CápaBMW fórum
2024. április 23. 12:21:47 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 731282 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #150 Dátum: 2009. május 04. 22:58:42 pm »

Üdv.
Kolléga,a legfőbb tanács a td-hez:NE VEDD MEG!!!Nagy fagyi,tizen sokéve nehézgépkezelőként keresem a napi betevőt,otthon is,kint is.Volt 2 524-em is,katasztrófa,dráma,anyagi csőd.Pedig kútra csak illatositóért mentem mindig,ráköltöttem az életem,és mégsem volt megbizható,vegyél egy 520i-t,add el a kerót ami kilöttyen,és vegyél rajta benzint,jobban jársz.


Mélységesen egyetértek! Látod hogyan jártam...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #151 Dátum: 2009. május 04. 22:59:27 pm »

Hello!
Érdekelne milyen költséggel lehet E28-ba klimát utólagosan beépíteni?
Csinált-e már valaki ilyet?  sm_68

Ha már nincs kocsim, legalább megpróbálok minél több infót magamba szívni!

Kérdezd meg Viktort, hogy mennyiért válna meg az E28 klímától. Ha az esetleg megvan, már csak fel kell élesztened és be kell rakni az ótóba..... Sajnos a felélesztése nem óccsó mulatság tudtommal  undecided

Felszámolásból eladók a maradékok, bajtársi áron.
E28 komplett gyári klíma, még autóban van.
.
.
.
Vigyétek, mert útban van, és előbb-utóbb a MÉH-ben köt ki.
Kérdezz bátran, hátha van amit keresel.
Telefonon érdeklődj, nem vagyok netközelben, hiába küldesz privátot.
Tel: 20 9341256
Naplózva

70/627-5355
moneytoo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 691



« Válasz #152 Dátum: 2009. május 05. 08:40:27 am »

Ne hívd Viktort, mert én vettem meg a klímát a 28-ból. Kompletten mindennel együtt.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:14:28 pm írta Promega » Naplózva
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #153 Dátum: 2009. május 05. 18:14:31 pm »

Üdv.
Kolléga,a legfőbb tanács a td-hez:NE VEDD MEG!!!Nagy fagyi,tizen sokéve nehézgépkezelőként keresem a napi betevőt,otthon is,kint is.Volt 2 524-em is,katasztrófa,dráma,anyagi csőd.Pedig kútra csak illatositóért mentem mindig,ráköltöttem az életem,és mégsem volt megbizható,vegyél egy 520i-t,add el a kerót ami kilöttyen,és vegyél rajta benzint,jobban jársz.


Mélységesen egyetértek! Látod hogyan jártam...

én mindig is azt mondtam,hogy a dizel,traktorba,hajóba,mozdonyba,és teher autóba való Evil Evil Evil
igaza van sanyinak,add el ,azt vegyél benzint belőle Grin
Naplózva
Takacsge
Vendég
« Válasz #154 Dátum: 2009. május 05. 18:24:29 pm »

Akinek van E28 520asa az meg tudná mondani, hogy mennyit eszik a gépe városban megengedett, illetve pályán 140-180as tempónál? Eger-Pest viszonylatban használnám, illetve az adott városokban főleg. Na meg egy alapos felújítást követően egész Európában Cheesy
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #155 Dátum: 2009. május 05. 18:26:02 pm »

Akinek van E28 520asa az meg tudná mondani, hogy mennyit eszik a gépe városban megengedett, illetve pályán 140-180as tempónál? Eger-Pest viszonylatban használnám, illetve az adott városokban főleg. Na meg egy alapos felújítást követően egész Európában Cheesy

nehallgass rájuk,csakazért is td-t válassz Evil
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Takacsge
Vendég
« Válasz #156 Dátum: 2009. május 05. 18:35:05 pm »

Akinek van E28 520asa az meg tudná mondani, hogy mennyit eszik a gépe városban megengedett, illetve pályán 140-180as tempónál? Eger-Pest viszonylatban használnám, illetve az adott városokban főleg. Na meg egy alapos felújítást követően egész Európában Cheesy

nehallgass rájuk,csakazért is td-t válassz Evil

Olyan borzasztó egyszerű lesz a döntésem, hogy ha megéri anyagilag a benzines akkor azt fogom választani, ha pedig nem éri meg anyagilag akkor TD. Ahogy észrevettem a Tádé is kezesbárány, csak kényesebb. De ha vigyázok rá és karbantartom akkor nem lesz semmi baja. Lehet, hogy a benzines szívósabb, de haverom 320asával Pesten 15 alatt nem tudtunk eljárni, ami azért nem kevés nyál.
Most pedig felteszek pár marha hülye kérdést. A hengerfejezés hogyan működik és miért kerül majdnem egy másik autó árába? shocked Milyen alapvető felújításokat kell elvégezni a motoron? Kb. mennyibe fáj?  crazy2 Turbócserénél miket kell megnézni, hogyan érdemes vásárolni? Mivel egyenlőre az a legszimpatikusabb a meglévő eladó közül, ami...ez: http://www.hasznaltauto.hu/2921378_bmw_524_1984
HMHM egyenlőre ennyi, majd még kérdezek  afro
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #157 Dátum: 2009. május 05. 20:33:33 pm »

Akinek van E28 520asa az meg tudná mondani, hogy mennyit eszik a gépe városban megengedett, illetve pályán 140-180as tempónál? Eger-Pest viszonylatban használnám, illetve az adott városokban főleg. Na meg egy alapos felújítást követően egész Európában Cheesy

Nekem az L-jetes 520i-m úgy 12-13-at evett városban.... A kiscápa is m20b20-as csak az még karbis, az úgy 13-ből jön ki....

Egy jó huszasnak 10literből ki kéne jönnie bőven....  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 05. 21:26:42 pm írta Dénes » Naplózva

70/627-5355
Takacsge
Vendég
« Válasz #158 Dátum: 2009. május 05. 21:21:45 pm »

Remélem Lütyő vagy Promega vagy valaki más tud majd válaszolni a buta kérdések szekcióra is  sm_68
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #159 Dátum: 2009. május 05. 22:56:34 pm »

nekem stabil 13-at evett a motronicos 520i budapesten, pedig nem sietek. hát nem sírom vissza a fogyasztását..
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #160 Dátum: 2009. május 06. 08:57:37 am »

Remélem Lütyő vagy Promega vagy valaki más tud majd válaszolni a buta kérdések szekcióra is  sm_68
Kicsit le vagyok lassulva... mi volt a kérdés?
Naplózva
Takacsge
Vendég
« Válasz #161 Dátum: 2009. május 06. 09:04:56 am »

Remélem Lütyő vagy Promega vagy valaki más tud majd válaszolni a buta kérdések szekcióra is  sm_68
Kicsit le vagyok lassulva... mi volt a kérdés?

Olyan borzasztó egyszerű lesz a döntésem, hogy ha megéri anyagilag a benzines akkor azt fogom választani, ha pedig nem éri meg anyagilag akkor TD. Ahogy észrevettem a Tádé is kezesbárány, csak kényesebb. De ha vigyázok rá és karbantartom akkor nem lesz semmi baja. Lehet, hogy a benzines szívósabb, de haverom 320asával Pesten 15 alatt nem tudtunk eljárni, ami azért nem kevés nyál.

Most pedig felteszek pár marha hülye kérdést. A hengerfejezés hogyan működik és miért kerül majdnem egy másik autó árába? shocked Milyen alapvető felújításokat kell elvégezni a motoron? Kb. mennyibe fáj?  crazy2 Turbócserénél miket kell megnézni, hogyan érdemes vásárolni? Mivel egyenlőre az a legszimpatikusabb a meglévő eladó közül, ami...ez: http://www.hasznaltauto.hu/2921378_bmw_524_1984
HMHM egyenlőre ennyi, majd még kérdezek   afro
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #162 Dátum: 2009. május 06. 09:29:59 am »

Most pedig felteszek pár marha hülye kérdést. A hengerfejezés hogyan működik és miért kerül majdnem egy másik autó árába? shocked Milyen alapvető felújításokat kell elvégezni a motoron? Kb. mennyibe fáj?  crazy2 Turbócserénél miket kell megnézni, hogyan érdemes vásárolni? Mivel egyenlőre az a legszimpatikusabb a meglévő eladó közül, ami...ez: http://www.hasznaltauto.hu/2921378_bmw_524_1984
HMHM egyenlőre ennyi, majd még kérdezek   afro

Pont jót kérdezel  Cheesy , huzamosabb ideig sosem használtam dízel autót, így csak annyit értek hozzájuk, amennyi a gépészeti pályafutásom alatt rámragadt, azok is inkább mező.gépek...

A fengerfejezés azért drága, mert a bmw-nél a hengerfejek nem síkolhatóak, tehát ha megvetemedett, akkor csere... és itt jön a másik problémás rész, ui. jó állapotú bontott hf-en elég nehezen lehet alálni.
Ennek két oka is van, eleve a soros 6 hengeres kialakítás eléggé érzékennyé teszi a hf-et a túlhevülésből adódó alakváltozásra, repedésre, másrészt pedig a diesel hf-eknek eleve sokkal forszírozottabb üzemük van, így csak növeli a meghibásodás esélyét.

A jó hf-ek pedig autóban vannak, és használják őket...  (vagy ha eladóak, akkor drágák)

A dieselmotorok "aljával" (forgattyús mechanizmus), ha jó olajat kap, időben cserélve, akkor nem lehet baj, ha mégis, akkor pedig a főtengelynél rosszabb állapotban lesz a vezérlés...

( a mezőgazdasági gépek általában egyszer síkolhatóak mert létezik hozzájuk túlméretes hftömítés, ill. megfelelően erős kialakításúak, illetve zömében sor 3, sor 4 motorokról beszélünk. így eleve ritkábban következik be vetemedés, átrepedés)


A turbókhoz sajnos nem tudok hozzászólni, nincs róluk gyakorlati tapasztalatom.

Általános kiegészítés:
-a diesel, ameddig jó, addig olcsóbb, mint a benzines, ha rossz, akkor pedig sokkal drágább
- az e28-ban benzinesben minimum az m20b25... szerintem
- a benzines is tud keveset enni, de ehhez tökéletesen kell beállítva lennie
- a vezetési stílus befolyásolja legjobban a fogyasztást

több közhely most hirtelen nem jut eszembe...
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 06. 11:55:30 am írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #163 Dátum: 2009. május 06. 09:45:08 am »


Pont jót kérdezel  Cheesy , huzamosabb ideig sosem használtam dízel autót, így csak annyit értek hozzájuk, amennyi a gépészeti pályafutásom alatt rámragadt, azok is inkább mező.gépek...

A fengerfejezés azért drága, mert a bmw-nél a hengerfejek nem síkolhatóak, tehát ha megvetemedett, akkor csere... és itt jön a másik problémás rész, ui. jó állapotú bontott hf-en elég nehezen lehet alálni.
Ennek két oka is van, eleve a soros 6 hengeres kialakítás eléggé érzékennyé teszi a hf-et a túlhevülésből adódó alakváltozásra, repedésre, másrészt pedig a diesel hf-eknek eleve sokkal forszírozottabb üzemük van, így csak növeli a meghibásodás esélyét.

A jó hf-ek pedig autóban vannak, és használják őket...  (vagy ha eladóak, akkor drágák)

A dieselmotorok "aljával" (forgattyús mechanizmus), ha jó olajat kap, időben cserélve, akkor nem lehet baj, ha mégis, akkor pedig a főtengelynél rosszabb állapotban lesz a vezérlés...

( a mezőgazdasági gépek általában egyszer síkolhatóak mert létezik hozzájuk túlméretes hftömítés, ill. megfelelően erős kialakításúak, illetve zömében sor 3, sor 4 motorokról beszélünk. így eleve ritkábban következik be vetemedés, átrepedés)

A turbókhoz sajnos nem tudok hozzászólni, nincs róluk gyakorlati tapasztalatom.

Általános kiegészítés:
-a diesel, ameddig jó, addig olcsóbb, mint a benzines, ha rossz, akkor pedig sokkal drágább
- az e28-ban benzinesben minimum az m20b25... szerintem
- a benzines is tud keveset enni, de ehhez tökéletesen kell beállítva lennie
- a vezetési stílus befolyásolja legjobban a fogyasztást

több közhely most hirtelen nem jut eszembe...
Na erre rácáfolnék!!!
A bmw hengerfej sikolható!!!
Sőt a dizel hengerfej 3szor is sikolható!!!Ennyit ad ki a hengerfej,ezek után csak a csere!!!A dizelhez kapható 1 ékes,2 ékes és 3 ékes tömités is!!
Sajnos a dizelnél a repedés adja meg a végét a történetnek!!!
A blokk is képes a kopásra,ha széthajtották,akkor a gyűrűzés is kevés!!!
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 06. 11:59:08 am írta Promega » Naplózva

steffe
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #164 Dátum: 2009. május 06. 10:06:18 am »


nahh.. szerintem ez a 2.4 diesel motor csak akkor jo ha keves kilometer van benne es vigyaztak ra+bontatlan..../sok gyerekbetegsege van/
javaslom a megkimelt 25tds motort az mar sokkal jobb ott viszont az adagolo a ludas soxor.. nem konnyu donteni.
25 24v benzzines is jo..
uff
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 06. 11:58:19 am írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #165 Dátum: 2009. május 06. 10:25:39 am »



Steffénél a pont a hengerfejet illetően.

E28 motorválasztékai:

M10B18 (felejtsd el)
M20B20 (inkább,mint dízel, de csak L-jet)
M20B27 525e (jó,de ha elkopik a vez.tengely,akkor világon sincs)
M30B25 (fasság)
M30B28 (kurvajó.megy is, jól is eszik,de ritka)
M30B35 (baszottjó,de nem annak való,aki kisfogyit akar)
M21D24 (sohatöbbet  Evil )

Tapasztalatok M20B20-ról (18 év és 640 000km alatt,ebből én hajtottam 6 évet és 180 000km-t) :

Solex 4A1:
-város (Szeged) :10,2 (nem nagypapizva)
-országút (90-100 között): 6,1-7,2
-pálya (többnyire 140): 8

L-jet:
-város 9,6
-országút: 7,7
-pálya (130-190 között): 8,5-9,8

Tapasztalatok 24td-vel (28 000km):
-város: 7
-országúton (90-nél nem többel): 5,2
-pálya1 (130-140): 8,5
-pálya2 (160-210 körül) : 15

E28 528i (4000km):

-város: 12
-országút (kényelmes 100): 7,7-8
-pálya (140) : 8,5

Kb. 2005-ig az M20B20 elég jó kompromisszum volt, bőven helyt állt a városi, kinti forgalomban is, életem legjobb fogyasztású autója volt.Akkor szerettem a legjobban,míg Solex 4A1 volt rajta. A motronicos 320 E30-akat mindig sz..rrá elpicsázta Smiley

Az idén télen volt nálam 2 hónapot kölcsön egy E28 528i. A legjobb választás. Teljesítménye nagy (184 ló) és a hozzá mért fogyi a gyakorlatban nevetséges és baromi jól autózható.
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 06. 11:57:46 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #166 Dátum: 2009. május 06. 11:57:18 am »

ok, akkor rosszul tudtam... 1075

Legyetek szívesek kevesebbet visszaidézni! köszi!
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #167 Dátum: 2009. május 06. 18:13:25 pm »

Esetleg nincs valaki itt akinek van egy eladósorba kerülő kitűnő állapotú E28 524 TD-je? Cheesy Nagyban megkönnyítené a dolgom. Cheesy

Lütyő neked mennyire vált be a verda? Mennyit költöttél rá, hogy a mostani állapotába kerüljön?


Gyakorlatilag semmit.Időben kap jó olajat, és szűrőket(időben alatt azt értem, hogy 8000 km-enként cserélem az olajat a szűrőkkel együtt).Felniket tettem rá, de azokat nem ehez vettem, így voltak.Beletettem a nekem tetsző extrákat, és ennyi.Még a klíma fog következnia jövő héten remélhetőleg,és egyeklőre ennyi...
De az enyém annyira nem jó állapotú,erős középosztályú.. maradjunk annyiban hogy jól áll neki a távolság...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #168 Dátum: 2009. május 06. 18:31:48 pm »

Üdv.
Kolléga,a legfőbb tanács a td-hez:NE VEDD MEG!!!Nagy fagyi,tizen sokéve nehézgépkezelőként keresem a napi betevőt,otthon is,kint is.Volt 2 524-em is,katasztrófa,dráma,anyagi csőd.Pedig kútra csak illatositóért mentem mindig,ráköltöttem az életem,és mégsem volt megbizható,vegyél egy 520i-t,add el a kerót ami kilöttyen,és vegyél rajta benzint,jobban jársz.


Mélységesen egyetértek! Látod hogyan jártam...

én mindig is azt mondtam,hogy a dizel,traktorba,hajóba,mozdonyba,és teher autóba való Evil Evil Evil
igaza van sanyinak,add el ,azt vegyél benzint belőle Grin

Nem is volt még jó dieseled..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #169 Dátum: 2009. május 06. 18:38:06 pm »

Remélem Lütyő vagy Promega vagy valaki más tud majd válaszolni a buta kérdések szekcióra is  sm_68

Sokban függ a fogyi attól, mikor, merre mennyivel mennél pesten.Nekem amikor dugózok(pesti rakpart),8 fölé még sose ment a td, átlagban 7 körül szív,de ebben van 120-is a városon kívül, és dugózás is, ha az asszonyért én megyek..Az 523ia-nk 10et iszik,klíma nélkül, vele kb 1 lityivel többet..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #170 Dátum: 2009. május 06. 18:40:26 pm »


Pont jót kérdezel  Cheesy , huzamosabb ideig sosem használtam dízel autót, így csak annyit értek hozzájuk, amennyi a gépészeti pályafutásom alatt rámragadt, azok is inkább mező.gépek...

A fengerfejezés azért drága, mert a bmw-nél a hengerfejek nem síkolhatóak, tehát ha megvetemedett, akkor csere... és itt jön a másik problémás rész, ui. jó állapotú bontott hf-en elég nehezen lehet alálni.
Ennek két oka is van, eleve a soros 6 hengeres kialakítás eléggé érzékennyé teszi a hf-et a túlhevülésből adódó alakváltozásra, repedésre, másrészt pedig a diesel hf-eknek eleve sokkal forszírozottabb üzemük van, így csak növeli a meghibásodás esélyét.

A jó hf-ek pedig autóban vannak, és használják őket...  (vagy ha eladóak, akkor drágák)

A dieselmotorok "aljával" (forgattyús mechanizmus), ha jó olajat kap, időben cserélve, akkor nem lehet baj, ha mégis, akkor pedig a főtengelynél rosszabb állapotban lesz a vezérlés...

( a mezőgazdasági gépek általában egyszer síkolhatóak mert létezik hozzájuk túlméretes hftömítés, ill. megfelelően erős kialakításúak, illetve zömében sor 3, sor 4 motorokról beszélünk. így eleve ritkábban következik be vetemedés, átrepedés)

A turbókhoz sajnos nem tudok hozzászólni, nincs róluk gyakorlati tapasztalatom.

Általános kiegészítés:
-a diesel, ameddig jó, addig olcsóbb, mint a benzines, ha rossz, akkor pedig sokkal drágább
- az e28-ban benzinesben minimum az m20b25... szerintem
- a benzines is tud keveset enni, de ehhez tökéletesen kell beállítva lennie
- a vezetési stílus befolyásolja legjobban a fogyasztást

több közhely most hirtelen nem jut eszembe...
Na erre rácáfolnék!!!
A bmw hengerfej sikolható!!!
Sőt a dizel hengerfej 3szor is sikolható!!!Ennyit ad ki a hengerfej,ezek után csak a csere!!!A dizelhez kapható 1 ékes,2 ékes és 3 ékes tömités is!!
Sajnos a dizelnél a repedés adja meg a végét a történetnek!!!
A blokk is képes a kopásra,ha széthajtották,akkor a gyűrűzés is kevés!!!

Annyit helyesbítenék, hog ya hengerfejen a repedés még nem gáz, ha szétnyílik, az a cici..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Takacsge
Vendég
« Válasz #171 Dátum: 2009. május 06. 19:57:58 pm »

Esetleg nincs valaki itt akinek van egy eladósorba kerülő kitűnő állapotú E28 524 TD-je? Cheesy Nagyban megkönnyítené a dolgom. Cheesy

Lütyő neked mennyire vált be a verda? Mennyit költöttél rá, hogy a mostani állapotába kerüljön?


Gyakorlatilag semmit.Időben kap jó olajat, és szűrőket(időben alatt azt értem, hogy 8000 km-enként cserélem az olajat a szűrőkkel együtt).Felniket tettem rá, de azokat nem ehez vettem, így voltak.Beletettem a nekem tetsző extrákat, és ennyi.Még a klíma fog következnia jövő héten remélhetőleg,és egyeklőre ennyi...
De az enyém annyira nem jó állapotú,erős középosztályú.. maradjunk annyiban hogy jól áll neki a távolság...

Lütyő, elsősorban motorikusan érdekelne a te géped. Úgy tervezem, hogy beszerzek egy E28at Tádét, aztán egy kicsit hajtom, majd motor ki teljesen szétszed és felújít, aztán egyszer ha lesz pénz, kibelez és teljes kilakatolás, újrafestés. Belsőt majd egyszer szeretném korhűre megcsinálni, semmi tuning, csak mint az eredeti a "boltból".
Tehát az volna a lényeg, hogy akkor a tiéd motorikusan teljesen jó és nincs vele probléma. Szerintem az a legjobb, ha olyan finom olajat kap mint a kamionok, akkor tuti jó lesz a kenése. Szűrőket meg a mostani más márkájú Dieselnél is mindig cserélünk.
Felvázoltam a vásárlást követő 2 évet Cheesy Már "csak" egy olyan autó kellene ami azért lakatolásra nem vár és a motorja is megfelelő. Egyéb óhajom nincs afro
Naplózva
Takacsge
Vendég
« Válasz #172 Dátum: 2009. május 06. 21:01:46 pm »

Na más téma, azaz nem E28.
Ez csak egy alternatíva. E28at szeretnék és kivárok, csak ez a TD dolog kap ám hideget - meleget.
Találtam egy "frissebb" verziót, ami azért nem a legjobb, mert nem cápa  Embarrassed
Nade erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/2954470_bmw_525tds_1992
Így a képekről jól néz ki, a többit nem tudom. Várom a kommenteket, ne kíméljétek!
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #173 Dátum: 2009. május 06. 21:07:46 pm »

sztem tds-t nehezebben találsz mint tádét.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Takacsge
Vendég
« Válasz #174 Dátum: 2009. május 06. 21:09:19 pm »

sztem tds-t nehezebben találsz mint tádét.

Ezt hogy érted?
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #175 Dátum: 2009. május 06. 21:10:09 pm »

Na más téma, azaz nem E28.
Ez csak egy alternatíva. E28at szeretnék és kivárok, csak ez a TD dolog kap ám hideget - meleget.
Találtam egy "frissebb" verziót, ami azért nem a legjobb, mert nem cápa  Embarrassed
Nade erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/2954470_bmw_525tds_1992
Így a képekről jól néz ki, a többit nem tudom. Várom a kommenteket, ne kíméljétek!

Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne...
Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha.

Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal.

Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék.

Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett.

Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Wink

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Takacsge
Vendég
« Válasz #176 Dátum: 2009. május 06. 21:18:14 pm »

Na más téma, azaz nem E28.
Ez csak egy alternatíva. E28at szeretnék és kivárok, csak ez a TD dolog kap ám hideget - meleget.
Találtam egy "frissebb" verziót, ami azért nem a legjobb, mert nem cápa  Embarrassed
Nade erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/2954470_bmw_525tds_1992
Így a képekről jól néz ki, a többit nem tudom. Várom a kommenteket, ne kíméljétek!

Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne...
Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha.

Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal.

Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék.

Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett.

Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Wink



Azért szeretem az ilyen hozzászólásokat, mert visszabillent az eredeti ötletemhez. Egyenlőre valóban az a zöld a E28as van a célkeresztben. Lakatolni nem kell, a motorja jó lehet...turbót meg cserélni kell...vagyis egy felmerülő kérdés...aki ért hozzá meg tudná nekem mondani, hogy lehet-e turbót felújítani, javítani? Vagy biztos a csere? Amennyiben igen akkor a korábbiak szerint 40k Ft egy másik...végülis valamit valamiért. Viszont ez az átíratás bosszant...kifizetni 60k Ft-ot csak azért, hogy ráírják a nevemre amit megvettem...ez nem kicsit bosszant. Még szerencse, hogy kenyeret nem kell névre íratni...de inkább nem adok tippeket a "főnököknek"....Ahogy mondta anno a Mester Hofi..."Ha nem megy a kupi le kell cserélni a kur**kat.."
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #177 Dátum: 2009. május 06. 21:27:00 pm »

Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne...
Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha.

Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal.

Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék.

Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett.

Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Wink



Azért szeretem az ilyen hozzászólásokat, mert visszabillent az eredeti ötletemhez. Egyenlőre valóban az a zöld a E28as van a célkeresztben. Lakatolni nem kell, a motorja jó lehet...turbót meg cserélni kell...vagyis egy felmerülő kérdés...aki ért hozzá meg tudná nekem mondani, hogy lehet-e turbót felújítani, javítani? Vagy biztos a csere? Amennyiben igen akkor a korábbiak szerint 40k Ft egy másik...végülis valamit valamiért. Viszont ez az átíratás bosszant...kifizetni 60k Ft-ot csak azért, hogy ráírják a nevemre amit megvettem...ez nem kicsit bosszant. Még szerencse, hogy kenyeret nem kell névre íratni...de inkább nem adok tippeket a "főnököknek"....Ahogy mondta anno a Mester Hofi..."Ha nem megy a kupi le kell cserélni a kur**kat.."

A td-m eredeti turbóját a múltkor adtam oda Sabcnak, mert az még nálam volt. Na az egy hibátlan darab volt, ráadásul a nagyobbik fajta  Cool
Egyébként, ha ilyen gondod van, szólj és intézek turbót, vagy felújítást.  Cool 40-től biztosan több (irreálisan kevés) ,de tökéletes lesz.

Átírást ne is mondd... agyrém.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:11:45 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #178 Dátum: 2009. május 06. 21:29:02 pm »

Na más téma, azaz nem E28.
Ez csak egy alternatíva. E28at szeretnék és kivárok, csak ez a TD dolog kap ám hideget - meleget.
Találtam egy "frissebb" verziót, ami azért nem a legjobb, mert nem cápa  Embarrassed
Nade erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/2954470_bmw_525tds_1992
Így a képekről jól néz ki, a többit nem tudom. Várom a kommenteket, ne kíméljétek!

Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne...
Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha.

Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal.

Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék.

Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett.

Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Wink



Annyival kiegésziteném,hogy nincs szükséged SEMMILYEN dizel BMW-re.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Takacsge
Vendég
« Válasz #179 Dátum: 2009. május 06. 21:31:58 pm »


Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne...
Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha.

Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal.

Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék.

Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett.

Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Wink



Annyival kiegésziteném,hogy nincs szükséged SEMMILYEN dizel BMW-re.

Eddig még szinte csak Diesel gépet hajtottam Cheesy Volt már Citroen BX 1,9D 1986-ból, amit szintén fikáztak de lecsavartunk vele közel 500e km-t, aztán volt utána pár egyéb, most meg a családi szekér egy Hyundai 1,5 crdi...na az új diesel gépek a nagynyomású rendszer miatt télleg igen kényesek...az tuti
Szal a TD marad Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:11:26 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!