CápaBMW fórum
2024. április 19. 21:21:10 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2320833 alkalommal)
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #390 Dátum: 2006. november 19. 17:52:30 pm »

Pontosan.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:39:48 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #391 Dátum: 2006. november 19. 18:03:35 pm »

Himiproject és az alapanyag:


* PB070013.JPG (110.83 KB, 1600x1200 - megtekintve 734 alkalommal.)

* PA310007.JPG (87.48 KB, 1600x1200 - megtekintve 741 alkalommal.)
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #392 Dátum: 2006. november 19. 18:32:51 pm »

WOW. Nagyon BABA. Már nagyon várom hogy elkezdjen dolgozni Smiley Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:40:03 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #393 Dátum: 2006. november 19. 18:42:11 pm »

7" Et 13 elől, 8" Et13 hátul még elfér, de már ahoz is ki kell peremezni.
Hátul elfér rajta a 10*17 et 3 is, elöl a 9*16 et3.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:40:39 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #394 Dátum: 2006. november 19. 18:47:58 pm »

Most nekem 9x16 van et20. De a fékek miatt elöl 15mm hátul 20mm pogi kell.

Mekkora gumi fér el? 225/40, 225/45?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:40:52 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #395 Dátum: 2006. november 19. 18:54:15 pm »

Hátul elfér rajta a 10*17 et 3 is, elöl a 9*16 et3.
Gondolom a gumi sem mindegy, de nekem mindig fel van polírozva az oldala, pedig a leírt méreteken belül vagyok. Rafi (de mondhatnék Danit is)kerekei is voltak a kocsimon, méretét ismered. Hát ezek sehogy nem forogtak volna el anélkül, hog yne nyúljak a bódéhoz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:41:07 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #396 Dátum: 2006. november 19. 19:04:57 pm »

Nah akkor ezt nézzétek: http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01171/f01171.htm
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:41:25 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #397 Dátum: 2006. november 19. 23:29:14 pm »

Szép példány!!! A belseje nekem nem tecc, de ez már csak kötözködés. Viszont ez a kerék Neked sem lenne jó, mert ha rácsavarod úgy combosan, akkor bekéreckedik a kerék a sárvédő alá és itt az nem fog menni:( Utcára hibátlan!
Hogy szólhat a 45-ös pillangó sor...Huhúúúúú Gyönyörű munka.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:41:42 am írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #398 Dátum: 2006. november 20. 09:25:33 am »

Ez komoly munka vazz.Egy párszor már nézegettem,és mióta említették hogy van egy 45 pillangósor,sokat agyaltam rajta milyen módon lehetne megoldani.Az L-jet,és a Motronic kiesett,mert sokat kellene variálni,vezérlést írni,stb,ezért maradt(egyenlőre a fejemben) a jó öreg k-jet,vagy a kugelfischer ami persze ritka mint a hintalósz*r........
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:42:01 am írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
sixpack525i
Vendég
« Válasz #399 Dátum: 2006. november 20. 09:27:13 am »

Én azért megnézném azt a 300 lovat egy régi kétszelepes szívó 2,8astól.........Jó lesz az inkább max. 230nak........
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:42:17 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #400 Dátum: 2006. november 20. 12:23:29 pm »

Tényleg le a kalappal elötte, ennyi pénzből már vehetett volna bele egy s50/s52 (E36M3) de ő a nehezebbik utat választotta és inkább az m20 -ból hozta ki a maximumot. Meg hát az egész autóról süt le az igényesség, és hogy nem sajnálta rá a pénzt. Nekem mikor lesz ilyenem....
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:42:33 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #401 Dátum: 2006. november 21. 10:55:47 am »

Őőőőő khhmmm, nem is tudom ki indult hegesztett difis 315 -el, amatőr rallyn.   Egyébként sokan mennek rallyban is fix difivel, driftre meg a legjobb megoldás. Na jó talán egy nagyon érzékeny sperr talán jobb, de kevés embernek figyel olyan az autója alatt.

Véletlenül pont a mi autónkban van az a difi smiley A mérleg: 2 verseny - 3 megforgás, árokbaesés. Azt hittem, hogy Zsolti béna azért pörgünk, de kipróbáltam és tényleg elég nehéz megfogni smiley Száraz úton sokkal jobb mint amilyenre számítottam, de ha csúszik az út elég kezelhetetlen.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:42:57 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #402 Dátum: 2006. november 21. 14:59:33 pm »

Ez alapvetően az E-21 gyári futóműre jellemző. Egy kis utánfutás módosítás és hihetetlen kezes lesz....meg nehéz a kormány:(
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:43:21 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #403 Dátum: 2006. november 21. 15:44:05 pm »

Hát ezt már én is észrevettem hogy elég könnyű megpörögni vele. De akkor mit is kell egész pontosan változtatni hogy hihetetlen kezes legyen?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:43:34 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #404 Dátum: 2006. november 21. 22:56:26 pm »

Látogatást tenni vele Salgótarjánban:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:43:46 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #405 Dátum: 2006. november 21. 23:29:38 pm »

Hát az sajnos nem megoldható, mert van egy olyan felirat a forgalmijában hogy: "forgalomból kivonva 2007.05.14 -ig. Sad Sajna ki kellett vonatnom egy időre, amíg összeszedek egy kis pénzt, mert elég nagy cumi van az átírással kapcs. Sad Szal most nem nagyon tudok vele mozgolódni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:43:59 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #406 Dátum: 2006. november 21. 23:54:00 pm »

Ezt sajnálattalhallom:(
Ha még is úgy lesz, szívesen látlak ismét, de majd adok tippeket, mert gondolom a tél Nálad is a fejlesztéssel töltődik.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:44:12 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #407 Dátum: 2006. november 22. 00:23:02 am »

Hát most eléggé rá vagyok izgulva a futómű/sperr projektre, szal vmi fejlesztés tuti lesz, csak elötte még a törést kell kijavítani rajta.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:44:25 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
papilio
Vendég
« Válasz #408 Dátum: 2006. november 22. 09:20:16 am »

Uraim,

Egy amatőr kérdés: van-e kis országban olyan versenyző, aki a nemszervó e21-es kormányt szervósítani tudja, és vajon mennyi lehet ennek a költsége ? Olyan alkarom van már, mint Popeye-nek.
Persze olyan kéne, aki nem kókány, szerelt már e21-et, és nem tart az akció hónapokig.
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #409 Dátum: 2006. november 22. 11:10:18 am »

Attól tartok ez nem lehetséges, mert a szervós kormánymű teljesen más mint a nem szervós, és kb annyira ritka mint a sperrdifi, szal nagyon. Sad Persze ha szerencséd van, talán kifoghatsz egyet.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:44:42 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
papilio
Vendég
« Válasz #410 Dátum: 2006. november 22. 11:14:27 am »

Köszönöm, ettől féltem. Szóval akkor keresek rovat...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:44:51 am írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #411 Dátum: 2006. november 23. 07:34:01 am »

Látogatást tenni vele Salgótarjánban:)
Hát Boge lehet hogy megint lesz egy utam Feléd,vagy pestre,mert gyanítom hogy rendbe kellene szedni a diffimet.
Egyébként rákérdeztem kis városunkban a Shell Spirax nevű olajra......
Hát furán néztek rám,már csak azért is,mert senki nem forgalmaz Shell-t,főleg nem ilyent.
Persze szokás szerint majdnem engem néztek hülyének,és azt is kijelentették,hogy nehéz ilyen öreg autóhoz bármit is találni.....
Erre persze azt gondoltam magamban hogy Fuck off,de nem közöltem velük.Ők nem tudják azt amit Mi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:45:06 am írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #412 Dátum: 2006. november 23. 09:32:23 am »

Sztem egy Shell kúton próbálkozz. Ha ott is ez a válasz akkor gyujtsd rájuk! Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:45:39 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #413 Dátum: 2006. november 23. 09:51:26 am »

  A mérleg: 2 verseny - 3 megforgás, árokbaesés. Azt hittem, hogy Zsolti béna azért pörgünk, de kipróbáltam és tényleg elég nehéz megfogni  Száraz úton sokkal jobb mint amilyenre számítottam, de ha csúszik az út elég kezelhetetlen.



Én meg azt hittem hogy balf*sz vagyok.De ezt olvasva azért kezdek megnyugodni.Egyébként tényleg lehetetlen összevakarni,ha megindul,vizes úton meg pláne,a multkor majdnem beszívtam,mert sederedett jobbra balra a segge,és közel volt a padka.....
Levert a wasszer egyből sad((.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
papilio
Vendég
« Válasz #414 Dátum: 2006. november 23. 10:05:21 am »

Bizony, és ráadásul nyakunkon a seggrázós szezon az esőkkel. Elég csak egy kicsit nagyobb gáz a zöldnél, kipofozom a mellettem álló két sort, aztán menekülhetek !
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:46:06 am írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #415 Dátum: 2006. november 23. 12:22:00 pm »

Meg tudja vki mondani hogy hány féle dugót raktak az m20 b20 b23 típusokba???
Mert 2 féle van tutti hogy van a b23-ban is,a csapszegeltolás miatt.
Történt ugyanis,hogy a cimbi vett egy diesel ftg(thanx to Steffe),de ugye ezzel a b20 dugó kijár kb 7mm-t a tömbből.Számolás,vakarózás,elővettem egy hulladék dugót karral,majd befűztük a b20-ba a diesel ftg-vel együtt.Mindjárt szebben állt így már csak 2mm hiányzott a síkba járáshoz.Előkotortuk még egy dugót,ami a piriben volt,és ezt is betoltuk az előbbi konfigbe.Láss csodát ismét csökkent a kijárás -1mm-rel.Szóval olybá tünik ez lesz a végső konfig.Így kapunk kb 2400 ccm-t.
Mielőtt kérdeznétek,elmondom ez volt a cél,nem a 2,7.A blokk egyébként gyönyörű,még látszik a hónolás,sokat nem mehetett,a hf is fata ,úgyhogy nekiálltak.
Kiváncsi leszek mi lesz a vége,mert mostanság nem találkoztam 2 ilyen őrült faszival.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Coroner
Vendég
« Válasz #416 Dátum: 2006. november 23. 12:51:38 pm »

Karell Gott!

http://www.autoteka2000.hu/castrol%20hajtomu%20olajok.htm
Én itt vettem sperr difihez olajat (Castrol SAF-XJ 75W140).
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #417 Dátum: 2006. november 23. 13:55:41 pm »

Köszönet!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:46:59 am írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #418 Dátum: 2006. november 23. 16:42:45 pm »

Ha a Shell kúton sincs, akkor javaslom Kox ötletét, én is ott vettem. Egyébként a Castrol EP 90-is jó.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:47:09 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #419 Dátum: 2006. november 23. 18:22:20 pm »

Azt a mindenit! Nagyon jók az áraik, a 4l -es GTX 3 csak 4690!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:50:07 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!