VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4080 Dátum: 2009. július 06. 05:33:25 am » |
|
Pic! Itt a lehetőség! Egy épített megbízhatóbb verda? Max nekimész a mattfeketével! Egy d.u. alatt kész!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4081 Dátum: 2009. július 06. 17:52:05 pm » |
|
Miből veszed, hogy megbízható? Ja, szóval ez a fórumon (az Astrával együtt) be nem vállalt kocsid!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4082 Dátum: 2009. július 10. 13:17:55 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4083 Dátum: 2009. július 10. 13:42:05 pm » |
|
iszonyat kemény...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4084 Dátum: 2009. július 10. 13:48:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4085 Dátum: 2009. július 10. 16:06:46 pm » |
|
Tyűhaa cíp munka
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4086 Dátum: 2009. július 10. 17:43:02 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 18:03:27 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #4087 Dátum: 2009. július 10. 19:08:12 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4088 Dátum: 2009. július 10. 19:40:49 pm » |
|
Dízelmozdony. Ezt a dízelt elfogadnám.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:41:03 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4089 Dátum: 2009. július 10. 20:07:49 pm » |
|
Szép munka, kár hogy dízel. Ennyi melóval tisztességes benzinest is tehetett volna bele.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:41:24 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #4090 Dátum: 2009. július 10. 20:21:46 pm » |
|
ez így azér' kéne. nincs is rossz hangja. nameg van vagy 550-600 nm
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:41:41 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4091 Dátum: 2009. július 10. 20:24:23 pm » |
|
Szép munka, kár hogy dízel. Ennyi melóval tisztességes benzinest is tehetett volna bele.
Mi a szarnak?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:40:20 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4092 Dátum: 2009. július 10. 21:04:17 pm » |
|
Furi lesz amit mondok, de: Engem vitt Scses az E38 V8 4.0 diesel biturboval. Még ki is választhattam milyen módban váltson a váltó. Ha jól tom sportban volt. Volt egy kis pluszsúlyunk is ,Collins. De ő inkább csak a kifejezéseket hadarta a hátsóülésről miket bemagolt. Hú, idrive, huuu head up display ,hu hu.. Szóval nem sok vizet zavart Utálom a dieseleket, de ez előtt le a kalappal. Nem éreztem, hogy dieselben ülök! Vagy is igen, de szerencsére nem a hang alapján és a füst végett kellett erre rájönnöm Érdekes volt. Az egyesről ne tegyünk említést, mert parketta után két másodperccel már szúrta is a kettest az automata, de így is izgi volt. És ez egy súlyosabb autó volt! Ez E28-ba? Hát
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4093 Dátum: 2009. július 10. 21:07:06 pm » |
|
Szép munka, kár hogy dízel. Ennyi melóval tisztességes benzinest is tehetett volna bele.
Mi a szarnak? Mert mondjuk az nézőpontom szerint egy autó benzinmotorral az igazi, akármilyen teljesítményt is lehet kicsikarni egy dízelből. Lehet hülyézni, lehet fikázni, leszarom, akkori ez a véleményem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #4094 Dátum: 2009. július 10. 21:11:08 pm » |
|
egyetértek, benzin az igazi. de azért anyádnak is jobb lett volna dízellel a fóbia
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4095 Dátum: 2009. július 10. 21:14:43 pm » |
|
egyetértek, benzin az igazi. de azért anyádnak is jobb lett volna dízellel a fóbia Egy Fabianak aztán olyan mindegy, milyen motor van benne... mindenhogy egy szar. Egyébként lehet hogy a dízel Fabia már rég hengerfejes lenne a télen hidegmotorral tartós hegynekfelfelé menéstől...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #4096 Dátum: 2009. július 10. 21:22:45 pm » |
|
egyetértek, benzin az igazi. de azért anyádnak is jobb lett volna dízellel a fóbia Egy Fabianak aztán olyan mindegy, milyen motor van benne... mindenhogy egy szar. Egyébként lehet hogy a dízel Fabia már rég hengerfejes lenne a télen hidegmotorral tartós hegynekfelfelé menéstől... de fel is megy pikk-pakk..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4097 Dátum: 2009. július 10. 21:24:27 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4098 Dátum: 2009. július 10. 21:27:26 pm » |
|
Nah menj a retekbe! Már ennyiért is? Traktorral behajtani se szabad lassan?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4099 Dátum: 2009. július 10. 21:29:41 pm » |
|
egyetértek, benzin az igazi. de azért anyádnak is jobb lett volna dízellel a fóbia Egy Fabianak aztán olyan mindegy, milyen motor van benne... mindenhogy egy szar. Egyébként lehet hogy a dízel Fabia már rég hengerfejes lenne a télen hidegmotorral tartós hegynekfelfelé menéstől... de fel is megy pikk-pakk.. Amíg nem rottyan meg a vize ja...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4100 Dátum: 2009. július 11. 08:47:59 am » |
|
Szép munka, kár hogy dízel. Ennyi melóval tisztességes benzinest is tehetett volna bele.
Mi a szarnak? Mert mondjuk az nézőpontom szerint egy autó benzinmotorral az igazi, akármilyen teljesítményt is lehet kicsikarni egy dízelből. Lehet hülyézni, lehet fikázni, leszarom, akkori ez a véleményem. Mindenkinek van vélemyénye... ) Érdekes, hogy mégis vettél egy dieselt...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4101 Dátum: 2009. július 11. 08:48:34 am » |
|
Furi lesz amit mondok, de: Engem vitt Scses az E38 V8 4.0 diesel biturboval. Még ki is választhattam milyen módban váltson a váltó. Ha jól tom sportban volt. Volt egy kis pluszsúlyunk is ,Collins. De ő inkább csak a kifejezéseket hadarta a hátsóülésről miket bemagolt. Hú, idrive, huuu head up display ,hu hu.. Szóval nem sok vizet zavart Utálom a dieseleket, de ez előtt le a kalappal. Nem éreztem, hogy dieselben ülök! Vagy is igen, de szerencsére nem a hang alapján és a füst végett kellett erre rájönnöm Érdekes volt. Az egyesről ne tegyünk említést, mert parketta után két másodperccel már szúrta is a kettest az automata, de így is izgi volt. És ez egy súlyosabb autó volt! Ez E28-ba? Hát Szólj, ha megint lesz próbakör.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4102 Dátum: 2009. július 11. 08:50:54 am » |
|
egyetértek, benzin az igazi. de azért anyádnak is jobb lett volna dízellel a fóbia Egy Fabianak aztán olyan mindegy, milyen motor van benne... mindenhogy egy szar. Egyébként lehet hogy a dízel Fabia már rég hengerfejes lenne a télen hidegmotorral tartós hegynekfelfelé menéstől... De azse a diesel motor hibája, ha valaki hideg motorral küldi hegynek felfele...Induláskor szinte mind hideg, cska kell némi agy hozzá, hogy egyből kend-e neki, vagy esetleg várj egy kicsit...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4103 Dátum: 2009. július 11. 13:08:48 pm » |
|
Szép munka, kár hogy dízel. Ennyi melóval tisztességes benzinest is tehetett volna bele.
Mi a szarnak? Mert mondjuk az nézőpontom szerint egy autó benzinmotorral az igazi, akármilyen teljesítményt is lehet kicsikarni egy dízelből. Lehet hülyézni, lehet fikázni, leszarom, akkori ez a véleményem. Mindenkinek van vélemyénye... ) Érdekes, hogy mégis vettél egy dieselt... Tény. Meg az is, hogy mióta harmadszor is eltépte az ékszíjat egy hónapja, azóta vényolcazom, ami többet eszik ugyan, de üzembiztos, nem kell fél szememnek a vízhőfokmutatón lenni mindig, halk, és megy. Egyébként nem azt mondom, hogy a dízel az márpedig szar, hanem, hogy nekem nem jött be a dízel életérzés. És ha én egyedi autót építenék nem kevés munkával, amiben az a 740d motoros E28 lehet, akkor biztos, hogy benzinest.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4104 Dátum: 2009. július 11. 13:11:29 pm » |
|
egyetértek, benzin az igazi. de azért anyádnak is jobb lett volna dízellel a fóbia Egy Fabianak aztán olyan mindegy, milyen motor van benne... mindenhogy egy szar. Egyébként lehet hogy a dízel Fabia már rég hengerfejes lenne a télen hidegmotorral tartós hegynekfelfelé menéstől... De azse a diesel motor hibája, ha valaki hideg motorral küldi hegynek felfele...Induláskor szinte mind hideg, cska kell némi agy hozzá, hogy egyből kend-e neki, vagy esetleg várj egy kicsit... Anyám nem tud várni. Neki mennie kell melóba, és úgy a leggyorsabb, ha átvág a hegyen. Ráadásul orvos, és a betegnek nem lehet azt mondani, hogy Kovács bácsi, még ne kapjon szívrohamot, majd háromnegyed óra múlva itt a doktornő, akkor már lehet, csak most még melegíti a Fabiát, tecciktudni, hogy ne legyen hengerfejes. És ő nem ért az autókhoz, nem akarja indulás előtt melegíteni, neki olyan autó kell, amibe beül, és megy. És nem lesz hengerfejes akkor sem, ha hidegen küldi hegynek felfelé.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4105 Dátum: 2009. július 11. 13:15:11 pm » |
|
Tény. Meg az is, hogy mióta harmadszor is eltépte az ékszíjat egy hónapja, azóta vényolcazom, ami többet eszik ugyan, de üzembiztos, nem kell fél szememnek a vízhőfokmutatón lenni mindig, halk, és megy. Egyébként nem azt mondom, hogy a dízel az márpedig szar, hanem, hogy nekem nem jött be a dízel életérzés. És ha én egyedi autót építenék nem kevés munkával, amiben az a 740d motoros E28 lehet, akkor biztos, hogy benzinest. Múlt hétem nekem is elszakadt az éxíj a td-n, be is forraltam, de túlélte..Valamit valamiért. Ha egyedi kocsit építenék, akkor valszeg én is benzinest, de ha van egy dieselmotorom, akkor valószinüleg aköré csinálnám a kocsit, pláne ha a kocsi is adott, meg a motor is..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4106 Dátum: 2009. július 11. 13:18:02 pm » |
|
Tény. Meg az is, hogy mióta harmadszor is eltépte az ékszíjat egy hónapja, azóta vényolcazom, ami többet eszik ugyan, de üzembiztos, nem kell fél szememnek a vízhőfokmutatón lenni mindig, halk, és megy. Egyébként nem azt mondom, hogy a dízel az márpedig szar, hanem, hogy nekem nem jött be a dízel életérzés. És ha én egyedi autót építenék nem kevés munkával, amiben az a 740d motoros E28 lehet, akkor biztos, hogy benzinest. Múlt hétem nekem is elszakadt az éxíj a td-n, be is forraltam, de túlélte..Valamit valamiért. Ha egyedi kocsit építenék, akkor valszeg én is benzinest, de ha van egy dieselmotorom, akkor valószinüleg aköré csinálnám a kocsit, pláne ha a kocsi is adott, meg a motor is.. Az ékszíjat igazán nem tudom felhozni hibájának, vélhetően én nem veszek észre valamit, ami rossz. Generátor vonalban áll, most azt fogom megpróbálni, hogy rendelek rá egy új ékszíjtárcsát a vízpumpára, mert a régi az hardcore módon meg van kopva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4107 Dátum: 2009. július 11. 13:18:27 pm » |
|
Anyám nem tud várni. Neki mennie kell melóba, és úgy a leggyorsabb, ha átvág a hegyen. Ráadásul orvos, és a betegnek nem lehet azt mondani, hogy Kovács bácsi, még ne kapjon szívrohamot, majd háromnegyed óra múlva itt a doktornő, akkor már lehet, csak most még melegíti a Fabiát, tecciktudni, hogy ne legyen hengerfejes.
És ő nem ért az autókhoz, nem akarja indulás előtt melegíteni, neki olyan autó kell, amibe beül, és megy. És nem lesz hengerfejes akkor sem, ha hidegen küldi hegynek felfelé.
Erre sokmindenki hivatkozhatna, én se szeretek várni ha mennem kell, de 10percen semmi se múlik..Még ha szívsebész lenne, talán... Szerinted mennyien laknak olyan helyen, hogy egyből a hegynek felfele kell indulniuk, és dieselük van?Nem vagyok benne biztos,hogy mindenki lecseréli benzinesre...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4108 Dátum: 2009. július 11. 13:21:16 pm » |
|
Tény. Meg az is, hogy mióta harmadszor is eltépte az ékszíjat egy hónapja, azóta vényolcazom, ami többet eszik ugyan, de üzembiztos, nem kell fél szememnek a vízhőfokmutatón lenni mindig, halk, és megy. Egyébként nem azt mondom, hogy a dízel az márpedig szar, hanem, hogy nekem nem jött be a dízel életérzés. És ha én egyedi autót építenék nem kevés munkával, amiben az a 740d motoros E28 lehet, akkor biztos, hogy benzinest. Múlt hétem nekem is elszakadt az éxíj a td-n, be is forraltam, de túlélte..Valamit valamiért. Ha egyedi kocsit építenék, akkor valszeg én is benzinest, de ha van egy dieselmotorom, akkor valószinüleg aköré csinálnám a kocsit, pláne ha a kocsi is adott, meg a motor is.. Az ékszíjat igazán nem tudom felhozni hibájának, vélhetően én nem veszek észre valamit, ami rossz. Generátor vonalban áll, most azt fogom megpróbálni, hogy rendelek rá egy új ékszíjtárcsát a vízpumpára, mert a régi az hardcore módon meg van kopva. Lehet az éxíj is szar, nekem is volt,hogy a márkás szállt el pár hónaposan,és amit hirtelen sikerült szereznem bivalyb*sznád alsón a traktorosboltból az bírta évekig..Persze lehet még pár hibaok, szerencsére nem sokminden..Három éxíjtárcsa van ott, és a szíj..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4109 Dátum: 2009. július 11. 13:23:00 pm » |
|
Anyám nem tud várni. Neki mennie kell melóba, és úgy a leggyorsabb, ha átvág a hegyen. Ráadásul orvos, és a betegnek nem lehet azt mondani, hogy Kovács bácsi, még ne kapjon szívrohamot, majd háromnegyed óra múlva itt a doktornő, akkor már lehet, csak most még melegíti a Fabiát, tecciktudni, hogy ne legyen hengerfejes.
És ő nem ért az autókhoz, nem akarja indulás előtt melegíteni, neki olyan autó kell, amibe beül, és megy. És nem lesz hengerfejes akkor sem, ha hidegen küldi hegynek felfelé.
Erre sokmindenki hivatkozhatna, én se szeretek várni ha mennem kell, de 10percen semmi se múlik..Még ha szívsebész lenne, talán... Szerinted mennyien laknak olyan helyen, hogy egyből a hegynek felfele kell indulniuk, és dieselük van?Nem vagyok benne biztos,hogy mindenki lecseréli benzinesre... 10 percen nagyon sok múlhat. Én nem szívsebész, oké, de attól még ha az osztályon valakinek szívrohama vagy más baja van, akkor neki kell ellátni, mert ő az osztályos orvos. Nem cserélik le, de nem is vagyok benne, hogy ugyanannyit kibírnak azok a dízelmotorok, mint amikkel indítás után nem hegynek felfelé közlekednek hidegen. De még mindig nem azt mondom, hogy a dízel általában szar, hanem, hogy engem nem tudott megérinteni igazán. Nem ér annyit az egyébként valóban kevés fogyasztás, hogy dízelezzek. Ráadásul mondjuk egy E30 316i vagy 318i se eszik feltétlenül többet, ha nem ész nélkül használod. Jó, tudom a benzin drágább, de te mondtad: Valamit valamiért.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|