adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #690 Dátum: 2010. március 30. 17:52:49 pm » |
|
Ráadásul jóeséllyel külföldi papiros is, nomeg szerintem alapnak drága is...
Alapnak drága? ?? Ha a képnek hihetünk, többé-kevésbé sérülésmentes, hiánytalan, működő, akár használható is. Szerintem teljesen válalható az ár. Mennyiért lenne jó vétel? Öccáért? Atöbb milliós felújítási költség fényében a vételárban 3-400ezer az tökmindegy.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 30. 18:56:10 pm írta collins »
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #691 Dátum: 2010. március 30. 17:57:34 pm » |
|
Meg E9-ben nem válogatunk... Ma 900, holnapután 1millió...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #692 Dátum: 2010. március 30. 18:43:49 pm » |
|
Ebben az esetben hajrá!Ne válogass!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 30. 18:55:21 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #693 Dátum: 2010. március 30. 18:52:51 pm » |
|
Alapnak drága? ?? Ha a képnek hihetünk, többé-kevésbé sérülésmentes, hiánytalan, működő, akár használható is. Szerintem teljesen válalható az ár. Mennyiért lenne jó vétel? Öccáért? Atöbb milliós felújítási költség fényében a vételárban 3-400ezer az tökmindegy. Hja, ha neked 3-4 kiló tökmindegy, akkor értem..stasis volt ilyen magabiztos, róla legalább tudtam biztosra hogy hülye a dolgokhoz...Gondolom számos kocsit építettél újra, különösképpen veteránokat...a többé-kevésbé sérülésmentes azt hogyan is kell érteni pontosan?sérülésmentes, csak a hátulja nem az, meg az eleje egy kicsit?A hiánytalan se fog kiderülni 5 képről meg a működő se igazán. Ha veterán korút szeretne, sokkal inkább ajánlanám Viktor e3-asait,legalább magyar papiros, és nem neppertől veszi, ráadásul kap hozzá szakmai segítséget is..Persze lehet jó vétel ez is, aláírom, hogy karakteresebb, (nevezzük nevén:szebb az e9 mint az e3),de azért nem kell hasraesni ettől a kocsitól, ráadásul ennyiből azért találsz kint is ilyen -ha nem jobb-állapotút.Végülis egy telefont, és egy kis autózást megérhet, de mivel nem annyira sürgős projekt, én aludnék rá még párat.Illetve jó sok képek kérj a csákótól, aztán meglátod.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #694 Dátum: 2010. március 30. 19:49:27 pm » |
|
Kértem. Plusz viszonylag hiánytalan, jobb első féknyereg nincs meg, meg a főfékhenger. Nyúlványok elvileg jók, megrogyva nincs, amúgy rohad a taposó, az ív, a küszöb, a tornyok. beindul, de a motor és a felfüggesztés naaagy nagy kérdőjel. Belül elvileg meg jó, azt is tudom hogy méég a villanyablak is működik. ja és német, papírtalan, valamint régóta áll. Az építés természetesen műhelyben lenne, legalábbis az a része ami nem megoldható házilag(lakat pl biztosan). Csavarokat tekergetni meg nagy vasakat emelgetni meg már otthon is lehet. Fater is épített már autót, valamennyire most én is belekostoltam, csak megoldanánk. Amennyire én rálátok, németországban is kb ez az ára az E9-eseknek. Azokkal viszont még nem beszéltem úgyhogy az is lehet hogy karosszériailag mérföldekkel jobbak. Viktor E3-asain is sokat agyaltunk(lunk), nekem speciel az E3 is nagy szerelem, csak ugye azért az e9 mégiscsak kupé, az adott finomságokkal. A tatár meg nem hajt, van idő megrágni, most úgyis az enyém az első
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 30. 19:59:33 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #695 Dátum: 2010. március 30. 20:08:32 pm » |
|
Na de az én E3-asaim ára 200.000, és ezért az árért 2 autót adok.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #696 Dátum: 2010. március 30. 20:23:36 pm » |
|
Az E3nak és az E9nek a felújítási költsége nagyságrendileg megegyezik. A bibi az, hogy az E9 nagyságrendekkel többet ér....
Ezeket én követtem el, van némi belelátásom az E9be. Nem csak elméleti szinten...
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #697 Dátum: 2010. március 30. 20:28:40 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #698 Dátum: 2010. március 30. 20:28:56 pm » |
|
Ha az e9 a döntésed, szerintem megéri körbenézni a kinti választékot, legalább nem egy bizonytalan előéletű,és eredetűt vesztek, mert nem olcsó az tuti, nade a szerelemnek ára van...Viszont egy valóban jó alap sokat lendít a megvalósításon..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 30. 20:31:30 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #699 Dátum: 2010. március 30. 20:29:53 pm » |
|
Na de az én E3-asaim ára 200.000, és ezért az árért 2 autót adok.
Többek közt ezért javallottam...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #700 Dátum: 2010. március 30. 20:41:02 pm » |
|
Kértem. Plusz viszonylag hiánytalan, jobb első féknyereg nincs meg, meg a főfékhenger. Nyúlványok elvileg jók, megrogyva nincs, amúgy rohad a taposó, az ív, a küszöb, a tornyok. beindul, de a motor és a felfüggesztés naaagy nagy kérdőjel. Belül elvileg meg jó, azt is tudom hogy méég a villanyablak is működik. ja és német, papírtalan, valamint régóta áll. Az építés természetesen műhelyben lenne, legalábbis az a része ami nem megoldható házilag(lakat pl biztosan). Csavarokat tekergetni meg nagy vasakat emelgetni meg már otthon is lehet. Fater is épített már autót, valamennyire most én is belekostoltam, csak megoldanánk. Amennyire én rálátok, németországban is kb ez az ára az E9-eseknek. Azokkal viszont még nem beszéltem úgyhogy az is lehet hogy karosszériailag mérföldekkel jobbak. Viktor E3-asain is sokat agyaltunk(lunk), nekem speciel az E3 is nagy szerelem, csak ugye azért az e9 mégiscsak kupé, az adott finomságokkal. A tatár meg nem hajt, van idő megrágni, most úgyis az enyém az első Szerintem inkább egy 6-ost válassz neki! Abból nem nehéz jót kifogni és a felújítás is olcsóbban, könnyebben megvan, mint az E9-nél...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #701 Dátum: 2010. március 30. 20:47:23 pm » |
|
Szerintem inkább egy 6-ost válassz neki! Abból nem nehéz jót kifogni és a felújítás is olcsóbban, könnyebben megvan, mint az E9-nél...
Azért ez egy kicsit erős kijelentés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #702 Dátum: 2010. március 30. 21:02:30 pm » |
|
Akkor így: abból könnyebb jót kifogni...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #703 Dátum: 2010. március 30. 21:05:16 pm » |
|
Akkor így: abból könnyebb jót kifogni... Belépő oldtimernek itt az enyém, valami régebbi kell
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #704 Dátum: 2010. március 30. 21:13:13 pm » |
|
Az én véleményem az a hirdetésben szereplő E9-ről, hogy 900-at véletlenül sem ér. Nincs 1 féknyereg, főhenger, ez oké, rohad pár helyen ahogyan leírtad, viszont még sok dolgáról nem tudsz... és akkor még német papírja sincs, ha jól értem. Innentől kezdve ez a méhes ártól valamivel többet ér (én szememben) és csak alkatrésznek... már ha van benne igazán jó alkatrész. Akkor már inkább Viktor 2db E3-asa 200ért. Azokra is van mit költeni, nyilván tésztaszűrő mind2, de legalább van MAGYAR papper és kapásból 2 db.... az ára meg abszolút elfogadható. Szerintem. Lütyő Ne dorgáld Ádámot, mert van némi köze a veterán autókhoz
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #705 Dátum: 2010. március 30. 21:17:35 pm » |
|
Kértem. Plusz viszonylag hiánytalan, jobb első féknyereg nincs meg, meg a főfékhenger. Nyúlványok elvileg jók, megrogyva nincs, amúgy rohad a taposó, az ív, a küszöb, a tornyok. beindul, de a motor és a felfüggesztés naaagy nagy kérdőjel. Belül elvileg meg jó, azt is tudom hogy méég a villanyablak is működik. ja és német, papírtalan, valamint régóta áll. Az építés természetesen műhelyben lenne, legalábbis az a része ami nem megoldható házilag(lakat pl biztosan). Csavarokat tekergetni meg nagy vasakat emelgetni meg már otthon is lehet. Fater is épített már autót, valamennyire most én is belekostoltam, csak megoldanánk. Amennyire én rálátok, németországban is kb ez az ára az E9-eseknek. Azokkal viszont még nem beszéltem úgyhogy az is lehet hogy karosszériailag mérföldekkel jobbak. Viktor E3-asain is sokat agyaltunk(lunk), nekem speciel az E3 is nagy szerelem, csak ugye azért az e9 mégiscsak kupé, az adott finomságokkal. A tatár meg nem hajt, van idő megrágni, most úgyis az enyém az első Bár én nem vagyok valami hatalmas autóépítő, sőt... Szerintem ha megépíted és használni is akarod néha napján akkor itt a papírokkal lesznek nagy gondok, főleg hogy német és még nincs is semmi papírja. Ahhoz képest pedig drágának tartom. Akkor inkább egy szétrohadtabb darab, de legyenek rendben a papírjai, bár ahogy olvastam ez is kívülről jobban néz ki mint szerkezetileg. Sok sikert a művelethez, bármit is választassz!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #706 Dátum: 2010. március 30. 21:19:14 pm » |
|
Dejóó, kb leírtuk ugyan azt Miki.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #707 Dátum: 2010. március 30. 21:20:30 pm » |
|
Tényleg
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #708 Dátum: 2010. március 30. 21:33:27 pm » |
|
Köszönök minden tanácsot!
Ezekután ez a darab felejtős lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #709 Dátum: 2010. március 31. 07:22:30 am » |
|
Az én véleményem az a hirdetésben szereplő E9-ről, hogy 900-at véletlenül sem ér. Nincs 1 féknyereg, főhenger, ez oké, rohad pár helyen ahogyan leírtad, viszont még sok dolgáról nem tudsz... és akkor még német papírja sincs, ha jól értem. Innentől kezdve ez a méhes ártól valamivel többet ér (én szememben) és csak alkatrésznek... már ha van benne igazán jó alkatrész. Akkor már inkább Viktor 2db E3-asa 200ért. Azokra is van mit költeni, nyilván tésztaszűrő mind2, de legalább van MAGYAR papper és kapásból 2 db.... az ára meg abszolút elfogadható. Szerintem. Lütyő Ne dorgáld Ádámot, mert van némi köze a veterán autókhoz Gyakorlatilag egyezik a véleményünk, szinte betűre: )Oké,nem dorgálom, az én olvasatomban más jött le,ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #710 Dátum: 2010. május 29. 12:17:55 pm » |
|
Üdv! Ezt ismeri e valaki? http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320_6_e21-3885598Illetve, ha átakarom alakítani manuálisra, akkor kell e papírozni valamit? Konkrétan egy 20i motronic menne bele, egy E30 ból, váltóval, minden szirszarral. Egyáltalán bemegy e az E30 váltója alá? Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #711 Dátum: 2010. május 29. 12:49:10 pm » |
|
Papírozni szerintem nem kell a váltó miatt, de ha már másik mocit raksz bele, akkor miért nem 23 vagy inkább 25 (27?) Az e30 váltó jó lenne hozzá, de kérdés, hogy a kardán kiadja-e, másik, hogy az e30 váltóján nincs a km-órának spirálkihajtás (Promega tudja a megoldást rá, ottvan a garázsában képekkel illusztrálva).
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #712 Dátum: 2010. május 29. 12:54:55 pm » |
|
Gondolkodtam 2.7 ben, ezért is ragaszkodom a 6 hengeres alaphoz, csak kínáltak közben egy nagyon jó M20B20 at, minden sallangjával együtt, és ez eléggé leegyszerűsítené a dolgom, meg szeretném ha a papírjai rendben lennének, és egy 20ast belepapírozni egyszerűbb, mint egy 25öst, bár egy ETA blokkot talán lehetne, mert az teljesítményben hasonló mint a 20 as.. de nem értek igazán a papír részéhez...
Láttam promega megoldását, valami hasonlót fogok én is alkalmazni, illetve meg kéne szakérteni, hogy E30 difi felrakására van e esély, mert ugye sperr nem ártana, de 100 rugóért nem nagyon akarok E21 sperrt venni...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 29. 12:59:09 pm írta THT »
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #713 Dátum: 2010. május 29. 19:02:47 pm » |
|
Elvileg kellene papírozni a váltó miatt, mert ugyebár benne van a váltó tipusa a forgalmiban az e21-e30 motorok-váltók általában méreteikben azonosak, viszont bele lehet szaladni nagy szívásokba a pici különbségek okán. Lásd km spirál kihajtás megléte/nemléte... E30-36 difit be lehet tenni. venni kell vele együtt egy pár féltengelyt és egy segédvázat. Ezután a segédvázról lemetélni a difitartót, e21 vázat letisztítani, rávarrni a tartót. Féltengelyeket elvágni (ha egyezik a külső, belső csukló, akkor elég mindkét fajtából 1-1- darab), ék alakban felsliccelni,az előzőleg esztergált erősítő csövet feltenni, körbehegeszteni a slivveléseket, visszaesztergálni, pozicionálni az erősítő csövet, azt is körbe hegeszteni, ellenőrizni, hogy nem üt-e, ha üt, akkor egyengetni... és már kész is van... Más kérdés, hogy megéri-e... Elvileg lenne lehetőség torsen difit gyártatni e21 házba 130E ft körül...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #714 Dátum: 2010. május 29. 19:10:21 pm » |
|
Ez a féltengelydarabolás sem tetszik anyira Na majd lesz valahogy... Te milyen órát teszel az autódba? mert látom lesz elektromos sebességjel.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #715 Dátum: 2010. május 29. 19:15:38 pm » |
|
Azt beszélik E36 sperrt bele lehet faragni az E21 diffiházba, az lehet kevesebb rombolással jár...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #716 Dátum: 2010. május 29. 19:22:05 pm » |
|
Ezt énis olvastam már itt, de semmi többet...
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #717 Dátum: 2010. május 29. 19:25:17 pm » |
|
féltengely... alaposan körbe kellene járni ezt a témát, mert - mint tudjuk - a bmw legóautó, és lehet, hogy találsz gyáriban olyan variációt, amit nem kell vagdosni...
km óra: e30/e28 lesz, e21 számlappal, az e30 előnyösebb, mert a hasonló kerékméretek miatt talán kevesebbet kell állítgatni... de gondolkodom a komplett e30 óracsoport beépítésén is... Az okoz problémát, hogy az e30 km-órán máshol van a km számláló, így ízléses módok odébb kell tenni az e21 számlap kivágását, illetve sokkal mélyebben nyúlik ki hátrafelé az e21 óracsoport házából. erre megoldás lehet, ha lebontom a hátáról a nyáklapot, és azt máshol helyezem el.
E36 sperr: ezt én is hallottam, viszont abból sem jó bármelyik... illetve utcára nem teljesen ideális a lamellás sperr... szerintem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #718 Dátum: 2010. május 29. 19:30:17 pm » |
|
E36 sperr: ezt én is hallottam, viszont abból sem jó bármelyik... illetve utcára nem teljesen ideális a lamellás sperr... szerintem...
? Az E36okat is utcára gyártották nem? Ezt hogy kell érteni? Óracsoportból eredeti kinézetűt szeretnék, úgyhogy ezen még gondolkodni kell, gondoltam hátha van kész megoldásod
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #719 Dátum: 2010. május 29. 19:39:52 pm » |
|
Igen, de mivel most egy többtárcsás olajos tengelykapcsolóról beszélünk, ami alapállapotában összekapcsolja a két féltengelyt, majd ha a tapadási határát meghaladó nyomatékot kap, akkor megcsúszik, ez pedig minden kanyarban megtörténik... Illetve a "kapcsolása" "digitális", vagy csúszik, vagy tapad... Szerintem az utcai használatra a torsen az ideális, annak a belső ellenállása a súrlódó felületek növelése által van megnövelve. viszont ott csak csigakerekek vannak, amik eleve gördülésre vannak tervezve, viszont üzem közben a legtöbbször állanak...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|