CápaBMW fórum
2024. március 19. 09:00:36 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: "Téli vezetéstechnikai tréning"  (Megtekintve 293557 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #150 Dátum: 2008. január 08. 14:16:36 pm »

Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.  afro afro afro Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD.

Jóvanna, én meg az Ivecoval.Nem kezes, nem nagyon irányítható, és nem is 4wd..De ez van:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #151 Dátum: 2008. január 08. 14:24:09 pm »

Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.  afro afro afro Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD.

AWD lesz az Wink bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ...
Naplózva

Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #152 Dátum: 2008. január 08. 14:25:04 pm »

Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.  afro afro afro Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD.

AWD lesz az Wink bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ...

Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika.
Naplózva

Főmordor.
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #153 Dátum: 2008. január 08. 14:27:31 pm »

Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.  afro afro afro Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD.

AWD lesz az Wink bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ...

Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika.

akkor AWD ... angel
Naplózva

Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #154 Dátum: 2008. január 08. 14:29:00 pm »

Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.  afro afro afro Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD.

AWD lesz az Wink bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ...

Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika.

akkor AWD ... angel

Mi a különbség a 4WD és AWD között??
Naplózva

Főmordor.
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #155 Dátum: 2008. január 08. 14:32:00 pm »

Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.  afro afro afro Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD.

AWD lesz az Wink bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ...

Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika.

akkor AWD ... angel

Mi a különbség a 4WD és AWD között??

http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.html

mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...  undecided
« Utoljára szerkesztve: 2008. január 08. 14:37:54 pm írta fblacka » Naplózva

Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #156 Dátum: 2008. január 08. 14:44:42 pm »



http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.html

mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...  undecided

Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.

Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #157 Dátum: 2008. január 08. 14:51:48 pm »



http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.html

mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...  undecided

Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.

Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. Cheesy

lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar Smiley általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi  Roll Eyes
Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #158 Dátum: 2008. január 08. 14:54:33 pm »



http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.html

mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...  undecided

Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.

Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. Cheesy

4WD 4 kerék meghajtás
AWD összkerék meghajtás (lehet 6 is!)
Nem tudok arról, hogy szabály lenne rá, de az állandó összkerekeseket szokták AWD-nek nevezni, a kapcsolhatót inkább 4WD-nak vagy 4X4-nek.
Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #159 Dátum: 2008. január 08. 14:57:45 pm »



http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.html

mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...  undecided

Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.

Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. Cheesy

4WD 4 kerék meghajtás
AWD összkerék meghajtás (lehet 6 is!)
Nem tudok arról, hogy szabály lenne rá, de az állandó összkerekeseket szokták AWD-nek nevezni, a kapcsolhatót inkább 4WD-nak vagy 4X4-nek.

4WD-nél nincs középső diffi ... talán ez a legnagyobb különbség.
Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #160 Dátum: 2008. január 08. 14:58:09 pm »



http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.html

mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...  undecided

Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.

Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. Cheesy

lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar Smiley általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi  Roll Eyes

Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.
Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!
Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #161 Dátum: 2008. január 08. 15:05:12 pm »



http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.html

mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...  undecided

Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.

Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. Cheesy

lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar Smiley általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi  Roll Eyes

Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.
Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!

biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ...
az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ...
Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #162 Dátum: 2008. január 08. 15:06:50 pm »



http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.html

mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...  undecided

Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.

Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. Cheesy

lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar Smiley általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi  Roll Eyes

Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.
Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!

biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ...
az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ...

Jobb esetben csak a gumi fogy el.
Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #163 Dátum: 2008. január 08. 15:12:29 pm »



http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.html

mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...  undecided

Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.

Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. Cheesy

lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar Smiley általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi  Roll Eyes

Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.
Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!

biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ...
az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ...

Jobb esetben csak a gumi fogy el.

... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem huh  ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ...
Naplózva

Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Válasz #164 Dátum: 2008. január 08. 15:16:40 pm »



http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.html

mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...  undecided


Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.

Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. Cheesy

lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar Smiley általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi  Roll Eyes

Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.
Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!

biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ...
az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ...

Jobb ese
tben csak a gumi fogy el.

... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem huh  ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ...

Szerintem az AWD (all wheel drive) állandó
qa 4wd (4wheel drive) meg kaopcsolható 4kerékhajtással rendelkezik.

A terepjárók túlnyomó része hátulhajtós, de benntről, illetve régebben a nagyobbaknák kint is kellett kapcsolni hogy hajtson-e az eleje vagy sem.
Kívül kapcsolós az ARO, meg a régebbi toyota-k.


Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #165 Dátum: 2008. január 08. 17:14:43 pm »

Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.  afro afro afro Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD.

AWD lesz az Wink bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ...

Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika.

akkor AWD ... angel

Mi a különbség a 4WD és AWD között??

Az AWD( All Whell Drive) az összes kereket hajtja. A pótkereket is:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #166 Dátum: 2008. január 08. 17:21:18 pm »

Mi a különbség a 4WD és AWD között??

Az AWD( All Whell Drive) az összes kereket hajtja. A pótkereket is:Smiley)
Egyes esetekben még a kormánykereket is. Roll Eyes
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #167 Dátum: 2008. január 08. 17:45:37 pm »



http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.html

mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...  undecided


Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.

Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. Cheesy

lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar Smiley általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi  Roll Eyes

Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.
Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!

biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ...
az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ...

Jobb ese
tben csak a gumi fogy el.

... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem huh  ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ...

Szerintem az AWD (all wheel drive) állandó
qa 4wd (4wheel drive) meg kaopcsolható 4kerékhajtással rendelkezik.

A terepjárók túlnyomó része hátulhajtós, de benntről, illetve régebben a nagyobbaknák kint is kellett kapcsolni hogy hajtson-e az eleje vagy sem.
Kívül kapcsolós az ARO, meg a régebbi toyota-k.




ja,az ARO-nál a kerék közepén kellett elcsavarni h összkerekes legyen! Smiley
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #168 Dátum: 2008. január 08. 18:34:25 pm »



http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.html

mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...  undecided


Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.

Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. Cheesy

lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar Smiley általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi  Roll Eyes

Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.
Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!

biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ...
az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ...

Jobb ese
tben csak a gumi fogy el.

... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem huh  ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ...

Szerintem az AWD (all wheel drive) állandó
qa 4wd (4wheel drive) meg kaopcsolható 4kerékhajtással rendelkezik.

A terepjárók túlnyomó része hátulhajtós, de benntről, illetve régebben a nagyobbaknák kint is kellett kapcsolni hogy hajtson-e az eleje vagy sem.
Kívül kapcsolós az ARO, meg a régebbi toyota-k.




ja,az ARO-nál a kerék közepén kellett elcsavarni h összkerekes legyen! Smiley

Ez így igaz... emléxem mikor Faterral elakadtunk az UBorkaföldön kizavart bekapcsolni a trutyi közepén Smiley

De akkor is mit nekem 4WD meg AWD.... a legjobb az RWD szemuveg 2006 szemuveg
Naplózva

Bence
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #169 Dátum: 2008. január 08. 18:55:26 pm »



"Ez így igaz... emléxem mikor Faterral elakadtunk az UBorkaföldön kizavart bekapcsolni a trutyi közepén Smiley"

igen,ez egy csöppet hátránya a kívül kapcsolható összkeréknek Roll Eyes
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #170 Dátum: 2008. január 08. 19:15:57 pm »

Bocs, de most végképp nem vagytok nyomon.
A Toyota pl az új hajtásláncát full time 4WD-vel hirdette 6-7 évvel ezelőtt. Az AWD és a 4WD-t ugyan nem én találtam ki, de össze-vissza használják, szóval szerintem csak megfogalmazás kérdése.

A kerékagynál nem az első hajtást lehet kapcsolni, hanem a kerékagyat és a féltengelyt összezárni. Ez van automata, motoros és kézi verzióban. A "sokkerékhajtást" belül karral vagy gombbal lehet aktiválni, ezeknél a típusoknál.
15 éve a céges kocsi(k) összkerekesek, így volt lehetőségem végigpróbálni a palettát.
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #171 Dátum: 2008. január 08. 19:17:10 pm »

Bocs, de most végképp nem vagytok nyomon.
A Toyota pl az új hajtásláncát full time 4WD-vel hirdette 6-7 évvel ezelőtt. Az AWD és a 4WD-t ugyan nem én találtam ki, de össze-vissza használják, szóval szerintem csak megfogalmazás kérdése.

A kerékagynál nem az első hajtást lehet kapcsolni, hanem a kerékagyat és a féltengelyt összezárni. Ez van automata, motoros és kézi verzióban. A "sokkerékhajtást" belül karral vagy gombbal lehet aktiválni, ezeknél a típusoknál.
15 éve a céges kocsi(k) összkerekesek, így volt lehetőségem végigpróbálni a palettát.

mindig tanul vmi újat az ember angel
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
VA E21
Vendég
« Válasz #172 Dátum: 2008. január 08. 20:23:25 pm »

AWD, 4WD, FWD, RWD..anyámkinyja..
Vegyetek krazt ..bazzeg!!! http://totalcar.hu/magazin/kozelet/fkfhokotro/  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2008. január 08. 20:53:20 pm írta Indy » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7118


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #173 Dátum: 2008. január 08. 20:28:44 pm »

Jobb esetben csak a gumi fogy el.

... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem huh  ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ...

amikre te gondolsz azok viszkosak! és be is van írva a kezelésijükbe, hogy 30-40 felett ne nagyon!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #174 Dátum: 2008. január 08. 21:16:37 pm »

AWD, 4WD, FWD, RWD..anyámkinyja..
Vegyetek krazt ..bazzeg!!! http://totalcar.hu/magazin/kozelet/fkfhokotro/  Shocked

Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #175 Dátum: 2008. január 08. 21:22:28 pm »

AWD, 4WD, FWD, RWD..anyámkinyja..
Vegyetek krazt ..bazzeg!!! http://totalcar.hu/magazin/kozelet/fkfhokotro/  Shocked

Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél..Roll Eyes)

Kraz is 4WD!
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
VA E21
Vendég
« Válasz #176 Dátum: 2008. január 08. 21:40:08 pm »

AWD, 4WD, FWD, RWD..anyámkinyja..
Vegyetek krazt ..bazzeg!!! http://totalcar.hu/magazin/kozelet/fkfhokotro/  Shocked

Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél..Roll Eyes)

Kipróbálnám Smiley ..én csak űltem benne, de sajna akkor még nem érte el a lábam a pedálokat Smiley meg 34-be és 72 -be.. de ez gondolom neked nem új Lütyő Smiley ..Bár egy Tigris 1 lenne a tuti! Smiley
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #177 Dátum: 2008. január 08. 21:40:24 pm »

AWD, 4WD, FWD, RWD..anyámkinyja..
Vegyetek krazt ..bazzeg!!! http://totalcar.hu/magazin/kozelet/fkfhokotro/  Shocked

Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél..Roll Eyes)

Kraz is 4WD!

Alapesetben..Ha rendesen bekapcsolod, akkor 6WD--És akkor még nem beszéltünk a csörlőkről,amik rajta vannak..Meg vannak még finomságok..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #178 Dátum: 2008. január 08. 21:41:36 pm »

AWD, 4WD, FWD, RWD..anyámkinyja..
Vegyetek krazt ..bazzeg!!! http://totalcar.hu/magazin/kozelet/fkfhokotro/  Shocked

Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél..Roll Eyes)

Kipróbálnám Smiley ..én csak űltem benne, de sajna akkor még nem érte el a lábam a pedálokat Smiley meg 34-be és 72 -be.. de ez gondolom neked nem új Lütyő Smiley ..Bár egy Tigris 1 lenne a tuti! Smiley

Tankot sose vezettem, és nem is vagytam rá sose..Bár lett volna rá esélyem, nagyapám harckocsis volt..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
VA E21
Vendég
« Válasz #179 Dátum: 2008. január 08. 21:41:55 pm »

AWD, 4WD, FWD, RWD..anyámkinyja..
Vegyetek krazt ..bazzeg!!! http://totalcar.hu/magazin/kozelet/fkfhokotro/  Shocked

Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél..Roll Eyes)

Kraz is 4WD!

Alapesetben..Ha rendesen bekapcsolod, akkor 6WD--És akkor még nem beszéltünk a csörlőkről,amik rajta vannak..Meg vannak még finomságok..Roll Eyes)

nézd meg a csatolt videót Csmario,egy régebbi totalcar adásból.. ott van a cikkben "egyszer vezettem" -re kattintva!!!
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!