CápaBMW fórum
2024. április 26. 17:57:15 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2325913 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4620 Dátum: 2010. február 27. 16:15:09 pm »

Az e23-asban is 3hp22-es van,de annak nincs olajhűtője...Én is az 524td hűtőjét ajánlanám motorolaj hűtésére..
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 27. 16:16:07 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4621 Dátum: 2010. február 27. 16:42:59 pm »

Minden automatának van olajhűtője, vagyis olaj motorhőmérsékleten tartója.

Lényeg majdnem lemaradt. A vízhűtőbe (ahol van az automata "hőmérsékleten tartója") ,oda nagyon nem kéne beküldeni a motorolajat.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4622 Dátum: 2010. február 27. 16:45:59 pm »



úgyértettem,hogy külön nincs neki..
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 27. 16:47:21 pm írta Miki 24V » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4623 Dátum: 2010. február 27. 16:47:53 pm »

Külön egyiknek sincs Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #4624 Dátum: 2010. február 27. 19:54:43 pm »

Idézet
Szerintem az igazság közel félúton van.
A gátlók legnagyobb része (most ne beszéljünk az extrém drag és extrém driftről, csak utca, rally, pálya, stb) nem túl sok erőt tud elviselni összenyomásra, főként, mert nem ez a feladata. Tény hogy egy komolyabb gátló elég sokat tud javítani, főleg a teherváltások során fellépő dőlöngélés ellen, de egy hosszú, nyújtott kanyarban csak a rugó képes megtartani a kocsit.
Steam
Értem, hogy nem túl jó a kőkemény futómű rallyra, de a Tiéd így ránézésre szerintem puhább a kelleténél. Nekem sem áll mint a cövek, elbillen, de nem vészesen. Te tudod, nekem volt szerencsém megtapasztali ezt-is, azt-is. Nekem most is inkább pattogjon el néha, mint az elnyúlás. És most az almát, az almával hasonlítottam össze: két E21, mindkettő rallyn megy, nagyjából azonos motor és egyéb súllyal. Pár kép, hogy milyen volt és milyen most. Én az utóbbit választom.

Ami most a kocsiban van, az az esztergom rallin ment. A dobálós, fényes aszfaltos szakaszokon jó volt, a magassággal kellett volna még játszani.
Simább aszfaltra, szlalomra keményebb rugó kell. Sajna a szabályok szerint nem lehet 60-as rugót meg menetes szárat használni, nehezebb az állítgatás.
Ízlések és pofonok, amikor a 325i-t állítottam, nekem inkább billegjen egy kicsit, mint pattogjon.
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4625 Dátum: 2010. február 28. 07:54:59 am »

Szerintem az igazság közel félúton van.
A gátlók legnagyobb része (most ne beszéljünk az extrém drag és extrém driftről, csak utca, rally, pálya, stb) nem túl sok erőt tud elviselni összenyomásra, főként, mert nem ez a feladata. Tény hogy egy komolyabb gátló elég sokat tud javítani, főleg a teherváltások során fellépő dőlöngélés ellen, de egy hosszú, nyújtott kanyarban csak a rugó képes megtartani a kocsit.
Steam
Értem, hogy nem túl jó a kőkemény futómű rallyra, de a Tiéd így ránézésre szerintem puhább a kelleténél. Nekem sem áll mint a cövek, elbillen, de nem vészesen. Te tudod, nekem volt szerencsém megtapasztali ezt-is, azt-is. Nekem most is inkább pattogjon el néha, mint az elnyúlás. És most az almát, az almával hasonlítottam össze: két E21, mindkettő rallyn megy, nagyjából azonos motor és egyéb súllyal. Pár kép, hogy milyen volt és milyen most. Én az utóbbit választom.

Szerintem nem jó az összehasonlítás, mert nem ugyanaz a kanyar.  Evil
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4626 Dátum: 2010. február 28. 15:12:58 pm »

Szerintem nem jó az összehasonlítás, mert nem ugyanaz a kanyar.  Evil
S nem u.a. az autó  Cheesy

Én, ha nagyon törném magam tuti szereznék négy hayabusa vagy gsxr 1100 első villaszárat!   Benne a gátló ,gyárilag húzó - nyomó csillapítás állítással. Én is úgy állítom be ahogy akarom az enyémet. Ha kell gyorsan lekoppan ,lassan jön föl, vagy lassan, de gyorsan jön fel a határok végtelenek. Most fejből nem tom, de vagy 17 fokozat van alul, ill. felül.
Az olaj áramlás keresztmetszetével tudsz játszani, ennyi.  Ha meg még úgy is puha, jöhet bele a 15w-s ahogy én is tettem.
Én így csinálnám, persze én más vagyok, meg más pályán mozgok. Abból indulok ki ami van és amit ismerek.  
Krómszárat megtartanám a gátlókkal, alulra meg esztergáltatnék egy új foglalatot, mint boge, állítható rugótányérral. Majd össze.
Egy 1 tonnás autót bőven kiszolgálnának, már csak a gyári csillapítóméretből kiindulva, mi szerintem elég röhej  undecided  A 328-nál én ilyesmin töröm a buksim. Persze ,akkor pofázzak, ha megy , kész, működik.   Ok.
Amit kitaláltam eddig azt meg is valósítottam, ez sem olyan lehetetlen, csak elszántság kérdése meg aktualitás.

A hátsónál még levegővel is rábírok tölteni, ha kell  Wink  Ott is állítható a húzó, nyomó csillapítás. 
Jelenleg épp szétszedve a tartály. A kis kotonba megy a levegő, körülötte az oil!  Azn


* Resize of DSC_4105.JPG (109.37 KB, 800x531 - megtekintve 808 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 28. 15:18:24 pm írta Indy » Naplózva
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #4627 Dátum: 2010. március 01. 17:54:05 pm »

tudom nem  sm_68 de vhogy még is csak ide tartozik,no Cool angel
gondolom sokaknak ismerős lesz aa neve smiley

http://www.youtube.com/watch?v=ASb49fyRJ2U&feature=related#
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4628 Dátum: 2010. március 01. 20:11:45 pm »

Ez inkább idevaló,nem bírom megunni ahogy a béby six köhhent,besz@rás! burnrubber 408 409 430


http://www.youtube.com/watch?v=61G8uQr18Qc#
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4629 Dátum: 2010. március 01. 20:50:05 pm »

Rögvest befosok!! Köszz Mr.! 408 408 408
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4630 Dátum: 2010. március 01. 20:54:26 pm »

 25 icon_razz icon_slyuni burnrubber
Naplózva

Bence
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4631 Dátum: 2010. március 01. 21:28:20 pm »

Rögvest befosok!! Köszz Mr.! 408 408 408

Straight six forever!!!!!!!!!!! smiley smiley angel angel(may little v12 1075)

« Utoljára szerkesztve: 2010. március 01. 21:35:41 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4632 Dátum: 2010. március 01. 21:30:02 pm »

Straight six forever!!!!!!!!!!! smiley smiley angel angel(may little v12 1075)
BoomSmilie_anim sm33 knuppel2 842 tickedoff eusa_naughty 1561 1566 BoomSmilie_anim
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4633 Dátum: 2010. március 01. 22:04:20 pm »

Ha más nem, de az ára meggyőző:)
De nekem más része is meggyőző:)
http://www.race-cars.com/carsold/bmw/1246923913/1246923913pp.htm
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4634 Dátum: 2010. március 01. 22:09:09 pm »

Ha más nem, de az ára meggyőző:)
De nekem más része is meggyőző:)
http://www.race-cars.com/carsold/bmw/1246923913/1246923913pp.htm

Úha, kevés lesz a vastagszáras Bilstein, kezdhetem jobban átalakítani:))) Az AC Schnitzer ültetés kizárva, ma megnéztem az autó alját, középen összevissza van gyűrve a hővédő lemez, ahogy leér a garázsfelhajtón Sad
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #4635 Dátum: 2010. március 04. 09:59:32 am »

Oké, hogy 635, de mitől szól így?Huh
A hengerenkénti pillangósok szólnak így airboxal, de erről a kocsiról nem találtam infót, pedig nekem is ilyen KELL!  Tongue
Frankón mintha M5 motor lenne benne!

http://www.youtube.com/watch?v=IRX5qhf6hoE&feature=related#

http://www.youtube.com/watch?v=3IZHFyCjr_s&feature=related#

Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4636 Dátum: 2010. március 04. 20:24:36 pm »

Oké, hogy 635, de mitől szól így?Huh
A hengerenkénti pillangósok szólnak így airboxal, de erről a kocsiról nem találtam infót, pedig nekem is ilyen KELL!  Tongue
Frankón mintha M5 motor lenne benne!

http://www.youtube.com/watch?v=IRX5qhf6hoE&feature=related#

http://www.youtube.com/watch?v=3IZHFyCjr_s&feature=related#



Szerintem töltött,a második videón hallani az alapjáratom,hogy,durva tengely van benne,de nagyon teker a kanyarokban,szemre 18-19"-os slickeken,ehhez kéne vagy 400+le,de inkább több,szívóban ezt nehéz kicsikarni az M30-ból,még az M88-ból is,szerintem.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4637 Dátum: 2010. március 04. 20:34:37 pm »

Szerintem töltött,a második videón hallani az alapjáratom,hogy,durva tengely van benne,de nagyon teker a kanyarokban,szemre 18-19"-os slickeken,ehhez kéne vagy 400+le,de inkább több,szívóban ezt nehéz kicsikarni az M30-ból,még az M88-ból is,szerintem.

szerintem pedig ez szívó.
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4638 Dátum: 2010. március 04. 20:39:47 pm »

Hangjából ítélve, szívóra voksolnék  Wink
Naplózva

70/627-5355
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4639 Dátum: 2010. március 04. 21:01:42 pm »

Khmmm,szándékosan nem turbóst írtam Smiley,hanem töltöttet,vagyis maradt a hatleömlő,így a szívós hang is,csak van benne erő.


* rotrexek.jpg (31.59 KB, 600x399 - megtekintve 759 alkalommal.)

* A-S-A.jpg (96.05 KB, 640x545 - megtekintve 637 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 04. 21:12:24 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4640 Dátum: 2010. március 04. 21:04:07 pm »

Khmmm,szándékosan nem turbóst írtam Smiley,hanem töltöttet,vagyis maradt a hatleömlő,így a szívós hang is,csak van benne erő.

ezt magyarázd el légyszi,mert nemértem  Embarrassed
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4641 Dátum: 2010. március 04. 21:09:06 pm »

Szerintem Széjjeltuningolt szívó m30b35... Ááállat a gép!  shocked Roll Eyes
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4642 Dátum: 2010. március 04. 21:25:22 pm »

Khmmm,szándékosan nem turbóst írtam Smiley,hanem töltöttet,vagyis maradt a hatleömlő,így a szívós hang is,csak van benne erő.

nemhiszem h kompresszoros lenne. amúgy meg akkor süvítene mint az állat,vagy visítana nemde? Roll Eyes
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #4643 Dátum: 2010. március 04. 21:33:21 pm »

Attól ,hogy kompresszoros,nem feltétlenül kell hogy visítson.Ez függ nagyban a kompresszor felépítésétől.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4644 Dátum: 2010. március 04. 21:38:05 pm »

nemhiszem h kompresszoros lenne. amúgy meg akkor süvítene mint az állat,vagy visítana nemde? Roll Eyes

Nem igazán,ezek a radiál(is) kompresszorok attól pöpecek,hogy nincs hangjuk,vagy csak minimális,az utcai használatra szerintem jobb mint a turbós,szépen,lineárisan nő a nyomás,a fordulatszám emelkedésével,nincs késés,hirtelen teljesítmény növekedés,nem kell wg,nem kell turbós leömlő,a tök gyári motorra rápattintod,picit meglököd,0.6-0.8-bár,és indulhat a móka Evil.
Amire te gondolsz az a csavarkompresszor,az sivít mint állat,és-relatíve- több teljesítményt emészt fel mint a radiális,meg nagyobb,ettől,meg,hogy nem csőformájú a kilépő oldal(99%-ban),nehezebb beépíteni egy utcai,hétköznapi autóba.


* kompipi.gif (52.36 KB, 565x458 - megtekintve 763 alkalommal.)

* 1554.jpg (15.61 KB, 300x220 - megtekintve 736 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4645 Dátum: 2010. március 04. 21:44:25 pm »

Ez a V8 pl. kittben megvásárolható kompit kapott,~4500€ az ára,minden van benne,beépítési útmutató,az összes bilincs,csavar,csip,stb,stb,0.4-bárral megy,411le,572nm-t tud.


* M60 K.jpg (36.59 KB, 450x337 - megtekintve 673 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4646 Dátum: 2010. március 04. 21:59:38 pm »

Szerintem töltött,a második videón hallani az alapjáratom,hogy,durva tengely van benne,de nagyon teker a kanyarokban,szemre 18-19"-os slickeken,ehhez kéne vagy 400+le,de inkább több,szívóban ezt nehéz kicsikarni az M30-ból,még az M88-ból is,szerintem.

HÚÚÚ, az a komoly eszmefuttatás  Evil
SZÍVÓ amúgy! Adok én olyan slicket Neked (csak hagyd kint a napon 1 nyárra), hogy 50 lóerővel is így mész keresztbe. Nem lebecsülni akarom a technikát, mert állat, de igazából a sofőr a raj, nem csak a gép.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4647 Dátum: 2010. március 04. 22:06:40 pm »

HÚÚÚ, az a komoly eszmefuttatás  Evil
SZÍVÓ amúgy! Adok én olyan slicket Neked (csak hagyd kint a napon 1 nyárra), hogy 50 lóerővel is így mész keresztbe. Nem lebecsülni akarom a technikát, mert állat, de igazából a sofőr a raj, nem csak a gép.

Egy világ omlott össze bennem Embarrassed.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #4648 Dátum: 2010. március 04. 23:07:58 pm »

Boge!

Ismered a kocsit amúgy?? (szerintem is szívó amúgy)
Mitől zenél ez így? Kb minha 24V M-es hangja lenne nagytengellyel . . .
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4649 Dátum: 2010. március 06. 07:14:14 am »

Boge!

Ismered a kocsit amúgy?? (szerintem is szívó amúgy)
Mitől zenél ez így? Kb minha 24V M-es hangja lenne nagytengellyel . . .

Bakker, nem ismerem, pedig már szana-szét kutattam magamat utána. Anno Begi kb 3 éve dobta a belsős linket, azóta arra recskázok. Tovább kutatok, de tennék is valami tétet a dologra, mondjuk egy rekesz Budweisert.
Sztem a hang alapján (főleg alapjáraton) ez egy M30, tengellyel és valószínűleg komoly fogyókúrán ment át az összes tömeg: lend, alternáló, bódé. Ha valakinek van más linkje is Pepéről, ne tartsa magába.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!