Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #150 Dátum: 2008. január 08. 14:16:36 pm » |
|
Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na. Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. Jóvanna, én meg az Ivecoval.Nem kezes, nem nagyon irányítható, és nem is 4wd..De ez van: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #151 Dátum: 2008. január 08. 14:24:09 pm » |
|
Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na. Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. AWD lesz az bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #152 Dátum: 2008. január 08. 14:25:04 pm » |
|
Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na. Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. AWD lesz az bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ... Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #153 Dátum: 2008. január 08. 14:27:31 pm » |
|
Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na. Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. AWD lesz az bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ... Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika. akkor AWD ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #154 Dátum: 2008. január 08. 14:29:00 pm » |
|
Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na. Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. AWD lesz az bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ... Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika. akkor AWD ... Mi a különbség a 4WD és AWD között??
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #155 Dátum: 2008. január 08. 14:32:00 pm » |
|
Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na. Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. AWD lesz az bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ... Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika. akkor AWD ... Mi a különbség a 4WD és AWD között?? http://www.4x4abc.com/4WD101/difference_4WD_awd.htmlmondjuk ez elég "amcsi" ... naná, hogy "a 4WD a legjobb" ... pedig van egy sokkal jobb cikk, de most nem találom ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. január 08. 14:37:54 pm írta fblacka »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #156 Dátum: 2008. január 08. 14:44:42 pm » |
|
Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség. Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #157 Dátum: 2008. január 08. 14:51:48 pm » |
|
Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség. Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #158 Dátum: 2008. január 08. 14:54:33 pm » |
|
Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség. Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. 4WD 4 kerék meghajtás AWD összkerék meghajtás (lehet 6 is!) Nem tudok arról, hogy szabály lenne rá, de az állandó összkerekeseket szokták AWD-nek nevezni, a kapcsolhatót inkább 4WD-nak vagy 4X4-nek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #159 Dátum: 2008. január 08. 14:57:45 pm » |
|
Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség. Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. 4WD 4 kerék meghajtás AWD összkerék meghajtás (lehet 6 is!) Nem tudok arról, hogy szabály lenne rá, de az állandó összkerekeseket szokták AWD-nek nevezni, a kapcsolhatót inkább 4WD-nak vagy 4X4-nek. 4WD-nél nincs középső diffi ... talán ez a legnagyobb különbség.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #160 Dátum: 2008. január 08. 14:58:09 pm » |
|
Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség. Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is. Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #161 Dátum: 2008. január 08. 15:05:12 pm » |
|
Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség. Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is. Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger! biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ... az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #162 Dátum: 2008. január 08. 15:06:50 pm » |
|
Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség. Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is. Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger! biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ... az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ... Jobb esetben csak a gumi fogy el.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #163 Dátum: 2008. január 08. 15:12:29 pm » |
|
Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség. Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is. Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger! biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ... az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ... Jobb esetben csak a gumi fogy el. ... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #164 Dátum: 2008. január 08. 15:16:40 pm » |
|
Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség. Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is. Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger! biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ... az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ... Jobb ese tben csak a gumi fogy el. ... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ... Szerintem az AWD (all wheel drive) állandó qa 4wd (4wheel drive) meg kaopcsolható 4kerékhajtással rendelkezik. A terepjárók túlnyomó része hátulhajtós, de benntről, illetve régebben a nagyobbaknák kint is kellett kapcsolni hogy hajtson-e az eleje vagy sem. Kívül kapcsolós az ARO, meg a régebbi toyota-k.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #165 Dátum: 2008. január 08. 17:14:43 pm » |
|
Olyan kibaszott jót autóztam egy A6 2,8 Q-val, hogy na. Olyan kezes, írányítható. Hát 4WD az 4WD. AWD lesz az bár az új Audikat már nem vágom, mennyire AWD-k ... Ez még a régi. Direkt hajtás minden kerékre, semmi gagyi elektronika. akkor AWD ... Mi a különbség a 4WD és AWD között?? Az AWD( All Whell Drive) az összes kereket hajtja. A pótkereket is: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #166 Dátum: 2008. január 08. 17:21:18 pm » |
|
Mi a különbség a 4WD és AWD között??
Az AWD( All Whell Drive) az összes kereket hajtja. A pótkereket is: ) Egyes esetekben még a kormánykereket is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #167 Dátum: 2008. január 08. 17:45:37 pm » |
|
Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség. Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is. Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger! biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ... az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ... Jobb ese tben csak a gumi fogy el. ... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ... Szerintem az AWD (all wheel drive) állandó qa 4wd (4wheel drive) meg kaopcsolható 4kerékhajtással rendelkezik. A terepjárók túlnyomó része hátulhajtós, de benntről, illetve régebben a nagyobbaknák kint is kellett kapcsolni hogy hajtson-e az eleje vagy sem. Kívül kapcsolós az ARO, meg a régebbi toyota-k. ja,az ARO-nál a kerék közepén kellett elcsavarni h összkerekes legyen!
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #168 Dátum: 2008. január 08. 18:34:25 pm » |
|
Biztos én vagyok a hülye, de ebben egy büdös szó sincs, arról, hogy mi az AWD meg mi 4WD között a különbség. Vagy csak annyi lenne, hogy a váltón van a diffi, a másikon meg nem? Szerintem meg azért hívják AWD-nek, mert a Fiat Panda 4x4 elcsépelte a 4WD-t. lényeg, hogy a 4WD az általában kapcsolható négykerékhajtást jelent, viszont ha bekapcsolod, akkor az első és hátsó tengelyek ugyanazzal a sebességgel forognak ... szóval aszfalton nem ajánlott ... tudod, a rettegett kar általában csak annyit szokott mondani a 4WD tulaj, hogy ne nyúlj hozzá semmiképpen ... AWD meg nyúzható aszfalton is ... van sok diffi Van olyan összkerék hajtás is, ami kapcsolható, de van benne központi difi is. Amit írtál az a tipikus japán spórolás eredménye: így csak 2 difi kell a kocsiba, nem 3. Hú de jó. Ha meg a terepjáróddal télen közlekedni akarsz, reggeltől estig túrja az orrát kb 50 felett, mert "le van hegesztve" a 2 kardán, amitől nagyon nem akar kanyarodni. Hányinger! biztos van, én nem tudom, de ez az alapvető különbség 4WD és AWD közt, hogy a 4WD "fixes" ... az meg hagyján, hogy túrja az órrát, de ha véletlenül aszfalton használnád a 4WD-t, kapcsolt négykerékkel, akkor rövid időn belül szétesik az egész hajtás ... Jobb ese tben csak a gumi fogy el. ... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ... Szerintem az AWD (all wheel drive) állandó qa 4wd (4wheel drive) meg kaopcsolható 4kerékhajtással rendelkezik. A terepjárók túlnyomó része hátulhajtós, de benntről, illetve régebben a nagyobbaknák kint is kellett kapcsolni hogy hajtson-e az eleje vagy sem. Kívül kapcsolós az ARO, meg a régebbi toyota-k. ja,az ARO-nál a kerék közepén kellett elcsavarni h összkerekes legyen! Ez így igaz... emléxem mikor Faterral elakadtunk az UBorkaföldön kizavart bekapcsolni a trutyi közepén De akkor is mit nekem 4WD meg AWD.... a legjobb az RWD
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #169 Dátum: 2008. január 08. 18:55:26 pm » |
|
"Ez így igaz... emléxem mikor Faterral elakadtunk az UBorkaföldön kizavart bekapcsolni a trutyi közepén " igen,ez egy csöppet hátránya a kívül kapcsolható összkeréknek
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #170 Dátum: 2008. január 08. 19:15:57 pm » |
|
Bocs, de most végképp nem vagytok nyomon. A Toyota pl az új hajtásláncát full time 4WD-vel hirdette 6-7 évvel ezelőtt. Az AWD és a 4WD-t ugyan nem én találtam ki, de össze-vissza használják, szóval szerintem csak megfogalmazás kérdése.
A kerékagynál nem az első hajtást lehet kapcsolni, hanem a kerékagyat és a féltengelyt összezárni. Ez van automata, motoros és kézi verzióban. A "sokkerékhajtást" belül karral vagy gombbal lehet aktiválni, ezeknél a típusoknál. 15 éve a céges kocsi(k) összkerekesek, így volt lehetőségem végigpróbálni a palettát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #171 Dátum: 2008. január 08. 19:17:10 pm » |
|
Bocs, de most végképp nem vagytok nyomon. A Toyota pl az új hajtásláncát full time 4WD-vel hirdette 6-7 évvel ezelőtt. Az AWD és a 4WD-t ugyan nem én találtam ki, de össze-vissza használják, szóval szerintem csak megfogalmazás kérdése.
A kerékagynál nem az első hajtást lehet kapcsolni, hanem a kerékagyat és a féltengelyt összezárni. Ez van automata, motoros és kézi verzióban. A "sokkerékhajtást" belül karral vagy gombbal lehet aktiválni, ezeknél a típusoknál. 15 éve a céges kocsi(k) összkerekesek, így volt lehetőségem végigpróbálni a palettát.
mindig tanul vmi újat az ember
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #172 Dátum: 2008. január 08. 20:23:25 pm » |
|
AWD, 4WD, FWD, RWD..anyámkinyja.. Vegyetek krazt ..bazzeg!!! http://totalcar.hu/magazin/kozelet/fkfhokotro/
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. január 08. 20:53:20 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #173 Dátum: 2008. január 08. 20:28:44 pm » |
|
Jobb esetben csak a gumi fogy el.
... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ... amikre te gondolsz azok viszkosak! és be is van írva a kezelésijükbe, hogy 30-40 felett ne nagyon!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #174 Dátum: 2008. január 08. 21:16:37 pm » |
|
Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #175 Dátum: 2008. január 08. 21:22:28 pm » |
|
Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél.. ) Kraz is 4WD!
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #176 Dátum: 2008. január 08. 21:40:08 pm » |
|
Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél.. ) Kipróbálnám ..én csak űltem benne, de sajna akkor még nem érte el a lábam a pedálokat meg 34-be és 72 -be.. de ez gondolom neked nem új Lütyő ..Bár egy Tigris 1 lenne a tuti!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #177 Dátum: 2008. január 08. 21:40:24 pm » |
|
Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél.. ) Kraz is 4WD! Alapesetben..Ha rendesen bekapcsolod, akkor 6WD--És akkor még nem beszéltünk a csörlőkről,amik rajta vannak..Meg vannak még finomságok.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #178 Dátum: 2008. január 08. 21:41:36 pm » |
|
Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél.. ) Kipróbálnám ..én csak űltem benne, de sajna akkor még nem érte el a lábam a pedálokat meg 34-be és 72 -be.. de ez gondolom neked nem új Lütyő ..Bár egy Tigris 1 lenne a tuti! Tankot sose vezettem, és nem is vagytam rá sose..Bár lett volna rá esélyem, nagyapám harckocsis volt..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #179 Dátum: 2008. január 08. 21:41:55 pm » |
|
Honvédségnél volt szerencsém vezetni..Nem akármi.Nem is nagyon van neki ellenfél.. ) Kraz is 4WD! Alapesetben..Ha rendesen bekapcsolod, akkor 6WD--És akkor még nem beszéltünk a csörlőkről,amik rajta vannak..Meg vannak még finomságok.. ) nézd meg a csatolt videót Csmario,egy régebbi totalcar adásból.. ott van a cikkben "egyszer vezettem" -re kattintva!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|