CápaBMW fórum
2024. április 24. 00:36:11 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 731571 alkalommal)
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #690 Dátum: 2010. március 30. 17:52:49 pm »

Ráadásul jóeséllyel külföldi papiros is, nomeg szerintem alapnak drága is...

Alapnak drága?Huh??
Ha a képnek hihetünk, többé-kevésbé sérülésmentes, hiánytalan, működő, akár használható is. Szerintem teljesen válalható az ár. Mennyiért lenne jó vétel? Öccáért? Atöbb milliós felújítási költség fényében a vételárban 3-400ezer az tökmindegy.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 30. 18:56:10 pm írta collins » Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #691 Dátum: 2010. március 30. 17:57:34 pm »

Meg E9-ben nem válogatunk... Ma 900, holnapután 1millió...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #692 Dátum: 2010. március 30. 18:43:49 pm »

Ebben az esetben hajrá!Ne válogass!
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 30. 18:55:21 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #693 Dátum: 2010. március 30. 18:52:51 pm »

Alapnak drága?Huh??
Ha a képnek hihetünk, többé-kevésbé sérülésmentes, hiánytalan, működő, akár használható is. Szerintem teljesen válalható az ár. Mennyiért lenne jó vétel? Öccáért? Atöbb milliós felújítási költség fényében a vételárban 3-400ezer az tökmindegy.

Hja, ha neked 3-4 kiló tökmindegy, akkor értem..stasis volt ilyen magabiztos, róla legalább tudtam biztosra hogy hülye a dolgokhoz...Gondolom számos kocsit építettél újra, különösképpen veteránokat...a többé-kevésbé sérülésmentes azt hogyan is kell érteni pontosan?sérülésmentes, csak a hátulja nem az, meg az eleje egy kicsit?A hiánytalan se fog kiderülni 5 képről meg a működő se igazán.

Ha veterán korút szeretne, sokkal inkább ajánlanám Viktor e3-asait,legalább magyar papiros, és nem neppertől veszi, ráadásul kap hozzá szakmai segítséget is..Persze lehet jó vétel ez is, aláírom, hogy karakteresebb, (nevezzük nevén:szebb az e9 mint az e3),de azért nem kell hasraesni ettől a kocsitól, ráadásul ennyiből azért találsz kint is ilyen -ha nem jobb-állapotút.Végülis egy telefont, és egy kis autózást megérhet, de mivel nem annyira sürgős projekt, én aludnék rá még  párat.Illetve jó sok képek kérj a csákótól, aztán meglátod.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #694 Dátum: 2010. március 30. 19:49:27 pm »

Kértem. Plusz viszonylag hiánytalan, jobb első féknyereg nincs meg, meg a főfékhenger. Nyúlványok elvileg jók, megrogyva nincs, amúgy rohad a taposó, az ív, a küszöb, a tornyok. beindul, de a motor és a felfüggesztés naaagy nagy kérdőjel. Belül elvileg meg jó, azt is tudom hogy méég a villanyablak is működik. ja és német, papírtalan, valamint régóta áll.

Az építés természetesen műhelyben lenne, legalábbis az a része ami nem megoldható házilag(lakat pl biztosan). Csavarokat tekergetni meg nagy vasakat emelgetni meg már otthon is lehet. Fater is épített már autót, valamennyire most én is belekostoltam, csak megoldanánk.

Amennyire én rálátok, németországban is kb ez az ára az E9-eseknek. Azokkal viszont még nem beszéltem úgyhogy az is lehet hogy karosszériailag mérföldekkel jobbak.

Viktor E3-asain is sokat agyaltunk(lunk), nekem speciel az E3 is nagy szerelem, csak ugye azért az e9 mégiscsak kupé, az adott finomságokkal.

A tatár meg nem hajt, van idő megrágni, most úgyis az enyém az első Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 30. 19:59:33 pm írta collins » Naplózva

BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #695 Dátum: 2010. március 30. 20:08:32 pm »

Na de az én E3-asaim ára 200.000, és ezért az árért 2 autót adok.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #696 Dátum: 2010. március 30. 20:23:36 pm »

Az E3nak és az E9nek a felújítási költsége nagyságrendileg megegyezik.
A bibi az, hogy az E9 nagyságrendekkel többet ér....

Ezeket én követtem el, van némi belelátásom az E9be. Nem csak elméleti szinten...



* DSC03031.jpg (299.25 KB, 1023x682 - megtekintve 553 alkalommal.)
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #697 Dátum: 2010. március 30. 20:28:40 pm »

Hát igen!   409 409 409 peace 68 25 295 icon_ok icon_slyuni 2014
Naplózva

70/627-5355
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #698 Dátum: 2010. március 30. 20:28:56 pm »

Ha az e9 a döntésed, szerintem megéri körbenézni a kinti választékot, legalább nem egy bizonytalan előéletű,és eredetűt  vesztek, mert nem olcsó az tuti, nade a szerelemnek ára van...Viszont egy valóban jó alap sokat lendít a megvalósításon..

 
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 30. 20:31:30 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #699 Dátum: 2010. március 30. 20:29:53 pm »

Na de az én E3-asaim ára 200.000, és ezért az árért 2 autót adok.

Többek közt ezért javallottam...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #700 Dátum: 2010. március 30. 20:41:02 pm »

Kértem. Plusz viszonylag hiánytalan, jobb első féknyereg nincs meg, meg a főfékhenger. Nyúlványok elvileg jók, megrogyva nincs, amúgy rohad a taposó, az ív, a küszöb, a tornyok. beindul, de a motor és a felfüggesztés naaagy nagy kérdőjel. Belül elvileg meg jó, azt is tudom hogy méég a villanyablak is működik. ja és német, papírtalan, valamint régóta áll.

Az építés természetesen műhelyben lenne, legalábbis az a része ami nem megoldható házilag(lakat pl biztosan). Csavarokat tekergetni meg nagy vasakat emelgetni meg már otthon is lehet. Fater is épített már autót, valamennyire most én is belekostoltam, csak megoldanánk.

Amennyire én rálátok, németországban is kb ez az ára az E9-eseknek. Azokkal viszont még nem beszéltem úgyhogy az is lehet hogy karosszériailag mérföldekkel jobbak.

Viktor E3-asain is sokat agyaltunk(lunk), nekem speciel az E3 is nagy szerelem, csak ugye azért az e9 mégiscsak kupé, az adott finomságokkal.

A tatár meg nem hajt, van idő megrágni, most úgyis az enyém az első Smiley

Szerintem inkább egy 6-ost válassz neki! Abból nem nehéz jót kifogni és a felújítás is olcsóbban, könnyebben megvan, mint az E9-nél...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #701 Dátum: 2010. március 30. 20:47:23 pm »

Szerintem inkább egy 6-ost válassz neki! Abból nem nehéz jót kifogni és a felújítás is olcsóbban, könnyebben megvan, mint az E9-nél...

Azért ez egy kicsit erős kijelentés  Cheesy  Evil
Naplózva

70/627-5355
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #702 Dátum: 2010. március 30. 21:02:30 pm »

Akkor így: abból könnyebb jót kifogni...  Wink Roll Eyes
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #703 Dátum: 2010. március 30. 21:05:16 pm »

Akkor így: abból könnyebb jót kifogni...  Wink Roll Eyes

Belépő oldtimernek itt az enyém, valami régebbi kell Smiley
Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #704 Dátum: 2010. március 30. 21:13:13 pm »

Az én véleményem az a hirdetésben szereplő E9-ről, hogy 900-at véletlenül sem ér. Nincs 1 féknyereg, főhenger, ez oké, rohad pár helyen ahogyan leírtad, viszont még sok dolgáról nem tudsz... és akkor még német papírja sincs, ha jól értem. Innentől kezdve ez a méhes ártól valamivel többet ér (én szememben) és csak alkatrésznek... már ha van benne igazán jó alkatrész.
Akkor már inkább Viktor 2db E3-asa 200ért. Azokra is van mit költeni, nyilván tésztaszűrő mind2, de legalább van MAGYAR papper és kapásból 2 db.... az ára meg abszolút elfogadható.
Szerintem.

Lütyő

Ne dorgáld Ádámot, mert van némi köze a veterán autókhoz  Roll Eyes
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #705 Dátum: 2010. március 30. 21:17:35 pm »

Kértem. Plusz viszonylag hiánytalan, jobb első féknyereg nincs meg, meg a főfékhenger. Nyúlványok elvileg jók, megrogyva nincs, amúgy rohad a taposó, az ív, a küszöb, a tornyok. beindul, de a motor és a felfüggesztés naaagy nagy kérdőjel. Belül elvileg meg jó, azt is tudom hogy méég a villanyablak is működik. ja és német, papírtalan, valamint régóta áll.

Az építés természetesen műhelyben lenne, legalábbis az a része ami nem megoldható házilag(lakat pl biztosan). Csavarokat tekergetni meg nagy vasakat emelgetni meg már otthon is lehet. Fater is épített már autót, valamennyire most én is belekostoltam, csak megoldanánk.

Amennyire én rálátok, németországban is kb ez az ára az E9-eseknek. Azokkal viszont még nem beszéltem úgyhogy az is lehet hogy karosszériailag mérföldekkel jobbak.

Viktor E3-asain is sokat agyaltunk(lunk), nekem speciel az E3 is nagy szerelem, csak ugye azért az e9 mégiscsak kupé, az adott finomságokkal.

A tatár meg nem hajt, van idő megrágni, most úgyis az enyém az első Smiley
Bár én nem vagyok valami hatalmas autóépítő, sőt... Szerintem ha megépíted és használni is akarod néha napján akkor itt a papírokkal lesznek nagy gondok, főleg hogy német és még nincs is semmi papírja. Ahhoz képest pedig drágának tartom. Akkor inkább egy szétrohadtabb darab, de legyenek rendben a papírjai, bár ahogy olvastam ez is kívülről jobban néz ki mint szerkezetileg.
Sok sikert a művelethez, bármit is választassz!  angel
Naplózva

Thommy
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #706 Dátum: 2010. március 30. 21:19:14 pm »

Dejóó, kb leírtuk ugyan azt Miki.  Cheesy
Naplózva

Thommy
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #707 Dátum: 2010. március 30. 21:20:30 pm »

Tényleg Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #708 Dátum: 2010. március 30. 21:33:27 pm »

Köszönök minden tanácsot!

Ezekután ez a darab felejtős lesz.
Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #709 Dátum: 2010. március 31. 07:22:30 am »

Az én véleményem az a hirdetésben szereplő E9-ről, hogy 900-at véletlenül sem ér. Nincs 1 féknyereg, főhenger, ez oké, rohad pár helyen ahogyan leírtad, viszont még sok dolgáról nem tudsz... és akkor még német papírja sincs, ha jól értem. Innentől kezdve ez a méhes ártól valamivel többet ér (én szememben) és csak alkatrésznek... már ha van benne igazán jó alkatrész.
Akkor már inkább Viktor 2db E3-asa 200ért. Azokra is van mit költeni, nyilván tésztaszűrő mind2, de legalább van MAGYAR papper és kapásból 2 db.... az ára meg abszolút elfogadható.
Szerintem.

Lütyő

Ne dorgáld Ádámot, mert van némi köze a veterán autókhoz  Roll Eyes

Gyakorlatilag egyezik a véleményünk, szinte betűre:Smiley)Oké,nem dorgálom, az én olvasatomban más jött le,ennyi. 350
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #710 Dátum: 2010. május 29. 12:17:55 pm »

Üdv!

Ezt ismeri e valaki?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320_6_e21-3885598

Illetve, ha átakarom alakítani manuálisra, akkor kell e papírozni valamit? Konkrétan egy 20i motronic menne bele, egy E30 ból, váltóval, minden szirszarral. Egyáltalán bemegy e az E30 váltója alá?

Köszi.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #711 Dátum: 2010. május 29. 12:49:10 pm »

Papírozni szerintem nem kell a váltó miatt, de ha már másik mocit raksz bele, akkor miért nem 23 vagy inkább 25 (27?)  Azn Az e30 váltó jó lenne hozzá, de kérdés, hogy a kardán kiadja-e, másik, hogy az e30 váltóján nincs a km-órának spirálkihajtás (Promega tudja a megoldást rá, ottvan a garázsában képekkel illusztrálva).
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #712 Dátum: 2010. május 29. 12:54:55 pm »

Gondolkodtam 2.7 ben, ezért is ragaszkodom a 6 hengeres alaphoz, csak kínáltak közben egy nagyon jó M20B20 at, minden sallangjával együtt, és ez eléggé leegyszerűsítené a dolgom, meg szeretném ha a papírjai rendben lennének, és egy 20ast belepapírozni egyszerűbb, mint egy 25öst, bár egy ETA blokkot talán lehetne, mert az teljesítményben hasonló mint a 20 as.. de nem értek igazán a papír részéhez...

Láttam promega megoldását, valami hasonlót fogok én is alkalmazni, illetve meg kéne szakérteni, hogy E30 difi felrakására van e esély, mert ugye sperr nem ártana, de 100 rugóért nem nagyon akarok E21 sperrt venni...
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 29. 12:59:09 pm írta THT » Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #713 Dátum: 2010. május 29. 19:02:47 pm »

Elvileg kellene papírozni a váltó miatt, mert ugyebár benne van a váltó tipusa a forgalmiban Cheesy

az e21-e30 motorok-váltók általában méreteikben azonosak, viszont bele lehet szaladni nagy szívásokba a pici különbségek okán. Lásd km spirál kihajtás megléte/nemléte...

E30-36 difit be lehet tenni. venni kell vele együtt egy pár féltengelyt és egy segédvázat.
Ezután a segédvázról lemetélni a difitartót, e21 vázat letisztítani, rávarrni a tartót. Féltengelyeket elvágni (ha egyezik a külső, belső csukló, akkor elég mindkét fajtából 1-1- darab), ék alakban felsliccelni,az előzőleg esztergált erősítő csövet feltenni, körbehegeszteni a slivveléseket, visszaesztergálni, pozicionálni az erősítő csövet, azt is körbe hegeszteni, ellenőrizni, hogy nem üt-e, ha üt, akkor egyengetni... és már kész is van...   
Más kérdés, hogy megéri-e...
Elvileg lenne lehetőség torsen difit gyártatni e21 házba 130E ft körül...
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #714 Dátum: 2010. május 29. 19:10:21 pm »

Ez a féltengelydarabolás sem tetszik anyira Sad Na majd lesz valahogy...

Te milyen órát teszel az autódba? mert látom lesz elektromos sebességjel.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #715 Dátum: 2010. május 29. 19:15:38 pm »

Azt beszélik E36 sperrt bele lehet faragni az E21 diffiházba, az lehet kevesebb rombolással jár...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #716 Dátum: 2010. május 29. 19:22:05 pm »

Ezt énis olvastam már itt, de semmi többet...
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #717 Dátum: 2010. május 29. 19:25:17 pm »

féltengely...
alaposan körbe kellene járni ezt a témát, mert - mint tudjuk -  a bmw legóautó, és lehet, hogy találsz gyáriban olyan variációt, amit nem kell vagdosni...

km óra: e30/e28 lesz, e21 számlappal, az e30 előnyösebb, mert a hasonló kerékméretek miatt talán kevesebbet kell állítgatni... de gondolkodom a komplett e30 óracsoport beépítésén is...
Az okoz problémát, hogy az e30 km-órán máshol van a km számláló, így ízléses módok odébb kell tenni az e21 számlap kivágását, illetve sokkal mélyebben nyúlik ki hátrafelé az e21 óracsoport házából. erre megoldás lehet, ha lebontom a hátáról a nyáklapot, és azt máshol helyezem el.  

E36 sperr: ezt én is hallottam, viszont abból sem jó bármelyik... illetve utcára nem teljesen ideális a lamellás sperr... szerintem...

Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #718 Dátum: 2010. május 29. 19:30:17 pm »



E36 sperr: ezt én is hallottam, viszont abból sem jó bármelyik... illetve utcára nem teljesen ideális a lamellás sperr... szerintem...




?  Az E36okat is utcára gyártották nem? Smiley  Ezt hogy kell érteni?

Óracsoportból eredeti kinézetűt szeretnék, úgyhogy ezen még gondolkodni kell, gondoltam hátha van kész megoldásod Smiley
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #719 Dátum: 2010. május 29. 19:39:52 pm »

Igen, de mivel most egy többtárcsás olajos tengelykapcsolóról beszélünk, ami alapállapotában összekapcsolja a két féltengelyt, majd ha a tapadási határát meghaladó nyomatékot kap, akkor megcsúszik, ez pedig minden kanyarban megtörténik...
Illetve a "kapcsolása" "digitális", vagy csúszik, vagy tapad...


Szerintem az utcai használatra a torsen az ideális, annak a belső ellenállása a súrlódó felületek növelése által van megnövelve. viszont ott csak csigakerekek vannak, amik eleve gördülésre vannak tervezve, viszont üzem közben a legtöbbször állanak...  Cheesy   

Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!