CápaBMW fórum
2024. április 19. 23:58:03 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2499527 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5430 Dátum: 2009. december 08. 09:22:44 am »

Felvetődik néhány kérdés. Hiteles a pad? Keréken mérik? Mennyivel szorozzák vissza?

Mellesleg én már azon is meglepődnék, ha egy 15 éves M30B30 tudná a 170 lovat.

Na. Akkor most légyszíves támaszd alá műszaki érvekkel,hogy egy 15 éves B30 miért nem éri el a 170 lovat?

Megsúgnám ebben a tévhitben élő kollégáknak,hogy amíg a motor teljesíti az előírt körülmények között történt kompressziómérésen a tűréshatáron belül lévő adatokat,akkor tökéletesen leadja -LE KELL ADNIA- a gyár által megadott erőt.

Amik befolyásolják:

-összetört/elolvadt katalizátor kerámia
-nem megfelelő üzemanyagnyomás
-nincs elég mennyiségű benzin
-1500-nál elváltós használat (egyszer egyismerősöm panaszolta,hogy mekkora egy gyenge szar a BMW. Beültem mellé és észrevettem,hogy 1300-1500-nél elvált, halad 4.ben 50 körül, odalép egy padlót és nem megy...no komment...)


Lássuk csak 15 éve motor. Miért nem adná le? Netán mert öreg? Elöregszik a blokk, kinyúlik a furat, ráncosodik a gyűrű, netán kinövi a dugó a hengert?
Gim autójában hány km is van? Te E39-edben mennyi van és mennyi idős?
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 08. 09:42:37 am írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
pic
Vendég
« Válasz #5431 Dátum: 2009. december 08. 09:50:46 am »

És nem lehetne a szívócsőben egy egyszerű szűkítővel megoldani? huh A teljesítménymérésre gondolok a műszakin.
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5432 Dátum: 2009. december 08. 10:00:48 am »

de
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5433 Dátum: 2009. december 08. 11:39:24 am »

Na. Akkor most légyszíves támaszd alá műszaki érvekkel,hogy egy 15 éves B30 miért nem éri el a 170 lovat?

Megsúgnám ebben a tévhitben élő kollégáknak,hogy amíg a motor teljesíti az előírt körülmények között történt kompressziómérésen a tűréshatáron belül lévő adatokat,akkor tökéletesen leadja -LE KELL ADNIA- a gyár által megadott erőt.

Amik befolyásolják:

-összetört/elolvadt katalizátor kerámia
-nem megfelelő üzemanyagnyomás
-nincs elég mennyiségű benzin
-1500-nál elváltós használat (egyszer egyismerősöm panaszolta,hogy mekkora egy gyenge szar a BMW. Beültem mellé és észrevettem,hogy 1300-1500-nél elvált, halad 4.ben 50 körül, odalép egy padlót és nem megy...no komment...)


Lássuk csak 15 éve motor. Miért nem adná le? Netán mert öreg? Elöregszik a blokk, kinyúlik a furat, ráncosodik a gyűrű, netán kinövi a dugó a hengert?
Gim autójában hány km is van? Te E39-edben mennyi van és mennyi idős?


Jó téma. Meggyőződésem, hogy egy ÚJ 0km-es autók között is óriási különbségek vannak. Vettünk a cégnek 4 db offtopic autót újat, szalonból. Az egyik garantáltan jobban ment, mint a másik. Jó az nem BMW, de akkor is van közte különbség.

Hogy mi kopik egy motorban, ami befolyásolja a teljesítményt hátulról előre.

üzemanyag szivattyú nem nyom annyit
csövek, szűrők koszolódnak
injektorok koszolódnak, kopnak
légtömegmérő kopik pontatlan
blokk, gyűrű, dugattyú kopik kompresszió csökken
szelep kopik, nem zár megfelelően
a motorban lévő csapágyak kopottak, nem siklanak annyira, mint egy új

És akkor csak a főtengelyen mért veszteség keletkezik, amíg elér a kerékre még ott van

a váltó, a diffi a benne lévő olaj viszkozitása megváltozik
a váltó, diffi, kardán csapágyai nem forognak olyan könnyen

A fentieket laikusként írom, várom a szakértők véleményét. Cheesy

Az én E39em a héten fordulja a 400ezret. Messze nem megy úgy, mint 3 éve. Speciel nálam a porlasztócsúcsok nem teljesítenek, sőt 1-et most cserélni is kellett, de a többi sem 100%-os. Ma megyek érte, meglátjuk mennyire sikerült helyrehozni.

Naplózva

Főmordor.
VA E21
Vendég
« Válasz #5434 Dátum: 2009. december 08. 12:47:01 pm »

Elcsavarom a gyújtást a cápin. Rögzítem pl. egy lyukas torx csavarral a tengelyen a gyújtás jeladót, elosztót, hogy bármelyik szakinak se legyen kedve csavargatni  Wink   Ok ez egy m10-nél működik.
Újabbaknál, tényleg kétfajta elektronika lehet a megoldás, már ,ha valaki tényleg okoskodni akar, de ahhoz nem igen értek.

Nekem a gixxer pl. 75 kw.os a forgalmiba  Cheesy   Ez 100le, mert svájci volt, s oda a "fojtottak" mentek.
Hát ugye ez nem annyi ~ 165 le most. 
Ha így áll a bál, ball oldaldekli le. Jeladó elcsavar.

Én a gyújtással játszanék. Ez a legegyszerűbb.
Vagy visszapakolnám a gyári fojtásokat. Szűkített karbi szívócsonkok (40-ről 34-re), alacsonyabb karbi ház fedelek, hogy ne nyisson ki teljesen a tolattyú, visszafúvókázni. Xj 900-on olyan fojtást is láttam, hogy egy foggal elrakták a vezérlést (japán belpiac).
Persze ezek motorok.  Lips Sealed

Belehet rakni egy excentert a gázbovdenbe, hol kopra nyomod a pedált ,de félig nyit.

Jöhet a sav!  Lips Sealed
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5435 Dátum: 2009. december 08. 13:32:31 pm »

Belehet rakni egy excentert a gázbovdenbe, hol kopra nyomod a pedált ,de félig nyit.

Jöhet a sav!  Lips Sealed

E21-nél a gázpedál alatt van egy csavar, amivel lehet állítani, hogy a pedált mennyire lehet lenyomni...  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
ekin su ocha

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


hámhusz...


« Válasz #5436 Dátum: 2009. december 08. 13:38:16 pm »

és ha gyújtást állítasz vagy jeladót hekkelsz vagy fojtást teszel vagy bármi, akkor hozza a gyári előírt co-értéket?
Naplózva

szobahőmérsékleten gonosz...
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5437 Dátum: 2009. december 08. 13:52:03 pm »

a fojtással igen.

Szerintem csak a fojtásos, és a pedálütközős módszert érdemes használni, mert azzal az elérhető fordulatszámot limitálod, és mint tudjuk nyomaték x fordulatszám = teljesítmény  (mondjuk akkor ide tartozik Indy vezérléstegyfoggalelrakós módszere is, mert azzal is a gázcserét rontjuk, de azzal forszírozottabb gépeknél közel kerülhet a szelep a dugóhoz)

egyszerű, tiszta, bolondbiztos módszer kell,  így nem kell semmit elcsavargatni, amit egyszer már fáradtságos munkával beállítottál

Naplózva
ekin su ocha

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


hámhusz...


« Válasz #5438 Dátum: 2009. december 08. 14:04:41 pm »

jó, fojtással igen...
pedálütközős is jó lenne, de azért az csak feltűnik T. vizsgabiztos úrnak, hogy nem pörög 3500 fölé és a gázpedált se lehet lenyomni csak egy kicsit. rájönnek szt megvágnak azért is, mert utólag applikáltál bele ilyen szerkezet (akkor is ha gyári, mert nem értenek hozzá)   crazy2
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 08. 14:12:53 pm írta Promega » Naplózva

szobahőmérsékleten gonosz...
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5439 Dátum: 2009. december 08. 16:14:09 pm »

Jó téma. Meggyőződésem, hogy egy ÚJ 0km-es autók között is óriási különbségek vannak. Vettünk a cégnek 4 db offtopic autót újat, szalonból. Az egyik garantáltan jobban ment, mint a másik. Jó az nem BMW, de akkor is van közte különbség.

Hogy mi kopik egy motorban, ami befolyásolja a teljesítményt hátulról előre.

üzemanyag szivattyú nem nyom annyit
csövek, szűrők koszolódnak
injektorok koszolódnak, kopnak
légtömegmérő kopik pontatlan
blokk, gyűrű, dugattyú kopik kompresszió csökken
szelep kopik, nem zár megfelelően
a motorban lévő csapágyak kopottak, nem siklanak annyira, mint egy új

És akkor csak a főtengelyen mért veszteség keletkezik, amíg elér a kerékre még ott van

a váltó, a diffi a benne lévő olaj viszkozitása megváltozik
a váltó, diffi, kardán csapágyai nem forognak olyan könnyen

A fentieket laikusként írom, várom a szakértők véleményét. Cheesy

Az én E39em a héten fordulja a 400ezret. Messze nem megy úgy, mint 3 éve. Speciel nálam a porlasztócsúcsok nem teljesítenek, sőt 1-et most cserélni is kellett, de a többi sem 100%-os. Ma megyek érte, meglátjuk mennyire sikerült helyrehozni.



Ugyanazt írtuk majdnem Cheesy

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5440 Dátum: 2009. december 08. 16:23:34 pm »

az fasza... mert az én forgalmimba az 1.8 karbi teljesítménye van írva, pedig ugye K-jetes a gép.
és felújjítva a szükséges dolgokat, már pedig lesz 105 Le, vagy legalábbis 100.

na majd meglássuk hogy is lesz ez.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5441 Dátum: 2009. december 08. 16:31:59 pm »

Elvileg azt javítják, mert a motorkódból tudniuk kell majd,hogy hány ló. Már ha van még motorsz@m. Nálam kíváncsi leszek az AF miatt... Valamint az E12 forgalmijában egy kretén elírta és 520i lett...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5442 Dátum: 2009. december 08. 16:33:41 pm »

nekem ugyanígy lett elírva... 1.8 és az i le lett hagyva.
számok stimmelnek.
de szerintem a 90-es évek elején, nagy ívben szartak rá, hogy i vagy nem i lesz majd ott.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #5443 Dátum: 2009. december 08. 16:48:05 pm »

Gondolom az a bizonyos 30zres az expresszről...

Rosszul gondolod.  Evil
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5444 Dátum: 2009. december 08. 19:20:29 pm »

Pillanat!
Szerintem elvesztetek a részletekben,nyílván nem fognak minden vizsgázó autót bemérni,miért is mérnék?Szerintem azokat nézik meg ami szemmel láthatóan mókolt,vagy az újabbaknál megmérik a kipugáz összatételét,dízelnél is,és lácc'ik az eltérés Wink.
A másik,nehogy valaki azt gondolja,hogy ha gyengébben padol mint a gyári érték,akkor alacsonyabbat fog fizetni Grin Grin Cheesy Cheesy,ez nyilvánvalóan egyirányú utca. 8)Mint ahogy nem kapsz vissza regadót sem,ha kissebb motort szerelsz az autódba.
Két dolgot még hozzátennék,első:ezzel így teljesen egyetértek,hogy ne legyenek csak úgy felhúzott,motorcserélt autók.Nem viccelek.
A második:akkor teremtsék meg az átalakítások engedélyeztetéséhez a megfelelő műszaki,jogszabályi hátteret,a Magyar jövedelmeknek megfelelő illetékekkel,vizsgadijjakkal,stb.
Jól tudjuk,hogy németben a legkisseb átalakítást,módosítást is be vezetik a forgalmiba,bizonyos mértékű fék,futómű,motor átalakítás után le kell vizsgáztatni az autót.Itt Írországban is így van,ha felszpojlerezed az autót,és berakatod a biztosításba,akkor aszerint kártérítenek,ha fék,futómű,motor átalakítást is végeztél akkor a biztosító berendel műszakira,hogy biztonságos maradt az autód,és csak utána köt veled szerződést.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5445 Dátum: 2009. december 08. 19:48:25 pm »

http://www.webvizio.hu/wvvvShow.php?vID=65686&vC=39618c6565ebac24828d343ac0a5d47d&utm_source=kar2009_vmail&utm_medium=email&utm_content=agr

 shocked shocked Cheesy Grin Cheesy Grin
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins húga

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Válasz #5446 Dátum: 2009. december 08. 20:05:21 pm »

kicsi a világ... egy volt osztálytársam első autója amerikában  Cool


* car01.jpg (65.5 KB, 604x453 - megtekintve 862 alkalommal.)
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5447 Dátum: 2009. december 08. 22:33:06 pm »

Asszem átgondolom azt az E21 dó'got Cool,öregszem Cry talán egy hatos 1084 1057?Szerintetek? 1487 icon_razz


* 635 tt.jpg (74.94 KB, 640x479 - megtekintve 808 alkalommal.)

* 635 tt 1.jpg (112.1 KB, 640x853 - megtekintve 823 alkalommal.)

* 635 tt 3.jpg (54.42 KB, 640x480 - megtekintve 673 alkalommal.)

* 635 tt 5.jpg (60.39 KB, 640x480 - megtekintve 797 alkalommal.)

* 635 tt 6.jpg (156.53 KB, 800x600 - megtekintve 801 alkalommal.)

* 635 tt 7.jpg (76 KB, 640x480 - megtekintve 821 alkalommal.)

* 635 tt 8.jpg (65.47 KB, 640x480 - megtekintve 811 alkalommal.)

* 635 tt 9.jpg (62.71 KB, 640x480 - megtekintve 810 alkalommal.)

* 635 tt 10.jpg (120.3 KB, 800x600 - megtekintve 734 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #5448 Dátum: 2009. december 08. 22:48:46 pm »

"Mi lenne,bemérik az autók teljesítményét,a teljesítmény adó miatt.Megjegyzem én úgyis a legfelső kategóriába esek majd,úgyhogy makk mindegy."


Erre
Nos elég nehezen tudom elképzelni.
A teljesítmény adó bevezetésekor felmerült az a kérdés, hogy vajon a tuning adócsalás lesz-e?
De kiderült hogy nem lesz az. A forgalmiba beírt gyári teljesítmény után kell adót fizetni. Nem tartom valószínűnek hogy ezt mamajd mérni is fogják ténylegesen. Ha meg igen. Hát itt van még egy dolog amit valahogy meg kell manipulálni...
Naplózva
wolfgangAM
Vendég
« Válasz #5449 Dátum: 2009. december 08. 23:08:25 pm »

Asszem átgondolom azt az E21 dó'got Cool,öregszem Cry talán egy hatos 1084 1057?Szerintetek? 1487 icon_razz
ugye ugye!!!!!!!!! Cheesy Vagy öregedés helyett egyre lányosabb leszel... (Miki szerint a 6er csajos kocsi). De akkor mehetünk együtt soppingolniiiii!  Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #5450 Dátum: 2009. december 08. 23:10:17 pm »

Asszem átgondolom azt az E21 dó'got Cool,öregszem Cry talán egy hatos 1084 1057?Szerintetek? 1487 icon_razz

Nem mindegy ?  Egyikben sem fogsz kényelmesen elférni az E32 után.  Wink
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
wolfgangAM
Vendég
« Válasz #5451 Dátum: 2009. december 08. 23:15:38 pm »

Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5452 Dátum: 2009. december 08. 23:45:00 pm »

Nem mindegy ?  Egyikben sem fogsz kényelmesen elférni az E32 után.  Wink

Akkó benz! Evil
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #5453 Dátum: 2009. december 08. 23:53:24 pm »

Jól gondolod 7 es mellé kell
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5454 Dátum: 2009. december 09. 00:07:28 am »

ugye ugye!!!!!!!!! Cheesy Vagy öregedés helyett egyre lányosabb leszel... (Miki szerint a 6er csajos kocsi). De akkor mehetünk együtt soppingolniiiii!  Cheesy Cheesy Cheesy


Igen,egyre lányosabb leszek............. Grin Grin Cheesy laugh laugh,valószínűleg fel sem tűnnék,a táncoslányok között,kánkánt táncolva,47-es tűsarkúban. Roll Eyes Cool
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 09. 07:40:29 am írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gim_e12
Vendég
« Válasz #5455 Dátum: 2009. december 09. 07:24:26 am »

az fasza... mert az én forgalmimba az 1.8 karbi teljesítménye van írva, pedig ugye K-jetes a gép.
és felújjítva a szükséges dolgokat, már pedig lesz 105 Le, vagy legalábbis 100.

na majd meglássuk hogy is lesz ez.

Tudtommal az első lépcső a 170Le. Az alatt nem változik semmi.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5456 Dátum: 2009. december 09. 07:56:13 am »

Tudtommal az első lépcső a 170Le. Az alatt nem változik semmi.

170 paripa felett pedig már lesz luxusadó is...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5457 Dátum: 2009. december 09. 08:15:10 am »

ugye ugye!!!!!!!!! Cheesy Vagy öregedés helyett egyre lányosabb leszel... (Miki szerint a 6er csajos kocsi). De akkor mehetünk együtt soppingolniiiii!  Cheesy Cheesy Cheesy


Na Miki erről beszélnünk kell Evil csajozósnak csajozós, de nem csajos Roll Eyes
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5458 Dátum: 2009. december 09. 08:17:58 am »

Dehogy érted, nem értesz te semmit sem b@zdmeg...

Mivan,kiengedtek?Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5459 Dátum: 2009. december 09. 08:23:54 am »

Elcsavarom a gyújtást a cápin. Rögzítem pl. egy lyukas torx csavarral a tengelyen a gyújtás jeladót, elosztót, hogy bármelyik szakinak se legyen kedve csavargatni  Wink   Ok ez egy m10-nél működik.
Újabbaknál, tényleg kétfajta elektronika lehet a megoldás, már ,ha valaki tényleg okoskodni akar, de ahhoz nem igen értek.

Nekem a gixxer pl. 75 kw.os a forgalmiba  Cheesy   Ez 100le, mert svájci volt, s oda a "fojtottak" mentek.
Hát ugye ez nem annyi ~ 165 le most. 
Ha így áll a bál, ball oldaldekli le. Jeladó elcsavar.

Én a gyújtással játszanék. Ez a legegyszerűbb.
Vagy visszapakolnám a gyári fojtásokat. Szűkített karbi szívócsonkok (40-ről 34-re), alacsonyabb karbi ház fedelek, hogy ne nyisson ki teljesen a tolattyú, visszafúvókázni. Xj 900-on olyan fojtást is láttam, hogy egy foggal elrakták a vezérlést (japán belpiac).
Persze ezek motorok.  Lips Sealed

Belehet rakni egy excentert a gázbovdenbe, hol kopra nyomod a pedált ,de félig nyit.

Jöhet a sav!  Lips Sealed

Viszont ezekben a játékokban benne van, hogy a co-d se lesz jó, ami(gondolom) a kivonatást reszkírozza....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!