CápaBMW fórum
2024. november 28. 00:25:12 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... 190   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Offtopic; minden, ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli  (Megtekintve 2872074 alkalommal)
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4410 Dátum: 2008. november 30. 20:31:07 pm »

hadd ne hasaljak ide neked goromba számokat, inkább elkérném a mérési jegyzőkönyveket...

Értelek. És szerinted mit fog mutatni?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4411 Dátum: 2008. november 30. 20:37:22 pm »

Persze Győrben. Azonkívül még volt a Műszaki Egyetemen és annyi!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #4412 Dátum: 2008. november 30. 20:42:15 pm »

hadd ne hasaljak ide neked goromba számokat, inkább elkérném a mérési jegyzőkönyveket...

Értelek. És szerinted mit fog mutatni?

hát hogy győrben négy-öt különböző alkalommal teljesítménymérő padon ment az autó.
 Wink

Nagyon elkanyarodtatok a témától... Cheesy Már a nyolcvanas évek elején tartunk, AZ-s rendszámok fotóit látjuk, meg szürke forgalmit...  
A beszélgetés abból indult ki, hogy én azt mondtam, hogy kb 10 éve vittek egy kb 160
VFTS Ladával, és beszartam. Erre Gisti mondta hogy az nem lehet... Nem a nyolcvanas évek elejéről volt szó, hanem kb 10 éve, most meg arról beszélgettek, hogy 28 éve volt e pad vagy sem... Cheesy
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4413 Dátum: 2008. november 30. 20:45:51 pm »

Na akkor most beszéltem Hóman Tibivel :
Jó rendben 10 éve lehetett 150-160paci (vérszegény fajta) Kerjbik épített anno a Lajtai Zsoltéknak egy rally gépet az volt olyan 130 lovas. az akkori általa épített gép (pálya és nem vfts) 180 le körül volt.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #4414 Dátum: 2008. november 30. 20:55:37 pm »

Na akkor most beszéltem Hóman Tibivel :
Jó rendben 10 éve lehetett 150-160paci (vérszegény fajta) Kerjbik épített anno a Lajtai Zsoltéknak egy rally gépet az volt olyan 130 lovas. az akkori általa épített gép (pálya és nem vfts) 180 le körül volt.


Az különben lehet hogy a gyári vilniusi technika az tényleg csak 120 volt... Azokon gondolom nem 2x45 weber volt mint már ezeken az újabbakon...
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4415 Dátum: 2008. november 30. 21:11:26 pm »

Tudnék olyan Ladát mondani,amelyik nagyon közel van a 200pacihoz,és olyat amelyik bőven tullépte a 200pacit,mindbe laba motor van!! :-)Se turbó,se nitró,se kompresszor!!

Ezt komolyan mondod??? Nem kötekedni akarok a kérdés komoly....
Teljesen komoly!!Az egyik 192ló,a másik ha az emlékeim nem csalnak akkor 230körül van!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:39:59 pm írta Promega » Naplózva

steffe
VA E21
Vendég
« Válasz #4416 Dátum: 2008. december 01. 04:29:14 am »

Ezt komolyan mondod??? Nem kötekedni akarok a kérdés komoly....
Teljesen komoly!!Az egyik 192ló,a másik ha az emlékeim nem csalnak akkor 230körül van!! smiley
Képek, adatok... bizonyítékok!?  huh
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:39:41 pm írta Promega » Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4417 Dátum: 2008. december 01. 11:58:08 am »

Persze Győrben. Azonkívül még volt a Műszaki Egyetemen és annyi!

az már kettő.
 Wink
Ja egy egész országnak!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
VA E21
Vendég
« Válasz #4418 Dátum: 2008. december 01. 16:35:37 pm »

Nem teljesen összehasonlítható a vitatopicos törléssel, de itt is volt egy q.va nagy delete  Shocked

http://www.youtube.com/watch?v=7z7HLFwuDHA&feature=related
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4419 Dátum: 2008. december 01. 16:48:34 pm »

Teljesen komoly!!Az egyik 192ló,a másik ha az emlékeim nem csalnak akkor 230körül van!! smiley
Képek, adatok... bizonyítékok!?  huh
A bizonyiték a mérőpad!! smiley
Megpróbálok fényképet szerezni!!!
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:38:54 pm írta Promega » Naplózva

steffe
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4420 Dátum: 2008. december 01. 20:25:59 pm »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.12.01.&370686


baszott jó lehet!  crazy2
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #4421 Dátum: 2008. december 01. 20:42:38 pm »

100 darab........
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4422 Dátum: 2008. december 01. 20:44:50 pm »

ja igen, tudom Graf, téged a "limited edition", mint olyan rosszul érint..

nekem nagyon bejön  Azn
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4423 Dátum: 2008. december 01. 21:09:41 pm »

  Evil   Grin   Cheesy 
Kis vidámság így estére  Roll Eyes 

Az utolsó képet az egyik német cápás oldalon találtam a http://e28.de-n. Bontogatás után rendeztek egy kis bulit Smiley


* amu.sized.jpg (41.26 KB, 480x640 - megtekintve 929 alkalommal.)

* opel sufni.jpg (36 KB, 640x480 - megtekintve 782 alkalommal.)

* trabant.jpg (36.71 KB, 450x352 - megtekintve 960 alkalommal.)

* DSCI0010robbiebier.jpg (90.12 KB, 1200x1600 - megtekintve 963 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 01. 21:13:08 pm írta d12enes » Naplózva

70/627-5355
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4424 Dátum: 2008. december 01. 21:12:15 pm »

A  mostani gépek lehet, hogy az elektronikával már elérik ezt a teljesitményt de ha Mo. -on valaki számitott motorépitésben akkor Hóman Tibi pl.az egyik nagy volt és én csak azt mondom amit ő .  Rgyébként meg akkoriban nem nagyon találtál mérőpadot amivel ezt kontrollálni tudtad volna
És még valami: A magyar ember mindig szeret nagyobbat mondani mint ami van....

Hú most kíváncsivá tettél de nagyon... kíváncsi voltam hogy ez a szar állat átbaszott e Evil Roll Eyes Én elhittem neki... Most elég sok helyen utána olvastam, és nagyjából mindenhol 150 - 160 at  írnak, pl ez a könyv is most fog megjelenni:
http://www.toljadneki.hu/modules.php?name=News&file=print&sid=1523
Most ahogy így utána számoltam, ez 2000 ben volt... szóval szerinted lehetetlen volt hogy 150 -160 lehetett?

 

Teljesen reális az a 150-160 ló. Sőt egy jól megépített fullos lada motor megvan 170 ló is, de persze az ára is elég húzós, simán milla felett van és kb egy szezont bír ki. Jah és 9000-ig el lehet forgatni lazán.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4425 Dátum: 2008. december 01. 23:09:09 pm »

Hú most kíváncsivá tettél de nagyon... kíváncsi voltam hogy ez a szar állat átbaszott e Evil Roll Eyes Én elhittem neki... Most elég sok helyen utána olvastam, és nagyjából mindenhol 150 - 160 at  írnak, pl ez a könyv is most fog megjelenni:
http://www.toljadneki.hu/modules.php?name=News&file=print&sid=1523
Most ahogy így utána számoltam, ez 2000 ben volt... szóval szerinted lehetetlen volt hogy 150 -160 lehetett?

 

Teljesen reális az a 150-160 ló. Sőt egy jól megépített fullos lada motor megvan 170 ló is, de persze az ára is elég húzós, simán milla felett van és kb egy szezont bír ki. Jah és 9000-ig el lehet forgatni lazán.
A havassy motor 2milla,de van még drágábban is!!!
Ha az emlékeim nem csalnak akkor annak a 230 lóerő körüli Ladának 3miller fölött van a motor ára!!
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:38:01 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #4426 Dátum: 2008. december 02. 06:59:15 am »

ja igen, tudom Graf, téged a "limited edition", mint olyan rosszul érint..

nekem nagyon bejön  Azn
És mégis mond már meg mi jó ezen?
100 darab az még a limited editionba is rossz.
Merci 190 Evolution 2-ből készült egy normális számú limited edition. Kicsivel több mint 500 darab (4 van hivatalosan Magyarországon). Ezzel se értek egyet de ez legalább normálisabb. De mi ez a 100 darab..... áááááá
Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #4427 Dátum: 2008. december 02. 13:34:43 pm »

törésteszt...

Apa a kormánynál megszólal:

- Móricka ne rugdosd már az ülésemet!!!  Grin
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4428 Dátum: 2008. december 02. 16:31:27 pm »

ja igen, tudom Graf, téged a "limited edition", mint olyan rosszul érint..

nekem nagyon bejön  Azn
És mégis mond már meg mi jó ezen?
100 darab az még a limited editionba is rossz.
Merci 190 Evolution 2-ből készült egy normális számú limited edition. Kicsivel több mint 500 darab (4 van hivatalosan Magyarországon). Ezzel se értek egyet de ez legalább normálisabb. De mi ez a 100 darab..... áááááá


Ne ragadj már le. ADR motorsport ennyit vállal, mert az aktuális piaci helyzetben ennyit tud biztosan eladni. Ha lesz rá megrendelés, úgyis legyártanak többet, ha nem, akkor meg ennyi. Egyébként meg pont ez a kategória, ahol ehhez nem kell ADR motorsport, hanem pénz, internet meg szervíz segítségével otthon is összerakhatod magadnak, mert ezekhez Amcsiban minden adott.
Naplózva

Főmordor.
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #4429 Dátum: 2008. december 02. 19:39:29 pm »

És mégis mond már meg mi jó ezen?
100 darab az még a limited editionba is rossz.
Merci 190 Evolution 2-ből készült egy normális számú limited edition. Kicsivel több mint 500 darab (4 van hivatalosan Magyarországon). Ezzel se értek egyet de ez legalább normálisabb. De mi ez a 100 darab..... áááááá


abból egy az,  amit folyamatosan hirdetnek a használtautón, mi?

Egyetlen egyet, jó nagy ideje. 4 van Magyarországon mint írtam egyik ittvan Vácon.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:37:42 pm írta Promega » Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #4430 Dátum: 2008. december 02. 20:07:39 pm »

hát mert az, ami a használtautón van, na az sose volt evo.

miért is?
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:37:20 pm írta Promega » Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #4431 Dátum: 2008. december 02. 20:30:59 pm »

Mindegy. A lényegtől nagyon eltértünk. A limitált szériát elítélem hülyeségnek tartom ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:36:13 pm írta Promega » Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #4432 Dátum: 2008. december 02. 20:51:08 pm »


Én ennyire nem néztem meg, csak a külső fotókat láttam róla,
nekem inkább az ára volt gyanús... Ennyiért már rég megvették volna itthon is ha tényleg az lenne...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:35:43 pm írta Promega » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4433 Dátum: 2008. december 02. 21:11:32 pm »

tipikus "magyar" limited edition gép...

mellesleg Graf, mi az, hogy 4 van hivatalosan itthon? ki a franc tartja számon hivatalosan? hol lehet ennek az adatbázisnak utánanézni?
ja, és a 4 nekem mármár soknak tűnik. max 2-t vállalnék be ezek közül.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4434 Dátum: 2008. december 02. 21:40:18 pm »


hasonlítsd össze a kettőt.
az evóban sosem volt fabetét.
rátét, ok.
nem ilyen a kereke.
lecserélték, oké.
nodehogy a műszeregység se stimmel...
mercis haverok nézték, ez nem AZ.

Először is nem kétlem, hogy a magyar az nem EVO. Ha mercis haverok azt mondták biztos úgy van. De mi a hézag a műszerezettséggel?
Naplózva

Főmordor.
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #4435 Dátum: 2008. december 02. 21:50:35 pm »


hasonlítsd össze a kettőt.
az evóban sosem volt fabetét.
rátét, ok.
nem ilyen a kereke.
lecserélték, oké.
nodehogy a műszeregység se stimmel...
mercis haverok nézték, ez nem AZ.

Először is nem kétlem, hogy a magyar az nem EVO. Ha mercis haverok azt mondták biztos úgy van. De mi a hézag a műszerezettséggel?

Neked már csicsikáznod kéne inkább...
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4436 Dátum: 2008. december 02. 23:36:47 pm »

Pet!

Ro-La-ztál már valaha?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #4437 Dátum: 2008. december 03. 21:19:45 pm »

gratulálok.
nem mindegy nekik? Akkor ne ragassz rá semmit, úgyis megveszik és még aznap benyakalják az egészet.
ugyanez svéd, norvég. ott is kelendő az alkohol.

És neked milyen táblád van ott elötted a szélvédő mögött? PETBULL? Evil
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:35:11 pm írta Promega » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4438 Dátum: 2008. december 03. 22:35:28 pm »

Pet!

Ro-La-ztál már valaha?
Egy párszor igen , miért ?
út : 45 perc
pénz: nem tudom cég állta.
kaja: van de xar és állítólag drága. sör az biztos nincs  Grin
első 10 percben elmondják a maszk felvételét meg pár baromságot.
Ha mentek angliába vigyetek cigit meg olcsó whiskyt, persze az olcsó whiskyre drága whisky cimkét kel ragasztani. (eladásra)
Kamionnal menet van CO2 kontroll meg röntgen, meg busz visz a vonatfülkéhez, miután leparkoltál a vonatra . Személykocsit nem tudom.

És franciában ha mentek Calais elött a 48-as kijáratnál van a Transmark. Érdemes letérni.
 Körforgónál:
jobbra total kút----
balra Pidou (piabolt-de van kaja és szuvenir is ) ajánlom a Blondy nevű 0,33L-es sört persze tálcástól
egyenesen (3,5 tonnás behajtani tilos tábla van , de nem szólt senki a 40 tonnásra)tovább a vasút után lesz egy Edy nevű bolt. elég jó árai vannak ..
Ha érdekel még valami akkor kérezz.

kössz!
főleg a praktikus tanácsokat Cheesy
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #4439 Dátum: 2008. december 03. 22:36:49 pm »

tipikus "magyar" limited edition gép...

mellesleg Graf, mi az, hogy 4 van hivatalosan itthon? ki a franc tartja számon hivatalosan? hol lehet ennek az adatbázisnak utánanézni?
ja, és a 4 nekem mármár soknak tűnik. max 2-t vállalnék be ezek közül.
Hivatalos jelzőval arra gondoltam, hogy magyar papírokkal van itthon.
Én meg még többet is. Ha magyar rendszám nélkülieket is belevesszük.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... 190   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!