CápaBMW fórum
2024. április 28. 12:36:38 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2326945 alkalommal)
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1320 Dátum: 2007. április 18. 13:13:20 pm »

Nem. Csak akartam egy fasza M20-as motort magamnak és mire összeszámoltam mennyi lenne, inkább veszek egy 35-öt, ha több lesz a keret, akkor 45-öt bele.
Látom megihletett a "kis" M30B25 blokk Grin De wazze, mindenki 45i-t akar??? Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:57:25 am írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1321 Dátum: 2007. április 18. 13:14:18 pm »

Az iX forgalmijában volt 1200 kg az önsúly. Ehhez még jött 60kg vas meg távozott 30kg műanyag.
zóval az 1230kg és az 1600 kg között nincs is külömbség??? ugyanannyi. ::9
Könyörgöm ez olyan mintha a Cesna-t akarnád összemérni a Concord-al. Angry
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:57:37 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1322 Dátum: 2007. április 18. 13:15:59 pm »

B35-ből mennyit lehet kihozni? turbo nélkül persze.

Ac Schnitzer S5 280 ló körül van. 3,7es, bővített HF, leömlő +egyéb okosságok.........
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1323 Dátum: 2007. április 18. 13:16:26 pm »


Haggyad, Májki szerint az E39 525d-je is leveri az 535i-met. Grin Grin

Nem akartam írni, de Te kezdted. A motorod a Te saját bevallásod szerint sem 100%. Ehhez még jön egy tetű váltó is, ami szerintem még üt is.
A tied minden bizonnyal hamarabb eléri a 60-at, 100 körül egálban lennénk viszont 200 ig ezer %, hogy jobb a dízel. 220 felett meg Te vagy a jobb megint.
Amúgy az enyém üresen 1850kg
Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #1324 Dátum: 2007. április 18. 13:17:22 pm »

zóval az 1230kg és az 1600 kg között nincs is külömbség??? ugyanannyi. ::9
Könyörgöm ez olyan mintha a Cesna-t akarnád összemérni a Concord-al. Angry
Májkinak mondhatod. Májki az Májki. Cheesy Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:58:12 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1325 Dátum: 2007. április 18. 13:20:03 pm »

Nem akartam írni, de Te kezdted. A motorod a Te saját bevallásod szerint sem 100%. Ehhez még jön egy tetű váltó is, ami szerintem még üt is.
A tied minden bizonnyal hamarabb eléri a 60-at, 100 körül egálban lennénk viszont 200 ig ezer %, hogy jobb a dízel. 220 felett meg Te vagy a jobb megint.
Amúgy az enyém üresen 1850kg
A motorom pont az, hogy 100%. Ellenben fojtja a kipuff mint az állat, illetve úgy szorul a diffije, hogy a vizsgán bemérték, hogy fog a fék.
Ennek ellenére elkenném a szádat, ebben biztos vagyok. A dízel nem megy jól, csak jó gyorsulás érzeted van benne. Smiley ennyi.
Amúgy ezzel a konfiggal, egy foggal elrakott vezérlésel, tudta a kocsi a 8.6-ot 0-100-ra, ami a gyári érték. Most már helyén a vezérlés. Akkor szted? Smiley
Ja, a tied 8.9-et megy gyárilag. Ne feszegesd ezt a témát, mert az amúgy igen jó barátságunk ellenére is kénytelen leszek hangosan röhögni. Smiley Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:58:52 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1326 Dátum: 2007. április 18. 13:23:14 pm »


zóval az 1230kg és az 1600 kg között nincs is külömbség??? ugyanannyi. ::9
Könyörgöm ez olyan mintha a Cesna-t akarnád összemérni a Concord-al. Angry

Nem akarok összehasonlítani semmit. Szerintem az M20 egy jól megépített pörgős megbízható motor. Ha jól össz van rakva motorsportra (ugye ebbe a topicba írogatunk) sokkal alkalmasabb mint bármilyen M30.

Ezzel szemben az M30 egy rohadt nehéz lomha nyomatékos, szétüthetetlen motor, ami tökéletes nagy böszme 7-esekbe.

Speciel az E12-ben M20B28-at akartam, de M30B35 lesz, annak ellenére, hogy meggyőződésem, hogy az M20 jobb lenne, de az M30 olcsóbb.
Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #1327 Dátum: 2007. április 18. 13:24:45 pm »

M30 nem lomha, csak nehéz. M20-ból meg a B25 jó kis moci jó fajlagos telsítménnyel, de rövid áttétel kell hozá, és pörgetni kell. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:59:11 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1328 Dátum: 2007. április 18. 13:25:53 pm »

Eta forever Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:59:21 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1329 Dátum: 2007. április 18. 13:28:43 pm »


A motorom pont az, hogy 100%. Ellenben fojtja a kipuff mint az állat, illetve úgy szorul a diffije, hogy a vizsgán bemérték, hogy fog a fék.
Ennek ellenére elkenném a szádat, ebben biztos vagyok. A dízel nem megy jól, csak jó gyorsulás érzeted van benne. Smiley ennyi.
Amúgy ezzel a konfiggal, egy foggal elrakott vezérlésel, tudta a kocsi a 8.6-ot 0-100-ra, ami a gyári érték. Most már helyén a vezérlés. Akkor szted? Smiley

Ja, a tied 8.9-et megy gyárilag. Ne feszegesd ezt a témát, mert az amúgy igen jó barátságunk ellenére is kénytelen leszek hangosan röhögni. Smiley Tongue

Nem feszegetem inkább próbáljuk ki!

Benne vagy egy 120-ról 200-ba ótópályán?
Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #1330 Dátum: 2007. április 18. 13:30:14 pm »

Benne hát! Smiley Utána sör? Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:59:33 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1331 Dátum: 2007. április 18. 13:31:58 pm »

OK. Csörgök ha Pesten vagyok.
Sör csak akkor jó, ha nálunk csináljuk, utána még haza kell vezetnem. Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:59:44 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1332 Dátum: 2007. április 18. 13:33:40 pm »

n meg majd villogok hogy húzódjatok már félre,mert sietek. Roll Eyes Roll Eyes
Utánna a sör,ne előtte. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:59:57 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1333 Dátum: 2007. április 18. 14:07:14 pm »

Na most utánanéztem. Smiley

E39 525d 119 kW/163 LE 280 Nm 1860 kg

E28 535i  160 kW/218 LE 310 Nm 1340 kg

Miről vitatkozunk? Smiley
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #1334 Dátum: 2007. április 18. 14:11:05 pm »

Olyan dízelt még nem vezettem, amire azt mondtam, hogy "hű apám, ha bele döglök is, kell egy ilyen". van egy tartomány, ahol meglódul, de összességében nem veszi fel a versenyt egy (turbós)benzinessel. Wink
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1335 Dátum: 2007. április 18. 14:20:24 pm »

Na most utánanéztem. Smiley

E39 525d 119 kW/163 LE 280 Nm 1860 kg

E28 535i  160 kW/218 LE 310 Nm 1340 kg

Miről vitatkozunk? Smiley

mondjuk a 280 az 350 nm, ettől függetlenül én sem értem miről vitatkozunk? Roll Eyes

ja és nem 1860 kg, hanem 1600 körül..
« Utoljára szerkesztve: 2007. április 18. 14:30:21 pm írta Dannert » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1336 Dátum: 2007. április 18. 14:24:05 pm »

Egymás mellé kell állni és el kell indulni nulláról.
ENNYI.
Aki a végén befut,az a KING.
Roll Eyes Wink Cheesy
Innentől szerintem teljesen érvényét veszti az hogy 100-tól 160-ig jobb volt az egyik mint a másik.Nem?
Utol érte? Nem.Hátakkor.
Ettől függetlenül benézném a racing-ot.De ne kérjen senki hogy neki drukkoljak,jó? Roll Eyes
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1337 Dátum: 2007. április 18. 14:53:48 pm »

Na most utánanéztem. Smiley

E39 525d 119 kW/163 LE 280 Nm 1860 kg

E28 535i  160 kW/218 LE 310 Nm 1340 kg

Miről vitatkozunk? Smiley

Nem vitatkozunk semmiről, kipróbáljuk, hogy mennyire valós a papírforma.
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1338 Dátum: 2007. április 18. 14:56:10 pm »

Egymás mellé kell állni és el kell indulni nulláról.
ENNYI.
Aki a végén befut,az a KING.
Roll Eyes Wink Cheesy
Innentől szerintem teljesen érvényét veszti az hogy 100-tól 160-ig jobb volt az egyik mint a másik.Nem?
Utol érte? Nem.Hátakkor.
Ettől függetlenül benézném a racing-ot.De ne kérjen senki hogy neki drukkoljak,jó? Roll Eyes

Igen így is le lehet egyszerüsíteni, de most nem erről van szó.

Sabcnak annyit mondtam személyesen, amikor odalépett, 60-nál és gyorsult kb 140-ig, hogy ennyire megy az enyém is. Most ezt próbáljuk ki. Nem óhajtok részt venni egy 1860kg-os dízellel egy 0-100as gyorsulási versenyen.
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1339 Dátum: 2007. április 18. 15:02:13 pm »

Tud nekem mondani valaki gyorsulást 80-120-ra E28 535i-nél?
Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #1340 Dátum: 2007. április 18. 15:14:55 pm »

9.6
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:00:43 am írta Promega » Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #1341 Dátum: 2007. április 18. 15:15:54 pm »

Most mérted? Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:00:52 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1342 Dátum: 2007. április 18. 15:18:06 pm »

Köszönöm. Ebben az esetben előszeretettel várom az összecsapást. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:01:00 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1343 Dátum: 2007. április 18. 15:34:33 pm »

Látom megihletett a "kis" M30B25 blokk Grin De wazze, mindenki 45i-t akar??? Grin
Én soha...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:01:11 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1344 Dátum: 2007. április 18. 15:39:49 pm »

M30 nem lomha, csak nehéz. M20-ból meg a B25 jó kis moci jó fajlagos telsítménnyel, de rövid áttétel kell hozá, és pörgetni kell. Smiley
És ha jól pörgeted egy nap alatt szét is ment, hagyuk már azt a konstrukcióhibás szutykos M20-at a nyugdíjasoknak nagypapázni...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:09:03 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1345 Dátum: 2007. április 18. 15:44:39 pm »

Maradjunk abba hogy a legalkalmassabb motorsportra az m50-52
b25-b28. Utcára meg a dízel verhetetlen. Kivéve az 524Td.
Bocs tdns!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #1346 Dátum: 2007. április 18. 15:46:44 pm »

mi bajod az 524tdvel? kifejtenéd? Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:09:21 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1347 Dátum: 2007. április 18. 15:54:37 pm »

Maradjunk abba hogy a legalkalmassabb motorsportra az m50-52
b25-b28. Utcára meg a dízel verhetetlen. Kivéve az 524Td.
Bocs tdns!

A tdsA-val 110-ről 2 kilóra megvolt egy Impreza GT. Smiley
Naplózva

Főmordor.
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1348 Dátum: 2007. április 18. 15:58:06 pm »

Én soha...
Mi bajod van a 45ivel? smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:09:42 am írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1349 Dátum: 2007. április 18. 16:06:55 pm »

mi bajod az 524tdvel? kifejtenéd? Tongue
Ha neked is az van tőled is bocs. Rosszak a tapasztalataim, így 14-év BMW szerelgetés és bontás után. mondjuk még nem láttam olyat ami nem hengerfejhibás.
Még az is az ami nem az, szedtünk szét olyat aminek semmi baja nem volt bontás céljából annak csak 2 helyen volt repedt a feje, ellentétben azzal ami forralta a vizet mert az 10-12 helyen volt gátas.
Amikor kint laktam Münchenben, érsdekes volt hogy a német 150.000km-nél mindig eladta a Td-t. Vajon miért?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:09:57 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!