CápaBMW fórum
2024. március 28. 12:30:59 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Rádió, hifi , króm, esztétika  (Megtekintve 419470 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #600 Dátum: 2010. szeptember 13. 04:52:38 am »


meg kellene nézned a csatik kiosztását..nekem is volt ilyen problémám, egy blaupunkt helyére kötöttem be egy jvc-t, és nem szólt...a hangszórók másik csatin voltak, de mindkettő iso csatis volt, rendesen bekötve...sztem nézd át, melyiken mi hol van..bekapcsol egyáltalán?

a rádiód bekötése itt van:

http://www.audiovox-germany.de/fileadmin/av/content/pdf/Bedienungsanleitungen/ME_412_englisch.pdf
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
gim_e12
Vendég
« Válasz #601 Dátum: 2010. szeptember 13. 11:40:02 am »


meg kellene nézned a csatik kiosztását..nekem is volt ilyen problémám, egy blaupunkt helyére kötöttem be egy jvc-t, és nem szólt...a hangszórók másik csatin voltak, de mindkettő iso csatis volt, rendesen bekötve...sztem nézd át, melyiken mi hol van..bekapcsol egyáltalán?

"Áramellátás OK, minden funkció látszólag OK, de nem megy ki hang." - tehát bekapcsolható, funkciók mennek, csak no hang. Se rádió, se mp3, sesemmi.

Át fogom nézni megint a csatit, de 1x már megvolt, de számíthat az is hogy mondjuk a bal front az itt esetleg jobb hátsó lesz? Mert ennyire nem vizsgálódtam, mivel azt gondoltam hogy ettől még szólnia kellene.

A mellékelt pdf-et köszi, hasonló van a egység tetjén és a leírásban. (mellesleg a pdf-ben mindkét right speaker-t rear-nek írja. bár sejthető hogy melyik a front) Cheesy
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #602 Dátum: 2010. szeptember 13. 11:44:55 am »

Attól, hogy ISO csatis, még lehet más helyen a hangszórók bekötési pontja! Nézz utána neten, hogy melyik lábakon adja ki a hangot.

Most nem tudom pontosan mire gondolsz, de az ISO csatlakozó 2 részből áll: az egyik csati a táp és vezérlő kábeleket a másik pedig csak a négy pár hangszórókábelt tartalmazza, ergo eleve kizárt hogy mondjuk tápot köss a hangra....

Ha viszont arra gondolsz, hogy minden jelnek stimmelnie kell, azaz oldal-pozíció-potenciál, akkor mint írtam, még 1x átnézem, bár ismereteim szerint max rossz helyen szólna, és rossz fázisban, de szólnia kellene. - Hacsak nem ilyen okos, vagy érzékeli a hang kioltást és ki sem küldi - de ezen meglepődnék.
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #603 Dátum: 2010. szeptember 13. 15:17:14 pm »

Eszerint a PDF szerint szabványszerűen van bekötve az ISO aljzat, tehát szólnia kéne ha a kocsidban lévő köteggel egy másik ISO-s cucc szólt.
Én jártam már úgy,

hogy első áramaláhelyezés után még nyomni kellett egy "on"-t, bár ez elsőre nem volt egyértelmű mert minden szépen világított.
hogy pont úgy volt eltekergetve a balance/fader, hogy az az 1 hangszóró nem kapott jelet, amivel próbálni akartam
hogy a telefon "mute" funkció miatt nem szólt a cucc
hogy az iso csatiban visszacsúsztak a tüskék
hogy az autó kötegéről a hangszórókig nem mentek el a kábelek, mert korábban elvágták valami másik install miatt beljebb..
hogy egyszerűen ki volt mute-olva
hogy le volt tiltva a belső végfok, mert erősítőről járt a cucc előtte
hogy...

Úgy is próbáltad, hogy az iso táp részénél a piros, és sárga vezetékeket összekötöd, hogy tuti mindkét szálon kapjon tápot?

biztos van még pár variáns Smiley  
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 13. 15:22:59 pm írta THT » Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #604 Dátum: 2010. szeptember 13. 16:44:29 pm »

...
hogy nem csak az iso csatiban kell földet "kapnia" a gépnek, hanem a készülékházra is rá kell legyen kötve... (a blaupunktom csak így hajlandó működni... Cheesy 847 )
 
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #605 Dátum: 2010. szeptember 13. 18:42:51 pm »

Köszönöm a sok reagálást, íme a válaszaim....

Eszerint a PDF szerint szabványszerűen van bekötve az ISO aljzat, tehát szólnia kéne ha a kocsidban lévő köteggel egy másik ISO-s cucc szólt.
Én jártam már úgy,

hogy első áramaláhelyezés után még nyomni kellett egy "on"-t, bár ez elsőre nem volt egyértelmű mert minden szépen világított.
- bekapcsolni bekapcsol, minden funkció elérhető, kapcsolható, stb.
hogy pont úgy volt eltekergetve a balance/fader, hogy az az 1 hangszóró nem kapott jelet, amivel próbálni akartam
- egész rendszert kapja, de megnéztem a beállításokat, minden alap beállításon van
hogy a telefon "mute" funkció miatt nem szólt a cucc
- ilyen eddig sem volt
hogy az iso csatiban visszacsúsztak a tüskék
- bármikor visszarakom a kenwoodot minden szól és működik
hogy az autó kötegéről a hangszórókig nem mentek el a kábelek, mert korábban elvágták valami másik install miatt beljebb..
- nem játszik ez az opció a fentebb említettek miatt
hogy egyszerűen ki volt mute-olva
- megnéztem, nincs
hogy le volt tiltva a belső végfok, mert erősítőről járt a cucc előtte
- ez nem teljesen tiszta, részletezd légyszives. A fejegység végfoka? de hogy van hogy átdugva a másik autóba szólt?
hogy...

Úgy is próbáltad, hogy az iso táp részénél a piros, és sárga vezetékeket összekötöd, hogy tuti mindkét szálon kapjon tápot?
- ezt az egyet még nem próbáltam, mert akkor meg kell bontanom az iso-t. Egy biztos a kenwood-nál (az ahhoz való + átalakítón) közösítve volt a piros és a sárga, de tudtommal az csak annyit befolyásol, hogy bármikor kapcsolható vagy csak ha gyújtáson van az autó.

biztos van még pár variáns Smiley  
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #606 Dátum: 2010. szeptember 13. 18:45:31 pm »

...
hogy nem csak az iso csatiban kell földet "kapnia" a gépnek, hanem a készülékházra is rá kell legyen kötve... (a blaupunktom csak így hajlandó működni... Cheesy 847 )
 

Ez sem rossz ötlet. Tudtommal erre szolgálna a hátulján középen kiálló rész, de ezen a készüléken ez gumiborítással bír, ergo gondolom nem szükséges. De ezzel még lehet próbálkozom majd - gondolom a többlet testeléssel nem lehet benne kárt okozni.
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #607 Dátum: 2010. szeptember 13. 19:18:33 pm »

Promega ötlete nem rossz, azonban ha minden funkció működik, csak nem jön belőle hang, akkor szerintem nem ez a baj, de mindenképpen próbáld ki! Ugyanez igaz a sárga-piros összekötésére is.

Végfok témája: Vannak olyan tipusok, (nem tudom a tiéd ilyen-e) amelyekben ki lehet kapcsolni menüből a belső végfokot, hogy az ne jelentsen felesleges terhelést abban az esetben, ha külső erősítőket hajt a fej vonalkimenetről. Amenyiben az eladó autójában nem iylen rendszer működött, tehát ő is a fej végfokját használta, ez a lehetőség sem áll.

Ami még eszembe jutott: Mi van bekötve az ISO táp részébe? próbálj kikötni onnan minden feleslegeset, csak tápot kapjon onnan. (piros, sárga, fekete) oda még mindenféle perifériát be lehet kötni, ami mute-olhatja. Aztán ha esetleg észheztér, vissza lehet kötni ami kell.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
gim_e12
Vendég
« Válasz #608 Dátum: 2010. szeptember 13. 20:13:09 pm »

Végfok témája: Vannak olyan tipusok, (nem tudom a tiéd ilyen-e) amelyekben ki lehet kapcsolni menüből a belső végfokot, hogy az ne jelentsen felesleges terhelést abban az esetben, ha külső erősítőket hajt a fej vonalkimenetről. Amenyiben az eladó autójában nem iylen rendszer működött, tehát ő is a fej végfokját használta, ez a lehetőség sem áll. - Szerintem nem erősítőn keresztül küldte, de egyébként eleve kétlem hogy tud ilyen funkciót....

Ami még eszembe jutott: Mi van bekötve az ISO táp részébe? próbálj kikötni onnan minden feleslegeset, csak tápot kapjon onnan. (piros, sárga, fekete) oda még mindenféle perifériát be lehet kötni, ami mute-olhatja. Aztán ha esetleg észheztér, vissza lehet kötni ami kell.

- Na ez szintén egy olyan rész amit már megfutottam, mert ment oda narancs (világítás) + fehér kábel (nem tudom mi) ami viszont a fejegység részéről nincs igényelve, ezért le is kötöttem. Sajnos a helyzet ua.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #609 Dátum: 2010. szeptember 13. 20:50:04 pm »

...
hogy nem csak az iso csatiban kell földet "kapnia" a gépnek, hanem a készülékházra is rá kell legyen kötve... (a blaupunktom csak így hajlandó működni... Cheesy 847 )
 

Lapátoltál rá földet?  Evil Vagy leföldelted az autót egy irdatlan vascsővel?  Tongue  Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #610 Dátum: 2010. szeptember 14. 05:32:11 am »

Mindkettő! így legalább nincs bajom a statikus feltöltődéssel  Wink Grin  mert nagyon veszélyes, főleg nálam... Nem akarok hindenburgosat játszani. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 14. 16:06:24 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #611 Dátum: 2010. szeptember 14. 08:13:26 am »

Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #612 Dátum: 2010. szeptember 14. 08:40:58 am »

Lapátoltál rá földet?  Evil Vagy leföldelted az autót egy irdatlan vascsővel?  Tongue  Wink

Villanyszerelők vs. villamosságisok:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #613 Dátum: 2010. szeptember 14. 14:45:32 pm »

Lehet, hogy csak simán rossz a végfok. Van mind a négy kimeneten hangszóró?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #614 Dátum: 2010. szeptember 14. 17:10:53 pm »

Kicsit off, de talán még mindig ez a topic áll hozzá a  legközelebb:
Profiban mától van kimondottan személyautókhoz való takaróponyva, baráti, 2600 Ft-ért. Ue a Tescoban 3700.

Teszteredményt még nem tudok róla mondani, de egyenlőre úgy néz ki, a vizet lepergeti.
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #615 Dátum: 2010. szeptember 14. 20:50:01 pm »

Sajnos az ilyen teszkós takaróponyvák túl kemények és összekarcolhatják az autót szerintem, különösen ahol kagylósan megtörnek. Van profi ponyva, kértem is árajánlatot E21-re az utazó úgy 55K, az állandó, UV-álló úgy 80K. Ezek méretpontosak tükörzsebesek, belül puha anyaggal béleltek és légáteresztőek természetesen. Sajnos egyenlőre (ezt sem) engedhetem meg magamnak.  Sad
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
gim_e12
Vendég
« Válasz #616 Dátum: 2010. szeptember 15. 07:26:46 am »

Lehet, hogy csak simán rossz a végfok. Van mind a négy kimeneten hangszóró?

A tisztánlátás végett:
- az én rendszerem a kenwood-dal eddig tökéletesen működött és működik a mai napig
- a fejegység másik autóba kötve tökéletesen kiadja a hangot.

Amiről eddig nem beszéltünk, az az E32 (elméletileg) saját közbenső erősítője - mert ha jól tudom, akkor van neki ilyenje, ergo a fejegység egy erősítőbe tolja a jelet, ami tovább erősítve küldi a hangszórórendszerbe. Nem-e ez okozhatja a problémát. Értem itt azt hogy kenwood lefosta hogy mit hova küld, az Audiovox meg lehet valamiért kényesebb erre.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #617 Dátum: 2010. szeptember 15. 07:32:37 am »

Fotózd már le a csatit hátha...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
gim_e12
Vendég
« Válasz #618 Dátum: 2010. szeptember 15. 08:00:33 am »

Fotózd már le a csatit hátha...

melyikre gondolsz?

ISO?
kenwoodhoz való ISO-kenwood átalakító?
A bmw gyári köteg csatija?

A fényképet nem biztos hogy rövid időn belül tudom prezentálni, de még ma megpróbálom.
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #619 Dátum: 2010. szeptember 15. 16:04:06 pm »

Amiről eddig nem beszéltünk, az az E32 (elméletileg) saját közbenső erősítője - mert ha jól tudom, akkor van neki ilyenje, ergo a fejegység egy erősítőbe tolja a jelet, ami tovább erősítve küldi a hangszórórendszerbe. Nem-e ez okozhatja a problémát. Értem itt azt hogy kenwood lefosta hogy mit hova küld, az Audiovox meg lehet valamiért kényesebb erre.

Előre bocsátom, hogy fogalmam sincs hogyan működik az E32 erősítője, már ha van ilyen, de ha van, akkor azt valaminek vezérelnie kell--> be kell kapcsolnia. Ha ez nem a gyujtáskulcs, akkor a fejegység, ilymódon szükség van egy bekapcsoló jelre, ez az iso csatiban talán egy kék szál, és a tápoldalon van, +12őt tol ha be van kapcsolva a fej.  Meg kéne nézni mi újság ezzel. Bár elég meredeken hangzik ez a közbenső erősítő erősített kimenetről hajtva.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #620 Dátum: 2010. szeptember 15. 16:07:06 pm »

Kenwood-ról működik vezeték pedig ugyan az.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #621 Dátum: 2010. szeptember 15. 16:20:22 pm »

Kenwood-ról működik vezeték pedig ugyan az.

lehet, hogy így van, de számomra ez nem egyértelmű, a Kenwood-->ISO illetve az Audiovox-->ISO átalakító miatt. Ezért írtam, hogy ellenőrizze.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
gim_e12
Vendég
« Válasz #622 Dátum: 2010. szeptember 15. 17:25:53 pm »

Köszönöm mindenkitől a segítséget!
Gisti fel is hívott és végül is oda jutottunk/tam, hogy jó lesz ha megbarátkozok a gondolattal, hogy van olyan eset amikor szakértőhöz kell fordulni - értsd el kell menni valakihez akinek ez a szakmája, van felszerelése, műszere - és nem pedig erőltetni azt, hogy majd megoldom "magam" valahogy.

Én nekem csak azért furcsa ez, mert eddig az ilyen jellegű problémáimat (hifi, autóhifi, otthoni szórakoztató elektronika) mindig meg tudtam oldani, és nehéz belátnom, hogy igenis van olyan szituáció amikor már magam kevés vagyok.

Most már nagyon kíváncsi leszek, hogy mi lesz a megoldás kulcsa, és persze majd közzé is teszem amennyiben érdekel titeket.
Holnapra bejelentkeztem a König Sound-hoz. (már nem egy referenciát láttam tőle/lük) Remélem a srác kibogozza a Gordiuszi csomót.

Ezt a köztes erősítőt csak hallottam eddig (elméletileg E32-ben már volt kis-zene, nagy-zene opció, ahol a nagy elméletileg rendelkezik valamilyen erősítő féleséggel) Ennek a kapcsolása száz százalék, hogy még a gyári kábelkötegen van rendezve, mivel a kenwood sincs/sem volt extra mód bekötve és azzal szólt/szól gyújtás nélkül is.

Kösz még egyszer az értekezést mindenkitől. Majd írok ha van fejlemény.
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #623 Dátum: 2010. szeptember 25. 10:25:36 am »

E28-on a gyári dekor a lakk alatt vagy fölött van?
Naplózva

gim_e12
Vendég
« Válasz #624 Dátum: 2010. szeptember 25. 18:57:31 pm »

Ahogy California kormányzója mondotta volt: I'll be back. Smiley Nos visszatértem és a mai nappal szól a cucc, de még hogy, az audiovox-al.

Azt azért hozzá kell tennem, hogy picit megdolgoztatta a srácot a rendszer, de végül kiderült(ek) a turpisság(ok).

1. Az Audiovox ME 412 az ISO tápoldali csatlakozón nem adott le vezérjelet (kék kábel - értsd. e.antenna v. sub láda kapcsolás)
   a papírján fel van tüntetve de mégsem (vagy típushiba v. egyedi probléma)

2. Van rajta egy mini-ISO csatlakozó (plusz átalakító) ahonnan 2 pár kimeneti RCA és vezérjel nyerhető. (kábel volt a srácnál)

3. Előtte ki is mérte műszerrel a lábkiosztás szerint beazonosított helyen és volt is rajta jel

4. Első összekötés/tesztelésnél kapcsoláskor műszerfalon valamit jelzett (németül, már nem emlékszem) + felvillant a motortér világítás lámpája. (lényegében a biztosíték tábláról beazonosítva ezek a dolgok közösített biztosítékon vannak - a biztosítéknak nem lett semmi baja) - a cucc továbbra sem szólt.

5. Újabb mérés után, már az előzőleg említett helyen sem volt meg a jel.

SUMM:
- A várt helyen hiába is kerestem volna a vezérlőjelet
- Amit a kenwood röhögve kapcsolt (autó belső saját erősítője + sub erősítő) abba az audiovoxnak beletört a foga.
El lett küldve hiv. márkaszervízbe (Hifi-Station) és ott ki lett cserélve a megfelelő alkatrész erősebbre. 2500HUF
Mai nappal behejezésre került az autóba és szépen muzsikál.

+1. Valami ISO tápoldali lábkiosztás is másképp van az audiovoxon mint a standard ISO kábelen (talán a memória táp máshol van, vagy valamivel cserélve van)

Hát ennyi. Ha valaki E32-be köt zenét az számoljon a belső erősítő kapcsolásának terhével.

A CD-im repülnek a picsába!!!!! Cheesy Cheesy
Próbált már valaki 1GB-nél nagyobb memória kártyát ebbe a típusba. Nyeli vagy nem nyeli? Papír szerint 1GB max.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #625 Dátum: 2010. szeptember 25. 19:27:16 pm »

"+1. Valami ISO tápoldali lábkiosztás is másképp van az audiovoxon mint a standard ISO kábelen (talán a memória táp máshol van, vagy valamivel cserélve van)"

Ezt magyaráztam én is, hogy attól, hogy ISO  nem feltétlenül lezs minden ugyanott.  Tongue Roll Eyes

"Próbált már valaki 1GB-nél nagyobb memória kártyát ebbe a típusba. Nyeli vagy nem nyeli? Papír szerint 1GB max."

Szerintem vinné a nagyobbat is. Nekem a telóm elméletileg 128MB-ot tud max kezelni, ennek ellenére 1GB-os van benne és tökéletesen kezeli.  Cheesy Wink Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gim_e12
Vendég
« Válasz #626 Dátum: 2010. szeptember 26. 07:13:48 am »

Annak ellenére, hogy tényleg köszönök minden hozzászólást, mert sosem tudhatja az ember mit nézett el v. be, és honnan jön egy jó ötlet, te a hangszórók bekötési pontjáról írtál lsd. idézet:
Attól, hogy ISO csatis, még lehet más helyen a hangszórók bekötési pontja! Nézz utána neten, hogy melyik lábakon adja ki a hangot.
ami ugye egy teljesen külön csati, mely 8 lábbal rendelkezvén nem túl sok variációs lehetőséget ad 2pár hangszóró bekötése esetén.

Táp oldalon meg vicces ugye a történet, mert már az első bekötéstől fogva bekapcsolt a készülék, ergo ott nem sejtettem bajt.
(odáig akkor nem jutottam el, hogy azt nézzem megtartja e a rádió csatornák programját - valahogy épp akkor nem az izgatott, hanem hogy nincs hang)

Maradjunk annyiban, hogy ez a fejegység egy kicsit tréfás volt. Mint a szerelőtől megtudtam, annak idején kötött be párat és voltak kisebb problémák ezzel a cuccal. (pl. zaj átadás hangszóróra), tehát úgy fest nem ez volt az Audiovox történetének legsikeresebb modellje.
Az a lényeg, hogy most már OK és szerintem elég jól és szépen szól.
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #627 Dátum: 2010. szeptember 26. 07:15:29 am »


"Próbált már valaki 1GB-nél nagyobb memória kártyát ebbe a típusba. Nyeli vagy nem nyeli? Papír szerint 1GB max."

Szerintem vinné a nagyobbat is. Nekem a telóm elméletileg 128MB-ot tud max kezelni, ennek ellenére 1GB-os van benne és tökéletesen kezeli.  Cheesy Wink Smiley

Ki fogom próbálni. Majd +látjuk. Thx
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #628 Dátum: 2010. szeptember 26. 16:47:11 pm »

Örülök hogy megoldódott! Ezekszerint a végefelé már jóirányba tapogatóztunk a kapcsolójel problémájával..
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
gim_e12
Vendég
« Válasz #629 Dátum: 2010. szeptember 27. 10:11:51 am »

Örülök hogy megoldódott! Ezekszerint a végefelé már jóirányba tapogatóztunk a kapcsolójel problémájával..

Igen. Már közel voltunk... Wink
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!