CápaBMW fórum
2024. április 23. 23:10:35 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 731537 alkalommal)
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #900 Dátum: 2010. szeptember 06. 12:45:29 pm »

Szia G.80!
Képek alapján számomra a fehér egy gyors foltozás, majd teligitt és telifény eredménye. Az elején az illesztések egész normálisnak tűnnek, bár az ajtó a jobb oldalon pl csúnyán eláll.
A kéken szerintem még gyári a fényezés, ami azt jelenti, hogy nincs eltakarva sokminden. Nekem sokkal jobban tetszik, mint a fehér. Ugye a gitt ápol és eltakar...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #901 Dátum: 2010. szeptember 06. 12:46:33 pm »

Valahogy sejtettem hogy arra rárepülsz.. ismerem a már szinte aberrált vonzalmad a fehér E21ek iránt..  Grin Evil
Naplózva

Bence
G.80
Vendég
« Válasz #902 Dátum: 2010. szeptember 06. 12:56:45 pm »

 Cheesy Na most már teljes bennem a káosz!
Kék- Fehér?Huh
Őszintén nekem is a fehér tetszene, meg közel is van, de nem akarok valami bontószökevényt.
Lehet, hogy du.-n megnézem! Mire figyeljek? Ötletek?Huh
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #903 Dátum: 2010. szeptember 06. 13:08:37 pm »

Ha tudsz vigyél magaddal rétegvastagságmérőt és egy elemen belül is több helyen mérd meg.... De rétegvastagségmérő helyett jobb ha valaki hozzáértőt viszel magaddal Smiley akad egy két emberke itt a forumon akit vihetsz magaddal és segít... Viktor ?  Roll Eyes (BMWWWW)
Naplózva

Bence
G.80
Vendég
« Válasz #904 Dátum: 2010. szeptember 06. 13:19:39 pm »

Úgy néz ki du. lesz egy kis időm, úgyhogy megnézem az 5-öst és a fehér 3-ast, szerencsére egy irányba esnek! Az első benyomás után, ha érdemes velük foglakozni akkor igénybe vennék egy kis szakmai segítséget! Akadna valaki önkéntes esetleg, ha komolyabbra fordul a dolog? Evil
Majd leírom a tapasztalatokat!
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #905 Dátum: 2010. szeptember 06. 15:31:37 pm »

A fehér is meg a kék is szét van rohadva, a fehér egyelőre még tartja magát amig a gitt le nem reped, a kék meg csak egyszerüen rohad. Mindkettőn tuti a küszöbcsere, a padlólemez foltozás, a hátsó sárvédőívcsere, és a tornyok is valószinüleg porlanak kissé. E21ek szeretnek az ablakkeretek alatt kirohadni amitöl még be is ázik, és mégjobban széjjelrohad. A motortérben a tornyok környékét és az első alváznyúlványokat kell nagyon megnézni. Ha azokon foltozgatások vannak, az már durva állapotot jelent.
Az E28 nem sok szót érdemel, a hirdetés ezt írja: "Az autó korához képest meghökkentően jó állapotban van Téli-nyári gumigarnitúra! " Ja biztos, egy Skoda Favorithoz képest...
A valóság az, hogy lepukkant és mindenhol rohad. A bal sárvédöiv már cserélt, tehát a jobb is szar. Meg a küszöb. Meg az első tornyok a motortérben. meg a padló... huh
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 06. 15:39:35 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #906 Dátum: 2010. szeptember 06. 17:50:44 pm »

Aki már vett E21-et az tudja, de ha már felmerült a kérdés, akkor elmondom, hogy ha én most cápát keresnék, és elmennék megtekinteni egyet, akkor hogy kezdeném. A karosszéria döntő opció, ha az egyben van, akkor eleve szar nem nagyon lehet az autó. Kasztniból kétféle van. A már újrafényezett, meg amit csak itt-ott piszkáltak. Itthon tulajdonképpen nem találsz olyan cápát, amihez még nem nyúltak, főleg nem ebben az ár kategóriában. Az újrafényezett autókról az esetek döntő többségében már a fényképek alapján kiderül, hogy turpisság van a dologban. Valamiért ezeket "mindig" olyan igénytelenül festik le, hogy hiába világít a szép egyszínű réteg, mégis sántít a dolog. Az ilyen példányokhoz mindenképpen vinnék rétegvastagság mérőt, de végülis mindegy is, ha már újra lett fújva, akkor volt rá ok. Az itthoni lakatosipar remekei mindig hagynak árulkodó jeleket a munkájuk után. Pl ha a hátsó ív gyönyörű rozsdamentes, de valahogy mintha púpos lenne az autó oldala, akkor garantált, hogy sárvédőívet cseréltek. Amikor egy komoly réteg gitten keresztül is látszik ez a beavatkozás, akkor szinte biztos lehetsz benne, hogy az új elem alatt bújkál a régi is, ami olyan szinten van elrohadva, hogy lassan az újat sem fogja semmi, csak a gitt a helyén tartani. E21-nél szerencsére ez látható a csomagtartó felől is, mivel gyárilag nincs kárpit, ami a doblemezeket, és az oldalpaneleket borítaná. Igazából az E21 sárvédőív annyira nem hajlamos rohadni, úgyhogy ha ez már cserére szorult, akkor szinte biztos, hogy egy rakás sz@rral állsz szemben. (persze tisztelet a kivételnek, mert ugye egy apró kavicsfelverődés is okozhat évek alatt olyan rákot, ami akár 5 év alatt porrá rohaszthat egy ívet) De komolyabbra fordítva a szót. Nagyon nehéz jó állapotú példányt taláni normális áron, így inkább azokat a ritka darabokat érdemes kiválasztani, amiket könnyű kilakatolni. Ugyanis nem feltétlenül a tipikus helyeken rohadnak. Tipikus hely pl a hátsó torony környéke. Ha ezt tényleg jól, ér tartósan szeretnéd megcsinálni, akkor ahhoz a legkézenfekvőbb megoldás a teljes doblemez csere, ami anyagáron oldalanként kb 80ezer(ez csak a lemez, még nincs rücsizve, üregvédve, festve), és akkor még kell valaki, aki megcsinálja. Másik sarkalatos rész szintén a hátsó doblemez, csak ennek az alsó része, ahol a küszöbbel találkozik, valamint a belső küszöb ezen a részen. Tömérdek alkatrész fut egybe ezen a ponton, és ha rohad, akkor szinte mindegyik rohad. Viszont léteznek olyan példányok, amik valamiért ezeken a részeken különösen jó állapotban maradnak, mégis olyan rosszul festenek, hogy a laikus egyből a roncstelepre képzeli. Pedig ezerszer könnyebb kifoltozni egy szimpla lemezt, pl ha megintcsak a hátsó doblemeznek az a része rohad, ahol a csomagtartó padlóval találkozik, mint hátsó toronnyal szenvedni. Első tornyot sem bonyolult lakatolni, és attól sem biztos, hogy az egész autó rákos, hogy az első torony porlad. A lényeg, hogy rozsda szempontjából inkább vegyél meg egy olyat, amin látszik, hogy gyári, de már rozsdás itt-ott (és látod, mivel is állsz szemben), mint amin látszik, hogy javítva volt, viszont nem rohad (még). A másik borzalom, amit meg lehet vásárolni az a hajdanán összetört autó rekonstrukciója. Ha a nyulvány nem egyenes, a doblemez meg van rogyva, az elemek össze-vissza állnak, akkor gyorsan szaladj el a helyszínről! Sokkal rosszabb, mint egy rozsdás autó, mert amellett, hogy a szerkezeti elemek geometriailag nem adják ki az eredeti méreteket, sérül a felületkezelés, és ez rozsdásodáshoz vezet. Persze a lehető legalattomosabb módon, mert ugye kívül mindig szép új dukkó borítja a felületet, de az üregekben dolgozik a vész.
A legjobb, amit tehetsz, hogy viszel magaddal egy olyan embert, aki úgy ismeri ezeket a gépeket, mint a tenyerét, és szakavatott szeme olyanokat bök ki, amire te csak a vásárlás utáni hónapokban jönnél rá.
Mellékelek néhány képet a saját hibáimból, hátha segít...
1.milyen szép fehér
2.kárpit nélkül már látszik
3.és lám, így már nem is olyan szép
4.pedig ez tényleg jónak tűnt


* P1060055k.jpg (66.53 KB, 464x375 - megtekintve 617 alkalommal.)

* P1060048.JPG (303.66 KB, 768x1024 - megtekintve 788 alkalommal.)

* P1060194.JPG (327.25 KB, 1280x960 - megtekintve 826 alkalommal.)

* P1060016k.JPG (115.93 KB, 800x600 - megtekintve 769 alkalommal.)
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
pic
Vendég
« Válasz #907 Dátum: 2010. szeptember 06. 19:40:03 pm »

A kék sokkal szimpibb mint az a fehér amiről folyik a rozsdalé. A kéken is garantált a hátfal csere, de a fehér erősen tákolmányszagú. Szerintem egy tél után több lenne rajta az Oxidbrown mint az Alpinweiss. undecided A kék nagyrészt eredetinek tűnik, ami egy jó(!) lakatossal csodákat eredményezhet. De én ezekbe bele sem vágnék anélkül, hogy nincs bekalkulálva a vételáron felül egy jelentősebb összeg lakatolásra-fényezésre. A kékben mindenesetre szerintem van ráció, hogy egy szép cápát lehessen belőle varázsolni.
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #908 Dátum: 2010. szeptember 06. 19:52:45 pm »

Már csak azért is mert ha kókánymentes a kék akkor nem kell az előző lakatosok által elkövetett bajokat helyrehozni egy eredeti nem bántott rohadt autó még egyszerűbben helyrehozható mint egy szétfoltozott rom.
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #909 Dátum: 2010. szeptember 06. 20:26:50 pm »

Egyikötök sem irt a szerencsétlen E28-ról!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
G.80
Vendég
« Válasz #910 Dátum: 2010. szeptember 06. 20:32:29 pm »

Sikerült elmenni megnézni a fehér e 21-est. Nem vagyok egy nagy szakértő, de így is feltünő volt a fehér színek különböző árnyalata.  A motorháztető elüt a gép többi részétől. A kereskedő szerint a gép az övé volt 2 éve, most egy haverjáé, akinek kell a pénz azért adja el. Állítólag törve komolyabban soha nem volt. Ennek ellenére fékezéskor balra húz rendesen. ( Tudom lehet csak a fék baja is. ) Egyébként - számomra- a kasztni egészen egyben lévőnek tűnik. A tornyok környéke úgytűnt rendben van. A küszöbök is türhetőek. A belseje az azonban nagyon egyben van,azt meg kell hagyni.
Mondjuk az elég gáz, hogy úgy árulják, hogy valami baja van a karbinak ( szerintük eltömődött) és a gép állandóan leáll.
Az 5-ös mikor elmentem megnézni éppen szervízben volt! Smiley Majd holnap!
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #911 Dátum: 2010. szeptember 06. 20:39:39 pm »

Mondjuk hogy 30 vagy több éves, tehát veterán korú, nincs könyve, semmije nincs gyüjtönél volt usa-ban. Akkor hogy lehet P-s rendszáma, milyen módon kaphat? Kell legyen rajta fék, világítás, irányjelző, ablaktörlő, motorsz@m, kipuffogó. Más?

Monnyuk ez így 20 000 dolcsi... huh

És Tom Cruise hozza át?  Cheesy Wink
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #912 Dátum: 2010. szeptember 06. 22:22:06 pm »

Az mi az a tscm?  huh

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525_525i_24v-4103690
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #913 Dátum: 2010. szeptember 06. 22:25:09 pm »

És Tom Cruise hozza át?  Cheesy Wink
Mint a villám! Tongue
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #914 Dátum: 2010. szeptember 06. 22:32:13 pm »


Híg széklet! Evil Cheesy Grin
Nem mindegy? Roll Eyes
Valami ujabb agymenés,ami bonyolult,drága,elromlik,89érzékelője van,a legkisebb hiba esetén is megőrjíti az egész pekvancot,és fogalmad sincs mi lehet a baja. Tongue
E21-ben nincs,tehát nem is kell. Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #915 Dátum: 2010. szeptember 06. 22:33:39 pm »

dehogyis....


af szám helyett adnak ilyen szarságot.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #916 Dátum: 2010. szeptember 06. 22:35:08 pm »

Mr, legalább olvasd már el a hirdetést, köszi!  Evil

A srác azt írja, hogy tscm-es az autó és ezért csak 22 ezer az átírás. Csak kíváncsi vagyok, hogy mi ez és hogy tényleg így van-e. (Persze az autó egy ronda sz*r és nemkéne...)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #917 Dátum: 2010. szeptember 06. 22:38:34 pm »

Mr, legalább olvasd már el a hirdetést, köszi!  Evil

A srác azt írja, hogy tscm-es az autó és ezért csak 22 ezer az átírás. Csak kíváncsi vagyok, hogy mi ez és hogy tényleg így van-e. (Persze az autó egy ronda sz*r és nemkéne...)

Elolvastam,számomra nem derült ki,hogy az autó azonosítóira vonatkozik a tcsm,vagy tscm,én még az afen,meg a kfen nőttem fel,egyből valami buzoid elektronikára asszociáltam. Tongue crazy2
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #918 Dátum: 2010. szeptember 07. 04:59:23 am »

Egyikötök sem irt a szerencsétlen E28-ról!
akkor irj te:Smiley)ÉN biztos azt nézném meg először...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #919 Dátum: 2010. szeptember 07. 05:01:56 am »

Híg széklet! Evil Cheesy Grin
Nem mindegy? Roll Eyes
Valami ujabb agymenés,ami bonyolult,drága,elromlik,89érzékelője van,a legkisebb hiba esetén is megőrjíti az egész pekvancot,és fogalmad sincs mi lehet a baja. Tongue
E21-ben nincs,tehát nem is kell. Cool

e21-ben m30 sincs, mégis kell....Úgyhogy ez hülyeség:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #920 Dátum: 2010. szeptember 07. 06:14:01 am »

Mr, legalább olvasd már el a hirdetést, köszi!  Evil

A srác azt írja, hogy tscm-es az autó és ezért csak 22 ezer az átírás. Csak kíváncsi vagyok, hogy mi ez és hogy tényleg így van-e. (Persze az autó egy ronda sz*r és nemkéne...)

Amenyire én tudom ez a TSCM gázabb mint az AF volt. Ilyen akkor van, ha valami gebasz van a számmal, ilyenkor állítolag nincs törzskönyv, és nem kerül a nevedre, nem lehetsz tulajdonos, csak üezmbentartó, gondolom innen jön hogy 22 az "átirás" csak ez ugye nem átírás. Hogy valóban így van e nemtudom, mesélték... Modnjuk az kérdés, hogy akkor ki a tulaja, ha mindenki csak üzembentartó....
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #921 Dátum: 2010. szeptember 07. 06:31:02 am »

Amenyire én tudom ez a TSCM gázabb mint az AF volt. Ilyen akkor van, ha valami gebasz van a számmal, ilyenkor állítolag nincs törzskönyv, és nem kerül a nevedre, nem lehetsz tulajdonos, csak üezmbentartó, gondolom innen jön hogy 22 az "átirás" csak ez ugye nem átírás. Hogy valóban így van e nemtudom, mesélték... Modnjuk az kérdés, hogy akkor ki a tulaja, ha mindenki csak üzembentartó....

Tökmindegy ki a tulaja, az üzembentartó a felelős mindenért...legfeljebb nem elidegenithető,olyan,mintha a banké lenne..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #922 Dátum: 2010. szeptember 07. 12:29:43 pm »

akkor irj te:Smiley)ÉN biztos azt nézném meg először...
Már írtam....
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
pic
Vendég
« Válasz #923 Dátum: 2010. szeptember 07. 12:50:49 pm »

Egyikötök sem irt a szerencsétlen E28-ról!
Mert szót sem érdemel. Tongue
Naplózva
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #924 Dátum: 2010. szeptember 07. 17:36:59 pm »


U.a. mint az AF-es alv@zsz@m, most így nevezik. Smiley Smiley
Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #925 Dátum: 2010. szeptember 07. 19:23:04 pm »

Akkor miért lenne csak 22 az átírása? Nekem is AFes a motorom, mégis teljes árat fizettem átíráskor, mintha a gyári motorja lenne benne... Huh
Naplózva

Thommy
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #926 Dátum: 2010. szeptember 07. 20:17:22 pm »

Akkor miért lenne csak 22 az átírása? Nekem is AFes a motorom, mégis teljes árat fizettem átíráskor, mintha a gyári motorja lenne benne... Huh
Az AF-es motorsz@m és az AF-es alv@zsz@m szerintem nem ugyanaz. Azt tudom, hogy AF-el nem lehet külföldre utazni.
Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #927 Dátum: 2010. szeptember 07. 20:22:23 pm »

Lehet Smiley Legalábbis mindenki jár/járt ki vele és egyikről se tudom, hogy megszekszualizálták volna érte Evil
Naplózva

70/627-5355
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #928 Dátum: 2010. szeptember 07. 20:42:59 pm »

Amenyire én tudom ez a TSCM gázabb mint az AF volt. Ilyen akkor van, ha valami gebasz van a számmal, ilyenkor állítolag nincs törzskönyv, és nem kerül a nevedre, nem lehetsz tulajdonos, csak üezmbentartó, gondolom innen jön hogy 22 az "átirás" csak ez ugye nem átírás. Hogy valóban így van e nemtudom, mesélték... Modnjuk az kérdés, hogy akkor ki a tulaja, ha mindenki csak üzembentartó....

Ezt meg honnan a fészkes fenéből vetted? Ki mondta ezt? Cheesy

Csak azért mondom, mert a 24td-m a szétrohadt rugótornyai miatt kapott a javítás után TSCM-es alvázszámot, ugyanis ahol a számok csücsültek, rozsdás volt, azt is tanácsos volt kiszedni a javításhoz. Ezt persze az NKH-val engedélyeztettük és persze volt előzetes eredetvizsga és szemle.

Namost ezt az autót bárhogyan is nézem, akárhogyan töröm a fejem, de nagyon úgy rémlik, hogy eladtam Sapcnak, aki olyan vígan íratta át az autót, hogy csak na. Sőt! Már eleve én kaptam új forgalmit, törzskönyvet.

Szóval hagyjuk már ezeket az idióta legendákat... a TSCM és az AF sosem mindig azt jelentette, hogy sáros az autó. A td sem volt saras, csak hivatalosan javított.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #929 Dátum: 2010. szeptember 07. 20:45:58 pm »

Az AF-es motorsz@m és az AF-es alv@zsz@m szerintem nem ugyanaz. Azt tudom, hogy AF-el nem lehet külföldre utazni.

Lehet menni. Akkor nem volt tanácsos és akkor volt baj, amikor az eredeti autót, amibe belebaszták az AF-et, még az interpol körözte. Akkoriban nem ment gördülékenyen a kommunikáció.
Mi autónk rendben volt, hiba miatt lett AF és nem is volt baj sosem. 90-es évek hajnaláról beszélünk ráadásul...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!