CápaBMW fórum
2024. április 25. 06:57:20 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 732224 alkalommal)
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #630 Dátum: 2009. december 15. 23:45:18 pm »

gyujtenek egy kis infot....
e34 motorokrol e34 kasztniban szeretnem megtudni meik benzines motorok a legstrapabirobbak,konnyen javithatoak ,keveset fogyasztanak?Huh?

m50 20 ?
m50 25 ?
m60 30 ?
egyebek ?

koszike Cool
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #631 Dátum: 2009. december 16. 07:31:31 am »

gyujtenek egy kis infot....
e34 motorokrol e34 kasztniban szeretnem megtudni meik benzines motorok a legstrapabirobbak,konnyen javithatoak ,keveset fogyasztanak?Huh?

m50 20 ?
m50 25 ?
m60 30 ?
egyebek ?

koszike Cool

Komolyan kérded?
M20B25
M30B35  smiley smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #632 Dátum: 2009. december 16. 08:44:38 am »

Komolyan kérded?
M20B25
M30B35  smiley smiley

De ha csak újabbakhoz jut hozzá?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
gim_e12
Vendég
« Válasz #633 Dátum: 2009. december 16. 09:10:42 am »

gyujtenek egy kis infot....
e34 motorokrol e34 kasztniban szeretnem megtudni meik benzines motorok a legstrapabirobbak,konnyen javithatoak ,keveset fogyasztanak?Huh?

m50 20 ?
m50 25 ?
m60 30 ?
egyebek ?

koszike Cool

Szerintem M50B20. Határeset, de itthon mindenképpen ez lenne a nyerő. Vanos nélküli korai darab.
M50B25 ami optimális az autó súlyához, dinamikájához. Szerintem nem eszik észrevehetően erősebben a 20-asnál, viszont 192Le azaz = luxusadó.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #634 Dátum: 2009. december 16. 10:27:32 am »

Hogy melyik motoros a legjobb?

M60 semmiképp nem tartozik abba a csoportba,ami olcsón fenntartható és olcsón javítható.

M50 B20 és B25. Ugyanolyan periférikus alkatrészek, azonos hibákkal. Rajtad áll mennyit melyiket választod, a B20 meglepően jól autózható, nem papás stílusban 9,2 az átlaga 1000km-re (80% város). A B25 már nagyon élvezetes, de közbeszólhat a luxusadó, ennek a fogyi nagyátlaga 11-12 liter kézissel, automatával 13-14 1000km-re (szintén 80% város).
  Mechanikailag egy agyonverhetetlen motorok, láncra kicsit allergiásak, cseréje magával vonja a HF lebontását,de akkor már előírt a csapágycsere is ,de ha már ennyire belenyúl az ember,akkor gyűrűk is. Ilyen móka olyan 300ezr Ft,ebből anyag közel 200. Ez a 300 000km felett futottakra vonatkozik,de eddig csak 1 motornak volt ilyesmire szüksége,de az kapott is.

Többségében egyébként
-motorvezérlő
-szétrepedt trafók
-gyertyapipák
-jeladók
-alapjárati motor
-légtömegmérő
-nyomászabályzó
-szíjfeszítők
-katalizátor
-VANOS

amik megnyekkennek. Ezekre úgy könnyedén el lehet locsolni 300-400ezr Ft-ot és akkor tökéletes lesz. (ezt tapasztalatból mondom, én már túlvagyok rajta az E12 kapcsán, ezért is szabadultam meg az összes M50 motoromtól)

Egy aránylag keveset futott, szelepfedélről nem leégett festékes, megfelelő kompressziós, BREMI trafós, VANOS nélküli M50B20/B25 egy jó gazdánál , megfelelő olajjal jó választás.


M20B25

Jó teljesítmény arány, de 95%-ban szétgyepálva. Ritka a jó, de ha jó,akkor inkább,mint az M50, mert stabilabb fogyasztás, olcsó periférikus alkatrészek, megbízható motorvezérlő, megbízható és olcsón cserélhető vezérléshajtás és gyakorlatilag minden.Ha ebből lenne egy keveset futott,akkor tökéletes választás.

Hátrányai:
-könnyen kopó vezérmű tengely
-bemaródó himbák
-kiárkosodó szelepszár tetők
-érzékenyebb a szelepszárszimeringre

M30-ak

Sajnos 99%-ban szétstrapált darabok, de ha van jó belőle,akkor jó motorok,csak,hát a luxusadó ugye... fogyasztásban a B30 11-12 "nagy" átlag, a B35 14-16.

Hátrányai ugyanazok, mint az M20-nak, annyival kiegészítve,hogy sok km-nél lánc, lánckerék csere,de szerencsére "gombokért" van hozzá minden alkatrész kiváló minőségben.


Az ideális motor fenntarthatóságot,fogyasztást, javítást illetően egy M20B25 lenne az M50 kopásállóságával.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #635 Dátum: 2009. december 16. 11:07:58 am »

koszi MIKI...+a tobbiek.. Cool
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #636 Dátum: 2009. december 29. 13:41:22 pm »

A BMW2500 tipusú járgányról kéne pár infó nekem,ez a hetesnek az elődje méretileg?A 2500 gondolom a motorra utal,ez M20,vagy M30 alapú?Ha valakinek van a belsejéről képe tegye már fel,legyen olyan barátságos.
Dánke sőn angel.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #637 Dátum: 2009. december 29. 14:13:33 pm »

Méretileg kb. E23 ,de inkább egy nagyobbacska E12.

M30B25,akkor az M20 még perverz gondolat sem volt,mikor kijött az első E3 Cheesy

Belső évjárat és motor függő volt,de az alapok persze ugyanazok/nagyon hasonlóak.

Ehun-e egy link:

http://www.bmw-e3-club.de/e3bmw/technik.html
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 29. 14:20:49 pm írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #638 Dátum: 2009. december 30. 12:29:54 pm »

Méretileg kb. E23 ,de inkább egy nagyobbacska E12.

M30B25,akkor az M20 még perverz gondolat sem volt,mikor kijött az első E3 Cheesy

Belső évjárat és motor függő volt,de az alapok persze ugyanazok/nagyon hasonlóak.

Ehun-e egy link:

http://www.bmw-e3-club.de/e3bmw/technik.html

Nem mellékesen hozzátenném, hogy Viktor kollégánknak van két eladó darabja belőle...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #639 Dátum: 2009. december 30. 12:48:07 pm »

Igen valóban van, 200.000Ft-ot kérek a kettőért, mégse kell senkinek! kész röhej!
Nem baj, tavasszal megy a méhbe ez is!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #640 Dátum: 2009. december 30. 14:11:00 pm »

Igen valóban van, 200.000Ft-ot kérek a kettőért, mégse kell senkinek! kész röhej!
Nem baj, tavasszal megy a méhbe ez is!


Van ilyen hátsó szándékom is Cool Cool,hírdeti az ember de nincs bekapcsolva a telefonja,ami a hírdetésben van,írtam neki emailt,szerintem 3000€ körül el lehetne hozni,esetleg lejjebb,csak érjem el a marháját,Ír,no comment.
Ami legjobb,hogy 190€ egy évre az útadó,meg a bizti rá,mert oldtájmer!!!! icon_razz icon_razz icon_ok icon_ok
Ezt látatlanban becserélném az E21-re,nagyon ritka jószág,nem lenne regadó,ha hazaviszem,csak balkormányosítani kell.
Ja,és big six van benne,halleluja! 408 408 409 409 409


* BMW 2500.jpg (21.61 KB, 160x120 - megtekintve 803 alkalommal.)

* BMW 2500 1.jpg (17.85 KB, 160x120 - megtekintve 820 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #641 Dátum: 2009. december 30. 14:14:07 pm »


Van ilyen hátsó szándékom is Cool Cool,hírdeti az ember de nincs bekapcsolva a telefonja,ami a hírdetésben van,írtam neki emailt,szerintem 3000€ körül el lehetne hozni,esetleg lejjebb,csak érjem el a marháját,Ír,no comment.
Ami legjobb,hogy 190€ egy évre az útadó,meg a bizti rá,mert oldtájmer!!!! icon_razz icon_razz icon_ok icon_ok
Ezt látatlanban becserélném az E21-re,nagyon ritka jószág,nem lenne regadó,ha hazaviszem,csak balkormányosítani kell.
Ja,és big six van benne,halleluja! 408 408 409 409 409

Ez már jobban bejön, mint a kiscápa..
Viktor E3-asai rosszabb állapotban vannak, viszont magyar papirokkal, és rendszámmal rendelkeznek, a kormány is jó oldalon van, és a kettőből ki lehet hozni egy jót! Persze kell ráfordítani, nade kiindulási alapnak  meggondolandóak.Én is terveztem, de sajna így hogy nincs hol komolyabban belefognom, elmaradt a projekt...Én mindenképpen ajánlanék egy személyes konzultációt, ha komolyan akarsz ilyet, elég nehéz fellelni itthon..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #642 Dátum: 2009. december 30. 14:27:52 pm »

Ez már jobban bejön, mint a kiscápa..
Viktor E3-asai rosszabb állapotban vannak, viszont magyar papirokkal, és rendszámmal rendelkeznek, a kormány is jó oldalon van, és a kettőből ki lehet hozni egy jót! Persze kell ráfordítani, nade kiindulási alapnak  meggondolandóak.Én is terveztem, de sajna így hogy nincs hol komolyabban belefognom, elmaradt a projekt...Én mindenképpen ajánlanék egy személyes konzultációt, ha komolyan akarsz ilyet, elég nehéz fellelni itthon..


Persze,ha nincs vele (nagy)gáz,meg elérem a tulajt,akkor hozom,meg megalkuszok Viktorral,legalább a balosításhoz kellő cuccokra.
Már kalandba vágtam magam Cheesy Cheesy,karbis nagy hatos 2014 2014 icon_slyuni icon_razz icon_ok icon_ok 25 295
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #643 Dátum: 2009. december 30. 14:44:07 pm »

Apusch-t kérjük a mikrofonhoz 20

Szerintem jó választás, ahogy olvasom a szempontrendszeredet... 
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #644 Dátum: 2009. december 30. 17:53:03 pm »


Persze,ha nincs vele (nagy)gáz,meg elérem a tulajt,akkor hozom,meg megalkuszok Viktorral,legalább a balosításhoz kellő cuccokra.
Már kalandba vágtam magam Cheesy Cheesy,karbis nagy hatos 2014 2014 icon_slyuni icon_razz icon_ok icon_ok 25 295

Nyomass már ide nekem egy brit használtautós oldalt légyszi! Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #645 Dátum: 2009. december 30. 18:08:22 pm »

Nyomass már ide nekem egy brit használtautós oldalt légyszi! Cheesy


Brittet nem tudok,mert Írországban vagyok,de Ír az van:http://www.autotrader.ie/contentv3/


http://www.cbg.ie/
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 30. 18:13:54 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #646 Dátum: 2009. december 30. 18:22:23 pm »


Brittet nem tudok,mert Írországban vagyok,de Ír az van:http://www.autotrader.ie/contentv3/


http://www.cbg.ie/


Hátőő... Az egyiken a maximum évjárat 1998...  Cheesy Grin A másikon meg egy db E21-et találtam, de arórl sincs kép.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #647 Dátum: 2009. december 30. 18:48:11 pm »

Hátőő... Az egyiken a maximum évjárat 1998...  Cheesy Grin A másikon meg egy db E21-et találtam, de arórl sincs kép.  Smiley

szerinted ha lenne használható rajta, már nem csapott volna le rá??Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #648 Dátum: 2010. január 02. 15:21:41 pm »

http://www.carandclassic.co.uk/classic_cars.php?keyword=&make=10&category=&region=&country=&advert_type=&price=&era=8&Search.x=14&Search.y=9&Search=Display+Filtered+Adverts

http://www.carandclassic.co.uk/classic_cars.php?keyword=&make=10&category=&region=&country=&advert_type=&price=&era=8&Search.x=14&Search.y=9&Search=Display+Filtered+Adverts


Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #649 Dátum: 2010. január 02. 17:24:38 pm »

Köszönöm,de ezek angiai autók,ezeket még meg kell kompoztatni,itt beregisztrálni,stb,stb,az még kb. 1500€ a 4000Ł-os árra,6-7000€ egy E21-ért nekem nem elérhető. angel
Van itt is szép E21,de 316,és 6900€ a kikiáltási ára,úgyhogy még meglesz egy darabig neki. smiley


* E21 Ireland.jpg (300.23 KB, 800x515 - megtekintve 1102 alkalommal.)

* E21 Ireland 1.jpg (153.88 KB, 685x514 - megtekintve 1146 alkalommal.)

* E21 Ireland 2.jpg (217.25 KB, 685x514 - megtekintve 1109 alkalommal.)

* E21 Ireland 3.jpg (185.38 KB, 685x514 - megtekintve 1174 alkalommal.)

* E21 Ireland 4.jpg (242.72 KB, 685x514 - megtekintve 1166 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 02. 17:35:16 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #650 Dátum: 2010. január 04. 16:36:59 pm »

Sziasztok Tisztelt Fórumosok !

Az alábbi autóval kapcsolatban kérnék Tőletek tanácsot, hogy netán ismeritek-e vagy nézte-e meg közületek valaki a kocsit.
Én a hétvégén tervezném megnézni / megvenni.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/735/bmw_735_i_automata-3431409

Válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm!


Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
blnt

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Válasz #651 Dátum: 2010. január 08. 18:34:36 pm »

Kikerhetnem a lenti autorol a velemenyeteket?
Ez a cikk errol szol: http://totalcar.hu/tesztek/318i/2/#szoveg
Elore is koszonom!

Kedves cápaidomárok: megelégeltem, hogy szeretett E21 318i-m csendben korrodál a garázsban, és eladnám őtet.

300 ezer forintért, és ez az ár csak egy nagyon kicsit alkuképes a felújítandó kuplung miatt.

Másfél év műszaki, AF-es alv@zsz@m, jó általános állapot és nagyon kulturáltan újrakárpitozott belső jellemzi. Nem a milliós veterán kategória, de nem is a csöpögő-málló százötvenezres. Részletekről mélben.

Meg itt: http://www.vezess.hu/vezetunk/oszi_depresszioba_esett_bmw/20962/


Üdv:

RT
pitymallik@gmail.com
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #652 Dátum: 2010. január 08. 18:45:54 pm »

Az autót pár éve Rácz Tamás (akkor Totalcar.hu most vezess.hu) vette innen Kecskemétről egy igen precíz mérnökembertől aki maga csinálgatta...

Azóta szerintem ő is költött rá. A szélvédő új az tuti én hozattam neki 20e-ért kintről.

Kapott egy halom alkatrészt is hozzá anno, a maradék meg hozzám került...
Naplózva

Bence
blnt

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Válasz #653 Dátum: 2010. január 08. 19:07:23 pm »

Koszi a valaszt! Olvastam en is a cikket, eppen azert keltette fel az erdeklodesemet ez az auto.
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #654 Dátum: 2010. január 23. 19:10:13 pm »

Angol használtautooldal:www.autotrader.co.uk
Van egy classic oldal is itt minden auto van,de csak klasszikusok:www.classiccarsforsale.co.uk
Ha még kell,körülnézek,mert van tutira................
Üdv
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #655 Dátum: 2010. február 06. 13:25:36 pm »

Tudja valaki,hogy a kombiknál,pl. E34 hátul nagyobb e a lábtér,hosszabb e mint a szedán? confused
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #656 Dátum: 2010. február 06. 16:34:58 pm »

Tudja valaki,hogy a kombiknál,pl. E34 hátul nagyobb e a lábtér,hosszabb e mint a szedán? confused

Nem, még az alsó kárpitozás is ugyan az!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #657 Dátum: 2010. február 08. 18:20:21 pm »

Tudja valaki,hogy a kombiknál,pl. E34 hátul nagyobb e a lábtér,hosszabb e mint a szedán? confused
Jó kis ötlet! Másik padlólemez, hosszabb ajtók, nagyobb tengelytáv, hosszabb kardán, másik kipuffogórendszer, mi minden kéne ehhez? És hány centire gondolsz? 5? 30? Shocked
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #658 Dátum: 2010. február 08. 20:47:44 pm »

Jó kis ötlet! Másik padlólemez, hosszabb ajtók, nagyobb tengelytáv, hosszabb kardán, másik kipuffogórendszer, mi minden kéne ehhez? És hány centire gondolsz? 5? 30? Shocked

Hány centire?Eddig még annyira mint az asszony....... Cheesy :Dmondjuk az se nem 5,se nem 30 Roll Eyes.
Csak nagyon halkan jelzem,hogy a körbe zárt villámok kombijaihoz lehet nagyobb lábteret kérni.......ebből indultam ki,mert az e34 széltében jó lenne,hosszában kevés,ha betesszük az utódokat hátra,akkor már nagyon előre kell húznom a széket,hogy komforttalan lesz,játék autóm meg már van.Csak bíztam benne,hogy hamár kombi.....
Hetes köll,na.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #659 Dátum: 2010. február 22. 23:12:49 pm »

Csak kérdem a TDS-el kapcsolatban,hogy az omegában,kissebb teljesítménnyel is betegágy?Merthogy opel/vauxhal kombi az van bőven errefelé...
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!