CápaBMW fórum
2024. április 24. 03:25:38 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 731626 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #480 Dátum: 2009. június 24. 08:28:18 am »

Mondatok, melyek után tedd le a telefont:
"Komplett motorgenerál vót rajt két éve azóta nem is igen használtuk"
"Há hétfőn tunnád megnézni mer kölcsönbe van adva"
"Akko szombat délelött gyere ki, nézd meg, de elötte csörögj rám hogy biztos itt legyek"
"Ez amúgy egy BMW szerelőé volt"
"Kicsi gond van a önindittóval de tolásra indul egyböl"
"Nincsen most benne benzin úgyhogy nem indul de attól még megnézheted"
"Egy kis szakértelemmel príma kis kocsit lehet belőle csinálni"
"csak üzembetartójival tudom odadni sajnos"
 Grin Grin


Nekem eddig a szombat délelőttök mindig bejöttek...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #481 Dátum: 2009. június 24. 09:57:55 am »

Mondatok, melyek után tedd le a telefont:
"Komplett motorgenerál vót rajt két éve azóta nem is igen használtuk"
"Há hétfőn tunnád megnézni mer kölcsönbe van adva"
"Akko szombat délelött gyere ki, nézd meg, de elötte csörögj rám hogy biztos itt legyek"
"Ez amúgy egy BMW szerelőé volt"
"Kicsi gond van a önindittóval de tolásra indul egyböl"
"Nincsen most benne benzin úgyhogy nem indul de attól még megnézheted"
"Egy kis szakértelemmel príma kis kocsit lehet belőle csinálni"
"csak üzembetartójival tudom odadni sajnos"
 Grin Grin

Ez jó volt!  Cheesy  Cheesy  Cheesy



ui: Köszi Lütyő
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #482 Dátum: 2009. június 24. 10:06:08 am »

Mondatok, melyek után tedd le a telefont:
"Komplett motorgenerál vót rajt két éve azóta nem is igen használtuk"
"Há hétfőn tunnád megnézni mer kölcsönbe van adva"
"Akko szombat délelött gyere ki, nézd meg, de elötte csörögj rám hogy biztos itt legyek"
"Ez amúgy egy BMW szerelőé volt"
"Kicsi gond van a önindittóval de tolásra indul egyböl"
"Nincsen most benne benzin úgyhogy nem indul de attól még megnézheted"
"Egy kis szakértelemmel príma kis kocsit lehet belőle csinálni"
"csak üzembetartójival tudom odadni sajnos"
 Grin Grin

Ez jó volt!  Cheesy  Cheesy  Cheesy



ui: Köszi Lütyő
Nincs mit! De tényleg:mit?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #483 Dátum: 2009. június 24. 19:34:42 pm »

Mi a pálya,ha a marharépa más gyártó motorját szeretné az autóba beépíteni,pl.benzbe BMW motort idiot2?Ugyanúgy terveztetni,engedélyeztetni kell,mégha kissebb köbcenti akkor is? confused
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #484 Dátum: 2009. június 24. 20:24:22 pm »

Mi a pálya,ha a marharépa más gyártó motorját szeretné az autóba beépíteni,pl.benzbe BMW motort idiot2?Ugyanúgy terveztetni,engedélyeztetni kell,mégha kissebb köbcenti akkor is? confused
igen
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #485 Dátum: 2009. június 25. 09:16:00 am »

Mi a pálya,ha a marharépa más gyártó motorját szeretné az autóba beépíteni,pl.benzbe BMW motort idiot2?Ugyanúgy terveztetni,engedélyeztetni kell,mégha kissebb köbcenti akkor is? confused


A vicc az,hogy kisebb köbcentit NEM építhetsz be hivatalosan. Hiába a tervek... Jó mi?  angry
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #486 Dátum: 2009. június 25. 11:19:45 am »

A vicc az,hogy kisebb köbcentit NEM építhetsz be hivatalosan. Hiába a tervek... Jó mi?  angry

   shocked  shocked  shocked  Shocked Aztaqurva .............  angry
Naplózva

70/627-5355
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #487 Dátum: 2009. június 25. 18:27:31 pm »

Mi a pálya,ha a marharépa más gyártó motorját szeretné az autóba beépíteni,pl.benzbe BMW motort idiot2?Ugyanúgy terveztetni,engedélyeztetni kell,mégha kissebb köbcenti akkor is? confused


A vicc az,hogy kisebb köbcentit NEM építhetsz be hivatalosan. Hiába a tervek... Jó mi?  angry

Kiváncsi lennék az indoklásra,akkor nagyobbat igen?Nem sok egyforma köbcentis benz-BMW motor van.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #488 Dátum: 2009. június 25. 18:32:39 pm »

A vicc az,hogy kisebb köbcentit NEM építhetsz be hivatalosan. Hiába a tervek... Jó mi?  angry

Kiváncsi lennék az indoklásra,akkor nagyobbat igen?Nem sok egyforma köbcentis benz-BMW motor van.

Állítom neked,hogy ha a szelepfedélen az emblémát kicseréled, és persze a számok "véletlenül" egyeznek, még engedély se kell hozzá,a kutya nem ismeri fel a vizsgán..A rend@r meg pláne...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:44:56 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #489 Dátum: 2009. június 25. 18:57:23 pm »

Kiváncsi lennék az indoklásra,akkor nagyobbat igen?Nem sok egyforma köbcentis benz-BMW motor van.

Állítom neked,hogy ha a szelepfedélen az emblémát kicseréled, és persze a számok "véletlenül" egyeznek, még engedély se kell hozzá,a kutya nem ismeri fel a vizsgán..A rend@r meg pláne...

A rend@r max. a forgalmiba "felejtett"bankjegyeket kell felismerje,megjegyzem valami módja van ennekmbarkaszokat a mai napig alakítanak át,asszem 1.3-as toyota motorral,wartburgokat wv-vel.De javitsatok ki ha tévednék.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:44:29 pm írta Promega » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #490 Dátum: 2009. június 25. 19:16:09 pm »

Állítom neked,hogy ha a szelepfedélen az emblémát kicseréled, és persze a számok "véletlenül" egyeznek, még engedély se kell hozzá,a kutya nem ismeri fel a vizsgán..A rend@r meg pláne...

A rend@r max. a forgalmiba "felejtett"bankjegyeket kell felismerje,megjegyzem valami módja van ennekmbarkaszokat a mai napig alakítanak át,asszem 1.3-as toyota motorral,wartburgokat wv-vel.De javitsatok ki ha tévednék.

Barkasokba egy időben dacia mocikat tettek, mostanában már barkas se nagyon van..
Nekem a Trabiba is Fiat van, gyakorlatilag hivatalosan, és Promegáéban is.Wareszokba mentek opel motorok is..
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:44:10 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #491 Dátum: 2009. június 26. 19:55:57 pm »

A vicc az,hogy kisebb köbcentit NEM építhetsz be hivatalosan. Hiába a tervek... Jó mi?  angry

Kiváncsi lennék az indoklásra,akkor nagyobbat igen?Nem sok egyforma köbcentis benz-BMW motor van.

Nagyobb mehet, mivel akkor fizetned kell a teljesítmény/köccccenti különbözetet. Ez jó az államnak. Ha kisebbet építesz,akkor a meg nekik kellene ennyi erővel téríteni, de az nem jó az államnak. Megoldás= csak azonosat,vagy nagyobbat.  idiot2
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:43:40 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #492 Dátum: 2009. június 28. 15:18:43 pm »

http://www.hasznaltauto.hu/2925523_bmw_518_1983


valaki ismeri ezt? vélemény? kösz!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #493 Dátum: 2009. június 28. 17:16:37 pm »

Jó régen fenn van, nem viszi el senki. Amit látok hogy a küszöb színre van fújva, tehát valami történt ott. A jobb első sárvédő illesztése alul szétment, vagy foltozva van vagy egyéb gond lehet a küszöbnél. A lökösök szépek és ez nagy előny mert hibátlant találni már ebayen sem nagyon lehet.
Tök szar hogy rohadt drága, de egy k. szó nincs róla leírva. Szerintem kicsit ki lett pofozva, kapott egy kis fényt alul, meg egy alvázvédelmet ami inkább jobb lett volna ha nincs mert csak elfedi amit kell. Mivel a kutyának se kellett, valami biztos van vele, de lehet hogy csak nem akarnak eleget engedni az árból. Mondjuk 300-ért alapnak kicsit drága mert 100ban van az átiratás meg egyéb apróságok. Egyébként egy nagyon szép gép, és ritka jól egyben van, tehát alapnak kiváló. Csakhát a motorocska ami benne van... Embarrassed És mit vonszoltak ezzel, ha van rajta horog??? huh
« Utoljára szerkesztve: 2009. június 28. 17:21:37 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #494 Dátum: 2009. június 28. 17:25:12 pm »

Jó régen fenn van, nem viszi el senki. Amit látok hogy a küszöb színre van fújva, tehát valami történt ott. A jobb első sárvédő illesztése alul szétment, vagy foltozva van vagy egyéb gond lehet a küszöbnél. A lökösök szépek és ez nagy előny mert hibátlant találni már ebayen sem nagyon lehet.
Tök szar hogy rohadt drága, de egy k. szó nincs róla leírva. Szerintem kicsit ki lett pofozva, kapott egy kis fényt alul, meg egy alvázvédelmet ami inkább jobb lett volna ha nincs mert csak elfedi amit kell. Mivel a kutyának se kellett, valami biztos van vele, de lehet hogy csak nem akarnak eleget engedni az árból. Mondjuk 300-ért alapnak kicsit drága mert 100ban van az átiratás meg egyéb apróságok. Egyébként egy nagyon szép gép, és ritka jól egyben van, tehát alapnak kiváló. Csakhát a motorocska ami benne van... Embarrassed És mit vonszoltak ezzel, ha van rajta horog??? huh

Lökhárító rendelhető újban, kompletten és alkatrészenként is. Sőt, néhány éve még az UNIX-nál is lehetett utángyártott lököselemeket kapni.
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #495 Dátum: 2009. június 28. 20:00:05 pm »

Jó régen fenn van, nem viszi el senki. Amit látok hogy a küszöb színre van fújva, tehát valami történt ott. A jobb első sárvédő illesztése alul szétment, vagy foltozva van vagy egyéb gond lehet a küszöbnél. A lökösök szépek és ez nagy előny mert hibátlant találni már ebayen sem nagyon lehet.
Tök szar hogy rohadt drága, de egy k. szó nincs róla leírva. Szerintem kicsit ki lett pofozva, kapott egy kis fényt alul, meg egy alvázvédelmet ami inkább jobb lett volna ha nincs mert csak elfedi amit kell. Mivel a kutyának se kellett, valami biztos van vele, de lehet hogy csak nem akarnak eleget engedni az árból. Mondjuk 300-ért alapnak kicsit drága mert 100ban van az átiratás meg egyéb apróságok. Egyébként egy nagyon szép gép, és ritka jól egyben van, tehát alapnak kiváló. Csakhát a motorocska ami benne van... Embarrassed És mit vonszoltak ezzel, ha van rajta horog??? huh



Lökhárító rendelhető újban, kompletten és alkatrészenként is. Sőt, néhány éve még az UNIX-nál is lehetett utángyártott lököselemeket kapni.
Na jó, jó, de aki kevés pénzért akar szép gépet annak nem mindegy hogy szép a lökös, vagy 60-ért kell venni!
« Utoljára szerkesztve: 2009. június 28. 20:11:28 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
rnie
Vendég
« Válasz #496 Dátum: 2009. június 28. 20:29:04 pm »

Lökhárító rendelhető újban, kompletten és alkatrészenként is. Sőt, néhány éve még az UNIX-nál is lehetett utángyártott lököselemeket kapni.
Na jó, jó, de aki kevés pénzért akar szép gépet annak nem mindegy hogy szép a lökös, vagy 60-ért kell venni!


Látni kéne a belsejét, hogy mennyit futott, milyen gumik vannak hozzá, mennyire rozsdamentes. saját tapasztalat, h egy 300.000-es nagyon jó alapra is mégegyszer annyit és még többet simán rá lehet költeni, anélkül h látszana, és úgy, h kasztni-motor-váltó-belsőtér lényegében nem igényel semmit. ha a belsőtér vagy a kasztni nem 99%-os, akkor nem ér ennyit.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:42:56 pm írta Promega » Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #497 Dátum: 2009. június 28. 20:36:17 pm »

Ezzel a motorcsírával az orrában BIZTOS hogy nem ér ennyit. Ha reális lenne az ára, másnap elvitték volna, de hónapok óta fenn van! Szerintem bármilyen a belseje (egyébként megkíméltnek gondolom, mert aminek a lököse nem görbe, arra nagyon vigyázott a tulajdonosa) maximum 230-at ér, ha az elsö futómü nem azonnali cserés állapotú.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #498 Dátum: 2009. június 28. 21:12:53 pm »

Lökhárító rendelhető újban, kompletten és alkatrészenként is. Sőt, néhány éve még az UNIX-nál is lehetett utángyártott lököselemeket kapni.
Na jó, jó, de aki kevés pénzért akar szép gépet annak nem mindegy hogy szép a lökös, vagy 60-ért kell venni!


Kevés pénzből sajnos egyre kevésbé lehet szép gépet csinálni. Még ha valaki nagyon kitartó, akkor összevadászhat szép bontott cuccokat, de egyre fogynak a cápák, és a jó állapotú bontott alkatrészek.
"Barokk angyalt" se építesz már bontottból, pedig 30 éve biztos lehetett.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:42:30 pm írta Promega » Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #499 Dátum: 2009. június 28. 21:26:27 pm »


Na jó, jó, de aki kevés pénzért akar szép gépet annak nem mindegy hogy szép a lökös, vagy 60-ért kell venni!


Kevés pénzből sajnos egyre kevésbé lehet szép gépet csinálni. Még ha valaki nagyon kitartó, akkor összevadászhat szép bontott cuccokat, de egyre fogynak a cápák, és a jó állapotú bontott alkatrészek.
"Barokk angyalt" se építesz már bontottból, pedig 30 éve biztos lehetett.

Öööö..az mi az a barokk angyal??
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:39:28 pm írta Promega » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #500 Dátum: 2009. június 28. 21:41:47 pm »


Kevés pénzből sajnos egyre kevésbé lehet szép gépet csinálni. Még ha valaki nagyon kitartó, akkor összevadászhat szép bontott cuccokat, de egyre fogynak a cápák, és a jó állapotú bontott alkatrészek.
"Barokk angyalt" se építesz már bontottból, pedig 30 éve biztos lehetett.

Öööö..az mi az a barokk angyal??



* BMW_502_V8_3,2_L_vr.jpg (70.17 KB, 1024x768 - megtekintve 626 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:38:55 pm írta Promega » Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #501 Dátum: 2009. június 28. 22:05:20 pm »

OFF

Ez volt az első BMW amit az új müncheni gyárban építettek. A BMW 502

ON
Naplózva

70/627-5355
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #502 Dátum: 2009. június 30. 19:02:17 pm »

Tanácsot kérek, srácok!
Szegény Apám autóját megörökölném. Felesége nevén van.
A: Ha "ajándékozásit" írunk akkor nekem a 36Ft/ccm-en felül még plusz fizetnem kell egyéb dézsmát is, vagy ezzel az átírás-adózás meg van oldva? Netán az APEK még rámbasz párszáz ezret ha neki úgy tetszik?
B: Ha papíron megveszem a 600-at érö kocsit 300ért és simán átiratom akkor mennyi az átírás? Akkor semmi egyéb dézsmát nem vethetnek rám, mert simán "megvettem" Ellenben Ő ilyenkor be kell vallja a 300ezret, és leadózza mint SZJA-t? (Nyugdíjas persze)
Na, szerintetek hogy kell csinálni? huh
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #503 Dátum: 2009. június 30. 19:17:25 pm »

sajnos minden féleképp át kell iratnod,söt még fizethecc is azért mert megörökölted a kocsit angry

normál átirást fizetsz,mindegy h a vagy b verzio merül fel.természetesen ujj forgalmi+t.könyv miegymás
muterom ugyan ezt jáccota végig év elején

sajnos.... undecided undecided
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #504 Dátum: 2009. június 30. 19:34:13 pm »

Köszi, akkor folytassuk az Ami a cápásokat a cápákon kívül érdekli topicban!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #505 Dátum: 2009. július 06. 10:11:31 am »

Sziasztok !
Cápa vásárlás előtt vagyok, e23-ra vadászom már jóideje.
Erről  agépről tudok bvalamit, esetleg megnézte-e valaki?

http://www.hasznaltauto.hu/2998396_bmw_735_1980

Köszi előre is a segítséget
sziasztok !
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
gim_e12
Vendég
« Válasz #506 Dátum: 2009. július 06. 10:28:51 am »

Sziasztok !
Cápa vásárlás előtt vagyok, e23-ra vadászom már jóideje.
Erről  agépről tudok bvalamit, esetleg megnézte-e valaki?

http://www.hasznaltauto.hu/2998396_bmw_735_1980

Köszi előre is a segítséget
sziasztok !


Hello,

Az elgondolás jó (mármint a cápázás) a kérdés mi a cél?
Papírja nem rendezett: ez jelenthet sok mindent, de számomra főleg azt, hogy inkább alkatrésznek szánja, nem pedig autónak.
Esetleg egy-két tulaj nem írattá át és pl. neked 2-3x os átírást kell fizetned ha egyáltalán papírozható.

Ami nekem még feltűnt, hogy 80-asnak írja de tompaorrú, ergo valamelyik nem igaz. De majd még jönnek a e23 guruk és jól kiokosítanak.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #507 Dátum: 2009. július 06. 10:41:38 am »


"Ami nekem még feltűnt, hogy 80-asnak írja de tompaorrú, ergo valamelyik nem igaz."

Sztem pont ezért nem rendezett...  Sad
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #508 Dátum: 2009. július 06. 10:53:40 am »

Igen ebben igazatok van erre nem is gondoltam.
Az alapelgondolás az lett volna, -80as gyártás esetén - hogy jövőre veteránoztatom, akkor ugye sem átírás sem semmi már kts, csak a muzeális minősítés.
Bár egy telefon az eladónat - ha el tudnám érni- sokat segítene.
Valkakinek valami ötlete, mit lehetne ezzel kezdeni, hogy guruljon tisztán?
Sajnos a keret igen szűk a dologra, ezért néztem ilyen olcsón cápa 7est.
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #509 Dátum: 2009. július 06. 10:56:19 am »

Sziasztok !
Cápa vásárlás előtt vagyok, e23-ra vadászom már jóideje.
Erről  agépről tudok bvalamit, esetleg megnézte-e valaki?

http://www.hasznaltauto.hu/2998396_bmw_735_1980

Köszi előre is a segítséget
sziasztok !


Hello,

Az elgondolás jó (mármint a cápázás) a kérdés mi a cél?
Papírja nem rendezett: ez jelenthet sok mindent, de számomra főleg azt, hogy inkább alkatrésznek szánja, nem pedig autónak.
Esetleg egy-két tulaj nem írattá át és pl. neked 2-3x os átírást kell fizetned ha egyáltalán papírozható.

Ami nekem még feltűnt, hogy 80-asnak írja de tompaorrú, ergo valamelyik nem igaz. De majd még jönnek a e23 guruk és jól kiokosítanak.

Az átírás max dupla lehet,a többi nem a te sarad(bár ez se)..Ennyiért sztem megéri megnézni,az extrái megérnek ennyit...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!