CápaBMW fórum
2024. április 28. 14:23:30 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 ... 190   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Offtopic; minden, ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli  (Megtekintve 2446060 alkalommal)
rnie
Vendég
« Válasz #4860 Dátum: 2008. december 30. 22:06:22 pm »



most a guzzi v7est nézegettem, de az is csak akkora, hogy a hónom alá kapom aztán elfutok vele. Grin
komolyan mondom, nem gyártanak emberméretű motort. valamikor volt itt benn nálunk egy 1200 gs advanture, elütötték vele a csávót, aztán amíg szögelgették, itt volt a motor.
na az úgy bejönne, csak húzza sztenderre akinek táncosnő volt az édesanyja.  Cheesy Cheesy

Neked  kb. a GS jó méretre, legyen az BMW vagy Suzuki 1400, eseleg a KTM LC8-ak, abból is az enduro. Már én is küzdök, pedig alacsonyabb vagyok.
Amúgy a GS-t kb fél kézzel fel lehet rakni sztenderre, ha ismered a technikát, de ha eldől, akkor is felállítom erőlködés nélkül:) A Honda tréningen is oktatják, míg a hagyományoson nem (jól)...
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #4861 Dátum: 2008. december 30. 22:07:12 pm »

Egyébként köszi mindenkinek a tanácsokat, de egyelőre A-s jogsim sincs, szóval először azzal kéne kezdenem. Smiley
Rnie mondjuk esetleg adhatna pár tippet, hova lenne érdemes menni tanulni.  Smiley


http://www.sipisuli.hu/
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4862 Dátum: 2008. december 30. 22:07:44 pm »


Ahhham...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 14:43:29 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4863 Dátum: 2008. december 30. 22:09:06 pm »

Egyébként köszi mindenkinek a tanácsokat, de egyelőre A-s jogsim sincs, szóval először azzal kéne kezdenem. Smiley
Rnie mondjuk esetleg adhatna pár tippet, hova lenne érdemes menni tanulni.  Smiley


Motorjogsi iskola??Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
rnie
Vendég
« Válasz #4864 Dátum: 2008. december 30. 22:10:49 pm »

Nekem ezek az igazi motorok:))
http://www.youtube.com/watch?v=dgzKMOQ0Y7w

Az előző link nem volt jó
Naplózva
wolfgangAM
Vendég
« Válasz #4865 Dátum: 2008. december 30. 22:11:24 pm »

"Soppingolni" voltunk ma a Pláázában.... Szép volt Hetes mellett egy smart...  Cheesy Grin Evil


* smart3.jpg (80.68 KB, 1000x750 - megtekintve 491 alkalommal.)

* smarteleje.jpg (98.84 KB, 1000x750 - megtekintve 562 alkalommal.)
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #4866 Dátum: 2008. december 30. 22:11:51 pm »

Egyébként köszi mindenkinek a tanácsokat, de egyelőre A-s jogsim sincs, szóval először azzal kéne kezdenem. Smiley
Rnie mondjuk esetleg adhatna pár tippet, hova lenne érdemes menni tanulni.  Smiley


Motorjogsi iskola??Roll Eyes)
http://www.sipisuli.hu/
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #4867 Dátum: 2008. december 30. 22:12:54 pm »

Egyébként köszi mindenkinek a tanácsokat, de egyelőre A-s jogsim sincs, szóval először azzal kéne kezdenem. Smiley
Rnie mondjuk esetleg adhatna pár tippet, hova lenne érdemes menni tanulni.  Smiley


Motorjogsi iskola??Roll Eyes)

Nebasszatok már fel idgileg! Erre énis rájöttem magamtól, csak gondoltam aki már otthonosan mozog a motorok világában, az tud egy jó iskolát ajánlani, mint ahogy Csaba tette. Smiley
Rnie meg itt viccesfiúskodik, úgyláccik már elfelejtette, miért elektronyos a jobbos tükre.  Grin
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #4868 Dátum: 2008. december 30. 22:13:42 pm »

Most mé' ? Az autó mellé kitolták a bevásárlókocsit. Csak a százas vegyétek ki belőle ha visszavittétek..
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
rnie
Vendég
« Válasz #4869 Dátum: 2008. december 30. 22:15:45 pm »


olyant már rengeteget tudok mondani, hogy mi tűnik gyerekmotornak a mértete miatt.
a normális méretű gépekbe meg már elég tisztességes méretű blokkokat rakosgatnak, az meg annyira nem vonzana.
mondjuk ami még tetszene, az pl az r1100r/r1150r vagy akár még az r850r is.
csak ezek még drágák.

Mi a drága? 1150 GS már van 1,3 körül. Az R-ek sokkal olcsóbbak.mindjá megnézem:9
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #4870 Dátum: 2008. december 30. 22:18:11 pm »

Nekem ezek az igazi motorok:))
http://www.youtube.com/watch?v=dgzKMOQ0Y7w

Az előző link nem volt jó

Aha, télleg nem rosszak  Tongue


* 102591.jpg (57.67 KB, 533x399 - megtekintve 548 alkalommal.)

* 103306.jpg (64.55 KB, 533x408 - megtekintve 451 alkalommal.)

* 103195.jpg (45 KB, 533x399 - megtekintve 545 alkalommal.)
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
rnie
Vendég
« Válasz #4871 Dátum: 2008. december 30. 22:18:23 pm »



Nebasszatok már fel idgileg! Erre énis rájöttem magamtól, csak gondoltam aki már otthonosan mozog a motorok világában, az tud egy jó iskolát ajánlani, mint ahogy Csaba tette. Smiley
Rnie meg itt viccesfiúskodik, úgyláccik már elfelejtette, miért elektronyos a jobbos tükre.  Grin

Olvasd el mégeccer mit írtam. Motorosiskola, majdnem mindegy, bár ha Csab ismer jót, akkor az okés. De motorozni ott nem fogsz megtanulni, nem arról szól a dolog, ezért javasoltam a Honda veztechet, 35.000ft ha jól emlékszem, és ők adnak mindent, 2 nap. Többet ér, mint bármelyik tanfolyam, és kezdőknek ez a legjobb veztech oktatás. Sajnálom, h nekem annó kimaradt, sokba is került az évek alatt a rossz technika...
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #4872 Dátum: 2008. december 30. 22:24:30 pm »

Csúnyát mondok na haggyatok már, ez meg mi a ge....i bocs hányás hitvány egy darab az autógyártás szégyene.Naivan azt hittem a Twingónál és a Multiplánál vége ennek de nem.
Ez a köcsög csirkeláb cég nem tud kínjában mit kitalálni  BoomSmilie_anim BoomSmilie_anim BoomSmilie_anim
Naplózva

750ia
rnie
Vendég
« Válasz #4873 Dátum: 2008. december 30. 22:25:12 pm »

Mi a drága? 1150 GS már van 1,3 körül. Az R-ek sokkal olcsóbbak.mindjá megnézem:9
gs-t nem szeretnék valahogy, bár méretre nagyon jó. ja és viszonyításképpen: az 1200adv ről telitalppal leérek mindkét oldalon. Grin

Sima R talán már van 1m alatt, magyar rendszámmal, de az olyan borzasztóan unalmas motor, hogy azt nem lehet elmondani:) Többször mentem vele, 1150-esssel és 1200-essel is, de minden tankolásnál adrenalin injekciót adtam be magamnak:) Egyszer cseréltem egy sráccal egy túrán a KTM-re, kb 2 km múlva sikítva szálltunk le a motorról: én megijedtem, h elalszom, ő meg ideges lett, h az én motorom nem akar egyenesen menni, csak kanyarodva:) Aztán este kiderült, h elfogyott a hátsó féke, és mivel integralfék, kénytelen cserélni. A KTM gyéri hátsó Brembo-ja ugyanaz volt, így cseréltünk, nekem csak csúszkálni kell a hátsófék, de mivel Erdélyben porosak az utak, gázra is ment a játék:)
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 14:42:24 pm írta Promega » Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #4874 Dátum: 2008. december 30. 22:25:43 pm »



Nebasszatok már fel idgileg! Erre énis rájöttem magamtól, csak gondoltam aki már otthonosan mozog a motorok világában, az tud egy jó iskolát ajánlani, mint ahogy Csaba tette. Smiley
Rnie meg itt viccesfiúskodik, úgyláccik már elfelejtette, miért elektronyos a jobbos tükre.  Grin

Olvasd el mégeccer mit írtam. Motorosiskola, majdnem mindegy, bár ha Csab ismer jót, akkor az okés. De motorozni ott nem fogsz megtanulni, nem arról szól a dolog, ezért javasoltam a Honda veztechet, 35.000ft ha jól emlékszem, és ők adnak mindent, 2 nap. Többet ér, mint bármelyik tanfolyam, és kezdőknek ez a legjobb veztech oktatás. Sajnálom, h nekem annó kimaradt, sokba is került az évek alatt a rossz technika...
Hátmég a mátravidéki szalagkorlát-kft-nek!  Tongue Tongue Wink
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #4875 Dátum: 2008. december 30. 22:27:48 pm »



Nebasszatok már fel idgileg! Erre énis rájöttem magamtól, csak gondoltam aki már otthonosan mozog a motorok világában, az tud egy jó iskolát ajánlani, mint ahogy Csaba tette. Smiley
Rnie meg itt viccesfiúskodik, úgyláccik már elfelejtette, miért elektronyos a jobbos tükre.  Grin

Olvasd el mégeccer mit írtam. Motorosiskola, majdnem mindegy, bár ha Csab ismer jót, akkor az okés. De motorozni ott nem fogsz megtanulni, nem arról szól a dolog, ezért javasoltam a Honda veztechet, 35.000ft ha jól emlékszem, és ők adnak mindent, 2 nap. Többet ér, mint bármelyik tanfolyam, és kezdőknek ez a legjobb veztech oktatás. Sajnálom, h nekem annó kimaradt, sokba is került az évek alatt a rossz technika...

Jóvan, ha oda jutok hogy ott vagyok közvetlenül előtte, akkor úgyis megkereslek privátban.  Smiley
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4876 Dátum: 2008. december 30. 22:28:59 pm »



Jóvan, ha oda jutok hogy ott vagyok közvetlenül előtte, akkor úgyis megkereslek privátban.  Smiley

Nehogy privátban keresd! Itt nyíltan! Mi úgyis jobban tudjuk, hogy neked mi a jó. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
rnie
Vendég
« Válasz #4877 Dátum: 2008. december 30. 22:29:34 pm »


rossz nyelvek valami banditot emlegettek.
 Grin Cheesy Evil

Helyesebben Banditok 250/400. A kisgixer csak azért nem törött, mert leszakadt egy szelep idő előtt:))
De a KTM is volt már lapon, anélkül h előre elterveztem volna:)
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4878 Dátum: 2008. december 30. 22:31:26 pm »


Hátmég a mátravidéki szalagkorlát-kft-nek!  Tongue Tongue Wink

Az ediggi motorjaim közül, ha jobban belegondolok, csak AZT a Z1000-et nem tettem  lapra, amit te is ismerhetsz:) a többi mind a kelleténél többet járt szervízbe-...
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #4879 Dátum: 2008. december 30. 22:31:48 pm »



Jóvan, ha oda jutok hogy ott vagyok közvetlenül előtte, akkor úgyis megkereslek privátban.  Smiley

Nehogy privátban keresd! Itt nyíltan! Mi úgyis jobban tudjuk, hogy neked mi a jó. Cheesy

Tudom, szerintetek vegyek Hayabusát, vagy valamit, ami 300 felett megy, azzal hamarabb feldobom a pacskert.  Grin
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4880 Dátum: 2008. december 30. 22:32:42 pm »

Most mé' ? Az autó mellé kitolták a bevásárlókocsit. Csak a százas vegyétek ki belőle ha visszavittétek..


Mikor beálltam a smart mellé, mondtam is Dzsének,hogy: "nézd, a kulcstartót"  Evil Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 30. 22:40:32 pm írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #4881 Dátum: 2008. december 30. 22:33:29 pm »

 Wink
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
rnie
Vendég
« Válasz #4882 Dátum: 2008. december 30. 22:35:47 pm »

Csúnyát mondok na haggyatok már, ez meg mi a ge....i bocs hányás hitvány egy darab az autógyártás szégyene.Naivan azt hittem a Twingónál és a Multiplánál vége ennek de nem.
Ez a köcsög csirkeláb cég nem tud kínjában mit kitalálni  BoomSmilie_anim BoomSmilie_anim BoomSmilie_anim

Lehet, h ez a szégyen, de ne legyél meglepődve, ha 3-4 éven belül legalább 5 másik tök hasonló autót kezdenek gyártani. Mert őszintén: mi szükség van a BP-i forgalomban egy hetesre? Ráadásul legtöbbünknek a Smart is drága újonnan, nemhogy egy BMW....
Amúgy nem egy luxus autó, de a koncepció maga szerintem igenis előremutató volt, pl. a kisköbcentis turbómotor a fogyasztás miatt ma már a BMW/Audi modelleknél is elfogadott..
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4883 Dátum: 2008. december 30. 22:36:47 pm »

Nehogy privátban keresd! Itt nyíltan! Mi úgyis jobban tudjuk, hogy neked mi a jó. Cheesy

Tudom, szerintetek vegyek Hayabusát, vagy valamit, ami 300 felett megy, azzal hamarabb feldobom a pacskert.  Grin

A Hayabusa nem olyan gáz, én egy Husaberg 650-est javaslok:)))
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 14:41:49 pm írta Promega » Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #4884 Dátum: 2008. december 30. 22:43:16 pm »

Gyerekek, ne szarozzatok már. V-MAX és punktum.
Kell. Alá. Erôs.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #4885 Dátum: 2008. december 30. 22:44:31 pm »

Váo na igen szuper kicsi gnóm autokkal fogunk járni.Kb hány éve fossák ezt a szart ahoz képest nem nagyon látni.Okkal, azért minden egészséges embert megáldott a jó Isten minimális szépérzékkel.
És nem céloztam egy picikét sem arra,hogy a Smart helyett mivel kellene járni.
De most elgondolkodva a válaszom ehelyett az ótvar helyett 5 személyes átlagot s családi autóval márka nélkül Wink
Naplózva

750ia
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #4886 Dátum: 2008. december 30. 22:44:55 pm »


Hátmég a mátravidéki szalagkorlát-kft-nek!  Tongue Tongue Wink

Az ediggi motorjaim közül, ha jobban belegondolok, csak AZT a Z1000-et nem tettem  lapra, amit te is ismerhetsz:) a többi mind a kelleténél többet járt szervízbe-...

Jaaj, Rnie, nem emlékezhetem minden joghurtbecherre, amivel épp felhemperedtél, nincs annyi memóriám!  Tongue Tongue Tongue
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
wolfgangAM
Vendég
« Válasz #4887 Dátum: 2008. december 30. 22:45:31 pm »

Arra gondoltam,h. az ilyesmiket ki kellene tiltani a parkolókból, tegyék őket a biciklitárolóba. "Hánehogymá" Smiley
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4888 Dátum: 2008. december 30. 22:45:48 pm »

Sima R talán már van 1m alatt, magyar rendszámmal, de az olyan borzasztóan unalmas motor, hogy azt nem lehet elmondani:) Többször mentem vele, 1150-esssel és 1200-essel is, de minden tankolásnál adrenalin injekciót adtam be magamnak:) Egyszer cseréltem egy sráccal egy túrán a KTM-re, kb 2 km múlva sikítva szálltunk le a motorról: én megijedtem, h elalszom, ő meg ideges lett, h az én motorom nem akar egyenesen menni, csak kanyarodva:) Aztán este kiderült, h elfogyott a hátsó féke, és mivel integralfék, kénytelen cserélni. A KTM gyéri hátsó Brembo-ja ugyanaz volt, így cseréltünk, nekem csak csúszkálni kell a hátsófék, de mivel Erdélyben porosak az utak, gázra is ment a játék:)
mittomén, akkor is tetszik. mondjuk nem mind, inkább a 2003tól valók. a régebbieknek nagyon hülyén néznek ki a kerekei.
elhiszem, hogy hótt unalmas, elhiszem, hogy gyenge, de akkor is. Smiley


Most számoltam ki, 850-es már beérne 850.000 ftból, ha ügyesen csinálsz mindent:) Szivesen segítek, az időm ingyen van, ha motorozni kell:)))
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 14:17:22 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4889 Dátum: 2008. december 30. 22:47:51 pm »

Csúnyát mondok na haggyatok már, ez meg mi a ge....i bocs hányás hitvány egy darab az autógyártás szégyene.Naivan azt hittem a Twingónál és a Multiplánál vége ennek de nem.
Ez a köcsög csirkeláb cég nem tud kínjában mit kitalálni  BoomSmilie_anim BoomSmilie_anim BoomSmilie_anim

Lehet, h ez a szégyen, de ne legyél meglepődve, ha 3-4 éven belül legalább 5 másik tök hasonló autót kezdenek gyártani. Mert őszintén: mi szükség van a BP-i forgalomban egy hetesre? Ráadásul legtöbbünknek a Smart is drága újonnan, nemhogy egy BMW....
Amúgy nem egy luxus autó, de a koncepció maga szerintem igenis előremutató volt, pl. a kisköbcentis turbómotor a fogyasztás miatt ma már a BMW/Audi modelleknél is elfogadott..

Azt nem tudom mi szükség van egy budapesti forgalomban egy hetesre,de nem is érdekel. Szegediek vagyunk  Evil
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 ... 190   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!