CápaBMW fórum
2018. augusztus 21. 12:36:14 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 1013613 alkalommal)
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5242


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5340 Dátum: 2013. június 22. 07:05:06 am »

Hogyne volna, Schweiz-Deutschland Import GmbH  Cheesy
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5341 Dátum: 2013. június 22. 12:46:45 pm »

Tehát: ezt a lelki terrort  Cheesy még kint ejted meg magadon, vagy már itthon?


Még nem tudom,a 28i-t már nyugdíjaznám,majd otthon rehabilitálnám inkább egy E21-ben a kishatost belőle,Sixpack kollégát tolni lefelé,a baby 8-ával,pl  Roll Eyes Cheesy......Közben megnéztem 2 tdi,még adagolós passatot,háááááttttttttttt,ha a húgydétől kirázott a hideg,akkor ettől meg jégtömb lettem. Tongue
Még nem igazán tudtam elrendezni magamban ezt a dízel témát,a 6 cilinderes BMW dízellel talán sikerülne átlendülnöm a holtponton.Ha még itt vennék dízel BMW-t,akkor nyilván olyat,amit otthon feltrancsírozhatok majd az otthoniba,értelemszerűen típus azonosnak kell lennie.Az E39/E60 kérdésben szerintem az E60 van most abban a korban,hogy a legjobb vétel,a 39-ek már nem véletlenül kerülnek annyiba,amennyibe,illetve ha rá is borítasz a benglére fél millkót,azt még arányaiban mindig kissebb zakóval tudod leadni/lecserélni mint a 39-et,lévén egy 39 30d-t,nagyjából 1.8 felett akkor sem lehet már eladni,ha éppen 1 milliót toltál bele a múlt héten. Kiss Tongue
A bangle 5-ben nekem a legszimpibb dízel a butított 3.0l 25dé,az nyilván takarékosabb,meg tartósabb a rendes 30dénél,de azok még drágák nekem.Az értelmes passatok 2 ropitól indulnak,bangle 30dé már van 5-től itt,annak több értelme lenne,39-es dízelek kb annyiért vannak,amibe a kompjegy,meg az autópálya,illetve a keró kerül hazáig    Cheesy ,és már 200k mls nél van a legújabb is  Tongue  Wink ez miatt otthon sincs nagyobb értéke,gyakorlatilag értelmetlen bele tenni a zsét,akkor inkább leműszakiztatom a 28i-t,az legalább szépen zümmög,és lilul a könyöke...... Azn 433 54
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5342 Dátum: 2013. június 22. 12:51:22 pm »

Még azt nem tudom,hogy bangle 30dék ugye még vasblokkosak,és vanos nélküliek? Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #5343 Dátum: 2013. június 22. 14:28:55 pm »

Vanos csak a benzineseken van.  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5242


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5344 Dátum: 2013. június 22. 20:13:45 pm »

Na MR., meg mindenki!

E32 B35 gázzal milyen fogyasztást bír produkálni kéziváltósan? Mennyire éri meg jobban, mint a B30 gáz nélkül?
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
maxx900

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 967


A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal


« Válasz #5345 Dátum: 2013. június 22. 21:09:40 pm »

...e30 gáz nélkül!
http://www.youtube.com/watch?v=LWSt-eN1VqA#
Naplózva

TYREMAXX
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #5346 Dátum: 2013. június 22. 21:50:41 pm »

Ebben az autóban a tolókerekes váltó 2x annyit ér, mint az én autóm. És akkor nem beszéltünk a motorról, difiről, lengéscsillapítókról, rugókról... Űrtechnika, versenyautó,  poundit

Na MR., meg mindenki!

E32 B35 gázzal milyen fogyasztást bír produkálni kéziváltósan? Mennyire éri meg jobban, mint a B30 gáz nélkül?

Szerintem semennyire. Egy korszerű gázszett egy évnyi megtakarítással vetekszik, 30.000 km-t feltételezve. Viszon a gáz összes hátrányával...  huh
Naplózva

1985 E28 530i
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5242


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5347 Dátum: 2013. június 22. 23:02:13 pm »



Szerintem semennyire. Egy korszerű gázszett egy évnyi megtakarítással vetekszik, 30.000 km-t feltételezve. Viszon a gáz összes hátrányával...  huh

És ha már benne van?  Roll Eyes
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3708



« Válasz #5348 Dátum: 2013. június 23. 09:28:18 am »

Milyen rendszer?   Ha nem valami ősrégi keverős, akkor megérheti. A gáznak az a trükkje, hogy a gyújtásgörbét is módosítani kell, különben magas fordulaton a lassú égés miatt masszív utógyújtásba megy át, amit hosszútávon a kipufogószelepek bánnak.   Vagy magas fordulaton vissza kell váltani benzinre... Az injektoros rendszereknél pedig a programozás a rendszer achilles sarka...
Végül pedig az aki begázozza az autóját, hajlamosabb arra, hogy elhanyagolja  a karbantartást.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5349 Dátum: 2013. június 24. 19:46:08 pm »

Na MR., meg mindenki!

E32 B35 gázzal milyen fogyasztást bír produkálni kéziváltósan? Mennyire éri meg jobban, mint a B30 gáz nélkül?

A lábadtól függ  Cheesy ,nekem volt olyanom,amelyik 130 tempomattal nem ette meg a 8-at a pályán,benzinből,ehhez képest a korszerűbb injektoros gázos rendszerek nem fogyasztanak többet,de szerintem 5-15%-ot rá lehet számolni,a régi keverő fejesre meg 10-30%-ot(is  Roll Eyes Azn).Ami nekem volt 30i-m,az egy vicc volt a 35-höz képest,pedig sokkal jobb állapotban volt a motor,mint a 35,felejtős a 30i. Tongue
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #5350 Dátum: 2013. június 24. 19:49:54 pm »

felejtős a 30i. Tongue
Automata volt?  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5351 Dátum: 2013. június 24. 19:54:56 pm »

Automata volt?  Roll Eyes


Igen,de egy 35i követte ugyanabban bódéban,szintén automatával,aztán elkezdetem kéziváltósítani,de félúton beugrott egy gyárilag manuális 35i  Cool Azn,így ment a levesbe a projekt,a gáz meg jött a 35i-be.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5352 Dátum: 2013. június 26. 22:23:29 pm »

E39-ben is van lapka facelift után.
20/25/30/35 d egykutya, mindegyikben van.

E39-hez képest sokkal strapabíróbb, jobb a futóműve. Nem jön zavarba 17-18 collos keréktől sem. E39 meg 16 felett szenved.

E39-ekben is kezdenek különböző elektronikák haldokolni mára, nagyon elöregedtek. Viszont bontóban még lehet hozzá bogarászni.

E61 csomagtérajtóba vezető kábelek megtörnek változatos hibákat generálva, nem túl macerás javítani, csak bosszantó.

Panorámatető hátsó része szeret elromlani, illetve a lefolyók eldugulni (mondjuk ez minden tetőablakos BMW-re igaz).

E61 légrugók is feladják úgy 400 körül, van ahol a kompresszor is.

25/30/35d kipufogó leömlő elreped, nem javítható. Szívósor tömítés alól ráfolyik az olaj az izzításvezérlőre és megadja magát.

 Cheesy http://cars.donedeal.ie/carparts-for-sale/exhaust-manifold-bmw-e-60-61/4992407



A lendkerék kb. 400 ezret elmegy, 200 körüli az ára. Ha javasolhatnék, akkor sibeda nélküli, manuálváltósat keress. Ha nagyon számít a fogyasztás, akkor 20d, egész tűrhetően megy. Napi igavonónak tökéletes, sokkal kevesebb problémával.


Már vagy 5-öt találtam,amiben vagy ki vannak  icon_idea-va a "troublesome fwirl flap-ok",vagy nemrég voltak cserélve.  Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5353 Dátum: 2013. június 28. 01:03:02 am »

Ezek már ilyen olcsók otthon? huh A trágyadomb felniket leszámítva tűrhetőnek látszik.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/730/bmw_730d_automata_full_full_extra_akciooooo-6986433
Ez még szebbnek látszik,gondolom egy százast élből le lehet belőle alkudni,én még azt hittem ezek 2x ennyiért mennek.Olcsóbbak mint az E39 30dezsők,igaz nincs belőle manuális,így kicsit szomjatos,a volt főnökömé annó 10 alá nem akart menni,igaz,neki is ólomból voltak a cipői,kresz közeli üzemmódban talán 9-ből megél,nem?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/730/bmw_730d_automata-6942784

Izé,akkor ezekben,ami még 184lovas,nincsenek a beszippantódó lapocskák?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5354 Dátum: 2013. június 28. 14:47:12 pm »

Ezek már ilyen olcsók otthon? huh A trágyadomb felniket leszámítva tűrhetőnek látszik.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/730/bmw_730d_automata_full_full_extra_akciooooo-6986433
Ez még szebbnek látszik,gondolom egy százast élből le lehet belőle alkudni,én még azt hittem ezek 2x ennyiért mennek.Olcsóbbak mint az E39 30dezsők,igaz nincs belőle manuális,így kicsit szomjatos,a volt főnökömé annó 10 alá nem akart menni,igaz,neki is ólomból voltak a cipői,kresz közeli üzemmódban talán 9-ből megél,nem?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/730/bmw_730d_automata-6942784

Izé,akkor ezekben,ami még 184lovas,nincsenek a beszippantódó lapocskák?

Ebből is van 750, ami kevesebbet eszik, mint az e32, ami már nem annyira veszélyes, így a többi motornak nincs túl sok értelme  Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #5355 Dátum: 2013. június 28. 22:17:55 pm »

Ezek még egész jók. Cheesy Bár E38-ból is elárasztották a piacot okádékkal. Sad Van egy tds a nyírségben is. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #5356 Dátum: 2013. június 28. 22:19:50 pm »

Van egy tds a nyírségben is. Cheesy

Jobb nem beszélni róla...  Lips Sealed Ismerjük az előző tulajt.  Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5357 Dátum: 2013. június 28. 23:16:13 pm »

Ezek még egész jók. Cheesy Bár E38-ból is elárasztották a piacot okádékkal. Sad Van egy tds a nyírségben is. Cheesy


Konkrétan a benzinesek nyekk,úgy ahogy vannak,fészliftes talán 3 ha van,maradt a dízel,mondjuk abból a 40dezsőval mindig is szimpatizáltam,bár az már végképp nem gazdaságos,akár dízel,akár nem.
Általában a motor alkatrészek között nincs igazán különbség árban,pl egy 30d dugattyú nem drágább mint egy 30i-é?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #5358 Dátum: 2013. június 28. 23:39:20 pm »


Konkrétan a benzinesek nyekk,úgy ahogy vannak,fészliftes talán 3 ha van,maradt a dízel,mondjuk abból a 40dezsőval mindig is szimpatizáltam,bár az már végképp nem gazdaságos,akár dízel,akár nem.
Általában a motor alkatrészek között nincs igazán különbség árban,pl egy 30d dugattyú nem drágább mint egy 30i-é?

Igen ez pont az az alkatrész, amit szinte hetente kell cserélni. Cheesy Sőőőőt a HF csavar is hasonló árban van. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6817


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5359 Dátum: 2013. június 28. 23:41:21 pm »

Mr. ki a faszomat érdekel, hogy mennyibe kerül egy dugattyú? Cheesy
A 30d-ken mostanra már jó eséllyel széthullik sajnos a befecsi Sad Sad
Összes automata kuka, fél milláért újítsd fel, mert basztak benne olajat cserélni. Lifelong. Anyád.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5360 Dátum: 2013. június 29. 09:24:33 am »

Mondom én, hogy 750i.
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 29. 10:32:56 am írta collins » Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5958


Üzemképtelenítő


« Válasz #5361 Dátum: 2013. június 29. 12:26:19 pm »

Mr. ki a faszomat érdekel, hogy mennyibe kerül egy dugattyú? Cheesy
A 30d-ken mostanra már jó eséllyel széthullik sajnos a befecsi Sad Sad
Összes automata kuka, fél milláért újítsd fel, mert basztak benne olajat cserélni. Lifelong. Anyád.


Mike,Collins b+,az eddigi dízeljeimből kiindulva engem érdekelnek ezek az alkatrészek Cheesy ,a benzeket,meg az új asztrát kivéve,mind kidurrant,az M21 volt a rekorder,az mindent vitt,hétközben kölcsönautót kunyeráltam,majd hétvégén a populáció ment strandra,piálni,csajozni,meg ilyenek,én vagy hf-t szedtem le,vagy az egészet fűztem szét,vagy difit legóztam,vagy az olyajszivattyú meghajtó pálcikáját cseréltem,persze csapágysorral együtt,vagy vízpumpa,vagy túró baszkurálás,ilyen tapasztalataim vannak eddig a dízel BMW-kkel......
A sunny szintén zenész volt,azt is fúratni kellet,csak annyira főtt meg,a mondeó is 2x lett annyira megfőzve,a professzionális vízgomba elhelyezés miatt,
hogy már csak akkor vettem észre,hogy rotty,mikor éreztem az égett motorolaj szagát
,az itteni primerám is szignifikáns különbséget mutatott,100km-re otthonról minden átmenet nélkül elfüstölt,télen,a babával a fedélzeten
  angry,nem is tudom,hogy sírjak,vagy nevessek.?
Nem kevés bádvájzör elfogyasztása mellet  Roll Eyes  Cool győztem meg magam,hogy hamár dízel,legyen BMW,valami ősi ösztön azt súgja,hogy a bajor mérnökök a közös csöves dízelek tervezése előtt véletlen pofára estek egy benz dízel blokkban a méh telepen  Cheesy ,és szereztek némi tapasztalatot így,a dízel motorokhoz..... huh Azn
Szóval újra optimista vagyok  crazy2 ,látván a 25/30dezsők már nem annyira legók,unalom űzők,mint elődeik.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4968



« Válasz #5362 Dátum: 2013. június 29. 12:57:06 pm »

Semmi köze a stuttgarti gagyihoz, egy bizonyos dr. Anisits Ferenc keze van a dologban, ő tervezte a 20d/30d/40d motorokat, úgy emlékszem nyert is mindegyikkel a BMW valami év motorja díjakat...

A 20d-vel egyből nyertek a Nürburgringen, a 30d és a 40d meg a szakmai zsűrit kápráztatta el.
Naplózva

1985 E28 530i
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5363 Dátum: 2013. június 29. 13:30:28 pm »

tanulsagos olvasmany ez a topic mar eleg regota.....jo ertelemben....

azert, van annyi tapasztalata mindenkinek szerintem,hogy a nagyszamok es a felhasznalok meg a szervizek tapasztalatai alapjan biztosan meglehet allapitani egy-egy tipusrol hogy vannak e tipishibai,es hogy normalis felhasznalas mellett mennyi kilometert birnak ki...

vannak legendas kilometerek pl:
-vw mindegy
-benz mindegy
-bmw mindegy
-francia mindegy
-olasz mindegy
-japan mindegy

dizel motorjairol amik nem szakadnak ossze 400-800 km utan sem

szervizes tapasztalat azt mutatja hogy a legtartosabb dizelek a vashengerfejes toyota motorok

a latvanyosan szidott modelek kozott is van sok megbizhato motor pl.
- bajor 2.4 2.4td 2.5tds
-VM jeep,rover,voyager,
-olasz kattogos dizelek

igazabol nemlehet igazsagot tenni....sok embernek sok a velemenye,valakinek ez vkinek az teccik v. tapasztalt mast....

tenyek vannak azokat kell elfogadni...

teny az hogy ha normalisan hasznalnak egy autot akkor az jo marad,csak azt nemszabad elfelejteni hogy nem ugyanannyi es ugyanaz a torodes kell minden autonak ...

gondoskodast megkoszoni mindeggyik...

talan megfontolod a tapasztalatom ,amit szerintem te is tudsz,miszerint minnel egyszerubb annal jobb...

pl: vw 1.9 vagy 2.5  tdi motor mechanikus adagoloval mechanikusan vezerelt geometrias turboval garantaltan kimegy a vilagbol es sosem romlik el ...

vagy .szivodizel toyota vas hengerfej...

de ezek oreg autok!!!


ha a kiszemelt autonak tudod a tipushibait azokat meg is lehet szuntetni,sofele modszerrel...meg kell csinalni es  nyugodtan autozhatsz...

ha meg a kiszemelt autohoz sok euro kell ,vagy ezert vagy azert es nincs !?  Hja kerem akkor nem kell azzal autozni !! akkor vissza kell ereszkedni a foldre,es osszedrotozni a meglevot es tovabb reszelgetni...
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6817


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5364 Dátum: 2013. június 29. 14:52:10 pm »

ha offolva beírnám, hogy mit vennék 2 év múlva, szerintem újra rekordokat döntenének a chartok a fórumon Cheesy

így inkább csak megjegyzem, hogy Mr. keress egy kevés km-es akármilyen 6 hengeres E39 kombinét, gyerekek kismotorja, kutyafarka belefér, aztán hajtsd.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #5365 Dátum: 2013. június 29. 16:16:42 pm »

2.5  tdi motor mechanikus adagoloval mechanikusan vezerelt geometrias turboval garantaltan kimegy a vilagbol es sosem romlik el ...

A 2.5V6TDI legocsmányabb, legtrógerebb, pénztemető, amit valaha is utcára elkészítettek. Külön lapot kellene nyitni a konstrukciós és még 3-at a karbantartás hiánya miatti hibáknak. Remélem nem erre gondoltál.
Naplózva

Főmordor.
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5366 Dátum: 2013. június 29. 17:09:09 pm »

mike..remelem nem komolyan kerdezted? mivel gondolom hogy gondolod hogy nemgondolom hogy a tdi v6 jo motor !

valaszom tehat hogy nem a 2.5v6tdi re gondoltam...

azert hozzafuznem hogy a mondatbol kiragadott pelda elvesziti a mondatban elfoglalt helyet es jelenteset...ami fontos dolog...tehat a mondattot komplett kell ertelmezni
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5242


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5367 Dátum: 2013. június 29. 17:21:53 pm »

Ezek még egész jók. Cheesy Bár E38-ból is elárasztották a piacot okádékkal. Sad Van egy tds a nyírségben is. Cheesy

Van, azóta 4. alkalommal eladó, 1.050.000 HUF a debreceni úton. Gondolom, a légzsákindítót nem tették vissza, illetve a B oszlopot sem fújták át belül kékről ezüstmetálra  Cheesy
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5242


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5368 Dátum: 2013. június 29. 17:22:18 pm »

Jobb nem beszélni róla...  Lips Sealed Ismerjük az előző tulajt.  Cheesy

 Tongue
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2312


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5369 Dátum: 2013. június 29. 19:40:28 pm »

Te Sanyi Te!

Összedobjunk neked egy ékezetes billentyűzetre egy kis pénzt?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!