collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1110 Dátum: 2008. március 09. 17:57:20 pm » |
|
tehát akkor... ki volt a fekete E24-gyel? tag v még nem tag?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #1111 Dátum: 2008. március 09. 18:01:55 pm » |
|
Köszi a kepeket! Szuper kis tali volt sok szep capival!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #1112 Dátum: 2008. március 09. 18:19:27 pm » |
|
sziasztok!!! remélem mindenki egyben otthon! szuperek a fotók, jó volt hangulat, k...va jól éreztem magam, végre kezdem megismerni a csapatot!!! (innen jön az ötlet, promega: csináljunk egy bemutatkozó oldalt, ahol fent van a tagokról fotó, hm?)bár ez a vas, amivel voltam, ez sem rossz (a kételkedőknek: valóban nem tudom menni fog-e még 15-20 év múlva, de mostanában ennél jobb autót egyszerűen nem vezettem), de kb. két hét múlva kezemben a cápicsek, már viszket a fenekem... akit érint: 3-4 héten belül intézem a regadót, szerintem az április 1-jén törvényváltozás kedvezni fog nekünk, ahogy tudok beszámolok a részletekről! collins: a schnitzer6ossal (fekete, magyar rendszám) én is összefutottam a margit-hídon, nagyon hangja volt...
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1113 Dátum: 2008. március 09. 18:22:06 pm » |
|
akkor körözött ott egyet.. andrássy -> oktogonra kanyarodott.. tizennyolc éve barátom mellém állt be kocsival, integetett, én meg nem vettem észre, pedig egy méterre állt tőlem kocsival, csak kerestem a hatost, amíg el nem tűnt.. vicces volt 15 év múlva az a hatos még bőven menni fog (nem is akárhogy..)! szerintem nem kell ennyire fosni! nem ment nyugdíjba minden mérnök '95-ben!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1114 Dátum: 2008. március 09. 18:46:23 pm » |
|
sziasztok!!! remélem mindenki egyben otthon! szuperek a fotók, jó volt hangulat, k...va jól éreztem magam, végre kezdem megismerni a csapatot!!! (innen jön az ötlet, promega: csináljunk egy bemutatkozó oldalt, ahol fent van a tagokról fotó, hm?)bár ez a vas, amivel voltam, ez sem rossz (a kételkedőknek: valóban nem tudom menni fog-e még 15-20 év múlva, de mostanában ennél jobb autót egyszerűen nem vezettem), de kb. két hét múlva kezemben a cápicsek, már viszket a fenekem... akit érint: 3-4 héten belül intézem a regadót, szerintem az április 1-jén törvényváltozás kedvezni fog nekünk, ahogy tudok beszámolok a részletekről! collins: a schnitzer6ossal (fekete, magyar rendszám) én is összefutottam a margit-hídon, nagyon hangja volt... Ezt már én is felvetettem a moderációban és javaslatoknál..vissza lehet olvasni..nem volt nagy vísszhangja Pedig én is csak egy listát szorgalmaznék a kellemetlenségek véget.. Név+1 profilkép+1 autókép ..+ ki akarja elérhetőség és tartózkodás. Kurva jó lenne mondjuk tudni, hogy kire számíthatok pl. itt és ott hirtelen, ha lerobbanok..vagy akármi. És nem lenne ,hogy "adjátok meg a számát".."meg ő kicsoda?" Sőt a nevében is segítek a modiknak! Taglista
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #1115 Dátum: 2008. március 09. 19:07:06 pm » |
|
sziasztok!!! remélem mindenki egyben otthon! szuperek a fotók, jó volt hangulat, k...va jól éreztem magam, végre kezdem megismerni a csapatot!!! (innen jön az ötlet, promega: csináljunk egy bemutatkozó oldalt, ahol fent van a tagokról fotó, hm?)bár ez a vas, amivel voltam, ez sem rossz (a kételkedőknek: valóban nem tudom menni fog-e még 15-20 év múlva, de mostanában ennél jobb autót egyszerűen nem vezettem), de kb. két hét múlva kezemben a cápicsek, már viszket a fenekem... akit érint: 3-4 héten belül intézem a regadót, szerintem az április 1-jén törvényváltozás kedvezni fog nekünk, ahogy tudok beszámolok a részletekről! collins: a schnitzer6ossal (fekete, magyar rendszám) én is összefutottam a margit-hídon, nagyon hangja volt... Ezt már én is felvetettem a moderációban és javaslatoknál..vissza lehet olvasni..nem volt nagy vísszhangja Pedig én is csak egy listát szorgalmaznék a kellemetlenségek véget.. Név+1 profilkép+1 autókép ..+ ki akarja elérhetőség és tartózkodás. Kurva jó lenne mondjuk tudni, hogy kire számíthatok pl. itt és ott hirtelen, ha lerobbanok..vagy akármi. És nem lenne ,hogy "adjátok meg a számát".."meg ő kicsoda?" Sőt a nevében is segítek a modiknak! TaglistaEzt jó ötletnek tartom. Kocsikat már úgy általában tudom, hogy melyik kié. De a kocsitulajok közül csak kevés ember nevét jegyzem meg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csirke 325i
Vendég
|
|
« Válasz #1116 Dátum: 2008. március 09. 19:08:17 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #1117 Dátum: 2008. március 09. 19:09:18 pm » |
|
Énis csináltam egy-két képet. (főleg az erőművekről)
ohh jajj.. már látom ,hogy ez nagy vita tárgya lesz.."Erőművek" ..számomra M10 is az ..de majd jönnek a 6-osok..élükön Sixxel Nem szóltam semmit!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #1118 Dátum: 2008. március 09. 19:48:59 pm » |
|
Csak én nem látom a 3. sorozat képet? Egyébként sajnálom,hogy nem lehettem ott. A májusira megyek... Lehet,hogy közben lejárt a "belépésed". Lépj be újra a fórumra!
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
|
« Válasz #1119 Dátum: 2008. március 09. 19:59:56 pm » |
|
Hölgyek, Urak, azt kell mondjam,hogy a mai nap igazán nagyszerű volt, úgy néz ki, hogy az égiek is nekünk kedveztek . (Vagy köszönet a szervezőknek, akik jó kapcsolatot ápolnak a "felsőbb hatósággal", és időben leszervezték az időjárást ) Végre sikerült néhány "arccal" élőben is megismerkednem, amely lehetőségnek ezúton nyílvánítok köszönetet!! A helyet illetően annyi észrevételem volna (nincs vele bajom, szerintem jó volt a választás ), hogy korábban valami étterem is megemlítésre került, ahova be lehetett volna közben egyébként ülni egy-egy narancslét leszűrcsölni. No de sebaj.....
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1120 Dátum: 2008. március 09. 20:04:06 pm » |
|
Hölgyek, Urak, azt kell mondjam,hogy a mai nap igazán nagyszerű volt, úgy néz ki, hogy az égiek is nekünk kedveztek . (Vagy köszönet a szervezőknek, akik jó kapcsolatot ápolnak a "felsőbb hatósággal", és időben leszervezték az időjárást ) Végre sikerült néhány "arccal" élőben is megismerkednem, amely lehetőségnek ezúton nyílvánítok köszönetet!! A helyet illetően annyi észrevételem volna (nincs vele bajom, szerintem jó volt a választás ), hogy korábban valami étterem is megemlítésre került, ahova be lehetett volna közben egyébként ülni egy-egy narancslét leszűrcsölni. No de sebaj..... Hát étteremnek sose neveztük, max. vendéglátó ipari egységnek ..mivel ez egy vasúti kocsi..Szemafor néven sétáltál volna 150 métert és ott is volt ..én is onnan hoztam melegszendvicset magamnak ..amúgy azon a képen, hol barátom támaszkodik a törött kocsiknál, ott látszik is a vagon sarka ballra..nah ott van!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. március 09. 20:06:04 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
|
« Válasz #1121 Dátum: 2008. március 09. 20:07:45 pm » |
|
...éljenek a "vendéglátóipari egységek"...
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1122 Dátum: 2008. március 09. 20:11:57 pm » |
|
Énis csináltam egy-két képet. (főleg az erőművekről)
Jééé, itt van az én kis driftcsótányom is.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1123 Dátum: 2008. március 09. 20:13:45 pm » |
|
Énis csináltam egy-két képet. (főleg az erőművekről)
Jééé, itt van az én kis driftcsótányom is. Hát ha még vissza is lapozól és nem csak Graf képeit nézed..van több is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mara
Vendég
|
|
« Válasz #1124 Dátum: 2008. március 09. 20:20:25 pm » |
|
Remélem elég gyors voltam a képekkel Én is örülök ,hogy így ennyien összejöttünk! ..minitalit máskor is lehet itt tartani, mint helyszin, de persze fő a változatosság. Van egy két kép mi megér egy misét.. (Lütyő ) Cápa 730 is szenvedélyesen magyaráz "kitépem a szíved"..de úgy összeségébe sz.tem jók lettek. Aki nincs rajta attól sorry. Igyekeztem mindenki kocsiját lekapni v. pofiját.. még annak is ki nem akarta ..tudja az, h. kinek szól Sajnos FullGas E21 -ét + a feket E24 -est már nem sikerűlt lekapnom..magukra vessenek ..de nekem is elkellett rohannom közbe a Westendbe, Maraával talizni, mert ment Pécsre ..hüpp - hüpp Sajnos, így Ő most nem tudott itt lenni, de majd máskor "oltogathatjátok" A "kemény mag" itt volt és ez a lényeg!!! ..bár 02-t most se láttam Mindenkinek jó csemegézést!! Tényleg jók lettek a képek! Sajnálom,hogy nem lehettem ott De legközelebb!!! És egyetlen mentséged,hogy te fotóztál,különben nem kerülted volna el a "kivégzést" Egyetlen kép..és azonis alig látszol..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BB
Nem elérhető
Hozzászólások: 223
|
|
« Válasz #1125 Dátum: 2008. március 09. 20:23:40 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E21 320/6 1982; F650ST 1997; E39 530d 2002; K1200R 2006
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1126 Dátum: 2008. március 09. 20:23:48 pm » |
|
Üdv mindenkinek! Örülök a személyes találkozónak. Részemről itt volt már az ideje. Azért jobb így, hogy arcot is tud mellérakni az ember a szövegnek. Indy - erősen cenzúra igényesek a képek. Sose volt egy fénykép-arcom, de azért ez brutális. Legalább kockázd ki!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. március 10. 10:45:13 am írta gim_e12 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1127 Dátum: 2008. március 09. 20:24:21 pm » |
|
Remélem elég gyors voltam a képekkel Én is örülök ,hogy így ennyien összejöttünk! ..minitalit máskor is lehet itt tartani, mint helyszin, de persze fő a változatosság. Van egy két kép mi megér egy misét.. (Lütyő ) Cápa 730 is szenvedélyesen magyaráz "kitépem a szíved"..de úgy összeségébe sz.tem jók lettek. Aki nincs rajta attól sorry. Igyekeztem mindenki kocsiját lekapni v. pofiját.. még annak is ki nem akarta ..tudja az, h. kinek szól Sajnos FullGas E21 -ét + a feket E24 -est már nem sikerűlt lekapnom..magukra vessenek ..de nekem is elkellett rohannom közbe a Westendbe, Maraával talizni, mert ment Pécsre ..hüpp - hüpp Sajnos, így Ő most nem tudott itt lenni, de majd máskor "oltogathatjátok" A "kemény mag" itt volt és ez a lényeg!!! ..bár 02-t most se láttam Mindenkinek jó csemegézést!! Jó volt bizony!Igen,igen,igen!!: )02-t én még egyetlenegy talin se láttam, tudom, hog ynyuszi, és mostmár ti is tudjátok.. ) Viszont én nagyon örültem Six-nek, mert őt is kellőképpen ritkán látni talin. Mától nem a "z" betűs beceneve él, hanem Six Sárgaangyal Sanyi: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
BB
Nem elérhető
Hozzászólások: 223
|
|
« Válasz #1128 Dátum: 2008. március 09. 20:24:52 pm » |
|
Viccet félretéve... Tényleg nagyon jók a képek és a matricákért is ezermillió köszönet. Nagggyon jók!
|
|
|
Naplózva
|
E21 320/6 1982; F650ST 1997; E39 530d 2002; K1200R 2006
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1129 Dátum: 2008. március 09. 20:27:09 pm » |
|
Van valakinek rólam is képe? Mara megöl ,ha nincs.... ennyire már ismerem Egy távolabbi képem van rólad (ottvagy a kocsid mögött). Kitettem. Az neki nem lesz elég ..mentsetek meg Nekem van, de pitizned kell: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1130 Dátum: 2008. március 09. 20:30:57 pm » |
|
Üdv mindenkinek! Örülök a személyes találkozónak. Részemről itt volt már az ideje. Azért jobb így, hogy arcot is tud mellérakni az ember a szövegnek. Viszont sixpack - te is voltál? nem láttalak, vagy nem vettelek észre. Indy - erősen cenzúra igényesek a képek. Sose volt egy fénykép-arcom, de azért ez brutális. Legalább kockázd ki! Még mindig jobb, mint az enyém: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #1131 Dátum: 2008. március 09. 20:33:41 pm » |
|
akkor körözött ott egyet.. andrássy -> oktogonra kanyarodott.. tizennyolc éve barátom mellém állt be kocsival, integetett, én meg nem vettem észre, pedig egy méterre állt tőlem kocsival, csak kerestem a hatost, amíg el nem tűnt.. vicces volt 15 év múlva az a hatos még bőven menni fog (nem is akárhogy..)! szerintem nem kell ennyire fosni! nem ment nyugdíjba minden mérnök '95-ben! Bento , Collins ! Akkor reagálnék a megszólítás nélkül,de nekem címzett hozzászólásokhoz. Le kell szögeznem,hogy sen kit sem alkarok megbántani,csak leírom amit gondolok!!!!!!!!!!! Ne csókdossuk már annyira ezeket a modern autókat ! Akármilyen jók most "még". Beszélgessetek el olyan autószerelő mesterekkel,akik tényleg ezeket javítják ! Iszonyú sok gond van az elektronikákkal,mindegyik tipusnál. Amikor az országban egyetlen zsír új hiper-szuper rendelésre behozott Jaguár is nyöglődik a számítógépvezérléssel. Pont ugyan úgy mint bármelyik német márka. Amit Gisti írt az ismerőse potméteres gázpedálu BMW autójáról nem városi legenda !!! Mástól is hallottam már ilyenekről,de mivel nem a közvetlen környezetemben történt nem akartam rá hivatkozni. Természetesen ezek ritka egyedi esetek,de ez nem vigasztalná egy tragédia esetén a hozzátartozókat. Már írtam egyszer,de akkor megismétlem. Egy mechanikus szerkezetnek működéséből adódóan vannak előjelei,ha betegszik,ha közeledik a végéhez. Ha egy kicsit figyel az ember ezekre az intő jelekre,időben el lehet kerülni a komoly károkat,esetleges balaseteket. Egy elktronikának semmiféle előjele nincsen mielőtt elköszön benne egy 500 Ft-os alkatrész !!!! Az a legkisebb baj,ha csak országúton letilt és be kell szállíttatni szakszervízbe. Tragédiával is végződhet egy ilyen kaland. Lehet,hogy szerintetek paranoiás vagyok,DE egy repülőgépen mennyivel komolyabb elektronika van mint egy közúti járműben,hányszorosan vannak túlbiztosítva,hány százszorosába kerülnek Mégis jópár légi tragédia történt már az elektronika hibájából,mostanában is!!! Lehet szeretni,élvezni,dícsérni a modern autók szolgáltatásait,csak ne feledjétek el, hogy az életetek esetleg egy filléres áramköri elemtől függ. NEM VITAINDÍTÓNAK SZÁNTAM !!!! CSAK GONDOLATÉBRESZTŐNEK.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. március 09. 20:45:45 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #1132 Dátum: 2008. március 09. 20:38:03 pm » |
|
akkor körözött ott egyet.. andrássy -> oktogonra kanyarodott.. tizennyolc éve barátom mellém állt be kocsival, integetett, én meg nem vettem észre, pedig egy méterre állt tőlem kocsival, csak kerestem a hatost, amíg el nem tűnt.. vicces volt 15 év múlva az a hatos még bőven menni fog (nem is akárhogy..)! szerintem nem kell ennyire fosni! nem ment nyugdíjba minden mérnök '95-ben! Bento , Collins ! Akkor reagálnék a megszólítás nélkül,de nekem címzett hozzászólásokhoz. Gyerekek ne csókdossuk már annyira ezeket a modern "fosokat" !:eusa_naughty: Akármilyen jók most "még". Beszélgessetek el olyan autószerelő mesterekkel,akik tényleg ezeket javítják ! Iszonyú sok gond van az elektronikákkal,mindegyik tipusnál. Amikor az országban egyetlen zsír új hiper-szuper rendelésre behozott Jaguár is nyöglődik a számítógépvezérléssel. Pont ugyan úgy mint bármelyik német márka. Amit Gisti írt az ismerőse potméteres gázpedálu BMW autójáról nem városi legenda !!! Mástól is hallottam már ilyenekről,de mivel nem a közvetlen környezetemben történt nem akartam rá hivatkozni. Már írtam egyszer,de akkor megismétlem. Egy mechanikus szerkezetnek működéséből adódóan vannak előjelei,ha betegszik,ha közeledik a végéhez. Ha egy kicsit figyel az ember ezekre az intő jelekre,időben el lehet kerülni a komoly károkat,esetleges balaseteket. Egy elktronikának semmiféle előjele nincsen mielőtt elköszön benne egy 500 Ft-os alkatrész !!!! Az a legkisebb baj,ha csak országúton letilt és be kell szállíttatni szakszervízbe. Tragédiával is végződhet egy ilyen kaland. Lehet,hogy szerintetek paranoiás vagyok,DE egy repülőgépen mennyivel komolyabb elektronika van mint egy közúti járműben,hányszorosan vannak túlbiztosítva,hány százszorosába kerülnek Mégis jópár légi tragédia történt már az elektronika hibájából,mostanában is!!! Lehet szeretni,élvezni,dícsérni a modern autók szolgáltatásait,csak ne feledjétek el, hogy az életetek esetleg egy filléres áramköri elemtől függ. NEM VITAINDÍTÓNAK SZÁNTAM !!!! CSAK GONDOLATÉBRESZTŐNEK. Ezt mintha mar halotuk volna valahol !!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BB
Nem elérhető
Hozzászólások: 223
|
|
« Válasz #1133 Dátum: 2008. március 09. 20:44:54 pm » |
|
4 henger vs. 6 henger elektronika vs. elektronikátlanság és még sorolhatnám... Örök viták és sose fogja senki meggyőzni a másikat. Ráadásul ugyanazt mondják mindig... Cápa BMW rulez! De azért nem adnám vissza a 645Ci kulcsait sem
|
|
|
Naplózva
|
E21 320/6 1982; F650ST 1997; E39 530d 2002; K1200R 2006
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #1134 Dátum: 2008. március 09. 20:47:53 pm » |
|
Ezt mintha mar halotuk volna valahol !!!! Ugye-ugye.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. március 09. 20:56:00 pm írta collins »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1135 Dátum: 2008. március 09. 20:49:10 pm » |
|
Péter! Én nem voltam ott, amikor megnézted a hatost! Nem tudtam, hogy Te mondtad, és bento írásából nem is igazán számított, hogy ki is mondta. Az, hogy mit mondott volt a lényeg. Egyetértek veled működés, üzembiztonság, stb. szempontjából. Vannak rémtörténetek -igazak is-, de mechanikus alkatrészek esetén még sosem találkoztunk ilyennel? Szerintem biztos volt már egy jópár... Nem vitatom, hogy vannak elektronikai gondok, de azért nem minden egyes autónál. Ismerek olyan E46 20d-t, amiben azért van elég elektronika, amiben több mint 300e km van, és a sűrűbb folyadék cseréken, normál kötelező szervizeken kivül még nem kellett benne alkatrészt cserélni! (ez nem extra, igazából ezt várnám el egy több mint tíz milliós kocsitól..) Vannak olyan példányok, ahol 130-nál ablakok fel-le, légzsákok "néha" maguktól ki, lámpák össze-vissza működnek, stb... de ez nem az összes adott típusú autó, hanem az az "egy" éppen.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1136 Dátum: 2008. március 09. 20:52:19 pm » |
|
Péter! Én nem voltam ott, amikor megnézted a hatost! Nem tudtam, hogy Te mondtad, és bento írásából nem is igazán számított, hogy ki is mondta. Az, hogy mit mondott volt a lényeg. Egyetértek veled működés, üzembiztonság, stb. szempontjából. Vannak rémtörténetek -igazak is-, de mechanikus alkatrészek esetén még sosem találkoztunk ilyennel? Szerintem biztos volt már egy jópár... Nem vitatom, hogy vannak elektronikai gondok, de azért nem minden egyes autónál. Ismerek olyan E46 20d-t, amiben azért van elég elektronika, amiben több mint 300e km van, és a sűrűbb folyadék cseréken, normál kötelező szervizeken kivül még nem kellett benne alkatrészt cserélni! (ez nem extra, igazából ezt várnám el egy több mint tíz milliós kocsitól..) Vannak olyan példányok, ahol 130-nál ablakok fel-le, légzsákok "néha" maguktól ki, lámpák össze-vissza működnek, stb... de ez nem az összes adott típusú autó, hanem az az "egy" éppen.
Tudnék azért számoss visszahívást, még a BMW-nél is volt rá példa..A legszebb, amikor az avensisek bejöttek, és a légszsák magától nyílt..Akadt olyan, amikor az autópályán...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
|
« Válasz #1137 Dátum: 2008. március 09. 20:54:28 pm » |
|
Péter! Én nem voltam ott, amikor megnézted a hatost! Nem tudtam, hogy Te mondtad, és bento írásából nem is igazán számított, hogy ki is mondta. Az, hogy mit mondott volt a lényeg. Egyetértek veled működés, üzembiztonság, stb. szempontjából. Vannak rémtörténetek -igazak is-, de mechanikus alkatrészek esetén még sosem találkoztunk ilyennel? Szerintem biztos volt már egy jópár... Nem vitatom, hogy vannak elektronikai gondok, de azért nem minden egyes autónál. Ismerek olyan E46 20d-t, amiben azért van elég elektronika, amiben több mint 300e km van, és a sűrűbb folyadék cseréken, normál kötelező szervizeken kivül még nem kellett benne alkatrészt cserélni! (ez nem extra, igazából ezt várnám el egy több mint tíz milliós kocsitól..) Vannak olyan példányok, ahol 130-nál ablakok fel-le, légzsákok "néha" maguktól ki, lámpák össze-vissza működnek, stb... de ez nem az összes adott típusú autó, hanem az az "egy" éppen.
Nos, csak az a kérdésem, hogy ha mondjuk éppen te ülsz benne...
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #1138 Dátum: 2008. március 09. 20:55:58 pm » |
|
Örülök,hogy ilyen sokan összejöttünk. Jól esett ismét a sok elvetemült Cápa rajongóval találkozni. Köszönet INDY-nek a matricákért és a képekért.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #1139 Dátum: 2008. március 09. 21:04:22 pm » |
|
Péter! Én nem voltam ott, amikor megnézted a hatost! Nem tudtam, hogy Te mondtad, és bento írásából nem is igazán számított, hogy ki is mondta. Az, hogy mit mondott volt a lényeg. Egyetértek veled működés, üzembiztonság, stb. szempontjából. Vannak rémtörténetek -igazak is-, de mechanikus alkatrészek esetén még sosem találkoztunk ilyennel? Szerintem biztos volt már egy jópár... Nem vitatom, hogy vannak elektronikai gondok, de azért nem minden egyes autónál. Ismerek olyan E46 20d-t, amiben azért van elég elektronika, amiben több mint 300e km van, és a sűrűbb folyadék cseréken, normál kötelező szervizeken kivül még nem kellett benne alkatrészt cserélni! (ez nem extra, igazából ezt várnám el egy több mint tíz milliós kocsitól..) Vannak olyan példányok, ahol 130-nál ablakok fel-le, légzsákok "néha" maguktól ki, lámpák össze-vissza működnek, stb... de ez nem az összes adott típusú autó, hanem az az "egy" éppen.
Persze,hogy ezek az esetek nem a nagy átlagot jelentik. Ez számomra is egyértelmű. Adott típus legyártott példényszámához viszonyítva elenyésző szám,de szarul esne, ha pont nekem durranna a pofámba a lufi az autópályán . Önző alak vagyok és nagyon sok évet szeretnék még a családommal élve eltölteni. Bento-val nem beszélgettünk erről a találkozón,csak az itteni hozzászólásra írtam DE MINT ÍRTAM NEM AKARTAM SENKIT SEM MEGBÁNTANI,VÉLELENÜL SEM. NEHOGY FÉLREÉRTSÉTEK A HOZZÁSZÓLÁSOMAT ! ! !
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. március 09. 21:15:27 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
|