Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3810 Dátum: 2009. május 10. 21:23:08 pm » |
|
Akarok egy 318-at.Most. Sztem ez nem 3-as..Inkább 02-es..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3811 Dátum: 2009. május 10. 21:32:37 pm » |
|
Ugye jól tudom,hogy az M10-M30-M102 édestestvérek?Gondolok az M10-be M102 kovidugó,hajtókar házasságra,ugy tudom nagyon birja a gyötrést,töltést,nitrózást,mármint az M10,nem kell csinján bánni a töltőnyomással,esetleg valami 16V fej rápasszol?Mármint valami elérhető nem S14,F1,hanem 18is,vagy ilyesmi?
Az iS-nek köze sincs hozzá. Vannak mendemondák,hogy M20-ra,hogy M50 fej.... nevetséges az is,mert a blokk tök más. Kb az olajfurat stimmel a vízfurattal M10 strapabíró,de azért az sem titánból van M102 dugó? Kitudja kiadja-e a furat, a falvastagság, víztér. Tudod mit kéne keresni? E12 amcsi 523-ból M10 mocit. Na. Ott kész a 2.3,azt lehet brutalizálni.Vagy eleve M10B20-al vacakolni. Na azokból láttam szép teljesítményűt Nyomatékgörbéjét, erejét nézve adott fordulatokon felmerült a kérdés,hogy "milyen M50B20?" Turbóval, nitróval ésszel,mert egy normális építés nem 2 fillér. Igaz, én szívó motor párti vagyok
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3812 Dátum: 2009. május 10. 21:37:14 pm » |
|
Tényleg mr! Neked végülis van 750-ed? Tehetnél be képet Szeretem ezeket a "dögöket"
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3813 Dátum: 2009. május 10. 21:42:40 pm » |
|
Ugye jól tudom,hogy az M10-M30-M102 édestestvérek?Gondolok az M10-be M102 kovidugó,hajtókar házasságra,ugy tudom nagyon birja a gyötrést,töltést,nitrózást,mármint az M10,nem kell csinján bánni a töltőnyomással,esetleg valami 16V fej rápasszol?Mármint valami elérhető nem S14,F1,hanem 18is,vagy ilyesmi?
Az iS-nek köze sincs hozzá. Vannak mendemondák,hogy M20-ra,hogy M50 fej.... nevetséges az is,mert a blokk tök más. Kb az olajfurat stimmel a vízfurattal M10 strapabíró,de azért az sem titánból van M102 dugó? Kitudja kiadja-e a furat, a falvastagság, víztér. Tudod mit kéne keresni? E12 amcsi 523-ból M10 mocit. Na. Ott kész a 2.3,azt lehet brutalizálni.Vagy eleve M10B20-al vacakolni. Na azokból láttam szép teljesítményűt Nyomatékgörbéjét, erejét nézve adott fordulatokon felmerült a kérdés,hogy "milyen M50B20?" Turbóval, nitróval ésszel,mert egy normális építés nem 2 fillér. Igaz, én szívó motor párti vagyok Ilyen M10-et se láttam még élőben. Mindjárt feláll rá!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3814 Dátum: 2009. május 10. 22:03:01 pm » |
|
Ugye jól tudom,hogy az M10-M30-M102 édestestvérek?Gondolok az M10-be M102 kovidugó,hajtókar házasságra,ugy tudom nagyon birja a gyötrést,töltést,nitrózást,mármint az M10,nem kell csinján bánni a töltőnyomással,esetleg valami 16V fej rápasszol?Mármint valami elérhető nem S14,F1,hanem 18is,vagy ilyesmi?
menj le a boltba, vegyél pár sört és idd meg. Közben gondolkozz egy kicsit. Ne ábrándozz! Inkább csak olvass sokat...szerintem............................ Majd az erre érkező válasz légyszíves a "Viták és egyéb dühöngések fórum"-ba érkezzen ! Előre is köszönöm ui: Hogy is van?? "Chips & Cola, mehet ! "
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3815 Dátum: 2009. május 10. 22:07:38 pm » |
|
Ennél mondok jobbat! Mindketten feliratkoztak Bogetalira! Na? Chips - Cola? Live Mortal Combat Dénes!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3816 Dátum: 2009. május 10. 22:09:48 pm » |
|
Ennél mondok jobbat! Mindketten feliratkoztak Bogetalira! Na? Chips - Cola? Live Mortal Combat Dénes!!!! OFF: Tényleg .... Viszont az Tekken volt, amivel nyomtuk ON:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3817 Dátum: 2009. május 10. 22:33:15 pm » |
|
Ugye jól tudom,hogy az M10-M30-M102 édestestvérek?Gondolok az M10-be M102 kovidugó,hajtókar házasságra,ugy tudom nagyon birja a gyötrést,töltést,nitrózást,mármint az M10,nem kell csinján bánni a töltőnyomással,esetleg valami 16V fej rápasszol?Mármint valami elérhető nem S14,F1,hanem 18is,vagy ilyesmi?
menj le a boltba, vegyél pár sört és idd meg. Közben gondolkozz egy kicsit. Ne ábrándozz! Inkább csak olvass sokat...szerintem............................ Majd az erre érkező válasz légyszíves a "Viták és egyéb dühöngések fórum"-ba érkezzen ! Előre is köszönöm ui: Hogy is van?? "Chips & Cola, mehet ! " te csak ne köszöngessél semmit , főleg ne előre . eeeeeeee ! Tűzzel játszol!! Innentől kezdve máshol folytassuk!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3818 Dátum: 2009. május 10. 23:00:34 pm » |
|
Tényleg mr! Neked végülis van 750-ed? Tehetnél be képet Szeretem ezeket a "dögöket" Össz-vissz 2képem volt fent a gépemen róla,már feltettem őket,az egyik az avatarom,a másik elszállt mikor felrakattam az xp-t a gépre,előtte vista volt rajta,fühelltem,csere.Igen,porlad a véntróger a céges műhely mögött,félig szétkapott motorral,mielőtt leadom a bontóba majd körbefotózom,legyen pár vizuális emlék. 260k mérföld környékén eldobta a kanalat,elkezdett csúnyán füstölni,majd csikorogni benne valami,pár nappal a nyári hazaút előtt,lecsusszantam a tavaji soltvadkerti taliról is miatta.Éppen megkezdődött volna a helyreállités mikor baleset ért,sok hét gipsz,majd elment az idő,levttem a balos fejet,gyűrűtörést állapitottam meg,furni kéne,meg fejet cserélni,de itt nincs hozzá bontott holmi,meg hamarosan vége lesz az emigrációmnak ugyhogy nem küzdök vele,majd otthon lesz megint e32-m.Azóta evvel nyomom,remélem ejtesz egy könnycseppet.1.6
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3819 Dátum: 2009. május 10. 23:05:36 pm » |
|
Tényleg mr! Neked végülis van 750-ed? Tehetnél be képet Szeretem ezeket a "dögöket" Össz-vissz 2képem volt fent a gépemen róla,már feltettem őket,az egyik az avatarom,a másik elszállt mikor felrakattam az xp-t a gépre,előtte vista volt rajta,fühelltem,csere.Igen,porlad a véntróger a céges műhely mögött,félig szétkapott motorral,mielőtt leadom a bontóba majd körbefotózom,legyen pár vizuális emlék. 260k mérföld környékén eldobta a kanalat,elkezdett csúnyán füstölni,majd csikorogni benne valami,pár nappal a nyári hazaút előtt,lecsusszantam a tavaji soltvadkerti taliról is miatta.Éppen megkezdődött volna a helyreállités mikor baleset ért,sok hét gipsz,majd elment az idő,levttem a balos fejet,gyűrűtörést állapitottam meg,furni kéne,meg fejet cserélni,de itt nincs hozzá bontott holmi,meg hamarosan vége lesz az emigrációmnak ugyhogy nem küzdök vele,majd otthon lesz megint e32-m.Azóta evvel nyomom,remélem ejtesz egy könnycseppet.1.6 De kár A legrosszabb a beleset
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3820 Dátum: 2009. május 10. 23:30:24 pm » |
|
Tényleg mr! Neked végülis van 750-ed? Tehetnél be képet Szeretem ezeket a "dögöket" Össz-vissz 2képem volt fent a gépemen róla,már feltettem őket,az egyik az avatarom,a másik elszállt mikor felrakattam az xp-t a gépre,előtte vista volt rajta,fühelltem,csere.Igen,porlad a véntróger a céges műhely mögött,félig szétkapott motorral,mielőtt leadom a bontóba majd körbefotózom,legyen pár vizuális emlék. 260k mérföld környékén eldobta a kanalat,elkezdett csúnyán füstölni,majd csikorogni benne valami,pár nappal a nyári hazaút előtt,lecsusszantam a tavaji soltvadkerti taliról is miatta.Éppen megkezdődött volna a helyreállités mikor baleset ért,sok hét gipsz,majd elment az idő,levttem a balos fejet,gyűrűtörést állapitottam meg,furni kéne,meg fejet cserélni,de itt nincs hozzá bontott holmi,meg hamarosan vége lesz az emigrációmnak ugyhogy nem küzdök vele,majd otthon lesz megint e32-m.Azóta evvel nyomom,remélem ejtesz egy könnycseppet.1.6 De kár A legrosszabb a beleset Visszakerestem öket:
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3821 Dátum: 2009. május 10. 23:35:04 pm » |
|
Szép pedig nagyon! Pont ilyenről vettem a 750 frontot
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #3822 Dátum: 2009. május 11. 07:51:10 am » |
|
Srácok! Olyan embert keresek aki Kecskemét-Budapest útvonalon közlekedik mostanában, és elvinne nekem egy csomagot!
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3823 Dátum: 2009. május 11. 10:32:01 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3824 Dátum: 2009. május 11. 10:55:15 am » |
|
Én a cikkben név szerint említett úriember helyében azért rászólnék, hogy ne említsen ilyen módon, és összefüggésben... Nem tudhatod ki és hol olvassa a cikket... És ez érvényes ide a fórumra is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #3825 Dátum: 2009. május 11. 12:03:19 pm » |
|
Én a cikkben név szerint említett úriember helyében azért rászólnék, hogy ne említsen ilyen módon, és összefüggésben... Nem tudhatod ki és hol olvassa a cikket... És ez érvényes ide a fórumra is... Nem kell az ajnár, átírtam. Hamarosan úgy lesz fent, amint átment a korrektor -vagyki- kezén.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3826 Dátum: 2009. május 11. 12:06:56 pm » |
|
Nem kell az ajnár, átírtam. Hamarosan úgy lesz fent, amint átment a korrektor -vagyki- kezén.
ok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3827 Dátum: 2009. május 11. 12:34:03 pm » |
|
Nem kell az ajnár, átírtam. Hamarosan úgy lesz fent, amint átment a korrektor -vagyki- kezén.
ok Vazze ez kiba hosszú ....
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #3828 Dátum: 2009. május 11. 13:06:15 pm » |
|
Ugye jól tudom,hogy az M10-M30-M102 édestestvérek?Gondolok az M10-be M102 kovidugó,hajtókar házasságra,ugy tudom nagyon birja a gyötrést,töltést,nitrózást,mármint az M10,nem kell csinján bánni a töltőnyomással,esetleg valami 16V fej rápasszol?Mármint valami elérhető nem S14,F1,hanem 18is,vagy ilyesmi?
menj le a boltba, vegyél pár sört és idd meg. Közben gondolkozz egy kicsit. Ne ábrándozz! Inkább csak olvass sokat...szerintem. Komolytalanságod, már az e21-be történő V12-es motorépítésnél kiderült, de jókat röhögtem..és hidd el -biztosra veszem, h nem egyedül itt a fórumon- Vezess elöbb pár tízezer kilómétert balesetmentesen és akkor rájössz, h mi a jó. a V12-es projekthez, ami eleve halva született: nézz meg egy e32-est vagy egy e38-ast élőben , itt most a 750i-kre gondolok. vigyél magaddal mérőszalagot és mérd meg a motorteret keresztbe,hosszába, majd nézzd meg az e21 motorterét. V12 -es motor beépítése e21-be olyan, mintha egy 40-es lábra 37-es cipőt akarnál ráéröltetni. inkább nézzd át Himizoli e21 építését... Mostmeg erölködsz itt a gyötréssel, töltéssel, nitrózásal...meg az m102-vel meg az s14-el... elöbb kezzd el egy 20i vel, vezessd 2 évig és utána lépj. ha tudsz. vagy inkább ez a gyötrök, töltök, nitrózok dolgot irogasd a swift fórumra vagy akármelyik másik oldalra. Csak kérlek, ne ezt a szart kelljen olvasnom , mikor egy seggel hazajövök nl-ből. remélem megérted. ja és qrvára nem illik összekeverni a típusokat MR. V12 EZER BOCSÁNAT !!! összekevertelek sallaip-vel !!Azt hittem , h megint az elvetemült ötletekkel bombázod a fórumot, de kiderült, hogy 2 különböző emberről van szó! Mégegyszer bocsi! Szeva Pet ! Látom te sem egykönnyen felejted el, ha betartanak neked. Hozzam a savat a Sallainak ?
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3829 Dátum: 2009. május 11. 13:49:06 pm » |
|
Szeva Pet ! Látom te sem egykönnyen felejted el, ha betartanak neked. Hozzam a savat a Sallainak ? az már egy másik topic támája lenne...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gabos666
Nem elérhető
Hozzászólások: 137
|
|
« Válasz #3830 Dátum: 2009. május 11. 17:36:02 pm » |
|
Sziasztok! Még nemigen írtam erre a fórumra, de szinte napi olvasótok vagyok, imádom ezt az oldalt. A BMW fanatizmus már régóta bennem van, de a cápák iránti vonzódásom nemrég alakult ki Viszont azóta nagyon erősen bennem él, h ha összejön, biztosan nem Suzukit fogok venni (amúgy nem lenne vele baj, volt a családban), de a szerelem, az szerelem, nektek magyarázzam? Volt egy 315-ös régebben, amiatt írtam ide, de sajni akkor az élet áthúzta a számításaimat, és nem tudtam megvenni, pedig jól nézett ki... :'( A haverjaim ugyan tök hülyének néznek az öreg BMW-s vonzódásom miatt, de majd meglátják, ha egyszer sikerül megvennem életem első autóját Amiért most írok, az egy olyan cápás élmény, amit meg szeretnék osztani veletek... Ti szerintem tudjátok értékelni Mindenféle cápáról szívesen olvasok, de az E24 a szívem csücske, de sajni élőben még sosem volt alkalmam megcsodálni Pár napja haveromra vártam, már vagy fél órája az Arany János utcánál, még nem érkezett meg, ezért elkezdtem sétálni.....bambulok a fejemből kifelé, és hirtelen egy képekről nagyon ismerős orra tapadt a szemem!!!ááááááááááááá egy igazi, élő 635 CSI volt velem szemben, és egyszerűen gyönyörű volt szerelem, love, ami kell...az emberek persze hülyének néztek, amikor látták, h cm-ről cm-re végigstírölöm.....vagy 20 percig az autó körül mászkáltam, ekkor hívott haverom, h megjött...mennem kellett, de nagyon fájt a szívem érte :'( Ha nem lenne ekkora regadó rá......na mind1...remélem nem baj, h leírtam ezt a kis szösszenetet, és bocsi a regényért!! A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3831 Dátum: 2009. május 11. 17:46:32 pm » |
|
Sziasztok! Még nemigen írtam erre a fórumra, de szinte napi olvasótok vagyok, imádom ezt az oldalt. A BMW fanatizmus már régóta bennem van, de a cápák iránti vonzódásom nemrég alakult ki Viszont azóta nagyon erősen bennem él, h ha összejön, biztosan nem Suzukit fogok venni (amúgy nem lenne vele baj, volt a családban), de a szerelem, az szerelem, nektek magyarázzam? Volt egy 315-ös régebben, amiatt írtam ide, de sajni akkor az élet áthúzta a számításaimat, és nem tudtam megvenni, pedig jól nézett ki... :'( A haverjaim ugyan tök hülyének néznek az öreg BMW-s vonzódásom miatt, de majd meglátják, ha egyszer sikerül megvennem életem első autóját Amiért most írok, az egy olyan cápás élmény, amit meg szeretnék osztani veletek... Ti szerintem tudjátok értékelni Mindenféle cápáról szívesen olvasok, de az E24 a szívem csücske, de sajni élőben még sosem volt alkalmam megcsodálni Pár napja haveromra vártam, már vagy fél órája az Arany János utcánál, még nem érkezett meg, ezért elkezdtem sétálni.....bambulok a fejemből kifelé, és hirtelen egy képekről nagyon ismerős orra tapadt a szemem!!!ááááááááááááá egy igazi, élő 635 CSI volt velem szemben, és egyszerűen gyönyörű volt szerelem, love, ami kell...az emberek persze hülyének néztek, amikor látták, h cm-ről cm-re végigstírölöm.....vagy 20 percig az autó körül mászkáltam, ekkor hívott haverom, h megjött...mennem kellett, de nagyon fájt a szívem érte :'( Ha nem lenne ekkora regadó rá......na mind1...remélem nem baj, h leírtam ezt a kis szösszenetet, és bocsi a regényért!! A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huA képet a Képfeltöltés.hu tárolja. fórumosé a kocsi,Shark a tag neve gyönyörű autó,volt alkalmam élőben megcsodálni
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
gabos666
Nem elérhető
Hozzászólások: 137
|
|
« Válasz #3832 Dátum: 2009. május 11. 17:53:38 pm » |
|
Tényleg,...a topicját elolvastam vagy 20x (meg az összes többit is ), de a rendszám ki volt takarva a képeken, így nem tudtam beazonosítani... hát akkor Te egy szerencsés ember vagy, Shark-ról meg ne is beszéljünk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3833 Dátum: 2009. május 11. 18:20:25 pm » |
|
Reg adó,mi a tökömnek.Most a divat,külföldi rendszámmal járni.Egy faszkalap ismerősöm jár egy batár A8-al,persze nem magyar rendszámmal.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3834 Dátum: 2009. május 11. 18:21:54 pm » |
|
Ugye jól tudom,hogy az M10-M30-M102 édestestvérek?Gondolok az M10-be M102 kovidugó,hajtókar házasságra,ugy tudom nagyon birja a gyötrést,töltést,nitrózást,mármint az M10,nem kell csinján bánni a töltőnyomással,esetleg valami 16V fej rápasszol?Mármint valami elérhető nem S14,F1,hanem 18is,vagy ilyesmi?
menj le a boltba, vegyél pár sört és idd meg. Közben gondolkozz egy kicsit. Ne ábrándozz! Inkább csak olvass sokat...szerintem. Komolytalanságod, már az e21-be történő V12-es motorépítésnél kiderült, de jókat röhögtem..és hidd el -biztosra veszem, h nem egyedül itt a fórumon- Vezess elöbb pár tízezer kilómétert balesetmentesen és akkor rájössz, h mi a jó. a V12-es projekthez, ami eleve halva született: nézz meg egy e32-est vagy egy e38-ast élőben , itt most a 750i-kre gondolok. vigyél magaddal mérőszalagot és mérd meg a motorteret keresztbe,hosszába, majd nézzd meg az e21 motorterét. V12 -es motor beépítése e21-be olyan, mintha egy 40-es lábra 37-es cipőt akarnál ráéröltetni. inkább nézzd át Himizoli e21 építését... Mostmeg erölködsz itt a gyötréssel, töltéssel, nitrózásal...meg az m102-vel meg az s14-el... elöbb kezzd el egy 20i vel, vezessd 2 évig és utána lépj. ha tudsz. vagy inkább ez a gyötrök, töltök, nitrózok dolgot irogasd a swift fórumra vagy akármelyik másik oldalra. Csak kérlek, ne ezt a szart kelljen olvasnom , mikor egy seggel hazajövök nl-ből. remélem megérted. ja és qrvára nem illik összekeverni a típusokat MR. V12 EZER BOCSÁNAT !!! összekevertelek sallaip-vel !!Azt hittem , h megint az elvetemült ötletekkel bombázod a fórumot, de kiderült, hogy 2 különböző emberről van szó! Mégegyszer bocsi! Szeva Pet ! Látom te sem egykönnyen felejted el, ha betartanak neked. Hozzam a savat a Sallainak ? Szeva! az a sallai és a fórumos az 2 külön ember, legalábbis azt hiszem .. de amúgy igazad van. Magyar ember nem felejt. a lényegben a lényeg, h lassan tényleg abba kéne hagynom az ivást.. SDztem nem ugynaz..Illetve gondolom nem, a másikkal találkoztam(tőle van a lámpamosóm).. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3835 Dátum: 2009. május 11. 18:29:32 pm » |
|
Reg adó,mi a tökömnek.Most a divat,külföldi rendszámmal járni.Egy faszkalap ismerősöm jár egy batár A8-al,persze nem magyar rendszámmal. az a bajod valakivel Toi, hogy külföldi rendszámmal jár?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3836 Dátum: 2009. május 11. 18:31:37 pm » |
|
Reg adó,mi a tökömnek.Most a divat,külföldi rendszámmal járni.Egy faszkalap ismerősöm jár egy batár A8-al,persze nem magyar rendszámmal. az a bajod valakivel Toi, hogy külföldi rendszámmal jár? Mondjuk van benne valami, a sok hiteles a8-as, meg 7XX-es Bömösök szlovákrendszámos soláriumszökevényei megérdemelnék, hogy a regadó dupláját varrják a nyakukba..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3837 Dátum: 2009. május 11. 18:59:36 pm » |
|
Reg adó,mi a tökömnek.Most a divat,külföldi rendszámmal járni.Egy faszkalap ismerősöm jár egy batár A8-al,persze nem magyar rendszámmal. az a bajod valakivel Toi, hogy külföldi rendszámmal jár? Félreértesz,csak nem tisztességes,azokkal szemben akik kifizetik a reg adót,és ők vannak többségben.Amúgy nem érint a dolog,csak finoman röviden hozzászóltam. Idézném Lütyőt:"Mondjuk van benne valami, a sok hiteles a8-as, meg 7XX-es Bömösök szlovákrendszámos soláriumszökevényei megérdemelnék, hogy a regadó dupláját varrják a nyakukba.." Teljesen egyet értek
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #3838 Dátum: 2009. május 11. 19:05:51 pm » |
|
Reg adó,mi a tökömnek.Most a divat,külföldi rendszámmal járni.Egy faszkalap ismerősöm jár egy batár A8-al,persze nem magyar rendszámmal. az a bajod valakivel Toi, hogy külföldi rendszámmal jár? Mondjuk van benne valami, a sok hiteles a8-as, meg 7XX-es Bömösök szlovákrendszámos soláriumszökevényei megérdemelnék, hogy a regadó dupláját varrják a nyakukba.. Nem ertem hol a gond vele,mindenki ott sporol ahol tud!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3839 Dátum: 2009. május 11. 19:07:24 pm » |
|
szerintem is így van. először is semmilyen szabály nem tiltja, másodszor pedig senki ne mondja meg, hogy egy eu-s állampolgár akkor milyen rendszámú autót is használ... valahol úgyis fizet érte.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|