Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #1140 Dátum: 2008. március 09. 21:05:57 pm » |
|
A matricákat énis megköszönöm. Faszák nagyon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1141 Dátum: 2008. március 09. 21:23:06 pm » |
|
Énis csináltam egy-két képet. (főleg az erőművekről)
Jééé, itt van az én kis driftcsótányom is. Hát ha még vissza is lapozól és nem csak Graf képeit nézed..van több is Nagyon jók lettek, főleg a fekete E30 335i -ről készült, meg ahol körbeállja a nép a csótányt.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1142 Dátum: 2008. március 09. 21:55:45 pm » |
|
Nah azért ennyire nem kell magasztalni ..de monddhatnám, hogy: "nagyonsok pénzembe kerűlt, munkát nem kímélve ide űltem ...Értetek, hogy feltegyem a tetves képeket, hogy mindenki boldog legyen! Indynét hanyagoltam..És ezt csak is a forumozók érdekében tettem ..és bla bla bla" de nem akarom, hogy dezsavütök legyen Lütyőtől meg is kaptam, h. "valaki" helyére pályázom...hát kurvára nem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1143 Dátum: 2008. március 09. 22:10:02 pm » |
|
Nah azért ennyire nem kell magasztalni ..de monddhatnám, hogy: "nagyonsok pénzembe kerűlt, munkát nem kímélve ide űltem ...Értetek, hogy feltegyem a tetves képeket, hogy mindenki boldog legyen! Indynét hanyagoltam..És ezt csak is a forumozók érdekében tettem ..és bla bla bla" de nem akarom, hogy dezsavütök legyen Lütyőtől meg is kaptam, h. "valaki" helyére pályázom...hát kurvára nem! Te is tudod, hogy nem ezt mondtam...A mondat így hangzik helyesen: Ezt a melót más csinálta eddig...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #1144 Dátum: 2008. március 09. 22:25:03 pm » |
|
Péter! Én nem voltam ott, amikor megnézted a hatost! Nem tudtam, hogy Te mondtad, és bento írásából nem is igazán számított, hogy ki is mondta. Az, hogy mit mondott volt a lényeg. Egyetértek veled működés, üzembiztonság, stb. szempontjából. Vannak rémtörténetek -igazak is-, de mechanikus alkatrészek esetén még sosem találkoztunk ilyennel? Szerintem biztos volt már egy jópár... Nem vitatom, hogy vannak elektronikai gondok, de azért nem minden egyes autónál. Ismerek olyan E46 20d-t, amiben azért van elég elektronika, amiben több mint 300e km van, és a sűrűbb folyadék cseréken, normál kötelező szervizeken kivül még nem kellett benne alkatrészt cserélni! (ez nem extra, igazából ezt várnám el egy több mint tíz milliós kocsitól..) Vannak olyan példányok, ahol 130-nál ablakok fel-le, légzsákok "néha" maguktól ki, lámpák össze-vissza működnek, stb... de ez nem az összes adott típusú autó, hanem az az "egy" éppen.
Persze,hogy ezek az esetek nem a nagy átlagot jelentik. Ez számomra is egyértelmű. Adott típus legyártott példényszámához viszonyítva elenyésző szám,de szarul esne, ha pont nekem durranna a pofámba a lufi az autópályán . Önző alak vagyok és nagyon sok évet szeretnék még a családommal élve eltölteni. Bento-val nem beszélgettünk erről a találkozón,csak az itteni hozzászólásra írtam DE MINT ÍRTAM NEM AKARTAM SENKIT SEM MEGBÁNTANI,VÉLELENÜL SEM. NEHOGY FÉLREÉRTSÉTEK A HOZZÁSZÓLÁSOMAT ! ! ! az egész biztos, hogy minél bonyolultabb valami, annál könnyebben elromolhat.. nekem sem véletlen van cápám, és nem más. DE amit írtam, azt viszont komolyan gondolom: ez a 645ci életem egyik legjobb autója, pedig sok vasat vezettem már! de az is biztos, hogy az én cápám még mindig menni fog, mikor a nagytesó már kukában lesz...
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
babo
Vendég
|
|
« Válasz #1145 Dátum: 2008. március 09. 23:11:28 pm » |
|
Sziasztok! Nekem ez volt az első Cápás találkozóm,nagyon jól éreztem magam és örülök, hogy találkoztam néhány emberrel a fórum "kemény magjából". Indy...jók lettek a képek!!...főleg az egyik (köszi)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csirke 325i
Vendég
|
|
« Válasz #1146 Dátum: 2008. március 10. 00:45:39 am » |
|
JÓK A KÉPEK INDY, MELEGSZENDRÓ IS JÓ VOLT, AZ IDŐ IS, A TÁRSASÁG IS
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. március 10. 00:57:54 am írta csirke 325i »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #1147 Dátum: 2008. március 10. 00:48:29 am » |
|
huuu ... utólag már bántam is, hogy nem mentem el veletek melegszenyóért ... mikor megláttam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BB
Nem elérhető
Hozzászólások: 223
|
|
« Válasz #1148 Dátum: 2008. március 10. 01:06:36 am » |
|
és a zsíroskenyeret lilahagymával senki nem próbálta? Pedig az is finom volt
|
|
|
Naplózva
|
E21 320/6 1982; F650ST 1997; E39 530d 2002; K1200R 2006
|
|
|
FullGAS335i
Vendég
|
|
« Válasz #1149 Dátum: 2008. március 10. 08:47:58 am » |
|
Üdv! Ezúton kérnék elnézést mindenkitől, hogy nem volt lemosva a kocsim, és amugy sem egy szépségdíjas, de remélem mindenkit kárpótolt a cipőkanállal behelyezett motor látványa Rengeteg gyönyörű kocsit láttam, úgyhogy gartulálok mindenkinek aki ott volt, asszem jó autót választottatok Indy: bocs, lépnem kellett sajna, de majd legközelebb értekezünk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #1150 Dátum: 2008. március 10. 09:11:39 am » |
|
Péter! Én nem voltam ott, amikor megnézted a hatost! Nem tudtam, hogy Te mondtad, és bento írásából nem is igazán számított, hogy ki is mondta. Az, hogy mit mondott volt a lényeg. Egyetértek veled működés, üzembiztonság, stb. szempontjából. Vannak rémtörténetek -igazak is-, de mechanikus alkatrészek esetén még sosem találkoztunk ilyennel? Szerintem biztos volt már egy jópár... Nem vitatom, hogy vannak elektronikai gondok, de azért nem minden egyes autónál. Ismerek olyan E46 20d-t, amiben azért van elég elektronika, amiben több mint 300e km van, és a sűrűbb folyadék cseréken, normál kötelező szervizeken kivül még nem kellett benne alkatrészt cserélni! (ez nem extra, igazából ezt várnám el egy több mint tíz milliós kocsitól..) Vannak olyan példányok, ahol 130-nál ablakok fel-le, légzsákok "néha" maguktól ki, lámpák össze-vissza működnek, stb... de ez nem az összes adott típusú autó, hanem az az "egy" éppen.
Persze,hogy ezek az esetek nem a nagy átlagot jelentik. Ez számomra is egyértelmű. Adott típus legyártott példényszámához viszonyítva elenyésző szám,de szarul esne, ha pont nekem durranna a pofámba a lufi az autópályán . Önző alak vagyok és nagyon sok évet szeretnék még a családommal élve eltölteni. Bento-val nem beszélgettünk erről a találkozón,csak az itteni hozzászólásra írtam DE MINT ÍRTAM NEM AKARTAM SENKIT SEM MEGBÁNTANI,VÉLELENÜL SEM. NEHOGY FÉLREÉRTSÉTEK A HOZZÁSZÓLÁSOMAT ! ! ! az egész biztos, hogy minél bonyolultabb valami, annál könnyebben elromolhat.. nekem sem véletlen van cápám, és nem más. DE amit írtam, azt viszont komolyan gondolom: ez a 645ci életem egyik legjobb autója, pedig sok vasat vezettem már! de az is biztos, hogy az én cápám még mindig menni fog, mikor a nagytesó már kukában lesz... Bento Az egyik talin nyomhatnánk egy összehasonlító tesztet! Mit szólsz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #1151 Dátum: 2008. március 10. 09:35:10 am » |
|
[/quote] Bento Az egyik talin nyomhatnánk egy összehasonlító tesztet! Mit szólsz? [/quote] Én is ezen törtem a fejem hazafelé jövet, hogy szívesen összevetném a cápimat az új ötössel, mert rájöttem, hogy sokkal praktikusabb és jobb autó. Persze, mert legutóbb a novemberi kampónás talin ültem a cápiban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #1152 Dátum: 2008. március 10. 09:45:01 am » |
|
Péter! Én nem voltam ott, amikor megnézted a hatost! Nem tudtam, hogy Te mondtad, és bento írásából nem is igazán számított, hogy ki is mondta. Az, hogy mit mondott volt a lényeg. Egyetértek veled működés, üzembiztonság, stb. szempontjából. Vannak rémtörténetek -igazak is-, de mechanikus alkatrészek esetén még sosem találkoztunk ilyennel? Szerintem biztos volt már egy jópár... Nem vitatom, hogy vannak elektronikai gondok, de azért nem minden egyes autónál. Ismerek olyan E46 20d-t, amiben azért van elég elektronika, amiben több mint 300e km van, és a sűrűbb folyadék cseréken, normál kötelező szervizeken kivül még nem kellett benne alkatrészt cserélni! (ez nem extra, igazából ezt várnám el egy több mint tíz milliós kocsitól..) Vannak olyan példányok, ahol 130-nál ablakok fel-le, légzsákok "néha" maguktól ki, lámpák össze-vissza működnek, stb... de ez nem az összes adott típusú autó, hanem az az "egy" éppen.
Persze,hogy ezek az esetek nem a nagy átlagot jelentik. Ez számomra is egyértelmű. Adott típus legyártott példényszámához viszonyítva elenyésző szám,de szarul esne, ha pont nekem durranna a pofámba a lufi az autópályán . Önző alak vagyok és nagyon sok évet szeretnék még a családommal élve eltölteni. Bento-val nem beszélgettünk erről a találkozón,csak az itteni hozzászólásra írtam DE MINT ÍRTAM NEM AKARTAM SENKIT SEM MEGBÁNTANI,VÉLELENÜL SEM. NEHOGY FÉLREÉRTSÉTEK A HOZZÁSZÓLÁSOMAT ! ! ! az egész biztos, hogy minél bonyolultabb valami, annál könnyebben elromolhat.. nekem sem véletlen van cápám, és nem más. DE amit írtam, azt viszont komolyan gondolom: ez a 645ci életem egyik legjobb autója, pedig sok vasat vezettem már! de az is biztos, hogy az én cápám még mindig menni fog, mikor a nagytesó már kukában lesz... Bento Az egyik talin nyomhatnánk egy összehasonlító tesztet! Mit szólsz? ha rajtam múlik, szívesen, remélem el tudom hozni a barátomtól a vasat ismét konkrétan milyen összehasonlításra gondolsz?? kényelem? teljesítmény? méretek?
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #1153 Dátum: 2008. március 10. 09:50:17 am » |
|
Péter! Én nem voltam ott, amikor megnézted a hatost! Nem tudtam, hogy Te mondtad, és bento írásából nem is igazán számított, hogy ki is mondta. Az, hogy mit mondott volt a lényeg. Egyetértek veled működés, üzembiztonság, stb. szempontjából. Vannak rémtörténetek -igazak is-, de mechanikus alkatrészek esetén még sosem találkoztunk ilyennel? Szerintem biztos volt már egy jópár... Nem vitatom, hogy vannak elektronikai gondok, de azért nem minden egyes autónál. Ismerek olyan E46 20d-t, amiben azért van elég elektronika, amiben több mint 300e km van, és a sűrűbb folyadék cseréken, normál kötelező szervizeken kivül még nem kellett benne alkatrészt cserélni! (ez nem extra, igazából ezt várnám el egy több mint tíz milliós kocsitól..) Vannak olyan példányok, ahol 130-nál ablakok fel-le, légzsákok "néha" maguktól ki, lámpák össze-vissza működnek, stb... de ez nem az összes adott típusú autó, hanem az az "egy" éppen.
Persze,hogy ezek az esetek nem a nagy átlagot jelentik. Ez számomra is egyértelmű. Adott típus legyártott példényszámához viszonyítva elenyésző szám,de szarul esne, ha pont nekem durranna a pofámba a lufi az autópályán . Önző alak vagyok és nagyon sok évet szeretnék még a családommal élve eltölteni. Bento-val nem beszélgettünk erről a találkozón,csak az itteni hozzászólásra írtam DE MINT ÍRTAM NEM AKARTAM SENKIT SEM MEGBÁNTANI,VÉLELENÜL SEM. NEHOGY FÉLREÉRTSÉTEK A HOZZÁSZÓLÁSOMAT ! ! ! az egész biztos, hogy minél bonyolultabb valami, annál könnyebben elromolhat.. nekem sem véletlen van cápám, és nem más. DE amit írtam, azt viszont komolyan gondolom: ez a 645ci életem egyik legjobb autója, pedig sok vasat vezettem már! de az is biztos, hogy az én cápám még mindig menni fog, mikor a nagytesó már kukában lesz... Bento Az egyik talin nyomhatnánk egy összehasonlító tesztet! Mit szólsz? ha rajtam múlik, szívesen, remélem el tudom hozni a barátomtól a vasat ismét konkrétan milyen összehasonlításra gondolsz?? kényelem? teljesítmény? méretek? Konkrétan én vagyok kíváncsi az E65re, mivel még nem ültem ilyen gépben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #1154 Dátum: 2008. március 10. 09:53:24 am » |
|
Péter! Én nem voltam ott, amikor megnézted a hatost! Nem tudtam, hogy Te mondtad, és bento írásából nem is igazán számított, hogy ki is mondta. Az, hogy mit mondott volt a lényeg. Egyetértek veled működés, üzembiztonság, stb. szempontjából. Vannak rémtörténetek -igazak is-, de mechanikus alkatrészek esetén még sosem találkoztunk ilyennel? Szerintem biztos volt már egy jópár... Nem vitatom, hogy vannak elektronikai gondok, de azért nem minden egyes autónál. Ismerek olyan E46 20d-t, amiben azért van elég elektronika, amiben több mint 300e km van, és a sűrűbb folyadék cseréken, normál kötelező szervizeken kivül még nem kellett benne alkatrészt cserélni! (ez nem extra, igazából ezt várnám el egy több mint tíz milliós kocsitól..) Vannak olyan példányok, ahol 130-nál ablakok fel-le, légzsákok "néha" maguktól ki, lámpák össze-vissza működnek, stb... de ez nem az összes adott típusú autó, hanem az az "egy" éppen.
Persze,hogy ezek az esetek nem a nagy átlagot jelentik. Ez számomra is egyértelmű. Adott típus legyártott példényszámához viszonyítva elenyésző szám,de szarul esne, ha pont nekem durranna a pofámba a lufi az autópályán . Önző alak vagyok és nagyon sok évet szeretnék még a családommal élve eltölteni. Bento-val nem beszélgettünk erről a találkozón,csak az itteni hozzászólásra írtam DE MINT ÍRTAM NEM AKARTAM SENKIT SEM MEGBÁNTANI,VÉLELENÜL SEM. NEHOGY FÉLREÉRTSÉTEK A HOZZÁSZÓLÁSOMAT ! ! ! az egész biztos, hogy minél bonyolultabb valami, annál könnyebben elromolhat.. nekem sem véletlen van cápám, és nem más. DE amit írtam, azt viszont komolyan gondolom: ez a 645ci életem egyik legjobb autója, pedig sok vasat vezettem már! de az is biztos, hogy az én cápám még mindig menni fog, mikor a nagytesó már kukában lesz... Bento Az egyik talin nyomhatnánk egy összehasonlító tesztet! Mit szólsz? ha rajtam múlik, szívesen, remélem el tudom hozni a barátomtól a vasat ismét konkrétan milyen összehasonlításra gondolsz?? kényelem? teljesítmény? méretek? Konkrétan én vagyok kíváncsi az E65re, mivel még nem ültem ilyen gépben. megpróbálom elhozni majd az egyik talira!!
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #1155 Dátum: 2008. március 10. 10:19:52 am » |
|
Péter! Én nem voltam ott, amikor megnézted a hatost! Nem tudtam, hogy Te mondtad, és bento írásából nem is igazán számított, hogy ki is mondta. Az, hogy mit mondott volt a lényeg. Egyetértek veled működés, üzembiztonság, stb. szempontjából. Vannak rémtörténetek -igazak is-, de mechanikus alkatrészek esetén még sosem találkoztunk ilyennel? Szerintem biztos volt már egy jópár... Nem vitatom, hogy vannak elektronikai gondok, de azért nem minden egyes autónál. Ismerek olyan E46 20d-t, amiben azért van elég elektronika, amiben több mint 300e km van, és a sűrűbb folyadék cseréken, normál kötelező szervizeken kivül még nem kellett benne alkatrészt cserélni! (ez nem extra, igazából ezt várnám el egy több mint tíz milliós kocsitól..) Vannak olyan példányok, ahol 130-nál ablakok fel-le, légzsákok "néha" maguktól ki, lámpák össze-vissza működnek, stb... de ez nem az összes adott típusú autó, hanem az az "egy" éppen.
Persze,hogy ezek az esetek nem a nagy átlagot jelentik. Ez számomra is egyértelmű. Adott típus legyártott példényszámához viszonyítva elenyésző szám,de szarul esne, ha pont nekem durranna a pofámba a lufi az autópályán . Önző alak vagyok és nagyon sok évet szeretnék még a családommal élve eltölteni. Bento-val nem beszélgettünk erről a találkozón,csak az itteni hozzászólásra írtam DE MINT ÍRTAM NEM AKARTAM SENKIT SEM MEGBÁNTANI,VÉLELENÜL SEM. NEHOGY FÉLREÉRTSÉTEK A HOZZÁSZÓLÁSOMAT ! ! ! az egész biztos, hogy minél bonyolultabb valami, annál könnyebben elromolhat.. nekem sem véletlen van cápám, és nem más. DE amit írtam, azt viszont komolyan gondolom: ez a 645ci életem egyik legjobb autója, pedig sok vasat vezettem már! de az is biztos, hogy az én cápám még mindig menni fog, mikor a nagytesó már kukában lesz... Bento Az egyik talin nyomhatnánk egy összehasonlító tesztet! Mit szólsz? ha rajtam múlik, szívesen, remélem el tudom hozni a barátomtól a vasat ismét konkrétan milyen összehasonlításra gondolsz?? kényelem? teljesítmény? méretek? Konkrétan én vagyok kíváncsi az E65re, mivel még nem ültem ilyen gépben. megpróbálom elhozni majd az egyik talira!! Vagy elhívhatnád a haverodat az egyik talira, és akkor a te 6osodat is láthatnánk!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #1156 Dátum: 2008. március 10. 10:55:06 am » |
|
Üdv Cápások! Örülök, hogy végre ismét tudott találkozni a cápatársadalom egy kicsi összetevője. Végre egyre több nevet tudok kötni az arcokhoz, (ezért is lenne jó ötlet a bemutatkozó topik a papatopik mellé ) Végre sikerült Indy kezébe egy jó gépet adni, aminek meg is lett az eredménye. Nagyon jók lettek, persze van egy kivétel. Nem, nem Lütyőjére gondolok. Szóval örülök, hogy ilyen sokan voltunk, bár szerintem már mindenkinek viszketett a talpa. Indynek nagy köszi jár a matricákért, (na ez már túl sok a jóból!), de ami jár az jár.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ric
Vendég
|
|
« Válasz #1157 Dátum: 2008. március 10. 11:04:09 am » |
|
Üdv mindenkinek! Tegnap én is ottvoltam a talin, első alkalommal. Bár kissé kilógva a sorból (E36 ), de nagyon tetszett, örülök, hogy rátaláltam erre a közösségre! Ja, és köszönet a matricákért, nagyon zsír!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1158 Dátum: 2008. március 10. 12:01:43 pm » |
|
Nah azért ennyire nem kell magasztalni ..de monddhatnám, hogy: "nagyonsok pénzembe kerűlt, munkát nem kímélve ide űltem ...Értetek, hogy feltegyem a tetves képeket, hogy mindenki boldog legyen! Indynét hanyagoltam..És ezt csak is a forumozók érdekében tettem ..és bla bla bla" de nem akarom, hogy dezsavütök legyen Lütyőtől meg is kaptam, h. "valaki" helyére pályázom...hát kurvára nem! Te is tudod, hogy nem ezt mondtam...A mondat így hangzik helyesen: Ezt a melót más csinálta eddig... Kire gondoltál?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1159 Dátum: 2008. március 10. 12:15:17 pm » |
|
Remélem elég gyors voltam a képekkel Én is örülök ,hogy így ennyien összejöttünk! ..minitalit máskor is lehet itt tartani, mint helyszin, de persze fő a változatosság. Van egy két kép mi megér egy misét.. (Lütyő ) Cápa 730 is szenvedélyesen magyaráz "kitépem a szíved"..de úgy összeségébe sz.tem jók lettek. Aki nincs rajta attól sorry. Igyekeztem mindenki kocsiját lekapni v. pofiját.. még annak is ki nem akarta ..tudja az, h. kinek szól Sajnos FullGas E21 -ét + a feket E24 -est már nem sikerűlt lekapnom..magukra vessenek ..de nekem is elkellett rohannom közbe a Westendbe, Maraával talizni, mert ment Pécsre ..hüpp - hüpp Sajnos, így Ő most nem tudott itt lenni, de majd máskor "oltogathatjátok" A "kemény mag" itt volt és ez a lényeg!!! ..bár 02-t most se láttam Mindenkinek jó csemegézést!! Jó volt bizony!Igen,igen,igen!!: )02-t én még egyetlenegy talin se láttam, tudom, hog ynyuszi, és mostmár ti is tudjátok.. ) Viszont én nagyon örültem Six-nek, mert őt is kellőképpen ritkán látni talin. Mától nem a "z" betűs beceneve él, hanem Six Sárgaangyal Sanyi: ) Igen Igen Igen, tudod azért nem értem rá, mert lassan húsvét lesz, ezért gyakorolnom kellett a nyuszi ül a fűben cuccot, mert hát úgye én leszek, vagyok a nyúl... Különben erősen gondolkodom hogy ellátogassak a következőre, mert most már itt az ideje, hogy lássatok egy igazán remek autót is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #1160 Dátum: 2008. március 10. 12:20:24 pm » |
|
Péter! Én nem voltam ott, amikor megnézted a hatost! Nem tudtam, hogy Te mondtad, és bento írásából nem is igazán számított, hogy ki is mondta. Az, hogy mit mondott volt a lényeg. Egyetértek veled működés, üzembiztonság, stb. szempontjából. Vannak rémtörténetek -igazak is-, de mechanikus alkatrészek esetén még sosem találkoztunk ilyennel? Szerintem biztos volt már egy jópár... Nem vitatom, hogy vannak elektronikai gondok, de azért nem minden egyes autónál. Ismerek olyan E46 20d-t, amiben azért van elég elektronika, amiben több mint 300e km van, és a sűrűbb folyadék cseréken, normál kötelező szervizeken kivül még nem kellett benne alkatrészt cserélni! (ez nem extra, igazából ezt várnám el egy több mint tíz milliós kocsitól..) Vannak olyan példányok, ahol 130-nál ablakok fel-le, légzsákok "néha" maguktól ki, lámpák össze-vissza működnek, stb... de ez nem az összes adott típusú autó, hanem az az "egy" éppen.
Persze,hogy ezek az esetek nem a nagy átlagot jelentik. Ez számomra is egyértelmű. Adott típus legyártott példényszámához viszonyítva elenyésző szám,de szarul esne, ha pont nekem durranna a pofámba a lufi az autópályán . Önző alak vagyok és nagyon sok évet szeretnék még a családommal élve eltölteni. Bento-val nem beszélgettünk erről a találkozón,csak az itteni hozzászólásra írtam DE MINT ÍRTAM NEM AKARTAM SENKIT SEM MEGBÁNTANI,VÉLELENÜL SEM. NEHOGY FÉLREÉRTSÉTEK A HOZZÁSZÓLÁSOMAT ! ! ! az egész biztos, hogy minél bonyolultabb valami, annál könnyebben elromolhat.. nekem sem véletlen van cápám, és nem más. DE amit írtam, azt viszont komolyan gondolom: ez a 645ci életem egyik legjobb autója, pedig sok vasat vezettem már! de az is biztos, hogy az én cápám még mindig menni fog, mikor a nagytesó már kukában lesz... Bento Az egyik talin nyomhatnánk egy összehasonlító tesztet! Mit szólsz? ha rajtam múlik, szívesen, remélem el tudom hozni a barátomtól a vasat ismét konkrétan milyen összehasonlításra gondolsz?? kényelem? teljesítmény? méretek? Konkrétan én vagyok kíváncsi az E65re, mivel még nem ültem ilyen gépben. megpróbálom elhozni majd az egyik talira!! Vagy elhívhatnád a haverodat az egyik talira, és akkor a te 6osodat is láthatnánk! úgy gondoltam én is, hogy mindkettő jön! ha már választani kéne, melyik marad otthon, haát az nem a cápicsek volna!
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1163 Dátum: 2008. március 10. 16:46:21 pm » |
|
Grat Dift!!! Már a totalcarra nevezett E30 vs. E30 drift videód is teccett! ..Figyeltél arra, hogy a zene összejöjjön a látvánnyal, lendületes a videód nem vontatott. Több nem is kell egy ilyen kis taliról..tökéletes kedvcsináló!!! ..végig mosolyogtam, bár mikor megláttam magam ,hogy belecsempésztél ÁÁÁ ..de itt a bizonyíték Apuchnak ,hogy volt ott melegszendvics v. akár narancslé is Egy a lényeg..Köszönjük ,hogy a nagytaliról is ilyen kis remek filmet fogsz csinálni ..én fotózom. Ezen nem veszünk össze! Van tehetséged hozzá, csak így tovább! ..köszi, jó volt!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1164 Dátum: 2008. március 10. 16:47:55 pm » |
|
JÓK A KÉPEK INDY, MELEGSZENDRÓ IS JÓ VOLT, AZ IDŐ IS, A TÁRSASÁG IS ezért is jössz a tavaszira is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1165 Dátum: 2008. március 10. 16:52:52 pm » |
|
Sziasztok! Nekem ez volt az első Cápás találkozóm,nagyon jól éreztem magam és örülök, hogy találkoztam néhány emberrel a fórum "kemény magjából". Indy...jók lettek a képek!!...főleg az egyik (köszi) őő a nyújtózkodós?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1166 Dátum: 2008. március 10. 17:44:21 pm » |
|
Grat Dift!!! Már a totalcarra nevezett E30 vs. E30 drift videód is teccett! ..Figyeltél arra, hogy a zene összejöjjön a látvánnyal, lendületes a videód nem vontatott. Több nem is kell egy ilyen kis taliról..tökéletes kedvcsináló!!! ..végig mosolyogtam, bár mikor megláttam magam ,hogy belecsempésztél ÁÁÁ ..de itt a bizonyíték Apuchnak ,hogy volt ott melegszendvics v. akár narancslé is Egy a lényeg..Köszönjük ,hogy a nagytaliról is ilyen kis remek filmet fogsz csinálni ..én fotózom. Ezen nem veszünk össze! Van tehetséged hozzá, csak így tovább! ..köszi, jó volt!!! Viccelsz A nagy taliról ilyet??? áááá nem csinálok!!! jobbat... .... Sokkal jobbat Ezt csak úgy összedobtam, + a felvételeket is 2 beszélgetés között lopva csináltam Mindenesetre örülök, hogy tetszik! Nefélj, van 1-2 ötletem a nagytalis videót illetően .... na azt ütősre tervezem!! [88% hogy megyek :] ....:::FeR
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #1167 Dátum: 2008. március 10. 18:13:49 pm » |
|
Grat Dift!!! Már a totalcarra nevezett E30 vs. E30 drift videód is teccett! ..Figyeltél arra, hogy a zene összejöjjön a látvánnyal, lendületes a videód nem vontatott. Több nem is kell egy ilyen kis taliról..tökéletes kedvcsináló!!! ..végig mosolyogtam, bár mikor megláttam magam ,hogy belecsempésztél ÁÁÁ ..de itt a bizonyíték Apuchnak ,hogy volt ott melegszendvics v. akár narancslé is Egy a lényeg..Köszönjük ,hogy a nagytaliról is ilyen kis remek filmet fogsz csinálni ..én fotózom. Ezen nem veszünk össze! Van tehetséged hozzá, csak így tovább! ..köszi, jó volt!!! Viccelsz A nagy taliról ilyet??? áááá nem csinálok!!! jobbat... .... Sokkal jobbat Ezt csak úgy összedobtam, + a felvételeket is 2 beszélgetés között lopva csináltam Mindenesetre örülök, hogy tetszik! Nefélj, van 1-2 ötletem a nagytalis videót illetően .... na azt ütősre tervezem!! [88% hogy megyek :] ....:::FeR Nagyon jó volt a film. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1168 Dátum: 2008. március 10. 19:00:08 pm » |
|
Üdv Cápások! Örülök, hogy végre ismét tudott találkozni a cápatársadalom egy kicsi összetevője. Végre egyre több nevet tudok kötni az arcokhoz, (ezért is lenne jó ötlet a bemutatkozó topik a papatopik mellé ) Végre sikerült Indy kezébe egy jó gépet adni, aminek meg is lett az eredménye. Nagyon jók lettek, persze van egy kivétel. Nem, nem Lütyőjére gondolok. Szóval örülök, hogy ilyen sokan voltunk, bár szerintem már mindenkinek viszketett a talpa. Indynek nagy köszi jár a matricákért, (na ez már túl sok a jóból!), de ami jár az jár. Végre valaki.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1169 Dátum: 2008. március 10. 19:03:01 pm » |
|
Remélem elég gyors voltam a képekkel Én is örülök ,hogy így ennyien összejöttünk! ..minitalit máskor is lehet itt tartani, mint helyszin, de persze fő a változatosság. Van egy két kép mi megér egy misét.. (Lütyő ) Cápa 730 is szenvedélyesen magyaráz "kitépem a szíved"..de úgy összeségébe sz.tem jók lettek. Aki nincs rajta attól sorry. Igyekeztem mindenki kocsiját lekapni v. pofiját.. még annak is ki nem akarta ..tudja az, h. kinek szól Sajnos FullGas E21 -ét + a feket E24 -est már nem sikerűlt lekapnom..magukra vessenek ..de nekem is elkellett rohannom közbe a Westendbe, Maraával talizni, mert ment Pécsre ..hüpp - hüpp Sajnos, így Ő most nem tudott itt lenni, de majd máskor "oltogathatjátok" A "kemény mag" itt volt és ez a lényeg!!! ..bár 02-t most se láttam Mindenkinek jó csemegézést!! Jó volt bizony!Igen,igen,igen!!: )02-t én még egyetlenegy talin se láttam, tudom, hog ynyuszi, és mostmár ti is tudjátok.. ) Viszont én nagyon örültem Six-nek, mert őt is kellőképpen ritkán látni talin. Mától nem a "z" betűs beceneve él, hanem Six Sárgaangyal Sanyi: ) Igen Igen Igen, tudod azért nem értem rá, mert lassan húsvét lesz, ezért gyakorolnom kellett a nyuszi ül a fűben cuccot, mert hát úgye én leszek, vagyok a nyúl... Különben erősen gondolkodom hogy ellátogassak a következőre, mert most már itt az ideje, hogy lássatok egy igazán remek autót is Jól beszélsz(legalábbis jó sokat)..A következő talin ha minden jól megy, tényleg lehet majd látni egy jó autót.. ) Te meg úgyse mersz eljönni: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|