CápaBMW fórum
2024. május 01. 23:05:25 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2328510 alkalommal)
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5220 Dátum: 2012. április 10. 07:11:18 am »

"Getrag M60" Ez így elég halovány információ...  Kellene róla kép...
A korai Getrag 242, 245 harangján volt M60-nak jelölve a későbbiekben M20-két ismert 6 hengeres motor.
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5221 Dátum: 2012. április 14. 20:37:08 pm »

m20b23-at nem lehet nagyobbra felfűzni?
Sehol nem látok erre utaló dolgot ,szerelést....
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5222 Dátum: 2012. április 14. 23:01:43 pm »

m20b23-at nem lehet nagyobbra felfűzni?
Sehol nem látok erre utaló dolgot ,szerelést....


Lehet bele nagyobb löketű főtengelyt -eta,td- tenni, de csak azzal nem nyersz sokat, igazából fúrni is kellene, mert a 23i kicsi furatú. Arra meg nem a legjobb alany a b23 blokköntvény, mert elvékonyodik a hengerfal, bár vannak olyan vélemények hogy ez nem okoz problémát.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #5223 Dátum: 2012. április 16. 15:35:19 pm »

A 23i-be beleesik a 2,4 ftg.A probléma a dugattyúkkal van,kijár a blokkból majdnem 3mm.Össz cm3-be talán 100-at ha nyersz,viszont a nyomatéka megnő a motornak a hosszabb löket miatt.76,?mm löket helyett 81mm.
Egy ilyen projekten dolgozom.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #5224 Dátum: 2012. április 16. 18:13:15 pm »

Egy kis segítség M20 tuninghoz:

http://www.metricmechanic.com/pdfs/metric-mechanic-m20-engine-booklet.pdf
Naplózva

1985 E28 530i
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5225 Dátum: 2012. április 17. 19:30:27 pm »

Nyilván szó sincs arról, hogy a megőszült M20 erősebb lenne, mint a híres S50 motorok, ez viszont egy szélsőséges eset 4 különböző padi mérésről, érdemes megnézni:

http://www.youtube.com/watch?v=yPOfnEsq-oY&feature=autoplay&list=UL6_8G2ErWzKw&lf=channel&playnext=1#
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #5226 Dátum: 2012. április 17. 20:22:11 pm »

Szép hangjuk van, de mi köze a videónak ahhoz amit írtál?  Shocked

Ilyet én is tudok: nyilván szó nincs arról, hogy az M30 erősebb lenne, mint az S38, de érdemes nézni a Megasztárt....  Tongue
Naplózva

1985 E28 530i
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5227 Dátum: 2012. április 17. 20:53:24 pm »

Katt a utubera, és olvasd el a videó alatt az eredményeket Wink
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #5228 Dátum: 2012. április 17. 21:01:09 pm »

Aha:

1) S50 E30 tuning 243 le
2) S50 E30 193 le
3) S52 E30 Miller chippel 245 le
4) M20 3.1L Stroker 196 le
Naplózva

1985 E28 530i
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #5229 Dátum: 2012. április 20. 20:53:55 pm »

Mr.V12-nek:

http://www.ebay.com.au/itm/BMW-BMW-E12-E24-E28-E32-E34-M30-4-2L-4340-Kurbelwelle-Pleuel-Kolben-/180791106386?pt=DE_Autoteile&hash=item2a17fd5b52

Ha esetleg beruháznál egy m30-ra,ezt kéne belerakni... smiley
Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #5230 Dátum: 2012. április 21. 06:35:26 am »

A vicc az, hogy még meg sem néztem ki-mi a hirdető, de már tudtam, hogy ausztrál. Amerokában szintén mindent kapni, mi szem-szájnak ingere, főleg a régi vasakhoz. Ezt szégyennek tartom a német piacra nézve, nagyon nagy szégyennek.
Amikor anno gátlókat kerestem, szinte minden út az USA-ba vezetett, ahol persze a bolt tulajdonosa pl. Holland volt. Mi a francért nincs ez itt európában, ahol a kocsit gyártják??
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5231 Dátum: 2012. április 21. 07:44:17 am »

Valamiért nincs rá kereslet. Arra gondolnék, hogy a németeknél más a kultúra, ott az újjabb technika, az "übermotor" a trend. Usa/ausztráliában olcsóbb a benzin, és inkább kerül előtérbe a megbízhatóság. Talán.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #5232 Dátum: 2012. április 21. 08:36:59 am »

Itthon is találsz lehetőséget arra, hogy akár kovácsolt főtengelyed legyen, de sem honlap, sem hirdetés, csak pár fantom oldal, ahol senki nem csinál semmit, csak ossza az észt, meg beszerez ezt-azt. Sok ilyen cucc van, hirdetik 10-en, a szálak meg 1 vagy max 2 helyre futnak:) Abban azonban igazad van, hogy modern gépekhez jobban van cucc.  Sad
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5233 Dátum: 2012. április 21. 08:40:19 am »

Szerintem nem baj, hogy nincs olyan sok forrás. Egyrészt sokadik emberen menne át a cucc, mire itthon is árulnák, ergó drágább lenne. A fontos szerintem az, hogy ahonnan származik, az adjon garanciát és létezzen még két év múlva is.
Persze a legjobb az lenne ha Mo-n is lennének cuccok, de mi ehhez nagyon-nagyon apró piac vagyunk, Németország nincs olyan messze, viszont ha ott nincs valami, akkor egyértelmű, hogy még az a piac is kicsinek számít, már ami az ehhez hasonló cuccok felvételét jelenti.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #5234 Dátum: 2012. április 21. 08:51:27 am »

Inkább arról van szó (szerintem), hogy a tengeren túl nincs annyi verseny, vagy mondjuk más fajták. Európában a pálya, hegyi, egyéb autóversenyek igényelnek spéci cuccokat, nem menő az "apró" műhelyek egyedi munkái. A nagy cégek tudják a forrásokat, van minden. Ha Te akarsz valamit, esélyed sincs. Odaát a "senkinek" is van joga ahoz, hogy spéci cuccai legyenek, nem kiváltság. Ráadásul az ára a töredéke.
Nyugodtan keressetek pl E21 stabrudat (vastagat), euban nincs, csak spéci verseny technika, tök más futóműhöz. Egy vagyon. Az USA-ban azonnal van raktáron, töredéke, csak hát a posta.... ügye jó nagy darab vas:(
1000 ilyet sorolhatnék. A felvevőpiacról meg annyit, hogy azt gondolom felénk több a cápa, mármint a kontinensen. Csak teljesen más a piac, mások az igények, de főként más a kínálat. Mert valljuk meg, sok dolgot nem vennénk meg, ha nem kínálnák nekünk. Eszünkbe sem jutna!!!! Ez egy ilyen játék.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #5235 Dátum: 2012. április 21. 08:54:52 am »

Én sem azt támogatnám Collins, hogy többen árulják, pont hogy nevetek a hirdetéseken. A pár díszhuszár nagydumás majom hirdet minden szépet jót, adja a nagyot, amúgy meg fogalmataln, azt sem tudja mi fán terem a vas, de kurva okos, a parasztot meg jól leveszi. Nagy dolog a marketing. Valyon miért nem szeretem? Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5236 Dátum: 2012. április 21. 12:02:00 pm »



Köszönöm,kicsit olcsóbban meg lenne amcsiból a 4.0l verzsön,szerintem ez így izé-mizé,6000€ az 1.5 millió,ebből a nagyfuratosba meglenne a gyári 3.8 crank,ugyanezek a dugók,hajtókarok,beleférne egy shrick temgely,rugók,szelepek,tűzkarika,ÚJ túró,komoly ECu,gyújtás,leömlő,minden sallang,kb a kuplung is,az simán 600le,én azt választanám,de lehet még a 3.6-al is beérném,1.8-bár körül.Ennek csak szívóban van jelentősége,a tökös szívó meg V12.Az M30/S38 3.8 verzsön is 1400le körül nyom,24V fejcivel,2.5+ bárnál,és oda már alul is meg kell erősíteni magát a blokkot,meg a főtengely gyámjait,szintúgy itt már maga fej,a tűztér teteje egyszerűen beszakad,kb nincs értelme nagyobb lökettérfogatnak,esetleg akkor kisebb nyomáson tudná az azonos teljesítményt.
Összehasonlítás képen,ha az M70-et kiküldöm amcsiba,11 000$-ért,ez nincs egész 8000€,mondjuk postával annyi,kapok egy 5.7 M70-et,felhüvelyezve,viseco dugókkal,arrows karokkal,a 850CSI gyári ÚJ főtengelyével,csapágysorral,arp csavarokkal,készre szerelve,lehúzva minden,1órás padi járatással,ahol hozzá égetik a csippet,12 injektort,minden plug&play,a gyári vezetékeléssel,minden 3betűs működik.Felár nélkül választható a CR,8.5-12.5 között,szintúgy a vez.tengelyből is 2 street legal,és egy felnőtt verzió választható.Vez.tengelytől függően 380<le,572nm<.A 6.0l-es verzsön kb 4500$-val hosszabb,mert az már nem gyári főtengely,hanem az ő egyedi cuccuk.
Teljesen más az európai piac,mint a tengerentúli,és a jövedelmi viszonyok is tök mások,szerintem ezek azért még a nyugat európai srácoknak is drága cuccok,nemcsak nekünk.Összehasonlítás képen én itt keresek durván 2200€-t,mint munkabért,ennek a 3/4-e konkrétan a megélhetésre el is megy,az Írek tömegével emigrálnak Ausztráliába,hívnak engem is,ezerrel,szóval ott ugyanezzel a munkával simán a 2.5-szeresét kereshetném,ugyanezzel a rezsi költséggel,ill. pár dolog ott még olcsóbb.
Megjegyzem,szerintem egy minta darab postázása után,simán legyártana nekem is egy szett dugót a viseco,kart az arrows,csavart az arp,fel is lehetne otthon hüvelyeztetni,azt csókolom,feléből megvan,igaz a gyári főtengely olcsóbb onnan,postával,mint itthon a legnagyobb kedvességgel is,de nem verném magam a földhöz bánatomban,ha maradna 5.0 litykós,és kijönne a feléből.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #5237 Dátum: 2012. április 21. 14:58:12 pm »

Én nem értek egyet azzal a részével, hogy amcsiban drágábbak a cuccok. Az almát az almával hasonlítsuk össze. Egy két vagy három utas gátló, olcsóbb amcsiban, mint európában. ÉS BMW-ről beszélek. Ja és verseny cuccról van szó, nem paraszt butító vacakról. Kb annyi dollárban, mint euróban, csak ügye a dollár nem 300Ft. A gond a posta, meg az hogy nincs szervize. Nem szeretném évente revízióra küldözgetni:(
A kereseteket nem ismerem, ebben nem nyitnék vitát.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5238 Dátum: 2012. április 21. 15:20:33 pm »

A múltkor nekem is ezen sírt a szám. Én ha ynitnék valami vállalkozást, akkor tuti vmi ilyesmi cuccokra állnék rá. Metric mechanic, ireland engineering, horsepowerfreaks, pure performance cuccokat hozni európába.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5239 Dátum: 2012. április 21. 16:45:03 pm »

Én nem értek egyet azzal a részével, hogy amcsiban drágábbak a cuccok. Az almát az almával hasonlítsuk össze. Egy két vagy három utas gátló, olcsóbb amcsiban, mint európában. ÉS BMW-ről beszélek. Ja és verseny cuccról van szó, nem paraszt butító vacakról. Kb annyi dollárban, mint euróban, csak ügye a dollár nem 300Ft. A gond a posta, meg az hogy nincs szervize. Nem szeretném évente revízióra küldözgetni:(
A kereseteket nem ismerem, ebben nem nyitnék vitát.

Nem mondtam,hogy drágábbak,úgy értettem,hogy ez a 4.2 kitt,még a nyugat európai vásárlóknak is drága,de az amcsiknak,ausztráloknak nem annyira.Mi a baj a postával,az M70-et 300$-ért viszik-hozzák,az nem sok,szerintem,+30-ért ők be is csomagolják itt a helyszínen.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5240 Dátum: 2012. április 23. 13:42:31 pm »

Itt kezdődik az erő Cheesy


* div12345078.jpg (127.64 KB, 1024x768 - megtekintve 1258 alkalommal.)

* div12345050.jpg (101.97 KB, 1024x768 - megtekintve 1150 alkalommal.)
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #5241 Dátum: 2012. április 23. 13:53:32 pm »

Nem mondtam,hogy drágábbak,úgy értettem,hogy ez a 4.2 kitt,még a nyugat európai vásárlóknak is drága,de az amcsiknak,ausztráloknak nem annyira.Mi a baj a postával,az M70-et 300$-ért viszik-hozzák,az nem sok,szerintem,+30-ért ők be is csomagolják itt a helyszínen.


Nekem kb 500 dollár-os költséggel kalkuláltak, ami egy 450 dolláros cucc esetében nem éppen elfogadható. Csupán ennyi a gond. Sajnos nem vagyok otthon a nagy terjedelmű csomagok nemzetközi piacán, így szét sem néztem. Amúgy meg a keleti part volt, ami picit odébb van mint a nyugati, szóval a teljes USA-n kapásból át kellene hozni:(
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5242 Dátum: 2012. április 23. 19:09:07 pm »

Itt kezdődik az erő Cheesy

Biztos dízel,abban van nyomaték..... Roll Eyes Evil Evil Cheesy Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5243 Dátum: 2012. április 28. 22:51:49 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=goj2g6IJnkQ&feature=player_embedded#

Mennyi lóvé megy a kukába!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5244 Dátum: 2012. május 06. 14:14:35 pm »

SZÉP VOLT NORBI!!!  sm_68
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #5245 Dátum: 2012. május 06. 17:34:47 pm »

Ostoba kapocs zsóka mit művelt?Huh  angry  undecided
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5246 Dátum: 2012. május 06. 21:36:22 pm »

Az az ostoba, aki elhiszi, hogy attól, hogy valaki más műfajban elért sikerei által keresett pénzből autóversenyzőt csinál magából az autóversenyző is lesz. Egy szintig elég, ha pénzed van, de annak álltalába ez a vége.

GRAT NORBI!!!! Cheesy
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5247 Dátum: 2012. május 06. 22:41:27 pm »

Bizony! Ha off, ha nem, egy magyar gyerek BMW-vel magyar pályán nagyon komolyat futott ma! Nekünk óriási boldogságot adott, régóta vártunk erre, beérett a gyümölcs! Szép volt! sm_68
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Danaskull

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


Müncheni toronyőr


WWW
« Válasz #5248 Dátum: 2012. május 06. 22:43:03 pm »

Asszem ezen a képen eléggé átjön, milyen is volt a mai nap Smiley



Köszi Norbi!
Naplózva

'83 E30 coupe M20B20
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #5249 Dátum: 2012. május 07. 11:49:20 am »

Az az ostoba, aki elhiszi, hogy attól, hogy valaki más műfajban elért sikerei által keresett pénzből autóversenyzőt csinál magából az autóversenyző is lesz. Egy szintig elég, ha pénzed van, de annak álltalába ez a vége.

Megnéztem:

http://indavideo.hu/video/Kapocs_balesete_a_Hungaroringen_fedelzeti_kamerakbol

Elfelejtett fékezni. HP  angry

Norbi pedig király volt!
Naplózva

1985 E28 530i
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!