02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3150 Dátum: 2009. február 27. 10:52:59 am » |
|
A tetőcsomagtartó mindíg önmagáért beszél. Most miért? Egy letűnt kor emléke, amikor 1,5 mázsa hideg élelmiszert vitt egy család 1 hetes balatoni nyaralására és 2-szer álltak meg közben pihenni, amíg odaértek. Amikor még a 2 gyerek mellé elvitték a nagyit is, aki rántotthúsos csalamádés szendviccsel tömte a kölyköket odafelé. A csomagtartó kapacitását teljesen kitöltötte az akkoriban elengedhetetlen szerszámostáska, emelő, 2db pótkerék, a csővázas sátor, ami felállítva nagyobb volt, mint sokunk panellakása, gázrezsó, edények és a 2db hűtőtáska. A nyaraláshoz szükséges ruhák, ami fejenként 2db rövidgatya és 5db póló lehetett már nem fért el csak a tetőn. Látszik, hogy tacskó vagy még. Mit nagyképűsködsz itt ... b@zdmeg... hol van neked panellakásod... marha... Panelben éltem 10 éves koromig Te f@sz. F@sz vagy te APA KEZDŐDIK Nincs munkád Bence???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3151 Dátum: 2009. február 27. 11:41:37 am » |
|
Ez direkt nem a "hírdetések más oldalakon" topic-ba rakom, mert KF-féle info lenne jó. (hány db volt, mennyi lehet még egyben) Bazs E28 tolta a szemembe: 1 szériás -kislámpás- E12 Alpina B6. Én most látok ilyet először - szerintem piszok ritka darab lehet. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=99298633&pageNumber= 3&scopeId= C&sortOption.sortBy= price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId= 1100&makeModelVariant1.searchInFreetext= false&makeModelVariant2.searchInFreetext= false&makeModelVariant3. searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment= Car&maxFirstRegistrationDate=1998-12-31&siteId= GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired= NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export= NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2[/url]
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 07. 14:04:08 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
bazs e28
Nem elérhető
Hozzászólások: 326
|
|
« Válasz #3152 Dátum: 2009. február 27. 12:02:45 pm » |
|
Ez direkt nem a "hírdetések más oldalakon" topic-ba rakom, mert KF-féle info lenne jó. (hány db volt, mennyi lehet még egyben) Bazs E28 tolta a szemembe: 1 szériás -kislámpás- E12 Alpina B6. Én most látok ilyet először - szerintem piszok ritka darab lehet.
link
szép darab ,az biztos!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 07. 14:04:25 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3153 Dátum: 2009. február 27. 12:19:08 pm » |
|
Ez direkt nem a "hírdetések más oldalakon" topic-ba rakom, mert KF-féle info lenne jó. (hány db volt, mennyi lehet még egyben) Bazs E28 tolta a szemembe: 1 szériás -kislámpás- E12 Alpina B6. Én most látok ilyet először - szerintem piszok ritka darab lehet.
link
Hát... nem tudom ... nekem ez valahogy nem az aminek lennie kéne... nem tudom miért, de az ára sem stimmel... szerintem ennek minimum kétszer ennyibe kéne kerülnie...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 07. 14:04:45 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3154 Dátum: 2009. február 27. 12:21:34 pm » |
|
Most lehet hogy hülyeséget írok, de a B6 az e21 volt, és nem e12... abból inkább B7 volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3155 Dátum: 2009. február 27. 12:23:33 pm » |
|
Most lehet hogy hülyeséget írok, de a B6 az e21 volt, és nem e12... abból inkább B7 volt
én úgy tudom, hogy anno a beszerelt motor típusától függöt, hogy milyen Bx... E21 B6 volt, abban is 2.8 van Volt E12 B7 és volt E24 B7 is, stb. Szóval a szám nem a típust hanem a motort azonosította.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3156 Dátum: 2009. február 27. 12:55:21 pm » |
|
Nem akarom hogy 02-nek legyen igaza! De lehet át vagyok(unk) baszva. Keresgéltem a guglin "e12 alpina b6"-ra: semmi. Keresgéltem tovább, és ezt találtam: http://www.bmw-alpina.co.jp/automobiles/museum/model/index.htmlBár a fene tudja. Ugyebár alpina-éknál nem lehet tudni, mi volt hivatalosan mi nem, meg mennyi, meg van-e róla info.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3157 Dátum: 2009. február 27. 13:07:22 pm » |
|
Nem akarom hogy 02-nek legyen igaza! De lehet át vagyok(unk) baszva. Keresgéltem a guglin "e12 alpina b6"-ra: semmi. Keresgéltem tovább, és ezt találtam: http://www.bmw-alpina.co.jp/automobiles/museum/model/index.htmlBár a fene tudja. Ugyebár alpina-éknál nem lehet tudni, mi volt hivatalosan mi nem, meg mennyi, meg van-e róla info. Nem vagyok szakértő, de szerintem e12 alpina b6 nem volt...pláne nem 76 ban... ha meg volt, akkor meg kurva olcsón adja, bár nincs valami pöpec állapotban... nem tudom tényleg, de nekem nem meggyőzőek azok a fotók... az inkább egy alpina motorral szerelt e12 felmatricázva... de semmi esetre sem eredeti kocsi...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3158 Dátum: 2009. február 27. 13:09:52 pm » |
|
Nem akarom hogy 02-nek legyen igaza! De lehet át vagyok(unk) baszva. Keresgéltem a guglin "e12 alpina b6"-ra: semmi. Keresgéltem tovább, és ezt találtam: http://www.bmw-alpina.co.jp/automobiles/museum/model/index.htmlBár a fene tudja. Ugyebár alpina-éknál nem lehet tudni, mi volt hivatalosan mi nem, meg mennyi, meg van-e róla info. Nem vagyok szakértő, de szerintem e12 alpina b6 nem volt...pláne nem 76 ban... ha meg volt, akkor meg kurva olcsón adja, bár nincs valami pöpec állapotban... nem tudom tényleg, de nekem nem meggyőzőek azok a fotók... az inkább egy alpina motorral szerelt e12 felmatricázva... de semmi esetre sem eredeti kocsi... Női hozzáállás: Mindegy de jó a színe, megvesszük
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3159 Dátum: 2009. február 27. 13:12:22 pm » |
|
Milyen értelemben lennél rá kíváncsi?? Arra, hogy csináltak 2300cm 3-t a sima húszból fúrás nélkül?? Vagy mi? Vagy, hogy egy ilyen "gány" motor meddig bírja??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3160 Dátum: 2009. február 27. 13:34:24 pm » |
|
Milyen értelemben lennél rá kíváncsi?? Arra, hogy csináltak 2300cm 3-t a sima húszból fúrás nélkül?? Vagy mi? Vagy, hogy egy ilyen "gány" motor meddig bírja?? Hát ha a kasztni makulátlan, akkor egy 6-7 kilót simán megérhet tökmindegy milyen motor van benne. Felnit leszámítva fasza kiállása van a gépnek.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3161 Dátum: 2009. február 27. 13:41:30 pm » |
|
Milyen értelemben lennél rá kíváncsi?? Arra, hogy csináltak 2300cm 3-t a sima húszból fúrás nélkül?? Vagy mi? Vagy, hogy egy ilyen "gány" motor meddig bírja?? Úgy értettem, hogy kíváncsi lennék az átépítés minőségére, igényességére: nem csak a mocira értve hanem az összes sallanggal együtt véve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3162 Dátum: 2009. február 27. 13:47:05 pm » |
|
Nem akarom hogy 02-nek legyen igaza! De lehet át vagyok(unk) baszva. Keresgéltem a guglin "e12 alpina b6"-ra: semmi. Keresgéltem tovább, és ezt találtam: http://www.bmw-alpina.co.jp/automobiles/museum/model/index.htmlBár a fene tudja. Ugyebár alpina-éknál nem lehet tudni, mi volt hivatalosan mi nem, meg mennyi, meg van-e róla info. Nem vagyok szakértő, de szerintem e12 alpina b6 nem volt...pláne nem 76 ban... ha meg volt, akkor meg kurva olcsón adja, bár nincs valami pöpec állapotban... nem tudom tényleg, de nekem nem meggyőzőek azok a fotók... az inkább egy alpina motorral szerelt e12 felmatricázva... de semmi esetre sem eredeti kocsi... Sajnos egyre biztosabb, hogy neked van igazad. Viszont akkor tényleg nagyon ritka típus, mert nincs. Megint sasoltam a képeket és a csomifedélen nekem "520"-nak tűnő felirat van. A pláne nem 76-ban viszont nem értem, mert 02-ből is volt már alpina, szóval korban beleférne. A B6-os mivoltja is elképzelhető lett volna. 1 szónak is 100 a vége: beugrottam. De vége.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3163 Dátum: 2009. február 27. 13:53:32 pm » |
|
Milyen értelemben lennél rá kíváncsi?? Arra, hogy csináltak 2300cm 3-t a sima húszból fúrás nélkül?? Vagy mi? Vagy, hogy egy ilyen "gány" motor meddig bírja?? Úgy értettem, hogy kíváncsi lennék az átépítés minőségére, igényességére: nem csak a mocira értve hanem az összes sallanggal együtt véve. Értem, hát sajnos leginkább csak az tudja aki csinálta, de ha "gány" munka született biztos nem köti a vevőjelöltek orrára....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3164 Dátum: 2009. február 27. 13:59:10 pm » |
|
Nem akarom hogy 02-nek legyen igaza! De lehet át vagyok(unk) baszva. Keresgéltem a guglin "e12 alpina b6"-ra: semmi. Keresgéltem tovább, és ezt találtam: http://www.bmw-alpina.co.jp/automobiles/museum/model/index.htmlBár a fene tudja. Ugyebár alpina-éknál nem lehet tudni, mi volt hivatalosan mi nem, meg mennyi, meg van-e róla info. Nem vagyok szakértő, de szerintem e12 alpina b6 nem volt...pláne nem 76 ban... ha meg volt, akkor meg kurva olcsón adja, bár nincs valami pöpec állapotban... nem tudom tényleg, de nekem nem meggyőzőek azok a fotók... az inkább egy alpina motorral szerelt e12 felmatricázva... de semmi esetre sem eredeti kocsi... Sajnos egyre biztosabb, hogy neked van igazad. Viszont akkor tényleg nagyon ritka típus, mert nincs. Megint sasoltam a képeket és a csomifedélen nekem "520"-nak tűnő felirat van. A pláne nem 76-ban viszont nem értem, mert 02-ből is volt már alpina, szóval korban beleférne. A B6-os mivoltja is elképzelhető lett volna. 1 szónak is 100 a vége: beugrottam. De vége. Igen 02ből volt, de e12 ből nem és e21 ből sem, azokat kicsit később kezdték el gyártani...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3165 Dátum: 2009. február 27. 14:21:06 pm » |
|
Nem akarom hogy 02-nek legyen igaza! De lehet át vagyok(unk) baszva. Keresgéltem a guglin "e12 alpina b6"-ra: semmi. Keresgéltem tovább, és ezt találtam: http://www.bmw-alpina.co.jp/automobiles/museum/model/index.htmlBár a fene tudja. Ugyebár alpina-éknál nem lehet tudni, mi volt hivatalosan mi nem, meg mennyi, meg van-e róla info. Nem vagyok szakértő, de szerintem e12 alpina b6 nem volt...pláne nem 76 ban... ha meg volt, akkor meg kurva olcsón adja, bár nincs valami pöpec állapotban... nem tudom tényleg, de nekem nem meggyőzőek azok a fotók... az inkább egy alpina motorral szerelt e12 felmatricázva... de semmi esetre sem eredeti kocsi... Sajnos egyre biztosabb, hogy neked van igazad. Viszont akkor tényleg nagyon ritka típus, mert nincs. Megint sasoltam a képeket és a csomifedélen nekem "520"-nak tűnő felirat van. A pláne nem 76-ban viszont nem értem, mert 02-ből is volt már alpina, szóval korban beleférne. A B6-os mivoltja is elképzelhető lett volna. 1 szónak is 100 a vége: beugrottam. De vége. Igen 02ből volt, de e12 ből nem és e21 ből sem, azokat kicsit később kezdték el gyártani... Na de miért ne lett volna 76-ban E12?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3166 Dátum: 2009. február 27. 14:22:58 pm » |
|
Milyen értelemben lennél rá kíváncsi?? Arra, hogy csináltak 2300cm 3-t a sima húszból fúrás nélkül?? Vagy mi? Vagy, hogy egy ilyen "gány" motor meddig bírja?? Úgy értettem, hogy kíváncsi lennék az átépítés minőségére, igényességére: nem csak a mocira értve hanem az összes sallanggal együtt véve. Értem, hát sajnos leginkább csak az tudja aki csinálta, de ha "gány" munka született biztos nem köti a vevőjelöltek orrára.... De azért ha átnézed az autót csak látszik hogy pik-pak vagy igényes.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3167 Dátum: 2009. február 27. 14:32:42 pm » |
|
Milyen értelemben lennél rá kíváncsi?? Arra, hogy csináltak 2300cm 3-t a sima húszból fúrás nélkül?? Vagy mi? Vagy, hogy egy ilyen "gány" motor meddig bírja?? Úgy értettem, hogy kíváncsi lennék az átépítés minőségére, igényességére: nem csak a mocira értve hanem az összes sallanggal együtt véve. Értem, hát sajnos leginkább csak az tudja aki csinálta, de ha "gány" munka született biztos nem köti a vevőjelöltek orrára.... De azért ha átnézed az autót csak látszik hogy pik-pak vagy igényes. Ez igaz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3168 Dátum: 2009. február 27. 14:34:14 pm » |
|
Nem akarom hogy 02-nek legyen igaza! De lehet át vagyok(unk) baszva. Keresgéltem a guglin "e12 alpina b6"-ra: semmi. Keresgéltem tovább, és ezt találtam: http://www.bmw-alpina.co.jp/automobiles/museum/model/index.htmlBár a fene tudja. Ugyebár alpina-éknál nem lehet tudni, mi volt hivatalosan mi nem, meg mennyi, meg van-e róla info. Nem vagyok szakértő, de szerintem e12 alpina b6 nem volt...pláne nem 76 ban... ha meg volt, akkor meg kurva olcsón adja, bár nincs valami pöpec állapotban... nem tudom tényleg, de nekem nem meggyőzőek azok a fotók... az inkább egy alpina motorral szerelt e12 felmatricázva... de semmi esetre sem eredeti kocsi... Sajnos egyre biztosabb, hogy neked van igazad. Viszont akkor tényleg nagyon ritka típus, mert nincs. Megint sasoltam a képeket és a csomifedélen nekem "520"-nak tűnő felirat van. A pláne nem 76-ban viszont nem értem, mert 02-ből is volt már alpina, szóval korban beleférne. A B6-os mivoltja is elképzelhető lett volna. 1 szónak is 100 a vége: beugrottam. De vége. Igen 02ből volt, de e12 ből nem és e21 ből sem, azokat kicsit később kezdték el gyártani... Na de miért ne lett volna 76-ban E12? Alpináról beszéltünk nem? Persze hogy volt e12 csak alpina nem ugyan úgy e21 is volt, csak alpina nem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3169 Dátum: 2009. február 27. 14:38:18 pm » |
|
Nem akarom hogy 02-nek legyen igaza! De lehet át vagyok(unk) baszva. Keresgéltem a guglin "e12 alpina b6"-ra: semmi. Keresgéltem tovább, és ezt találtam: http://www.bmw-alpina.co.jp/automobiles/museum/model/index.htmlBár a fene tudja. Ugyebár alpina-éknál nem lehet tudni, mi volt hivatalosan mi nem, meg mennyi, meg van-e róla info. Nem vagyok szakértő, de szerintem e12 alpina b6 nem volt...pláne nem 76 ban... ha meg volt, akkor meg kurva olcsón adja, bár nincs valami pöpec állapotban... nem tudom tényleg, de nekem nem meggyőzőek azok a fotók... az inkább egy alpina motorral szerelt e12 felmatricázva... de semmi esetre sem eredeti kocsi... Sajnos egyre biztosabb, hogy neked van igazad. Viszont akkor tényleg nagyon ritka típus, mert nincs. Megint sasoltam a képeket és a csomifedélen nekem "520"-nak tűnő felirat van. A pláne nem 76-ban viszont nem értem, mert 02-ből is volt már alpina, szóval korban beleférne. A B6-os mivoltja is elképzelhető lett volna. 1 szónak is 100 a vége: beugrottam. De vége. Igen 02ből volt, de e12 ből nem és e21 ből sem, azokat kicsit később kezdték el gyártani... Na de miért ne lett volna 76-ban E12? Alpináról beszéltünk nem? Persze hogy volt e12 csak alpina nem ugyan úgy e21 is volt, csak alpina nem... Ja. Úgy ok. Félreértettelek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3170 Dátum: 2009. február 27. 14:57:01 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3171 Dátum: 2009. február 27. 20:58:17 pm » |
|
Megmondom őszintén,irigylem azt,aki egy ilyen autót birtokolhat. Állmodik a nyomor
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #3172 Dátum: 2009. február 27. 21:16:21 pm » |
|
A tetőcsomagtartó mindíg önmagáért beszél. Most miért? Egy letűnt kor emléke, amikor 1,5 mázsa hideg élelmiszert vitt egy család 1 hetes balatoni nyaralására és 2-szer álltak meg közben pihenni, amíg odaértek. Amikor még a 2 gyerek mellé elvitték a nagyit is, aki rántotthúsos csalamádés szendviccsel tömte a kölyköket odafelé. A csomagtartó kapacitását teljesen kitöltötte az akkoriban elengedhetetlen szerszámostáska, emelő, 2db pótkerék, a csővázas sátor, ami felállítva nagyobb volt, mint sokunk panellakása, gázrezsó, edények és a 2db hűtőtáska. A nyaraláshoz szükséges ruhák, ami fejenként 2db rövidgatya és 5db póló lehetett már nem fért el csak a tetőn. Látszik, hogy tacskó vagy még. Tacskó vagy te, te májom meg szocreál. Nekünk ndk-s lakókocsink volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csibész
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
|
|
« Válasz #3173 Dátum: 2009. február 27. 22:18:37 pm » |
|
e23 lemaradt a listáról alpináéknak... de pl. a főoldalon egyezik a szériaszámuk az "alpina-számmal" -ezt jómegaszontam
|
|
|
Naplózva
|
Lehet Cápa nélkül élni.... ...csak nem érdemes!
|
|
|
csibész
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
|
|
« Válasz #3174 Dátum: 2009. február 27. 22:51:17 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Lehet Cápa nélkül élni.... ...csak nem érdemes!
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #3175 Dátum: 2009. február 28. 08:37:06 am » |
|
De hova lett S1 topic_ja? Az egyik kedvencem volt...erre megszűnik?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3176 Dátum: 2009. február 28. 08:39:23 am » |
|
De hova lett S1 topic_ja? Az egyik kedvencem volt...erre megszűnik? saját kérésére törölve
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #3177 Dátum: 2009. február 28. 10:45:48 am » |
|
De hova lett S1 topic_ja? Az egyik kedvencem volt...erre megszűnik? saját kérésére törölve Remek...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3178 Dátum: 2009. február 28. 12:24:45 pm » |
|
E23-hoz volt fűthető tükör, fűthető ablakspricni és fűthető ajtózár? Milyen extrák voltak még benne ami érdekes lehet?
Volt bizony..Milyen extra érdekelne még?C oszlop világítás, állófűtés,tempomat,gyári kulcsos riasztó,világítós napellenzőtükökör,üveg siebedach,sportváltó,hátsó motoros ülések,hátsó utasoknak külön audiórendszer,szintezős hátsó futómű,motoros roló,kormányról (is) vezérelhető nagyboard,légzsák,abs,fényszórómosó.meg még ki tudja mi...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #3179 Dátum: 2009. február 28. 12:28:32 pm » |
|
E23-hoz volt fűthető tükör, fűthető ablakspricni és fűthető ajtózár? Milyen extrák voltak még benne ami érdekes lehet?
Volt bizony..Milyen extra érdekelne még?C oszlop világítás, állófűtés,tempomat,gyári kulcsos riasztó,világítós napellenzőtükökör,üveg siebedach,sportváltó,hátsó motoros ülések,hátsó utasoknak külön audiórendszer,szintezős hátsó futómű,motoros roló,kormányról (is) vezérelhető nagyboard,légzsák,abs,fényszórómosó.meg még ki tudja mi... Kézzel vart bőrbelső amely magába foglalta az ajtókárpitokat és a tetőpanalt is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|