajtás, hanem a dugó miatt van:( remélem jövő héten lesz már igazi városi autóm, mert ez nagyon nem az:) 10 km-et megyek, de ugyanúgy gőzölög végig, lötyöghet a kipuffban a víz, az olaj nem éri el a 80 fokot sem (max 2000-es fordulat, de inkabb kevesebb, 10%-os gázállás:)) Mondjuk autópályán nem MEREK annyit gyorshajtani, h 17-et egyen átlagba:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 16. 16:48:19 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4581 Dátum: 2011. december 16. 19:19:52 pm » |
|
Jah akkor jó. Abból indultam ki, h múltkor majdnem nekem jött egy E60 meg egy Insignia. Racingoltak az M0-án tömött forgalomnál, a külső sávban mentem, a belsőben is csak csorgott a forgalom, akkora sebességgel esett be mögém, hogy ha nem rántom félre a kormányt, akkor nekem jön. Mondjuk az M7-en utána meg egy piros skodás b@szott fel agyilag, de az már egy másik történet...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4582 Dátum: 2011. december 16. 23:46:39 pm » |
|
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/750/bmw_750_750i_automata_gazos-5339833A jármű,maga a történelem ,ez volt az első 750i amit meg akartam venni,ha jól emlékszem 2001őszén,legalább is így emlékszem ,a rendszámról megismertem.Elkápráztatott a M5 autópályán ,de most nem ez a lényeg,jól látom,hogy a hengerenkénti gáz rendszer csak 3hengrenként tartalmaz egy szelepet?Legalább is hengersoronként látok egy-egy elosztót,aminek mindkét végére megy elektronyos vezeték,ill. a nekünk háttal lévő hengersoron látszik,hogy gázcső is,értelemszerűen,szóval a kis csövek végén mindössze egy fúvóka van,amit az elosztón lévő szelep szabályozhat,gondolom a vákuum,meg a lambda értékek alapján?Én-eddig- meg voltam róla győződve,hogy azért hengerenkénti befecskendezős rendszer,mert hengerenként van egy befecskendező,mármint egy elektromágneses szelep,pont mint a benzinhez,úgy a gázhoz is,akkor tévedek? Mert akkor miből is állhat egy ilyen gázrendszer komputere? Arra gondolok,hogy az V12-höz ami gáz beszerelő műhellyel beszéltem mind meg akarta vetetni a 6hengeres szettet mindkét hengersorhoz,így a cucc rendesen 6kiló környéke lenne,ami már a hümm-hümm besorolást is túllépi,szóval 6kiló(gyk:600 000ft) Lehet nem is akkora dráma ez?A szakival aki a 735i-met elgázosította annó,már akkor tervezgettük a V12 gázosítást,a 35i-t alig 160 000-ből kihozta,vizsgával,minden papírmunkával együtt,részéről a +1 hengersor szinte érdektelen,alig 10rongy egy másik keverőfej,meg egy T-elág hozzá,a másik hengersorhoz,vagyis 170 000ft-ból megvan a rendszer,hivatalosan,de ugye az M70 már megkívánná,a hengerenkénti cuccot,legalább is én nem használnám keverőfejes gázzal. Na,még bő 400 000ft-ra vagyunk a 2x6hengeres cucc árától. Innen nagyjából mennyi lehet az a 3méter vékony csövecske,ami minden hengerhez megy,meg a 2elosztó/szabályzó amire az elektromos vezetékek mennek,80-100 000ft? Nekem úgy tűnik,hogy 4 darab 3hengeres egységre van bontva a V12,gáz befecskendezés szempontjából,miért nem elég 1db 4hengereshez való vezérlő? Uram bocsá,valami legolcsóbb motorvezérlésre alkalmas bizgentyű,azt hiszem a megaskqrt(vagy hogy írják)annyi a dolga,hogy a lambda jelek alapján dúsítson,szegényítsen annak tudatában,hogy mindössze 4hengeres cuccot vezérel,csak éppen 3hengerre szabályoz rá,egy helyett. Találtam 3kilót?
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4583 Dátum: 2011. december 17. 00:37:48 am » |
|
Találtam 4hengeres injektort,ezek szerint benéztem ,de ez már egy még modernebb cucc,itt látszik,hogy valóban hengerenként lövi be kerót,csak a kis csövek vezetik el a szívócsőig/henger,gondolom nem minden típusban férne el a komplett injektor olyan közel a hf.-hez.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4584 Dátum: 2011. december 17. 08:46:15 am » |
|
A gázbeszerelés manapság csak a gázbeszerelők hasznáról szól... Jól látod, ez egy 3-as bankolású(csoportosítású) rendszer. Ez teljesen jó is így, mert a motronik, illetve az összes nagyimpedanciás injektorral szerelt rendszer is 2*3-as megosztásban működik... A V12-t én a magam részéről 1 db 6 hengeres computerrel , hengersoronként 1-1 reduktorral és 1-1 injektorsorral kezdeném. De 4000 környékétől benzint is adagoltatnék hozzá. A computer belső felépítése nem bonyolult, mára nagyjából beállt a standard hardveres kialakítás. az alapot egy mikroszámítógép adja, ami bemenő adatként megkapja a gyújtás, az injektorok és a gázrendszer adatait, illetve van egy végerősítője, amivel vezérli az injektorokat ( az, hogy milyen csoportokban, az egy más kérdés). ( a régebbi hardverekben a benzininjektorokat csak simán a tápfeszültség lekapcsolásával iktatták ki ) Innentől már szoftveresen dől el minden. A paraméterek alapján ez általában 3d-s mátrix. a régi rendszerek a reduktorhőfokot csak a bekapcsolás engedélyezéséhez nézték, ma már folyamatosan ellenőrzött paraméter a reduktornyomással együtt, így mostmár 4d-s mátrixok vannak. Ezek piggy-back rendszerek, amelyekhez szükséges a gyári vezérlőrendszer. Egy általad említett standalone rendszer valóban sok szempontból jobb lenne, viszont abban szerintem te is egyetértesz, hogy megőszülsz, mire olyan komfortosra fel tudod programozni, amit amilyen a gyári ecu... persze itt az a kérdés, ki-milyen kompromisszumot hajlandó vállalni egy-egy kérdéskörben. Ezeknél az omegas injektoroknál már vannak sokkal újabb fejlesztések is. Ha az anyagiak megengedik és nem zavar, hogy jelene állás szerint elég hosszú a megtérülési idő, akkor csakis a LPI ( folyadékgáz-befecskendezés) - re érdemes lőni... Alsó és közepes fordulatszám-tartományban ugyanazt tudja, mint a benzines, magasfordulaton pedig úgyis benzinnel érdemes menni... Mellékszál: a benzinbefecskendezésben megfelelő hőmérséklet és fordulatszám felett újra elővették a központi befecskendező-rendszereket, mert úgy jobb keveredés, homogénebb keverék érhető el...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 18. 08:32:35 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4585 Dátum: 2011. december 17. 23:28:06 pm » |
|
Hm,egyszerűsítsünk ,mit hívunk elegendő komfortnak?A 35i a keverő fejessel nekem teljesen megfelelt,ami zavaró volt,hogy a keverő fej leszűkítette a beömlő oldalt,ami miatt benzin üzemben is bebutult,ha megkapta szecskát,ha jól meggondolom ez az egyetlen ok,ami miatt nem szeretnék keverő fejest az 50-eshez,hogy ha sietni kell,visszakapcsolok benzinre,és beleáll a hámba mind a 300pejkó,az,hogy gázzal 10%-t elvesztek,mindegy,hiszen normál közlekedésben szerintem nem használ senki többet mint 30-40%-nyi lóerő,nem is kell,van mihez nyúlni. Azért,hogy a 750i-vel annyiból járjak,mint a 25dék a kúton tankolva,szerintem nem zavar ha csak annyira komfortos,mint a 35i volt a keverő fejessel.Jelzem,hogy teljesen jól működött,ugyanúgy ment a kipörgésgátló,a váltó programok működtek,kickdown,meg minden,megvolt a 10-15%-os többlet fogyasztás gázból,és kész. Megtérülés? Otthon nincs város,nincs dugó,a jó 750i simán 13l körül tartható,kreszközeli használattal,legyen 15l gáz,az úgy 3200ft,ezért a 420ft-os gázolajból 7.6litert adnak,miről beszélünk? Majd zaklatlak privátban.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 17. 23:30:50 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4586 Dátum: 2011. december 18. 00:54:08 am » |
|
Drága kenyér,hát férfi az ilyen,aki ezeket a kerekeket BMW-n használja? http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/750/bmw_750-4897659
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4587 Dátum: 2011. december 18. 05:06:42 am » |
|
Az ízlés szubjektív, de nekem ez a felni egyik autón sem kéne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabi84
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Válasz #4588 Dátum: 2011. december 18. 20:07:38 pm » |
|
Eleg disztarcsa jelege van......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fbm
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Válasz #4589 Dátum: 2011. december 26. 23:42:27 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
e23 732i
|
|
|
|