CápaBMW fórum
2024. május 23. 05:11:42 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2346656 alkalommal)
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3330 Dátum: 2008. március 06. 16:32:14 pm »

Akkor jó már azt hittem beteg vagyok...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3331 Dátum: 2008. március 06. 18:23:30 pm »

Ja igen, én is lerúgnám a Wtcc-s Seatról minden cuccot...kiváncsi lennék mit menne a szívó diesel a szívó benzines ellen. Most utcán a dieselnek áll a zászló, főleg mert az emberek hajlamosak 1 millióval többet adni egy kocsiért, mert az 2 literrel kevesebbet fogyaszt:) így jut pénz bőven a fejlesztésre...valószínűleg ebből következik, hogy erőltetik "pici" pénzzel a dieseleket a pályákon. Megvan az az előnyük, hogy turbózhatnak. Kérem, így könnyű!
Erről kicsit az jut eszembe, ahogyan a GP-n elbántak a kétütemmel. Az nem baj, hogy kb a fele hengerűrtartalmuk volt?Huh És hogy nyert a Ducati párszor a superbike-on?? Mert a 2 hengeresnek lehet nagyobb a ccm??
Nem szeretem az ilyet.

Hétköznapra jó lehet a diesel, bizonyos kocsikba, de én bele nem ülnék ilyen versenyautóba, mert nincs hangja, ennyi az egész.

ezt feszegetem én is egy ideje.Két dolog kéne csak: jó kipuhang és nagyobb fordulatszám tartomány.Így biztos megbarátkoznék a D-kkel.
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3332 Dátum: 2008. március 06. 18:29:59 pm »

Én 350000km-t tettem meg eddig Tds-sel, úgy hogy nem szólnék bele teljesítmény és karakterisztika vitába, felesleges vita lenne!
Miért csak olyan ember ír ilyeneket aki még nem használt TDS-t tartósan, sőt gyanítom még nem is nagyon ült benne!
Nem megsértődni!
Ok,igaz,h még egyszer sem volt saját td-m,azért párszor már megutaztattak vele direkt azért,h megmutassák,h mit tud.De egyszer sem győzött meg a benzinesekkel szemben.Ha nem így lenne,nem mondanám Wink Van,akinek ez tetszik,van,akinek az.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:49:50 am írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3333 Dátum: 2008. március 06. 19:42:32 pm »

Ja igen, én is lerúgnám a Wtcc-s Seatról minden cuccot...kiváncsi lennék mit menne a szívó diesel a szívó benzines ellen. Most utcán a dieselnek áll a zászló, főleg mert az emberek hajlamosak 1 millióval többet adni egy kocsiért, mert az 2 literrel kevesebbet fogyaszt:) így jut pénz bőven a fejlesztésre...valószínűleg ebből következik, hogy erőltetik "pici" pénzzel a dieseleket a pályákon. Megvan az az előnyük, hogy turbózhatnak. Kérem, így könnyű!
Erről kicsit az jut eszembe, ahogyan a GP-n elbántak a kétütemmel. Az nem baj, hogy kb a fele hengerűrtartalmuk volt?Huh És hogy nyert a Ducati párszor a superbike-on?? Mert a 2 hengeresnek lehet nagyobb a ccm??
Nem szeretem az ilyet.

Hétköznapra jó lehet a diesel, bizonyos kocsikba, de én bele nem ülnék ilyen versenyautóba, mert nincs hangja, ennyi az egész.
Na jó mondjuk versenyezni diesellel, az tényleg tulzás!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7125


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3334 Dátum: 2008. március 06. 22:05:05 pm »

ugyanegyetértek Boge-val, de vagyok olyan perverz, hogy nekem kifejezetten bejön a diesel hang!!
(sorry, talán vmi dízel golf ketyegett a szülőszoba alatt, vagy nemtudom..)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3335 Dátum: 2008. március 06. 22:06:50 pm »

ugyanegyetértek Boge-val, de vagyok olyan perverz, hogy nekem kifejezetten bejön a diesel hang!!
(sorry, talán vmi dízel golf ketyegett a szülőszoba alatt, vagy nemtudom..)
Na jó, de te a mercedest is szereted!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7125


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3336 Dátum: 2008. március 06. 22:13:19 pm »

na látod! mindenkinek vannak hibái.. nekem csak ezek  Roll Eyes  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:50:15 am írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3337 Dátum: 2008. március 06. 22:28:11 pm »

Persze meg a japán nyelvvizsga....
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:50:22 am írta Promega » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
VA E21
Vendég
« Válasz #3338 Dátum: 2008. március 06. 23:34:23 pm »

 2funny ..ez jó volt                                                                                                         ...de inkább, mint ne beszéljen idegen nelvet
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:50:30 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3339 Dátum: 2008. március 07. 08:31:50 am »

Japán nyelvvizsga? Kinek van olyan?
Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3340 Dátum: 2008. március 07. 10:31:11 am »

Hát nem tom...  mondhattok bármit én abszulut nem vagyok dieselpárti de Viktorral lenyomtunk a TDSében egy pár ausztriai még német utat már és engem meggyőzőtt az olajkályha...  afro
Én próbáltam mindkettőt(518-735ia,524td),mindkettőnek megvan a maga feelingje..A td nem egy versenyautó,de nem maradok le hidd el..Mindezekmellett a városi 6 liter az a nem mindegy..180-at simán viszi tartósan is(Bp-Miskolc),legfeljebb nem 8 mp alatt van 100-on, hanem 1X mp alatt.Viszont a 900 kilós utánfutóval se gondolkodik nagyon, ha menni kell...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:50:46 am írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3341 Dátum: 2008. március 07. 10:35:02 am »

Nyáron majd megyünk egyet az e21-el Smiley
Egyébként szerintem is a TD a királyság, főleg amióta van nekem is egy  Smiley
Mesélj csak......Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:51:06 am írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3342 Dátum: 2008. március 07. 22:54:54 pm »

Japán nyelvvizsga? Kinek van olyan?
Collinsnak hívják az illető cápacsírát...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3343 Dátum: 2008. március 07. 23:02:03 pm »

Elkészültek a poliuretán szilentek, melyek zsír új lengőkarokban foglalnak helyet:


* DSCF0863.JPG (77.87 KB, 1280x960 - megtekintve 558 alkalommal.)
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3344 Dátum: 2008. március 07. 23:04:53 pm »

És be is szereltem őket. Sokkal jobbb lett az kormányzás, az úthibák nam vezetik már meg az autót, fékezésnél nem kóvájog. De valahogy még mindíg nem az igazi, kicsit még mindíg nyúlós a kormányzás, és a kormány még mindíg nem tekeredik vissza egyenesbe magától, szal sajna az utánfutás még mindíg kevés..


* DSCF0864.JPG (103.59 KB, 1280x960 - megtekintve 536 alkalommal.)
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3345 Dátum: 2008. március 08. 00:01:16 am »

Tuti lett!!

Van 1-2 tippem az utánfutásra, de igazából itt lett volna a lehetőség, hogy a stabil-lengő szilentnél csinálj 1-1.5cm eltolást.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:51:51 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3346 Dátum: 2008. március 08. 09:11:17 am »

Jó kis olvasmány:

http://www.hirado.hu/cikk.php?id=228427
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3347 Dátum: 2008. március 08. 11:01:38 am »

Tuti lett!!
Van 1-2 tippem az utánfutásra, de igazából itt lett volna a lehetőség, hogy a stabil-lengő szilentnél csinálj 1-1.5cm eltolást.
Sajna anynit nem adna ki csak pár mm -et, mert a bölcsőnél nincs anyni hely az eltolásra, az kevés meg sztem nem sokat ér. Cry
De sejtem mi a tipped: a tornycsapágy Smiley És egy olyan Boge alkotás érdekelne is. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:52:40 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
VA E21
Vendég
« Válasz #3348 Dátum: 2008. március 08. 15:30:21 pm »

"nagyteljesítményű kipufogórendszer annyira felhevült, hogy 25 millimétert tágulva már a rögzítési pontokat feszítette"  shocked
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3349 Dátum: 2008. március 08. 19:04:12 pm »

Nah igen, egy iylen komoly motornak a kipufogógáza is forróbb egy csöppet... Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:53:02 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7125


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3350 Dátum: 2008. március 08. 20:13:57 pm »


bár kapásból tudok egy embert aki lefikázná a cikket, szerintem baromi jó összeállítás! köszi a linket!  sm_68
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3351 Dátum: 2008. március 08. 20:16:01 pm »

Viszont olyan cikket nem tudsz, amit ne fikázna le..Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:53:16 am írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7125


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3352 Dátum: 2008. március 08. 20:16:58 pm »

ő is ír cikkeket.. gondolom azokkal nincs baja Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:53:29 am írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3353 Dátum: 2008. március 08. 20:25:58 pm »

Lehet, hogy bele kellene olvasnom..Roll Eyes)
De sajna nem köt le a művészettörténet..Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:53:43 am írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3354 Dátum: 2008. március 09. 12:06:30 pm »

"nagyteljesítményű kipufogórendszer annyira felhevült, hogy 25 millimétert tágulva már a rögzítési pontokat feszítette"  shocked
Az új leömlődet mindenképpen rögzísd a váltó környékén és tegyél rugós kapcsolatot a továbbmenő cső illetve a spagetti közé! De ezt nem kell mondanom, gondolom, mert a kétkerekűeken is így szokás.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:54:00 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3355 Dátum: 2008. március 09. 12:17:13 pm »


Boge!

Nagyon jó cikk, köszi.

Six!

Hány kg??? Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3356 Dátum: 2008. március 09. 12:18:53 pm »

"A tervezők a hathengeres konstrukció hengerenként négyszelepes hengerfejét vették alapul, majd "levágtak" belőle két égésteret."

Ez nem újdonság a BMW-nél, de milyen 6 hengeres 4 szelepes motorja 85-ben?
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3357 Dátum: 2008. március 09. 12:34:16 pm »

M1
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:54:20 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3358 Dátum: 2008. március 09. 12:38:22 pm »

Ahhhha. Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:54:29 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3359 Dátum: 2008. március 09. 12:52:40 pm »

"A tervezők a hathengeres konstrukció hengerenként négyszelepes hengerfejét vették alapul, majd "levágtak" belőle két égésteret."

De ha a blokkot nézzük, akkor az S38 alapjához, azaz az M-30-hoz, az M-10-et bővítették 2 hengerrel, mivel akkor meg az volt előbb. És érdekesség képpen cikkszámra megegyező hajtókarok, láncok, himbák, méretre megegyező dugók, löketek....és még sorolhatnám. Nincs is ezzel baj. Ja és a GS650 hengerfejet is érdemes megnézni....valamire nagyon hasonlít:)))
Naplózva
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!