CápaBMW fórum
2024. március 29. 06:18:15 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2301222 alkalommal)
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5404


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5070 Dátum: 2011. október 22. 04:36:46 am »

 Smileyhttp://www.youtube.com/watch?v=rK6sr-wWnTA&feature=player_embedded#
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #5071 Dátum: 2011. október 26. 17:03:51 pm »

vannak csúnya esések,főleg az utolsónál undecided

az útvonal Boge számára ismerős lehet,régi salgó rally-s videók

http://www.youtube.com/watch?v=zBfe3HEegME&feature=related#
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5072 Dátum: 2011. október 26. 17:23:18 pm »

Komolyan mondom... Ennyi hülye embert egy rakáson... Aki a kanyar külső ívére, vagy ugrató mögé áll az meg is érdemli... Simán osztanék neki egy Darwin-díjat.  idiot2

De nem 1, nem 2, hanem ottvan ba***eg minimum 50(!) ember, a biztonságos(abb) belső íven meg egy sem...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
bmw02

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



« Válasz #5073 Dátum: 2011. november 01. 11:09:22 am »

Szép napot Urak!
Tanácsot szeretnék kérni:
Melyik a jobb választás?
Kugelfischer+ Schieber vagy
Schieber+ írható elektronika?DTA vagy Vems?
Érdemes költeni az írható elektronikára vagy hagyjam kugellel?

Köszönettel:Viktor
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5074 Dátum: 2011. november 01. 12:22:57 pm »

az írható elektronika sokkal rugalmasabb tud lenni, ezenkívül az elektronikus injektorrendszer egyszerűen elérhető alkatrészekből épül fel, így könnyebben javítható. szerintem...

ellenben a kugelfischer biztosan egyedibb rendszer, arról nem tudok, mekkora erőfeszítéssel lehet javítani vagy hangolni.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5075 Dátum: 2011. november 01. 13:55:13 pm »

Valamint az elektronikával a gyújtást is lehet állítani.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #5076 Dátum: 2011. november 01. 14:30:36 pm »

Az sem elhanyagolható, hogyha 1X veszel egy full írható ECU-t, akkor azt jó eséllyel fel tudod használni egy következő projecthez is!
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5077 Dátum: 2011. november 06. 14:53:47 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=2ydf3YEQ_sg&feature=related#
Naplózva
bancso

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #5078 Dátum: 2011. november 06. 16:16:41 pm »

hát ez más dimenzió,de legalább lesz kinek szurkolnunk sm_68 smiley
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5079 Dátum: 2011. november 09. 07:43:03 am »

E21 dupla stabrúd:

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #5080 Dátum: 2011. november 09. 08:36:14 am »

Hát ezt sem ülteti porig Evil
Egyébként ez így ebben a formában készen van? A lengőkarnál hogy van összefogva a két stabrúd, hogy együtt dolgozzanak, mégse nyírják egymást?  huh
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
pic
Vendég
« Válasz #5081 Dátum: 2011. november 09. 09:27:37 am »

Ugyan Hem! Már megint a kákán is csomót keresel. Cheesy Amúgy bele sem merek gondolni milyen munkát végez ha elakad ez az alkotmány.  Cheesy
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5082 Dátum: 2011. november 09. 19:41:45 pm »

Lehet hülye vagyok,de nem értem miért két kis stabrúd van benne,és nem egy nagy? confused
Ezek itt,minden ki-be rugózáskor elmozdulnak,mármint egymáshoz képest is,nyilvánvalóan a bilincsekben nem tud mozogni,akkor hogyan deformálódik,hová igazodik? shocked sug 974 wall
Meg a két rúd vastagsága,sok helyet foglal,egy,de jó nagy! icon_ok 25
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5083 Dátum: 2011. november 09. 20:17:38 pm »

egy ilyen stabrúd is elég lenne, csak az erőkart kellene csökkenteni  angel
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #5084 Dátum: 2011. november 10. 13:19:54 pm »

Kicsit visszás nekem ez az egész koncepció.

Minőségi gátló.
"Fos" gyári fékmunkahenger, gumicsővel gyári csatlakozási pontokkal, mikor adott lenne sz.tem már a fémfékcső.
Nagyobb tárcsafék? Nem kéne?

Ez a dupla stabrúd pedig ötletes, láttunk már rá példákat. Bár úgy, hogy az alá rögzített végei gömbcsuklóval csatlakoztak a gyári villa bekötési pontjai alá. Talán az több mozgást "enged", mint ez. Bár én is a vastagabb mellett voksolnék, de ki akar lehajtatni és fizetni ezért, ha van két gyári elfekvőben a kert végében? Megértem ezt a nézőpontot is. 
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5085 Dátum: 2011. november 10. 16:42:25 pm »

Lehet, hogy az angol pályákra készíti az autót.
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5086 Dátum: 2011. november 11. 10:51:43 am »

Kicsit visszás nekem ez az egész koncepció.

Minőségi gátló.
"Fos" gyári fékmunkahenger, gumicsővel gyári csatlakozási pontokkal, mikor adott lenne sz.tem már a fémfékcső.
Nagyobb tárcsafék? Nem kéne?

Ez a dupla stabrúd pedig ötletes, láttunk már rá példákat. Bár úgy, hogy az alá rögzített végei gömbcsuklóval csatlakoztak a gyári villa bekötési pontjai alá. Talán az több mozgást "enged", mint ez. Bár én is a vastagabb mellett voksolnék, de ki akar lehajtatni és fizetni ezért, ha van két gyári elfekvőben a kert végében? Megértem ezt a nézőpontot is. 

A lehajlításig el se jutsz, mert az anyagot se tudod beszerezni hozzá, legalábbis itthon nincs megfelelő átmérőjű rugóacél huzal.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5087 Dátum: 2011. november 11. 10:54:32 am »

A gyári e21 stabrudak mennyire bírják a terhelést? 2-2,5 szeres csavarást elbírhat üzemszerűen?  látott már valaki töröttet belőlük? 
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #5088 Dátum: 2011. november 11. 12:37:43 pm »

Promega! Tudom, mire akarsz kilyukadni... Le akarod rövidíteni az erőkart... De akkor már mindenféle konzolok kellenek a befogáshoz... Kérdem én: Nem lenne egyszerűbb akkor egy másik tipus stabját használni, pl E30-ét? A lengőkarokat talán korrektül ki lehetne kötni az eredeti stabok helyére G-szemmel, a stabot meg elhelyezni a neki megfelelő helyen, ami ebben az esetben valószínüleg a karter alatt lenne, vagy a bölcső mögött, mint az E30-nál. Persze lehet, hogy az E30-é is gyenge, de azért van pár lehetőség BMW vonalon, de akkor már nem is kell BMW-nek lennie Roll Eyes
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5089 Dátum: 2011. november 11. 12:50:41 pm »

Nálam az "ez van itthon" a legelső mérlegelési szempont  Cheesy ( barkácsban jobb vagyok, mint a kereskedésben) De minden ötletet meghallgatok. sug
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #5090 Dátum: 2011. november 11. 21:13:59 pm »

A gyári e21 stabrudak mennyire bírják a terhelést? 2-2,5 szeres csavarást elbírhat üzemszerűen?  látott már valaki töröttet belőlük? 
Én már láttam.   undecided
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #5091 Dátum: 2011. november 13. 01:46:51 am »

A gyári e21 stabrudak mennyire bírják a terhelést? 2-2,5 szeres csavarást elbírhat üzemszerűen?  látott már valaki töröttet belőlük? 
Mutatunk neked Smiley
A menet után törik a lépcsőzetes résznél, hol vastagodik az anyag.
Bár én nem természetes igénybevételnek tettem ki.
Ha akarod lefotózom. Bár van törött száras billstein gátló is.  Tongue
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5092 Dátum: 2011. november 13. 07:09:04 am »

ha csak ott törik, az nem baj, azt a részt eleve levágom. A bilsteint pedig amint eljutok megnézem  Wink
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5093 Dátum: 2011. december 16. 08:46:41 am »

Kicsit leült a téma, ezért hoztam egy group2 -es e21-et..

http://www.klasyczny.com/bmw-e21-%E2%80%93-replika-jagermeister-grupy-2-czesc-2/

m10-zel, dupla első stabbal... 4-2-1 kipuffal
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5094 Dátum: 2011. december 16. 09:40:43 am »

Nem szimpatikus nekem, hogy annyira mélyre ereszkedik az elülső rögzítési pont. Vagy érdemes lenne rövidíteni az erőkaron - szerintem nem egy garantált megoldás, csak nagyon rövid rugóútnál működhet - vagy merev csöves rendszert beépíteni, ami erősebb, könnyebb, ráadásul állítható is.



* 11rsr+0571110352080.jpg (74.89 KB, 640x480 - megtekintve 904 alkalommal.)

* Swaybar_Blade_Exploded_View.gif (38.69 KB, 580x365 - megtekintve 877 alkalommal.)
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5095 Dátum: 2012. január 12. 19:33:13 pm »

némi inspiráció futómű ügyben:
A japánok így oldották meg az alsó lengőkart:
http://www.370z.com/MagazineArticles/tabid/57/articleType/ArticleView/articleId/8/PageID/43/Nissan-370Z-Review-Suspension.aspx

van aki hátsó stabilkart tesz előre...
http://s6.photobucket.com/albums/y235/charboula/lebanon%202011/
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #5096 Dátum: 2012. január 12. 22:48:48 pm »

Ez igaz lehet?

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E12-E23-E24-E28-E32-E34-M30B25-M30B28-M30B30-M30B32-M30B34-M30B35-chiptuning-/170714311064
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5097 Dátum: 2012. január 12. 23:00:49 pm »


Nem.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5098 Dátum: 2012. január 13. 16:36:23 pm »

Féloff: Az ember versenyautót ÉPÍT.  (szerintem indokolt a végig nagybetű)  1225
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=5658
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5404


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5099 Dátum: 2012. január 19. 21:17:37 pm »

Teljesen off autó, de megfogta!
http://www.youtube.com/watch?v=4BNe9tH-Yq0&feature=share#
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!