CápaBMW fórum
2024. április 28. 10:31:41 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2326927 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4530 Dátum: 2010. február 08. 07:30:20 am »

az utolsó 2 csak elméleti érték, amiket én számoltam,miközben találgattam, hogy tudtak még növelni rajta... A tömítés problémásságával tisztában vagyok...
Akkor hol találtak még 1 decit abban a motorban... 


Annó kiterjedt levelezést folytattam velük,odaát nem gond gyártatni bármilyen főtengelyt,a V12-höz 4500$-ért mérik a 6.0l-hez való löketűt,ez így soknak tűnik,de odaát egy a szakmámban melózó V12 fannak kb 3heti fizu......az ottani V8-akhoz az átépítő készletekben a hosszabb löketű főtengely kb ennek a harmada,szóval az M10-hez is kb ennyi lehet~1000-1200$ max,ő ennyiért adja,de ő is úgy gyártatja valahol,ha találnánk odaát egy műhelyt aki ilyesmit gyárt,szerintem 6-800$-ból kijönne.
Ugyanígy lehet az M30 is 4.0l,szerintem.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4531 Dátum: 2010. február 08. 07:38:35 am »



Neki köszönjétek Wink   
[/quote]

A legtöbb kép az Autóversenyzők című 1981-es magyar dokumentum filmből van ollózva, remek, hogy kikockázták, így részletesebb betekintést enged.
Köszi!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
bmw02

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



« Válasz #4532 Dátum: 2010. február 08. 09:04:17 am »

A képek mellé:http://www.lepoldsportvideo.hu/index.php?a=static&w=balint_arpad
Visegrád,Népliget stb.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4533 Dátum: 2010. február 08. 09:26:43 am »

Annó kiterjedt levelezést folytattam velük,odaát nem gond gyártatni bármilyen főtengelyt,a V12-höz 4500$-ért mérik a 6.0l-hez való löketűt,ez így soknak tűnik,de odaát egy a szakmámban melózó V12 fannak kb 3heti fizu......az ottani V8-akhoz az átépítő készletekben a hosszabb löketű főtengely kb ennek a harmada,szóval az M10-hez is kb ennyi lehet~1000-1200$ max,ő ennyiért adja,de ő is úgy gyártatja valahol,ha találnánk odaát egy műhelyt aki ilyesmit gyárt,szerintem 6-800$-ból kijönne.
Ugyanígy lehet az M30 is 4.0l,szerintem.

Így van, a löket visz mindent. Van nálam egy főtengely ami már 92-es dugóval is tudja a 2.5-öt. Talán egyszer megépül, de most nincs kedvem fúrni-faragni. Előrre látom mennyi szopással járna, ráadásul egyedi hajtókarok is kellenének, szóval egy vagyon. Volt 2 db "vastag" blokkom, egyet eladtam, megvették volna a másikat is, de mondtam, azt semmi pénzért, öreg napjaimra marad, amikor majd borzalom M10-et csinálok belőle.
Naplózva
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #4534 Dátum: 2010. február 08. 15:18:52 pm »

A legtöbb kép az Autóversenyzők című 1981-es magyar dokumentum filmből van ollózva, remek, hogy kikockázták, így részletesebb betekintést enged.
Köszi!
Ha még nem látta volna valaki, itt megnézheti! Alapműveltség része nálam.
http://video.racing.hu/VideoItem.aspx?viID=1000095267&findPhrase=autoversenyzok
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4535 Dátum: 2010. február 08. 18:05:27 pm »

Így van, a löket visz mindent. Van nálam egy főtengely ami már 92-es dugóval is tudja a 2.5-öt. Talán egyszer megépül, de most nincs kedvem fúrni-faragni. Előrre látom mennyi szopással járna, ráadásul egyedi hajtókarok is kellenének, szóval egy vagyon. Volt 2 db "vastag" blokkom, egyet eladtam, megvették volna a másikat is, de mondtam, azt semmi pénzért, öreg napjaimra marad, amikor majd borzalom M10-et csinálok belőle.
Ahhoz a vastaghoz van közünk?  Tongue
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4536 Dátum: 2010. február 08. 18:07:58 pm »


Neki köszönjétek Wink   


A legtöbb kép az Autóversenyzők című 1981-es magyar dokumentum filmből van ollózva, remek, hogy kikockázták, így részletesebb betekintést enged.
Köszi!
Azért ez így nem igaz. Cserkúti 6-osa pl. nincs is a filmben.  Nem sok van belőle ollózva  Wink

De nem okoskodom, nélküled egy kis tudatlan pisis lennék, Mike nélkül meg elsorvadnánk és éhen halnánk!  Evil

Alapmű!!! Az 1. es számot viseli a dvd-im között  Wink
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4537 Dátum: 2010. február 08. 19:33:31 pm »

Azért ez így nem igaz. Cserkúti 6-osa pl. nincs is a filmben.  Nem sok van belőle ollózva  Wink

De nem okoskodom, nélküled egy kis tudatlan pisis lennék, Mike nélkül meg elsorvadnánk és éhen halnánk!  Evil

Alapmű!!! Az 1. es számot viseli a dvd-im között  Wink
Azt írtam, hogy a képek nagy része, van onnan ollózva. Nézd meg a filmet jobban ott van a Kövesdán 6-osa, akkor már épült a Cserkutié is. Mindig ott folyattam a nyálam a Cserkutiék keritésénél kis koromban.
Kis pisis!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4538 Dátum: 2010. február 08. 19:38:54 pm »

Ahhoz a vastaghoz van közünk?  Tongue

Nincs! Mindkettő a keleti blokkból érkezett!! A vastag a falára értendő!! Csak a b20-asoké vastag, független attól, hogy a furat megeggyezik a b18-al.
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4539 Dátum: 2010. február 08. 20:04:47 pm »

Nincs! Mindkettő a keleti blokkból érkezett!! A vastag a falára értendő!! Csak a b20-asoké vastag, független attól, hogy a furat megeggyezik a b18-al.


Bálintéra értettem.. abból lett?
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4540 Dátum: 2010. február 08. 20:41:22 pm »

Bálintéra értettem.. abból lett?

Ja igen, az volt a 3. De az nem csak blokk volt, az komplett motor. A 2.5-höz van már tök más HF-em is.Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4541 Dátum: 2010. február 08. 20:51:24 pm »

Ja igen, az volt a 3. De az nem csak blokk volt, az komplett motor. A 2.5-höz van már tök más HF-em is.Smiley



De létezett gyári M10B23 is amerikának nem? huh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4542 Dátum: 2010. február 08. 21:20:32 pm »


De létezett gyári M10B23 is amerikának nem? huh

..."Hallottam hírét Fehérló fiának".. smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4543 Dátum: 2010. február 08. 21:26:34 pm »

..."Hallottam hírét Fehérló fiának".. smiley


Lehet ők eleve ebből dolgoznak,és innen már nincs olyan messze a 2.6 Roll Eyes Cool.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4544 Dátum: 2010. február 08. 22:25:48 pm »


Lehet ők eleve ebből dolgoznak,és innen már nincs olyan messze a 2.6 Roll Eyes Cool.

De mire mész vele??? Semmivel nem vagy előbbrébb!!
Adott egy blokk, ahol a furatáv miatt meg vagy lőve. Max kb 95 esetleg nagyon neccesen 96mm. Innentől kezdve csak a löketet tudod növelni. Ennyi. Az hogy 2.3 -ról indulsz, nem jelent semmit, úgy is másik főtengely kell. Sok-sok pénz:(
Naplózva
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #4545 Dátum: 2010. február 11. 13:09:57 pm »

Üdv!
Elnézést az amatőr kérdésért!
M10B20:  Mekkora a max. olajnyomás, hová kell beszerelni az olajnyomás és az olaj hőmérséklet szondát?
Naplózva

tel.sz.:06209163620
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4546 Dátum: 2010. február 11. 16:48:25 pm »

De létezett gyári M10B23 is amerikának nem? huh
Azt mibe tették gyárilag?
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4547 Dátum: 2010. február 11. 16:50:21 pm »

Üdv!
Elnézést az amatőr kérdésért!
M10B20:  Mekkora a max. olajnyomás, hová kell beszerelni az olajnyomás és az olaj hőmérséklet szondát?
Szigorúan magánvéleményként: az olajnyomás-jeladót a gyújtásoszlop mellé a gyári olajgombával párhuzamosan, a hőfokadót a karter oldalába.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4548 Dátum: 2010. február 11. 16:58:04 pm »

Vagy hőgombát még az olajszűrőházhoz teszik.

M10B23? Főleg ámerikai piacos, nagyon korai E12-k. Olyan, mint Columbo felesége. Tudja mindenki,hogy van,de senki sem látta még Smiley
Az adatokból csak annyi,hogy az injektoros tudott 140 lovat.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4549 Dátum: 2010. február 11. 17:21:52 pm »

Jaja. Ügyes esztergályos csinál egy közdarabot az olajszűrőházhoz, abba beépítheted a jeladókat.....meg csőcsatit az oljahűtőhöz:)
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 11. 19:17:48 pm írta collins » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4550 Dátum: 2010. február 11. 19:32:14 pm »

E21 "racsingosítási" folyamat... Brutális lett a gép...

http://www.davidmcintyre.org/rebuild-no.html

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4551 Dátum: 2010. február 11. 20:14:38 pm »

Ötleteket szívesen fogadnék új hűtő beépítésére E21-be
kritériumok:
-csak alu
-vastagabb mint 22mm
-utastérből nézve jobb oldalt legyen mindkét cső-kivezetése
-lehetőleg nem (sokkal) nagyobb mint a gyári
Naplózva
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #4552 Dátum: 2010. február 12. 07:50:19 am »

Jaja. Ügyes esztergályos csinál egy közdarabot az olajszűrőházhoz, abba beépítheted a jeladókat.....meg csőcsatit az oljahűtőhöz:)

Köszi!
Max. nyomás mennyi szokott lenni?
Naplózva

tel.sz.:06209163620
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4553 Dátum: 2010. február 12. 08:31:24 am »

Mitya:

http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/olaszuro_csatlakozo_adapter_rakothetsz_olajhot-nyomast_

http://www.xxltuningclub.hu/

Esetleg kedvenc boltunk:  Cheesy Grin

http://www.homasita.hu/index.php?modul=2&kat=of
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 12. 11:45:10 am írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #4554 Dátum: 2010. február 12. 12:31:31 pm »



Danke-danke!!
Naplózva

tel.sz.:06209163620
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4555 Dátum: 2010. február 12. 13:18:52 pm »

Ötleteket szívesen fogadnék új hűtő beépítésére E21-be
kritériumok:
-csak alu
-vastagabb mint 22mm
-utastérből nézve jobb oldalt legyen mindkét cső-kivezetése
-lehetőleg nem (sokkal) nagyobb mint a gyári

Renault Super 5


* NT0821Y368.jpg (34.28 KB, 909x529 - megtekintve 543 alkalommal.)
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4556 Dátum: 2010. február 12. 22:54:26 pm »

Ha még nem lett volna........ Roll Eyes Cool

http://www.youtube.com/watch?v=SrJQ1c7lwFA#
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #4557 Dátum: 2010. február 13. 00:00:01 am »

Ötleteket szívesen fogadnék új hűtő beépítésére E21-be
kritériumok:
-csak alu
-vastagabb mint 22mm
-utastérből nézve jobb oldalt legyen mindkét cső-kivezetése
-lehetőleg nem (sokkal) nagyobb mint a gyári

Van egy ordasnagy Nissens katalógus nálam, ha gondolod szívesen kölcsönadom!  Wink
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4558 Dátum: 2010. február 13. 14:48:51 pm »

Azt a fűzfán fütyülő rézangyalát Evil,szigorú a gép,veszi a lapot rendesen,kiváncsi lennék,hogy szedi a talpát tuer 987 974 408 409 icon_swoon 25.
Ha ilyet látok,mindig úgy érzem,megérné legalizálni egy 350i-t,persze ehhez kiterjedt Szaúdi rokonság kellene. undecided

http://www.youtube.com/watch?v=AiW-imELhGk&feature=related#
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4559 Dátum: 2010. február 14. 19:38:22 pm »

Van egy ordasnagy Nissens katalógus nálam, ha gondolod szívesen kölcsönadom!  Wink
Tegnap végignyálaztam...majd kigüvedt a szemem Shocked Malacpasszát benzinesé jónak tűnik, de majd kiderül.
Zolka! Tudnál valami cikkszámot??
Naplózva
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!