CápaBMW fórum
2024. május 01. 02:46:38 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2328205 alkalommal)
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4290 Dátum: 2009. november 22. 16:49:10 pm »

Én nem emléxem hogy Collins irt volna hogy ez nem kell neki... Ezexerint én is vaksi vagyok...
Különben is lehet hogy egy megkímélt német kocsi amiből M30 vagy M50/ 52 motor érkezése miatt kiesett keveset futott moci  afro

Meg kell nézni/hallgatni sosem lehet tudni

UFF
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:24:49 pm írta collins » Naplózva

Bence
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4291 Dátum: 2009. november 22. 16:55:41 pm »

Nem is az a baj, ha rúgják neki, hanem hogy b*sznak rá. Tipikus, vegyünk "nagy" motort (kinek mi a nagy) belelógatjuk, oszt tőgáz. Egyszer vettem egy b27E30-at télire. Első dolgom egy olaj+szűrők cseréje volt. Nem is volt vele baj. Persze egy olajcsere nem old meg mindent, de egy szelepdekli levétel és egy olajvizit bünti előtt sok mindent elárul egy motor mivoltáról.
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:25:00 pm írta collins » Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #4292 Dátum: 2009. november 22. 17:05:57 pm »

OFF
ha valaki tud eladó b25-öt /Steam, Boge/, írjatok léci!!! köszöntem!
ON

Sok jóval nem tudlak kecsegtetni, irreális árakat, 130-150e kérnek általában a motorokért. A tapasztlatom az, h mindegyikbe bele kell nyúlni és ha már belenyúlsz....
Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #4293 Dátum: 2009. november 22. 17:07:06 pm »

Akkor "Vaksi" Collins kedvéért mégegyszer...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/325/bmw_325_i-3400310

Smiley

Erre én is rárepültem, a gyerek csak a fűzött blokkért kér 45öt....
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4294 Dátum: 2009. november 22. 18:46:30 pm »

Ezt például 160-180e körül már hoznám is,csak a sperr,alufelni,vagy 60ropi.http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525_i_525i_sperrel_-3387364
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4295 Dátum: 2009. november 22. 19:22:08 pm »

Hé Mr!!
 Tudok egy embert, aki angliában nyomja,  Evil Evil Evil ott most (szinte) minden M3 cucc bagó...meg nem M3-is. Vagy azt vagy semmit a géptető alá. 3.0 filléreké, 3.2 már jó áron van.
Jó vadászatot!!!  crazy2

Ezzel csak az a baj hogy nem lesz ember aki az m3 motort e21 bodéban beindítja neked. Illetve az s50b30 -at még be lehet, de az újabbak gyári elektronikával nem fognak életre kelni. Programozható elektronikával meg nem tudod nomálisan megvezérelni a vanost, úgy hogy a motor hozza a gyári értékeket. Bár Tibisznek beindították az s54 -et a gyári elektronikával az e30 bódéban, de inkább nem írom le mennyit kért érte a csávó...
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4296 Dátum: 2009. november 22. 19:27:23 pm »

OFF


ha valaki tud eladó b25-öt /Steam, Boge/, írjatok léci!!! köszöntem!


ON

MInek neked B25?  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4297 Dátum: 2009. november 22. 20:11:15 pm »

Ezzel csak az a baj hogy nem lesz ember aki az m3 motort e21 bodéban beindítja neked. Illetve az s50b30 -at még be lehet, de az újabbak gyári elektronikával nem fognak életre kelni. Programozható elektronikával meg nem tudod nomálisan megvezérelni a vanost, úgy hogy a motor hozza a gyári értékeket. Bár Tibisznek beindították az s54 -et a gyári elektronikával az e30 bódéban, de inkább nem írom le mennyit kért érte a csávó...

Ha jól számolom az RTE-be 5 M3 moci van, kettő 3.2 és három 3.0. Talán 1db van gyári bódéban  Cool

Kettőt Salgótarjánban raktak be Cool
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 20:17:01 pm írta Boge » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4298 Dátum: 2009. november 22. 20:20:54 pm »

És megy rajtuk a vanos?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:46:42 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4299 Dátum: 2009. november 22. 21:20:27 pm »

Mérget nem vennék rá, mert meg sem kérdeztem, részemről magától érthetődik, különben komoly gond lenne a kocsi menetteljesítményével. De rákérdezek hétfőn egészen konkrétan. Amúgy compival és köteggel együtt vették a mocit (legalább is az egyiket tutira), nem okozhat gondot az életre keltése. Mind a két csákót megkérdezem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:46:50 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4300 Dátum: 2009. november 22. 21:49:00 pm »

A Vanos ma már nem probléma, inkább csak a hangolása  Wink
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4301 Dátum: 2009. november 22. 22:15:47 pm »

Én sem úgy értettem hogy egy jobb programozható elektronika ne adna rá lehetőséget, csak ki az aki fel is tudja úgy progizni hogy jól működjön.
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:23:45 pm írta collins » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4302 Dátum: 2009. november 22. 22:18:17 pm »

 Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:23:55 pm írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4303 Dátum: 2009. november 22. 22:25:42 pm »

MInek neked B25?  Cheesy

Nem az E21-be lenne. Az nem erre van. E30-ban trónolna, előkelő helyen! Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4304 Dátum: 2009. november 23. 14:12:15 pm »

Na Uraim! Minkéd tarjáni kocsi gazdája személyes jóbarátom, a kocsikat itt kötötték be és MEGY a VANOS!!!
Azalábbi hibakódokat dobja ki a diagnosztika:

-klíma kopresszor relé szakadás
mi a picsának klíma, ez nam dakar
-hűtőventillátor relé szakadás
az meg kézi kapcsolású
-levegő kopresszor f*szom tudja milyen kód
nem gyári a kipuff, nem izgat a károsanyag kibocsájtás a verseny ideje alatt, nem kap pótlevegőt a rendszer, hogy átmennyen az Euro III-on

Ennyi a hiba össz-vissz!!!

A legende szerint XY-nak EVS nélkül is megy, de mivel nem cimbi, nem árul el részleteket. Ezt nem tudom megerősíteni.
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4305 Dátum: 2009. november 23. 14:30:19 pm »

Az E36-os motoroknál nincsen probléma gyári ECU beindításával, csak a késöbbiekkel pl e46...... a gyári ECUval.

« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:48:07 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4306 Dátum: 2009. november 23. 14:42:36 pm »

Tudom, E46 mociról van szó.
A többi amúgy nem Whistlerrel, nem Vemsz és nem más programozhatóval kelt életre. Saját compival!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:48:24 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4307 Dátum: 2009. november 23. 14:45:16 pm »

Ja bocs, nem EVS hanem a kulcsos balhé, nem értek hozzá mi a neve, maradok az E21-nél. A 3.0 és 3.2 dolgot is csak a többiektől tudom. Szóval k*rvára nem akadály a motor normális működésre bírása.
Az s14-et Imike sztem 20 percen belül bekötötte, pedig ott is kb 40 kábel lógott minden felé. Most 5 vagy 6 van bekötve és No problemó!!
Tudom más tészta.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4308 Dátum: 2009. november 23. 14:52:39 pm »

Én azért vettem egy komplett autót 300-ért, mert nem tudtam venni motort. De még így hogy egybe autót kerestem így is sokszor lyukra futottam. Ha az autóból csak 150-et, árulok ki, akkor is jól jártam. Ráadásul a B25 az a kategória, amit nem vennék meg beindítás nélkül.

Naplózva

Főmordor.
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #4309 Dátum: 2009. november 23. 18:26:01 pm »

Ráadásul a beindítás sem garancia.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:48:59 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4310 Dátum: 2009. november 23. 18:41:38 pm »

Én is ráb*sztam párszor. Azóta megfogadtam, hogy beindítható és kipróbálható motorért megadom a piaci árat, akár többet, de ami csak úgy van, az nekem egy zsák krumpli, max a felét éri, de inkább kevesebbet. Az S14-et is így vettem. Volt is vele baj, de így legalább megérte.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:49:11 pm írta Promega » Naplózva
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #4311 Dátum: 2009. november 23. 18:53:56 pm »

RTE-ben a piros Compactban is 3.0 S50 van. Működő VANOSsal, asszem a feketében is ugyan ez a felállás, de nem vennék rá mérget.

Egyébként van valakinek (vagy valakinek a szomszédjának az ismerősének a haverjának a nagybácsikájának) valami kép, technikai leírás a Prodrive-os E30 M3-ról?  Smiley

<div><object width="420" height="339"><param name="movie" value="http://www.dailymotion.com/swf/x4mwn0" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><embed src="http://www.dailymotion.com/swf/x4mwn0" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="339" allowFullScreen="true" allowScriptAccess="always"></embed></object>
Magic Bernardini-M3
by LOCA-SPORT</div>
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4312 Dátum: 2009. november 23. 18:59:13 pm »

Ne mérgezd Magad, a fekete teljesen más!!!
A pirosról is tudok, de mivel az nem cimbié és én már nem hiszek el mindent elsőre, arról nem tudok tutit nyilatkozni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:49:33 pm írta Promega » Naplózva
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #4313 Dátum: 2009. november 23. 19:11:14 pm »

A piros az ismerőé azért tudom, a feketét meg csak hallottam, hogy az.
De akkor mi duruzsol benne? M50?
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4314 Dátum: 2009. november 23. 20:01:10 pm »

Az, de Whistler a managemant, nem gyári.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:49:47 pm írta Promega » Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4315 Dátum: 2009. november 24. 17:58:24 pm »

bmw e21 sor6 plusz a Mr v12 által emlegetett amcsi karbi találkozása...

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1181657
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4316 Dátum: 2009. november 24. 18:04:15 pm »

Komoly a fejlesztés Grin

A gyárinál kisebb lyukak letek csinálva a közdarabra. Gondolom a Holey-nak kisebbek a pillangói. Na ezt hívják anti tuningnak. Gondolom nem volt kéznél jól működő 4A1, sem olyan aki ért hozzá, aztán ez lett belőle.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:50:03 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4317 Dátum: 2009. november 24. 19:00:55 pm »

tudom lerágott csont, de m20b25 motort átfűzni 2.7-re mennyire érdemes,és mik kellenek hozzá? miket kell módosítani,és nem árt ha az elektronika is utána lenne írva?
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4318 Dátum: 2009. november 24. 20:51:39 pm »

Komoly a fejlesztés Grin

A gyárinál kisebb lyukak letek csinálva a közdarabra. Gondolom a Holey-nak kisebbek a pillangói. Na ezt hívják anti tuningnak. Gondolom nem volt kéznél jól működő 4A1, sem olyan aki ért hozzá, aztán ez lett belőle.

Az űber Holey.... nem mindent kell bevenni,ami csillivilli és a tengerentúlról jön...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4319 Dátum: 2009. november 24. 21:03:35 pm »

Nanana,azért 2dolgot kizártnak tartok californiában,1. hogy nem találtak volna/tudtak volna venni jó/új 4a1-et,2. hogy a holleyval szarabb lenne mint a gyárival.
Szerintem direkt szűkítették le a torkot,pont azért mert a holley torkai sokkal nagyobbak,mint az eredeti.Esetleg.
Megjegyezném még,hogy ha nem is sokkal nagyobbak a holley torkai(szemre),attól még valószínű,hogy több levegőt képes átengedni,mint a gyári.
Nem vitatkozni/kötekedni akarok,volt karbis 320/6-om,gyári karbival,teljesen jó volt.Nem hinném,hogy egy versenyautóba azért tesznek holleyt(pláne amerikában),hogy szarabb legyen,mint a gyári. Cool Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:50:24 pm írta Promega » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!