CápaBMW fórum
2018. július 17. 21:11:02 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Rally, és egyéb autóversenyek  (Megtekintve 29733 alkalommal)
pic
Vendég
« Válasz #60 Dátum: 2009. október 05. 21:05:11 pm »

....és egy havassy szintű emberke nem 500 forintért dolgozik ugye óránként...
Ne bassz, kevesebbért? Shocked
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5957


Üzemképtelenítő


« Válasz #61 Dátum: 2009. október 05. 21:21:27 pm »

6 milla nem sok egy versenymotorra, még négy hengerre sem...
anyagárral iszonyat módon el lehet szállni, és egy havassy szintű emberke nem 500 forintért dolgozik ugye óránként...

Csak a tisztánlátás végett az anyagárakról,Kaliforniából a bugyisi címemre:

I have a 6 liter crank shaft, available now, it costs $ 4,500.00

Connecting rods take 6 weeks to make, they cost $ 2,700.00

Pistons, rings, and pins take 4 weeks to make, they cost $ 1,740.00

Block sleeves take one week to get, they cost $ 466.00

Chip set for ECU's $ 300.00

Shipping to Hungary - I will need your address. I will pay for shipping up
to $ 350.00

a dugattyúk JE piston,12db,a hajtókarok ARROW H profilú acél 12db,Havassy,drága,persze.....
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #62 Dátum: 2009. október 05. 21:53:29 pm »

6 milla nem sok egy versenymotorra, még négy hengerre sem...
anyagárral iszonyat módon el lehet szállni, és egy havassy szintű emberke nem 500 forintért dolgozik ugye óránként...
Lehet savazni,de az én nézetemben aki egy lada motorba beleöl 6 millát,az beteg.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5957


Üzemképtelenítő


« Válasz #63 Dátum: 2009. október 05. 22:06:19 pm »

Lehet savazni,de az én nézetemben aki egy lada motorba beleöl 6 millát,az beteg.

Egyetértek huh,ha nem is beteg,de nincs arányérzéke,de inkább kamuzik a 4 db acél hajtókar max 500e ft,a 4 db kovidugó sem lehet több,mi a többi 5 millkó?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6806


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #64 Dátum: 2009. október 05. 22:12:28 pm »

Lehet savazni,de az én nézetemben aki egy lada motorba beleöl 6 millát,az beteg.


én ladára egy huszast se költenék, de az az én fogyatékosságom ugye. mondjuk trabantért se adnék többet, mint amennyiből lütyőnek vennék ajándékot afro
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
pic
Vendég
« Válasz #65 Dátum: 2009. október 05. 22:21:43 pm »

Egyetértek huh,ha nem is beteg,de nincs arányérzéke,de inkább kamuzik a 4 db acél hajtókar max 500e ft,a 4 db kovidugó sem lehet több,mi a többi 5 millkó?
Pláne 230 lóért rohadt sok pénz. undecided
Naplózva
VfB

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4514


+36 30 370 85 77


« Válasz #66 Dátum: 2009. október 06. 08:55:38 am »


én ladára egy huszast se költenék, de az az én fogyatékosságom ugye. mondjuk trabantért se adnék többet, mint amennyiből lütyőnek vennék ajándékot afro
Valószínű nem volt még Trabantod ami nem egy szethullott elhanyagolt szar... Nincs még egy olyan autó (inklusive BMW) ami annyi örömöt okozott nekem mint a Trabijaim... Mellesleg keresek limo Trabant kasznit (motor nem szükséges de ne legyen porrárohadva)
Naplózva

Bence
-----------------------------------------
'82 BMW E28 520i "Edyna"
'82 Mercedes W123 300TDT USA "Darth Vader"
'86 Trabant 601 "Leia"
'14 Suzuki RV 125 Van Van "Katsumi"
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #67 Dátum: 2009. október 06. 11:34:02 am »

Baromságokat beszéltek. Én pl nem költenék egy zastavára vagy daciara, de biztos van, aki igen, aki egy lyukas 2 fillért sem adna egy E21-ért, amibe lapátoljátok a pénzt. Vagy annyira hasra vagytok esve az E30V10M3 projektért, ami a 6 millának a sokszorosa. Neki ez a heppje, nekünk ez.

Ha valaki idehozná a világ legszebb Trabiját, hogy adjak érte 20ezret, biztos elhajtanám, Bence meg ölne érte. Nem vagyunk egyformák. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
bogenavi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85



« Válasz #68 Dátum: 2009. október 06. 14:48:32 pm »

Egy miskolci ismerősöm készített egy kis tablót a hét végi futamon készített képeiből.
Sajnos a versenyt nem tudtuk befejezni, a motortartó bak letört, így fel kellett adnunk ...




* IMG_5449_.JPG (102.92 KB, 1200x800 - megtekintve 581 alkalommal.)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6806


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #69 Dátum: 2009. október 06. 15:23:11 pm »

ezt nem jó hallani Sad. sajnálom nagyon a dolgot!


de idén még ugye tudtok vele versenyre menni?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
bogenavi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85



« Válasz #70 Dátum: 2009. október 06. 15:49:46 pm »

Az autón esett egy kis szépséghiba is. Boge szerint, mivel az autó az idényben jól viselkedett, megérdemli a teljes renoválást.
(Homokfúvás, fényezés, újrakábelezés, új tank, stb.) RTE futam idén már csak Dombóváron lesz, oda egyébként sem terveztünk menni.
Nagy valószínűséggel ezzel a próbléma nélkül is kihagytuk volna már az idei, akár környékbeli sprint futamokat is.

DE TÉNYLEG MEGÉRDEMLI AZ AUTÓ AZ ÚJJÁSZÜLETÉST! Nagyon jól viselkedik, remek a futómű, király az új motor!
Nagy élmény a jobb egyben ülni!

Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #71 Dátum: 2009. október 06. 15:55:14 pm »

Az autón esett egy kis szépséghiba is. Boge szerint, mivel az autó az idényben jól viselkedett, megérdemli a teljes renoválást.
(Homokfúvás, fényezés, újrakábelezés, új tank, stb.) RTE futam idén már csak Dombóváron lesz, oda egyébként sem terveztünk menni.
Nagy valószínűséggel ezzel a próbléma nélkül is kihagytuk volna már az idei, akár környékbeli sprint futamokat is.

DE TÉNYLEG MEGÉRDEMLI AZ AUTÓ AZ ÚJJÁSZÜLETÉST! Nagyon jól viselkedik, remek a futómű, király az új motor!
Nagy élmény a jobb egyben ülni!



Tudom. Cheesy

A topicban feltett világítás kérdésre válaszolnál? Miért kell lámpa gyorson?
Naplózva

Főmordor.
bogenavi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85



« Válasz #72 Dátum: 2009. október 06. 19:28:26 pm »

Bevalljam? Gőzöm sincs. Legutóbb az Abasár rallyen szóltak, hogy a lámpa kérdést nagyon szigorúan veszik. Szerintem szimpla biztonsági szempont.
Boge Abasáron az egyik gyors előtt elfelejtette felhúzni az overálon teljesen a cipzárt, azért is szóltak egyből. Most meg a biztonsági övre figyeltek nagyon oda.
Nem is bánom, mert amilyen ipari rombolások történtek ezen a versenyen, azt tényleg csak jó felszereléssel lehet sérülés nélkül megúszni.
Naplózva
bogenavi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85



« Válasz #73 Dátum: 2009. október 06. 19:36:21 pm »

Hol találom ezt a kérdést egyébként? Nem vagyok régi fórumozó  Sad

Ugye hogy nem is annyira vész? Lábon lejött a pályáról !!!



* 20091004347.jpg (148.4 KB, 800x600 - megtekintve 562 alkalommal.)
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2559



« Válasz #74 Dátum: 2009. október 06. 22:52:46 pm »

Egyetértek huh,ha nem is beteg,de nincs arányérzéke,de inkább kamuzik a 4 db acél hajtókar max 500e ft,a 4 db kovidugó sem lehet több,mi a többi 5 millkó?
CSak annyi tmondok kérdezd meg mennyiért csinál havassy neked egy motort ladába...
1.5milla alaphangon....

amugy meg nem biztos 6 milla volt a motor....lehet szivni a vérem miatta....lehet csak 4.5milla volt... Evil
Naplózva

steffe
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5957


Üzemképtelenítő


« Válasz #75 Dátum: 2009. október 07. 08:09:51 am »

CSak annyi tmondok kérdezd meg mennyiért csinál havassy neked egy motort ladába...
1.5milla alaphangon....

amugy meg nem biztos 6 milla volt a motor....lehet szivni a vérem miatta....lehet csak 4.5milla volt... Evil

Jaaa,CSAK 4.5 milla,mindjárt más..... crazy2 crazy2 :crazy2:sokkal jobb!
Nem a te véredet szívom,csak a milliókért ladamotort nem bírom feldolgozni. Tongue Tongue
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2307



« Válasz #76 Dátum: 2009. október 07. 10:49:56 am »

Jaaa,CSAK 4.5 milla,mindjárt más..... crazy2 crazy2 :crazy2:sokkal jobb!
Nem a te véredet szívom,csak a milliókért ladamotort nem bírom feldolgozni. Tongue Tongue

van olyan ismerősöm aki Bmw-t dobott a Ladáért... kétszer is. az hogy ez a Te szemedben,vagy akár az enyémben is hülye döntés,az őt baromira nem érdekli Cheesy aki él-hal a Lada-feelingért,az nemfog se Bmw-zni,se trabantozni,se mást,ellenben ha teheti , rátol egy valag pénzt a ladára... nincs ezzel semmi baj,jobb is hogy nem jár mindenki Bmw-vel Roll Eyes
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239


Ne vedd el!


« Válasz #77 Dátum: 2009. október 07. 15:11:44 pm »

Figyeljetek, teljesen mindegy, hogy milyen motort nézünk, ahol az eredeti teljesítmény kb 3-szorosa a cél és ezt nem csak hülyegyerek módjára kell mutogatni, hanem ipari módon kitaposni a belét verseny-verseny után, az minimum ennyiben van. Ezt próbáljátok belátni. Van egy szint ami felett elképzelhetetlenek az árak. Nekem ezért marad nagyjából széria az S14. Nincs annyi pénzem. Csak a felújítás is egy vagyon volt. Ahogyan azt annó cig@ny mondta: 2 szer összetörtem, majd beletoltam 16 millát, nagy így jó lett, most már nem esek le az útról és a motor sem hullik szét. Ez nem nagyzolás, ez tény.
Aki meg teljesen járatlan, hogy mi is kerül ennyibe, az meg ne akarja megmagyarázni, hogy hülyeség, mert én sem nyitok vitát arról, hogy kell-e 23cm kerámia szigetelés a 40KV-os távvezeték oszlopra, ha a hó úgy is összefüggően áll rajta vagy elég a 18cm-is.  Roll Eyes
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #78 Dátum: 2009. október 07. 20:59:46 pm »

Baromságokat beszéltek. Én pl nem költenék egy zastavára vagy daciara, de biztos van, aki igen, aki egy lyukas 2 fillért sem adna egy E21-ért, amibe lapátoljátok a pénzt. Vagy annyira hasra vagytok esve az E30V10M3 projektért, ami a 6 millának a sokszorosa. Neki ez a heppje, nekünk ez.

Ha valaki idehozná a világ legszebb Trabiját, hogy adjak érte 20ezret, biztos elhajtanám, Bence meg ölne érte. Nem vagyunk egyformák. Cheesy

Így van ez..Nekem is van olyan Bömös,amit le se szarnék,bár sokan körbe is nyalnák...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #79 Dátum: 2009. október 07. 21:00:36 pm »


én ladára egy huszast se költenék, de az az én fogyatékosságom ugye. mondjuk trabantért se adnék többet, mint amennyiből lütyőnek vennék ajándékot afro

Oké,megbeszéljük..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5957


Üzemképtelenítő


« Válasz #80 Dátum: 2009. október 07. 22:12:52 pm »

Figyeljetek, teljesen mindegy, hogy milyen motort nézünk, ahol az eredeti teljesítmény kb 3-szorosa a cél és ezt nem csak hülyegyerek módjára kell mutogatni, hanem ipari módon kitaposni a belét verseny-verseny után, az minimum ennyiben van. Ezt próbáljátok belátni. Van egy szint ami felett elképzelhetetlenek az árak. Nekem ezért marad nagyjából széria az S14. Nincs annyi pénzem. Csak a felújítás is egy vagyon volt. Ahogyan azt annó cig@ny mondta: 2 szer összetörtem, majd beletoltam 16 millát, nagy így jó lett, most már nem esek le az útról és a motor sem hullik szét. Ez nem nagyzolás, ez tény.
Aki meg teljesen járatlan, hogy mi is kerül ennyibe, az meg ne akarja megmagyarázni, hogy hülyeség, mert én sem nyitok vitát arról, hogy kell-e 23cm kerámia szigetelés a 40KV-os távvezeték oszlopra, ha a hó úgy is összefüggően áll rajta vagy elég a 18cm-is.  Roll Eyes


Most már komolyan érdekel mi kerül ennyibe,nem kötekszek,vagy fikázok,egyszerűen a műszaki érzékem(amit rendszeresen megkérdőjeleztek angry)piroslámpája villog,és a piacon,bárki által megvásárolható nagyon jó minőségű,versenyre is alkalmas motoralkatrészek,elektronikák árát rakosgatom,és sok,ezért kérdem,hogy mit nem tudok?
Az is érdekelne,hogy a hazai mezőnyben hány ilyen 6 millás lada motor fut,ha van infó?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2307



« Válasz #81 Dátum: 2009. október 07. 23:41:21 pm »


Most már komolyan érdekel mi kerül ennyibe,nem kötekszek,vagy fikázok,egyszerűen a műszaki érzékem(amit rendszeresen megkérdőjeleztek angry)piroslámpája villog,és a piacon,bárki által megvásárolható nagyon jó minőségű,versenyre is alkalmas motoralkatrészek,elektronikák árát rakosgatom,és sok,ezért kérdem,hogy mit nem tudok?
Az is érdekelne,hogy a hazai mezőnyben hány ilyen 6 millás lada motor fut,ha van infó?

őszintén szólva én csak 1,5-2 millás lada motorokról tudok... "csak" Cheesy
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #82 Dátum: 2009. október 08. 08:43:35 am »


Most már komolyan érdekel mi kerül ennyibe,nem kötekszek,vagy fikázok,egyszerűen a műszaki érzékem(amit rendszeresen megkérdőjeleztek angry)piroslámpája villog,és a piacon,bárki által megvásárolható nagyon jó minőségű,versenyre is alkalmas motoralkatrészek,elektronikák árát rakosgatom,és sok,ezért kérdem,hogy mit nem tudok?
Az is érdekelne,hogy a hazai mezőnyben hány ilyen 6 millás lada motor fut,ha van infó?

Nem steffe vagyok, de szerintem 1 sem. Az a teljesítmény, ha igaz, akkor már sok rallyra. A top VFTS-sek 2-3 milliós motorok, ezek talán már kibírnak 1-2 szezont is.

Az 1 milliós Lada motor szerintem neccesen 3-4 versenyt.
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239


Ne vedd el!


« Válasz #83 Dátum: 2009. október 10. 10:54:44 am »


Most már komolyan érdekel mi kerül ennyibe,nem kötekszek,vagy fikázok,egyszerűen a műszaki érzékem(amit rendszeresen megkérdőjeleztek angry)piroslámpája villog,és a piacon,bárki által megvásárolható nagyon jó minőségű,versenyre is alkalmas motoralkatrészek,elektronikák árát rakosgatom,és sok,ezért kérdem,hogy mit nem tudok?
Az is érdekelne,hogy a hazai mezőnyben hány ilyen 6 millás lada motor fut,ha van infó?

1. Az hogy valaminek jó a reklámja még nem biztos hogy profi. Van H profilú hajtókar 400 és 2400Euróért is a neten, gondolom láttad, mindegyikre "haditengerészeti acél" van írva.

2. vegyünk csak 1 példát. Hogyan teszel injektort egy biguli blokkra? Rászilózod? Nem, kell egy szívósor és egy pillangósor, az említett motoron duplasoros volt, ahogyan az már a Kitcar technikáknál alap. Ha széria fejeket veszel, annak darabja 30-40, ha lopatod, akkor 20. Ha versenyt, akkor... A pillangósor ára 1000 és 5000 között van valahol, attól függ milyenre vágysz... De honnan lesz szívócsonk?? Bótba nem kapni. Gyártatni kell. A gyári csonkok is eltörnek, mert:
1. a könnyű lendkerék és főtengely több rezonanciát kelt, a rendszeres magas fordulat szétrázza, megrepeszti.
2. a gyári gumibakaok a szar utakon és az ugratsztásokkor szétnyílnak, a kemény bak, még kevesebb rezonanciát nyel el.
3. a beípített köztes rezgés elnyelők (szívósor-Hf) sem olcsó, de az is kevés, ráadásul meg is szokták támasztani őket, de mégis elrepednek.
Az anyag sem mindegy, ne legyen se túl rideg, se túl lágy. Az sem baj, ha megmunkálni egyszerű. A kúpos szárak és a biguli örvényáramú gázcseréje miatt asszimetrikus alak sem könnyíti meg sem a cnc programozó, sem az "analóg" Józsibá dolgát. Nem lesz óccsó mulattság, mire a kezedbe kerül. Ha elreped vagy elvetemedik, falsot szív, elszegényedik a keverék az egyik hengerben, azonnal elég a dugó, esetleg megszorul és off mindennek. Na ezért egy jó szívósor többe kerül a versenysportban, mint egy régebbi buzuki stift. 4 üres cső, ha úgy nézzük.
Ja és egy alkatrészról beszéltem, direkt olyanról, ami nagyátlagban senkit sem érdekel.

Egyébként nem 6 a moci ára. Annyit tudok hogy az illető 2-ért csinál motort, csupaszon. Erre kell valamyilyen managemant. Az említett motoron dupla sor befecsk volt, hengerenkénti pillangóval, Whistler elektronikával, de Himizoli kijavít ha tévedek, mert Ők mérték.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5957


Üzemképtelenítő


« Válasz #84 Dátum: 2009. október 10. 12:35:33 pm »

Na, kezdem kapizsgálni Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009. október 10. 22:41:24 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2559



« Válasz #85 Dátum: 2009. október 11. 14:37:46 pm »

Egy pár kép a rallyról....


A felszerelés..  Cool Azért csak ennyi mert egy Béjemvét nem köl szerelni....
A két szerelés közötti néznivaló  Azn
A botcsinálta szerelő... Evil
Bekukkantunk a fedél alá,átnézünk mindent mert az a biztos... angel
A pilóta pihen...A szöveg ennyi lenne:Ne fényképezzé köcsög,hanem a kocsit bújjad...tróger!!!!! Evil Evil
A párom aki mint Bomba reklámarc töltötte idejét....   Evil Evil
És a kocsiról pár kép....



* SDC11437.jpg (108.67 KB, 1000x750 - megtekintve 518 alkalommal.)

* SDC11441.jpg (76.13 KB, 1200x900 - megtekintve 521 alkalommal.)

* SDC11448.jpg (89.45 KB, 900x1200 - megtekintve 521 alkalommal.)

* SDC11451.jpg (64.61 KB, 900x1200 - megtekintve 527 alkalommal.)

* SDC11452.jpg (78.21 KB, 1200x900 - megtekintve 507 alkalommal.)

* SDC11453.jpg (102.62 KB, 1200x900 - megtekintve 511 alkalommal.)

* SDC11454.jpg (154.34 KB, 1000x750 - megtekintve 517 alkalommal.)

* SDC11464.jpg (140.86 KB, 700x934 - megtekintve 505 alkalommal.)

* SDC11455.jpg (111.26 KB, 1200x900 - megtekintve 491 alkalommal.)

* SDC11456.jpg (104.32 KB, 1200x900 - megtekintve 471 alkalommal.)

* SDC11457.jpg (96.91 KB, 1200x900 - megtekintve 505 alkalommal.)

* SDC11459.jpg (92.09 KB, 1200x900 - megtekintve 481 alkalommal.)

* SDC11460.jpg (83.56 KB, 1200x900 - megtekintve 475 alkalommal.)

* SDC11461.jpg (82.95 KB, 1200x900 - megtekintve 494 alkalommal.)
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2559



« Válasz #86 Dátum: 2009. október 11. 14:40:42 pm »

És a nem várt lassitó...
Igen az ott eltörött bazdmeg....kissé merev volt a kocsi... smiley



* SDC11467.jpg (108.29 KB, 1000x750 - megtekintve 506 alkalommal.)

* SDC11468.jpg (77.07 KB, 1200x900 - megtekintve 508 alkalommal.)

* SDC11469.jpg (81.29 KB, 1200x900 - megtekintve 494 alkalommal.)

* SDC11470.jpg (76.56 KB, 1200x900 - megtekintve 532 alkalommal.)
Naplózva

steffe
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #87 Dátum: 2009. október 11. 19:30:59 pm »

Egy pár kép a rallyról....


A felszerelés..  Cool Azért csak ennyi mert egy Béjemvét nem köl szerelni....
A két szerelés közötti néznivaló  Azn
A botcsinálta szerelő... Evil
Bekukkantunk a fedél alá,átnézünk mindent mert az a biztos... angel
A pilóta pihen...A szöveg ennyi lenne:Ne fényképezzé köcsög,hanem a kocsit bújjad...tróger!!!!! Evil Evil
A párom aki mint Bomba reklámarc töltötte idejét....   Evil Evil
És a kocsiról pár kép....



Jó csaj. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239


Ne vedd el!


« Válasz #88 Dátum: 2009. október 11. 19:46:18 pm »

Pár új kép:


* csatos_026m.jpg (369.86 KB, 800x571 - megtekintve 507 alkalommal.)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239


Ne vedd el!


« Válasz #89 Dátum: 2009. október 11. 19:48:08 pm »

.


* csatos_084m.jpg (366.91 KB, 800x571 - megtekintve 497 alkalommal.)
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!