CápaBMW fórum
2024. május 01. 07:19:32 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2328278 alkalommal)
lakatosmiki (miki_02)

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E28-528i


« Válasz #1440 Dátum: 2007. április 19. 20:49:29 pm »

Miki

Honnan tudod, hogy 304-es a tengely? Mondták, vagy esetleg pontosan utánajárható? Mert nagyon nem mindegy. M20-ba nem nagyon ajánlok tengelyt utcai használatra, de m10-be lehet, mert jobban tűri a fordulatot. Ha köszörült a tengely, akkor excenter sor kell, ha nagy alapkörös, akkor sok minden, de legfőkképen vagy 100 ezer a sok változtatásra. A 40-es solex elég lehet, de kis nyomású AC-kell hozzá, a K-jet, L-jet nem jó.

Hali!
Úgy vettük ausztriában egy BMW talin hogy az eladó garantálta hogy 304es. Egyébként gyári Schrick(lehet hogy rosszul írtam) Apámnak ez van a 02-ben és a gyári ac eteti a két 45-ös Webbert a 2literes motoron. 200ig hibátlanul húz.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1441 Dátum: 2007. április 19. 21:13:56 pm »

Ha Schrick, akkor az nagyon ott van, de ehez kell az erősebb rugósor, a nagyobb nyitás mélység miatt pedig szelepfészek a dugóba, fokolókerék......nem olcsó mulattság ez. A 45-ös duplakarbihoz szerintem kevés a gyári AC, vagy nem kap eleget, ahogy most be van állítva. Egy közepes tengellyel nekem 50-60-at evett, ha rúgtam, 30-at ha csak poroszkáltam. A 40-es Mikunik (szűkítő nélküliek, nem utcai duplakarbi) jobban illeszkednek, a felét zabálja és közel ugyanúgy megy. Középen picit jobb, fent picit gyengébb.
Gratula a cucchoz, pillanatnyilag én csak szeretnék egy Schrick tengelyt, de az én hengerfejem és dugóim már készen állnak rá.
Érdekel egy csere (értékegyeztetve) Gaál tengelyre? Ezt olcsóbb beépíteni és használható utcára is. A 304-es tngely, nagy alapkörösen szerintem sok lesz, de Te tudod. Úgy fog rángatni 3-4 ezer alatt, mint a huzat. Az enyém 2-2.5 között rángat, ez még talán elviselhető utcán.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:28:45 am írta Promega » Naplózva
lakatosmiki (miki_02)

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E28-528i


« Válasz #1442 Dátum: 2007. április 19. 21:42:03 pm »

Csere nem. Köszi. Megvan hozzá minden. A fogyasztással csak azt látom hogy a Faternak elmegy a járgány 400-450 esetenként 500km-t egy tankkal. 55liter, és nem nagypapásan vezet. Szeret alázni. Sehol nem rángat és mindennapi használatban van. Ha nem kapna eleget a gyári AC-val menne a járgány 200at? Mert megy. 4 sebességes váltóval. Azért gondoltam erre az összeállitásra mert egyszer már bevált. És ha jó a 02ben jó lessz az nekem is. Szerintem. Végül is m10-m10 igazán nincs különbség köztük, csak annyi hogy az enyém már 5 sebességes. Nála így néz ki. Azért gondoltam a 40es Solex-re mert egy az hogy ez van, a másik hogy az én motorom "csak" 1.8as.


* STA40454.JPG (94.72 KB, 2048x1536 - megtekintve 667 alkalommal.)

* STA40455.JPG (44.37 KB, 2048x1536 - megtekintve 565 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:29:39 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1443 Dátum: 2007. április 20. 06:30:14 am »

Készen állunk a támadásra Smiley


* DSC03562_resize.JPG (135.8 KB, 640x480 - megtekintve 590 alkalommal.)
Naplózva
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #1444 Dátum: 2007. április 20. 07:08:20 am »

Na ebből milyen harciszekér lesz??
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:30:03 am írta Promega » Naplózva

tel.sz.:06209163620
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1445 Dátum: 2007. április 20. 07:10:29 am »

Ez az új 330i. Smiley
Ugye Zoli? Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:30:13 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1446 Dátum: 2007. április 20. 07:26:17 am »

Igen ez a 330i vagy esetleg 330tti Smiley


* DSC03553_resize.JPG (108.09 KB, 640x480 - megtekintve 651 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:30:24 am írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1447 Dátum: 2007. április 20. 07:36:14 am »

Avass be. Roll Eyes
tti??
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:30:35 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1448 Dátum: 2007. április 20. 07:51:07 am »

Csere nem. Köszi.
Oké, nem szólok bele, hogy mit akarsz, Te tudod. Az, hogy valami megy 200-at nem jelenti azt, hogy minden a csúcson van. ha faternak így jó, hát legyen, én még életemben nem hallottam olyat, hogy 45-ös karbik, nem gyári tengellyel 20 alatt fogyasszon. Abszolút nem ritka az 50 liter.  Pedig ismerek jónéhány versenyző kollégát és nekem is volt 45-ös a motoromon. Ha egy tengely mindenütt jó, az előfordulhat, de akkor max 286 vagy valami hasonló. 300 felett már kész gyötrelem városban közlekedni, elindulni. Nem jóérzésből ordítatják rajtnál a versenyautókat és nem viccből van 2 AC egy versenyautón. Értem, hogy Te nem ilyet szeretnél, de akkor nem értem, hogy minek egy 300 fokos, nagy alapkörös tengely. Kívánom, hogy legyen jó, nem a rosszindulat beszél belőlem, csak előrre akarok szólni, hogy ez nekem nagyon furcsa. Pl. Mérted már, hogy a szelepek meddig fognak benyitni, úgy hogy tovább is fognak nyitva maradni? Elfér majd a dugótól? Hidd el, segíteni akarok, nem kioktatni.
Amúgy a 40-es Solex jó döntés, mivel az utcai karbi, nem is lesz olyan borzalmas a fogyi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:31:11 am írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1449 Dátum: 2007. április 20. 07:57:03 am »

Nem akarok beleszólni,csak mondom.
Az eladó OFF autó-ba belinkelt haveromféle KOCKA Smiley is igen rendesen meg van hegyezve.Benzinből az is behaapja a 20-ast minden kínlódás nélkül,pedig az sem egy csúcs verzió,csak ki van aknázva tudása egy jó része.És tényleg magasabb fordulaton dolgozik rendesen,alsó tartományban az is mindent csinál. Wink
Nem vagyok szakértő,csak gondoltam mondom. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:32:08 am írta Promega » Naplózva
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #1450 Dátum: 2007. április 20. 10:44:17 am »

Én sem akarok beleszólni csak...
Miki!
Én már láttam a faterod elindulni úgy, hogy rossz volt nézni és halgatni!!!!!!!!!!!!(alacsony fordulat)
Naplózva

tel.sz.:06209163620
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #1451 Dátum: 2007. április 20. 10:49:48 am »

Igen ez a 330i vagy esetleg 330tti Smiley
Nagyon vagány!!
Mikor lehet elmenni hozzátok szétnézi???
Már nagyon kíváncs vagyok a masinákra élőben is!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:32:37 am írta Promega » Naplózva

tel.sz.:06209163620
lakatosmiki (miki_02)

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E28-528i


« Válasz #1452 Dátum: 2007. április 20. 14:50:39 pm »

Én sem akarok beleszólni csak...
Miki!
Én már láttam a faterod elindulni úgy, hogy rossz volt nézni és halgatni!!!!!!!!!!!!(alacsony fordulat)

Nem lehet hogy annál a rajtnál a lábában volt a hiba? Én mentem a Tököli reptéren 402méter/15sec. Az annyira nem vészes.
« Utoljára szerkesztve: 2007. április 21. 09:51:09 am írta miki » Naplózva
lakatosmiki (miki_02)

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E28-528i


« Válasz #1453 Dátum: 2007. április 20. 14:59:14 pm »

Oké, nem szólok bele, hogy mit akarsz, Te tudod.
Tudom hogy nem kioktatni akarsz, és köszönöm a tanácsokat tippeket amit kapok. Azt mondják a jó pap is holtig tanul, mégis bután hal meg. A tengely gyári csomagban jött. Megnéztem, és 304es. Az alapjárat kb 1200nál áll, alatta rendesen dobálja magát. A dugó tetejét egy kicsit meg kellett dolgozni mert beleért a szelep. Adtak hozzá erősebb rugókat is. A 02es gyári AC alapban nagyobb mint ami a 3000CS-ben van gyárilag, és eteti a 2db 2torkút.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:45:23 am írta Promega » Naplózva
lakatosmiki (miki_02)

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E28-528i


« Válasz #1454 Dátum: 2007. április 20. 15:18:54 pm »

Készen állunk a támadásra Smiley

Gondolom egy másik olyan VAS ellen akinek szintén nem a gyári motor van felpiszkálva?
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1455 Dátum: 2007. április 20. 20:42:34 pm »

Hát ha a 45i szérianyomáson üzemel, biztos szarrácsapkodnád smiley Bár, ha 5.ben kell indulni kb. 70ről lehet fordulna a kocka smiley
Amint kész lesz jelentkezz Smiley Te csinálod az átépítést?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:45:55 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1456 Dátum: 2007. április 20. 20:46:17 pm »

Avass be. Roll Eyes
tti??
HA minden jól megy kapunk az Audi gyárból két teszt turbót.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:46:11 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1457 Dátum: 2007. április 20. 20:54:12 pm »

Amint kész lesz jelentkezz Smiley Te csinálod az átépítést?
Én csinálom haverommal, akivel az e30 335i-t csináltuk. Persze biztos lesz másfelé is kérdésem dögivel Smiley De jelentkezem azonnal smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:46:27 am írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1458 Dátum: 2007. április 21. 07:27:56 am »

HA minden jól megy kapunk az Audi gyárból két teszt turbót.
Shocked Shocked Shocked Shocked
Vazz,akkor szerény számítások szerint is ........  Roll Eyes Roll Eyes
Wink
Asszem lehet jó lesz.  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:53:30 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1459 Dátum: 2007. április 21. 12:25:36 pm »

Idézet
Tudom hogy nem kioktatni akarsz,

Ez így már mindjárt másképpen hangzik. Fészket csináltatok a dugótetőbe?
Láttam is a képen, hogy más az AC, mint az E-21-en, de ettől még gyanús nekem ez a fogyi. A 45-ös nem híres a takarékosságról.
Nem sok embernek adom oda a kocsimat, de mikor cimbim vitte gépátvételre a vasat, előtte mentünk egy próbakört. Majd kiestem az ülésből, úgy rángatott, mert nem szokott hozzá az ilyenhez. Ja és nekem egyátalán nincs nagy tengelyem és csak 2-3 ezer közt csinálja ezt. Szóval utálok városban közlekedni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:54:34 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1460 Dátum: 2007. április 21. 12:26:10 pm »

Zolka, mi lett a dolog vége tengely ügyben?
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1461 Dátum: 2007. április 21. 12:39:41 pm »

Mert a BMW első dízelmotorja, és nem igazán sikerült hozzá tartós hengerfejet gyártani. Smiley
ez igy baromság...hozzá kell tenni, hogy a dieselgez fel kell nőni, és nem janigyereknek képzelni masgad...a td előnye nem a gyorsulás(bár jópárat lenyomnék, hidd el), hanem jó a fogyija..nekem vegyesben(érd-dunakeszi) 6.2 már régóta...evvel még az 520 se versenyképes...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:54:46 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1462 Dátum: 2007. április 21. 12:41:29 pm »

Na minnyá jön Viktor meg Zimpet, és kapok a pofámra. Cheesy
De ha tőlük nem, akkor átmegyek én..Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:56:29 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1463 Dátum: 2007. április 21. 12:43:21 pm »

ez igy baromság...hozzá kell tenni, hogy a dieselgez fel kell nőni, és nem janigyereknek képzelni masgad...a td előnye nem a gyorsulás(bár jópárat lenyomnék, hidd el), hanem jó a fogyija..nekem vegyesben(érd-dunakeszi) 6.2 már régóta...evvel még az 520 se versenyképes...
Amit leírtál az korrekt, de csak az M21-re igaz (na jó nem csak arra, de az M21-re biztosan). Egy Common rail-re ez már nem igaz. Azt másképp is használhatod.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 11:56:47 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1464 Dátum: 2007. április 21. 12:50:51 pm »

Az E21 viszont egy kis fürge gépezet, rettentő élvezet vele menni, sokkal nagyobb élményt nyújt, mint egy 6os vagy 7es.
Evvel ellenkeznék, nekem volt E21-esem( az életben mégegyszer soha)...A hetessel élmény volt autózni, az E21-est egyszerűen szarnak nevezném utánna..Hozzá kell tennem, hogy az E21 beteg volt, a hetes pedig jó, de ültem már jó E21-ben is, és nem a jó feeling jut róla eszembe..Ez csak saját vélemény, akinek az van, és szereti, biztosan anyáz, nekem nagyon nem jött be.Bár én a nagyobbakat szeretem(!!!), az ötösök és a hetesek a nyerők. A hatos álom volt, és marad is, asszem sose lesz nekem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:13:19 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1465 Dátum: 2007. április 21. 13:00:58 pm »

Bocs Lütyő, de én csak a hatosról beszéltem, az E23 szerintem űberelhetetlen BMW!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:29:18 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1466 Dátum: 2007. április 21. 13:03:23 pm »

Amit leírtál az korrekt, de csak az M21-re igaz (na jó nem csak arra, de az M21-re biztosan). Egy Common rail-re ez már nem igaz. Azt másképp is használhatod.
Igen, ez valahol tényleg papás, pontosabban nem díjazza a forgatást..Ebben benne van 293000 km(óra szerint), és első tulajtól vettem.Állítja, hogy a motor még nincs szétszedve, de valóban úgy is tünik. Hidegen nem bántom, néha megeresztem neki, akár 5000-ihg is, de nagyon néha. nem emberkedek vele, de nem nagyon kell vele szégyenkeznem..2-3000 környékén lesz szép hangja a kipuffnak, és 3000-nél megy 130-at. Ha több kell, az asszonyéval megyek..Roll Eyes)A fogyija kárpótol, de mivel kinőttem a racingolásból, nem is igazán kell nagyobb. és gyorsabb..
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:29:50 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1467 Dátum: 2007. április 21. 13:04:45 pm »

Bocs Lütyő, de én csak a hatosról beszéltem, az E23 szerintem űberelhetetlen BMW!
Tudom, de én Agyas válaszára írtam..Roll Eyes)Engem nagyon megfogott az E23, de én egy jót fogtam ki jó kasznival, jó motorral, és egyben volt..Aki egy szart fog ki, annak természetesen más a véleménye róla..
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:30:13 pm írta Promega » Naplózva
lakatosmiki (miki_02)

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E28-528i


« Válasz #1468 Dátum: 2007. április 21. 15:12:53 pm »

Tudom hogy nem kioktatni akarsz,
Ha esetleg egyeztetünk valamelyik BMW tali elött akkor azzal megyek és teszünk egy tesztkört. Egyébként egy kicsit belemartunk a dugó tetejébe a szelepek alatt így nem ér bele.
Köszi mindent.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:30:43 pm írta Promega » Naplózva
lakatosmiki (miki_02)

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E28-528i


« Válasz #1469 Dátum: 2007. április 21. 15:26:23 pm »

Tudom, de én Agyas válaszára írtam..Roll Eyes)Engem nagyon megfogott az E23, de én egy jót fogtam ki jó kasznival, jó motorral, és egyben volt..Aki egy szart fog ki, annak természetesen más a véleménye róla..
Bocsi hogy bele vau-vau de az E21 és a "nagyok" szerintem más célra készültek. A városban az E21, az országúton a "nagyok" vannak helyzeti előnyben. Ne nevezzük szarnak egyiket sem, mert BMW-k. Függetlenül attol hogy kicsi vagy nagy, jó vagy rossz állapotú.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:31:09 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!