CápaBMW fórum
2024. április 26. 18:36:19 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 733151 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #510 Dátum: 2009. július 06. 10:59:03 am »

Igen ebben igazatok van erre nem is gondoltam.
Az alapelgondolás az lett volna, -80as gyártás esetén - hogy jövőre veteránoztatom, akkor ugye sem átírás sem semmi már kts, csak a muzeális minősítés.
Bár egy telefon az eladónat - ha el tudnám érni- sokat segítene.
Valkakinek valami ötlete, mit lehetne ezzel kezdeni, hogy guruljon tisztán?
Sajnos a keret igen szűk a dologra, ezért néztem ilyen olcsón cápa 7est.

Attól még,hogy veteránoztatod át kell iratnod, ez tuti.Nomeg a veteránoztatáshoz kell rákölteni az biztos,nem is keveset..Hidd el, nem éri meg az OT vizsga, de persze lesznek, akik megmagyarázzák, hogy de..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
gim_e12
Vendég
« Válasz #511 Dátum: 2009. július 06. 11:52:48 am »


Valkakinek valami ötlete, mit lehetne ezzel kezdeni, hogy guruljon tisztán?
Sajnos a keret igen szűk a dologra, ezért néztem ilyen olcsón cápa 7est.

viccen kívül: felejtsd el, ha veteránoztatás a cél.

Sajnos a szűk keret nem ismeretlen, de a cápázás nem olcsó hobby, még ha magad csinálod rajta a javításokat sem.
Egy 35i-nél pedig csak az egyszeri átírás ~100e HUF, és akkor még hozzá sem nyúltál. (olaj, szűrők, fékek, stb...)

Szerintem nézelődjél még, itt a fórumon is és előbb-utóbb lesz valami.
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #512 Dátum: 2009. július 06. 13:09:44 pm »

...............................Egy 35i-nél pedig csak az egyszeri átírás ~100e HUF.......................................

Hát nekem a 320 átiratása mindenével eggyütt 101.710 FT volt  angry  angry  angry .
Naplózva

70/627-5355
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #513 Dátum: 2009. július 06. 13:15:54 pm »

...............................Egy 35i-nél pedig csak az egyszeri átírás ~100e HUF.......................................

Hát nekem a 320 átiratása mindenével eggyütt 101.710 FT volt  angry  angry  angry .

V8 - 166 000 forint.
535i, dupla átírás - 246 000 forint. 200 ezerért vettem...

Wilkommen in Ungarn...
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #514 Dátum: 2009. július 06. 13:20:14 pm »

...............................Egy 35i-nél pedig csak az egyszeri átírás ~100e HUF.......................................

Hát nekem a 320 átiratása mindenével eggyütt 101.710 FT volt  angry  angry  angry .

Ezt  részleteznéd? vagy itt büntetés is volt. Mert átírásnak nagyon sok.
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #515 Dátum: 2009. július 06. 13:31:58 pm »


Hát nekem a 320 átiratása mindenével eggyütt 101.710 FT volt  angry  angry  angry .

Ezt  részleteznéd? vagy itt büntetés is volt. Mert átírásnak nagyon sok.

Persze Smiley

Eredetiség vizsga 18.500, biztosítás 15.000, új forgalmi + törzskönyv 12.000, köbcenti miatt 47.760, új rendszám 6500 és még valami 450 FT. = 100.210 + még 1000-ért tankoltam és egy doboz cigi  Grin  Cheesy  Cheesy  Evil =101.710. Ha ebből levonjuk az új rendszámot mivel azt nem kell egy sima átiratásnál cserélni akkor 95.210 HUF a végösszeg..... + a bünti amit nem számoltam bele....  angry
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:38:22 pm írta Promega » Naplózva

70/627-5355
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #516 Dátum: 2009. július 06. 13:47:10 pm »

Mindent összegezve, célszerűbb az esetemben az ot-t hanyagolni, és inkább átiratni, akár kétszeresen is? Ilyen esetben üzembentartói?

De visszakanyarodva az alapkérdésemhez (http://www.hasznaltauto.hu/2998396_bmw_735_1980), érdekes, hogy hónapok óta fent van, aránylag jó áron, sok extrával, és még alkatrészként sem kell senkinek...

Én próbáltam telefonálni, e-mailt irtam, de válasz még nem jött.
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #517 Dátum: 2009. július 06. 13:47:31 pm »


Ezt  részleteznéd? vagy itt büntetés is volt. Mert átírásnak nagyon sok.

Persze Smiley

Eredetiség vizsga 18.500, biztosítás 15.000, új forgalmi + törzskönyv 12.000, köbcenti miatt 47.760, új rendszám 6500 és még valami 450 FT. = 100.210 + még 1000-ért tankoltam és egy doboz cigi  Grin  Cheesy  Cheesy  Evil =101.710. Ha ebből levonjuk az új rendszámot mivel azt nem kell egy sima átiratásnál cserélni akkor 95.210 HUF a végösszeg..... + a bünti amit nem számoltam bele....  angry
én a biztosítást is levonnám, mert én pl egész évre fizettem be, és úgy kicsit más képet adna, ha kiszámolnám
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:38:00 pm írta Promega » Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #518 Dátum: 2009. július 06. 13:49:51 pm »


Ezt  részleteznéd? vagy itt büntetés is volt. Mert átírásnak nagyon sok.

Persze Smiley

Eredetiség vizsga 18.500, biztosítás 15.000, új forgalmi + törzskönyv 12.000, köbcenti miatt 47.760, új rendszám 6500 és még valami 450 FT. = 100.210 + még 1000-ért tankoltam és egy doboz cigi  Grin  Cheesy  Cheesy  Evil =101.710. Ha ebből levonjuk az új rendszámot mivel azt nem kell egy sima átiratásnál cserélni akkor 95.210 HUF a végösszeg..... + a bünti amit nem számoltam bele....  angry

ez így ok, de nálam az átírási költség: köbcenti x ?ft + forgalmi és törzskönyv. azaz nálad 47.760+12.000=~60.000HUF.
A többi más tészta... de értelek
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:37:45 pm írta Promega » Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #519 Dátum: 2009. július 06. 14:48:21 pm »



Persze Smiley

Eredetiség vizsga 18.500, biztosítás 15.000, új forgalmi + törzskönyv 12.000, köbcenti miatt 47.760, új rendszám 6500 és még valami 450 FT. = 100.210 + még 1000-ért tankoltam és egy doboz cigi  Grin  Cheesy  Cheesy  Evil =101.710. Ha ebből levonjuk az új rendszámot mivel azt nem kell egy sima átiratásnál cserélni akkor 95.210 HUF a végösszeg..... + a bünti amit nem számoltam bele....  angry
én a biztosítást is levonnám, mert én pl egész évre fizettem be, és úgy kicsit más képet adna, ha kiszámolnám

Ráááágd!  Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:37:25 pm írta Promega » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #520 Dátum: 2009. július 06. 15:49:02 pm »


én a biztosítást is levonnám, mert én pl egész évre fizettem be, és úgy kicsit más képet adna, ha kiszámolnám

Ráááágd!  Grin Grin
miattad átfogalmazom: biztosítást folyamatosan fizetsz, ezért azt levonnám. viszont eredet + átírás + papír az egyszeri.. Tongue

idézet!
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:36:40 pm írta Promega » Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #521 Dátum: 2009. július 06. 15:50:55 pm »

ez így ok, de nálam az átírási költség: köbcenti x ?ft + forgalmi és törzskönyv. azaz nálad 47.760+12.000=~60.000HUF.
A többi más tészta... de értelek

Igen, de nem tudsz átiratni egy autót eredetiség-vizsga és biztosítás nélkül. Ezért számolom hozzá.
Naplózva

70/627-5355
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #522 Dátum: 2009. július 06. 15:51:52 pm »

én a biztosítást is levonnám, mert én pl egész évre fizettem be, és úgy kicsit más képet adna, ha kiszámolnám

Én is egész évre fizettem.
Naplózva

70/627-5355
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #523 Dátum: 2009. július 06. 15:57:08 pm »

én a biztosítást is levonnám, mert én pl egész évre fizettem be, és úgy kicsit más képet adna, ha kiszámolnám

Én is egész évre fizettem.
leesett, h öreg. akkoris, biztosítást minden évben kell fizetni..
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #524 Dátum: 2009. július 06. 15:59:42 pm »

Mindent összegezve, célszerűbb az esetemben az ot-t hanyagolni, és inkább átiratni, akár kétszeresen is? Ilyen esetben üzembentartói?

De visszakanyarodva az alapkérdésemhez (http://www.hasznaltauto.hu/2998396_bmw_735_1980), érdekes, hogy hónapok óta fent van, aránylag jó áron, sok extrával, és még alkatrészként sem kell senkinek...

Én próbáltam telefonálni, e-mailt irtam, de válasz még nem jött.

ha van masszív két millió forintod, akkor lehet belőle OT-s gépet faragni. különben felejtő. megvenni is sok, Pet kétszázból sokkal jobbat vett, amit használni is tud. szerintem felejtsd el.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #525 Dátum: 2009. július 06. 18:28:07 pm »

Persze Smiley
Eredetiség vizsga 18.500, biztosítás 15.000, új forgalmi + törzskönyv 12.000, köbcenti miatt 47.760, új rendszám 6500 és még valami 450 FT. = 100.210 + még 1000-ért tankoltam és egy doboz cigi  Grin  Cheesy  Cheesy  Evil =101.710. Ha ebből levonjuk az új rendszámot mivel azt nem kell egy sima átiratásnál cserélni akkor 95.210 HUF a végösszeg..... + a bünti amit nem számoltam bele....  angry
én a biztosítást is levonnám, mert én pl egész évre fizettem be, és úgy kicsit más képet adna, ha kiszámolnám

Hja kérem, akinek sosekopel kellett...A biztosítást nem kell levonni, anélkül nem tudod átiratni...

idézet!
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:36:04 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #526 Dátum: 2009. július 06. 19:42:24 pm »

sőt ha cipőt kell venni, mert régi szétjött, hogy az okmányirodáig elmásszak, az is hozzáadódik! meg ha azalatt nem voltam suliban, amíg az okmányirodában pepecseltem, az ösztöndíjamban havi -200 ft-ként jelentkezik a rosszabb tanulmányi átlag miatt...... huh
idézet!
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 20:25:06 pm írta Promega » Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #527 Dátum: 2009. július 07. 07:23:26 am »

ez így ok, de nálam az átírási költség: köbcenti x ?ft + forgalmi és törzskönyv. azaz nálad 47.760+12.000=~60.000HUF.
A többi más tészta... de értelek

Igen, de nem tudsz átiratni egy autót eredetiség-vizsga és biztosítás nélkül. Ezért számolom hozzá.

Akkor mégegyszer mondom, értem a te logikádat is, de mivel az eredetiség vizsgát alapból az eladónak kellene megcsinálni, mivel általában ő szeretné bizonyítani a vevőnek, hogy az autó "tiszta", ezért ezt nem feltétlen számolnám az általános átírási költségbe.
(van esetleg olyan is, hogy felesben alkuszik meg az eladó és a vevő...)

A biztosítás pedig egy folyamat, amit évekig fizethetsz amíg autód van, sőt ha volt autód és arra is fizettél és utána veszel egy másikat - az előzőt valószínűleg megszűnteted és ezt elkezded, akkor lehet a költségeid sem (sokat) változnak ilyen téren. (persze más tészta ha több autód is van)

A lényeg, hogy szerintem magának az átírás költségeinek az elején felsoroltak felelnek meg.
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #528 Dátum: 2009. július 07. 07:47:17 am »

Okay, értem, hogy mire gondolsz.

 Wink
Naplózva

70/627-5355
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #529 Dátum: 2009. július 07. 10:06:53 am »

Igen ebben igazatok van erre nem is gondoltam.
Az alapelgondolás az lett volna, -80as gyártás esetén - hogy jövőre veteránoztatom, akkor ugye sem átírás sem semmi már kts, csak a muzeális minősítés.
Bár egy telefon az eladónat - ha el tudnám érni- sokat segítene.
Valkakinek valami ötlete, mit lehetne ezzel kezdeni, hogy guruljon tisztán?
Sajnos a keret igen szűk a dologra, ezért néztem ilyen olcsón cápa 7est.


Sikerült elérnem nagysokára a srácot a kocsival kapcsolatban, a link már nem él, gondolom nem nagyon érdekli a gép, csak áll a telepen.
Szóval, felsorolnék pár infót amit mondott a tulaj, - én nem értek hozzá, autószerelési tapasztalatom sem nagyon van, esetleg technikai segítséget tudnátok adni, hogy az alábbiak szerint mi a teendő a kocsival, illetve, hogy érdemes-e hozzálátni ? -

Fékek be vannak ragadva ( ha a kerekeknél , akkor gondolom az nem nagy gond, a főfékhenger  viszont már húzósabb téma ??!!)
Nem volt indítva egy éve (ebből milyen hiba származhat ) - gondolom szemle esetén egy sima akksicserével ez nem  oldható meg
Rohadtak az ívek, illetve a küszöb is
2001 óta nem volt átírva - tompaorrú '81es gyártású - lehetséges?
2x átírást kivonással, és ujravisszahelyezéssel, meg lehet úszni?


Előre is köszi a segítségeteket, röviden ennyi, a szemle után okosabb leszek - talán...

Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #530 Dátum: 2009. július 07. 10:19:46 am »

már nem azért, de ez így eléggé felejtős szerintem, főleg kis költségvetésből.
duplaátírást nem lehet megúszni, valahol valakinek a hiányzó átírása ketyeg, valaki úgyis fizet..
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #531 Dátum: 2009. július 07. 10:25:04 am »



Ragadt fék= kiszakadt porvédők, kopott betétek+tárcsák--->kint járó dugó+ soha fékolajcsere= beragadt nyergek. Legtöbb esetben maga a munkahenger dugattyúja szét van rohadva,csere.
Főfék hengerre nem jellemző a beállás, csak akkor, ha tartály/olaj nélkül áll. Az E23-nak meg eleve alu főhengere van,így tartósabb.
Ív, küszöb rohadás. Küszöb le, garantáltan alatta is gatya a belső küszöb, ív alatt a belső ív, valamint ilyenkor készülhetsz váznyúlvány és torony javításra is. Ennek díja 200 körül szokott lenni ,de ekkor csak lakatolva van,festve nincs.

2001 óta nem átíratás= hivatalból kivont autó, újra forgalomba helyezése kisebb vagyon.

Minden cehet Te állsz + kpm műszaki+ forgalomba helyezés. Ja, és amíg nincs forgalomban,addig át sem tudod íratni--->rá kell költened legalább fél millát,hogy műszaki képes legyen,majd ha kap műszakit,akkor mehetsz eredetvizsgázni és átíratni--->itt fog kiderülni,hogy ki van vonva ezer és egy éve, az államadósság háromnegyede befizetése után visszahelyezheted.... Az ilyen fost csak bontásra érdemes.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #532 Dátum: 2009. július 07. 10:26:04 am »

Elhozni 50-ért, elbontani alkatrésznek. Venni mellé másikat aminek rendben van a papírja de esetleg vannak sérülései. Lego ->Go.
Maradék alkatrész kiárul. -> kicsi visszapénz.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #533 Dátum: 2009. július 07. 10:27:17 am »

Annak van értelme,amit Gim mond. Én biztosan ezt csinálnám Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #534 Dátum: 2009. július 07. 10:31:37 am »

Annak van értelme,amit Gim mond. Én biztosan ezt csinálnám Smiley

Én is ezt csinálnám, ha volna helyem meg szakértelmem hozzá Sad
Naplózva
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #535 Dátum: 2009. július 07. 10:38:01 am »

Elhozni 50-ért, elbontani alkatrésznek. Venni mellé másikat aminek rendben van a papírja de esetleg vannak sérülései. Lego ->Go.
Maradék alkatrész kiárul. -> kicsi visszapénz.

Gondoltam erre én is, hirdetés, és telefonos elmondás alapján full extra (villanyablak, villanytető, fullbőr, kéziválto, talán a motorból is használható ez-az)
A gond ott van, hogy nem tudok más tompaorrú kocsit aminek a papírjai rendben vannak, és még megfizethető.

Pontosabban egyet tudok  ,728as, átírásért odaadó, évek óta nem ment 1. tulajos, csak a ő amerikáan van, évek óta, nem tudom elérni.
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #536 Dátum: 2009. július 07. 19:30:37 pm »

Egy apró kiigazítás: a full extra az nem kéziváltós ezekben a korosztályokban.Ja, E23-ból a full extra az egy szép hosszú lista, ez a felét se takarja...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #537 Dátum: 2009. július 07. 19:41:33 pm »

Van egy kedves ismerősöm, mindig azzal burogat, hogy az 1602esből csinálták a turbós BMW forma1 motort. Ez jó alaplenne erre.http://www.hasznaltauto.hu/3100980_bmw_1602_1972
900kg 100-120le
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #538 Dátum: 2009. július 07. 22:20:23 pm »

nem tudom a burogat szó mit jelent de én is ugy tudom hogy az akkoriban az F1 motorok alapja M10es Blokk volt amik kerültek 02-be majd E21-be és korai E30ba is ....
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 07. 22:22:05 pm írta Dénes » Naplózva

Bence
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #539 Dátum: 2009. július 08. 07:03:51 am »

Van egy kedves ismerősöm, mindig azzal burogat, hogy az 1602esből csinálták a turbós BMW forma1 motort. Ez jó alaplenne erre.http://www.hasznaltauto.hu/3100980_bmw_1602_1972
900kg 100-120le

Manapság már nem könnyü beszállni a forma1-be. Szerintem ne erőltesd.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!