CápaBMW fórum
2024. április 28. 06:34:44 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2326903 alkalommal)
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #4500 Dátum: 2010. február 05. 10:56:25 am »

m10b18,kompressor?vélemények?használhato motortuning ez a megoldás?
Naplózva

06305678912
gim_e12
Vendég
« Válasz #4501 Dátum: 2010. február 05. 11:03:36 am »

m10b18,kompressor?vélemények?használhato motortuning ez a megoldás?

vedd fel a kapcsolatot "bmwdgy" kollégával.
van garázsa is: 2. oldal. 318 kompresszor.
Naplózva
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #4502 Dátum: 2010. február 05. 11:09:01 am »

köszi átolvasom
Naplózva

06305678912
VA E21
Vendég
« Válasz #4503 Dátum: 2010. február 06. 01:38:17 am »

Fura. Csak egy kérdés.

Tudom nekem ez az agylövésem, de ..

Van műhelyed, van felszerelésed, van tapasztalatod, hogy ezekbe belevágj?  Tudom, tuning ,tuning.. de
Ezt ,csak magadnak érdemes, mert nincs az a pénz mit te kiakarsz fizetni azért, hogy ezt v.ki neked megcsinálja. És ez ,csak egy dolog.
Hogy működjön is? Jaaaa

Ne haragudj, hogy ezt mondom, de folyton ilyen olcsó húsnak híg a leve tuningokon töröd az agyad, ami nem baj, csak nem biztos,  hogy kívánod ezt,majd magadnak már, mikor belevágtál!

Bassz rá egy sportszűrőt, egy jó leömlőt, egy értelmes gyújtást, egy fokolt tengelyt, nagyobb hűtőt, varjáld el a k-jet vezérlő nyomását.
Én ezeket tettem a gyújtás és a k-jet kivételével, mert tudom, hogy nem értek hozzá. Bár beleáshattam volna magam, de annyira meg nem izgatott. Hidd el ez is sokat dob! Nem volt szar az enyim míg ment, csak hát egy elég leharcolt moci volt már, így a csapágyak igen csak fogytak.
EZ ha ügyi vagy meg van 50.000 ből. + olaj, gyertya, szűrő.  de inkább kicsit több.

ÉS tuti ,hogy beindul és menni fog. 2. kör, vagy is első lenne, ha van rá cash : akkor már ,ha jól akarod, hajtó , nyugvó csapágy,  4 túlméretes dugó, főtengely kösz. fúrás, hengerfej felújítás, izmosabb hf. tömítés, s ha van vékonyabb ,akkor azt tedd be!

Vagy vegyél IS-t ..de ezt meg Boge már kifejtette.
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4504 Dátum: 2010. február 06. 02:55:43 am »

http://www.youtube.com/watch?v=vlF08ucz17A&feature=related#
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4505 Dátum: 2010. február 06. 04:12:58 am »

Subaru vs. supermoto u.a.-on pályán  Wink

http://sportmotor.hu/motoros_videok/cross/yamaha-vs-subaru-25977     Tud.
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4506 Dátum: 2010. február 06. 08:29:06 am »

m10b18,kompressor?vélemények?használhato motortuning ez a megoldás?

A legfontosabb az, hogy ne kapkodj! Ez a mostani ötletbörze elég erősen vagdalozásak tűnik.
Mérd fel a lehetőségeidet (ta megad csinálod, megcsináltatod valakivel, anyagi lehetőségek stb.), és pontosan találd ki, hogy mit kell tudnia a végeredménynek. Hobbyautó, napi használós, stb.
Ha ez megvan, akkor már célirányosan ki tudsz választani egy főbb csapásirányt, amit rengeteg olvasással leszűkíthetsz az optimális megoldásra...
Kezdetnek itt a fórumon ha végigolvasod mondjuk ezt a topicot, mi itt már minden teljesítménynövelési lehetőséget érintettünk, átbeszéltünk.

De pl turbósítás témában ajánlom a bmwpower.hu szaktopikját, főleg Turboá írásait, szívó tuning támában a zsiguli.hu, és a hondások, fordosok fórumai tartalmaznak rengeteg hasznos infót...

De mindig neked kell tudnod, hogy milyen irányt követsz, ezt soha se mások mondják meg. Illetve készülj fel arra, hogy ha hosszútávon működő megoldást szeretnél, az sosem olcsó...
Az olcsó megoldások is lehetnek megfelelőek (kivételes esetben akár még jók is), de csak akkor ha szigorúan betartod a határokat, amiket megszab az adott konstrukció.

A többiben egyetértek Indyvel.

Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4507 Dátum: 2010. február 06. 11:38:55 am »

Biztos köcsögségnek hangzik, de akinek nincs nagyon komoly szervize, hanem mással akar csináltatni valami újat, megbízhatót, amit nem kell minden héten szerelni és nem a "tegnap már majdem jó volt, csak hát elrepedt egy bizbasz, de holnap már kész lesz" duma kell hogy éltessen és szeretnád hogy erős is legyen (főként feltöltésre gondolok), valamint nincs rá sok százezred, kár is belefogni, mert nem fog sikerülni. Van itt pár ember aki átesett azon, hogy majd én megtalálom a tutit és kihozom 50-100-ból, hát sztem senkinek sem sikerült. Ha erő kell olcsón, venni kell egy nagymotoros cápát. Ha fürge tüzes paripa kell, akkor ahoz sok -sok pénz kell, vagy sok év tapasztalata és picivel kevesebb pénz. Szomorú és lehet érte kövezni, de ez az igazság. Indynek adok igazat, kicsit visszább kell venni az igényeket, találni egy jó köztes megoldást....és csak vigyázni rá Evil
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4508 Dátum: 2010. február 06. 13:21:39 pm »

Biztos köcsögségnek hangzik, de akinek nincs nagyon komoly szervize, hanem mással akar csináltatni valami újat, megbízhatót, amit nem kell minden héten szerelni és nem a "tegnap már majdem jó volt, csak hát elrepedt egy bizbasz, de holnap már kész lesz" duma kell hogy éltessen és szeretnád hogy erős is legyen (főként feltöltésre gondolok), valamint nincs rá sok százezred, kár is belefogni, mert nem fog sikerülni. Van itt pár ember aki átesett azon, hogy majd én megtalálom a tutit és kihozom 50-100-ból, hát sztem senkinek sem sikerült. Ha erő kell olcsón, venni kell egy nagymotoros cápát. Ha fürge tüzes paripa kell, akkor ahoz sok -sok pénz kell, vagy sok év tapasztalata és picivel kevesebb pénz. Szomorú és lehet érte kövezni, de ez az igazság. Indynek adok igazat, kicsit visszább kell venni az igényeket, találni egy jó köztes megoldást....és csak vigyázni rá Evil


Egyet értek Boge,Fura,jelölj meg egy összeget,meg egy kívánt lóerőt,100% hogy segítenek páran innen,akik már építettek tuning motort,és/verseny autót,biztos tudnak gépműhelyt,szerelőt,karbis,k-jetes,gurut ajánlani,itt mindenki segít amiben tud,azért van a fórum Smiley Wink.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4509 Dátum: 2010. február 06. 13:24:02 pm »

Szerintem a legolcsóbban talán így jössz ki: Veszel egy m20b23 l-jetes mocit kompletten, esetleg autóval együtt (e30) és átépíted. Az kb az általad megadott lovakkal egyezik...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4510 Dátum: 2010. február 06. 21:04:46 pm »

Aztaqrva 987 987 974 974 jawdrop jawdrop,nem megy ááááááá dehogy......

http://www.youtube.com/watch?v=paClRcT39HY&feature=related#


Ép ésszel vállalható F3000-el a közúti futam?Vagy az itt látható sebesség,csak kocogás egy ilyen gépnek?

http://www.youtube.com/watch?v=6XqpfZmUXUM&NR=1#
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 06. 21:08:32 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4511 Dátum: 2010. február 06. 21:25:06 pm »

Aztaqrva 987 987 974 974 jawdrop jawdrop,nem megy ááááááá dehogy......

http://www.youtube.com/watch?v=paClRcT39HY&feature=related#


Ép ésszel vállalható F3000-el a közúti futam?Vagy az itt látható sebesség,csak kocogás egy ilyen gépnek?

http://www.youtube.com/watch?v=6XqpfZmUXUM&NR=1#


Hé Mr!!

Nem emlékszel, ez a salgótalin is ment...majdem mindegyiken:)
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4512 Dátum: 2010. február 07. 02:51:32 am »

Lett vagy 100 fotóm a 70-es évek Magyar túraautó versenyeiről, ill. hegyi versenyeiről.

Cserkúti József, Tóth János, Ferjáncz Attila, Herbert Jerich, ...    mondanak ezek a nevek valamit nektek?  huh  Azn Azn Azn

Nesztek pár...


* Scannen0070.jpg (76.88 KB, 640x480 - megtekintve 694 alkalommal.)

* Scannen0071.jpg (93.25 KB, 640x480 - megtekintve 661 alkalommal.)

* Scannen0072.jpg (99.95 KB, 640x489 - megtekintve 671 alkalommal.)

* Scannen0074.jpg (78.13 KB, 640x480 - megtekintve 677 alkalommal.)

* Scannen0073.jpg (92.72 KB, 640x480 - megtekintve 662 alkalommal.)

* Scannen0024w.jpg (99.14 KB, 640x459 - megtekintve 682 alkalommal.)

* Scannen0016.jpg (130.84 KB, 720x493 - megtekintve 637 alkalommal.)

* Scannen0014.jpg (118.98 KB, 720x493 - megtekintve 681 alkalommal.)

* Scannen0040.jpg (99.51 KB, 720x504 - megtekintve 668 alkalommal.)

* 018.jpg (71.16 KB, 640x458 - megtekintve 671 alkalommal.)

* 024.jpg (86.6 KB, 720x508 - megtekintve 666 alkalommal.)

* 026.jpg (105.69 KB, 720x495 - megtekintve 668 alkalommal.)

* Scannen0046.jpg (97.42 KB, 640x459 - megtekintve 671 alkalommal.)
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4513 Dátum: 2010. február 07. 02:57:11 am »

Na jó ..még egy kicsit..



* 008i.jpg (74.82 KB, 640x472 - megtekintve 657 alkalommal.)

* 009.jpg (72.49 KB, 640x457 - megtekintve 654 alkalommal.)

* 008.jpg (70.04 KB, 640x457 - megtekintve 654 alkalommal.)

* 023.jpg (51.34 KB, 640x463 - megtekintve 617 alkalommal.)

* Scannen0003-2.jpg (110.77 KB, 720x494 - megtekintve 715 alkalommal.)

* Scannen0002-1.jpg (75.03 KB, 719x470 - megtekintve 675 alkalommal.)

* Scannen0023.jpg (84.51 KB, 640x465 - megtekintve 678 alkalommal.)

* Scannen0044.jpg (83.81 KB, 640x459 - megtekintve 679 alkalommal.)

* Scannen0032.jpg (102.45 KB, 720x504 - megtekintve 677 alkalommal.)

* Scannen0018.jpg (121.07 KB, 720x493 - megtekintve 657 alkalommal.)

* Scannen0025w.jpg (89.83 KB, 640x459 - megtekintve 654 alkalommal.)
Naplózva
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #4514 Dátum: 2010. február 07. 07:22:18 am »

mint már irtam egyenlöre csak a kasztninál tartok.és a fö kérdés az volt.pl motor csere esetén,(több loerö)merre induljak a kasztnival.pl ujj bölcsö.azt kiveséztük mennyire macerás a papirmunka+motor+szerelö,ja meg összeségében mennyire drága,nem vagdaloztam itt a szavakkal,meg a verziokkal.csak keresgéltem a megfelelö megoldást.persze hogy drága lessz,tudom.nem is egy hét alatt lesz kész.a dolgot átgondoltam:marad az eredeti motor felujjitva+hengerfej.(ez sem locso)aztán majd pénz függvényében tuning.tehát a lényeg:nem cserélek motort.és köszönöm az épitö hozzászolásokat
Naplózva

06305678912
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4515 Dátum: 2010. február 07. 07:34:47 am »

Lett vagy 100 fotóm a 70-es évek Magyar túraautó versenyeiről, ill. hegyi versenyeiről.

Cserkúti József, Tóth János, Ferjáncz Attila, Herbert Jerich, ...    mondanak ezek a nevek valamit nektek?  huh  Azn Azn Azn

Nesztek pár...

Fel lehetne tenni valami file megosztóra?  Wink
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4516 Dátum: 2010. február 07. 12:58:48 pm »

Hogyan tudnak az m10/s14-ből kihozni 2,6L -es térfogatot?
http://www.racingpowerplant.com/engine_programs.htm shocked

A 2,3 L-ig képben vagyok, addig megoldható s14 alkatrészekből, de mit bővítenek utána? gyártott főtengely?


Mr.V12-nek külön:http://www.racingpowerplant.com/bmw_m70.htm
Itt 6L-es a legnagyobb opció...
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4517 Dátum: 2010. február 07. 13:53:46 pm »

Az evolution 2.5 liter!! s14b25!!
Onnan még az a 100 ccm3 szerintem nem egyszerű,de megoldható....
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 07. 14:11:50 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4518 Dátum: 2010. február 07. 14:11:27 pm »

Köszi!  Akkor +1 dolog, aminek utána kell olvasnom...

Update: közben megtaláltam az infókat:
s14b23
bore: 93.4 stroke: 84 = 2302 cm3

s14b25
bore: 95.5 stroke: 87 = 2493 cm3

Innentől elméleti eszmefuttatás!
Ha furatot 97-re tudja növelni 87-es löket mellett, akkor 2572  cm3 jön ki, 98-nál 2625 cm3  shocked shocked
mindez 100 mm-es hengertávnál...
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 08. 05:16:04 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4519 Dátum: 2010. február 07. 14:51:43 pm »

mint már irtam egyenlöre csak a kasztninál tartok.és a fö kérdés az volt.pl motor csere esetén,(több loerö)merre induljak a kasztnival.pl ujj bölcsö.azt kiveséztük mennyire macerás a papirmunka+motor+szerelö,ja meg összeségében mennyire drága,nem vagdaloztam itt a szavakkal,meg a verziokkal.csak keresgéltem a megfelelö megoldást.persze hogy drága lessz,tudom.nem is egy hét alatt lesz kész.a dolgot átgondoltam:marad az eredeti motor felujjitva+hengerfej.(ez sem locso)aztán majd pénz függvényében tuning.tehát a lényeg:nem cserélek motort.és köszönöm az épitö hozzászolásokat

Két dolgot árulj el.

1. milyen az ujj bölcső? (új bölcső)

2. milyen az,mikor valamit felujjitasz? (felújítva)

Bocsánat,de borzasztó olvasni...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4520 Dátum: 2010. február 07. 19:45:42 pm »

Köszi!  Akkor +1 dolog, aminek utána kell olvasnom...

Update: közben megtaláltam az infókat:
s14b23
bore: 93.4 stroke: 84 = 2302 cm3

s14b25
bore: 95.5 stroke: 87 = 2493 cm3

Ha furatot 97-re tudja növelni 87-es löket mellett, akkor 2572  cm3 jön ki, 98-nál 2625 cm3  shocked shocked
mindez 100 mm-es hengertávnál...

Csalódnod kell, mert nem visel el 2mm-es hengerfalat...főként a tömítés nem!! De szerintem a 97 is kizárt!
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4521 Dátum: 2010. február 07. 19:46:34 pm »

Na jó ..még egy kicsit..



Már tudom mire fogok recskázni este crazy2 crazy2 crazy2
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4522 Dátum: 2010. február 07. 19:48:59 pm »

Hát még az az M12....hűha! Hol lehetnek most ezek??
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4523 Dátum: 2010. február 07. 19:54:08 pm »

Hát még az az M12....hűha! Hol lehetnek most ezek??



A kohóban Evil >:DM70-et öntöttek belőlük Evil Evil Evil Evil!
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4524 Dátum: 2010. február 07. 20:00:40 pm »


A kohóban Evil >:DM70-et öntöttek belőlük Evil Evil Evil Evil!
Fúúúú, ezért még számolunk!!!
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4525 Dátum: 2010. február 07. 21:52:11 pm »

Fúúúú, ezért még számolunk!!!



 2funny 2funny 2funny
Akkor már nem viszel egy kört a versenygéppel coolsmiley coolsmiley 54 54 621 621?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mpower
Vendég
« Válasz #4526 Dátum: 2010. február 07. 21:56:01 pm »

Na jó ..még egy kicsit..





Jó képek!
Vajon ezek a gépek hova lettek ? Cry
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4527 Dátum: 2010. február 07. 22:32:14 pm »

Gyűjtőkhöz vándoroltak...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #4528 Dátum: 2010. február 08. 03:45:22 am »

Uraim ránntásra!!!


http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://lh4.ggpht.com/_mPCdMdJftIE/SM9mH8QhJZI/AAAAAAAAABk/ffKf0b6MtTY/s160/interag.jpg&imgrefurl=http://picasaweb.google.com/laciur58/HegyiVerseny70EsVek&usg=__-lSBiXuniVo5QOO9KwA5EXSDyRQ=&h=115&w=160&sz=5&hl=hu&start=6&itbs=1&tbnid=1aRJ6k_F6fc7fM:&tbnh=70&tbnw=98&prev=/images%3Fq%3Dinterag%26gbv%3D2%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26sa%3DG

Neki köszönjétek Wink   
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4529 Dátum: 2010. február 08. 05:15:13 am »

Csalódnod kell, mert nem visel el 2mm-es hengerfalat...főként a tömítés nem!! De szerintem a 97 is kizárt!
az utolsó 2 csak elméleti érték, amiket én számoltam,miközben találgattam, hogy tudtak még növelni rajta... A tömítés problémásságával tisztában vagyok...
Akkor hol találtak még 1 decit abban a motorban... 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!