CápaBMW fórum
2024. április 18. 02:24:32 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2320062 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4650 Dátum: 2010. március 06. 07:17:13 am »

Egy világ omlott össze bennem Embarrassed.

Ugyan miért??
Pepe nagyon raj, de Ő a közönségnek autózik. nem megy lassan, de aki siet, az így megy. ..(fele olyan széles úton)

http://www.youtube.com/watch?v=zx5WkXwhIag&feature=player_embedded#

Ügye érzed a különbséget a két vezetési stílus között?? Ha nagyon sietsz, akkor nem tudsz ennyit keresztbe menni. Ja és az M-es motor másképp is szól. Smiley....mindegy hány hengeres, a fordulaton van a hangsúly.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4651 Dátum: 2010. március 06. 07:23:40 am »

Pepe régi kocsija:

http://www.youtube.com/watch?v=GTwkvOIwlm0&NR=1#
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4652 Dátum: 2010. március 06. 08:02:34 am »

A fehér után jött a fekete, kb 2005-2008, most pedig 2009-től már ez van:

www.youtube.com/watch?v=JrsF2G58ZQI
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4653 Dátum: 2010. március 06. 08:05:08 am »

Különben szar ez az ország. Senki sem szereti a rallyt, a BMW-t kifejezetten utálják és azutak is szarok Evil

http://www.videosinifi.com/_jAJZ9XtsMk/jose-juan-torres-subiendo-barlovento.html
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4654 Dátum: 2010. március 06. 08:19:35 am »

Aki únja szóljon:

http://slotadictos.mforos.com/104811/8961042-bmw-635-jose-juan-torres/

Visszatérve az eredeti kérdésre: továbbra is azt mondom, hogy a fehér kocsiban még m30 van, a későbbiekben viszont inkább S38-ra tippelnék. Kár hogy azokról nincs belső videó:(
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 06. 08:50:02 am írta Boge » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4655 Dátum: 2010. március 06. 13:08:04 pm »

Ugyan miért??
Pepe nagyon raj, de Ő a közönségnek autózik. nem megy lassan, de aki siet, az így megy. ..(fele olyan széles úton)

http://www.youtube.com/watch?v=zx5WkXwhIag&feature=player_embedded#

Ügye érzed a különbséget a két vezetési stílus között?? Ha nagyon sietsz, akkor nem tudsz ennyit keresztbe menni. Ja és az M-es motor másképp is szól. Smiley....mindegy hány hengeres, a fordulaton van a hangsúly.

Akkor belőlem sose lenne jó rally sofőr Cheesy Grin,bár attól függ ki milyen profi szinten űzi,az amatőr szinten valószínűleg van helye az ökörködésnek, Cool Cheesy :crazy2:feljebb már a támogatók nem biztos,hogy díjazzák,főleg ha az helyezésekbe kerül! 139 1561
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4656 Dátum: 2010. március 06. 18:44:16 pm »

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=936355


Itt találtam róla infót. Annyi van, hogy ez egy gép által spanyolról angolra fordított szöveg.

ENGINE:
Position: striker longitudinal inclined. Position: striker longitudinal inclined. N. N. Cylinders: 6 online. Cylinders: 6 online. Diameter x career: 93.3 x 84.0 mm. Diameter x career: 93.3 x 84.0 mm. Engine displacement: 3,453 cc. Engine displacement: 3.453 cc. Power tax: 21 HP. Power tax: 21 HP. Matenal block: casting. Matenal Block: casting. Matenal the butt of: aluminum. Matenal the butt of: aluminum. Crankshaft on 7 support with 12 counterweights. Crankshaft on 7 support with 12 counterweights.

CARBURACIÓN: CARBURACIÓN:
Injection system indirect Bosch Motronic with electronically controlled and indirect Bosch Motronic Injection system with electronically controlled and
Court total retention. Court Total Retention. Fuel pump: electric. Fuel Pump: Electric. Air filter: dry paper Air filter: dry paper

DISTRIBUTION: DISTRIBUTION:
Situation valves: 2 per cylinder, forming "roof" 2 to 2. Situation valves: 2 per cylinder, forming "roof" 2 to 2. Command tree cams: for a simple chain link. Command tree cams: for a simple chain link. Drive Valve: direct by the cams through glasses invested, Valve Drive: direct by the cams through glasses invested,

IGNITION: LIGHTING:
Type comprehensive electronic distributor. Type Comprehensive Electronic Distributor. Bosch. Bosch. Control of progress: Electronic Control of progress: Electronic
Bosch scheduled motronic (joint injection). Bosch scheduled motronic (joint injection). Coil: Bosch. Coil: Bosch. Spark plugs: Spark plugs:
8 C A A Champion Champion 8 C

LUBRICATION: LUBRICATION:
Pump: Gear. Pump: Gear. Refrigeration: oil radiator. Refrigeration: Oil Radiator. Total capacity: 6.5 Total capacity: 6.5
Litres. Litres. Oil change: 5.0 lítros Oil change: 5.0 lítros

COOLING: COOLING:
Type: liquid. Type: Liquid. Drag by fan belt with clutch sled by fan belt with clutch
Viscous and electroventilador speeds of 2 Circuit airtight: yes. Viscous and electroventilador speeds of 2 Circuit airtight: yes. Capacity Capacity
Total circuit: 12.0 lítros. Total circuit: 12.0 lítros.

PERFORMANCE: PERFORMANCE:
Compression: 12,5:1. Compression: 12,5:1. Power: 320CV DINa rp 7,500 m maximum torque: 34.7 Power: 320CV DINa rp 7500 m maximum torque: 34.7
MKg DIN 6,500 rpm. MKg DIN 6.500 rpm.

TRANSMISSION: TRANSMISSION:

Clutch: Clutch:
Type: monodisco dry diaphragm. Type: monodisco dry diaphragm. Command: Hydraulic autoajustable Command: Hydraulic autoajustable

Changing gears: Changing gears:
N marches forward: 5, all of them synchronized (including M A.). N marches forward: 5, all of them synchronized (including M A.). The relations, 3,510:1; 2. " The relations, 3,510:1; 2. "2080:1; 3 1350:1; 1000.1; 5, 0812.1. 2080:1; 3 1350:1; 1000.1; 5, 0812.1.
Group and Group differential and differential
Disposition driving. Disposition driving. Engine and change ahead; medas propulsion rear. Engine and change ahead; medas propulsion rear. Type Type
Group: hipoide tapered. Group: hipoide tapered. Reduction 4.27. Reduction 4.27. Developing end: 31.1 km / h. Developing end: 31.1 km / h.
At 4. And 38.3 km / h in 5 per 1000 rpm. At 4. In 38.3 km / h in 5 per 1000 rpm.

RACK: RACK:
Structure column: self monocoque body. Structure column: self monocoque body.

SUSPENSIONS: SUSPENSIONS:
Front: independent wheels, type McPherson, radio pivotamiento Front: independent wheels, type McPherson, radio pivotamiento
Variable. Variable. Type of spring: helical springs focused telescopic hydraulic dampers, gas. Type of spring: helical springs focused telescopic hydraulic dampers, gas. Torsion stabilizer bar anti Stabilizer anti-torsion bar
Rear: independent wheels thrown arms oblique axis of oscillation. Rear: independent wheels thrown arms oblique axis of oscillation. Type of spring: helical springs of gradual Dampers: Type of spring: helical springs of gradual dampers:
Hydraulic telescopic gas stabilizer bar anti-torque. Hydraulic telescopic gas stabilizer bar anti-torque.

BRAKES: BRAKES:
Circuit Type: two independent diagonally. Circuit Type: two independent diagonally. Attendance. Attendance. Central Hydraulic high pressure (with the servodireccion). Central Hydraulic high pressure (with the servodireccion). Forwards: ventilated discs. Forwards: ventilated discs. Diameter: 345 mm. Diameter: 345 mm. Rear: ventilated discs Diameter: 330 mm. Rear: ventilated discs Diameter: 330 mm.

ADDRESS: ADDRESS:
Type: Recycling ball Desmultiplicación 15,7:1 diameter spin. Type: Recycling ball Desmultiplicación 15,7:1 diameter spin.
11.5 meters. 11.5 meters. Laps flywheel totals 3.05. Laps flywheel totals 3.05. Tree director: articulated with Tree Director: articulated,
Cardánicas flector and two boards. Cardánicas flector and two boards. Servo Hydraulic depressive with the engine speed wheel diameter: 38 cm. Servo Hydraulic depressive with the engine speed wheel diameter: 38 cm.

WHEELS: WHEELS:
Wheels: 16x8 front and 16x9 rear light alloy forged. Wheels: 16x8 front and rear light alloy forged 16x9.
Electrical Electrical Equipment
Voltage. Voltage. 12 volts. 12 volts. Generator alternator Bosch of 1120 W and 80 A. Generator Bosch alternator of 1120 W and 80 A. Battery Battery
90-Ah. 90-Ah.

Fuel Tank Fuel Tank
Status: under the trunk, right. Status: under the trunk, right. Capacity: 120 liters Capacity: 120 liters

BODYWORK: BODYWORK:
Type: coupé Type: coupé
Dimensions Dimensions
Battle: 2.62 M. Battle: 2.62 M. Roads: 1.43 / 1.46 meters (front / rear). Roads: 1.43 / 1.46 meters (front / rear). Length: 4.75 metres. Length: 4.75 metres.
Width: 1.73 metres. Width: 1.73 metres. Height: 1.35 metres. Height: 1.35 metres.

WEIGHT: WEIGHT:
In vacuum, and in running order: 1.300kg. Distribution of weight between the two trains (front / rear): 53.7 / 46.3% (with full deposit, scale). In vacuum, and in running order: 1.300kg. Distribution of weight between the two trains (front / rear): 53.7 / 46.3% (with full deposit, scale).
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4657 Dátum: 2010. március 07. 09:33:27 am »

Köszi Bubó!
Érdekes leírás. Mondhatni ez eldőlt a ccm miatt. A hengerenként 2 szelep is M30-at sejtet ügyebár, de nem hiszem el, hogy nincs egy kép a kocsiról vagy inkább a motortérről, csak akciókép.  wall
Még az a kérdés, hogy most is ez a moci van benne?
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 07. 09:38:25 am írta Boge » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4658 Dátum: 2010. március 07. 22:50:08 pm »

Jókis racsing lehetett:

http://www.cronometrocero.com/index.php?id=160
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4659 Dátum: 2010. március 08. 08:58:48 am »

Akkor belőlem sose lenne jó rally sofőr Cheesy Grin,bár attól függ ki milyen profi szinten űzi,az amatőr szinten valószínűleg van helye az ökörködésnek, Cool Cheesy :crazy2:feljebb már a támogatók nem biztos,hogy díjazzák,főleg ha az helyezésekbe kerül! 139 1561

Továbbra is azt mondom, hogy attól nem vagyok raj, ha 200m gyorsúszáson elkezdek pillangózni. Lehet, hogy gyönyörűen pillangózom, meg az is lehet, hogy üde színfolt vagyok a szürke gyorsúszók között, de akkor sem vagyok oda való. Ha jól látom hegyi felfutásról van szó, szóval szép. szép, de rohadtul eltévesztette a pályát. Mindegy, lehet, hogy én vagyok túl konzervatív.

Amúgy jól megy és gyönyörű az autó hangja is.
Naplózva

Főmordor.
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4660 Dátum: 2010. március 08. 09:14:47 am »

Köszi Bubó!
Érdekes leírás. Mondhatni ez eldőlt a ccm miatt. A hengerenként 2 szelep is M30-at sejtet ügyebár, de nem hiszem el, hogy nincs egy kép a kocsiról vagy inkább a motortérről, csak akciókép.  wall
Még az a kérdés, hogy most is ez a moci van benne?
A bejegyzés 2008 februári. Akkor talán a fekete lesz, ahogy írtad.
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4661 Dátum: 2010. március 08. 14:35:20 pm »

Továbbra is azt mondom, hogy attól nem vagyok raj, ha 200m gyorsúszáson elkezdek pillangózni. Lehet, hogy gyönyörűen pillangózom, meg az is lehet, hogy üde színfolt vagyok a szürke gyorsúszók között, de akkor sem vagyok oda való. Ha jól látom hegyi felfutásról van szó, szóval szép. szép, de rohadtul eltévesztette a pályát. Mindegy, lehet, hogy én vagyok túl konzervatív.

Amúgy jól megy és gyönyörű az autó hangja is.

szerintem túl konzervatív vagy Tongue
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
VA E21
Vendég
« Válasz #4662 Dátum: 2010. március 09. 21:53:48 pm »

Továbbra is azt mondom, hogy attól nem vagyok raj, ha 200m gyorsúszáson elkezdek pillangózni. Lehet, hogy gyönyörűen pillangózom, meg az is lehet, hogy üde színfolt vagyok a szürke gyorsúszók között, de akkor sem vagyok oda való. Ha jól látom hegyi felfutásról van szó, szóval szép. szép, de rohadtul eltévesztette a pályát. Mindegy, lehet, hogy én vagyok túl konzervatív.

Amúgy jól megy és gyönyörű az autó hangja is.

Ki nem szarja le! Érte még ki is mennék egy versenyre. Kevés az ilyen ember.    

Nem tök mindegy mit csinál? Fel nem tartja a többieket, pályát nem rongálja.  

Konzervatív vagy!  Befőttbe veled!  Cheesy

Inkább ő ,mint egy rakat Citroen saxo, fiat tipo és más hulladékok, mik indulnak ott.
Azt is megkockáztatom ,hogy a tömeg nagyobb része miatta vándorol ki!  Wink
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4663 Dátum: 2010. március 10. 07:36:23 am »

Ki nem szarja le! Érte még ki is mennék egy versenyre. Kevés az ilyen ember.     

Nem tök mindegy mit csinál? Fel nem tartja a többieket, pályát nem rongálja. 

Konzervatív vagy!  Befőttbe veled!  Cheesy

Inkább ő ,mint egy rakat Citroen saxo, fiat tipo és más hulladékok, mik indulnak ott.
Azt is megkockáztatom ,hogy a tömeg nagyobb része miatta vándorol ki!  Wink

Értem, tehát egyedül miatta kimész egy versenyre és végignézed a 150db saxot és tipot, hogy aztán megnézd őt 2-szer, ahelyett, hogy kimennél egy olyan versenyre, ahol 150 olyan megy, mint ő és max 2db saxo és tipo ... logikus. Cheesy Látom már nálad hatottak a celebek főzni tanulnak kategóriájú műsorok, te is azt hiszed, ha az a jó, ha a táncos, főz, a szakács énekel, az énekes meg táncol. Cheesy

Egyébként egy hegyi felfutáson sokkal komolyabb autók vannak, mint saxo és tipo, habár van olyan is, ez tény. Amúgy ha valakinek tetszik, hogy hegyi versenyen driftel valaki, annak nagyon ajánlanék egy murvás rallyversenyt, mondjuk finnt, nem lenézve ezzel egy driftet vagy hegyit.
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4664 Dátum: 2010. március 17. 16:19:37 pm »

Na,ez itt egy milyen motor,milyen alkatrésze? icon_razz 430 987 coolsmiley coolsmiley 1075


* Szijjtárcsa.JPG (32.74 KB, 512x384 - megtekintve 608 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4665 Dátum: 2010. március 17. 16:43:29 pm »

V12 kompresszor szíjhajtása a főtengelyen?  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4666 Dátum: 2010. március 17. 17:16:12 pm »

Na,ez itt egy milyen motor,milyen alkatrésze? icon_razz 430 987 coolsmiley coolsmiley 1075
Ez így messziről inkább egy szárazkarteres rendszerhez való küső olajszivattyú hajtásának néz ki... szerintem
A járgány meg középmotoros, ha a kormánymű ennyivel a motor előtt van, így valami Z sorozatú dologra gondolnék sor6 motorral. (feltéve, hogy gyári konstrukció, és üzemi elhelyezés látható a képen...)
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4667 Dátum: 2010. március 17. 21:29:57 pm »

Ez így messziről inkább egy szárazkarteres rendszerhez való küső olajszivattyú hajtásának néz ki... szerintem
A járgány meg középmotoros, ha a kormánymű ennyivel a motor előtt van, így valami Z sorozatú dologra gondolnék sor6 motorral. (feltéve, hogy gyári konstrukció, és üzemi elhelyezés látható a képen...)

Természetesen M70,2kompresszorral,és kis volvó kasztniban van.


* Szijjtárcsa 1.JPG (48.25 KB, 512x384 - megtekintve 723 alkalommal.)

* Szijjtárcsa 2.JPG (52.84 KB, 512x384 - megtekintve 735 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4668 Dátum: 2010. március 17. 21:34:55 pm »

Beteges  Cheesy  Grin  Evil
Naplózva

70/627-5355
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4669 Dátum: 2010. március 17. 21:47:55 pm »

Beteges  Cheesy  Grin  Evil

Skandináv Wink,a két kompi szerintem sem indokolt,inkább csak optika,ilyen csavarkompit inkább egyet-de jó nagyot-tennék középre,persze karbival,vagy egy radiálist valahová egy oldalra,így sok hely felszabadulna,és súlyban is jobb lenne,bár ez itt nem hinném,hogy megbiggyenne 20-30 kilótól. Cool Roll Eyes Shocked Evil
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4670 Dátum: 2010. március 17. 22:15:13 pm »

Természetesen M70,2kompresszorral,és kis volvó kasztniban van.

mindig felhozod itt a kompresszort,nekem meg mindig eszembejut hogy dekéne egy kompresszoros ix,csak baromi távol állok tőle  Sad
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4671 Dátum: 2010. március 17. 22:53:01 pm »

mindig felhozod itt a kompresszort,nekem meg mindig eszembejut hogy dekéne egy kompresszoros ix,csak baromi távol állok tőle  Sad

Bocs,de az nem az én hibám Embarrassed.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4672 Dátum: 2010. március 17. 23:49:32 pm »

Bocs,de az nem az én hibám Embarrassed.

szóval se mondtam Smiley
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4673 Dátum: 2010. március 18. 17:14:36 pm »

Természetesen M70,2kompresszorral,és kis volvó kasztniban van.
de az olajszivattyút eltaláltam!  Cool
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4674 Dátum: 2010. március 19. 07:27:54 am »

http://www.youtube.com/watch?v=hHHKioWGnzI&feature=player_embedded#
Naplózva

Főmordor.
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4675 Dátum: 2010. március 20. 17:01:25 pm »

E21 323i Azért ez m20-al a gyomrában sem tolja az orrát.  shocked Azn

http://www.myvideo.de/watch/6039662/Bergrennen_Eichenbuehl_2008_BMW_E21
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4676 Dátum: 2010. március 20. 19:39:31 pm »

E21 323i Azért ez m20-al a gyomrában sem tolja az orrát.  shocked Azn

http://www.myvideo.de/watch/6039662/Bergrennen_Eichenbuehl_2008_BMW_E21

viszont ezt nem Végh Dávid vezeti,aki egy állat Evil
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4677 Dátum: 2010. március 21. 15:43:29 pm »

E21 323i Azért ez m20-al a gyomrában sem tolja az orrát.  shocked Azn

http://www.myvideo.de/watch/6039662/Bergrennen_Eichenbuehl_2008_BMW_E21
Kicsit gáz, hogy még vizes aszfalton sem megy keresztben. Komolytalan versenyzőnek tűnik.  Wink
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4678 Dátum: 2010. március 21. 22:13:23 pm »

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=936355


Itt találtam róla infót. Annyi van, hogy ez egy gép által spanyolról angolra fordított szöveg.

ENGINE:
Position: striker longitudinal inclined. Position: striker longitudinal inclined. N. N. Cylinders: 6 online. Cylinders: 6 online. Diameter x career: 93.3 x 84.0 mm. Diameter x career: 93.3 x 84.0 mm. Engine displacement: 3,453 cc. Engine displacement: 3.453 cc. Power tax: 21 HP. Power tax: 21 HP. Matenal block: casting. Matenal Block: casting. Matenal the butt of: aluminum. Matenal the butt of: aluminum. Crankshaft on 7 support with 12 counterweights. Crankshaft on 7 support with 12 counterweights.

CARBURACIÓN: CARBURACIÓN:
Injection system indirect Bosch Motronic with electronically controlled and indirect Bosch Motronic Injection system with electronically controlled and
Court total retention. Court Total Retention. Fuel pump: electric. Fuel Pump: Electric. Air filter: dry paper Air filter: dry paper

DISTRIBUTION: DISTRIBUTION:
Situation valves: 2 per cylinder, forming "roof" 2 to 2. Situation valves: 2 per cylinder, forming "roof" 2 to 2. Command tree cams: for a simple chain link. Command tree cams: for a simple chain link. Drive Valve: direct by the cams through glasses invested, Valve Drive: direct by the cams through glasses invested,

IGNITION: LIGHTING:
Type comprehensive electronic distributor. Type Comprehensive Electronic Distributor. Bosch. Bosch. Control of progress: Electronic Control of progress: Electronic
Bosch scheduled motronic (joint injection). Bosch scheduled motronic (joint injection). Coil: Bosch. Coil: Bosch. Spark plugs: Spark plugs:
8 C A A Champion Champion 8 C

LUBRICATION: LUBRICATION:
Pump: Gear. Pump: Gear. Refrigeration: oil radiator. Refrigeration: Oil Radiator. Total capacity: 6.5 Total capacity: 6.5
Litres. Litres. Oil change: 5.0 lítros Oil change: 5.0 lítros

COOLING: COOLING:
Type: liquid. Type: Liquid. Drag by fan belt with clutch sled by fan belt with clutch
Viscous and electroventilador speeds of 2 Circuit airtight: yes. Viscous and electroventilador speeds of 2 Circuit airtight: yes. Capacity Capacity
Total circuit: 12.0 lítros. Total circuit: 12.0 lítros.

PERFORMANCE: PERFORMANCE:
Compression: 12,5:1. Compression: 12,5:1. Power: 320CV DINa rp 7,500 m maximum torque: 34.7 Power: 320CV DINa rp 7500 m maximum torque: 34.7
MKg DIN 6,500 rpm. MKg DIN 6.500 rpm.

TRANSMISSION: TRANSMISSION:

Clutch: Clutch:
Type: monodisco dry diaphragm. Type: monodisco dry diaphragm. Command: Hydraulic autoajustable Command: Hydraulic autoajustable

Changing gears: Changing gears:
N marches forward: 5, all of them synchronized (including M A.). N marches forward: 5, all of them synchronized (including M A.). The relations, 3,510:1; 2. " The relations, 3,510:1; 2. "2080:1; 3 1350:1; 1000.1; 5, 0812.1. 2080:1; 3 1350:1; 1000.1; 5, 0812.1.
Group and Group differential and differential
Disposition driving. Disposition driving. Engine and change ahead; medas propulsion rear. Engine and change ahead; medas propulsion rear. Type Type
Group: hipoide tapered. Group: hipoide tapered. Reduction 4.27. Reduction 4.27. Developing end: 31.1 km / h. Developing end: 31.1 km / h.
At 4. And 38.3 km / h in 5 per 1000 rpm. At 4. In 38.3 km / h in 5 per 1000 rpm.

RACK: RACK:
Structure column: self monocoque body. Structure column: self monocoque body.

SUSPENSIONS: SUSPENSIONS:
Front: independent wheels, type McPherson, radio pivotamiento Front: independent wheels, type McPherson, radio pivotamiento
Variable. Variable. Type of spring: helical springs focused telescopic hydraulic dampers, gas. Type of spring: helical springs focused telescopic hydraulic dampers, gas. Torsion stabilizer bar anti Stabilizer anti-torsion bar
Rear: independent wheels thrown arms oblique axis of oscillation. Rear: independent wheels thrown arms oblique axis of oscillation. Type of spring: helical springs of gradual Dampers: Type of spring: helical springs of gradual dampers:
Hydraulic telescopic gas stabilizer bar anti-torque. Hydraulic telescopic gas stabilizer bar anti-torque.

BRAKES: BRAKES:
Circuit Type: two independent diagonally. Circuit Type: two independent diagonally. Attendance. Attendance. Central Hydraulic high pressure (with the servodireccion). Central Hydraulic high pressure (with the servodireccion). Forwards: ventilated discs. Forwards: ventilated discs. Diameter: 345 mm. Diameter: 345 mm. Rear: ventilated discs Diameter: 330 mm. Rear: ventilated discs Diameter: 330 mm.

ADDRESS: ADDRESS:
Type: Recycling ball Desmultiplicación 15,7:1 diameter spin. Type: Recycling ball Desmultiplicación 15,7:1 diameter spin.
11.5 meters. 11.5 meters. Laps flywheel totals 3.05. Laps flywheel totals 3.05. Tree director: articulated with Tree Director: articulated,
Cardánicas flector and two boards. Cardánicas flector and two boards. Servo Hydraulic depressive with the engine speed wheel diameter: 38 cm. Servo Hydraulic depressive with the engine speed wheel diameter: 38 cm.

WHEELS: WHEELS:
Wheels: 16x8 front and 16x9 rear light alloy forged. Wheels: 16x8 front and rear light alloy forged 16x9.
Electrical Electrical Equipment
Voltage. Voltage. 12 volts. 12 volts. Generator alternator Bosch of 1120 W and 80 A. Generator Bosch alternator of 1120 W and 80 A. Battery Battery
90-Ah. 90-Ah.

Fuel Tank Fuel Tank
Status: under the trunk, right. Status: under the trunk, right. Capacity: 120 liters Capacity: 120 liters

BODYWORK: BODYWORK:
Type: coupé Type: coupé
Dimensions Dimensions
Battle: 2.62 M. Battle: 2.62 M. Roads: 1.43 / 1.46 meters (front / rear). Roads: 1.43 / 1.46 meters (front / rear). Length: 4.75 metres. Length: 4.75 metres.
Width: 1.73 metres. Width: 1.73 metres. Height: 1.35 metres. Height: 1.35 metres.

WEIGHT: WEIGHT:
In vacuum, and in running order: 1.300kg. Distribution of weight between the two trains (front / rear): 53.7 / 46.3% (with full deposit, scale). In vacuum, and in running order: 1.300kg. Distribution of weight between the two trains (front / rear): 53.7 / 46.3% (with full deposit, scale).

Azért le a kalappal a 320 paci előtt. Viszont ilyen súlyelosztással kétlem, hogy a dobogó lenne a célja.
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #4679 Dátum: 2010. március 21. 22:15:53 pm »

Variácók futóműre:


* kakucs ring 030.JPG (74.45 KB, 800x600 - megtekintve 852 alkalommal.)

* kakucs ring 031.JPG (79.94 KB, 800x600 - megtekintve 854 alkalommal.)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!