CápaBMW fórum
2024. november 24. 00:49:32 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 ... 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2861252 alkalommal)
VA E21
Vendég
« Válasz #4080 Dátum: 2009. július 06. 05:33:25 am »

Pic! Itt a lehetőség! Egy épített megbízhatóbb verda?  Evil  Max nekimész a mattfeketével! Egy d.u. alatt kész!  Evil
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #4081 Dátum: 2009. július 06. 17:52:05 pm »

Miből veszed, hogy megbízható? huh Ja, szóval ez a fórumon (az Astrával együtt) be nem vállalt kocsid! Evil
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4082 Dátum: 2009. július 10. 13:17:55 pm »

Hát még ilyenek is vannak

http://www.storsveen.org/e12/b7prosj.htm
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4083 Dátum: 2009. július 10. 13:42:05 pm »

iszonyat kemény...  shocked
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
gim_e12
Vendég
« Válasz #4084 Dátum: 2009. július 10. 13:48:57 pm »

Hát még ilyenek is vannak

http://www.storsveen.org/e12/b7prosj.htm

Ez nem semmi!
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #4085 Dátum: 2009. július 10. 16:06:46 pm »

Tyűhaa cíp munka  Shocked  Cheesy
Naplózva

Thommy
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4086 Dátum: 2009. július 10. 17:43:02 pm »

Jó kis projekt!!

E28 524td-ből 540d Smiley  Evil 1999-es E38 740d-ből, V8 bi-turbo és 32V.  Evil  Evil  Evil  Cheesy 245HP  Evil Kipróbálnám szívesen Smiley

Forrás: http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=50207

http://www.youtube.com/watch?v=8gbxx2a245s&feature=related#

http://www.youtube.com/watch?v=ciTmk4fjpCk&feature=related#



* P1110100.jpg (83.39 KB, 640x480 - megtekintve 776 alkalommal.)

* P1110110.jpg (68.99 KB, 640x480 - megtekintve 816 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 18:03:27 pm írta Dénes » Naplózva

70/627-5355
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #4087 Dátum: 2009. július 10. 19:08:12 pm »

 jawdrop jawdrop jawdrop jawdrop icon_razz icon_razz

tipus azonos Grin Grin Grin csak kicsit nagyobb Evil
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4088 Dátum: 2009. július 10. 19:40:49 pm »

Dízelmozdony. Ezt a dízelt elfogadnám. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:41:03 pm írta collins » Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #4089 Dátum: 2009. július 10. 20:07:49 pm »

Szép munka, kár hogy dízel.
Ennyi melóval tisztességes benzinest is tehetett volna bele.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:41:24 pm írta collins » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #4090 Dátum: 2009. július 10. 20:21:46 pm »

ez így azér' kéne. nincs is rossz hangja. nameg van vagy 550-600 nm Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:41:41 pm írta collins » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4091 Dátum: 2009. július 10. 20:24:23 pm »

Szép munka, kár hogy dízel.
Ennyi melóval tisztességes benzinest is tehetett volna bele.

Mi a szarnak?
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 20:40:20 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
VA E21
Vendég
« Válasz #4092 Dátum: 2009. július 10. 21:04:17 pm »

Furi lesz amit mondok, de:

Engem vitt Scses az E38 V8 4.0 diesel biturboval.  Még ki is választhattam milyen módban váltson a váltó. Ha jól tom sportban volt.
Volt egy kis pluszsúlyunk is ,Collins.  De ő inkább csak a kifejezéseket hadarta a hátsóülésről miket bemagolt. Hú, idrive, huuu head up display ,hu hu.. Szóval nem sok vizet zavart  Evil

Utálom a dieseleket, de ez előtt le a kalappal. Nem éreztem, hogy dieselben ülök! Vagy is igen, de szerencsére nem a hang alapján és a füst végett kellett erre rájönnöm Wink
Érdekes volt. Az egyesről ne tegyünk említést, mert parketta után két másodperccel már szúrta is a kettest az automata, de így is izgi volt.  És ez egy súlyosabb autó volt!  Ez E28-ba? Hát  Evil
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #4093 Dátum: 2009. július 10. 21:07:06 pm »

Szép munka, kár hogy dízel.
Ennyi melóval tisztességes benzinest is tehetett volna bele.

Mi a szarnak?

Mert mondjuk az nézőpontom szerint egy autó benzinmotorral az igazi, akármilyen teljesítményt is lehet kicsikarni egy dízelből.
Lehet hülyézni, lehet fikázni, leszarom, akkori ez a véleményem.
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #4094 Dátum: 2009. július 10. 21:11:08 pm »

egyetértek, benzin az igazi. de azért anyádnak is jobb lett volna dízellel a fóbia smiley
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #4095 Dátum: 2009. július 10. 21:14:43 pm »

egyetértek, benzin az igazi. de azért anyádnak is jobb lett volna dízellel a fóbia smiley

Egy Fabianak aztán olyan mindegy, milyen motor van benne... mindenhogy egy szar.
Egyébként lehet hogy a dízel Fabia már rég hengerfejes lenne a télen hidegmotorral tartós hegynekfelfelé menéstől...
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #4096 Dátum: 2009. július 10. 21:22:45 pm »

egyetértek, benzin az igazi. de azért anyádnak is jobb lett volna dízellel a fóbia smiley

Egy Fabianak aztán olyan mindegy, milyen motor van benne... mindenhogy egy szar.
Egyébként lehet hogy a dízel Fabia már rég hengerfejes lenne a télen hidegmotorral tartós hegynekfelfelé menéstől...
de fel is megy pikk-pakk..
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4097 Dátum: 2009. július 10. 21:24:27 pm »

Légyszíves figyeljünk az idézetekre!!!

ui:  sm_69 sm_69 sm_69
Naplózva

70/627-5355
VA E21
Vendég
« Válasz #4098 Dátum: 2009. július 10. 21:27:26 pm »

Légyszíves figyeljünk az idézetekre!!!

ui:  sm_69 sm_69 sm_69

Nah menj a retekbe! Már ennyiért is?   Traktorral behajtani se szabad lassan?  Evil
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #4099 Dátum: 2009. július 10. 21:29:41 pm »

egyetértek, benzin az igazi. de azért anyádnak is jobb lett volna dízellel a fóbia smiley

Egy Fabianak aztán olyan mindegy, milyen motor van benne... mindenhogy egy szar.
Egyébként lehet hogy a dízel Fabia már rég hengerfejes lenne a télen hidegmotorral tartós hegynekfelfelé menéstől...
de fel is megy pikk-pakk..

Amíg nem rottyan meg a vize ja...
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4100 Dátum: 2009. július 11. 08:47:59 am »

Szép munka, kár hogy dízel.
Ennyi melóval tisztességes benzinest is tehetett volna bele.

Mi a szarnak?

Mert mondjuk az nézőpontom szerint egy autó benzinmotorral az igazi, akármilyen teljesítményt is lehet kicsikarni egy dízelből.
Lehet hülyézni, lehet fikázni, leszarom, akkori ez a véleményem.

Mindenkinek van vélemyénye...Roll Eyes)
Érdekes, hogy mégis vettél egy dieselt...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4101 Dátum: 2009. július 11. 08:48:34 am »

Furi lesz amit mondok, de:

Engem vitt Scses az E38 V8 4.0 diesel biturboval.  Még ki is választhattam milyen módban váltson a váltó. Ha jól tom sportban volt.
Volt egy kis pluszsúlyunk is ,Collins.  De ő inkább csak a kifejezéseket hadarta a hátsóülésről miket bemagolt. Hú, idrive, huuu head up display ,hu hu.. Szóval nem sok vizet zavart  Evil

Utálom a dieseleket, de ez előtt le a kalappal. Nem éreztem, hogy dieselben ülök! Vagy is igen, de szerencsére nem a hang alapján és a füst végett kellett erre rájönnöm Wink
Érdekes volt. Az egyesről ne tegyünk említést, mert parketta után két másodperccel már szúrta is a kettest az automata, de így is izgi volt.  És ez egy súlyosabb autó volt!  Ez E28-ba? Hát  Evil

Szólj, ha megint lesz próbakör..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4102 Dátum: 2009. július 11. 08:50:54 am »

egyetértek, benzin az igazi. de azért anyádnak is jobb lett volna dízellel a fóbia smiley

Egy Fabianak aztán olyan mindegy, milyen motor van benne... mindenhogy egy szar.
Egyébként lehet hogy a dízel Fabia már rég hengerfejes lenne a télen hidegmotorral tartós hegynekfelfelé menéstől...

De azse a diesel motor hibája, ha valaki hideg motorral küldi hegynek felfele...Induláskor szinte mind hideg, cska kell némi agy hozzá, hogy egyből kend-e neki, vagy esetleg várj egy kicsit...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #4103 Dátum: 2009. július 11. 13:08:48 pm »

Szép munka, kár hogy dízel.
Ennyi melóval tisztességes benzinest is tehetett volna bele.

Mi a szarnak?

Mert mondjuk az nézőpontom szerint egy autó benzinmotorral az igazi, akármilyen teljesítményt is lehet kicsikarni egy dízelből.
Lehet hülyézni, lehet fikázni, leszarom, akkori ez a véleményem.

Mindenkinek van vélemyénye...Roll Eyes)
Érdekes, hogy mégis vettél egy dieselt...

Tény. Meg az is, hogy mióta harmadszor is eltépte az ékszíjat egy hónapja, azóta vényolcazom, ami többet eszik ugyan, de üzembiztos, nem kell fél szememnek a vízhőfokmutatón lenni mindig, halk, és megy.  Smiley
Egyébként nem azt mondom, hogy a dízel az márpedig szar, hanem, hogy nekem nem jött be a dízel életérzés.
És ha én egyedi autót építenék nem kevés munkával, amiben az a 740d motoros E28 lehet, akkor biztos, hogy benzinest.
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #4104 Dátum: 2009. július 11. 13:11:29 pm »

egyetértek, benzin az igazi. de azért anyádnak is jobb lett volna dízellel a fóbia smiley

Egy Fabianak aztán olyan mindegy, milyen motor van benne... mindenhogy egy szar.
Egyébként lehet hogy a dízel Fabia már rég hengerfejes lenne a télen hidegmotorral tartós hegynekfelfelé menéstől...

De azse a diesel motor hibája, ha valaki hideg motorral küldi hegynek felfele...Induláskor szinte mind hideg, cska kell némi agy hozzá, hogy egyből kend-e neki, vagy esetleg várj egy kicsit...

Anyám nem tud  várni. Neki mennie kell melóba, és úgy a leggyorsabb, ha átvág a hegyen. Ráadásul orvos, és a betegnek nem lehet azt mondani, hogy Kovács bácsi, még ne kapjon szívrohamot, majd háromnegyed óra múlva itt a doktornő, akkor már lehet, csak most még melegíti a Fabiát, tecciktudni, hogy ne legyen hengerfejes.

És ő nem ért az autókhoz, nem akarja indulás előtt melegíteni, neki olyan autó kell, amibe beül, és megy. És nem lesz hengerfejes akkor sem, ha hidegen küldi hegynek felfelé.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4105 Dátum: 2009. július 11. 13:15:11 pm »


Tény. Meg az is, hogy mióta harmadszor is eltépte az ékszíjat egy hónapja, azóta vényolcazom, ami többet eszik ugyan, de üzembiztos, nem kell fél szememnek a vízhőfokmutatón lenni mindig, halk, és megy.  Smiley
Egyébként nem azt mondom, hogy a dízel az márpedig szar, hanem, hogy nekem nem jött be a dízel életérzés.
És ha én egyedi autót építenék nem kevés munkával, amiben az a 740d motoros E28 lehet, akkor biztos, hogy benzinest.

Múlt hétem nekem is elszakadt az éxíj a td-n, be is forraltam, de túlélte..Valamit valamiért.
Ha egyedi kocsit építenék, akkor valszeg én is benzinest, de ha van egy dieselmotorom, akkor valószinüleg aköré csinálnám a kocsit, pláne ha a kocsi is adott, meg a motor is..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #4106 Dátum: 2009. július 11. 13:18:02 pm »


Tény. Meg az is, hogy mióta harmadszor is eltépte az ékszíjat egy hónapja, azóta vényolcazom, ami többet eszik ugyan, de üzembiztos, nem kell fél szememnek a vízhőfokmutatón lenni mindig, halk, és megy.  Smiley
Egyébként nem azt mondom, hogy a dízel az márpedig szar, hanem, hogy nekem nem jött be a dízel életérzés.
És ha én egyedi autót építenék nem kevés munkával, amiben az a 740d motoros E28 lehet, akkor biztos, hogy benzinest.

Múlt hétem nekem is elszakadt az éxíj a td-n, be is forraltam, de túlélte..Valamit valamiért.
Ha egyedi kocsit építenék, akkor valszeg én is benzinest, de ha van egy dieselmotorom, akkor valószinüleg aköré csinálnám a kocsit, pláne ha a kocsi is adott, meg a motor is..

Az ékszíjat igazán nem tudom felhozni hibájának, vélhetően én nem veszek észre valamit, ami rossz. Generátor vonalban áll, most azt fogom megpróbálni, hogy rendelek rá egy új ékszíjtárcsát a vízpumpára, mert a régi az hardcore módon meg van kopva.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4107 Dátum: 2009. július 11. 13:18:27 pm »

Anyám nem tud  várni. Neki mennie kell melóba, és úgy a leggyorsabb, ha átvág a hegyen. Ráadásul orvos, és a betegnek nem lehet azt mondani, hogy Kovács bácsi, még ne kapjon szívrohamot, majd háromnegyed óra múlva itt a doktornő, akkor már lehet, csak most még melegíti a Fabiát, tecciktudni, hogy ne legyen hengerfejes.

És ő nem ért az autókhoz, nem akarja indulás előtt melegíteni, neki olyan autó kell, amibe beül, és megy. És nem lesz hengerfejes akkor sem, ha hidegen küldi hegynek felfelé.

Erre sokmindenki hivatkozhatna, én se szeretek várni ha mennem kell, de  10percen semmi se múlik..Még ha szívsebész lenne, talán...
Szerinted mennyien laknak olyan helyen, hogy egyből a hegynek felfele kell indulniuk, és dieselük van?Nem vagyok benne biztos,hogy mindenki lecseréli benzinesre...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4108 Dátum: 2009. július 11. 13:21:16 pm »


Tény. Meg az is, hogy mióta harmadszor is eltépte az ékszíjat egy hónapja, azóta vényolcazom, ami többet eszik ugyan, de üzembiztos, nem kell fél szememnek a vízhőfokmutatón lenni mindig, halk, és megy.  Smiley
Egyébként nem azt mondom, hogy a dízel az márpedig szar, hanem, hogy nekem nem jött be a dízel életérzés.
És ha én egyedi autót építenék nem kevés munkával, amiben az a 740d motoros E28 lehet, akkor biztos, hogy benzinest.

Múlt hétem nekem is elszakadt az éxíj a td-n, be is forraltam, de túlélte..Valamit valamiért.
Ha egyedi kocsit építenék, akkor valszeg én is benzinest, de ha van egy dieselmotorom, akkor valószinüleg aköré csinálnám a kocsit, pláne ha a kocsi is adott, meg a motor is..

Az ékszíjat igazán nem tudom felhozni hibájának, vélhetően én nem veszek észre valamit, ami rossz. Generátor vonalban áll, most azt fogom megpróbálni, hogy rendelek rá egy új ékszíjtárcsát a vízpumpára, mert a régi az hardcore módon meg van kopva.

Lehet az éxíj is szar, nekem is volt,hogy a márkás szállt el pár hónaposan,és amit hirtelen sikerült szereznem bivalyb*sznád alsón a traktorosboltból az bírta évekig..Persze lehet még pár hibaok, szerencsére nem sokminden..Három éxíjtárcsa van ott, és a szíj..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #4109 Dátum: 2009. július 11. 13:23:00 pm »

Anyám nem tud  várni. Neki mennie kell melóba, és úgy a leggyorsabb, ha átvág a hegyen. Ráadásul orvos, és a betegnek nem lehet azt mondani, hogy Kovács bácsi, még ne kapjon szívrohamot, majd háromnegyed óra múlva itt a doktornő, akkor már lehet, csak most még melegíti a Fabiát, tecciktudni, hogy ne legyen hengerfejes.

És ő nem ért az autókhoz, nem akarja indulás előtt melegíteni, neki olyan autó kell, amibe beül, és megy. És nem lesz hengerfejes akkor sem, ha hidegen küldi hegynek felfelé.

Erre sokmindenki hivatkozhatna, én se szeretek várni ha mennem kell, de  10percen semmi se múlik..Még ha szívsebész lenne, talán...
Szerinted mennyien laknak olyan helyen, hogy egyből a hegynek felfele kell indulniuk, és dieselük van?Nem vagyok benne biztos,hogy mindenki lecseréli benzinesre...

10 percen nagyon sok múlhat. Én nem szívsebész, oké, de attól még ha az osztályon valakinek szívrohama vagy más baja van, akkor neki kell ellátni, mert ő az osztályos orvos.

Nem cserélik le, de nem is vagyok benne, hogy ugyanannyit kibírnak azok a dízelmotorok, mint amikkel indítás után nem hegynek felfelé közlekednek hidegen.
De még mindig nem azt mondom, hogy a dízel általában szar, hanem, hogy engem nem tudott megérinteni igazán. Nem ér annyit az egyébként valóban kevés fogyasztás, hogy dízelezzek. Ráadásul mondjuk egy E30 316i vagy 318i se eszik feltétlenül többet, ha nem ész nélkül használod. Jó, tudom a benzin drágább, de te mondtad: Valamit valamiért.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 ... 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!