Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2760 Dátum: 2008. július 12. 00:20:18 am » |
|
azt hiszem, h az armageddon vagy vmi hasonló filmben volt. Fennt az űrben egy atomtöltetet tesznek a meteorba, majd a szovjet űrhajó tönkremegy, amerikai mondja: sz@r orosz technika, amerikai jobb. Erre az orosz pilóta tök mindegy mind a kettő méd in tájván. E van mindent kinnt csinálnak már. Egyszer egy adidas márkaboltban kérdeztem, Te figyu nincs olyan cipő ami nem made in taiwan hanem made in germany? aztán nézet rám bambán...
Ott a pont. Pár napja volt a TV-ben az egyik ismeretterjesztő csatornán,hogy az ADIDAS és a PUMA is Németországban egy városkában született két egymással rivalizáló fiútestvér alakította a két céget. A vicc a dologban,hogy mekkorára nőtték ki magukat és tényleg nem találsz már eredeti germán ADIDAS-t. Találtam már TAIWAN,KOREA feliratokat is bennük. Na akkor szoktam le róla. A FILA-tól sem voltam hanyatt esve. Most egy MERRELL-ben "tipegek",majd kiderül hosszútávú vallatásnál mennyit ér.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 12. 00:31:57 am írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2761 Dátum: 2008. július 12. 05:58:24 am » |
|
Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok? hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába. EZ NEM VICC. Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra. El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok. A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK ! Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db. Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra. Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. Na lényegre térve : BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin...... Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján. Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt. Már 10-15 évvel ezelőtt is vehettél Mercedeshez eredeti német Mercedes csomagolású kaszni elemeket,meg utángyártott török cuccot fele annyiért. Ugyanazt a török utángyártott motyót vetted meg,csak az egyiket előbb kivitték a németekhez és szép Mercedes csomagolásban visszahozták kétszer annyiért,mivel az "gyári". Nálunk is ez van, mi is gyártunk eredeti BMW vonóhorgot, meg utángyártottat is... JA és az utángyártottal kell többet dolgozni... Promega
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2762 Dátum: 2008. július 12. 06:08:07 am » |
|
azt hiszem, h az armageddon vagy vmi hasonló filmben volt. Fennt az űrben egy atomtöltetet tesznek a meteorba, majd a szovjet űrhajó tönkremegy, amerikai mondja: sz@r orosz technika, amerikai jobb. Erre az orosz pilóta tök mindegy mind a kettő méd in tájván. E van mindent kinnt csinálnak már. Egyszer egy adidas márkaboltban kérdeztem, Te figyu nincs olyan cipő ami nem made in taiwan hanem made in germany? aztán nézet rám bambán...
Pont fordítva volt, az amerikai technika halt be, és ez az orosz űrhajós szövege... és a javíthatóságra vonatkozott, amit a manus meg is oldott néhány kalapácsütéssel, vagy belerúgással. Promega
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2763 Dátum: 2008. július 12. 08:08:34 am » |
|
Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok? hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába. EZ NEM VICC. Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra. El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok. A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK ! Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db. Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra. Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. Na lényegre térve : BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin...... Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján. Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt. Már 10-15 évvel ezelőtt is vehettél Mercedeshez eredeti német Mercedes csomagolású kaszni elemeket,meg utángyártott török cuccot fele annyiért. Ugyanazt a török utángyártott motyót vetted meg,csak az egyiket előbb kivitték a németekhez és szép Mercedes csomagolásban visszahozták kétszer annyiért,mivel az "gyári". Nálunk is ez van, mi is gyártunk eredeti BMW vonóhorgot, meg utángyártottat is... JA és az utángyártottal kell többet dolgozni... Promega Promega ez nem teljesen igaz mert mi csak gyárit gyártunk... OEM megy a gyárba amit a soron szerelnek fel... A másik az Aftermarkt/utópiacos ami szintén gyári csak a boltokba kerül ha valaki utólag akarja feltetetni. Az az utángyártott mikor kiküldtük a készüléket amivel gyártunk INdiába és elég lassan került vissza. Tudod a másoláshoz is kell egy kis idő Na majd amit az indiai gyárt az lesz az utángyártott
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2764 Dátum: 2008. július 12. 08:18:29 am » |
|
Dehogyis, beteszi a szaki egy spec. esztergagépbe, amelyikben egyszerre két oldalról képes 1-1 kés felszabályozni a tárcsát. Erre gondolt "centrírozás" címén szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2765 Dátum: 2008. július 12. 08:19:45 am » |
|
Dehogyis, beteszi a szaki egy spec. esztergagépbe, amelyikben egyszerre két oldalról képes 1-1 kés felszabályozni a tárcsát. Erre gondolt "centrírozás" címén szerintem.
Csaba, úgylátom nem ment át az irónia elsőszériás barátunk hozzászólásából.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2766 Dátum: 2008. július 12. 08:28:44 am » |
|
Dehogyis, beteszi a szaki egy spec. esztergagépbe, amelyikben egyszerre két oldalról képes 1-1 kés felszabályozni a tárcsát. Erre gondolt "centrírozás" címén szerintem.
jahogy a centrírozásra gondolt, csak centírozást írt? én ha a pinára gondolok, akkor pinát írok. Émmeg ha nem a pinára, néha már akkor is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2767 Dátum: 2008. július 12. 08:42:12 am » |
|
Moskeltemföl, neeee fárasszále!!!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2768 Dátum: 2008. július 12. 12:24:52 pm » |
|
Nem típushiba.
"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"
Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.
Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.
féktárcsát hogyan centíroznak? előveszi a centit a szaki, méregeti mindenfele meg hümmög, hogy hát jó lesz ez még? és ez mire jó? Elnézést, hogy nem fogalmaztam pontosan. Valóban, általában tényleg nem centírozásnak hívják, bár mifelénk ily keletre a nagyfalutól mégis, azt a műveletet, amikor a fékezésnél rázkódó féktárcsát elviszem az esztergályoshoz és 500 Ft/db áron megcsinálja, hogy ne rázzon. Ha esztergálást írtam volna, biztos valaki abba is talált volna hibát, mindegy. Csak azt nem értem, ha nagyon jól tudod miről van szó, akkor minek kötekedni?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 12. 12:31:13 pm írta Mike »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2769 Dátum: 2008. július 12. 12:57:15 pm » |
|
Nem típushiba.
"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"
Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.
Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.
féktárcsát hogyan centíroznak? előveszi a centit a szaki, méregeti mindenfele meg hümmög, hogy hát jó lesz ez még? és ez mire jó? Elnézést, hogy nem fogalmaztam pontosan. Valóban, általában tényleg nem centírozásnak hívják, bár mifelénk ily keletre a nagyfalutól mégis, azt a műveletet, amikor a fékezésnél rázkódó féktárcsát elviszem az esztergályoshoz és 500 Ft/db áron megcsinálja, hogy ne rázzon. Ha esztergálást írtam volna, biztos valaki abba is talált volna hibát, mindegy. Csak azt nem értem, ha nagyon jól tudod miről van szó, akkor minek kötekedni? A felszabályozást mindenki érti, másrészt az cent rírozás Egyébként sok autógyár, főleg a nagy teljesítményű autóknál kifejezetten megtiltja a féktárcsák felszabályozását. Nem tudom pontosan, de nem lennék meglepve, ha a BMW is így tett volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2770 Dátum: 2008. július 12. 14:10:40 pm » |
|
Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2771 Dátum: 2008. július 12. 14:14:18 pm » |
|
Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...
Féken akkor sem szokás spórolni. Én pl. szeretnék venni előre 4 dugós fékeket az 540-re. Most is jó, de a fék sose lehet elég jó és a motor sose lehet elég erős. Kb. 80 ezer egy pár. És ez csak a nyereg, úriember ezt felújítja, és persze újtárcsa, újbetét. Sok, de összeszedem, mert a masszív lassulásérzet legalább annyira kisimítja a ráncaimat, mint a gyorsulás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2772 Dátum: 2008. július 12. 14:18:56 pm » |
|
Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...
Féken akkor sem szokás spórolni. Én pl. szeretnék venni előre 4 dugós fékeket az 540-re. Most is jó, de a fék sose lehet elég jó és a motor sose lehet elég erős. Kb. 80 ezer egy pár. És ez csak a nyereg, úriember ezt felújítja, és persze újtárcsa, újbetét. Sok, de összeszedem, mert a masszív lassulásérzet legalább annyira kisimítja a ráncaimat, mint a gyorsulás. Van az olcsóbban is!!! A 7esé nem jó rá??
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2773 Dátum: 2008. július 12. 14:22:20 pm » |
|
Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...
Féken akkor sem szokás spórolni. Én pl. szeretnék venni előre 4 dugós fékeket az 540-re. Most is jó, de a fék sose lehet elég jó és a motor sose lehet elég erős. Kb. 80 ezer egy pár. És ez csak a nyereg, úriember ezt felújítja, és persze újtárcsa, újbetét. Sok, de összeszedem, mert a masszív lassulásérzet legalább annyira kisimítja a ráncaimat, mint a gyorsulás. Van az olcsóbban is!!! A 7esé nem jó rá?? Ez a hetesé. Nem minden 750 jött ki 4 dugóssal, csak a német belpiacosak. Illetve a német belpiacos 540-ek is 4 dugósak voltak. Exportra meg feltették az úszónyerget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2774 Dátum: 2008. július 12. 14:30:54 pm » |
|
A felszabályozást mindenki érti, másrészt az cent rírozás Egyébként sok autógyár, főleg a nagy teljesítményű autóknál kifejezetten megtiltja a féktárcsák felszabályozását. Nem tudom pontosan, de nem lennék meglepve, ha a BMW is így tett volna. Akkor lepődj meg, ugyanis van rajta jelölés! Sőt, vagy 1,5 éve, pont Te írtad a vita topicban, hogy csak a gyár által megadott értékig szabad szabályoztatni, igen ez a megfelelő szó.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2775 Dátum: 2008. július 12. 14:33:57 pm » |
|
Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...
Féken akkor sem szokás spórolni. Én pl. szeretnék venni előre 4 dugós fékeket az 540-re. Most is jó, de a fék sose lehet elég jó és a motor sose lehet elég erős. Kb. 80 ezer egy pár. És ez csak a nyereg, úriember ezt felújítja, és persze újtárcsa, újbetét. Sok, de összeszedem, mert a masszív lassulásérzet legalább annyira kisimítja a ráncaimat, mint a gyorsulás. 4 dugattyús nyergek??? Hogy meg tud változni az ember véleménye 1-2 év alatt.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2776 Dátum: 2008. július 12. 19:05:32 pm » |
|
Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...
egy hátsó féket pl milyen sűrűn szokás cserélgetni? 200-250 e kmnél? egy első tárcsa meg 20ért sok? haggyámá. Igen a tárcsa 20-ért sok,én 9400ft-ért vettem e28 első hűtött tárcsát,ja és zimmermann márkájú!!DE ha két darabra gondoltál akkor nem szóltam!! Szerintem meg a dob nem bir ki 200ezer km-et!!A betét meg főleg nem!!!Esetleg akkor ha felszabályoztatod,de te arról hallani sem akarsz!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2777 Dátum: 2008. július 12. 20:07:33 pm » |
|
Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...
egy hátsó féket pl milyen sűrűn szokás cserélgetni? 200-250 e kmnél? egy első tárcsa meg 20ért sok? haggyámá. Igen a tárcsa 20-ért sok,én 9400ft-ért vettem e28 első hűtött tárcsát,ja és zimmermann márkájú!!DE ha két darabra gondoltál akkor nem szóltam!! Szerintem meg a dob nem bir ki 200ezer km-et!!A betét meg főleg nem!!!Esetleg akkor ha felszabályoztatod,de te arról hallani sem akarsz!!! namost csakcsak párról beszélünk, féket darabra nem veszünk ugye, ez alap... az a 200e hátsó fék csak sacc volt, mert ilyen irányú tapasztalataim bmwvel ugye nincsenek, de szerintem nem lőttem nagyon mellé. egyéb márkákkal van bőven tapasztalat, mondjuk ne a ladát vegyük, hanem egy bármilyen ma kapható típust. és hát ez ott nem túl elrugaszkodott érték, naponta látom. Erre a legjobb ellenpélda,a volt főnököm vett egfy Nissan Almerát tavaly 6évesen,egy olyan embertől aki tényleg vigyázott a kocsira,nem száguldozott vele!!Hátul a betét kb. 1mm vastag lehet a tárcsába meg már kb 2-3 mélyen belekopott a betét!!Ez még az eredeti fék!!!A kocsiban nincs 70ezer km!!! Nehogy félre értsd én nem akarok kötekedni,de én biztos nem hagynám,hogy 200ezret menjen a cucc,azt meg főleg nem ,hogy minimumig kopjon!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2778 Dátum: 2008. július 12. 20:18:14 pm » |
|
Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...
egy hátsó féket pl milyen sűrűn szokás cserélgetni? 200-250 e kmnél? egy első tárcsa meg 20ért sok? haggyámá. Igen a tárcsa 20-ért sok,én 9400ft-ért vettem e28 első hűtött tárcsát,ja és zimmermann márkájú!!DE ha két darabra gondoltál akkor nem szóltam!! Szerintem meg a dob nem bir ki 200ezer km-et!!A betét meg főleg nem!!!Esetleg akkor ha felszabályoztatod,de te arról hallani sem akarsz!!! namost csakcsak párról beszélünk, féket darabra nem veszünk ugye, ez alap... az a 200e hátsó fék csak sacc volt, mert ilyen irányú tapasztalataim bmwvel ugye nincsenek, de szerintem nem lőttem nagyon mellé. egyéb márkákkal van bőven tapasztalat, mondjuk ne a ladát vegyük, hanem egy bármilyen ma kapható típust. és hát ez ott nem túl elrugaszkodott érték, naponta látom. Erre a legjobb ellenpélda,a volt főnököm vett egfy Nissan Almerát tavaly 6évesen,egy olyan embertől aki tényleg vigyázott a kocsira,nem száguldozott vele!!Hátul a betét kb. 1mm vastag lehet a tárcsába meg már kb 2-3 mélyen belekopott a betét!!Ez még az eredeti fék!!!A kocsiban nincs 70ezer km!!! Nehogy félre értsd én nem akarok kötekedni,de én biztos nem hagynám,hogy 200ezret menjen a cucc,azt meg főleg nem ,hogy minimumig kopjon!!! vákicsit, nem egyről beszélünk. én a dobféket mondtam, hogy nagyon sokat elmegy. a hátsó tárcsaféknél a betét persze hogy nem megy el annyit, pláne, hogy eleve jóval vékonyabbra készítik a betétet, mint elöl. egy hátsó féket pl milyen sűrűn szokás cserélgetni? 200-250 e kmnél? TE ezt irtad,én erre reagáltam!! Amugy igen a dob sokat bir!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2779 Dátum: 2008. július 12. 20:58:04 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2780 Dátum: 2008. július 13. 09:03:20 am » |
|
BANZAAAI!! Ez egy kamikaze!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2781 Dátum: 2008. július 13. 09:15:56 am » |
|
BANZAAAI!! Ez egy kamikaze!
Arra az "autóra"ez is túl precíz megoldás. Semmi becsomagolás,letekarás,a féktárcsára,mindenre fújja a festéket. Precíz csávó.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 13. 09:18:10 am írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2782 Dátum: 2008. július 13. 11:01:17 am » |
|
Nem típushiba.
"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"
Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.
Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.
féktárcsát hogyan centíroznak? előveszi a centit a szaki, méregeti mindenfele meg hümmög, hogy hát jó lesz ez még? és ez mire jó? Elnézést, hogy nem fogalmaztam pontosan. Valóban, általában tényleg nem centírozásnak hívják, bár mifelénk ily keletre a nagyfalutól mégis, azt a műveletet, amikor a fékezésnél rázkódó féktárcsát elviszem az esztergályoshoz és 500 Ft/db áron megcsinálja, hogy ne rázzon. Ha esztergálást írtam volna, biztos valaki abba is talált volna hibát, mindegy. Csak azt nem értem, ha nagyon jól tudod miről van szó, akkor minek kötekedni? Akkor írd azt,hogy forgácsoló gépműhelybe viszed ! Mellesleg a "nagyfaluban",Budapesten is centírozásnak mondják a gépműhelyesek is ! Hogy őszinte legyek a másik variációt a centrírozást most hallottam először. Pedig egy párszor már rendeltem ilyen munkát a DEDEO-éknál is. Már ha ez a név másnak is mond "valamit". Vagy csak nem akarták a félhülye megrendelőt megbántani,hogy kijavítsák ?
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4240
|
|
« Válasz #2783 Dátum: 2008. július 13. 11:19:19 am » |
|
Fodor Úr! Kérem azonosítsa nekem ezt a járgányt mert még MZ-t ilyent nem láttam..
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #2784 Dátum: 2008. július 13. 11:41:12 am » |
|
Fodor Úr! Kérem azonosítsa nekem ezt a járgányt mert még MZ-t ilyent nem láttam..
Tudom hogy petit kérted rá meg, de szerintem ez egy Mz BK 350. Annyit tudok róla, hogy valamikor az 50-es években gyártották. Itt olvashatsz róla: http://www.origo.hu/motor/veteran/20050530masez.html
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lidérc
E21 Brothers mother
Nem elérhető
Hozzászólások: 494
|
|
« Válasz #2785 Dátum: 2008. július 13. 12:18:23 pm » |
|
Nem típushiba.
"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"
Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.
Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.
féktárcsát hogyan centíroznak? előveszi a centit a szaki, méregeti mindenfele meg hümmög, hogy hát jó lesz ez még? és ez mire jó? Elnézést, hogy nem fogalmaztam pontosan. Valóban, általában tényleg nem centírozásnak hívják, bár mifelénk ily keletre a nagyfalutól mégis, azt a műveletet, amikor a fékezésnél rázkódó féktárcsát elviszem az esztergályoshoz és 500 Ft/db áron megcsinálja, hogy ne rázzon. Ha esztergálást írtam volna, biztos valaki abba is talált volna hibát, mindegy. Csak azt nem értem, ha nagyon jól tudod miről van szó, akkor minek kötekedni? Akkor írd azt,hogy forgácsoló gépműhelybe viszed ! Mellesleg a "nagyfaluban",Budapesten is centírozásnak mondják a gépműhelyesek is ! Hogy őszinte legyek a másik variációt a centrírozást most hallottam először. Pedig egy párszor már rendeltem ilyen munkát a DEDEO-éknál is. Már ha ez a név másnak is mond "valamit". Vagy csak nem akarták a félhülye megrendelőt megbántani,hogy kijavítsák ? Igen, a DEDEO-t mi is ismerjük és nálunk is centírozásnak mondják és írják is. De centrírozás feliratot is láttam már, de ritkábban. Biztos az a helyes, de a népnyelvben csak snasszúl centírozást használnak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2786 Dátum: 2008. július 13. 12:21:50 pm » |
|
Nem típushiba.
"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"
Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.
Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.
féktárcsát hogyan centíroznak? előveszi a centit a szaki, méregeti mindenfele meg hümmög, hogy hát jó lesz ez még? és ez mire jó? Elnézést, hogy nem fogalmaztam pontosan. Valóban, általában tényleg nem centírozásnak hívják, bár mifelénk ily keletre a nagyfalutól mégis, azt a műveletet, amikor a fékezésnél rázkódó féktárcsát elviszem az esztergályoshoz és 500 Ft/db áron megcsinálja, hogy ne rázzon. Ha esztergálást írtam volna, biztos valaki abba is talált volna hibát, mindegy. Csak azt nem értem, ha nagyon jól tudod miről van szó, akkor minek kötekedni? Akkor írd azt,hogy forgácsoló gépműhelybe viszed ! Mellesleg a "nagyfaluban",Budapesten is centírozásnak mondják a gépműhelyesek is ! Hogy őszinte legyek a másik variációt a centrírozást most hallottam először. Pedig egy párszor már rendeltem ilyen munkát a DEDEO-éknál is. Már ha ez a név másnak is mond "valamit". Vagy csak nem akarták a félhülye megrendelőt megbántani,hogy kijavítsák ? Igen, a DEDEO-t mi is ismerjük és nálunk is centírozásnak mondják és írják is. De centrírozás feliratot is láttam már, de ritkábban. Biztos az a helyes, de a népnyelvben csak snasszúl centírozást használnak. Köszönöm, akkor megnyugodtam, hogy nem én vagyok a teljesen hülye. Illetve ha mégis, akkor többedmagammal.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2787 Dátum: 2008. július 13. 12:41:21 pm » |
|
Fodor Úr! Kérem azonosítsa nekem ezt a járgányt mert még MZ-t ilyent nem láttam..
Tudom hogy petit kérted rá meg, de szerintem ez egy Mz BK 350. Annyit tudok róla, hogy valamikor az 50-es években gyártották. Itt olvashatsz róla: http://www.origo.hu/motor/veteran/20050530masez.htmlIFA BK 350,vagy MZ BK 350 attól függően,hogy mikori kiadás. Amúgy ritka nagy szar volt,bármit is írnak róla. Kb.annyira volt megbízható mint egy 50 kcm-es Berva moped,túlbonyolított szutyok. Egy lány egy hónapban csak pár napig szeszélyes és kiszámíthatatlan. A BK 350-es egy évben 365 napig az. Egyedül a fékei voltak jók,már ha rendesen be voltak szabályozva. Véletlenül nagyon hasonlít a technikai felépítés egy jó kis BMW-re. Csak nem a BMW motorkerékpárok elismertségét akarták felhasználni a saját hasznukra ? Őszintén mi a francnak kellett egy kis kcm-es kétütemű motornak boxernek és kardánosnak lennie ? 50-es évek : JAWA 350 kéthenger twin lánchajtás,IZS 350 egyhenger lánchajtás,...stb. Ja még annyi : DKW 350,500 kéthengeres twin lánchajtás. Még 500-as vízhűtűses utcai széria motorkerékpárokok is voltak. Nekik jó volt,akkor az NDK-soknak miért is nem ?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 13. 12:50:36 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #2788 Dátum: 2008. július 13. 13:37:03 pm » |
|
Fodor Úr! Kérem azonosítsa nekem ezt a járgányt mert még MZ-t ilyent nem láttam..
Tudom hogy petit kérted rá meg, de szerintem ez egy Mz BK 350. Annyit tudok róla, hogy valamikor az 50-es években gyártották. Itt olvashatsz róla: http://www.origo.hu/motor/veteran/20050530masez.htmlIFA BK 350,vagy MZ BK 350 attól függően,hogy mikori kiadás. Amúgy ritka nagy szar volt,bármit is írnak róla. Kb.annyira volt megbízható mint egy 50 kcm-es Berva moped,túlbonyolított szutyok. Egy lány egy hónapban csak pár napig szeszélyes és kiszámíthatatlan. A BK 350-es egy évben 365 napig az. Egyedül a fékei voltak jók,már ha rendesen be voltak szabályozva. Véletlenül nagyon hasonlít a technikai felépítés egy jó kis BMW-re. Csak nem a BMW motorkerékpárok elismertségét akarták felhasználni a saját hasznukra ? Őszintén mi a francnak kellett egy kis kcm-es kétütemű motornak boxernek és kardánosnak lennie ? 50-es évek : JAWA 350 kéthenger twin lánchajtás,IZS 350 egyhenger lánchajtás,...stb. Ja még annyi : DKW 350,500 kéthengeres twin lánchajtás. Még 500-as vízhűtűses utcai széria motorkerékpárokok is voltak. Nekik jó volt,akkor az NDK-soknak miért is nem ? Én úgy tudom a Pannónia is kísérlezetett egy ilyen rendszerrel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2789 Dátum: 2008. július 13. 14:42:39 pm » |
|
Fodor Úr! Kérem azonosítsa nekem ezt a járgányt mert még MZ-t ilyent nem láttam..
Tudom hogy petit kérted rá meg, de szerintem ez egy Mz BK 350. Annyit tudok róla, hogy valamikor az 50-es években gyártották. Itt olvashatsz róla: http://www.origo.hu/motor/veteran/20050530masez.htmlIFA BK 350,vagy MZ BK 350 attól függően,hogy mikori kiadás. Amúgy ritka nagy szar volt,bármit is írnak róla. Kb.annyira volt megbízható mint egy 50 kcm-es Berva moped,túlbonyolított szutyok. Egy lány egy hónapban csak pár napig szeszélyes és kiszámíthatatlan. A BK 350-es egy évben 365 napig az. Egyedül a fékei voltak jók,már ha rendesen be voltak szabályozva. Véletlenül nagyon hasonlít a technikai felépítés egy jó kis BMW-re. Csak nem a BMW motorkerékpárok elismertségét akarták felhasználni a saját hasznukra ? Őszintén mi a francnak kellett egy kis kcm-es kétütemű motornak boxernek és kardánosnak lennie ? 50-es évek : JAWA 350 kéthenger twin lánchajtás,IZS 350 egyhenger lánchajtás,...stb. Ja még annyi : DKW 350,500 kéthengeres twin lánchajtás. Még 500-as vízhűtűses utcai széria motorkerékpárokok is voltak. Nekik jó volt,akkor az NDK-soknak miért is nem ? Én úgy tudom a Pannónia is kísérlezetett egy ilyen rendszerrel. Félig igaz a híresztelés. Valóban a Csepel Művekben készült boxer kéthengeres kétütemű kardános motorkerékpár, de semmi köze nem volt a gyárihoz ! A gyár egyik dolgozója,munkaidőn kívül a saját tervei alapján készítette el a szóban forgó motorkerékpárt. Az úr neve Ruhl Béla volt,a motorkerékpár pedig az RB 250-es.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 13. 14:52:14 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
|