CápaBMW fórum
2024. május 01. 07:28:25 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2328280 alkalommal)
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #4260 Dátum: 2009. november 19. 11:00:38 am »

aakkor a regi szep idok...

http://www.youtube.com/watch?v=3oWBftLPb6w#

Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4261 Dátum: 2009. november 19. 14:15:01 pm »

Hú de jól néztek ki azok a kolbászok a tepsiben:Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:41:32 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #4262 Dátum: 2009. november 19. 18:06:48 pm »

Zabagép..... sm3
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4263 Dátum: 2009. november 19. 19:05:50 pm »

Azért ne akard nekem bemesélni,hogy nem mozdult meg a beled a láttukra:Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:41:42 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4264 Dátum: 2009. november 20. 05:52:47 am »

Én a karbisítást mint tuningot óvatosan említeném. Mivel már volt szerencsém karbikat faragni gyári és tuning motorokra is, az élményeim elég vegyesek. Ha gyárilag van egy fos karbid, akkor megéri a dupla vagy tripla, stb. ki hány hengerrel próbálkozik. A fogyi mindenképpen növekedni fog, cserébe lesz némi gyorsulás és (főleg ha tölcsérek is vannak) bődületesen jó hangja is lesz. Ha gyárilag JÓL működő befecskendezésed van és a motor is gyári akkor tutira felejtős, mert nem igazán lesz előnyösebb, max jól fog szólni. Ha viszont faragott a motor, akkor szinte csak ez az egy megoldás marad....esetleg programozható motor managemant, de ember legyen (meg fékpad (aki megtalálja az igazi beállításokat). Elhiszem hogy számos gyári típusnál nem volt szempont a legideálisabb, vagy inkább legerősebb verzió kitalálása amikor injektort alkottak rá, de a karbisítás sem feltétlen hoz többlet teljesítményt. Amit én a hideg és meleg időjárásban megszervezett versenyek közt kínlódtam, hogy a karbi jó legyen....no ez nem hiányzik. A fúvóka méretein kívül gyakorlatilag nulla állítási lehetőség volt azon a típuson:( Anno az M10 utcán 20-körül járt el, versenyen 50-60 között, most az S14 15-20 és versenyen kb.25. Az előbbi karbi, az utóbbi injektor. Az aránylag magas fogyasztás mindkét motor esetében a rövid áttételnek, meg a kevés parkettázásnak köszönhető afro Nem mintha érdekelne a fogyasztása, de abból a szempontból lényeges, hogy nem kell rettegnem, mikor fogy el az üzemanyagom. Minden hoszabb versenyen 1-1 faluban el kellett helyeznünk 1-1 kannát, mert az etapokat nem bírta volna ki.
Számomra az igazi előnye a gyönyörű hangja volt, de pl. egy ilyen 4A1 jellegűnek, már bocsánat lófütty hangja sincs egy ikerkarbihoz képest, ergó én rá nem tenném. De a próbálkozás tiszteletre méltó.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4265 Dátum: 2009. november 20. 11:04:07 am »

Rengeteget lehet vele szívni, pöcsölni valóban és az én agymenésem szigorúan próba és érdekesség célú lenne Smiley De úgyis elméleti síkon marad csak Smiley Az meg tény,hogy sokkal karbantartás igényesebb egy 4A1,mint bármi más. 7500km-enként előírt tisztítás, ha indokolt akkor korrigálás, a hőmérséklet változásokat pedig kizárólag hibátlanul működő vákuum és levegőrendszerrel képes követni, felhasználása szigorúan utcára, hétköznapi, esetleg valamilyen szinten felhúzott használatra. Ami viszont tapasztalat,hogy amikor igazán JÓL működik -1 kezemen meg tudom számolni hány ilyen 4A1-el találkoztam eddig- ,akkor jobb a gázreakciója és az elgyorsítás, mint egy 1.3-as motronicnak Wink

De ismétlem mindenkinek , én UTCAI/HÉTKÖZNAPI autókban gondolkodom,nem sportban Wink Húzok is ebből a topikból Cheesy  974
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 20. 12:39:46 pm írta collins » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4266 Dátum: 2009. november 20. 19:55:46 pm »

Hát, nem is Neked szántam az óvva intést. Meg amúgy is jó szándékbul mondtam.  Wink
Sajna az ikreken nincsen vákuum szabályozás Cry Helyette van oboa Sad

Indytől felvetted már a cuccosokat?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:42:49 pm írta Promega » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4267 Dátum: 2009. november 20. 20:00:19 pm »

Mindnyájunknak igaza van angel,Itt konkrétan az M70,esetleg a nagyobb M60-ok vonatkozásában értettem,ennyi hengerhez balgaság lenne a duplákkal hokizni,1 nagyot a közepébe,azt hadd szójj'on! Evil Cheesy
A mindennapi 750-be csak a kéziváltósítás miatt néztem utána,elvileg ezek a karbik odaát megfelelnek minden környezetvédelmi normának,a lehető legegyszerűbbek,legmaszívabbak.Láthatóan különböznek a félverseny karbik az utcaiktól,tulajdonképpen az odaát kapható összes V8-hoz kapható náluk szívósor,mármint a megfelelő karbijukhoz,és 15-25% plussz kalóriát ígérnek,ha bepattintod.Nem hinném,hogy megtehetnék,hogy kamuznak.Igaz odaát a fogyasztás nem mérvadó,valószínűleg az ekkora motorok nem annyira érzékenyek a hőmérsékletre,mint az M10.
Azért is csábító a dolog,mert rengeteg elektromosság kihagyható,amolyan pjúr pávör lenne a hobbiautó. Azn Evil Roll Eyes
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4268 Dátum: 2009. november 22. 07:54:42 am »

A Holley nagy név, biztosan jó. Azonban egy ami blokkot ne hasonlítsunk össze egy európaival. Ha egy aránylag nagy fordulatú, magas kompressziós, komoly tengelyes blokkra kérsz karbit, akkor nagy valószínűséggel mást, vagy teljesen másképp beálítottat fognak ajánlani. Egy jó karbi egyszerű mint a faék. Kezedbe veszed, feltöltöd benzinnel az úszóházat, elfordítod a pillangókat és kb 2m-re injekciós tűnyi vastagságú benzincsíkot kell hogy nyomjon, mindenféle ketyere nélkül. Ettől a kocsid még nem fog jobban menni, de ha a moci fel van húzva, akkor tutira ellátja benzinnel és a hengerenkénti pillangóknak köszönhetően levegővel is. Ránézésre ez a Holley sem egy tömény elektronika és vákuum, tehát hasónlóképpen működhet, talán van alapjárati és gyorsító része is, hogy szebben vegye a fordulatot, de ennyi. Nagy igazság, hogy a V motorra egyszerűbb egy ék alakú öntvényt felcuccolni és a tetejére egy Holley-t. De pl. a nagyobb fordulatú európai tesók, elfelejtették a különböző hosszúságú szívócsonkot és a tekervényeket, a Ferrári, a Lotus, a Lamborghini, stb már Weberrel nyomult 30 évvel ezelőtt is.
Egy percig nem állítom, hogy nem lenne jó a Holley, de vannak dolgok amikhez ragaszkodnak az amik, mint pl. az angolszász méretezésű csavarok. Na ez konkrétan jó szar!!
De azért már szivárognak a metrikus csavarok bőségge!!!
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4269 Dátum: 2009. november 22. 13:35:13 pm »

Igen,nem fog jobban menni,az M70 vonatkozásában az egyéb kasztniba való beépítés vonatkozásában írtam,mint leegyszerűsítő eszköz.Valószínű,hogy részemről jódarabig fikció marad a 350,több okból is,az első,és leghúzósabb indok,hogy a megépítésén kívül,mire legális lenne,értelmetlen mennyiségű pénzbe kerülne,már nem lennék pionyír vele,és sorolhatnám.
Ami reális,mert mindenképpen akarok egy /relatíve/bivaj E21-et,a lehető legköltséghatékonyabban,erre most azt mondom,hogy egy 320 vásárlása,mellé egy E34 525i,természetesen M20-al,az M30B35 is jó választás,de amibe kerülne az M30-at fszájúú berakni az E21-be,az vagy 2kiló(szerintem)azt inkább az M20-ra/ba önteném,ettől nagyjából gatyába rázódna az M20,kapna egy tengelyt,egy progizást hozzá,esetleg egy kipufogórendszert is/csak,hogy hallatszódjon is mi van a gépházban/,ez így 200-220le,ez már értékelhető a számomra(tudom idiot2 uglystupid2,azért írtam,hogy a számomra angel),ez a terv. smiley sm_68 Cool Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:43:06 pm írta Promega » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4270 Dátum: 2009. november 22. 13:40:37 pm »

Nekem is hasonló terveim vannak!  Cheesy Wink Az egyetlen probléma, hogy az M20B25-ök elkezdtek fogyni az utóbbi időben...  Embarrassed
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:43:34 pm írta Promega » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4271 Dátum: 2009. november 22. 13:50:00 pm »

Olyannyira elkezdtek,hogy kb. 4 hónapja nem találok.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4272 Dátum: 2009. november 22. 13:53:28 pm »

Akkor lehet marad a gyári motor tuningja...  Embarrassed
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4273 Dátum: 2009. november 22. 14:14:41 pm »

Hé Mr!!
 Tudok egy embert, aki angliában nyomja,  Evil Evil Evil ott most (szinte) minden M3 cucc bagó...meg nem M3-is. Vagy azt vagy semmit a géptető alá. 3.0 filléreké, 3.2 már jó áron van.
Jó vadászatot!!!  crazy2
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4274 Dátum: 2009. november 22. 14:53:04 pm »

Olyannyira elkezdtek,hogy kb. 4 hónapja nem találok.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/325/bmw_325_i-3400310

 Smiley
Naplózva

Bence
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4275 Dátum: 2009. november 22. 15:10:40 pm »

Hé Mr!!
 Tudok egy embert, aki angliában nyomja,  Evil Evil Evil ott most (szinte) minden M3 cucc bagó...meg nem M3-is. Vagy azt vagy semmit a géptető alá. 3.0 filléreké, 3.2 már jó áron van.
Jó vadászatot!!!  crazy2


Köszi,de ha valamivel nem vesződnék E21-be az az M-es motor. undecided Wink
Ha majd ez kész,akkor használni akarom Cool Roll Eyes burnrubber burnrubber drive drive 553 574,és majd ha kevésnek érzem,akkor kap az M20 egy szijjhajtású segédberendezést,de M-es motor az kizárt. icon_mad eusa_naughty 1335
De gyanús,hogy jódarabig elég lehet a 200-220 le is,ill. szívóban is van még benne 40-60 le,meg azért mire egy M3 E36 hazaér angliából,kibontódik a motor,beépül az E21-be,az elektronikával eggyütt,meg minden az min. 2 millkó,ami/számomra/komolytalanná teszi az egészet.
Ha a gyári M20-at meglökném 0.8-1.0bárral már többet tudna mint a 3.2M-es,és az kb. 700e. ft-ból meglenne.
Szerinted? Roll Eyes Cool
Még megjegyezném,hogy a 300+lóhoz már igen komoly módosításokat kellene eszközölni az E21 fék-futómű rendszerén.Is.
A 220le-ig szerintem kiszolgálna a donor 525i fékje,difije,kardánja,hűtője,de csak eddig. smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4276 Dátum: 2009. november 22. 15:31:56 pm »

Bátya!! Te nagyon nem jó helyen keresel M3 motorokat!!!! Amúgy meg mindek egy egész autó!!!
500-ért már egybe motor van!!! Ne mondd hogy ez sok. Én szem szerint 25-öt be nem tennék, akkor ott egy 323, az legalább gyári, nem kell faragni, retegni, papírozni stb.
csak jó tanács.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:44:12 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4277 Dátum: 2009. november 22. 15:38:50 pm »


Szétokádott szar van mindig.Sajnos...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4278 Dátum: 2009. november 22. 15:43:18 pm »

Hát igen. Ha én belevágnék egy autó építésbe, én sem egy agyonnyomott mocit lógatnék be, aminek a torka is véres. Viszont venni egy olcsót és felújítani, az nem rossz gondolat. Akkor legalább zsír lesz.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4279 Dátum: 2009. november 22. 15:45:31 pm »

Bátya!! Te nagyon nem jó helyen keresel M3 motorokat!!!! Amúgy meg mindek egy egész autó!!!
500-ért már egybe motor van!!! Ne mondd hogy ez sok. Én szem szerint 25-öt be nem tennék, akkor ott egy 323, az legalább gyári, nem kell faragni, retegni, papírozni stb.
csak jó tanács.


Jó,akkor mennyiért lesz otthon egy M3?Másfél?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4280 Dátum: 2009. november 22. 15:50:31 pm »

Hát igen. Ha én belevágnék egy autó építésbe, én sem egy agyonnyomott mocit lógatnék be, aminek a torka is véres. Viszont venni egy olcsót és felújítani, az nem rossz gondolat. Akkor legalább zsír lesz.

Ez nem saját részre lenne, hanem munka. Smiley Igazából egy B25 hengerfej, szívósor, kábelköteg is elég lenne, mert fűzött blokkom van itthon. A jó alapmotor inkább a veztengely és egyéb perifériák miatt kellene, amik új ára már irreálisan megdobja az építés költségét.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4281 Dátum: 2009. november 22. 16:03:03 pm »


Jó,akkor mennyiért lesz otthon egy M3?Másfél?

Nem tudom, nekem nem kellene egy jobbkormányos kocsi!! Másfélé amúgy itthon is van M3, több is.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4282 Dátum: 2009. november 22. 16:03:50 pm »

Ez nem saját részre lenne, hanem munka. Smiley Igazából egy B25 hengerfej, szívósor, kábelköteg is elég lenne, mert fűzött blokkom van itthon. A jó alapmotor inkább a veztengely és egyéb perifériák miatt kellene, amik új ára már irreálisan megdobja az építés költségét.

Az shit. Szétversenyezték a legtöbb b25-öt:(
Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #4283 Dátum: 2009. november 22. 16:04:57 pm »

Ez nem saját részre lenne, hanem munka. Smiley Igazából egy B25 hengerfej, szívósor, kábelköteg is elég lenne, mert fűzött blokkom van itthon. A jó alapmotor inkább a veztengely és egyéb perifériák miatt kellene, amik új ára már irreálisan megdobja az építés költségét.

Idén 3 db M20B25öt építettem. Mindegyikben kellett vezérműtengelyt, összes himbát cserélni. A szelepvezetők ill szelepek szintén cserések voltak. Nem olcsó mulatság.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4284 Dátum: 2009. november 22. 16:09:01 pm »

Idén 3 db M20B25öt építettem. Mindegyikben kellett vezérműtengelyt, összes himbát cserélni. A szelepvezetők ill szelepek szintén cserések voltak. Nem olcsó mulatság.

Himba nincs az S14-ben, de a többit én is cseréltem. Illetve csak 1 tengelyt. De legalább tudom hogy minden OK. A használt az használt!! Nagy mázli kifogni egy tutira jót!!!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4285 Dátum: 2009. november 22. 16:12:32 pm »

Megrendelésnél az ilyesmi nem rajtam múlik, tudom én is mit kéne, csak kérdés,h mit tud finanszírozni a megrendelő. Azt hozzátenném,hogy ebben az esetben sima, utcai motorról lenne szó.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4286 Dátum: 2009. november 22. 16:33:39 pm »

OFF


ha valaki tud eladó b25-öt /Steam, Boge/, írjatok léci!!! köszöntem!


ON
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4287 Dátum: 2009. november 22. 16:38:51 pm »

Akkor "Vaksi" Collins kedvéért mégegyszer...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/325/bmw_325_i-3400310

Smiley
Naplózva

Bence
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4288 Dátum: 2009. november 22. 16:41:53 pm »

Akkor az "értetlen" Trabence kedvéért.  Evil

NEM SZÉTHAJTOTT,SZTRITRÉSZINGES MOTOR KELL!!!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:24:29 pm írta collins » Naplózva

steffe
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4289 Dátum: 2009. november 22. 16:43:03 pm »

Itt a sör,meg a csipsz...Apaaaaaaa,kezdődik:Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:24:40 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!