CápaBMW fórum
2024. április 18. 17:14:25 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 730151 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #570 Dátum: 2009. október 23. 19:58:13 pm »

"de a motor elég olaj-sáros volt-a hengerfej alatt főleg" hát ez így nesze semmi fogd meg jól,nézz szét a börze topikban,vagy írj pár szót,hogy mit szeretnél az autót keres rovatban,kezdésnek. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009. október 23. 23:37:53 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #571 Dátum: 2009. október 24. 08:33:08 am »

Sziasztok!

Cápavásárlás előtt állok, s szeretnék tanácsot kérni. Találtam egy E12-est elég jó áron, meg is néztem, de találtam rajt pár dolgot. A rozsdafoltok annyira nem izgattak, javítható volt szinte mindegyik - szélvédő két alsó sarkát leszámítva; de a motor elég olaj-sáros volt - hengerfej alatt főleg. Megszokott dolog ez egy 518-as motornál 200e km után, vagy kóros eset. A kocsival vittek egy darabon, se menet közben, se utána nem éreztem/láttam olajat vagy vizet távozni. Előre is köszönöm!

Üdv.. Balázs

Nemrég hirdettek egy E12 535-öst (nem gyárilag), keresd vissza innen a hirdetést, szerintem az érdemesebb lenne...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #572 Dátum: 2009. október 24. 08:36:27 am »

Sziasztok!

Cápavásárlás előtt állok, s szeretnék tanácsot kérni. Találtam egy E12-est elég jó áron, meg is néztem, de találtam rajt pár dolgot. A rozsdafoltok annyira nem izgattak, javítható volt szinte mindegyik - szélvédő két alsó sarkát leszámítva; de a motor elég olaj-sáros volt - hengerfej alatt főleg. Megszokott dolog ez egy 518-as motornál 200e km után, vagy kóros eset. A kocsival vittek egy darabon, se menet közben, se utána nem éreztem/láttam olajat vagy vizet távozni. Előre is köszönöm!

Üdv.. Balázs

Elképzelhető,hgy a szelepfedél tömítése volt beteg,és kicserélték,csak nem mosták le a hengerfejet utánna...Mindenesetre nem jobb az se,ha csilivili(frissenmosott) a blokk...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #573 Dátum: 2009. november 02. 15:28:36 pm »

Szerintetek ez jó? Van valami tipikus szopató hibája?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/318/bmw_318_tds_magyarorszagi_m3_sport-3363756
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #574 Dátum: 2009. november 02. 15:48:39 pm »

Egy biztos komolyan alkudj belőle... szomszédom unokatesója most vett ilyet 450ért igaz az nem M3 optikás volt...

De az is gyanús (bár nem annyira értek hozzá) hogy túl csillivillire van pucolva a motortér...
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #575 Dátum: 2009. november 02. 15:51:46 pm »

Szerintetek ez jó? Van valami tipikus szopató hibája?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/318/bmw_318_tds_magyarorszagi_m3_sport-3363756


Van. A motorja.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #576 Dátum: 2009. november 02. 16:12:42 pm »

Olyan okos vagyok, Miki, én is egyböl azt írtam a Rönósnak aki ilyet akar és tőlem kért tanácsot: hogy ez egy szar. Roll Eyes
Na szóval ezt már tudja, de egy-két mondatban lécci foglald össze, miért mert én csak ennyit írtam Neki!
Köszi!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #577 Dátum: 2009. november 02. 20:53:04 pm »

Mikinél a pont,röviden tömören megirta.maga a "tds"szó a hiba aaz egészbe,semmi több,rádású abból is a 4hengeres,a tds,az tds marad akár hány hengeres is.nagyon sok elektronikus hibája és betegsége van,szervó szivattyú,ékszijj feszítő eltörik,jeladós porlasztó,stb..stb..

régen megvoltam őrülve én is a 318tds-ér,de rövid uton lebeszétek róla
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #578 Dátum: 2009. november 02. 21:08:34 pm »


Van. A motorja.

Talán nem meglepő,de megint egyetértünk. Wink Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #579 Dátum: 2009. november 03. 06:44:28 am »

ismerem az otot!
eszedbe ne jusson hogy akär felhivd is! angry
törve volt elöl,motor is volt javitva,stb belül en amikor lattam az kb 2 eve mär akkor le volt lakva!
a hagja förtelem!
de nem tölem tudod!
Agyas is ismeri!
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #580 Dátum: 2009. november 03. 07:40:32 am »

Ne féljetek, eszemben nincs ilyen szart venni. Egy szerencsétlen Rönós kért tőlem tanácsot hogy megvegye-e? Köszi mindenkinek, kellően lehervasztottam a palit! Cool
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #581 Dátum: 2009. november 03. 20:52:05 pm »

Ne féljetek, eszemben nincs ilyen szart venni. Egy szerencsétlen Rönós kért tőlem tanácsot hogy megvegye-e? Köszi mindenkinek, kellően lehervasztottam a palit! Cool

Viszont legalább az emblémát preferálja...Valahol el kell kezdeni...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #582 Dátum: 2009. november 04. 09:11:28 am »

Á, nem erről van szó, össze-vissza kapkod szegény, mert úgy beszopott egy kúrva rönóval, mint én. Csak persze Ő maga választotta.
Most végleg tele lett a töke az egésszel, és ezért keres "valami mást" úgyhogy semmiféle BMW-irányultsága nincs, csak épp ez a fos megtetszett neki.
Mondom, lehervasztottam a kedélyeit ezirányban. Cool
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #583 Dátum: 2009. november 04. 09:22:18 am »

ismerem az otot!
eszedbe ne jusson hogy akär felhivd is! angry
törve volt elöl,motor is volt javitva,stb belül en amikor lattam az kb 2 eve mär akkor le volt lakva!
a hagja förtelem!
de nem tölem tudod!
Agyas is ismeri!

Tényleg?  undecided Nem szoktam a nejlonokat jegyezni, max az E34et, meg az érdekesebb darabokat Smiley

Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #584 Dátum: 2009. november 04. 10:44:49 am »

az autovasarlas nem egyszeru ezt mindenki tudja,..foleg ha nincs konkret elkepzeles...ezert javaslom mindenkinek hogy alaposan kell kivalasztani egy tipust es azon belul megtalalni az igazit , sem konnyu....
szempontok
-kicsi nagy csaladi
-2-4-5 ajtos
-mekkora cm3
-megbizhatosag
-dizel benzin
-napi hasznalat

a masik dolog hogy minden autogyarnak vannak sikeres es kevesbe sikeres modeljei/motorjai..plussz hogy minden autotipusbol lehet talalni/hallani abszolut kifogastalan allapotut es jol mukodot 15-20eve,...es az ellenkezojet is lehet...
ezert nehez ez a valasztas..
talan az fuggetlen stasztikak adhatnak jo tampontot mint pl; ADAC orszaguti lerobbanas-os listaja....szerintem.
legyeges hogy ojan orszagban nezzuk ahol van igeny es penz a rendes szervizelesre..
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #585 Dátum: 2009. november 04. 11:02:58 am »

http://www.autosieger.de/images/articles/adac_pannenstatistik2004_3.jpg
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #586 Dátum: 2009. november 06. 23:55:34 pm »

Valaki lássa,hogy van e klíma,vagy senemsincsen? 987


* 728i.jpeg (29.17 KB, 400x300 - megtekintve 523 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #587 Dátum: 2009. november 07. 03:07:10 am »

Valaki tudja,hogy a mobile.de-n a 4(grün) besorolás mit takar? EURO 4? 1084
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #588 Dátum: 2009. november 07. 08:41:47 am »

   Szerintem, nincs benne klíma, és igen az EURO 4        Smiley
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #589 Dátum: 2009. november 07. 16:36:36 pm »

   Szerintem, nincs benne klíma, és igen az EURO 4        Smiley

Biztos????E32 735i lehet EURO4-es?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #590 Dátum: 2009. november 07. 17:52:55 pm »

 Ha azt írja, hogy grün 4  akkor biztos. Elképzelhető, hogy átépítették szabályozott katalizátorossá valahogy... 1084
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #591 Dátum: 2009. november 07. 21:23:15 pm »

Biztos????E32 735i lehet EURO4-es?
nem.
a 4-es szám az EURO 2-est jelenti (ami már zöld matricás)!
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #592 Dátum: 2009. november 08. 12:37:25 pm »

M20B20-ba passzol az M20B27 főtengely+hajtókar? huh Számításaim szerint így 2447ccm lenne belőle...  Cool
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #593 Dátum: 2009. november 08. 12:43:53 pm »

M20B20-ba passzol az M20B27 főtengely+hajtókar? huh Számításaim szerint így 2447ccm lenne belőle...  Cool

Vagy mondjuk egy M52B28-al kiadná a bő kettőfelet is...  Cheesy

(Francba, ezeket az autóreszelgetős topikba akartam. Kérnék egy modit, hogy tolja át a hsz-eimet! Thx!)
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 13:29:55 pm írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #594 Dátum: 2009. november 08. 13:35:00 pm »

az autovasarlas nem egyszeru ezt mindenki tudja,..foleg ha nincs konkret elkepzeles...ezert javaslom mindenkinek hogy alaposan kell kivalasztani egy tipust es azon belul megtalalni az igazit , sem konnyu....
szempontok
-kicsi nagy csaladi
-2-4-5 ajtos
-mekkora cm3
-megbizhatosag
-dizel benzin
-napi hasznalat

a masik dolog hogy minden autogyarnak vannak sikeres es kevesbe sikeres modeljei/motorjai..plussz hogy minden autotipusbol lehet talalni/hallani abszolut kifogastalan allapotut es jol mukodot 15-20eve,...es az ellenkezojet is lehet...
ezert nehez ez a valasztas..
talan az fuggetlen stasztikak adhatnak jo tampontot mint pl; ADAC orszaguti lerobbanas-os listaja....szerintem.
legyeges hogy ojan orszagban nezzuk ahol van igeny es penz a rendes szervizelesre..

Azért az adac-os lerobbanási lista is homályos,mert aki lerobban,nem biztos,hogy szervizkocsit hivat.Ha igen,akkor se biztos,hogy adac-osat,illetve nem mindegy miért robban le..Szar karbantartás,üzemanyaghiány,stb...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #595 Dátum: 2009. november 08. 13:36:44 pm »

Biztos????E32 735i lehet EURO4-es?

E32 tutira lehet,de a képen egy E23-as belseje van...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #596 Dátum: 2009. november 08. 14:49:54 pm »

E32 tutira lehet,de a képen egy E23-as belseje van...


Igen,azért kérdeztem 2hsz.ben,az E23 itt van,csak regisztrálni kellene,3-3200€lenne a vége,amit kicsit sokallok,igaz piperkőc a gép 60 000km-nek megfelelő mls van benne,ez látszik is,bár a barom angolja lefújta színre,fehérre a díszrácsot,elöl angry,viszont ennyiért sok,hogy pár hónap múlva hazamegyek és elbontsam,mert otthonra regisztrálni,hivatalosan balkormányosítani,vicces lenne,kb.mint a húsdarálóba lógó nemiszervek.És még fapados is undecided.
Az EURO4-es E32 már az otthoni használatra hajazna,mintegy piackutatás végett,hogy megnézhessem a regadót,de itt még nyitva van sok minden,csak ha valami alkalmi vételt találnék..... smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #597 Dátum: 2009. november 08. 17:37:29 pm »

e32-es is euro 2-es max
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #598 Dátum: 2009. november 08. 17:45:51 pm »

A fűtéskonzol alapján klímás.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #599 Dátum: 2009. november 08. 20:42:07 pm »

e32-es is euro 2-es max

De zöld matricás...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!