| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #150 Dátum: 2008. január 08. 14:16:36 pm » |  | 
 
 Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.         Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. Jóvanna, én meg az Ivecoval.Nem kezes, nem nagyon irányítható, és nem is 4wd..De ez van:  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #151 Dátum: 2008. január 08. 14:24:09 pm » |  | 
 
 Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.         Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. AWD lesz az    bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #152 Dátum: 2008. január 08. 14:25:04 pm » |  | 
 
 Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.         Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. AWD lesz az    bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ...Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #153 Dátum: 2008. január 08. 14:27:31 pm » |  | 
 
 Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.         Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. AWD lesz az    bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ...Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika.akkor AWD ...   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #154 Dátum: 2008. január 08. 14:29:00 pm » |  | 
 
 Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.         Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. AWD lesz az    bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ...Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika.akkor AWD ...  Mi a különbség a 4WD és AWD között?? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #155 Dátum: 2008. január 08. 14:32:00 pm » |  | 
 
 http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.htmlOlyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.         Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. AWD lesz az    bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ...Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika.akkor AWD ...  Mi a különbség a 4WD és AWD között??mondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2008. január 08. 14:37:54 pm írta fblacka » |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #156 Dátum: 2008. január 08. 14:44:42 pm » |  | 
 
 Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.  Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #157 Dátum: 2008. január 08. 14:51:48 pm » |  | 
 
 Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.  Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t.  lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar    általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #158 Dátum: 2008. január 08. 14:54:33 pm » |  | 
 
 Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.  Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t.  4WD 4 kerék meghajtás AWD összkerék meghajtás (lehet 6 is!) Nem tudok arról, hogy szabály lenne rá, de az állandó összkerekeseket szokták AWD-nek nevezni, a kapcsolhatót inkább 4WD-nak vagy 4X4-nek. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #159 Dátum: 2008. január 08. 14:57:45 pm » |  | 
 
 Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.  Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t.  4WD 4 kerék meghajtás AWD összkerék meghajtás (lehet 6 is!) Nem tudok arról, hogy szabály lenne rá, de az állandó összkerekeseket szokták AWD-nek nevezni, a kapcsolhatót inkább 4WD-nak vagy 4X4-nek.4WD-nél nincs középső diffi ... talán ez a legnagyobb különbség. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #160 Dátum: 2008. január 08. 14:58:09 pm » |  | 
 
 Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.  Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t.  lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar    általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi   Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.  Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #161 Dátum: 2008. január 08. 15:05:12 pm » |  | 
 
 Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.  Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t.  lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar    általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi   Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.  Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ...  az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #162 Dátum: 2008. január 08. 15:06:50 pm » |  | 
 
 Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.  Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t.  lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar    általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi   Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.  Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ...  az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ...Jobb esetben csak a gumi fogy el.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #163 Dátum: 2008. január 08. 15:12:29 pm » |  | 
 
 Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.  Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t.  lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar    általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi   Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.  Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ...  az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ...Jobb esetben csak a gumi fogy el. ... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem     ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sztavrosz 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 832
								
								 | 
								|  | « Válasz #164 Dátum: 2008. január 08. 15:16:40 pm » |  | 
 
 Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.  Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t.  lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar    általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi   Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.  Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ...  az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ...Jobb ese tben csak a gumi fogy el. ... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem     ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ...Szerintem az AWD (all wheel drive) állandó qa 4wd (4wheel drive) meg kaopcsolható 4kerékhajtással rendelkezik. A terepjárók túlnyomó része hátulhajtós, de benntről, illetve régebben a nagyobbaknák kint is kellett kapcsolni hogy hajtson-e az eleje vagy sem. Kívül kapcsolós az ARO, meg a régebbi toyota-k. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #165 Dátum: 2008. január 08. 17:14:43 pm » |  | 
 
 Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na.         Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. AWD lesz az    bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ...Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika.akkor AWD ...  Mi a különbség a 4WD és AWD között??Az AWD( All Whell Drive) az összes kereket hajtja. A pótkereket is:  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bömbölő 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1536
								
								 | 
								|  | « Válasz #166 Dátum: 2008. január 08. 17:21:18 pm » |  | 
 
 Mi a különbség a 4WD és AWD között??
 Az AWD( All Whell Drive) az összes kereket hajtja. A pótkereket is:  )Egyes esetekben még a kormánykereket is.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #167 Dátum: 2008. január 08. 17:45:37 pm » |  | 
 
 Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.  Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t.  lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar    általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi   Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.  Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ...  az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ...Jobb ese tben csak a gumi fogy el. ... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem     ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ...Szerintem az AWD (all wheel drive) állandó qa 4wd (4wheel drive) meg kaopcsolható 4kerékhajtással rendelkezik. A terepjárók túlnyomó része hátulhajtós, de benntről, illetve régebben a nagyobbaknák kint is kellett kapcsolni hogy hajtson-e az eleje vagy sem. Kívül kapcsolós az ARO, meg a régebbi toyota-k.ja,az ARO-nál a kerék közepén kellett elcsavarni h összkerekes legyen!   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #168 Dátum: 2008. január 08. 18:34:25 pm » |  | 
 
 Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség.  Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t.  lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar    általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi   Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is.  Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ...  az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ...Jobb ese tben csak a gumi fogy el. ... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem     ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ...Szerintem az AWD (all wheel drive) állandó qa 4wd (4wheel drive) meg kaopcsolható 4kerékhajtással rendelkezik. A terepjárók túlnyomó része hátulhajtós, de benntről, illetve régebben a nagyobbaknák kint is kellett kapcsolni hogy hajtson-e az eleje vagy sem. Kívül kapcsolós az ARO, meg a régebbi toyota-k.ja,az ARO-nál a kerék közepén kellett elcsavarni h összkerekes legyen!  Ez így igaz... emléxem mikor Faterral elakadtunk az UBorkaföldön kizavart bekapcsolni a trutyi közepén   De akkor is mit nekem 4WD meg AWD.... a legjobb az RWD        |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #169 Dátum: 2008. január 08. 18:55:26 pm » |  | 
 
 "Ez így igaz... emléxem mikor Faterral elakadtunk az UBorkaföldön kizavart bekapcsolni a trutyi közepén   " igen,ez egy csöppet hátránya a kívül kapcsolható összkeréknek   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #170 Dátum: 2008. január 08. 19:15:57 pm » |  | 
 
 Bocs, de most végképp nem vagytok nyomon. A Toyota pl az új hajtásláncát full time 4WD-vel hirdette 6-7 évvel ezelőtt. Az AWD és a 4WD-t ugyan nem én találtam ki, de össze-vissza használják, szóval szerintem csak megfogalmazás kérdése.
 
 A kerékagynál nem az első hajtást lehet kapcsolni, hanem a kerékagyat és a féltengelyt összezárni. Ez van automata, motoros és kézi verzióban. A "sokkerékhajtást" belül karral vagy gombbal lehet aktiválni, ezeknél a típusoknál.
 15 éve a céges kocsi(k) összkerekesek, így volt lehetőségem végigpróbálni a palettát.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #171 Dátum: 2008. január 08. 19:17:10 pm » |  | 
 
 Bocs, de most végképp nem vagytok nyomon. A Toyota pl az új hajtásláncát full time 4WD-vel hirdette 6-7 évvel ezelőtt. Az AWD és a 4WD-t ugyan nem én találtam ki, de össze-vissza használják, szóval szerintem csak megfogalmazás kérdése.
 
 A kerékagynál nem az első hajtást lehet kapcsolni, hanem a kerékagyat és a féltengelyt összezárni. Ez van automata, motoros és kézi verzióban. A "sokkerékhajtást" belül karral vagy gombbal lehet aktiválni, ezeknél a típusoknál.
 15 éve a céges kocsi(k) összkerekesek, így volt lehetőségem végigpróbálni a palettát.
 
 mindig tanul vmi újat az ember   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| VA E21 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #172 Dátum: 2008. január 08. 20:23:25 pm » |  | 
 
 AWD, 4WD, FWD, RWD..anyámkinyja.. Vegyetek krazt ..bazzeg!!! http://totalcar.hu/magazin/kozelet/fkfhokotro/  |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2008. január 08. 20:53:20 pm írta Indy » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #173 Dátum: 2008. január 08. 20:28:44 pm » |  | 
 
 Jobb esetben csak a gumi fogy el. 
 ... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem     ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ...amikre te gondolsz azok viszkosak! és be is van írva a kezelésijükbe, hogy 30-40 felett ne nagyon! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #174 Dátum: 2008. január 08. 21:16:37 pm » |  | 
 
 Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél..  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #175 Dátum: 2008. január 08. 21:22:28 pm » |  | 
 
 Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél..  )Kraz is 4WD! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| VA E21 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #176 Dátum: 2008. január 08. 21:40:08 pm » |  | 
 
 Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél..  )Kipróbálnám    ..én csak űltem benne, de sajna akkor még nem érte el a lábam a pedálokat    meg 34-be és 72 -be.. de ez gondolom neked nem új Lütyő    ..Bár egy Tigris 1 lenne a tuti!   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #177 Dátum: 2008. január 08. 21:40:24 pm » |  | 
 
 Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél..  )Kraz is 4WD!Alapesetben..Ha rendesen bekapcsolod, akkor 6WD--És akkor még nem beszéltünk a csörlőkről,amik rajta vannak..Meg vannak még finomságok..  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #178 Dátum: 2008. január 08. 21:41:36 pm » |  | 
 
 Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél..  )Kipróbálnám    ..én csak űltem benne, de sajna akkor még nem érte el a lábam a pedálokat    meg 34-be és 72 -be.. de ez gondolom neked nem új Lütyő    ..Bár egy Tigris 1 lenne a tuti!  Tankot sose vezettem, és nem is vagytam rá sose..Bár lett volna rá esélyem, nagyapám harckocsis volt.. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| VA E21 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #179 Dátum: 2008. január 08. 21:41:55 pm » |  | 
 
 Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél..  )Kraz is 4WD!Alapesetben..Ha rendesen bekapcsolod, akkor 6WD--És akkor még nem beszéltünk a csörlőkről,amik rajta vannak..Meg vannak még finomságok..  )nézd meg a csatolt videót Csmario,egy régebbi totalcar adásból.. ott van a cikkben "egyszer vezettem" -re kattintva!!! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  |