pic
Vendég
|
|
« Válasz #3690 Dátum: 2009. április 26. 09:46:44 am » |
|
Találtam egy ilyet a kapura tűzve! Azt hiszem nem kell kommentár! A BMW-t pontos j-vel kell írni nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3691 Dátum: 2009. április 26. 09:48:56 am » |
|
persze! a németben nincs ly-os jé
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3692 Dátum: 2009. április 26. 09:52:09 am » |
|
Ez milyen lökhárító? Mert úgytudom elég ritka...
Kép:
Módosítás: Na mostmár elméletileg látszik is...
És az Hartge (vagy mostmár én sem tudom, hogy milyen mert mindenki ír mindenfélét ) lökhárító helyettesíti a köténylemezt is? Szerintem ez nem Hartge, hanem Motorsportos. (a hartgén külön van a lökhárító) Amúgy ha ilyet teszel fel (ugyanilyet) akkor nem kell a lökhárító és a köténylemez sem. Jut eszembe a fórumon az egyik autón kísértetiesen hasonló a köténylemez: Jah tudom, de Bogénak nincsen rajta a gumicsík. Akkor azt mondom nekem volt csontra ugyanolyan mint a képen amit belinkeltél (gumicsíkkal), egy apró eltéréssel. Heidegger felirat domborodott a középső légbeömlő alatt. Nem hiszem, hogy segítettem ezzel, ugyanis nem sok esélyt látok rá, hogy Heideggert találsz. Amit én találtam azon BMW jel van ha jól emlékszem akkor ha vele szemben állsz, akkor jobb alul, szal elméletileg m-technik. Cikkszám: 51712210179 Egyébként kb mennyit ér egy ilyen?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. április 26. 09:55:22 am írta Sam8888 »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3693 Dátum: 2009. április 26. 10:19:41 am » |
|
persze! a németben nincs ly-os jé
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #3694 Dátum: 2009. április 26. 16:31:33 pm » |
|
Himizoli! ment privi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #3695 Dátum: 2009. április 26. 16:45:07 pm » |
|
A mult heten keszült!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3696 Dátum: 2009. április 26. 17:05:05 pm » |
|
egy ismerősöm látott a múlt héten prágában egy alpina e21-et. elvileg mentem volna vele, de tanulnom kellett. kurvaanyáztamegyet hangosan.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3697 Dátum: 2009. április 26. 18:26:57 pm » |
|
A mult heten keszült!
Kicsivel régebben volt az.. ) Ja, a kép?Az más..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lacae21
Vendég
|
|
« Válasz #3698 Dátum: 2009. április 27. 07:05:36 am » |
|
Tiszteletem a márkatársaknak !!! Nagy segítségre lenne szükségem !!! Keresem ezeket az alkatrészeket E21-hez: -egy pár hátsó lámpa búra (csak a búra kéne és az újabb verzió a nagy kocka prízmás) -egy hátsó lökös (króm) -egy jobb sárvédő (színe mind1) -króm csík az első szélvédőnél alul kb. 5 centis (cápások tudják miről beszélek) -vezető oldali ajtónál kárpitnál lévő króm dísz -gáz pedál (eredeti e21-es) hát egyenlőre ennyi ja meg fehér index búra hallotam hogy van itt egy Kecskeméti srác aki csinál ! Új emberke vagyok itt, de jó ez az oldal Én egy 1979-es E21-est csinálgatok... építgetem, újítgatom nekem ez a hobbym Az ennyém nagyon gyári állapotú de majd dobok fel képeket ha lehet...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3699 Dátum: 2009. április 27. 08:33:18 am » |
|
Ezt még asszem február elején láttam a köröndön.
Befosós volt az állapota!!
ha jól látom elöl ats felnik vannak, hátul meg alpina. szerintem ez volt eladó egy magyar + egy német autó csomagban néhány hónapja........ Hátul az nem Alpina,hanem egy széria 13"-os alu Elvette az opel az eszed? jó, akkor széria. alpinának úgyis túl kicsi és úgy nem szép Miért is lenne kicsi!! Tegnap láttam élőben egy 6.5x13 et6!!!!-os alpina felnit!!! Nagyon überül nézett ki!!!! képet mutatsz róla? Tessék...
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3700 Dátum: 2009. április 27. 08:43:55 am » |
|
Na itt talán jobban látszik...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #3701 Dátum: 2009. április 27. 10:15:15 am » |
|
annak a cgv244nek jó a kiállása. fôleg az elsô kerék és a sárvédôiv viszonya kelt gerjedelmet. amit nézegetek inca, azon is mintha ilyesmi felnik lennének (talán azok kisebbek egy számmal)...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3702 Dátum: 2009. április 27. 10:38:19 am » |
|
A tükrökre mondta h nem gyári, a festés meg elég ratyi lett sajna! Közelről látszik, és túl husos Amugy ott van a toppon a gép. Ja és valami karbi problémát emlegetett... fogyi olyan 18-20! Na erről beszéltem. Kicsit húzós napi fogyiban. De ha rendberakod lehet le tudod vinni 15 alá. Viszont 60 ezret bármikor megér. Gondolom egy 28i-re upgrade kivitelezhető lenne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csibész
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
|
|
« Válasz #3703 Dátum: 2009. április 27. 10:46:56 am » |
|
Akkor nem maradna korhű és ugrik az OT! Első szériás e12-nél nem tudom, hogy volt-e injector. Mióta megvette lett lakatolva és fényezve is azon kívül nem tudom mennyibe volt neki... Asszem 2003-ban vette, ki is volt vonva a forgalomból, de akkor még nem kellett annyira a zsebbe nyúlni, hogy visszarakasd.
|
|
|
Naplózva
|
Lehet Cápa nélkül élni.... ...csak nem érdemes!
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3704 Dátum: 2009. április 27. 11:18:40 am » |
|
annak a cgv244nek jó a kiállása. fôleg az elsô kerék és a sárvédôiv viszonya kelt gerjedelmet. amit nézegetek inca, azon is mintha ilyesmi felnik lennének (talán azok kisebbek egy számmal)...
Az a régi felni volt 15 ös, szerintem nem való rá, ha csak nem bbs rs... inkább a 13 as való ezekre a kocsikra... amit te nézegetsz az inka, azon a bmw hez gyártott 7x15 ös bbs van... most ez van rajta...
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3705 Dátum: 2009. április 27. 11:33:08 am » |
|
Akkor nem maradna korhű és ugrik az OT! Első szériás e12-nél nem tudom, hogy volt-e injector. Mióta megvette lett lakatolva és fényezve is azon kívül nem tudom mennyibe volt neki... Asszem 2003-ban vette, ki is volt vonva a forgalomból, de akkor még nem kellett annyira a zsebbe nyúlni, hogy visszarakasd.
De ha már megkapta az OT-t, akkor fene sem fogja naponta csekkolni a motorteret. Az eredeti alkatrészeket meg meglehet tartani. De ha tényleg csak hobby autó akkor meg mind1.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csibész
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
|
|
« Válasz #3706 Dátum: 2009. április 27. 11:47:34 am » |
|
Még nincs OT-je. Arra még gyúrni kell! Amugy 5évente kell visszavinni "csekkolásra"
|
|
|
Naplózva
|
Lehet Cápa nélkül élni.... ...csak nem érdemes!
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3707 Dátum: 2009. április 27. 12:27:00 pm » |
|
Még nincs OT-je. Arra még gyúrni kell! Amugy 5évente kell visszavinni "csekkolásra"
Igen igen... és van egy ember, nem kevés befolyással, aki mindenhol ott van általában ahol otéztatnak, és ő nagyon nem szereti ha valami nem korhű...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #3708 Dátum: 2009. április 27. 13:21:31 pm » |
|
sziasztok, segítsen már vki plz, most beszéltem az inka 02es tulajával, van mit javítani rajta saját bevallása szerint is. ideiglenesen kivonva, taposón lyuk, középkonzol hiányzik, nem gyári hangszóróknak kivágott kárpitok, stb. küld nagyfelbontású fotókat, 02 kasztninál mit fotóztassak vele? hátsó tornyok, tűzfal, padló? mik a leggázosabb 02es pontok rohadás szempontjából? köszi előre is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
|
« Válasz #3709 Dátum: 2009. április 27. 20:51:25 pm » |
|
Még nincs OT-je. Arra még gyúrni kell! Amugy 5évente kell visszavinni "csekkolásra"
Igen igen... és van egy ember, nem kevés befolyással, aki mindenhol ott van általában ahol otéztatnak, és ő nagyon nem szereti ha valami nem korhű... Tán nem olyan valaki, akinek szögletes hátsólámpás 1968-as 02-je van.
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3710 Dátum: 2009. április 27. 20:54:36 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3711 Dátum: 2009. április 27. 20:56:45 pm » |
|
Az a kék vágott rugós?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #3712 Dátum: 2009. április 27. 22:57:28 pm » |
|
Még nincs OT-je. Arra még gyúrni kell! Amugy 5évente kell visszavinni "csekkolásra"
Igen igen... és van egy ember, nem kevés befolyással, aki mindenhol ott van általában ahol otéztatnak, és ő nagyon nem szereti ha valami nem korhű... Tán nem olyan valaki, akinek szögletes hátsólámpás 1968-as 02-je van. Milyen váltó van benne? 4 sebességes?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3713 Dátum: 2009. április 27. 23:19:47 pm » |
|
Még nincs OT-je. Arra még gyúrni kell! Amugy 5évente kell visszavinni "csekkolásra"
Igen igen... és van egy ember, nem kevés befolyással, aki mindenhol ott van általában ahol otéztatnak, és ő nagyon nem szereti ha valami nem korhű... S ha megjelensz ot-s rendszámmal (mire nem volt befolyása) a sümegi talin Akkor még ordibál is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csibész
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
|
|
« Válasz #3714 Dátum: 2009. április 28. 06:09:48 am » |
|
Van egy olyan szabály is, hogy bármikor, bárki felnyomhat, ha észreveszik, hogy hozzányúltál olyanhoz az autón amihez nem kéne. Pl.: OT-s rendszámmal visszarakod a "tuning" motort amit a vizsgára kivettél, és/vagy lesötétíted, raksz rá spoilereket, matrica, belső akárm szarság amivel a vizsgán nem menne át, nem korhű, nem gyári.... Aztán szépen visszahívnak, hogy virítsd a verdát! Igy könnyedén ugorhat az addig beleölt munka... A felnikkel viszont nem tudom mi a helyzet. Elvileg azt se szabadna lecserélni, de hogy ideiglenesen (pár hónapra in summer) Szvsz ez olyan németektől átvett "szomszédi kl(f)asszfejség"
|
|
|
Naplózva
|
Lehet Cápa nélkül élni.... ...csak nem érdemes!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3715 Dátum: 2009. április 28. 07:52:00 am » |
|
Gondolom én az E12-ővel, AF-es motorszámommal,korabeli,de 35i motorommal ne is álmodjak OT vizsgáról...Végülis nem halok bele,ha nem OT-s.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
moneytoo
Nem elérhető
Hozzászólások: 691
|
|
« Válasz #3716 Dátum: 2009. április 28. 09:48:49 am » |
|
Gondolom én az E12-ővel, AF-es motorsz@mommal,korabeli,de 35i motorommal ne is álmodjak OT vizsgáról...Végülis nem halok bele,ha nem OT-s.
Ahogy én tudom a dolgokat, korhűnek kell lennie. Ha ez a motor volt E12-ben gyártva, akkor lehet OT, attól függetlenül, hogy AF-s. De tudtommal nem volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3717 Dátum: 2009. április 28. 09:52:44 am » |
|
szerintem lehet OT-s az autód Miki!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3718 Dátum: 2009. április 28. 10:45:21 am » |
|
szerintem lehet OT-s az autód Miki!
Szavazzuk meg!!!
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3719 Dátum: 2009. április 28. 11:08:54 am » |
|
Gondolom én az E12-ővel, AF-es motorsz@mommal,korabeli,de 35i motorommal ne is álmodjak OT vizsgáról...Végülis nem halok bele,ha nem OT-s.
Ahogy én tudom a dolgokat, korhűnek kell lennie. Ha ez a motor volt E12-ben gyártva, akkor lehet OT, attól függetlenül, hogy AF-s. De tudtommal nem volt. Az AF miatt nem fogják megadni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|