CápaBMW fórum
2024. március 28. 18:32:00 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3064784 alkalommal)
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #870 Dátum: 2008. december 17. 23:00:34 pm »

Hát szerintem abban a tényben sajnos egyet kell értenünk, hogy a mai autógyártóknak nem éri meg 20-30 éves korig "hibátlanul" futó autókat kiadni, ha megtennék mi lenne??? Néhány év múlva telítődne a piac tökéletesen megbízható és hibátlan autókkal, és csak azok vennének újat akiknek van fölös pénzük, vagy csak szeretnek autót vásárolni...Ebből a szempontból szerintem érthető az autógyártók mai álláspontja....Fogyasztói társdalom.
Ezért is szerettem mindig jobban a régi autókat  Wink
Naplózva

70/627-5355
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #871 Dátum: 2008. december 17. 23:07:29 pm »

Hát szerintem abban a tényben sajnos egyet kell értenünk, hogy a mai autógyártóknak nem éri meg 20-30 éves korig "hibátlanul" futó autókat kiadni, ha megtennék mi lenne??? Néhány év múlva telítődne a piac tökéletesen megbízható és hibátlan autókkal, és csak azok vennének újat akiknek van fölös pénzük, vagy csak szeretnek autót vásárolni...Ebből a szempontból szerintem érthető az autógyártók mai álláspontja....Fogyasztói társdalom.
Ezért is szerettem mindig jobban a régi autókat  Wink

Ha ezt 4 hónappal ezelőtt mondod, aláírtam volna. Most fog csődbe menni a tömegautó gyártók fele ... vagy több. Aki túléli az a "" minőségibb "" gyártók. Kivéve a távol keleti piacra koncentrálókat, mert ott nem érinti a pénzügyi válság az autóipart. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #872 Dátum: 2008. december 17. 23:10:58 pm »

Igy igy igaz.De ez a nagyon tömegszar annyira nem érintette a Bmw-t mint a többieket.Bár eladási arányokat biztosan figyelik egyértelmű,de soha nem lesz tömegcikk.Azzal nem értek egyet mi a tökömnek az X5 mi az mire minek olyan se ez se az aztán van ez a X6 na az meg mi akar lenni.1-es Bmw nem mondom,hogy randa de mi???
Ezek a sok fa...sznak X5 kopi csüli a többségi tulaj.X6 kopi és az Zuslaaggg átmenete.1-es ennek a fajtának a kitartotja jaaaj tök szupi trendi és az Fhm és társaiba azt írták csajszis autó.
ANYÁD 760
Naplózva

750ia
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #873 Dátum: 2008. december 17. 23:12:15 pm »

Szerintem tök felesleges 5-féle menetstabilizáló rendszer,ülésszellőzés,TV(!!!),idrive,képernyő,5féle váltóprogram,20féle hangzás a rádióhoz,ugyanennyi hangszóró,fényre sötétedő,ki-be kapcsoló,kanyarkövető,hónaljmankó csuklópántal?
Ezt a zsét mind a megbizhatóságra,robosszus alkatrészekre kéne költeni

haló, hol élsz te, biciklibelsőben?
hogyan lehetne olyan autót eladni, amiből hiányoznak olyan csillivilli kütyük, ami a versenytársakban?
nincs szüksége jó részére a parasztnak, de lehet vele menőzni, ízlelgetni, hogy hmmmm, mi lenne, ha használnám. tehát a kütyü az kell.
erős is legyen, mert nehogymá. aztán itt jönnek a horror literteljesítmények, az elképesztő dugattyúközépsebességek, amit meg csak szarrá könnyített konstrukciókkal lehet elérni, minimális tartalékot képeznek a tartósság javára.
jól felszerelt és megbízható autót gyártani meg eladhatatlanul drága lenne. akkor csináljunk jól felszereltet, aztán az a lényeg, hogy az autó bírja ki addig, amíg kijön vagy egy facelift, vagy egy új modell, szóval lesz indok lecserélni az autót. mert a látható módon nem legújabb a presztízskategóriában testvérek közt is ciki.

Hol élnék?E32-ben Wink
Én pl. vennék kütyü nélküli hetest,e65-öt,csak fosok a gigabájtoktól,taszit a hátulja,személyes sértésnek veszem a műszerfal kialakitását,meg az idrájvot.Meg nehéz mint a dög,és nem nagyobb mint az e32,gondolom a megnevezett xaroktól. undecided
Logikus folytatása lenne az eddigi e23,e32,e38 sorozatomnak,csak nem jön be.Igaz már az e38 sem az igazi,valahogy nincs benne a "régi iskola",a legenda,a dög.Azt akarom mondani,hogy azért nem mindenki a szomszédnak vesz/venne autót.
Ugyanigy felejthetetlen számomra az e21,telpakolni motorral,és kész,nem zavar be a sok kütyü. Smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #874 Dátum: 2008. december 17. 23:16:21 pm »

Hát szerintem abban a tényben sajnos egyet kell értenünk, hogy a mai autógyártóknak nem éri meg 20-30 éves korig "hibátlanul" futó autókat kiadni, ha megtennék mi lenne??? Néhány év múlva telítődne a piac tökéletesen megbízható és hibátlan autókkal, és csak azok vennének újat akiknek van fölös pénzük, vagy csak szeretnek autót vásárolni...Ebből a szempontból szerintem érthető az autógyártók mai álláspontja....Fogyasztói társdalom.
Ezért is szerettem mindig jobban a régi autókat  Wink

Ha ezt 4 hónappal ezelőtt mondod, aláírtam volna. Most fog csődbe menni a tömegautó gyártók fele ... vagy több. Aki túléli az a "" minőségibb "" gyártók. Kivéve a távol keleti piacra koncentrálókat, mert ott nem érinti a pénzügyi válság az autóipart. Cheesy

Igen, ez a gazdasági válság most tényleg odabas@ a gyártóknak...Ha van abban valami igazság amit az előbb írtam és a gyártók is így gondolják/gondolták, azt hiszem mostanában lesz valami szemléletváltás..

 Smiley

Csak, hogy egy kicsit korrigáljam az előző hsz-em: amit írtam azt a mostani világválság előtti időkre céloztam be  Wink
Naplózva

70/627-5355
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #875 Dátum: 2008. december 17. 23:16:50 pm »

Igy igy igaz.De ez a nagyon tömegszar annyira nem érintette a Bmw-t mint a többieket.Bár eladási arányokat biztosan figyelik egyértelmű,de soha nem lesz tömegcikk.Azzal nem értek egyet mi a tökömnek az X5 mi az mire minek olyan se ez se az aztán van ez a X6 na az meg mi akar lenni.1-es Bmw nem mondom,hogy randa de mi???
Ezek a sok fa...sznak X5 kopi csüli a többségi tulaj.X6 kopi és az Zuslaaggg átmenete.1-es ennek a fajtának a kitartotja jaaaj tök szupi trendi és az Fhm és társaiba azt írták csajszis autó.
ANYÁD 760

X5. Kellett. A többieknek volt, neki is kellett egy szelet az új piacból.
X6 Van, aki megteheti, hogy kategóriát teremtsen. A BMW megtette. Ismét nagy szelet az új piacból.
1 A 3-as annyira megnőtt, hogy 3 generáció alatt lépett 2 kategóriát, így üresedés maradt, ezt tölti ki.

Nem nyálazni akarom a vezetést, de logikus döntések sorozata, ami hozta az elvárt eredményt.

A lényeg, hogy nem ugyanabból a szarból akarnak eladni 28 milliárd darabot rizlingre, hanem tartanak egy szintet.
Naplózva

Főmordor.
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #876 Dátum: 2008. december 17. 23:20:19 pm »

ANYÁD  760 

Ez a befejezés, nagyon tetszik....Oda is illett...  Evil
Naplózva

70/627-5355
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #877 Dátum: 2008. december 17. 23:21:06 pm »


Igen, ez a gazdasági válság most tényleg odabas@ a gyártóknak...Ha van abban valami igazság amit az előbb írtam és a gyártók is így gondolják/gondolták, azt hiszem mostanában lesz valami szemléletváltás..

Ott a nagy pont. Szerintem is lesz váltás. A fölösleges tömegtermelést finanszírozni nem létező pénzekből, nem mehet tovább. Hacsak az amcsi kormány nem óhajt megmenteni 3 millió munkahelyet és nem finanszírozza a 3 multit, hogy túléljék.  
Naplózva

Főmordor.
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #878 Dátum: 2008. december 17. 23:22:18 pm »

Hát pont ezaz X5=ML  X6=Infinity  1-es=hát sokak konkurenciája.A probléma a fáziskésés
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #879 Dátum: 2008. december 17. 23:24:44 pm »

Hallod ez mi???nem hallom Érdekes mindenki más érti hiszen reagál rá!  Tongue
Naplózva

750ia
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #880 Dátum: 2008. december 17. 23:28:09 pm »

Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
Tervezett avultatásról hallottál már? Az autógyáraknak rohadtul nem éri meg tartós autókat csinálni.
De te éldegélj csak tovább a kis rózsaszín álomvilágodban, hogy 20 év múlva vígan fognak szaladgálni a nyolc kilót futott E46-ok.
halkan megjegyzem, hogy nem bölcsésznek tanulok.

húte, tudnék neked csípőből olyan konkrét közlekedésmérnök hallgatót linkelni, hogy elborzadsz, mennyire fogalmatlan az autókhoz.


hö, most nézem, hogy valószínűleg ismered is.
kit?
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #881 Dátum: 2008. december 17. 23:29:29 pm »

Igy igy igaz.De ez a nagyon tömegszar annyira nem érintette a Bmw-t mint a többieket.Bár eladási arányokat biztosan figyelik egyértelmű,de soha nem lesz tömegcikk.Azzal nem értek egyet mi a tökömnek az X5 mi az mire minek olyan se ez se az aztán van ez a X6 na az meg mi akar lenni.1-es Bmw nem mondom,hogy randa de mi???
Ezek a sok fa...sznak X5 kopi csüli a többségi tulaj.X6 kopi és az Zuslaaggg átmenete.1-es ennek a fajtának a kitartotja jaaaj tök szupi trendi és az Fhm és társaiba azt írták csajszis autó.
ANYÁD 760

"Így így igaz. De ez a nagyon tömegszar annyira nem érintette a Bmw-t, mint a többieket. Bár eladási arányokat biztosan figyelik, egyértelmű, de soha nem lesz tömegcikk. Azzal nem értek egyet, mi a tökömnek az X5? Mi az, mire, minek? Olyan se ez, se az. Aztán van ez a X6. Na  az meg mi akar lenni? 1-es Bmw, nem mondom, hogy randa de mi???
Ezek a sok fa...sznak (vannak), X5 kopi csüli(??) a többségi tulaj. X6 kopi(??), és az Zuslaaggg(??) átmenete. 1-es ennek a fajtának a kitartottja. Jaaaj tök szupi, trendi és az FHM és társaiban azt írták, csajszis autó.
ANYÁD 760"


Ezt tudtam kihozni belőle. Így már olvashatóbb, de vannak fehér foltok.  Grin
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #882 Dátum: 2008. december 17. 23:29:46 pm »

Húha, valami történni fog:

scses      23:28:40     Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
S_1    23:28:40    Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
Dannert    23:28:09    Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
Dogmeat    23:25:16    Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
Naplózva

Főmordor.
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #883 Dátum: 2008. december 17. 23:30:39 pm »

Húha, valami történni fog:

scses      23:28:40     Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
S_1    23:28:40    Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
Dannert    23:28:09    Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
Dogmeat    23:25:16    Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
Már jönnél tunkolni mi?  Cheesy
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #884 Dátum: 2008. december 17. 23:31:16 pm »

Húha, valami történni fog:

scses      23:28:40     Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
S_1    23:28:40    Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
Dannert    23:28:09    Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
Dogmeat    23:25:16    Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
Már jönnél tunkolni mi?  Cheesy

Reméltem, hogy előkerül a konyhakés. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #885 Dátum: 2008. december 17. 23:32:17 pm »

Húha, valami történni fog:

scses      23:28:40     Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
S_1    23:28:40    Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
Dannert    23:28:09    Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
Dogmeat    23:25:16    Üzenetet küld a következőben: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..
Már jönnél tunkolni mi?  Cheesy

Reméltem, hogy előkerül a konyhakés. Cheesy
Megint késsel jönnél, amikor lövöldözés lesz.  Grin
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #886 Dátum: 2008. december 17. 23:35:41 pm »

Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
Tervezett avultatásról hallottál már? Az autógyáraknak rohadtul nem éri meg tartós autókat csinálni.
De te éldegélj csak tovább a kis rózsaszín álomvilágodban, hogy 20 év múlva vígan fognak szaladgálni a nyolc kilót futott E46-ok.
halkan megjegyzem, hogy nem bölcsésznek tanulok.

húte, tudnék neked csípőből olyan konkrét közlekedésmérnök hallgatót linkelni, hogy elborzadsz, mennyire fogalmatlan az autókhoz.


hö, most nézem, hogy valószínűleg ismered is.
kit?
te biztosan ismered.
1177, collins nem ismeri. de akár rám is gondolhattál volna Grin
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #887 Dátum: 2008. december 17. 23:42:27 pm »

Mai soros ÉN vagyok jó,remélem jöttök 28.-án Campona.Egy élmény lesz Sabc, Dannert ,S1 alig várom!!!
Ja és elnézést,hogy itt vagyok  peace,hogy irkálok érthetetlen baromságokat meg amúgy is.
Dehát mi a tököm lenne ha hárman lennétek csak az egész fórumba?Huh??
És most lelépek egyeztetek Grécsi tanárurral mielőtt megkérdeznéd kicsoda: nyelvész.
Ja a kopi=kopasz  csüli=csülöknyakú nagydarab aki azt hiszi gengszter Zuslag (jól irom?) Mszp egyik fő sikkasztója.
Röviden ennyi. wall
Naplózva

750ia
VA E21
Vendég
« Válasz #888 Dátum: 2008. december 18. 00:31:15 am »

Előadásunk témája, a mai magyar nyelvhasználat!
Jó estét, szeretettel üdvözlöm!
http://www.youtube.com/watch?v=PNez5AHadsk&feature=related

Ennyi ,mi beugrott erről az egészről, mit most, itt összehordtatok  Evil
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #889 Dátum: 2008. december 18. 00:47:07 am »

Mai soros ÉN vagyok jó,remélem jöttök 28.-án Campona.Egy élmény lesz Sabc, Dannert ,S1 alig várom!!!
Ja és elnézést,hogy itt vagyok  peace,hogy irkálok érthetetlen baromságokat meg amúgy is.
Dehát mi a tököm lenne ha hárman lennétek csak az egész fórumba?Huh??
És most lelépek egyeztetek Grécsi tanárurral mielőtt megkérdeznéd kicsoda: nyelvész.
Ja a kopi=kopasz  csüli=csülöknyakú nagydarab aki azt hiszi gengszter Zuslag (jól irom?) Mszp egyik fő sikkasztója.
Röviden ennyi. wall
Grétsy
Zuschlag
Jóéjszakát.  Grin
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #890 Dátum: 2008. december 18. 00:48:56 am »

Előadásunk témája, a mai magyar nyelvhasználat!
Jó estét, szeretettel üdvözlöm!
http://www.youtube.com/watch?v=PNez5AHadsk&feature=related

Ennyi ,mi beugrott erről az egészről, mit most, itt összehordtatok  Evil

Jó. Az, hogy téged az érthető fogalmazás, mint olyan nem érint meg, az nem újdonság.  Evil
De Toi-val amúgy az égvilágon semmi bajom, csak néha tényleg alig lehet kisilabizálni, amit ír.
És vannak ezzel még egy páran így a fórumon.  Roll Eyes
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #891 Dátum: 2008. december 18. 01:14:39 am »

Előadásunk témája, a mai magyar nyelvhasználat!
Jó estét, szeretettel üdvözlöm!
http://www.youtube.com/watch?v=PNez5AHadsk&feature=related

Ennyi ,mi beugrott erről az egészről, mit most, itt összehordtatok  Evil

Jó. Az, hogy téged az érthető fogalmazás, mint olyan nem érint meg, az nem újdonság.  Evil
De Toi-val amúgy az égvilágon semmi bajom, csak néha tényleg alig lehet kisilabizálni, amit ír.
És vannak ezzel még egy páran így a fórumon.  Roll Eyes
Javítanék: A ti, stílusotok nem "érint meg"  (És vannak ezzel még egy páran így a fórumon.  Roll Eyes ) Evil 
Ajánlom az építő jellegű kritikát , akkor talán a fogadj isten is pozitívabb.  huh
Ezt érted?  huh
 
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #892 Dátum: 2008. december 18. 01:19:33 am »

Előadásunk témája, a mai magyar nyelvhasználat!
Jó estét, szeretettel üdvözlöm!
http://www.youtube.com/watch?v=PNez5AHadsk&feature=related

Ennyi ,mi beugrott erről az egészről, mit most, itt összehordtatok  Evil

Jó. Az, hogy téged az érthető fogalmazás, mint olyan nem érint meg, az nem újdonság.  Evil
De Toi-val amúgy az égvilágon semmi bajom, csak néha tényleg alig lehet kisilabizálni, amit ír.
És vannak ezzel még egy páran így a fórumon.  Roll Eyes
Javítanék: A ti, stílusotok nem "érint meg"  (És vannak ezzel még egy páran így a fórumon.  Roll Eyes ) Evil 
Ajánlom az építő jellegű kritikát , akkor talán a fogadj isten is pozitívabb.  huh
Ezt érted?  huh
 

Hogy értem-e? Nemtudom feltűnt-e, de ezen a fórumon a fogalmatlan az biztos nem én vagyok.  Evil
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #893 Dátum: 2008. december 18. 11:08:33 am »

tehát szerintetek a minőség jelentése a tartósság, megbízhatóság?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #894 Dátum: 2008. december 18. 11:11:24 am »

Mert ha repülőgépet lehet 40 évre tervezni, akkor autót is lehetne ám...
ez végre tetszett. csak -egység- árban, és fejlesztésre fordított időben óriási nagy különbség van ugyebár.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #895 Dátum: 2008. december 18. 11:14:49 am »

"...és még véletlenül sem csak a neten olvasgatod a sok okosságot..."
autós híreket olvasok, meg cápa fórumot. másra nincs időm, tehát ez most nem talált!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #896 Dátum: 2008. december 18. 11:52:49 am »

Igen kapkodva írok,de megpróbálok ezen változtatni lehet nem késő (lehet,hogy már rég késő) de nem válaszoltatok!
December 28.-án Campóna szeretettel várlak mindhármotokat higgyétek el egy élmény lesz.
Grétsy memorizálom Zuschlag igen öt is.
Ha bármi gond lenne velem mert az van KÉREM PRIVÁTBAN nem hiszem,hogy valaki kíváncsi erre a sok szarra.
Méghogy márkatársak hö hö nemtudom ha valaki hibázik az ezen a fórumon ekkora gonot jelent,vagy készülünk Helszinkibe a ki mit tudra és én vagyok a leggyengébb láncszem???
Sőt ez a Magyar nyelv és annak értelmező felülvizsgáló bizottsága???lehet, sőt megbuktam ez van.
Uraim minden tiszteletem a maguké (magázódhatunk is hogy jövök a tegezéshez)ki vagyok oktatva.
Tehát várom önöket mindenképp december 28.-án.
"Márkatársi üdvözlettel"
Naplózva

750ia
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #897 Dátum: 2008. december 18. 12:39:31 pm »

fuss neki még egyszer.
mit nem sikerült befogadni?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #898 Dátum: 2008. december 18. 13:39:08 pm »

Na jó téma... szerintem a mai kocsik két szempontból jobbak mint a régiek, viszont a számítógépes elektronikus megoldások miatt nem fognak menni 20 év múlva... azok nem fogják bírni...

1. Egyik kocsi sem rohad szét... régebben mindegyik elrohadt típustól függetlenül ami nem garázsban állt és télen nyáron használták.
2. A mai motork sokkal jobban össze vannak rakva mint a régiek. Ma már nem kell 150 ezernél generálozni egy motort. Jó vannak kivételek de azok elenyészőek. Erősebbek a mai kocsik ugyan abból a köbcentiből, és tartósabbak is. Pl. a 80 as években egy 1.4-es kocsival nem lehetett végigmenni 160 - 170 el egy Budapest - Amsterdamot, mert utána ki lehetett dobni, vagy megsüketült az ember a motorhangtól. Persze az 30% al gyengébb is volt mint a maiak, de a maiakkal már minden gond nélkül megy ez... A céges skodát amit használtam 7 évig, 270 ezerrel adtuk el, kötelező szervízen kívül egyszer kellett hűtőt cserélni mert kilyukadt, + apróbb dolgok... elektronikus gázpedált, pl. ez is olyan ami minek nincs értelme, mert tönkre mehet, nem csak a bovden szakad el, na ilyennel vannak tele a mai kocsik. Kupplungot sem kellett benne cserélni, egy 80 as évek beli kocsinál meg rendszerint kellett 150 nél... Szóval a skodát azt használtam sokat városban autópályán, úgy hogy ezer km eket mentem vele egyfolytában 160-170 el, és nem rohadt el, és nem is fog, és a motorja is tökéletes volt. Most ezzel az új opellel, ami egy kommersz szar szintén, úgy megyek 170 el oda vissza frankfurtot, hogy kényelmesen, és szinte hangja sincs, és nem hullik szét. Régebben amikor hoztuk a kommersz kocsikat svájcból meg hollandiából, nem tudták hozni ezeket a paramátereket.
Szóval szerintem a kasztnik 1000x jobb anyagból vannak, és a motorok is. Csak az elektronika az, ami szerintem beadhatja a kulcsot egy mai autónak.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #899 Dátum: 2008. december 18. 14:18:10 pm »

sabc szerint a hülyeségeimet az internetről gyűjtögetem össze. feltételezem, hogy "gagyi" autós oldalakra gondolt, amik autógyárak marketingosztályai által támogatottak.
erre írtam, hogy nem így van.
kezd derengeni?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!