sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #1320 Dátum: 2007. április 18. 13:13:20 pm » |
|
Nem. Csak akartam egy fasza M20-as motort magamnak és mire összeszámoltam mennyi lenne, inkább veszek egy 35-öt, ha több lesz a keret, akkor 45-öt bele.
Látom megihletett a "kis" M30B25 blokk De wazze, mindenki 45i-t akar???
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:57:25 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1321 Dátum: 2007. április 18. 13:14:18 pm » |
|
Az iX forgalmijában volt 1200 kg az önsúly. Ehhez még jött 60kg vas meg távozott 30kg műanyag.
zóval az 1230kg és az 1600 kg között nincs is külömbség??? ugyanannyi. ::9 Könyörgöm ez olyan mintha a Cesna-t akarnád összemérni a Concord-al.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:57:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #1322 Dátum: 2007. április 18. 13:15:59 pm » |
|
B35-ből mennyit lehet kihozni? turbo nélkül persze.
Ac Schnitzer S5 280 ló körül van. 3,7es, bővített HF, leömlő +egyéb okosságok.........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1323 Dátum: 2007. április 18. 13:16:26 pm » |
|
Haggyad, Májki szerint az E39 525d-je is leveri az 535i-met. Nem akartam írni, de Te kezdted. A motorod a Te saját bevallásod szerint sem 100%. Ehhez még jön egy tetű váltó is, ami szerintem még üt is. A tied minden bizonnyal hamarabb eléri a 60-at, 100 körül egálban lennénk viszont 200 ig ezer %, hogy jobb a dízel. 220 felett meg Te vagy a jobb megint. Amúgy az enyém üresen 1850kg
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1324 Dátum: 2007. április 18. 13:17:22 pm » |
|
zóval az 1230kg és az 1600 kg között nincs is külömbség??? ugyanannyi. ::9 Könyörgöm ez olyan mintha a Cesna-t akarnád összemérni a Concord-al. Májkinak mondhatod. Májki az Májki.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:58:12 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1325 Dátum: 2007. április 18. 13:20:03 pm » |
|
Nem akartam írni, de Te kezdted. A motorod a Te saját bevallásod szerint sem 100%. Ehhez még jön egy tetű váltó is, ami szerintem még üt is. A tied minden bizonnyal hamarabb eléri a 60-at, 100 körül egálban lennénk viszont 200 ig ezer %, hogy jobb a dízel. 220 felett meg Te vagy a jobb megint. Amúgy az enyém üresen 1850kg
A motorom pont az, hogy 100%. Ellenben fojtja a kipuff mint az állat, illetve úgy szorul a diffije, hogy a vizsgán bemérték, hogy fog a fék. Ennek ellenére elkenném a szádat, ebben biztos vagyok. A dízel nem megy jól, csak jó gyorsulás érzeted van benne. ennyi. Amúgy ezzel a konfiggal, egy foggal elrakott vezérlésel, tudta a kocsi a 8.6-ot 0-100-ra, ami a gyári érték. Most már helyén a vezérlés. Akkor szted? Ja, a tied 8.9-et megy gyárilag. Ne feszegesd ezt a témát, mert az amúgy igen jó barátságunk ellenére is kénytelen leszek hangosan röhögni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:58:52 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1326 Dátum: 2007. április 18. 13:23:14 pm » |
|
zóval az 1230kg és az 1600 kg között nincs is külömbség??? ugyanannyi. ::9 Könyörgöm ez olyan mintha a Cesna-t akarnád összemérni a Concord-al. Nem akarok összehasonlítani semmit. Szerintem az M20 egy jól megépített pörgős megbízható motor. Ha jól össz van rakva motorsportra (ugye ebbe a topicba írogatunk) sokkal alkalmasabb mint bármilyen M30. Ezzel szemben az M30 egy rohadt nehéz lomha nyomatékos, szétüthetetlen motor, ami tökéletes nagy böszme 7-esekbe. Speciel az E12-ben M20B28-at akartam, de M30B35 lesz, annak ellenére, hogy meggyőződésem, hogy az M20 jobb lenne, de az M30 olcsóbb.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1327 Dátum: 2007. április 18. 13:24:45 pm » |
|
M30 nem lomha, csak nehéz. M20-ból meg a B25 jó kis moci jó fajlagos telsítménnyel, de rövid áttétel kell hozá, és pörgetni kell.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:59:11 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #1328 Dátum: 2007. április 18. 13:25:53 pm » |
|
Eta forever
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:59:21 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1329 Dátum: 2007. április 18. 13:28:43 pm » |
|
A motorom pont az, hogy 100%. Ellenben fojtja a kipuff mint az állat, illetve úgy szorul a diffije, hogy a vizsgán bemérték, hogy fog a fék. Ennek ellenére elkenném a szádat, ebben biztos vagyok. A dízel nem megy jól, csak jó gyorsulás érzeted van benne. ennyi. Amúgy ezzel a konfiggal, egy foggal elrakott vezérlésel, tudta a kocsi a 8.6-ot 0-100-ra, ami a gyári érték. Most már helyén a vezérlés. Akkor szted? Ja, a tied 8.9-et megy gyárilag. Ne feszegesd ezt a témát, mert az amúgy igen jó barátságunk ellenére is kénytelen leszek hangosan röhögni. Nem feszegetem inkább próbáljuk ki! Benne vagy egy 120-ról 200-ba ótópályán?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1330 Dátum: 2007. április 18. 13:30:14 pm » |
|
Benne hát! Utána sör?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:59:33 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1331 Dátum: 2007. április 18. 13:31:58 pm » |
|
OK. Csörgök ha Pesten vagyok. Sör csak akkor jó, ha nálunk csináljuk, utána még haza kell vezetnem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:59:44 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1332 Dátum: 2007. április 18. 13:33:40 pm » |
|
n meg majd villogok hogy húzódjatok már félre,mert sietek. Utánna a sör,ne előtte.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:59:57 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1333 Dátum: 2007. április 18. 14:07:14 pm » |
|
Na most utánanéztem. E39 525d 119 kW/163 LE 280 Nm 1860 kg E28 535i 160 kW/218 LE 310 Nm 1340 kg Miről vitatkozunk?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1334 Dátum: 2007. április 18. 14:11:05 pm » |
|
Olyan dízelt még nem vezettem, amire azt mondtam, hogy "hű apám, ha bele döglök is, kell egy ilyen". van egy tartomány, ahol meglódul, de összességében nem veszi fel a versenyt egy (turbós)benzinessel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1335 Dátum: 2007. április 18. 14:20:24 pm » |
|
Na most utánanéztem. E39 525d 119 kW/163 LE 280 Nm 1860 kg E28 535i 160 kW/218 LE 310 Nm 1340 kg Miről vitatkozunk? mondjuk a 280 az 350 nm, ettől függetlenül én sem értem miről vitatkozunk? ja és nem 1860 kg, hanem 1600 körül..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. április 18. 14:30:21 pm írta Dannert »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1336 Dátum: 2007. április 18. 14:24:05 pm » |
|
Egymás mellé kell állni és el kell indulni nulláról. ENNYI. Aki a végén befut,az a KING. Innentől szerintem teljesen érvényét veszti az hogy 100-tól 160-ig jobb volt az egyik mint a másik.Nem? Utol érte? Nem.Hátakkor. Ettől függetlenül benézném a racing-ot.De ne kérjen senki hogy neki drukkoljak,jó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1337 Dátum: 2007. április 18. 14:53:48 pm » |
|
Na most utánanéztem. E39 525d 119 kW/163 LE 280 Nm 1860 kg E28 535i 160 kW/218 LE 310 Nm 1340 kg Miről vitatkozunk? Nem vitatkozunk semmiről, kipróbáljuk, hogy mennyire valós a papírforma.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1338 Dátum: 2007. április 18. 14:56:10 pm » |
|
Egymás mellé kell állni és el kell indulni nulláról. ENNYI. Aki a végén befut,az a KING. Innentől szerintem teljesen érvényét veszti az hogy 100-tól 160-ig jobb volt az egyik mint a másik.Nem? Utol érte? Nem.Hátakkor. Ettől függetlenül benézném a racing-ot.De ne kérjen senki hogy neki drukkoljak,jó? Igen így is le lehet egyszerüsíteni, de most nem erről van szó. Sabcnak annyit mondtam személyesen, amikor odalépett, 60-nál és gyorsult kb 140-ig, hogy ennyire megy az enyém is. Most ezt próbáljuk ki. Nem óhajtok részt venni egy 1860kg-os dízellel egy 0-100as gyorsulási versenyen.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1339 Dátum: 2007. április 18. 15:02:13 pm » |
|
Tud nekem mondani valaki gyorsulást 80-120-ra E28 535i-nél?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1340 Dátum: 2007. április 18. 15:14:55 pm » |
|
9.6
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:00:43 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1341 Dátum: 2007. április 18. 15:15:54 pm » |
|
Most mérted?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:00:52 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1342 Dátum: 2007. április 18. 15:18:06 pm » |
|
Köszönöm. Ebben az esetben előszeretettel várom az összecsapást.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:01:00 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1343 Dátum: 2007. április 18. 15:34:33 pm » |
|
Látom megihletett a "kis" M30B25 blokk De wazze, mindenki 45i-t akar??? Én soha...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:01:11 am írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1344 Dátum: 2007. április 18. 15:39:49 pm » |
|
M30 nem lomha, csak nehéz. M20-ból meg a B25 jó kis moci jó fajlagos telsítménnyel, de rövid áttétel kell hozá, és pörgetni kell. És ha jól pörgeted egy nap alatt szét is ment, hagyuk már azt a konstrukcióhibás szutykos M20-at a nyugdíjasoknak nagypapázni...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:09:03 am írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1345 Dátum: 2007. április 18. 15:44:39 pm » |
|
Maradjunk abba hogy a legalkalmassabb motorsportra az m50-52 b25-b28. Utcára meg a dízel verhetetlen. Kivéve az 524Td. Bocs tdns!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1346 Dátum: 2007. április 18. 15:46:44 pm » |
|
mi bajod az 524tdvel? kifejtenéd?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:09:21 am írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1347 Dátum: 2007. április 18. 15:54:37 pm » |
|
Maradjunk abba hogy a legalkalmassabb motorsportra az m50-52 b25-b28. Utcára meg a dízel verhetetlen. Kivéve az 524Td. Bocs tdns!
A tdsA-val 110-ről 2 kilóra megvolt egy Impreza GT.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #1348 Dátum: 2007. április 18. 15:58:06 pm » |
|
Én soha...
Mi bajod van a 45ivel?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:09:42 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1349 Dátum: 2007. április 18. 16:06:55 pm » |
|
mi bajod az 524tdvel? kifejtenéd? Ha neked is az van tőled is bocs. Rosszak a tapasztalataim, így 14-év BMW szerelgetés és bontás után. mondjuk még nem láttam olyat ami nem hengerfejhibás. Még az is az ami nem az, szedtünk szét olyat aminek semmi baja nem volt bontás céljából annak csak 2 helyen volt repedt a feje, ellentétben azzal ami forralta a vizet mert az 10-12 helyen volt gátas. Amikor kint laktam Münchenben, érsdekes volt hogy a német 150.000km-nél mindig eladta a Td-t. Vajon miért?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:09:57 am írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
|