CápaBMW fórum
2024. április 25. 14:52:11 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 732478 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #930 Dátum: 2010. szeptember 07. 20:48:07 pm »

Ezt meg honnan a fészkes fenéből vetted? Ki mondta ezt? Cheesy

Csak azért mondom, mert a 24td-m a szétrohadt rugótornyai miatt kapott a javítás után TSCM-es alv@zsz@mot, ugyanis ahol a számok csücsültek, rozsdás volt, azt is tanácsos volt kiszedni a javításhoz. Ezt persze az NKH-val engedélyeztettük és persze volt előzetes eredetvizsga és szemle.

Namost ezt az autót bárhogyan is nézem, akárhogyan töröm a fejem, de nagyon úgy rémlik, hogy eladtam Sapcnak, aki olyan vígan íratta át az autót, hogy csak na. Sőt! Már eleve én kaptam új forgalmit, törzskönyvet.

Szóval hagyjuk már ezeket az idióta legendákat... a TSCM és az AF sosem mindig azt jelentette, hogy sáros az autó. A td sem volt saras, csak hivatalosan javított.

Utolsó E32-m KF-es volt,alváz/motorsz@m is, rendőrségi határozat volt róla,hogy nem BCS(bűncselekményes)-s,átírattam,törzskönyvet kaptam,és persze ki kellett fizetni a teljes vagyonszerzési illetéket/köbcenti angry!
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #931 Dátum: 2010. szeptember 07. 21:36:32 pm »

Az AF-es motorsz@m és az AF-es alv@zsz@m szerintem nem ugyanaz. Azt tudom, hogy AF-el nem lehet külföldre utazni.
Jah bazz bocs, most látom hogy alvázszámot írtál, félreolvastam. Neharí  Wink
Naplózva

Thommy
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #932 Dátum: 2010. szeptember 07. 21:37:58 pm »

Utolsó E32-m KF-es volt,alváz/motorsz@m is, rend@rségi határozat volt róla,hogy nem BCS(bűncselekményes)-s,átírattam,törzskönyvet kaptam,és persze ki kellett fizetni a teljes vagyonszerzési illetéket/köbcenti angry!

Miért ne kéne? Sapcnak is ki kellett a td-re. Ki mondta, hogy nem kell? Hol van az megírva? Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #933 Dátum: 2010. szeptember 08. 07:37:01 am »

Ezt meg honnan a fészkes fenéből vetted? Ki mondta ezt? Cheesy

Csak azért mondom, mert a 24td-m a szétrohadt rugótornyai miatt kapott a javítás után TSCM-es alv@zsz@mot, ugyanis ahol a számok csücsültek, rozsdás volt, azt is tanácsos volt kiszedni a javításhoz. Ezt persze az NKH-val engedélyeztettük és persze volt előzetes eredetvizsga és szemle.

Namost ezt az autót bárhogyan is nézem, akárhogyan töröm a fejem, de nagyon úgy rémlik, hogy eladtam Sapcnak, aki olyan vígan íratta át az autót, hogy csak na. Sőt! Már eleve én kaptam új forgalmit, törzskönyvet.

Szóval hagyjuk már ezeket az idióta legendákat... a TSCM és az AF sosem mindig azt jelentette, hogy sáros az autó. A td sem volt saras, csak hivatalosan javított.

Tudod, volt itt olan okoska, aki szerint szart se ér,ha egy kocsi af-es, viszont aki használja is a fejét, az rájön, hogy ennek épp az ellenkezője igaz...Én is simán átirattam az af-es kocsiainkat, viszont a 22 ezres átiratás ebből a szempontból sántit...max ha üzembentatróira veszed, annak viszont nincs köze a tscm-hez...Valami nem kerek ottan...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #934 Dátum: 2010. szeptember 08. 07:39:53 am »

Lehet menni. Akkor nem volt tanácsos és akkor volt baj, amikor az eredeti autót, amibe belebaszták az AF-et, még az interpol körözte. Akkoriban nem ment gördülékenyen a kommunikáció.
Mi autónk rendben volt, hiba miatt lett AF és nem is volt baj sosem. 90-es évek hajnaláról beszélünk ráadásul...

Állitólag az volt az AF-el a másik gond, hogy amikor az osztrák/német rend@r beirta a számot a keresőjébe, ott nem szerepelt, csak AF nélkül, tehát nem egyezett a nyilvántartásukkal...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #935 Dátum: 2010. szeptember 08. 09:01:56 am »

Tudod, volt itt olan okoska, aki szerint szart se ér,ha egy kocsi af-es, viszont aki használja is a fejét, az rájön, hogy ennek épp az ellenkezője igaz...Én is simán átirattam az af-es kocsiainkat, viszont a 22 ezres átiratás ebből a szempontból sántit...max ha üzembentatróira veszed, annak viszont nincs köze a tscm-hez...Valami nem kerek ottan...

Jaja, valami nagyon nem.

Egyébként tényleg nem értem ezt a hisztit. Én pl. nagyon örülnék egy ilyen M30 motoros E12-nek  Cool
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #936 Dátum: 2010. szeptember 08. 09:08:26 am »

Jaja, valami nagyon nem.

Egyébként tényleg nem értem ezt a hisztit. Én pl. nagyon örülnék egy ilyen M30 motoros E12-nek  Cool

Asszem vagyunk evvel páran igy:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #937 Dátum: 2010. szeptember 08. 09:18:53 am »

Nekem akkor sem okozna gondot ha nem AF-es... ellennék vele Smiley

Bár akkor a hátsó 2es számú garázsom meg kéne hátul hosszabítanom...

Vagy a 3-4esből Promegát kidobni  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 08. 09:28:34 am írta TraBence » Naplózva

Bence
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #938 Dátum: 2010. szeptember 08. 16:48:26 pm »

Most néztem kicsit utána és javítom magam. Lehet vele külföldre utazni. Ahogy Miki csinálta az teljesen legális nincs gond külföldön se csak kicsit jobban utánanéznek. De ha minden bejelentés és eredetvizsga nélkül elkezdjük fabrikálni, vagdosni akkor várhatóak ellenőrzések, galibák, stb. Mert gondolom ha úgy viszed oda, hogy ki van vágva az alv@zsz@m akkor biztos jobban utána néznek nem-e lopott, de ha látják, hogy ott van csak oxidbrown Cheesy színre van "festve" akkor semmi gond.
Szóval ez már megint a törvény megfogalmazójának, kitalálójának balgasága, hogy nincs külön-külön jele a lopott/bűncselekményes autó és a természetes rozsdásodásból származó autó alvázszámának.

Itt egy autójogász cikk:
Tisztelt Autójogász!

Az autómat 4 éve felújítottam, erősen korrodált volt a karosszéria, így az alv@zsz@mot is ki kellett vágni. Ezt hivatalosan bejelentettem, elvittem eredetvizsgálatra és kapott az autó új AF-es alv@zsz@mot. Azóta is használom, minden rendben. Viszont azt hallottam régebben, hogy ilyen AF-es alv@zsz@mú autóval nem lehet külföldre utazni. Azt kérdezném, hogy ez tényleg így van-e vagy ez csak afféle mendemonda. Ha mégis igaz, hogy nem léphetem át vele a határt, akkor azért az EU-ba utazhatok-e vele, vagy oda sem?

Molnár Adrián

Tisztelt Molnár Adrián

Levele alapján Önnél a "jármű azonosító jellel történő utólagos ellátására került sor", mégpedig azért, mert : "az azonosító jel természetes elhasználódás (korrózió), vagy roncsolódás következtében nem volt megállapítható, ezért az előzetes eredetiség vizsgálat megállapításának figyelembevételével, a közlekedési hatóság a jármű műszaki megvizsgálása során ezt megállapította". Gondolom gépjárművének okmányaiban az AF-es alv@zsz@m egyértelműen rögzítésre került, így elviekben semmi akadálya annak, hogy külföldre utazzon. Az mindenesetre tény, hogy egy esetleges külföldi ellenőrzés alkalmával számíthat arra, hogy az ilyen alv@zsz@mnak alaposan utánanéznek, ez abból adódik, hogy az ilyen alv@zsz@mokat a hatóság a jármű bűncselekményből származása illetve bűncselekmény általi érintettsége esetén is alkalmazza.

Üdvözlettel

Dr. Bodolai László

PÍSZ 350 350
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 08. 16:52:03 pm írta thepunisher » Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #939 Dátum: 2010. szeptember 08. 17:03:17 pm »

oxidbrown Cheesy

 2funny 2funny
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #940 Dátum: 2010. szeptember 08. 18:00:29 pm »

Most néztem kicsit utána és javítom magam. Lehet vele külföldre utazni. Ahogy Miki csinálta az teljesen legális nincs gond külföldön se csak kicsit jobban utánanéznek.......
.....
....
...
.
 
Üdvözlettel

Dr. Bodolai László

PÍSZ 350 350


Köszi a hivatalos alátámasztást! Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #941 Dátum: 2010. szeptember 20. 18:46:52 pm »

Hali.
Azt szeretném kérdezni, főleg e28 tulajoktól, hogy alkatrészügyileg mennyire "drága" az e28. Ilyenekre gondolok: szilentek, összekötők, stabilizátorok, főleg futómű alkatrészek amikből újakat kell venni. Szóval maga a fenntartása olcsóbb-e mint pl egy e34-é?

Üdv. Zsolti
Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #942 Dátum: 2010. szeptember 21. 20:05:50 pm »

Vásárlás előtt:   1530    E34 525 Tds. Mit lehet tudni, mit kell tudni róla, és érdemes-e keresgélnem?  Rövid, tartalmas vagy mindenre kiterjedő válaszokat várok, esetleg eladó kocsikról is szivesen hallok infót:  Alkalmi vétel előnyben, de ez még nem minősül hirdetésnek!  Smiley  angel
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #943 Dátum: 2010. szeptember 21. 20:15:36 pm »

Kérdezd Viktort... jópáréve terelget egy ilyet Smiley
Naplózva

Bence
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #944 Dátum: 2010. szeptember 21. 20:59:35 pm »

Jaaa Zottya!

Mondjuk kijössz, meglátogatsz, mert már úgy is rég láttalak, és jól elbeszélgetünk a témáról.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #945 Dátum: 2010. szeptember 22. 07:34:12 am »

Igazából én is Viktort ajánlanám, sokmindent lehet hallani a tds-ekről, jót is és rosszat is...neki van, elég sokmindenen túl vannak már, elmondja mik az igazak..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #946 Dátum: 2010. szeptember 22. 11:12:13 am »

 Ennyi?  undecided  Akkor megyek Viktorhoz elbeszélgetésre!   Smiley Nem fenyegetés...     Wink
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #947 Dátum: 2010. szeptember 22. 12:30:39 pm »

Ennyi?  undecided  Akkor megyek Viktorhoz elbeszélgetésre!   Smiley Nem fenyegetés...     Wink
ha érdekelnek olyan sztorik is, hogy hallottam, hogy a szomszéd testvérének az öccse látott egy csávót, akinek az anyjának az udvarlója beszélt olyannal, akinek volt....akkor lesznek ilyenek is..de ha olyat akarsz, akinek volt/van, akkor inkább szerelkezz fel, és irány Horány..Illetve Érd..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #948 Dátum: 2010. szeptember 22. 13:12:33 pm »

Ennyi?  undecided  Akkor megyek Viktorhoz elbeszélgetésre!   Smiley Nem fenyegetés...     Wink
Gyere holnap, itt lesz Peti is, villanyt szerelünk a házba.
Vagy gyere pénteken, akkor segíthetsz tapétázni.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #949 Dátum: 2010. szeptember 22. 13:25:58 pm »

Péntek késő este én is érkezem... Viktor ha nem felejtem el akkor veszek neked valamit amit igértem,  Sötétzöld még mindíg igaz ? Smiley
Naplózva

Bence
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #950 Dátum: 2010. szeptember 22. 15:57:26 pm »

Gyere holnap, itt lesz Peti is, villanyt szerelünk a házba.
Vagy gyere pénteken, akkor segíthetsz tapétázni.


 Rendben, jövök valamikor, bár egyik munkához sem értek, de talán kritizálni tudok,  Evil   persze, ha előtte nem akartok fáziskeresőnek használni!   Grin
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
pic
Vendég
« Válasz #951 Dátum: 2010. szeptember 22. 18:58:59 pm »

Péntek késő este én is érkezem... Viktor ha nem felejtem el akkor veszek neked valamit amit igértem,  Sötétzöld még mindíg igaz ? Smiley
El sem bírom képzelni mi lehet, talán egy csipkebody? Evil
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #952 Dátum: 2010. szeptember 23. 07:21:48 am »

El sem bírom képzelni mi lehet, talán egy csipkebody? Evil

fújj,de antiguszti vagy:Smiley)Inkább latex..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lacsni
Vendég
« Válasz #953 Dátum: 2010. október 01. 22:49:24 pm »

Hálli hálló!
Új vagyok nem sok semmit tudok az e39 előtti Bmw-ről, de szeretnék egy e 28-at.
Másik rovatban már próbáltam puhatolózni, elmondom mit szeretnék. e28 520i lehetőleg motronicot, és automatát.
A kasztni nem nagyon érdekel, de lehetőleg még gyázi fényezéssel, mert a gitt olyan mint a vakolat szinte mindent eltakar. Azt nem kérdem, h mire érdemes figyelni, inkább majd megkérek valakit aki kicsit ért hozzá. Viszont még is lenne egy kérdés: ha motronicot választok, az gondolom egy későbbi változat lehet, ebből gondolom h a motronicos verziók már mind shadow line-os ? Vagy létezik még krómmal ?
Köszi előre is
aztán ha sok benne a hüjjjjeség nem kell rögtön anyázni  Evil
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #954 Dátum: 2010. október 02. 06:08:40 am »

...A kasztni nem nagyon érdekel ...
"Nálunk" pont az a tapasztalat, hogy éppen a kasznira kell jobban figyelni, mert ha odavan, akkor azt körülményesebb/drágább jól rendberakni...
Naplózva
Lacsni
Vendég
« Válasz #955 Dátum: 2010. október 02. 09:57:51 am »

...A kasztni nem nagyon érdekel ...
"Nálunk" pont az a tapasztalat, hogy éppen a kasznira kell jobban figyelni, mert ha odavan, akkor azt körülményesebb/drágább jól rendberakni...
Arra gondoltam, hogy tökéletes állapotú úgy sem lesz már mert ugye túl vannak a 25-ön. Úgy értem biztos h lesz baja, csak ha már hupogni kell rajta és biztos h kell, akkor ne legyen újrafényezve, meg össze-vissza gittelgetve,  meg korongmeszelővel összemaszatolva. Legyen gyári fény, ha már nincs is rajta, de akkor látszik minden, és nem egy másik lakatos melóját kell megcsinálni még1x mert éppen a tulajnak csak annyira kellett rendberakni, h átessen műszakin... Smiley Smiley
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #956 Dátum: 2010. október 02. 11:59:01 am »

Viszont még is lenne egy kérdés: ha motronicot választok, az gondolom egy későbbi változat lehet, ebből gondolom h a motronicos verziók már mind shadow line-os ? Vagy létezik még krómmal ?
hogyne létezne.
egyébként meg olyat fogsz venni/nem venni, amilyet találsz, nem amilyet szeretnél. ugyanis jól leszűkítetted az amúgy sem nagy e28 kínálatot.
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #957 Dátum: 2010. október 02. 13:30:01 pm »

Hálli hálló!
Új vagyok nem sok semmit tudok az e39 előtti Bmw-ről, de szeretnék egy e 28-at.
Másik rovatban már próbáltam puhatolózni, elmondom mit szeretnék. e28 520i lehetőleg motronicot, és automatát.
A kasztni nem nagyon érdekel, de lehetőleg még gyázi fényezéssel, mert a gitt olyan mint a vakolat szinte mindent eltakar. Azt nem kérdem, h mire érdemes figyelni, inkább majd megkérek valakit aki kicsit ért hozzá. Viszont még is lenne egy kérdés: ha motronicot választok, az gondolom egy későbbi változat lehet, ebből gondolom h a motronicos verziók már mind shadow line-os ? Vagy létezik még krómmal ?
Köszi előre is
aztán ha sok benne a hüjjjjeség nem kell rögtön anyázni  Evil
Nos,nézzük először a motort: szerény meglátásom szerint az 520iA egyrészt embertelenül ritka, másrészt ez NEM véletlen. Az 520 éppen csak alkalmas arra hogy A-ból B-be eljuss, és a dobozos IFÁt is csak akkor előzöd meg, ha ő is akarja. Enyém is ilyen, nem szépítem, mindezt úgy hogy kb 1mp-cel marad el a gyári 0-100 értéktől!
Na ha ezt még megfejeled egy jó kis automatával, akkor majd pisloghatsz mikor nyomsz neki egy padlót! SEMMI nem fog történni, ellenben kurvára be fog zabálni 14 litert! Motronickal is!
Szóval az automata ott kezdödik hogy 2,7 ETA (szinte lehetetlen kifogni) vagy 528iA. (NEM motronicos, három évente van egy eladó kb, és gyakorta 3 fokozatú)
Ha minden mindegy akkor meg 535.
Erre jön még rá az, hogy NORMÁLIS állapotú 4HP22 igen ritka, (pedig ezt kell megszerezni) és ha bekakál, akkor oltári szopást jelent a szerelgettetése. Ha van rengeteg időd, értesz hozzá, van automataváltós szaki ismerösöd, és rengeteg sok pénzed, akkor érdemes belevágni.
Kasztni: Mint már mindenki mondta: a LEGFONTOSABB a jó kasztni. Azt rendbetenni ugyanis horribilis pénz, ha tényleg kjól csinálják meg. Hullámos oldalú, puklis festésű, agyongittelt gépet venni nem nagyon érdemes, mert nagyon csúnya dolgok derülhetnek ki mikor rámennek a flexszel. Itt mifelénk pl van egy "zöldike" amit 4 éve figyelek az utcán, na azt meg merném venni, mert látom hogy soha nem mossák le, nem foltozgatják, és mégsincs rajta rozsda. Az egy jó alap gép lenne. Persze nem eladó.
Alap, mint minden restaurálásnál: A pénzedből kijövő létező legjobb állapotú alap autót kell megvenni, és akkor csak kétszer annyiba fog kerülni a felújítás, mint tervezted!! Wink
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #958 Dátum: 2010. október 02. 13:43:22 pm »

Csab kolléga igen bölcsen szóllott!
Más,e34 535ia,vagy 150 km-re van,és hengerfejes,trélerezni nincs kedvem,többe lenne mint amit az autó ér,elvileg ha alapjáraton hagyom,hogy ne forrjon fel,akkor vontatható,ugye?De ez nem biztos,hogy jót tenne a már hengerfejes mocinak. undecided
Nincs ennek valami "vontatási" trükkje,hogy álló motorral is legyen kenése a váltónak?
Avagy egyedül a-kardán le-opcióval vontatható? huh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gim_e12
Vendég
« Válasz #959 Dátum: 2010. október 02. 15:29:22 pm »

Csab kolléga igen bölcsen szóllott!
Más,e34 535ia,vagy 150 km-re van,és hengerfejes,trélerezni nincs kedvem,többe lenne mint amit az autó ér,elvileg ha alapjáraton hagyom,hogy ne forrjon fel,akkor vontatható,ugye?De ez nem biztos,hogy jót tenne a már hengerfejes mocinak. undecided
Nincs ennek valami "vontatási" trükkje,hogy álló motorral is legyen kenése a váltónak?
Avagy egyedül a-kardán le-opcióval vontatható? huh

Kutya? (hátsó tengelynél felhelyezve - már ha úgy szabályos)


* kutya.jpg (23.67 KB, 400x240 - megtekintve 1155 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 02. 15:32:57 pm írta gim_e12 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!