CápaBMW fórum
2024. november 24. 04:49:29 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3467387 alkalommal)
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #810 Dátum: 2008. december 14. 21:56:25 pm »

Szerinted? Wink
Nem is tudom,de valahogy nem megy ki a kis buksimbol!
Persze egy benzinesnek sem vagyok ellene!
Sok sok extra esmar jöhet is! Wink
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #811 Dátum: 2008. december 14. 22:00:32 pm »

Sok sok pénz és meg is lesz  Wink
Naplózva

750ia
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #812 Dátum: 2008. december 14. 22:02:00 pm »

Pénz?! Az a legkevesebb....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #813 Dátum: 2008. december 14. 22:02:06 pm »

Büdös csattog egyszerüen: Diesel....
740?
Duruzsol?!?! Azn
az egyik legmegbízhatatlanabb bmw motor a dieselek közül.
ráadásul nem is annyira erős, mint gondoltam.
de ha jó, persze azzal sincs baj.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #814 Dátum: 2008. december 14. 22:03:47 pm »

Sok sok pénz és meg is lesz  Wink
10 ezer € tol lehet szepet keves km-rel kifogni! Cry
Naplózva
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #815 Dátum: 2008. december 14. 22:06:19 pm »

Büdös csattog egyszerüen: Diesel....
740?
Duruzsol?!?! Azn
az egyik legmegbízhatatlanabb bmw motor a dieselek közül.
ráadásul nem is annyira erős, mint gondoltam.
de ha jó, persze azzal sincs baj.
Ezt most hallom elöször,de azt hallottam hogy a 30 es a 40 között nem sok a külömbseg! undecided
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #816 Dátum: 2008. december 14. 22:10:29 pm »

háát... én csak ezt hallottam róla!  undecided
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #817 Dátum: 2008. december 14. 22:12:54 pm »

háát... én csak ezt hallottam róla!  undecided
akkko nekem nemisköööö! Grin
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #818 Dátum: 2008. december 14. 22:14:55 pm »

Köszi a válaszokat.

Megbízhatósága milyen?
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #819 Dátum: 2008. december 14. 22:17:29 pm »

egy konkrétat tudok.
0km-től kezdve családban volt egészen 278 ezredik km-éig.
ezalatt -bár szinte hihetetlen- csak és kizárólag kötelező szervizen volt.
olajcsere, szűrőcsere, fékcsere, akksicsere.
azt külön tudom, hogy még egy szilentet sem kellett cserélni!
az autó egy 728i, végig az anyaországban élt, és él!
10 éves korában lett csereérett, kombira volt szükség.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #820 Dátum: 2008. december 14. 22:28:38 pm »

ezzel egyidős MB 400 cdi-kkel ugyanez a helyzet.
azok se erősek.
és még többször rohadnak le, mint a 40d-k.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #821 Dátum: 2008. december 14. 22:29:06 pm »

Nna ezaz.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #822 Dátum: 2008. december 14. 22:49:13 pm »

Nézd szerintem pontosan tudod mire gondolok.
Nem fogok itt okoskodni, de nem egy jó erőforrás - legalábbis a mercié.
ML-ben próbáltam, abszolut nem jött be. Kinőttem már abból, hogy azt mondjam nagy nyomatékra, hogy húha, jó a gép!
S-sel csak vittek. Kössz, de inkább nem kéne.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #823 Dátum: 2008. december 14. 23:00:45 pm »

Nekem bőven elég az öreglány 380nm nyomatéka.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #824 Dátum: 2008. december 14. 23:01:28 pm »

A 18i-mel pont nem vagyok az a nagy utcai teljesítményhajhász.
Egyáltalán nem az a lényeg, hogy táblázat szerint mennyire erős egy autó.
S 320 (benzin) pl gyengébb, mégis baromira, de kéne!

Van egy nagy nyomatékú, elég nagy teljesítményű dízelmotorod. Kapsz ehhez egy -szerintem- lassú automataváltót.
Biztos én vagyok a béna, de egyáltalán nem mennek olyan jól ezek az autók, mint ahogy a számok mondják, legalábis nekem ez jött le.
Nehezek, nagyok, lomhák.
S-ben, és ML-ben is a 320 benzin sokkalta jobb választás, mint ez a nagy dízel.

Az új fejlesztésű 420 CDI, valamint a 45d már biztos vagyok benne, hogy fényévekkel jobbak.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #825 Dátum: 2008. december 14. 23:08:26 pm »

Nekem bőven elég az öreglány 380nm nyomatéka.

Nekem meg a 400 is kevés.  Evil
Naplózva
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #826 Dátum: 2008. december 14. 23:14:51 pm »

Nézd szerintem pontosan tudod mire gondolok.
Nem fogok itt okoskodni, de nem egy jó erőforrás - legalábbis a mercié.
ML-ben próbáltam, abszolut nem jött be. Kinőttem már abból, hogy azt mondjam nagy nyomatékra, hogy húha, jó a gép!
S-sel csak vittek. Kössz, de inkább nem kéne.

tényleg sose értettem ezt a kurvanagy teljesítményhajhászást utcai autókban.
egyébként meg nem tudom, mire gondolsz, leírni nem írod le, gondolatolvasó meg még mindig nem vagyok.

Mert nem tudod milyen a 245le a 740d ben.
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #827 Dátum: 2008. december 14. 23:21:05 pm »

Nekem bőven elég az öreglány 380nm nyomatéka.

Nekem meg a 400 is kevés.  Evil

jó, de te hülye vagy. Grin
Tény.  Cheesy
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #828 Dátum: 2008. december 14. 23:24:10 pm »

S1. Nem akarlak meggyőzni, mert 1. úgysem lehet, 2. semmi gond nincs azzal, hogy máshogy gondolod.
Lehet, hogy én várok el tőle túl sokat. Igen, ebben van valami. De talán feljogosít erre az, hogy irreálisan többe kerülnek, mint a sor6/V6 dízel társaik ugyanabban a modellben.
Az általam legjobbnak tartott dízel -amihez szerencsém volt-, az az A6 3.0 TDI Tiptronic-kal, quattro hajtással.
Ez az autó amit tud, az etalonná teszi a kategóriájában. Az a 233 LE, amit ez a motor nyújt, sokkal jobban használható, mint az a több, mint 233, mint amikről beszélünk.
Na már most egy 740d-től többet várok. Többet várok, mert sokkal drágább, nagyobb hengerűrtartalmű, és ugye vényóc. Ám nem tudja ezt.
Valószínűleg bennem van a hiba, természetesen vállalom.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #829 Dátum: 2008. december 14. 23:36:14 pm »

S1. Nem akarlak meggyőzni, mert 1. úgysem lehet, 2. semmi gond nincs azzal, hogy máshogy gondolod.
Lehet, hogy én várok el tőle túl sokat. Igen, ebben van valami. De talán feljogosít erre az, hogy irreálisan többe kerülnek, mint a sor6/V6 dízel társaik ugyanabban a modellben.
Az általam legjobbnak tartott dízel -amihez szerencsém volt-, az az A6 3.0 TDI Tiptronic-kal, quattro hajtással.
Ez az autó amit tud, az etalonná teszi a kategóriájában. Az a 233 LE, amit ez a motor nyújt, sokkal jobban használható, mint az a több, mint 233, mint amikről beszélünk.
Na már most egy 740d-től többet várok. Többet várok, mert sokkal drágább, nagyobb hengerűrtartalmű, és ugye vényóc. Ám nem tudja ezt.
Valószínűleg bennem van a hiba, természetesen vállalom.
az a6nak nem a hetes és az s osztály a párja.
almát a körtével.
pláne úgy, hogy a 3,0v6  audi a6 legrosszabb esetben is három éves, egy e38 vagy egy w220 sem időben, sem kategóriában nem voltak ugyanazon a piacon soha. és persze egy újabb teknika valószínűleg fejlettebb is.
és hát még mindig nem értem, hogy miben nem elégítette ki az igényeidet, pláne úgy, hogy mint írtad, az autóddal pont nem vagy teljesítményhajhász.

A 740dt ne hasonlisd az a6 quattrohoz nem azonos kategoria nem azonos hajtáslánc.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #830 Dátum: 2008. december 14. 23:36:32 pm »

teljesen mindegy most, hogy az egyik egy kategóriával lejjebb, vagy feljebb van.
amennyivel nehezebbek a nagyok, annál jóval erősebbnek is kéne lenniük.
látom nem tudunk dűlőre jutni, te így gondolod, én máshogy.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #831 Dátum: 2008. december 15. 10:50:12 am »

E38 740d-ből volt kéziváltós?
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #832 Dátum: 2008. december 15. 10:51:48 am »

E38 740d-ből volt kéziváltós?

csak öt sebességes automata váltósról tudok.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #833 Dátum: 2008. december 15. 21:58:07 pm »

E38 740d-ből volt kéziváltós?

Cak ez van a 7er.comon:

BMW 740d Limousine

Produktionszeitraum: Juni 1999 bis Juli 2001

Der BMW 740d ist ein Meilenstein in der Dieselgeschichte. Der 4,0 Liter Common-Rail-Diesel, der nur in den letzten zwei Produktionsjahren des E38 angeboten wurde, zählte bei Markteinführung im Juni 1999 zu den stärksten Diesel-Fahrzeugen der Welt. Sein V8-Bi-Turbodiesel faszinierte durch phänomenale Leistungsentfaltung, herausragende Fahrkultur und geringe Emissionen.

Nicht unerwähnt bleiben sollte das häufig von Motor-Zeitschriften beklagte Turbo-Loch bei niedrigen Drehzahlen, z. B. bei der Beschleunigung aus dem Stand. Erst in seiner zweiten Generation konnte dieses Manko in der vierten 7er-Reihe behoben werden.

Sein bulliges Drehmoment von 560 Nm verdankt der V8-Dieselmotor der Turboaufladung mit VNT (variable nozzle turbine). Das Drehmoment stand im Drehzahlbereich von 1.750 bis 2.500 U/Min. zur Verfügung.

Die Leistungsfähigkeit des 180 kW starken Vierliter-Diesel-Aggregats im BMW 740d lässt sich in Zahlen ausdrücken: 0-100 km/h in 8,4 Sek., Höchstgeschwindigkeit 242 km/h. Dabei erfüllte der 740d die strenge Abgasnorm EU III.

Naplózva
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #834 Dátum: 2008. december 15. 22:13:05 pm »

Az  ÚJ z4 csak itt, csak nektek.  -Nekem jöhet-


* p0049881-b.jpg (187.97 KB, 800x534 - megtekintve 1087 alkalommal.)

* p0049882-b.jpg (183.7 KB, 800x534 - megtekintve 951 alkalommal.)

* p0049883-b.jpg (181.52 KB, 800x534 - megtekintve 1127 alkalommal.)

* p0049886-b.jpg (91.37 KB, 800x534 - megtekintve 1053 alkalommal.)

* p0049887-b.jpg (80.16 KB, 800x534 - megtekintve 1041 alkalommal.)

* p0049889-b.jpg (84.16 KB, 800x534 - megtekintve 1068 alkalommal.)

* p0049890-b.jpg (82.29 KB, 800x534 - megtekintve 1043 alkalommal.)

* p0049899-b.jpg (80.85 KB, 800x534 - megtekintve 1062 alkalommal.)

* p0049901-b.jpg (121.02 KB, 800x534 - megtekintve 1018 alkalommal.)

* p0049909-b.jpg (108.57 KB, 800x534 - megtekintve 1033 alkalommal.)

* p0049911-b.jpg (77.76 KB, 800x534 - megtekintve 1038 alkalommal.)

* p0049913-b.jpg (66.6 KB, 800x534 - megtekintve 1040 alkalommal.)

* p0049915-b.jpg (165.65 KB, 800x534 - megtekintve 1019 alkalommal.)

* p0049919-b.jpg (97.14 KB, 800x534 - megtekintve 1038 alkalommal.)

* p0049926-b.jpg (118.77 KB, 800x534 - megtekintve 926 alkalommal.)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #835 Dátum: 2008. december 15. 22:16:35 pm »

hajnalban már eldöntöttem, hogy lesz ilyenem Smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #836 Dátum: 2008. december 15. 22:18:14 pm »

Akkor már 2 vagyunk
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #837 Dátum: 2008. december 16. 15:27:34 pm »

Akkor még mindig ketten vagytok  Evil
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #838 Dátum: 2008. december 16. 17:26:50 pm »

Az ára jöhet amúgy hááát nem barátom  undecided
Naplózva

750ia
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #839 Dátum: 2008. december 16. 17:54:19 pm »

Az ára jöhet amúgy hááát nem barátom  undecided
Inkább ezt. Smiley
Nekem jobban tetszik.
Köszi a képeket Scses.  sm_68


* e36_z3_mcoupe_04_s history big.jpg (68.02 KB, 772x574 - megtekintve 995 alkalommal.)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!