Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #4080 Dátum: 2008. november 10. 13:59:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4081 Dátum: 2008. november 10. 15:40:31 pm » |
|
Linux új kocka desktopja. Egy billentyűkombináció és egér használatával hívod elő a kockát. Azon kívül, hogy szép, gyorsan tudsz váltani felületet, amikor 2 különféle munkafázis programjai vannak megnyitva. PL, ha 3 excel és 2 word van megnyitva, mert powerpointot készítesz és pihizni akarsz akkor átfordítod a kockát egy olyan felületre, ahol meg van nyitva a firefox vagy valamilyen játék, így nem kell mentegetni, meg bezárogatni mindent. 2 órája van fent, de már most nagyon tetszik és hasznosnak találom. A kocka forgatásakor azt is látod, hogy melyik oldalon hány fül van megnyitva.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #4082 Dátum: 2008. november 10. 16:29:24 pm » |
|
Linux új kocka desktopja. Egy billentyűkombináció és egér használatával hívod elő a kockát. Azon kívül, hogy szép, gyorsan tudsz váltani felületet, amikor 2 különféle munkafázis programjai vannak megnyitva. PL, ha 3 excel és 2 word van megnyitva, mert powerpointot készítesz és pihizni akarsz akkor átfordítod a kockát egy olyan felületre, ahol meg van nyitva a firefox vagy valamilyen játék, így nem kell mentegetni, meg bezárogatni mindent. 2 órája van fent, de már most nagyon tetszik és hasznosnak találom. A kocka forgatásakor azt is látod, hogy melyik oldalon hány fül van megnyitva.
Jóóóó! Ámbátor ez a találmány nem mostanában született. Én első ízben ehhez hasonló okosságot a Windows 99 ben (nem írtam el a számot volt ilyen!!!) találkoztam, ott double desktop néven debütált. Tényleg hasznos volt, nem is értem mostanában mért nem található meg at op rendszerekben....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. november 11. 07:51:23 am írta Mike »
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4083 Dátum: 2008. november 10. 16:31:52 pm » |
|
Uramatyám, az a világür háttér az komoly? 42KB, főhúzva 640x480-ba, fekete végpont valahol a végtelenben... Ha ez "gyárilag" ilyen, akkor pontosan az ilyenek miatt marad a PC örökre gagyi...
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4084 Dátum: 2008. november 10. 23:49:44 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4085 Dátum: 2008. november 11. 07:56:44 am » |
|
Uramatyám, az a világür háttér az komoly? 42KB, főhúzva 640x480-ba, fekete végpont valahol a végtelenben... Ha ez "gyárilag" ilyen, akkor pontosan az ilyenek miatt marad a PC örökre gagyi...
Tényleg nem értem mi a baj vele. Ez egy neten lőtt screenshot, miért legyen ennél jobb?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
papilio
Vendég
|
|
« Válasz #4086 Dátum: 2008. november 11. 08:29:26 am » |
|
Csak nektek csak most csak itt 15. től kerül a szalonba, biztos ez elszédült valahonnan.
rémes mennyire elstílustalanodik a béjemvé (is).... én csak azt nem tom eldönteni, hogy ez melyik japánra emlékeztet hátulról megszólalásig,..talán lexus a kiskupé pedig tiszta micsu.. lassan el kéne törni a kezét ennek a rajzolóbrigádnak az orrmány pedig eccerűen randa.. na jó kéne egy... .. eladnám..oszt vennék inkább egy pipec B6-ot meg egy B7-et
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4087 Dátum: 2008. november 11. 08:50:16 am » |
|
Csak nektek csak most csak itt 15. től kerül a szalonba, biztos ez elszédült valahonnan.
rémes mennyire elstílustalanodik a béjemvé (is).... én csak azt nem tom eldönteni, hogy ez melyik japánra emlékeztet hátulról megszólalásig,..talán lexus a kiskupé pedig tiszta micsu.. lassan el kéne törni a kezét ennek a rajzolóbrigádnak az orrmány pedig eccerűen randa.. na jó kéne egy... .. eladnám..oszt vennék inkább egy pipec B6-ot meg egy B7-et Én Camryre tippeltem. Egyébként a BMW mentségére legyen mondva, hogy amennyire rondul a BMW annál jobban a Japók, tehát a stílusbeli különbség standard.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4088 Dátum: 2008. november 11. 10:56:19 am » |
|
Uramatyám, az a világür háttér az komoly? 42KB, főhúzva 640x480-ba, fekete végpont valahol a végtelenben... Ha ez "gyárilag" ilyen, akkor pontosan az ilyenek miatt marad a PC örökre gagyi...
Tényleg nem értem mi a baj vele. Ez egy neten lőtt screenshot, miért legyen ennél jobb? "egy neten lőtt screenshot" így már értem! tehát ez nem része a linux "újdonságának"
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4089 Dátum: 2008. november 11. 11:07:23 am » |
|
Tényleg nem értem mi a baj vele. Ez egy neten lőtt screenshot, miért legyen ennél jobb?
"egy neten lőtt screenshot" így már értem! tehát ez nem része a linux "újdonságának" Ez rész a linux újdonságának, csak ebben az opcióban nem működik a PrintScreen gomb, mást meg nem ismerek, amivel közzétehetném, hogy hogyan is néz ki, ezért kerestem a neten egy képet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 16:18:29 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #4090 Dátum: 2008. november 11. 12:32:25 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #4091 Dátum: 2008. november 11. 12:54:42 pm » |
|
rémes mennyire elstílustalanodik a béjemvé (is).... én csak azt nem tom eldönteni, hogy ez melyik japánra emlékeztet hátulról megszólalásig,..talán lexus a kiskupé pedig tiszta micsu.. lassan el kéne törni a kezét ennek a rajzolóbrigádnak az orrmány pedig eccerűen randa..
na jó kéne egy...
.. eladnám..oszt vennék inkább egy pipec B6-ot meg egy B7-et
Én Camryre tippeltem. Egyébként a BMW mentségére legyen mondva, hogy amennyire rondul a BMW annál jobban a Japók, tehát a stílusbeli különbség standard. Biztos vagy te ebben? Új lancer? Szarul néz ki mi? Új mazda 6? Szintén egy csúnyaság nemde? Na nem kell a standard különbséges történet mert elég nagy tévedés. Ja és az Accordot meg a Legendet nem is említettem. A BMW szélcsatorna miatt eltompította a cápaorrot. Jó nagy fasság volt... Innentől kezdve hanyatlott a formatervezés egyre jobban. Persze azért voltak jól sikerült modellek de formailag egyre inkább jellegtelenedett a márka. 90 után az egyetlen jó találmány az Angel Eyes volt ami esztétikailag kicsit is emelte az arculat fényét. Tömegtermék tömegbe illő formával. Ha mostani autók közül kupét kéne választani eszembe se jutna BMW re gondolni max a 3 asra az még kinéz valahogy de az A5 ös Audi ezerszer jobb kiállású. Sajnálatos tény, de az új BMW-k formailag gyengék.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 16:17:52 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4092 Dátum: 2008. november 11. 13:10:14 pm » |
|
Biztos vagy te ebben?
Igen, biztos. Az általad felsoroltak közül a Honda fog meg valamelyest, de az is "tipikusan" Japán.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4093 Dátum: 2008. november 11. 13:12:15 pm » |
|
szerintem sajnálatos tény inkább az, hogy felnőtt emberek képtelenek felfogni az ízlés szónak a jelentését. nekem egyre jobban tetszenek az "új" BMW-k, és rengeteg ember, aki új BMW-t vesz, valszeg nem okádva ül bele. jót mosolygok majd ezeken a kommenteken, amikor tíz év múlva valamelyik kolléga bejelenti, hogy vesz egy E60-t mászkálni... *az A5 gyönyörű, de pl. a feneke tiszta E92, csak kicsit még joban..
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #4094 Dátum: 2008. november 11. 13:25:25 pm » |
|
szerintem sajnálatos tény inkább az, hogy felnőtt emberek képtelenek felfogni az ízlés szónak a jelentését. nekem egyre jobban tetszenek az "új" BMW-k, és rengeteg ember, aki új BMW-t vesz, valszeg nem okádva ül bele. jót mosolygok majd ezeken a kommenteken, amikor tíz év múlva valamelyik kolléga bejelenti, hogy vesz egy E60-t mászkálni... *az A5 gyönyörű, de pl. a feneke tiszta E92, csak kicsit még joban.. Az ízlés dolgát inkább ne is firtassuk felesleges... olyan téma amelyben egyetértés ritkán születhet. Ha neked tetszenek az a lényeg, nekem nem. Én a 70 es 80 as éveknél lemaradtam, nekem azok az igazán szép autók. Az újak közt is vannak jók de meg se közelítik azt az egyéniséget. Mindegy. Amúgy 10 év múlva nem biztos hogy sok okod lesz mosolyra ha így haladnak a dolgok... ne legyen igazam!
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4095 Dátum: 2008. november 11. 14:25:49 pm » |
|
Pécset a képen látható úriembert fárasztottam rendszeresen esténként ..a legjobb eredményem csütörtök este született. 3 x mondta, hogy ha nem kussolok hozzám vág egy féltéglát Kösz a vendéglátást Gisti! Ja és gumiprofilok: http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/index.php?osCsid=af288f1ce908bd7b7347e8ccc3cbbf28 duma duma ..ott van a szöveg alján ez: "Új termékcsoportunk: "Profilgumik - Gumiprofilok" A katalógus letölthető ITT (2.0 MB PDF file)" Erre katt és töltsd le.. akrobat readerrel meg tod nézni a katalógust, ott van méret szerint minden + elérhetőség. Sok sikert! Én csak a veteránban láttam a reklámot, sz.tem kurva drágák..de nézd meg ..én őket tudtam így hírtelen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4096 Dátum: 2008. november 11. 14:40:16 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4097 Dátum: 2008. november 11. 14:52:05 pm » |
|
Én még mindíg a jó öreg olajhűtéses 1100-es gixxer blokkra esküszöm. http://www.youtube.com/watch?v=2Xv76qiJFJg&feature=related Az új motorokról és blokkokról kb. az a véleményem ,mint az új autókról (még ha az egy ls 600 luxus is.. mi majd kap egy vírust blutothon keresztül és megfertőzi a kocsit -megtörtént eset- hagyjuk...vicc , okádék ..még ha most megy is 260-al. ), vagy a női fociról
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4098 Dátum: 2008. november 11. 15:23:55 pm » |
|
Én még mindíg a jó öreg olajhűtéses 1100-es gixxer blokkra esküszöm. http://www.youtube.com/watch?v=2Xv76qiJFJg&feature=related Az új motorokról és blokkokról kb. az a véleményem ,mint az új autókról (még ha az egy ls 600 luxus is.. mi majd kap egy vírust blutothon keresztül és megfertőzi a kocsit -megtörtént eset- hagyjuk...vicc , okádék ..még ha most megy is 260-al. ), vagy a női fociról Végülis jók a régi motorok, egyenesben haátrozottan jól tolnak:PP Szerintem a motorok mostanában lépték át véglegesen azt a határt, ami után nehéz tökéleteset alkotni, de ha sikerül, az mindent visz. December 31-e után már nem lehet forgalomba helyezni karburátoros motorokat, ezzel lezárul egy korszak. Az elmúlt években száznál több motort próbáltam, de finomságban egyik injektoros sem vette fel a versenyt egy jó karbissal. De: kevesebbet fogyasztanak teljesítményükhöz képest, környezetkímélőbbek, és nagyobb teljesítményt lehet velük elérni az egész fordulatszámtartományt nézve. Jövőre már lesz széria Traction Control, ABS szinte mindenhez, egyre gyakoribb az elektromos gázmarkolat is. Másrészt, mielőtt belemerülnénk a múlt siratásába, a mai motorok váza, futóműve, féke, üléspozíciója nem említhető egy napon egy akár 5-10 évvel ezelőtti motorhoz képest sem. Az autóknál ezt a fordulópontot legkésőbb 1990-es évek közepére teszem, amikor a környezetvédelem és a biztonság átvette a szerepet. Persze a specialisták továbbra is gyártanak olyan autókat, amik sokkal jobbak, mint valaha, de azok drágák is, a sorozatgyártott autók többsége inkább zöld és biztonságos, mint élvezetes... Na de egy Elise, egy M3 vagy egy Caparo? )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4099 Dátum: 2008. november 11. 15:29:25 pm » |
|
Eddig két embernek adtam oda.. az egyik feldőlt vele állóhelyben ,mert nem bírta megtartani (bár ő egy fasz ). Még áll a lehetőség, Neked, hogy kipróbáld ! Írhatnál róla egy tanulmányt.. akkor megvenném a minden motor-t és bekeretezném (De egy foggal kisebb fogaskereket teszek előre )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4100 Dátum: 2008. november 11. 15:41:41 pm » |
|
Eddig két embernek adtam oda.. az egyik feldőlt vele állóhelyben ,mert nem bírta megtartani (bár ő egy fasz ). Még áll a lehetőség, Neked, hogy kipróbáld ! Írhatnál róla egy tanulmányt.. akkor megvenném a minden motor-t és bekeretezném (De egy foggal kisebb fogaskereket teszek előre ) Szerinted akkor jobban egykerekezne? )))) NA majd jövőre, ha lesz új GSX-R1000 Tesztmotor, csinálunk egy összehasonlítót! kiváncsi leszek, neked is mi lesz a véleméyned az újról. Mondjuk a Hring után:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4101 Dátum: 2008. november 11. 15:48:58 pm » |
|
Eddig két embernek adtam oda.. az egyik feldőlt vele állóhelyben ,mert nem bírta megtartani (bár ő egy fasz ). Még áll a lehetőség, Neked, hogy kipróbáld ! Írhatnál róla egy tanulmányt.. akkor megvenném a minden motor-t és bekeretezném (De egy foggal kisebb fogaskereket teszek előre ) Szerinted akkor jobban egykerekezne? )))) NA majd jövőre, ha lesz új GSX-R1000 Tesztmotor, csinálunk egy összehasonlítót! kiváncsi leszek, neked is mi lesz a véleméyned az újról. Mondjuk a Hring után:) Szavad ne feledd!!!! Bár lehet ,hogy addigra lesz még egy kis meglepi is.. bekerül a wiseco hengersor 1374 ccm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4102 Dátum: 2008. november 11. 16:15:51 pm » |
|
Kell is az erősítés, szerintem közel lesz a 200 pacihoz az új gixer. Az alsó tartományi nyomatékot meg feltankolt 190kg körüli súllyal kompenzálja:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4103 Dátum: 2008. november 11. 16:53:24 pm » |
|
Azt hiszem Bubo topicjában volt "vita", hogy miért nem jó a gyári emelő, miért jó a krokodil, stb....
Na akkor tessék: tegnap viszonylag értelmes időben jutottam haza (5 körül - az általános 8-9 helyett) ezért a halogatott kerékcserét megejtettem. De mivel a krokodilom Törökszentmiklóson van, ezért rábeszéltem magam, hogy menni fog az a gyári emelővel is.
Hát jó megsz***ttam magam! főszerepben: E32 gyári emelő tökéletes orig. állapot (jó kenéssel) mellékszerep: E32 teljesen ép emelési pontok, és én, az elején még teljesen ép elmével
Itt most ugye 1 emelés/1 kerék csere verzióról van szó. Minden egyes kerék emelését legalább 2x 3x kellett újrakezdeni, mivel állandóan balra-jobbra bicskázott az emelő. Értsd: annak ellenére hogy pontosan beállítod függőleges tengelyre és beilleszed a fejét az emelési ponthoz, egy bizonyos terhelésnél már elkezd erre-arra kitérni az emelő mind a függőlegestől mind pedig a mozgó emelőrész az egész emelőhöz képest.
Másodrészt olyan rohadt nagy áttétellel dolgozik az emelő, hogy kb. 50 tekerés mire egyszer megemeled. Ugye ha vissza kell engedni hogy beigazítsd újra, akkor el lehet gondolni mennyit tekergettem azt a szart.
A lényeg hogy cirka 1,5 óra volt a négy kerékcsere és nyomás ellenőrzés/szintrehozás (kicsi+: az egyik gyűrű beleszorult az alufelnibe és azt ki kellett operálni úgy hogy még használható legyen) és ha ebbe még bele is számolom, hogy nem ezzel kelek nap mint nap, akkor is kurva sok.
A krokodillal kb 1 perc egy emelés és ha jól elkapja az ember (még ha nem is difinél emel) beleférhet hogy az egy oldali kerekeket egy emeléssel lecseréli. + A fejkialakítása jobb és a felépítéséből adódóan stabilabb az egész.
Ja, azt már ne is említsem, hogy amelyik felnibe beszorult a gyűrű, az ugyebár nem nagyon akart lejönni az agyról. Na kimeri megütögetni/rugdosni a kereket, hogy "megtörje a feszülést" miközben a gyári emelőn áll az autó? (3 csavar vissza - visszaenged hatáterhelésig - amikor a gumi is leér már valamennyit - és akkor mertem csak erőt alkalmazni)
Szóval ezek után nekem ne mondja senki hogy a gyári emelő az milyen szuper. (egy defetet cserélni az útszélén mikor nincs más - arra találták ki) nem arra hogy az ember rendszeresen (vagy többször) emelje az autóját és ne adj isten esetleg szerelgessen alatta.
Kikapcs.
Sajnálom, hogy így megszívtad, legalább lett 1 ember aki talán most már nem tartja hülyeségnek amit írtam a gyári emelőről...
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4104 Dátum: 2008. november 11. 17:03:22 pm » |
|
direkt gyári emelővel cseréltem kerekeket vasárnap gondoltam kicsit szopatom magam, de nem sikerült. semmi probléma nem volt vele.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4105 Dátum: 2008. november 11. 17:15:11 pm » |
|
Én meg 2db krokodilt alátoltam, és egyszerre emeltem oldalanként. A kerekek lemosásával együtt volt fél óra...
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #4106 Dátum: 2008. november 11. 17:15:31 pm » |
|
itt mindenki tud kereket centrírozni otthon, h saját maga cseréli le?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4107 Dátum: 2008. november 11. 17:18:59 pm » |
|
itt mindenki tud kereket centrírozni otthon, h saját maga cseréli le? a télit a gumis megcsinálta akkor, amikor levette, így csak fel kell rakni. a nyári garnitúra úgyis változik, majd az új gumival meg a gumishoz.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4108 Dátum: 2008. november 11. 17:30:26 pm » |
|
direkt gyári emelővel cseréltem kerekeket vasárnap gondoltam kicsit szopatom magam, de nem sikerült. semmi probléma nem volt vele. Milyen autón?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4109 Dátum: 2008. november 11. 17:41:11 pm » |
|
itt mindenki tud kereket centrírozni otthon, h saját maga cseréli le? Ezt nem értem. Pl a téli kerékről a leszerelés óta LERÁGTA egy egér az ólmot a nyár folyamán, hogy centrírozni kellene??? Rá van írva grétával hogy BE, azt főrakom bal elsőnek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. november 11. 17:47:19 pm írta csabE28 »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
|